All show, no go.
Na druhou stranu, umím si představit milion důvodů, proč tuhle F500 chtít. :-)
Oldschool v tom nejlepším slova smyslu, jen bacha na plotýnky.
Velmi zřetelně oceňuji tón testu, volbu slov a vět, fantastická prřirovnání a fantastické pravdy. Ano ano - BRAVO. Samotný vůz je zcela podružná záležitost, neb neznám jiné auto s (vizuálně) slabším sebevědomím. Logiku mi pětistovka dává pouze někde v dámském klubu (nic poroti), ve slonovinové barvě, k tomu nějaká slušně poladěná plavovláska, co ovšem chodí s klukem, který v garáži pase sa-mo-zřej-mě něco od... BMW, AUDI, Mercedesu, připadně od VOKLKSWAGENU. Nebo od Volva... co?
Ano, dívčí sen. Malinké autíčko do města, o němž se dá částečně možná i spekulovat, zda nedostatek jiskry a stylu mu novodobě vtělili záměrně, či zda umu, krásy a milosti "prvoinstanční" pětistovky holt už nikdo dnes u fiatu dosáhnout neumí.
Chce to přidat k té slonovinové barvě nějaký skromný benzínek, za to všechno zaplatit plus mínus přiměřeně malinkatou cenu a... dárek pro holku máš natotata. Ty však buď ve své garáži věrný alespoň svému plakátu, však ty víš...
P.S. Nedávno se mě snažil vytrénovat nějaký jezdec v obdobném modelu. Tak jsem ho pijánko dojel u pumpy a sdělil mu, že blechy nehoním, skáčou sice pěkně, ale jenom do... první rány.
Tenhle křižovatkovej sprinter to bude mít těžký...roztomilost a relativní komfort pro holky jsou fuč a na klučičí HH to prostě a jednoduše není. Jednoduše racionalita naprosto stranou a jeden z mála případů, kde může fungovat dobře...jako drobnej dárek k příplatkový výbavě Maserati nebo Ferrari, případně (a tam funguje už teď), jako náhradní auto těch nejdražších italskejch salůnů.
Rád se podívám, rád se otočím...ale přihlašovat bych ho šel jen dohromady s Italií...oba ve stejný barvě zvenku i zevnitř...pak je to o stylovým dovozu sobotního ranního čerstvýho pečiva ;-)
Ale isteze. Mlady ta vytrenoval, ze ti skoro vypadli bulvy a v ramci zachovania svojej dostojnosti si sa radsej ihned vzdal a nasledne pri pumpe si rozmasiroval rozpucene starosvatske ego.
A teraz nam to tu prerozpravas po svojom, aky si velky hrdina Senil.
Dojel ho jenom díky tomu, že mladej zastavil na pumpě >:D >:D načež s za bouřlivého klepání, rachotu a kouře dojel i on >:D aby to auto mohl obhlídnout >:D
opět dumám, kdo tohleto koupí, krom GTI-ho výše zmíněné divy, za ty prachy už máme minimálně polo gti, téměr golf gti, případně veškerou jejich konkurenci o stylovějším mini nemluvě, jako na týden si s tím zablbnout je jedna věc, ale mít ho v garáži.. kousek od bydlení stojí takovej menší abarth pavilon ale vejít mě tam ještě nenapadlo
Nicméně Abarthy se prodávají vcelku slušně. Od obnovení značky v roce 2008 se prodalo 44.000 ks Abarthů (Punta a 500) + asi 12.000 kitů, viz:
[odkaz]
To na tak jednostranně zaměřená auta vůbec není špatné.
Brutální auto za brutální cenu! Vždyť základní 500 stojí nějakých 250 tisíc, tato verze s ní sice moc společného nemá kromě jména a základního tvaru, ale dát za malé auto od Abartha 635 tisíc je na mě moc. Jak se píše v textu, to udělá člověk, který chce udělat nějaký bláznivý čin nebo je velký fanoušek značky. Vždyť za stejnou cenu si můžeš koupit jedno s nejlepších HH - Clio RS.
vo co de? :-)
edit: btw, hodit sem odkaz na její recenzi je jedna věc, ale hrabat se v něčích soukr. věcech je humus, nemyslíš, přece nechceš abych sem hodil tvoje průsery, včetně tvé adresy..
Pro tohle neexistuje omluva. Mas zjevne metody STB. Jakakoliv personifikace bez vedomi majitele nicku je odporna a podla.
To jsou evidentne tvoje lidsky vlastnosti!
Bez ohledu na to, jestli to sedí nebo ne, tak o identitě diskutérů se prostě nemluví. Kdekdo tady skutečné jméno někoho jiného zná, a přesto to sem netahá.
Škoda, že nevím o co GO...
Někdy se tady tváří pohoršeně všichni a při tom kravina... Článek na TIP Cars četl snad každý a věděl o co de... To tady bylo něco HORŠÍHO?
hmm
No to je jedno... já sem rád, že sem chodí, sem rád, že sem píše, sem rád, že má C5, je to tady takový příjemný zpestření. Sympatických trochu vzpupných blondýnek tady moc není. I ten věk je mi blízký...
Jen kdyby přestala psát jak disgrafik (což jinde nedělá, nevím proč tu úchylku má tady).
máš na mysli google Webpajo? Ano, to je šmírák a bonzák v jednom. A informace v něm zveřejněné pocházela z oficiálního zdroje. Můžeš se vztekat jak chceš, a doporučuji ti napsat stížnost dotyčnému úřadu, který si nebral servítky a zveřejnil tu ubohost.
Ale já (celkem) KLIDná jsem (zrovna od MIGa jsem se už "dozvěděla" od "Rachejtle" přes .. po ...) - ale "příjemné" to moc NEní.. ;-)
Nicméně DĚKUJI :-)
A já musím si přisadit (to bych nebyl já)...
Co se škádlivá, to se rádo mívá (vzhledem k Vašemu věku a preferencím bych to i tipl na rel. pravděpodobnou variantu, jen to vypadá na zastydlou pubertu - no v podstatě u obouch)...
P.S. Jinde píšeš normálně, já sem si skoro jistý, že yb to šlo tady taky tak...
Děkuji.
dotyčná mně zaúkolovala ať jí najdu jeden příspěvek, který notoricky popírá. protože vyhledávání tady přes stránky má svoje limity /jedna stránka pozadu/ zkoušel jsem na to jít přes google a při té příležitosti mi vyjelo to co mi vyjelo. neodolal jsem pokušení se o to podělit. podle mého co je veřejně na internetu přístupné nemůže nikoho pobuřovat. jinak si stačí jméno zadat do google a zjistíte, že ve spoustě diskusí (třeba o politice) paní vystupuje pod celým jménem, takže si myslím, že jí to vůbec nevadí.
navíc už mi asi třikrát napsala, že jde o shodu jmen, tím pádem jde o politováníhodný omyl, který se stane jednou, maximálně dvakrát za deset let:-)
Pánové, co dumáte nad tím, kdo si to koupí a přemýšlíte nad cenou auta, za kterou můžete mít "daleko lepší".
Podobné dilema jsem řešil, a odradil mě - hádejte co - přístup salonu. Rozhodoval jsem se mezi všehochutí od ojetiny trojkovýho bmw, ostrých audin přes novou fabii rs a tohle. Vyhrál abarth.
Zatímco do salonu ostatních aut přijdete a kýžený model ani nemají k vyzkoušení - když si počkáte pár týdnů, dostanete se na pořadník a jako "zábavnou alternativu" vám nabídnou octavii combi s 1.6tkou ... tak to jdete do kolen.
K oněm kvalitám a nekvalitám - chápu, že člověk, který na silnici musí být nejrychlejší a používá to jako svůj soukromý okruh - tohle auto nezvolí. Mě bohatě stačí a baví mě s ním jezdit každý den. Není ani nejsilnější, ani nejrychlejší, ale zaručeně nejvíc baví :-)
A že mě někdo dojede a předjede - snad i hrdému majiteli nejbožejšího auta pod sluncem (GTI) dojde, že existuje i silnější auto než jeho. Mě dokonce předjedou i auta s výkonem o polovinu nižším - stane se to a není to důvod okamžitě auto zapálit. Předjedou mě buďto proto, že je mi to jedno :-) nebo protože půjdou do situace, do který nejdu já ani po půllitru tvrdýho :-)
Myslím, že můžeš být úplně v klidu a užívat si radost z tohoto prcka naplno. Spousta kritik od redaktorů v článku nemohou být ani podložené zkušeností (např. pálení hlavice v létě a stuzení v zimě apod. nesmysly, které díky omezené době testu nemohli odzkoušet). Trochu to na mě celé působí tak že "kdyby abarth kitoval koncernová auta, pak by bylo vše v pořádku a bez výtek" . No a příspěvek od nejmenovaného, co dojel tohoto špunta u oné pumpy je třeba brát s rezervou, na 99% se nic takového nestalo, jen blábol, aby něco napsal. Zdravím a fandím. ;-)
Jsem uplně v klidu, řadičku mám koženou :-) Hlavně mě názor testu nemůže rozhodit, já jednak věděl, do čeho jdu a jednak ho denně používám, takže s vědomím všech nectností mi to auto dělá radost.
Vím, že je malý, tvrdý a není to závoďák - to samé ale platí i pro TwiRS, FabiiRS a svým způsobem i GTI a MRS atd ....
GTI je člověk, který má světonázor na vše a hlavně ho má správný, polemika zbytečná :-)
Zkuste zapřemýšlet, zda ten hlupák redaktor to auto viděl opravdu jen v létě (pálila), nebo se s ním setkal na kratší dobu už v zimě (studila). A nebo že dokonce jel ve víc autech s podobně řešenou řadičkou. Koncern už radši bez komentáře, to je neverending story českých diskuzí. Pěkný večer.