Pouhý zhruba rok vydržela ve výrobním programu poslední inovace Dacie Duster. Nedávno totiž značka představila nástupce, druhou generaci. Co tedy nabízí původní duster v samém závěru své kariéry?
Myslím si, že je v EU díra v nabídce motorů, pro východní trhy nabízejí 2.0 atmo benzínový mtoor. Což se mi zdá jako vhodnější pohon, neřeší se DPF - krátké trasy na horách, ale zase má víc síly než atmo 1.6
Dacia na ovládanie svetiel nepoužíva hydrokorektor, ale bowdeny a lanká.
Ak ma pamäť neklame. Nechce sa mi ísť pozrieť pod kapotu. >:D
Mimo misu:
Pri dopravnej nehode je požiarnikom jedno, aké kľučky má havarované auto.
p. Dusil nesnazte sa prosim pouzivat rozne technicke vyrazy ktorych vyznam nepoznate resp. ich pouzivate v nespravnej forme, rovnako sa prosim vyhnite objasnovaniu roznych pojmov a rieseni ako si myslite ze funguju.
Su daleko od pravdy, objavuju sa v kazdom clanku od vas, pod testom v diskusii si ich nie ste schopny obhajit, nepiste prosim o com nemate sajn.(motory ,prevodovky, systemy 4x4, kazdy technicky clanok od vas obsahuje mnozstvo chyb,polpravd a vasich domnienok)
dnes toto vsetko zaklincovala veta:
"Při použití zadních kotoučových brzd u takto levného auta by zcela jistě časem docházelo k zatuhávání brzdičů"
No to je fakt úvaha hodna profesionála. A přitom stačilo napsat, že zadní kotoučové brzdy často trpí korozí, když je auto méně využívané a řidič se snaží brzdit co nejméně.
A nezdá se ti na tom co? Výraz u takto levného auta nebo fakt, že na něm budou zatuhávat brzdiče? Osobně teda kotouče vzadu namísto bubnů chápu u výkonných aut, který je potřeba ubrzdit z vysokých rychlostí u teréňáku mi to přijde jako nesmysl. Mnohem lepší (rozuměj spolehlivější) by mi v takovým případě přišly bubny.
Tady se to dá celkem slušně dovybavit, sice tam diferák mají jen v "limited slip" verzi a ne komplet uzamykatelnej, ale na Dustera to bude stačit.
Předělání zadních brzd na kotoučovky už jsem taky viděl někde na netu. Rumuni jsou kouzelníci >:D