čoveče nemám. musím na sobě ještě hodně makat, studovat, učit se jazyky a celkově vyzrát. Momentálně jsem bazarovým kovbojem a příležitostným leštičem trubek v metru... >:-[]
Ale až morálně a finančně dostatečně uzraju, vysázím na jarově šestset tyček na dřevo, a apoštol bude můj... >:D Apropos jak bylo o víkendě??
Proč dát 600 za pašíka, když můžu dát 60 za scorpio? >:-[]
O víkendu? Fajně, každo měsíční třídní sraz, který jsme protáhli až do hluboké noci. Bylo fajn dokud nedorazil přítel spolužačky. Typický šampónek, který nám začal organizovat život 8-s A v sobotu jsem rajtoval RTO a ŠM11 :-!
Proč dát šedesát za škorpa, když můu dát šest za škodylak??? >:-[] >:-[] Co to bylo za jelito ten Váš šampón?? Jak začal organizovat?? A co erťák s ešemkou?? Byl i jelčák?? A kam jste s těmi busy drandili??
RTO jezdilo i s Jelzem ;-) Drandilo to po Ostravě, taková krátká linka z Náměstí republiky (nevím jestli znáš) do depa DPO na Hranečníku. Tam byl den otevřených dveří. Jeden autobus projížděl co 15minut s děckama myčkou. Tak nablýskaný autobus jsem ještě neviděl. A taky tam byl stařičký autobus Tatra T43 r.v.1929. Ale ten tam jen stál. Pár fotek mám, ale jen z mobilu (K700)
Tak trochu znám. Škoda jen že to mám k Vám do ostravy poněkud z ruky. Taky bych se šel podívat na podobnou akcičku. Ta tatrovka mohla být velice zajímavá. pošli fotky... ;-) Jo a koukám, že na den dětí se tu zase rozjel matelko... >:-[]
hele nemá ten váš šampon něco společného s danečkem matelkem?? měl jsi mu dát maňáska na hraní a třeba by dal pokoj. nedošlo na konflikt?? interier čeho?? erťáku?? já jako malej hrozně rád jezdil na tý "bouli" vedle řidiče. Vlký bílý volant, vínová prošívaná koženka a ruční mašinka na prodej lístků... nostalgie při vzpomínce z dětství... :-)
Interiér té Tatřičky.. RTO nemám, jen střechu Jeltzu. RTO je super, jak zapnul tu motorovku.. krásný zvuk.
Naši spoluobčané se pokusili sestřelit svojí Fabkou ŠM. Fabia na ***.. ŠM jen zničený gumový doraz.. ocel je ocel :-!
My ne.. ŠM jsme míjeli.. spoluobčané do něj najeli zezadu. Ale za půlhodiny zase ŠM rajtovala po Ostravě, jen vyměnili gumový doraz na nárazníku ;-) Ale ta Fabka byla na rekonstrukci přídě.
Vypadá to, že se tomuhle snad někdo dokonce i diví... Silná koruna, slabé euro, teď už jde jenom o to, kolik těch korun máš v kešeni. Tohle jaro bylo vůbec pikantní, na kursové změny reagovalo mezi prvními AUDI, takže docházelo i k tomu, že Apoštol byl dražší než A4... a uznej, to i přes jeho nesporné kvality prostě trvat dlouho nemohlo.
Tohle nadcházející léto budou dokonalé žně... Nakopni svůj obrezlej kombajn a vyměň ho za něco nového, a jestli to bude Passat CC nebo Lambo, to už záleží jen na tobě. No, vždyť to znáš, svět je neskutečně krásnej, akorát zatím není zadarmo. I když... Passsat za půl mega a kousek, to už je fakt jen kousek od ráje :yes:
GTI GTI, pamätám si že prednedávnom si písal o 159 že zlacnela a písal si tu..no ved vieme čo. Následne ti nietko napísal že to je eurom a vualá, kam si to preniesol? >:D
Velmi cením, že mě poctivě čteš, to mi dělá radost :yes: Také paměť máš výbornou, chválím :yes: Ještě by to chtělo se naučit dobře číst. Například dnešní článek. Jde o plošné snížení cen. Kapiš?
Naproti tomu ta tebou zmíněná akce 159, to je opravdu jen akce - [odkaz] taková nuance, ale chápu, že tohle tebe netankuje.
apoštolovi by se šiknul nějaký ten lift. pozměnit přední masku, trochu ho designově oživit. plus k tomu tyhle ceny a passat má zas vystaráno na nějaký ten rok s prodeji...
Skôr by sa zišiel nový apoštol, a niečo radikálne iné, neokukané. S novými tvárami na scéne (Laguna, C5, Mondeo, chystaná Insignia, 408 na ceste...) už bude ťažko držať krok so starou eleganciou a "stále dobrou" technikou.
S klesajúcimi predajmi model dožíva aj morálne, nástupca by si mal švihnúť, hoci súčasnáý Passat nie je vlastne až taký dedo...
Matelko, matelko... ja mylím, že ty budeš kúsok od raja aj keď dostaneš novů trojkolku. A ty si už v kozmickom citroene sedel, že vieš akú bude mať klimatizáciu?? Už vieš aj aké budú plasty a ako na tom bude s dotykovými displejmi?? >:-[]
A koľko zón by si chcel? Čo tak 6, alebo 7? Každý normálny človek vie, že viaczónová klimatizácia je viac obchodný trik a páska cez oči ako niečo reálne použiteľné. Skús si nastaviť teplotu v jednej polke interiéru 18°C a v tej druhej 25°C. Asi budeš prekvapený, že v celom aute bude nakoniec teplo na udusenie, ale budeš mať studené nohy a z auta vylezieš prechladnutý, ty kozmický blázon...
Ty si vážne drbko, skús najprv poriadne prečítať čo píšem, potom pochopiť, potom porozmýšľať, a až keď sa dopracuješ k niečomu rozumnému, tak mi to napíš. K tomuto, čo si práve vyplodil, niet čo viac napísať.
Čo je to prémiový mainstreem?? Čo je to za nezmysel?? Ale uznávam, že cena po šesťsto tisíc v českých je slušná. Lenže za túto cenu máš 1,6 a to už zase taká zaujímavá ponuka neni... :-|
ty jeden primitív... asi si eště nikdy nevidel kvalitný interieér z makčených plastov, pravé drevo, elegantné zakončenie stredového panelu a Twindoor. A čo taký parkovací automat a dvojzónová klima?? Si proste primytýv rovnako ako webpaja, darth vader, gld a všeti tý tupci... >:-[]
Vieš čo Daniel, zkús nás presvedčiť že nie si duševne zaostalé decko. Videl som tvoje príspevky na blogu ak ti ich nikto nediktuje, dá sa povedať že o autáh predsa len niečo vieš. Prečo sa však tu na debatách prezentuješ ako debílek matelko?? prečo tu spústu ludí urážaš a hádaš sa?? prečo nedokážeš (alebo nechceš) formulovať vetu, ktorá by mala zmysel?? Zkůs nám toto vysvetliť. Chápem, že na vodičák si asi ešte budeš musieť počkať ale teoreticky predsa autá poznáš nie?? Daniel nerob zo seba somára a zkús sa aspoň raz chovať ako normálny človek... ;-)
Matelko ale to si o tebe bohužial na auto.cz myslí skoro každý. Zkús nám všetkým dokázať čo v tebe je. Mne osobne je to celkom jedno ale trebars ostatný si o tebe zmenia názor... ;-)
zkús sa do budúcna na debatách vyjadrovať ako na svojich blogoch a zkús prijať aj názor druhých. Veď nikto tu nemáme patent na rozum. ;-) a zkůs ubrať na vulgarite. Nadávky s teba dospelého chlapa neurobia... ;-)
Nová trieda zavedená GTI-m. Vysvetlím na príklade:
Škoda 105/120 = mainstream
Škoda 125/130 = supermainstream
Škoda Rapid 135/136 = prémiový mainstream
Škoda z Tuzexu = prémiový supermainstream
>:D >:D
Teda hledim, ze ti zopakovat text GTI-ho prispevku trvalo neco pres tri a pul hodiny. To jsi se teda jako schopny pricmrndavac moc nevytahl, zkus se priste polepsit. To jsi celou tu dobu lustil pismenka, ktery co znamena? Nebo te pani ucitelka pustila domu az ted?
Apropo, GTI, tak si myslim, ze byť se to casto neprojevuje, pobral jsi trochu vic rozumu nez tady agent 507, to ti takovy infantilni individum nevadi? Lidi te s nim strkaji do jednoho pytle a to je myslim trochu skoda, nemyslis? :-)
Nemyslím. Podívej se především, kdo mě do toho pytle strká... Vedle toho, pokud budeš kolegu 507 číst tak zde levou zadní upíše kdejakého diskutéra. Možná nemá kolega 507 tolik zkušeností z praxe, zato má teoretické vědomosti, které mu ti strkači mohou jen závidět. Pokus se ho číst bez zaujetí. A skutečnost, že někdy napíše příspěvek v duchu jako napsal GTI? Nebuďme malicherní, tohle přece na zatracení není.
Ve 12-cti letech jsem měl takový přehled o autech, jaký bych si dneska mohl závidět. To ještě nic neznamená. Fakt, o který jsem se ve své reakci opřel je ten, že v podstatě nenapsal nic než to, že jednu větu opsal z tvého příspěvku. Fakticky s tvými názory velmi často nesouhlasím, ale jejich forma není hodna toho, aby ji bral do úst každý duševně méně nadaný přispěvatel a právě proto, že to v žádném případě není zatracení. Spíš místy ty názory. Nic ve zlém ;-)
Ad to, že "upíše kdejakého diskutéra" promiň, ale to, že jeho nejčastější odpovědí na většinu věcných argumentů je "Dokázal jsi, že autům vůbec nerozumíš." Nepovažuji za schopnost vést rozumnou a věcnou diskuzi :-)
No veru 507, nerobíš nám tu veľkú reklamu. Nadávkami nikoho nepresvedčíš o svojej pravde, hoci by si ju mal aj 100x. Radšej sa snaž rozumne argumentovať a svojimi znalosťami presviedčať. Zober si príklad z GTI, veľakrát s ním nesúhlasím, ale jeho príspevky aj tak majú úroveň a sú nepochybne oživením diskusií na tomto fóre.
Ale práveže nadávaš a dosť často, veď slová ako "tupec, hnoj," a ďalšie nadávkami nie sú? A čudujem sa Ti, že Ťa môže vytočiť výrok, či má Golf nulovú, či inú ergonómiu.Na takéto názory sa dá predsa reagovať s úsmevom, a nie s penou na perách.Veď objektívny diskutér velmi dobre vie, čo má aké Golf, napokon sme tu preto, aby sme sa zabavili a obohatili svoje vedomosti, nie zbierku nadávok a urážok.
Nejsem odbornik, jen jsem nevedel na co saham, pokud jsem chtel snizit teplotu. A kdyz uz pises neco k C5, ktera je posazena v zakladu o ctvrt mio nize, pak je velmi slusne zminit i ostatni. Mimochodem treba BMW rady 3 pouziva prepinace seriove manualni klimy ne nepodobne vozum tridy mini.
Jsi nenapravitelne tupe hovadko, ktere nezna logickou argumentaci, neumi diskutovat a pouze papouskuje. Vzhledem k tomu, ze hlavni povahove rysy mas jiz utvoreny ti preji, aby s tebou meli v ustavu trpelivost. Az se naucis ridit auto, az si jich par projedes, az si na neco vydelas (za predpokladu, ze te z ustavu pusti)...pak teprve mluv. Do te doby jsi jen spinou nejen tohoto webu, ale i ostudou deti.
Je vidět,že prodeje Laguny,Mondea a spousty jiných konkurentů stoupají...Ale Passata bych nekoupil ani po slevě.
I když Passat CC je už jiný kafe :yes: (kdyby stál podstatně méně-většina lidí totiž osedlá zakladatele třídy-CLS)
Jestlipak Avantime víš, kolik sotjí CLS a kolik stojí CC? Abys tu jen tak zbůhdarma neházel stovkami tisíc a nedělal tu z toho mezitřídní brajgl. Měli by ti doma vysvětlit, že ti, co jezdí CLS nejezdí CC. A plati to i obráceně.
Mimochodem, kde vidíš ty stoupající prodeje Laguny?... jak zpívá Muller... je francouzská tlaková níž >:D
No, CC pro nemajetné? Tyhle ideály bych chtěl jednou mít. Rozdíl cen bude kolem 300 tisíc. kdo dělá do aut tohle ví a nemůže ho to ani mile ani nemile překvapovat.
Co se týče profilů... no, to už tak u karoserií bývá, že mají podobné boční profily :-!
Jasně, stejně jako laguna coupe bude astonem pro nemajetné. Kupé jako kupé, né, Tatro? A co, logan esklassem nemajetných, sedan jako sedan, tak co. Šmarja, čeho se tady dá občas dočíst. :-O
Takhle to ovšem funguje jen ve světě turniketů u metra. Ti co kupují auta za milión nedoplácí dalších 600 tyček, ale jezdí auta za milión. Je to přesně tak, jako u těch co jezdí auta za 200. Ti také nedoplácí stovku ale jezdí auta za 200. Kdo tě učí tyhle nesmysly o doplácení?
Auto je o životním stylu, nikoliv o doplácení. Snaž se to pochopit, abych se tě jednou nemusel ptát, proč sis nedohodil k té dvoustovce ještě stovku...
Prosimte, stran se diskuzi, kde se bavi dospeli, udelas lip, diky. Nemyslim, jsi ze jsi pochopil smysl GTI-ho prispevku ani smysl moji otazky. Jsi mimo.
>:D Nezlob se na něj..takhle přesně uvažuje podskupina bazarovejch kovbojů, tzv. leasingoví nebo úvěroví kovbojové - horečně přemýšlejí jak a čím dorovnat ten neblahý stav na kontě, aby dosáhli na vysněnou káru. Tihleti doplácejí, připlácejí, příp. pak nemaj na splátky apod. Ostatní..kupují
Ono je to pěkný to sundavání cen, někdo by si snad myslel, že je to dokonce moderní, další v tom vidí a má pocit o neúspěšnosti modelu, že ta jeho značka to umí nejlíp... Stačí si vzít do ruky kalkulačku, nacpat do toho zdražování komodit, jako je plyn, rohlík, nebo cena PHM a výsledek je jasný. V globálu je to pořád prd. Do podzimu se vsadim, že bude stát nafta "paďoura" neli víc a to i Passat za 300 litrů bude Rols.
Porovnaj si dnešok s dobou socialistickou.....cena benzínu 8 Kčs, priemerný plat okolo 2000-2500 Kčs. Dnes je ten plat, povedzme, desaťnásobný? Vtedajšia cena benzínu x 10, vyjde Ti 80 Sk za liter, keď chceš, tak podľa kurzu 65,50,- českých. Stále máme palivá pomerne lacné... >:D >:D >:D
Neviem, ako ty Klaudius, ale ja si ešte pamätám cenu 2,30 Kčs za liter Špeciálu. Naša Škoda 100 na plnú nádrž vyšla asi za 70 Kčs, ale otec na nej aj tak neurobil ani kilometer zbytočne, taký komfort, ako zaviesť nás pred dom, sa nekonal často. Išlo sa ku garáži, a potom kilometer peši domov.Dnes mám 2 kilometre na námestie a v tomto roku som ešte peši nešiel ani na pivo, vždy si zoženiem povoz.
Asi kazdy z nas nekdy videl jak za pomoci udicky a mrkve ridit kozu. Asi tak funguje plosne snizeni cen Passatu. Cena pod 600t navabi nevedomeho do showroomu, kde mu prodejce vysvetli, ze 1,6 VW je konstrukcne velice zastaraly, na tak tezky vuz chybi vykon a spotrebu ma v nebesich. Takze milemu zakaznikovi vysvetli, ze takovy vuz prece ani nechce. Mily zakaznik si necha vypocitat cenu sve predstavy prumerneho minima s 1,8TSI ve vybave Comfortline, k tomu prece individualizaci za 60t. Jasne, prave to je ta tajna zbran Volkswagenu, INDIVIDUALIZACE! Snad se bude vejit do 800t za vybehovy model. Pan v showroomu mu pribali "zdarma" slevu na zimni pneu a kupujici zklamane odchazi s neporizenou. Ve dverich jeste potkava nadseneho souseda s mrkvi v ruce.
Plny souhlas. >:D Tech vystriku ejakulatu nad nudnym Pasatem je tu dost. Divim se ti, ze se s nimi tady chces hadat. V patek jsem si vyzvednul novou Mazdu 6, HB, 2.0 CDVI, Active, v metle, kuzi, techno safety pack a plno dalsich priplatku za vybavu a oholeny pasik za 579 tis. se muze jen z povzdali zavistive divat. Moje cena byla pri 25 Kc/Euro 540 tis. BTW kdyz se ted postavim vedle nudneho Pasatu, hadej na jake auto se lidi divaji? No Pasat to neni.
je naozaj nutné aby si v každej diskusii spravil príspevok JE TO TAK v ktorom zhrnieš svoje patetické názory a ako bonus pridáš tvoje subjektívne hodnotenie passatu čo si stretol na ulici..?
koho tým ako obohatíš? a v moc dlhé vlákno s takým príspevkom nečakaj..
Ak myslíš, že interiér Passatu robil Jozef Kaban, súčasný šéf designu Škoda auto, tak sa asi mýliš. Kaban robil Bugatti Veyron a potom exteriér aút Audi až do konca minulého roku, odkedy je v Škode. Neviem o tom, žeby robil aj na Passate.