Dvorní úpravce Mitsubishi Ralliart si vzal do parády poslední Lancer Evolution IX a vymáčknul z něj skvělých 360 koní. Evo je tak rychlejší než 911 Carrera S.
K informacím v článku bych jen rád podotkl, že o přeplňování se bude docela určitě starat pouze jedno turbo... :yes: I to však více než stačí k tomu, abys s výjimkou autobahnu byl vždy a všude nejrychlejší... Jen si připrav nějakou tu korunu na gumy, spojky, brzdy a další "drobnosti" - bude to potřeba... ;-) Bravo EVO! :yes::yes::yes:
Evo VIII dělal Ralliart i jako FQ-400 !!! [odkaz] Jezdil jsem se standardní verzí, a už to je docela hovadinka... Pro reálný svět je to nejrychlejší auto na planetě a hlavně se člověk o něj nebojí, tak jako o supersporty.
Jo jo - tady je jedno naprosto vynikající video fq-400... :-) [odkaz] Jinak jsem měl tu čest jezdit s Evem VIII s cca. 340k a ta zběsilost nejde dost dobře popsat slovy - ten, kdo se někdy v nějakém Evu svezl, však určitě chápe... ;-):yes:
chápe... :-) Jinak ale v jednom z dílů topgearu ukazovali jak velké má ale FQ400 turbo a jak dlouho mu trvá než se roztočí pokud člověk nepodřadí a nevyžene otáčky. Postavili ho vedle Fiatu Stilo 1.6, zařadili pětku při 40 mph a na dvoukilometrové ranveji FQ400 to Stilo nepředjela... >:D Takže žádný zátah odspodu, jinými slovami, kdejaké JTDCI je lepčí! :-!
to je myslím trochu názor z cesty,nemyslíš? Srovnáváš raketu s větroněm a ještě za nesmyslných podmínek. Při té rychlosti je to na ukroucení kliky,ale když to někdo testuje. Já myslím,že proti 1,6 tce je to rychlejší i na zpátečku :-))
taky jsem jezdil s evo VIII,než se v něm rozsekal můj šéf a zabil. A na obrázku je taky evo VIII,myslím,že devítka měla být jinná,vzhledově. Jinak auto super,svatá pravda jsou náklady-přímo astronomické,ale to bude i u těch ostatních. Ale musím taky podotknout,že v takovém autě nemůže jezdit kdekdo. Měl jsem docela hrůzu při akceleraci,nebýt to čtyřkolk,tak nevím. A rychlost nad 200 kila s tak malým a lehkým autem na našich cestách,není nic pro rádoby závodníka za jakého jsem se do té doby považoval :-)) , je to fakt hodně o umu,umět udržet takového dravce na cestě. Dneska se Marešovi vůbec nedivím,že rozsekal to efko.
Je to všechno moc moc hezký. Vážně jo. Na druhou stranu by neškodilo říct, že spotřeba tohohle Mitsu atakuje hranice okupovaný supersporty ze starý školy... A pokud se nemýlím, co se povinných návštěv servisu týče - zkuste si najít nějakej na vaší oblíbený "závodní cestě", ať si to aspoň trochu užijete - tohle EVO má pravidelnou prohlídku každejch 50km... Na druhou stranu koho to zajímá?! SEM S NÍM! :yes:
O provozních nákladech (vč. servisu, materiálu atd.) není třeba dlouze diskutovat - hodí se bejt dost ve vatě, jinak jsi za tejden dojezdil... ;-) Ovšem jenom GTI se domnívá, že tohle auto si kupují ti, co nemají na M3... ;-)
kua .. sak to je to co ma odradilo .... ta cena by sa aj dala skusnut .... [trosku by som chodil menej chlastat do mesta] a ten leasing by isel ... ale tie prevadzkove naklady :*):*):*) to by som neskusol ... tak som si kupil BMW1 Diesel podvozok nenormalny [co budem hovorit zle to neni ale EVO je EVO] ... jednoducho jak som pocital tak som pocital .... priazdniveho vysledku som sa nedopocital :-(:-(
jo ... je to medzi tuzbou a nakoniec prakt. myslenim ... musis pochopit mam nove auto 4 mesiace a mam najazdenych 24 000 km ... to by som s benzinom neustal .. a uz vobec ne s EVO
o tyto auta skutecne trh nema zajem (podiej na cisla) vzdyt prvni rally original na vsechny 4- audi quattro uz v 80letech po uprave melo zrychleni za 3,5 sekund a itak nebyl zajem. Skutecni bohati zakaznici co maji penize na rychle auta chteji pekny design, dobry zvuk, luxus a to je pro automobilky nejvetsi umeni vyrobit.
evo je jinná třída,ale nedá ti žádný luxus a myslím,že ani moc bezpečí,je pravda že kdyby se kámoš poutal,dneska by žil,ale ... Je to taková rychlá kára na zabití pro chudé. Ojetá je téměř bez ceny,mlaďoši po ní šáhnou,ale záhy se ji marně snaží prodat dál. Tohle auto je za rok motoricky i podvozkově odepsané. slyšel jsem,že prý to ojeté kupují jen závoďácí na díly a plechy,případně to předělají na další závoďák.
myslím,že jsem ve standartní verzi s bov ventilem jezdil na max i kolem 30 litrů. Jezdilo samozřejmě i za deset,ale to bylo tak na bolení zad a ještě tě předjela i šalina :-
Takže,nevim jestli jste slepý nebo blbý,jeto pořád stejný vi to nevidíte ??? Máte fakt super styl to se musí nechat ale evo IIX je od evo IX k nerozeznání (karoserie).