Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 360 koní pro Mitsubishi Lancer Evo IX

Dvorní úpravce Mitsubishi Ralliart si vzal do parády poslední Lancer Evolution IX a vymáčknul z něj skvělých 360 koní. Evo je tak rychlejší než 911 Carrera S.
Zpět na článek
18. 7. 2006 14:29
neregistrovaný "sn4pb4r"
18. 7. 2006 14:32
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 14:39
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
18. 7. 2006 14:48
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 16:08
neregistrovaný "Vitek"
18. 7. 2006 16:20
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 16:33
neregistrovaný "MichalH"
18. 7. 2006 16:42
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 17:01
neregistrovaný "Skyline"
18. 7. 2006 17:40
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 18:46
neregistrovaný "Ka"
18. 7. 2006 19:48
neregistrovaný "MichalH"
18. 7. 2006 19:52
neregistrovaný "MichalH"
18. 7. 2006 20:17
neregistrovaný "mio"
18. 7. 2006 23:01
neregistrovaný "O.J."
18. 7. 2006 23:02
neregistrovaný "O.J."
19. 7. 2006 08:37
neregistrovaný "anonym"
19. 7. 2006 08:42
neregistrovaný "anonym"
18. 7. 2006 23:04
neregistrovaný "O.J."
18. 7. 2006 18:43
neregistrovaný "Kačer"
18. 7. 2006 16:34
neregistrovaný "Jirka"
18. 7. 2006 16:43
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 17:03
neregistrovaný "Jirka"
18. 7. 2006 17:10
neregistrovaný "Jirka"
18. 7. 2006 18:03
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 16:08
neregistrovaný "Impreza"
18. 7. 2006 16:09
neregistrovaný "Vitek"
18. 7. 2006 16:31
neregistrovaný "Peytl"
18. 7. 2006 16:53
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 16:57
neregistrovaný "Peytl"
18. 7. 2006 17:41
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 17:03
neregistrovaný "sepo"
18. 7. 2006 17:10
neregistrovaný "Peytl"
18. 7. 2006 19:50
neregistrovaný "MichalH"
19. 7. 2006 09:14
neregistrovaný "sepo"
21. 7. 2006 00:58
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2006 18:22
neregistrovaný "jan"
18. 7. 2006 18:55
neregistrovaný "Ka"
19. 7. 2006 03:24
neregistrovaný "kkbo"
18. 7. 2006 18:50
neregistrovaný "Ka"
24. 5. 2007 09:35
neregistrovaný "KOŽAK"
13. 8. 2007 20:17
neregistrovaný "Alda"
neregistrovaný "sn4pb4r"
18. 7. 2006 14:29
wow
wow 360 konikov -> 4,1 sec = slusne cisielka ... ...hmm netusil som ze Carrera S je pomalsia...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 14:32
Zbraň...
K informacím v článku bych jen rád podotkl, že o přeplňování se bude docela určitě starat pouze jedno turbo... :yes: I to však více než stačí k tomu, abys s výjimkou autobahnu byl vždy a všude nejrychlejší... Jen si připrav nějakou tu korunu na gumy, spojky, brzdy a další "drobnosti" - bude to potřeba... ;-) Bravo EVO! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
18. 7. 2006 14:39
Re: Zbraň...
Upravil jsem to a trošku rozšířil.
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 14:48
Re: Zbraň...
:yes: :-)
neregistrovaný "Vitek"
18. 7. 2006 16:08
Re: Zbraň...
Evo VIII dělal Ralliart i jako FQ-400 !!! [odkaz] Jezdil jsem se standardní verzí, a už to je docela hovadinka... Pro reálný svět je to nejrychlejší auto na planetě a hlavně se člověk o něj nebojí, tak jako o supersporty.
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 16:20
Re: Zbraň...
Jo jo - tady je jedno naprosto vynikající video fq-400... :-) [odkaz] Jinak jsem měl tu čest jezdit s Evem VIII s cca. 340k a ta zběsilost nejde dost dobře popsat slovy - ten, kdo se někdy v nějakém Evu svezl, však určitě chápe... ;-) :yes:
neregistrovaný "MichalH"
18. 7. 2006 16:33
Re: Zbraň...
chápe... :-) Jinak ale v jednom z dílů topgearu ukazovali jak velké má ale FQ400 turbo a jak dlouho mu trvá než se roztočí pokud člověk nepodřadí a nevyžene otáčky. Postavili ho vedle Fiatu Stilo 1.6, zařadili pětku při 40 mph a na dvoukilometrové ranveji FQ400 to Stilo nepředjela... >:D Takže žádný zátah odspodu, jinými slovami, kdejaké JTDCI je lepčí! :-!
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 16:42
Re: Zbraň...
>:D Ovšem mám tušáka, že majitel Eva bude vědět, jak kvedlovat s pákou... ;-)
neregistrovaný "Skyline"
18. 7. 2006 17:01
Re: Zbraň...
Vzdycky me zajimal smysl podobnych "srovnani". Ale jestli to zvetsilo pindika aspon jednomu majiteli Stila, taky dobry >:D >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 17:40
Re: Zbraň...
>:D :yes:
neregistrovaný "Ka"
18. 7. 2006 18:46
Re: Zbraň...
to je myslím trochu názor z cesty,nemyslíš? Srovnáváš raketu s větroněm a ještě za nesmyslných podmínek. Při té rychlosti je to na ukroucení kliky,ale když to někdo testuje. Já myslím,že proti 1,6 tce je to rychlejší i na zpátečku :-))
neregistrovaný "MichalH"
18. 7. 2006 19:48
Re: Zbraň...
zajímavý názor :yes: >:D >:D
neregistrovaný "MichalH"
18. 7. 2006 19:52
Re: Zbraň...
teda pardon... :no:
neregistrovaný "mio"
18. 7. 2006 20:17
Re: Zbraň...
hej, to bola jedna z najvacsich hovadin aku kedy v top geary spravili. Btw. tesne pred tym v tej istej casti FQ400ka porazila tusim L. Murcielago.
neregistrovaný "O.J."
18. 7. 2006 23:01
Re: Zbraň...
neporazila...Stig porazila Gallarda nie Murcíka. :-)
neregistrovaný "O.J."
18. 7. 2006 23:02
Re: Zbraň...
porazil ;-)
neregistrovaný "anonym"
19. 7. 2006 08:37
Re: Zbraň...
nemyslim v case na kolo, ale v tej casti Jeremy riadil FQ a neviem kto Murcielago a Jeremy vyhral.
neregistrovaný "anonym"
19. 7. 2006 08:42
Re: Zbraň...
mozes si to pozriet v tejto casti- Top Gear - [05×07] - December 12th, 2004 , naozaj odporucam vidiet. ;-)
neregistrovaný "O.J."
18. 7. 2006 23:04
Re: Zbraň...
ved odkaz od 2,7 RS je presne o tom :yes:
neregistrovaný "Kačer"
18. 7. 2006 18:43
Re: Zbraň...
taky jsem jezdil s evo VIII,než se v něm rozsekal můj šéf a zabil. A na obrázku je taky evo VIII,myslím,že devítka měla být jinná,vzhledově. Jinak auto super,svatá pravda jsou náklady-přímo astronomické,ale to bude i u těch ostatních. Ale musím taky podotknout,že v takovém autě nemůže jezdit kdekdo. Měl jsem docela hrůzu při akceleraci,nebýt to čtyřkolk,tak nevím. A rychlost nad 200 kila s tak malým a lehkým autem na našich cestách,není nic pro rádoby závodníka za jakého jsem se do té doby považoval :-)) , je to fakt hodně o umu,umět udržet takového dravce na cestě. Dneska se Marešovi vůbec nedivím,že rozsekal to efko.
neregistrovaný "Jirka"
18. 7. 2006 16:34
Re: Zbraň...
Omyl, o přeplňování se starají dvě turbodmychadla. Díky tomu bude točivý moment dostupnější v nižších otáčkách než u FQ400.
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 16:43
Re: Zbraň...
Pokud je to tak, pak se redakci omlouvám... ;-) Nemáš náhodou nějaký odkaz na tuhle informaci? Díky... :yes:
neregistrovaný "Jirka"
18. 7. 2006 17:03
Re: Zbraň...
[odkaz]
neregistrovaný "Jirka"
18. 7. 2006 17:10
Re: Zbraň...
Nebo ještě jeden odkaz v angličtině [odkaz]
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 18:03
Re: Zbraň...
Díky... :yes:
neregistrovaný "Impreza"
18. 7. 2006 16:08
Kdo umi, ten necumi jako VW...
Jen nechapu tu zminku o volantu na "nespravne" strane. Predelat jej problem neni...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vitek"
18. 7. 2006 16:09
Re: Kdo umi, ten necumi jako VW...
A nebo nandat kit na standardní EVO. Myslím, že by to vyšlo i se zárukou.
neregistrovaný "Peytl"
18. 7. 2006 16:31
Nic není zadarmo
Je to všechno moc moc hezký. Vážně jo. Na druhou stranu by neškodilo říct, že spotřeba tohohle Mitsu atakuje hranice okupovaný supersporty ze starý školy... A pokud se nemýlím, co se povinných návštěv servisu týče - zkuste si najít nějakej na vaší oblíbený "závodní cestě", ať si to aspoň trochu užijete - tohle EVO má pravidelnou prohlídku každejch 50km... Na druhou stranu koho to zajímá?! SEM S NÍM! :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "2,7 RS"
18. 7. 2006 16:53
Re: Nic není zadarmo
O provozních nákladech (vč. servisu, materiálu atd.) není třeba dlouze diskutovat - hodí se bejt dost ve vatě, jinak jsi za tejden dojezdil... ;-) Ovšem jenom GTI se domnívá, že tohle auto si kupují ti, co nemají na M3... ;-)
neregistrovaný "Peytl"
18. 7. 2006 16:57
Re: Nic není zadarmo
GTI je dneska nějakej marnej... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
18. 7. 2006 17:41
Re: Nic není zadarmo
Dneska? >:D
neregistrovaný "sepo"
18. 7. 2006 17:03
Re: Nic není zadarmo
kua .. sak to je to co ma odradilo .... ta cena by sa aj dala skusnut .... [trosku by som chodil menej chlastat do mesta] a ten leasing by isel ... ale tie prevadzkove naklady :*) :*) :*) to by som neskusol ... tak som si kupil BMW1 Diesel podvozok nenormalny [co budem hovorit zle to neni ale EVO je EVO] ... jednoducho jak som pocital tak som pocital .... priazdniveho vysledku som sa nedopocital :-( :-(
neregistrovaný "Peytl"
18. 7. 2006 17:10
Re: Nic není zadarmo
Přesně jak říkáš. Tohle je auto, ve kterým bych se chtěl svízt. Ale ani náhodou bych ho nechtěl vlastnit...
neregistrovaný "MichalH"
18. 7. 2006 19:50
Re: Nic není zadarmo
tak tohle jaksi nemohu pochopit... pokukuju po Evu a nakonec skončím v dieselu... tak to je mazec. zjevně to máš jako řidič ujasněné... >:D >:D :yes:
neregistrovaný "sepo"
19. 7. 2006 09:14
Re: Nic není zadarmo
jo ... je to medzi tuzbou a nakoniec prakt. myslenim ... musis pochopit mam nove auto 4 mesiace a mam najazdenych 24 000 km ... to by som s benzinom neustal .. a uz vobec ne s EVO
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2006 00:58
Re: Nic není zadarmo
A co? Ja taky pokukuju po Silvii Saint, ale za svou polovicku bych ji nevymenil... Jenom bych se "svez". ;-)
neregistrovaný "jan"
18. 7. 2006 18:22
Re: Nic není zadarmo
o tyto auta skutecne trh nema zajem (podiej na cisla) vzdyt prvni rally original na vsechny 4- audi quattro uz v 80letech po uprave melo zrychleni za 3,5 sekund a itak nebyl zajem. Skutecni bohati zakaznici co maji penize na rychle auta chteji pekny design, dobry zvuk, luxus a to je pro automobilky nejvetsi umeni vyrobit.
neregistrovaný "Ka"
18. 7. 2006 18:55
Re: Nic není zadarmo
evo je jinná třída,ale nedá ti žádný luxus a myslím,že ani moc bezpečí,je pravda že kdyby se kámoš poutal,dneska by žil,ale ... Je to taková rychlá kára na zabití pro chudé. Ojetá je téměř bez ceny,mlaďoši po ní šáhnou,ale záhy se ji marně snaží prodat dál. Tohle auto je za rok motoricky i podvozkově odepsané. slyšel jsem,že prý to ojeté kupují jen závoďácí na díly a plechy,případně to předělají na další závoďák.
neregistrovaný "kkbo"
19. 7. 2006 03:24
Re: Nic není zadarmo
Fascinuju ma nazory ludi, ktori netusia o com pisu.
neregistrovaný "Ka"
18. 7. 2006 18:50
Re: Nic není zadarmo
myslím,že jsem ve standartní verzi s bov ventilem jezdil na max i kolem 30 litrů. Jezdilo samozřejmě i za deset,ale to bylo tak na bolení zad a ještě tě předjela i šalina :-
neregistrovaný "KOŽAK"
24. 5. 2007 09:35
Pořád stejný
Takže,nevim jestli jste slepý nebo blbý,jeto pořád stejný vi to nevidíte ??? Máte fakt super styl to se musí nechat ale evo IIX je od evo IX k nerozeznání (karoserie).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alda"
13. 8. 2007 20:17
Re: Pořád stejný
Ty wole, komu tady jde o design >:D >:D >:D >:D >:D