Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Abarth má v Praze novou Pitlane

Společnost Pitlane, a.s. včera v podvečer oficiálně otevřela zastoupení značky Abarth pro Českou republiku.
Zpět na článek
24. 5. 2011 11:13
24. 5. 2011 12:12
24. 5. 2011 12:17
24. 5. 2011 12:26
24. 5. 2011 12:47
24. 5. 2011 12:50
24. 5. 2011 13:02
24. 5. 2011 13:08
24. 5. 2011 13:27
24. 5. 2011 13:45
24. 5. 2011 14:05
24. 5. 2011 15:18
24. 5. 2011 18:21
25. 5. 2011 08:05
24. 5. 2011 19:53
25. 5. 2011 08:02
24. 5. 2011 21:28
25. 5. 2011 08:00
25. 5. 2011 08:07
24. 5. 2011 13:04
24. 5. 2011 23:13
Avatar - igor77
24. 5. 2011 11:13
Trabarth
tak si to užijte, holky ;-)
Rozbalit vlákno
19
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 12:17
Re: Trabarth
Umíš si v tom představit někoho jinýho než umělý barbie?
24. 5. 2011 12:26
Re: Trabarth
Ano sebe... 185 koníků není nic pro barienky ;-)
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 12:47
Re: Trabarth
Tak si nalep na zadní část velký klíček, vem si modrý lacláče a můžeš si hrát na krtečka >:D >:D >:D
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 12:50
Re: Trabarth
Jinak u článku ze včera byl uveden výkon u 500 Abarth 99 KW (135 Hp) a u verze esseesse 118 KW (160Hp)
24. 5. 2011 13:02
Re: Trabarth
Ano zde byla ale řeč o vrcholné motorizaci. Nakonec těch 99 KW na auto tohoto rozměru je víc než dost. Je to krásé retro a vzhledem k tomu, že nemám problém s velkostí svého přirození tak nemám potřebu každé malé auto stavět do role holčičího autíčka. Má tvůj vůz více jak 99 KW? Mé auto nemá takový výkon ale je větší a to o dost.... znamená to že je to auto pro chlapy?
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 13:08
Re: Trabarth
Mě je úplně jedno, jak je auto velký, ale chci se do toho vejít, roztáhnout lokty, rozvalit se na sedačce a jet. Nechci se tísnit v plechovce, kde když se otočím, tak si můžu otřít zadní okno. Můj názor na F500 je od začátku stejný a to ten, že je to kýč. S výkonem problém nemám, tam by stačilo klidně polovina a bylo by to naprosto dostačující.
24. 5. 2011 13:27
Re: Trabarth
Každej není tak dobře živenej jako ty já osobně s rozměry u pětistovky problém nemám. Je to otázkou osobních potřeb, vkusu... atd
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 13:45
Re: Trabarth
Tak potřeby mám bohužel větší na to aby jsem měl F500 a vkus mám bohužel jiný na to aby jsm jí měl jako druhé auto pro zábavu. V tomhle jsem nešel s davem.
24. 5. 2011 14:05
Re: Trabarth
Já si myslím že je F500 opravdu povedené retro. Takovej Brouk nebo Twingo můžou závidět. I interiér je opravdu povedenej a když to vemu jen pohledem klidně bych řekl i prémiový interiér, ovšem použité materiály a zpracování jsou úplně jinde. Zaparkuj vedle F500 Káčko (auto na identickém základu) a hned je vidět auto které je více dospělé. Nakonec Abarth není jen F500 ale i takové Punto EVO a tam už se myslím usadí bez problému každý.
Avatar - kari.laz
24. 5. 2011 15:18
Re: Trabarth
Tak s Puntem problém nemám, ale F500 je pro mě vrchol kýčovitosti a to jak z venku tak v interieru a nenapadá mě jediný důvod pro pořízení. Ale Sádrový trpaslíci se taky dobře prodávají, tak proč ne tohle. A F500 Dospělá? Vždyt to vypadá jak auto na sertvačník pro děti.
Avatar - Andromeda
24. 5. 2011 18:21
Re: Trabarth
Koukám, že ti nedá tento Fiátek spát a opakovaně se do něho nazouváš - máš s ním nějaký problém? Není dost echt ? Já se byl v sobotu v HK podívat na Alfici a vedlejší místnost je showroom Fiatu - ten prcek je výborně zvládnuté retro, sympatické retro -> nemusím být nutně obdivovatelem mini třídy a invektivy alá krteček + 4% ještě kolega s nadhledem přešel ... K smíchu to zdaleka nebylo, i když existují jedinci...
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:05
Re: Trabarth
Jen jsem přišel se svou troškou do mlýna a napsal svůj názor k tomu rádobyautu. Bohužel Italská produkce mi přijde, jak kdyby tady byla hájená. Napsat na ní negativum, tak mě hned někdo osočí, at si jdu komentovat jiný auta. Ale můj pohled na F500 je od začátku stejný a jiný nebude. Prostě panda je špička F500 je obdoba sádrového trpaslíka sedícího na záchodě.
Avatar - Krispos
24. 5. 2011 19:53
Re: Trabarth
Vrchol kýčovitosti je pro mě A1 a to mám jinak koncern docela rád... Fiátek je super retro, který má styl a na hopsání po městě nebo kratší výlety o víkendu bych ho klidně bral...
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:02
Re: Trabarth
Každý na to máme jiný pohled. Pro mě je to totální kýč a nenapadá mě jediný důvod proč mu dát přednost před pandou, pokud by moje cílová skupina byly miniauta.
Avatar - salamoon
24. 5. 2011 21:28
Re: Trabarth
tak tvoje potreby ries zodpovedajucim autom,a nenavazaj sa do inych aut a ludi ako 12 rocny pubertiak... :no:
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:00
Re: Trabarth
Zapomněl jsem, že dostknout se kabelky z itálie se tu neodpouští.
24. 5. 2011 18:59
Re: Trabarth
Roztahujou se nohy, rozvaluje se cejcha. A proto nežer tolik. >:D
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:07
Re: Trabarth
pro mě stísněnost není životní výzva, takže i kdyby jsem měl 30 kilo, tak se radši budu rozvalovat v autě, než se tam mačkat.
Avatar - Pekelná Micinka
24. 5. 2011 13:00
Prahabarth
A jako promo budou o víkendu před prodejnou zápasit v bahně GTI a wolff. >:-[]
Rozbalit vlákno
5
24. 5. 2011 13:04
Re: Prahabarth
Na to už je GTI starej a pro svou grafomanii stejně nemá čas se odtrhnout od monitoru.
24. 5. 2011 13:19
Re: Prahabarth
:-) Vsadil bych na Wollfa, už kvůli domácímu prostředí ;-)
Avatar - mrvolvo
25. 5. 2011 14:13
Běžím pro něj
Fiat 500 Abart stojí na čestném místě v mé garáži snů. Ať se jdou vyfotografovat na macháčkův palouk s Ferrari, Lamby nebo Porschátky. Ve změti modelů i těch nejluxusnějších značek se i profík brzy ztratí, ale klasická 500 zůstává neomylnou, nejoriginálnější a neotřelou a řešit jestli je pro chlapy nebo pro ženský může fakt jen pako:)
Rozbalit vlákno
0