Ano zde byla ale řeč o vrcholné motorizaci. Nakonec těch 99 KW na auto tohoto rozměru je víc než dost. Je to krásé retro a vzhledem k tomu, že nemám problém s velkostí svého přirození tak nemám potřebu každé malé auto stavět do role holčičího autíčka. Má tvůj vůz více jak 99 KW? Mé auto nemá takový výkon ale je větší a to o dost.... znamená to že je to auto pro chlapy?
Mě je úplně jedno, jak je auto velký, ale chci se do toho vejít, roztáhnout lokty, rozvalit se na sedačce a jet. Nechci se tísnit v plechovce, kde když se otočím, tak si můžu otřít zadní okno. Můj názor na F500 je od začátku stejný a to ten, že je to kýč. S výkonem problém nemám, tam by stačilo klidně polovina a bylo by to naprosto dostačující.
Tak potřeby mám bohužel větší na to aby jsem měl F500 a vkus mám bohužel jiný na to aby jsm jí měl jako druhé auto pro zábavu. V tomhle jsem nešel s davem.
Já si myslím že je F500 opravdu povedené retro. Takovej Brouk nebo Twingo můžou závidět. I interiér je opravdu povedenej a když to vemu jen pohledem klidně bych řekl i prémiový interiér, ovšem použité materiály a zpracování jsou úplně jinde. Zaparkuj vedle F500 Káčko (auto na identickém základu) a hned je vidět auto které je více dospělé. Nakonec Abarth není jen F500 ale i takové Punto EVO a tam už se myslím usadí bez problému každý.
Tak s Puntem problém nemám, ale F500 je pro mě vrchol kýčovitosti a to jak z venku tak v interieru a nenapadá mě jediný důvod pro pořízení. Ale Sádrový trpaslíci se taky dobře prodávají, tak proč ne tohle. A F500 Dospělá? Vždyt to vypadá jak auto na sertvačník pro děti.
Koukám, že ti nedá tento Fiátek spát a opakovaně se do něho nazouváš - máš s ním nějaký problém? Není dost echt ? Já se byl v sobotu v HK podívat na Alfici a vedlejší místnost je showroom Fiatu - ten prcek je výborně zvládnuté retro, sympatické retro -> nemusím být nutně obdivovatelem mini třídy a invektivy alá krteček + 4% ještě kolega s nadhledem přešel ... K smíchu to zdaleka nebylo, i když existují jedinci...
Jen jsem přišel se svou troškou do mlýna a napsal svůj názor k tomu rádobyautu. Bohužel Italská produkce mi přijde, jak kdyby tady byla hájená. Napsat na ní negativum, tak mě hned někdo osočí, at si jdu komentovat jiný auta. Ale můj pohled na F500 je od začátku stejný a jiný nebude. Prostě panda je špička F500 je obdoba sádrového trpaslíka sedícího na záchodě.
Vrchol kýčovitosti je pro mě A1 a to mám jinak koncern docela rád... Fiátek je super retro, který má styl a na hopsání po městě nebo kratší výlety o víkendu bych ho klidně bral...
Každý na to máme jiný pohled. Pro mě je to totální kýč a nenapadá mě jediný důvod proč mu dát přednost před pandou, pokud by moje cílová skupina byly miniauta.
Fiat 500 Abart stojí na čestném místě v mé garáži snů. Ať se jdou vyfotografovat na macháčkův palouk s Ferrari, Lamby nebo Porschátky. Ve změti modelů i těch nejluxusnějších značek se i profík brzy ztratí, ale klasická 500 zůstává neomylnou, nejoriginálnější a neotřelou a řešit jestli je pro chlapy nebo pro ženský může fakt jen pako:)