Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Abarth má v Praze novou Pitlane

Ondřej Láník
Diskuze (27)
Společnost Pitlane, a.s. včera v podvečer oficiálně otevřela zastoupení značky Abarth pro Českou republiku.

Nová prodejna sídlí v Praze 6, Čístovické ulici, v těsném sousedství servisního centra značek Ferrari a Maserati. Nově budou v těchto prostorách servisovány také vozy značky Abarth.

Na tiskové konferenci mimo jiné zaznělo, že prodejní cíl pro letošní rok činí 30 vozů. Majitel firmy Robert Pergl věří, že Abarthů ještě letos Češi na registrační značky přihlásí podstatně více.

Během prezentace byla k vidění celá aktuální nabídka značky, včetně špičkové verze 695 Tributo Ferrari. Jedna z nich jezdí už nějaký čas ve službách pana Pergla. Majitel firmy Scuderia Praha, která u nás prodává Ferrari a Maserati, nedá na 180koňový Abarth dopustit. Jako městská alternativa k cestovnímu Maserati Quattroporte a sportovním Ferrari je prý silná pětistovka ideální.

Nabídku Abarthu na českém trhu v současné době tvoří modelové řady 500, 500C a Punto Evo.

Zcela nové modely se nečekají dříve než na konci roku 2013. To by se v nabídce mohl objevit malý sportovní vůz – derivát připravované Alfy Romeo 4C.

Ondřej Láník
Diskuze (27)
Avatar - mrvolvo
25. 5. 2011 14:13
Běžím pro něj
Fiat 500 Abart stojí na čestném místě v mé garáži snů. Ať se jdou vyfotografovat na macháčkův palouk s Ferrari, Lamby nebo Porschátky. Ve změti modelů i těch nejluxusnějších značek se i profík brzy ztratí, ale klasická 500 zůstává neomylnou, nejoriginálnější a neotřelou a řešit jestli je pro chlapy nebo pro ženský může fakt jen pako:)
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:07
Re: Trabarth
pro mě stísněnost není životní výzva, takže i kdyby jsem měl 30 kilo, tak se radši budu rozvalovat v autě, než se tam mačkat.
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:05
Re: Trabarth
Jen jsem přišel se svou troškou do mlýna a napsal svůj názor k tomu rádobyautu. Bohužel Italská produkce mi přijde, jak kdyby tady byla hájená. Napsat na ní negativum, tak mě hned někdo osočí, at si jdu komentovat jiný auta. Ale můj pohled na F500 je od začátku stejný a jiný nebude. Prostě panda je špička F500 je obdoba sádrového trpaslíka sedícího na záchodě.
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:02
Re: Trabarth
Každý na to máme jiný pohled. Pro mě je to totální kýč a nenapadá mě jediný důvod proč mu dát přednost před pandou, pokud by moje cílová skupina byly miniauta.
Avatar - kari.laz
25. 5. 2011 08:00
Re: Trabarth
Zapomněl jsem, že dostknout se kabelky z itálie se tu neodpouští.