Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Acura NSX je první supersport navržený ženou

Kromě unikátního systému pohonu se může nové NSX pochlubit ještě jedním prvenstvím - je prvním superautem, za jehož design byla zodpovědná žena.
Zpět na článek
24. 1. 2015 19:56
24. 1. 2015 20:05
24. 1. 2015 20:08
24. 1. 2015 21:37
24. 1. 2015 22:13
24. 1. 2015 22:32
25. 1. 2015 07:37
25. 1. 2015 10:58
25. 1. 2015 13:34
25. 1. 2015 14:16
25. 1. 2015 14:52
25. 1. 2015 18:08
24. 1. 2015 22:52
25. 1. 2015 01:56
25. 1. 2015 08:05
25. 1. 2015 08:27
25. 1. 2015 08:49
25. 1. 2015 09:58
25. 1. 2015 11:09
25. 1. 2015 14:55
25. 1. 2015 21:56
26. 1. 2015 08:31
26. 1. 2015 07:27
26. 1. 2015 08:18
Avatar - TeeJay
24. 1. 2015 19:56
Design
V první řadě - skvělá práce, Michelle ukázala, že má "koule" >:D ;-) Už tak pěkný koncept vybrousila do opravdu působivého finále.

Jinak je pochopitelně jasné, že design je už dneska týmová práce a smetanu slízne logicky ten, kdo je pověřen vedením projektu, což může být do značné míry marketingová záležitost, popřípadě ten, kdo je pověřen vedením designcentra značky. V tomto případě si myslím, že Honda využila faktu, že má v týmu schopnou a pohlednou designérku, tak proč ji nevyužít pro propagaci auta. ;-)
Rozbalit vlákno
10
24. 1. 2015 20:05
Re: Design
Vypadá to jak BMW i8
25. 1. 2015 11:04
Re: SME ZNÍ ÚPLNĚ ODVAŘENÍ !!
jj
A URČITĚ SI HO HNED KOUPÍME...
.... ALE AŽ POTOM CO SI VYZVEDNEME NOVÝ JEŠTĚLEPŠÍ Z NEJLEPŠÍCH [odkaz] MNOHEM PRAKTIČTĚJČÍ A SPRÁVNĚJŠÍ ELEKTROMOBIL CO SI DOMA V GARÁŽI MŮŽEME V KLIDU ZA ROZUMNOU CENU NABÍT [odkaz] NIKDO NÁS KVŮLI TOMU NEBUDE VYDÍRAT, VOŠKUBÁVAT, NAPALOVAT A VOKRÁDAT ;-)
VIVÁÁÁ LAS TESLAS USA [odkaz] A * HONDA ŠÁHLÝJAPKA ;-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :no:
25. 1. 2015 11:07
Re: SME ZNÍ ÚPLNĚ ODVAŘENÍ !!
Už se mi stýskalo po králi internetových plácalů ;-)
25. 1. 2015 11:10
Re: SME ZNÍ ÚPLNĚ ODVAŘENÍ !!
eště furt sem si nesepsal ten blaklist a nejsem si jist kam tě zařadit, vypadá to že dostaneš minimálně druhou šanci :-)
počkej A todles už četl?? [odkaz]
Avatar - flyboyeda
25. 1. 2015 11:15
Re: SME ZNÍ ÚPLNĚ ODVAŘENÍ !!
Já už tě mám zapsaného ve svém IDIOTSLIST :-)
25. 1. 2015 11:20
Re: SME ZNÍ ÚPLNĚ ODVAŘENÍ !!
hele ty me už doprrr nelez, tebe si náhodou pamatuju, takovej louend no děs >:D
25. 1. 2015 11:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
24. 1. 2015 21:38
Re: SME ZNÍ ÚPLNĚ ODVAŘENÍ !!
Na i8 také dělala žena. Nebo spíš na volném předchůdci. [odkaz]
24. 1. 2015 22:45
Re: SME ZNÍ ÚPLNĚ ODVAŘENÍ !!
??? 8-s
24. 1. 2015 20:47
Tak nevím...
Auto se mi líbí a za odvedenou práci smekám, ale nevím, jestli tohle renomé vozu spíš neuškodí..Aby si totiž pak někteří šovinističtí testosteroni neřekli nechci sporťák od ženský...
Rozbalit vlákno
1
25. 1. 2015 08:29
Re: Tak nevím...
dneska je to moderní, a dokonce to bude povinné ... ale konkrétně tady bych na to kašlal, její osobní přínos bude stejný jako pana Kabáněho ve Škodivce ... na tiskovce řekne, že inspirace byla "japonským kubismem" a někdo z realizačního týmu ji ukáže, kde je schovaná ta pověstná "škrabka", o které budou pisálkové psát články několik měsíců ... samotné auto bych s ní nijak nespojoval ... její účast by patrně měla podpořit prodeje v Evropě, kde je femino-gender lobby nejsilnější
Avatar - flyboyeda
24. 1. 2015 20:59
NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulosti
proč? proto:

ze předu vypadá jak Audi R8- světla a maska
zadek Aston Martin Vantage- světla
bok a nasávání Audi R8, prostě Korea,Čína a Japonsko budou vždy kopírovat něco z D3

prostě NSX už není to co byl kdysi

Technicky nevím , dávám přednost mechanické koncepci před Hybridem, takže i z téhle stránky mě nenadchl
Rozbalit vlákno
11
24. 1. 2015 21:38
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
Tohle jsem vypozoroval také, prostě Huyndai a i Japonci berou od každého něco a potom to třeba vypadá dobře, ale je to prostě tak trochu obšvih. Třeba Lexus, Cadillac jsou naprosto svoji, některé Acury a Infiniti taky.
Avatar - flyboyeda
24. 1. 2015 21:58
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
Hyundai Genesis, bude vypadat asi líp jak nová BMW 7 >:D , protože Hyundai obšlehl tu současnou generaci :-)
25. 1. 2015 07:29
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
Jak málo stačí... >:-[]
25. 1. 2015 07:33
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
Opravdu? A kde tedy vidíš originály jak říkáš obšvihlých aut:
-Civic, Mazda3, Mazda6, Lancer, GT86, Impreza, Outback, Qasqai, Juke, Auris, Avensis...

To co jsi napsal není pravda...minimálně ne u japonců.
Avatar - TeeJay
24. 1. 2015 22:18
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
Že jsem si toho nevšiml dřív, bok a nasávání, to je jasná R8. >:D A ta maska, jojo, jasný singleframe. ;-) Vlastně když o tom tak přemýšlím, možná je okopírované i logo značky - když se podíváš víc z dálky, vypadá jako kolečko. A Audi má jen o tři kolečka víc. :-)
24. 1. 2015 23:49
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
Kdy uz si zajdes k tomu ocari, R8 je jen divne TT, zadny zazrak. Maska???
Bok a sani R8 obtahla od Ferrari F430, Murciélaga >:D Proste zadna D3, koncern nikdy nic nevymyslel

Technicky davas prednost Sade 1000MB pred McLarenem P1 >:D
Avatar - PepaJ
27. 1. 2015 10:25
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
ja bych rekl, ze nemas pravdu! dnes ty vozy vicemene musi byt trochu podobne..ptoze jsme uz pomalu na limitu nastaveni tvaru...diky dokonalemu snizeni odporu vzduchu Cx a jasne definovanych technickych proporci vozu..je uz malo mist na karoserii, kde se designer muzeuplne vyradit..proste musi to dohromady fungovat.. u supersportu..to plati dvojnasob
25. 1. 2015 01:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bully_
25. 1. 2015 11:14
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
Obcas je nejaka akce na Slevomatu, kde dovoli mistnim odbornikum ujet nekolik km se supersportem po dalnici.
25. 1. 2015 07:29
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
Ty už víš, jak není NSX ikonický? Nevypadá tak, když jsi zkusil nalepit plakátek na stěnu vedle čtyř kroužků?
Ve svý třídě to je jedinej reálnej supersport s podobně řešeným pohonem. Vyjma Fordu a novýho GT není mainstreamovej výrobce, kterej by měl supersport.
Avatar - fOE
25. 1. 2015 10:53
Re: NSX už není ikonické a jedinečné jak tomu bylo v minulos
Takze nova NSX nebude legenda? :-(
Avatar - Uživatel_5340709
24. 1. 2015 21:37
Tak
to bude problém. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Misfit
24. 1. 2015 22:13
NSX vs i8
Tak schválně kdyby ste se měli rozhodnout mezi BMW i8 nebo touhle Acurou NSX co byste brali ? Já osobně bych šel do tohohle a ani fakt že ho navrhla žena mi nevadí. A ještě pro případný rejpaly co by měli řeči že to nejsou porovnatelný auta, neřešte to a prostě si vyberte >:D
Rozbalit vlákno
12
Avatar - TeeJay
24. 1. 2015 22:32
Re: NSX vs i8
Proč by někomu mělo vadit, že ho navrhla žena? Vadilo např. někomu v Evropě, že Enzo navhnul Japonec? ;-) NSX s i8 opravdu technicky srovnávat nelze, ale čistě z pohledu designu určitě NSX. Ale i i8 je krásné auto. :yes:
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 1. 2015 02:33
Re: NSX vs i8
Enzo navrhl Japonec, ale pod křídly Pininfariny, kde se učil, dostal jasné a striktní zadání, spolupracovalo s ním a dohlíželo na něj několik Italů, kteří dohlíželi na zachování designového směru a hodnot značky, společně s aerodynamickou stránkou, která byla u Enza také podstatná. Enzo bylo zjevení, bylo nádherné a neotřelé a jeho design zraje jako víno.

NSX je v mnoha ohledech kopírkou linií R8, design je moc ostrý, postrádá finesu a nějaké geniální linky, které jsou obsaženy třeba v dílech mistrů Pinifariny (dnes pod rukou Fillipiniho), Gandiniho, Bertoneho, Giugara nebo dnešních mistrů Manzoniho, Periniho, Paganiho, Reichmana, Calluma, nebo Ramacciottiho.

NSX a i8 obzvlášť jsou takové nudné techno paskvily bez duše a designové jednotnosti. i8 vypadá jak auto navržené Samsungem :no:
25. 1. 2015 07:37
Re: NSX vs i8
Snažím se doufat, že to co jsi napsal je ironie, jinak si to neumím vysvětlit. Honda nemá automatickej podpis jako Lambo a jeho od Countach v zásadě jasnej geniální tvar základu nebo postupnou evoluci, kterou používá Ferrari.
NSX možná není působivá, ale je hezká a hlavně...vyrobil ji mainstreamový výrobce, kdo si to dovolí?! Respekt!
Avatar - fOE
25. 1. 2015 10:58
Re: NSX vs i8
Enzo bylo hnusne, je hnusne a bude hnusne. Jestli enzo neco vystihuje tak je to prave tlak na vykon a techniku, design sel stranou.
Ale chapu, ma to znacek ferrari, tak to musi byt designova perla.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 1. 2015 12:00
Re: NSX vs i8
No jasně, ty zaujatej ignorante :no: To auto definovalo supersporty začátku tisíciletí, jak přístupem, výkony, technologií, tak designem, který byl tenkrát dechberoucí, omamný a za 13 let uzrál v čistou krásu. Ty linie byly možná v té době netradiční, ale dnes je vidět, jak moc nadčasové auto bylo a je, ostré tvary střídají oblé, je to celé dokonale rafinované a působí to nádherně čistě a naprosto ikonicky. Viděl jsi někdy to auto naživo, na řadové okresce? Tenkrát se mi podlomily kolena. I obecně je bráno jako designová ikona, naposledy měl tak silný efekt Countach. Ani nebudu mluvit o tom V12, který je snad největším motorářským klenotem všech dob. Ne co do výkonu a inženýrské sofistikovanosti, ale do toho zvukového kouzla, divadla a charakteru, díky kterému auto působí jako živý tvor. Úžasné a barvité crescendo.
Avatar - fOE
25. 1. 2015 13:34
Re: NSX vs i8
Prvni vetou si se krasne vystihl. Zbyvajici text, inu nevim jestli se oba divame na stejne auto, ale enzo bylo mnoho veci, ale rozhodne ne zadny designovy klenot.
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 1. 2015 13:44
Re: NSX vs i8
Už i počet nesouhlasů u tvého nesmyslného příspěvku svědčí o opačném pohledu ostatních. Povědomí o designu Enza je obecně vnímáno vesměs jen pozitivně a pokrokově, je to ohromná legenda, kdyby ses zeptal na jedno ikonické auto počátku 21. století (z těch zajetých kousků), odpověď by u většiny byla jasná. Jeden zahořklý ignorant na tom nic nezmění.
Avatar - fOE
25. 1. 2015 14:16
Re: NSX vs i8
A svet je zda se plnej "ignorantu".

"The Enzo was described as one of the "Fifty Ugliest Cars of the Past 50 Years", as Bloomberg Businessweek cited its superfluous curves and angles as too flashy, particularly the V-shaped hood, scooped-out doors, and bulbous windshield."

"According dineso-art the Ferrari Enzo is one of the more controversial designs to come from the Italian manufacturer. The design was inspired by F1 race cars and this is most evident in the nose section and rear air intakes."

a dalsi, dalsi, dalsi...

Tva zaslepenost vsim italskym, kteremu prisuzujes auru dokonalosti ikdyz to ma k tomu obcas pekne daleko je tu uz legendarni. Ted nedelas nic jineho nez ze to znovu potvrzujes. Chapu tve fandovstvi, ale klesat na uroven flajbojedu? Svuj nazor vydavat za jednu univerzalni "pravdu"? Zvlast u designu? Hloupe...
Avatar - Petrolhead_CZ
25. 1. 2015 23:40
Re: NSX vs i8
Nějaké útržky z článků nějakých samozvaných kritiků a podřadných plátků mě vůbec nezajímají a už vůbec nemají sebemenší váhu. To si myslíš, že je nějaký argument? Enzo bylo, je a bude legendární a ikonický designový skvost a ty se můžeš klidně stavět na hlavu. Jde o veřejné mínění a povědomí a za těch 13 let co je Enzo venku jsem od nikoho neslyšel nebo nečetl negativní kritiku, ale jen samou chválu a nadšené reakce.

Zaslepený rozhodně nejsem, měl by sis občas pročítat diskuze pod různými články a novinkami, zase ses nechal vyprovokovat mojí ikonkou co?
25. 1. 2015 14:52
Re: NSX vs i8
jojo, ty italští mistři designu připomínají francouzské filmy, jsou asi stejně úspěšní, na francouzské filmy se nikdo nedívá, a italští mistři designu krachují jeden po druhém ...
Avatar - beibej
25. 1. 2015 18:08
Re: NSX vs i8
no zrovna francouzské komedie jsou best. A italské taky. Mozog je asi k*k0t chorý. Jestli se mu v tý pr**li co má na krku vylíhne názor jakej předvedl na téma italských designových studií. >:D >:D
24. 1. 2015 22:52
Re: NSX vs i8
Tak cenove asi budou porovnatelna, takze proc neporovnat ;-)
24. 1. 2015 23:16
do boleslavsky montovny
je dostacujici i ten slovenskej zezvejkanej vandrak
Rozbalit vlákno
8
25. 1. 2015 01:46
Re: do boleslavsky montovny
Pod článkem k japonskýmu autu? Aha?
25. 1. 2015 07:37
Re: do boleslavsky montovny
Jsi duševně nemocnej...bež se léčit chlapče. ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 1. 2015 14:14
Re: do boleslavsky montovny
teba asi musel riadne vyklatit nejaky riadny cernoch s riadnou klobasou, a potom ti povedat ze je Slovak >:-[] inac si tvoje dementne poznamky na Slovakov neviem vysvetlit... :-!
Asi by bolo na case, aby ta riadne vyklatili nejaky Madari, alebo Poliaci, nech mas zase nove zazitky, o ktorych sa nam tu potom rozpises >:-[]
Avatar - fOE
25. 1. 2015 17:23
Re: do boleslavsky montovny
Preco na to vobec reagujes? S niekym kto vypusti nieco take nema zmysel stracat cas. ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 1. 2015 22:05
Re: do boleslavsky montovny
joooo, mas pravdu. ;-\ len ma este zaraza, ze tolko obmedzencov sa tu naslo, ktori mu este za taky nazor dali :yes: :-O :*)
Avatar - _Karel_
25. 1. 2015 22:16
Re: do boleslavsky montovny
Ano.Těžko pochopitelný. A mimořádně smutný.
26. 1. 2015 20:21
Re: do boleslavsky montovny
bud v pohode cobole, i ve me koluje z jedne ctvrtiny slovenska krev >:-[]
Avatar - AUDIRS6
26. 1. 2015 21:25
Re: do boleslavsky montovny
dyldo matyldo, potom ta teda dost dobre nechapem... :-!
Ak mas problem s Kabanom, alebo inymi konkretnymi Slovakmi, napis Kukovi >:-[]
ja tiez talianom nedavam do spagetozrutov, francuzom do slimakozrutov, cinaom a japoncom do sikmacom a pod....
je to trapne, a pokial si uz mal 18r., mal by si vediet, ze sa to da povazovat za urazku na cti, a stym je obcas mozne mat aj nejaky ten § problem... :-!
Ja to ale nebudem. Mne mozes byt ty aj s Kabanom ukradnuty... :-!
Avatar - Ada je zase tady
24. 1. 2015 23:21
No nic moc
někomu se to možná líbí, mně ne :no:
Rozbalit vlákno
1
25. 1. 2015 01:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Revhead
25. 1. 2015 02:10
Proto to trvalo tak dlouho? :D
Ale vážně. Jsem rád, že se konečně dostala do seriové podoby, ale proč to trvalo tak dlouho? O nástupci NSX se mluví už víc jak 10 let. Koncepty jsem potkávli na všech autosalonech pořád dokola a pořád jsme slyšeli, že příští rok už to bude. NSX byla v tomhle rekordman, tak moc, že jakákoliv zmínka o NSX už vyvolávala alergickou reakci. Možná kvůli tomu budu mít k nové NSX vždycky despekt. A k té původní velký obdiv.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
25. 1. 2015 08:05
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
25. 1. 2015 08:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2015 08:49
Re: problémy
Někdo musí řešit i tak přízemní věci jako je zábava za volantem. Omlouvám se za svou nízkost a přízemnost, jednoduchost názorovou i požitkovou.
>:-[]
Avatar - petrumr
25. 1. 2015 09:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2015 11:09
Re: problémy
Co je špatně u auta s přímým řízením na sploštělým volantu? Ruční brzda se používá pro parkování, takže její umístění na druhý straně středovýho tunelu vůbec nevadí.
Avatar - petrumr
25. 1. 2015 14:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
25. 1. 2015 21:56
Re: problémy
Existují skuteční, reální lidé, kteří tomutu dementnímu individuu dávají pravidelně :yes: ? Já tomu nevěřím.
26. 1. 2015 08:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2015 11:14
Chlubit se cizím peřím
Tak to je skutecne smutne, ze nekdo uplne jiny navrhne tohle [odkaz] a pak prijde novy clovek, nezmeni skoro nic, ale podepise se na tom, ze prej to je cely prace toho druheho. I kdyz uz je to takova manazerska klasika, je to opravdu smutny, u nas se tomu rika chlubit se cizim perim.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2015 13:37
Re: Chlubit se cizím peřím
Podle návrhu týhle baby udělali v letech 2008-9 Acuru ZDX a myslel sem že pak tohle. Kdo teda navrhnul ten koncept NSX?
Avatar - Bully_
26. 1. 2015 00:30
Re: Chlubit se cizím peřím
Budme radi, ze se finalni podoba NSX od puvodniho konceptu tak moc nezmenila a zvlast ne smerem k takove obludnosti, jako je Acura ZDX. Ze "zbytek" prace na designu dovedla do konce zena jako sef celeho tymu je celkem jedno, mozna to opravdu poslouzi jako chytry marketingovy tah. I kdyz pochybuju, ze o to slo v prvnim planu, clovek na takovem postu musi predevsim neco umet a na jeho pohlavi nezalezi.
26. 1. 2015 11:25
Re: Chlubit se cizím peřím
Bylo by hezký, kdybyste měl pravdu, že člověk na tom postu musí především něco umět a na jeho pohlaví nezáleží. Ale mám pocit, u těch velkých firem, že kdyby generální dosadil na nějaké vedoucí místo, svoji oblíbenou cvičenou opici, tak to poběží bez problému dál a všichni se budou tvářit, že je vše ok.
26. 1. 2015 11:31
Re: Chlubit se cizím peřím
Nevim. Vychazel jsem z clanku, kde pisou, ze tohle NSX puvodne navrhnul nekdo jiny:
"Michelle sice nenavrhla podobu původního konceptu, jenž se představil v lednu 2012 v Detroitu, přišla do osmičlenného týmu návrhářů až následně s cílem připravit koncept do produkční podoby."
Fakt se v tom nevyznam, snad nekdo jiny nam poradi?
Avatar - vabis
26. 1. 2015 07:27
ok
Vypadá opravdu dobře :*) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stewee
26. 1. 2015 08:18
predaj
Dúfajme, že ho bude možné stretnúť na ulici aj v našich zemepisných šírkach. Aby to nenabralo syndróm Accord, ktorý sa u nás a v celej Europe bude nachádzať o niekoľko rokov len v technickom múzeu. Držím palce Honda!
Rozbalit vlákno
0