Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Agresivita na silnicích: Nervy na uzdu!

Agresivita mezi řidiči je v poslední době často skloňovaný pojem. V legislativě ho nenajdete a podle odborníků jen odráží uspěchanou dobu. Kdo je vlastně agresor? Možná každý z nás!
Zpět na článek
8. 5. 2016 23:16
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
8. 5. 2016 21:28
30. 7. 2021 16:05
8. 5. 2016 15:40
Akorát mi ve výčtu chybí....
.....vybrzďování. Mělo by být zmíněno a zařazeno do kategorie 3. vyloženě nebezpečná bezohledná jízda.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 125S
8. 5. 2016 16:08
Re: Akorát mi ve výčtu chybí....
To mě tam také chybělo, přitom je to u nás dost rozšířená praktika.

Ale co mě poslední dobou nejvíc vytáčí, je nedodržování bezpečné vzdálenosti. Někteří si to možná ani neuvědomují. Nedávno jsem jel se známým a dělal to také. Tak jsem se ho zeptal proč to dělá. A on mi odpověděl, že mu to ani nepřijde, že je blízko. :-!
8. 5. 2016 16:42
Re: Akorát mi ve výčtu chybí....
Le*** jsou mnohem rozšířenějším druhem než brzdiči,jsou velmi otravní a nejraději bych je nakopal do *.Zajímavé je,že se takhle debilně chovají všechny sociální vrstvy,avšak nejčastějšími le*** jsou tuzéři a suvéčkáři.
9. 5. 2016 06:48
Re: Akorát mi ve výčtu chybí....
Ja zase skoro vždy keď pozriem kto sa na mňa lepí, tak je to osoba rozvalená na lakťovej opierke. Poznať to, lebo hlava a opierka hlavy nie sú v osi.
Ale je pravda, že niektorí si to neuvedomujú. Aj manželku som od toho musel odnaučiť.
Avatar - Ozzman
9. 5. 2016 08:25
Re: Akorát mi ve výčtu chybí....
Le*** jsou otravní, ale přijde mi, že těch extrémních vyblikávačů už je méně, mne spíš poslední dobou dost zaráží, kolik "***ů." se narvou do levého pruhu a za boha neuhnou, protože co si dovoluješ jet rychleji, než oni? Tento typ "vychovávače" zbožnuju. Pochopim to, kdž jede 120-130 a předjíždí kamiony, nebo pomaleji jedoucí auta a pře ním ani není dostatečně prázdný prostor, aby akceleroval, ale když jede 110 a neuhne, ani když je v pravém volno...
9. 5. 2016 09:03
Re: Akorát mi ve výčtu chybí....
Souhlas na takového a nejen na ně je občas potřeba se "nalepit" Typická situace u mne vypadá následovně: Dojedu na dálnici auto co jede řekněme 110kmh, se zapnutým adaptivem se zavěsím řekněme 4 délky auta za něj, předjede kamiony a do pravého neuhne. Jsem přeci daleko za ním. Ok chvilku vydržím, on předjede další kamion po pár stech metrech (rozestupu). Situace se opakuje, tak se mu holt musím nalepit na kufr, poté, a to ne všichni, se zařadí do pravého.
Podotýkám, že do té mezery nemusí brzdit a ani v ní, předjedu a on pokračuje nezměněnou rychlostí dál. Pokud tam je krátká mezera tak se mu na zadek nelepím.

Jinak souhlas vyblikávání je podle mne dost na ústupu. A v poslední době vyblikávají hlavně mlaďáci.
Avatar - Aoyagi
9. 5. 2016 11:24
Re: Akorát mi ve výčtu chybí....
Když se na takového nalepíte, tak ho možná spíš jen potěšíte, jak se mu to daří. Buď to, nebo mu to jsou všichni naprosto ukradení, i když mu jedou prakticky v kufru.
Avatar - Aoyagi
9. 5. 2016 11:21
Re: Akorát mi ve výčtu chybí....
Tak ale úplně stejné je to s rychlostí. Člověk si prostě snadno zvykne na nebezpečnější situace. A pak jsou tu i tací, které normální jízda v mezích zákona "uspává" >:D
8. 5. 2016 16:44
jsou takovi, co ridi auto jako svoji firmu
tedy si mysli, ze je budou všichni poslouchat, všichni jim budou uhýbat a oni budou mit poslední slovo.
tak to ale nefunguje.

a k tomu lacinoj, myslim, ze lacina není takovej dobytek jak ho media vylicila.
a tech 15 roku u novaka, to byl od soudce uplnej ulet
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Uživatel_5340709
8. 5. 2016 17:16
Re: jsou takovi, co ridi auto jako svoji firmu
Ale no tak, odvolačka z toho udělala 6, po třech letech slušného chování mohl být venku, ............ chápu že to není dobrá etapa života, ale ustát se to dalo, nebo muselo. To co následovalo z jeho strany dál mě jen utvrdilo v tom, že to byl všehoschopný blázen, nevážící si ani vlastního života.
8. 5. 2016 17:27
Re: jsou takovi, co ridi auto jako svoji firmu
pisu o 15 letech, ne o 6.
tech 15 je uplnej ulet
osobne jsem zazil několik daleko zavaznejsich situaci, kdy slo opravdu o život, a jen diky tomu ze ja a ostatní ridici ze zachovali tak jak se zachovali to dopadlo dobře. a to i pro deb*la, kterej celej problém zamerne zpusobil.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 5. 2016 20:17
Re: jsou takovi, co ridi auto jako svoji firmu
Mu přitížilo to, že to byla dodávka plná lidí, že už se dostal na počet, kdy naplnil podstatu obecného ohrožení. Jestli to bylo moc nebo málo je relativní. Osobně myslím, že soudce první instance když dával těch 15 let, tak už s odvoláním počítal.
8. 5. 2016 21:14
Re: jsou takovi, co ridi auto jako svoji firmu
jestli soudce automaticky pocita s odvolanim a proto da tak nesmyslnou palku, tak je něco hodne spatne. co kdyby odvolani prosvih třeba ze zdravotnich duvodu?
znam člověka co se před lety neodvolal u nesmyslného a nejspis podplaceneho rozsudku a jeho advokáta kvůli dlouhodobe hospitalizaci a pak uz nemel silu se k tomu vrátit a prisel minimalne tak o 20 mega. dnes by to bylo v nasobcich
8. 5. 2016 17:00
je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ??
[odkaz]
Rozbalit vlákno
23
8. 5. 2016 17:35
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Jistě sis taky při tom objektivním zpravodajství všiml, kdo ukazoval prostředníčky jako první. A na rozdíl od těch motorkářů (schválně nepíšu jen Vlků, protože s nimi jeli i Češi, Poláci, Slováci atd.), se kterými nebyl jedinej problém, ukázalo se pár vyfetlých blbů, co si dokázali sednout na silnici na Václaváku... To jek doplnění.

Jinak je mi politika na této úrovni tak nějak u zádele...
8. 5. 2016 17:42
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
To opravdu nejsou žádní vlci,jsou to jen Putinovi špinaví vepři. :no:
Avatar - Blue Sun
9. 5. 2016 09:12
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Jestli oni jsou špinaví vepři, pak ty koncentrovaná ubohost.
8. 5. 2016 17:49
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
jestli myslis tohle
[odkaz]

tak to není agresivni ridic ale další ruskej svab, kterej ukazuje fakace na lidi na protejsi strane silnice, kterym se nelibi prujezd ruskejch svabu na amerických motorkach centrem prahy.

proc vůbec rusti vlastenci jezdi na amerických strojích, když jim vse made in USA lezi hluboko v zaludku??
8. 5. 2016 18:01
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Agresivita, šváby, Rusko, USA... Jsme na autoserveru kam tohle vůbec nepatří, s tímhle běž prosím zpátky na novinky.cz a podobná periodika. Tam si plácej takové nesmysly ve dne v noci :-)
8. 5. 2016 18:05
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
clanek je o agresivite na silnicich, tak se ptam, jestli fakac, kterej ridic (v tomto pripade rusky svab) ukazuje z okenka, je projevem agresivity nebo ne??
huml tusim v roce 2010 chtěl za neslusny a agresivni gesta za volantem rozdávat pokuty...
8. 5. 2016 19:50
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Novinářská fotka z vyhrocené akce, nikoliv z běžného provozu. Tohle + ten projev okolo není relevantní příspěvěk k tématu, sorry.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
8. 5. 2016 23:16
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Dufam, ze chapes podstatu problemu vztyceneho prostrednika v tomto pripade, kde nejde primarne o agresivitu na ceste, ale o agresivitu politicku.

Takze adamzprahy ma pravdu... Prejavy naivnych politologov ci amaterskych geostrategov patria na ine servery.
8. 5. 2016 18:12
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Kdybys vystrčil hlavu ze svý benzínový zadnice, a zkusil trochu zapátrat, kdo ti motorkáři jsou, a proč jedou Evropou, pak bys možná zjistil, že o tom víš kulový. Natož o tom, že by jim vše MADE IN USA leželo hluboko v žaludku. A jak jsem ti už psal, dvě třetiny těch motorkářů, co přijely na Václavák, nebyly členové Vlků. A jediné problémy byly, bohužel, v řadách přihlížejících "aktivistů". Ale těžko to vysvětlovat někomu, kdo to vědět ani nechce.
8. 5. 2016 18:33
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
putinovi nocni vlci - militantni skupina, která se podilela na okupaci a anexi krymu.
a jeji sef alexandr zaldostanov popira spojenectvi Hitlera se Stalinem, které bylo stvrzeno spolecnou vojenskou prehlidkou wermachtu a rude armády 22.zari 1939 v poslkem brestu par tydnu pote, co si CCCP a nemecko smlouvou ribbentrop-molotov rozdelili polsko a evropu, coz bylo posledním imulsem k vypuknuti WW2.
to jen abys vedel, koho se zastavas...

kde jsi psal o tech 2/3 ??
8. 5. 2016 19:48
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Soudíš dle [odkaz] ? Hele já to tady vážně nechci řešit, ale když už jsi to vytáhnul, tak ať už ta jejich jízda má jakýkoliv účel, tak mediálně se mluví o uctění památek padlých vojáků. V souvislosti s padlými vojáky SSSR je otázka o spolupráci Hitlera se Stalinem dost mimo, resp. z té reakce se nedá soudit to co je v titulku a o čem píšeš. Nehledě na to jak ta situace tehdy byla komplikovaná - i přes ten pakt byli SSSR s Německem největší rivalové tehdejšího světa. A mimochodem srovnávat dnešní Rusko a její obyvatele se Stalinem a obdivem k němu je podobné jako srovnávat dnešní Německo s Hitlerem. Víc se k tomu nebudu vyjadřovat a doufám, že admini toto vlákno ukončí :-)
8. 5. 2016 19:59
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Šéf těch "motorkářů" vychvaluje Stalina jako velkého hrdinu a v anketě o největšího Rusa skončil Stalin třetí.
8. 5. 2016 20:11
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Jo to jsem někde četl, já nepopírám, že ten člověk bude trochu jinej, jenom jsem reagoval na text opírající se o pakt Ribbentrop-Molotov, protože jsem to video zrovna viděl.

Co se týče Stalina, tak já nevím, znám spoustu Rusů a na tu dobu nejsou zrovna hrdí, tak bůhví jak to je. Druhá věc je, že znám lidi spíš z Moskvy a okolí, kdybych se podíval někam dál na venkov, tak by to bylo asi taky jiné. Něco jako politické smýšlení Praha vs zbytek ČR.

Tak jako tak, psal jsem že se k tomu už nebudu vyjadřovat, bylo vůbec chybou, že jsem do tohohle vlákna přispěl :-(
8. 5. 2016 20:52
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
me je tech ruských prostacku vpodstate lito. 100 let bolsevismu a vymejvani mozku by zanechalo sram na dusi kazdyho. a naprosta většina rusu nemá poneti co se deje v rusku, natoz mimo rusko.
a když vidim, kolik je kremlofilu u nas, nedivim se, ze většina rusaku putina zboznuje.
a fakt se divim, kolik cechu mu leze do zadku u nas
8. 5. 2016 20:27
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Aha. Tak si hlavně nikdy nekupuj nic od němecných militantních švábů, ti totiž dvakrát byli důvodem ke světovým válkám, z jejich řad se vyloup Hitler, a šmejdi jsou dokonce i za celou dieselgate.

Víc nemá smysl psát, ty komiku. Víš o tom kulový, a o realitě nemáš ani ponětí.
8. 5. 2016 20:47
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
nemecko se od konce WW2 zmenilo na normalni demokraticky mirumilovny stat, rusko nikoliv. nevim, ze by od konce WW2 nemecko okupovalo nejakou zemi nebo nekomu vyhrozovalo, narozdil od ruska.
rusko krome jinych okupovalo i ceskoslovensko, a v soucasnosti okupuje ukrajinu, gruzii a moldavsko. a vyhrozuje kdekomu. krome zminenych napr svedsku, finsku, dansku, pobaltskym statum, a o USA jeden ruskej vysoce postavenej vymastenec prohlásil, ze jsou schopni USA promenit v popel aby nebyl nikdo na pochybách, ze jsou pripraveni vest jaderny utok.

tak uklidni hormon ty trumbero
Avatar - Pepa_007
9. 5. 2016 07:48
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Německo je demokratické. Mohu posoudit. Byl jsem tam.
Rusko? Nevím. Neviděl jsem, nebyl jsem tam. Demokratické by mohlo být. I nemuselo.
Sovětský svaz okupoval Československo. To ano. Rusko ČSSR neokupovalo.

Koho okupuje Rusko dnes. To nevím. Komu vyhrožuje také nevím. Při tom vyhrožování jsem nebyl. A např. na Krymu jsem taky nebyl.

Vše co jsi napsal jsou spekulace a nepodložené informace z médií. Informace si chce nejdříve ověřit, ideálně tím, že to vidíš na vlastní oči.

PS: Nejsel Rusofil ani Rusofob.
Avatar - Blue Sun
9. 5. 2016 09:17
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Německo je demokratické na papíře. V reálu je velmi přísně totalitní, protože spousta svobod je výrazně potlačována. A když ne zákony, tak třeba chováním policie, chováním médií nebo politickou propagandou.
9. 5. 2016 21:41
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Německo je od roku 1945 pod Americkou okupaci. Amici nemuseli v 68 nikoho obsazovat jen proto, že nikdy neodešli! A i proto rusové, kteří naivně odešli se museli vrátit - jako protiváha Američanům, kteří nikdy neudělali krok zpět. Toliko k rámci TOP9 nebo TOP10 :-!
Avatar - Blue Sun
9. 5. 2016 09:18
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Toptena je nutno brát s rezervou. On je důkaz toho, že zplodiny naftových motorů poškozují mozek, a v jeho případě už dokonce nevratně.
8. 5. 2016 17:38
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Že by Gilgít? >:D
Avatar - maxi!
9. 5. 2016 17:11
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
caute
Gilgit mi v noci zase pisal spravu.
Milujem ho!
Mam maleho sukromneho stalkera!!! :-!
9. 5. 2016 19:17
Re: je projevem agresivity taky tenhle fakac ruskyho svaba ?
Su toptenove prispevky, prejavom jeho postupujucej demencie? Je topten bratom kharla antidiesela? Viac vo vecernych spravach po reklame.
8. 5. 2016 18:12
Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
To se pletete. to jen ty pruhy u supermarketů jsou tak úzké, že když člověk přijede s větším autem, než je Fiat 500, tak přečnívá ať dělá co dělá...
Rozbalit vlákno
11
8. 5. 2016 18:49
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
To zase přeháníš. Alespoň z mé zkušenosti s parkovacími místy v ČR. Když však lidé auta do těch chlívečků nacpou, tak můžou mít problém vystoupit, respektive nastoupit. A samozřejmě to zvyšuje pravděpodobnost poškrábání a omlácení auta.
8. 5. 2016 20:18
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
V tom článku asi spíš myslí situace, kdy běžně u obchoďáků lidé stojí křivě a tím zesložiťují ba někdy znemožňují zaparkování z jedné nebo obou stran vedle. To mě taky štve.

Ale souhlasím s Migem, některá parkoviště jsou velmi špatně navržena. Např. parkoviště DBK Budějovická v Praze, tam se prostě auta od nižší střední výše nevejdou a dřív nebo později vznikne "hluché" místo.
9. 5. 2016 10:12
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
Že stojí za prd, o tom žádná. Ale že by se auto nevešlo mezi čáry? V DBK jsem nikdy neparkoval. Byl jsem tam jednou a to bludiště mi stačilo. :-) I S-Klasse má se zrcátky pod 2,2 metru a po sklopení se pořád vejde do 1,9. Nevím, jak je parkoviště v DBK staré, ale předchozí norma, platná od roku 1988, vyžadovala myslím 2,25 pro malá auta a 2,4 pro střední a velká (pro kolmé stání). A troufám si říct, že S-Klasse je větší než Fiat 500. ;-)
9. 5. 2016 14:48
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
No jedna věc je zda se auto vejde a druhá věc je, zda se dá z obou stran vylézt aniž by se člověk otíral o špinavé auto. Mezi čáry se tam auto samozřejmě vejde, ale to druhé už opravdu možné není. Tipuji, že to parkoviště je udělané přesně na hranici normy. Ale je to extrém, jinde už se to dá, ale je to závislé na tom aby tam nezaparkoval nějaký "šikula", díky kterému ostatní začnou parkovat špatně.

V tomhle se mi líbí řešení, která jsem potkal u několika obchodů v Itálii - značí místo kde má auto stát kolama a místo kde se mají otevírat dveře. To je naprosto geniální řešení, protože ono i mezi širšími pruhy když se z obou stran jednoho místa zaparkuje na hranici, tak se tam pak těžko někdo vleze, resp. aby vystoupil.
9. 5. 2016 18:14
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
Což je přesně to, co jsem napsal. Auto tam zaparkuješ, ale ven polezeš třeba kufrem. :-)

Problém je, že se stará parkoviště nemusí (v tomhle ohledu) modernizovat. Pokud ho dokáží udržet v chodu, aniž by potřebovali stavební povolení. A stavba klidně může fungovat 50 let. Řešením je tam prostě nejezdit a stěžovat si. Je to obchodní centrum. Když dostatečně poklesnou tržby, něco s tím udělají. Lidé však budou spíš špatně parkovat.
9. 5. 2016 16:04
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
Ano, je to nadsazka. Ale vetsi auto zaparkovane mezi dve znamena, ze mas na otevreni dveri 20 cm a 100pro jistotu, ze ti to nekdo oklepe...
Avatar - maxi!
9. 5. 2016 17:17
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
nedavno sa to riesilo niekde, myslim Autobild a tie normy su uz zastarale
fakt ked tam stoja dve velke auta uz tam je riziko vopchat auto.
Nebavim sa o dlhsom aute - ako tu spomina niekto kombik - ale take CLS, A8,BMW7 je uz problem, Range uz ani nahodou!
Zaparkovat v Kotve, alebo hotel Aquapark tiez natesno, ale aj novsie garaze ( Paladium -2, -3 ) je tiez radost
9. 5. 2016 18:19
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
Aktualizovaná norma platí od roku 2011. Teď vyžaduje 2,5 metru. Problém je, že od roku 1987 (to byla schválená) až do téhle aktualizace na ni nikdo nesáhl. Plus to, co jsem napsal vedle - parkoviště kolaudovaná dle staré normy se nemusí přemalovat podle nové normy. V tomhle ohledu je tedy jedno, jestli je to parkoviště z roku 1990, nebo 2010.
9. 5. 2016 18:17
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
V tom s tebou souhlasím, ostatně jsem to sám napsal.
8. 5. 2016 21:06
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
A čímpak jezdíš, SUV nebo MPV velikosti miniautobusu? To jediné by to vysvětlovalo. Mám většího kombíka a nemám s tím žádný problém, natož s nějakým hatchbakem :-)
9. 5. 2016 07:07
Re: Projevem agrese je postavení automobilu přes dva pruhy:)
Lenže to sa nedeje len tam kde sú úzke miesta u nás pri firme by každý mohol mat X5 a nebol pri problém s parkovaním. A aj tak sme to mali tuzera na starej oktávke čo parkoval presne na dve miesta. Poučil sa až keď sme mu zaparkovali druhe auto tesne vedľa dverí vodiča. Bolo to staré auto, takže sa prakticky vošlo po čiaru parkovacieho miesta.
8. 5. 2016 21:28
lepiči a spol
Problém s le*** je spíše ten, když musíte prudčeji zabrzdit, musíte hlídat ve zpětném zrcátku i toho blba za vámi, jestli to zvládne ubrzdit. Za agresi bych také považoval natlačení se doslova do mezery před vámi s tím, že začne ten tydýt navíc okamžitě brzdit, aby to nenapral do auta před sebou, čímž vás přinutí také prudčeji dupnout na brzdu a když je navíc lepič za vámi, je to pak horká chvilka. Další častý nešvar jsou exoti, co chtějí odbočit doprava, ale místo aby se zařadili za vás, tak vás předjedou a pak začnou prudce brzdit, aby zvládli odbočit, taky "super návyk". Paradoxně se často nejedná o puboše, ale o starší jedince, kde by člověk již očekával rozvážnost a nějaký pud sebezáchovy. To, že někteří zcela bezmozku předjíždějí před zatáčkou, kde nevidí na její konec a klidně při tom berou i vícero aut najednou jenom proto, aby je ostatní dojeli na první křižovatce, tohle mě hlava už nebere vůbec.
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2016 21:40
Re: lepiči a spol
většina z toho co pises jsou regulerni přestupky, za který by mely padat pokuty a odebirat se body, ale policajty to nechava klidnymi.
místo reseni tehle prestupku tak z penez, které ukradnou z fondu na prevenci, nakoupi dalších vic jak 100 rucnich laserových mericu rychlosti a budu po nas strilet laserem, jestli nahodou nejedem o par km rychleji.
Avatar - Pepa_007
9. 5. 2016 07:04
Policajti zase chrání a pomáhají
V pátek jsem jel 200km po Českých orskách.
1) Potkal jsem maskované Poldy jak číhaly na pyráty.
Dva draply. Dlouhá rovinka (2,5km), široká silnice (tři auta v pohodě vedle sebe), mírně z kopce. Roztrhaná kolona jedoucí 68km/h. Alespoň ta oktávka přede mnou. Před ní tak 500m nikdo. Někde v polovině té 2,5km rovinky stála nová oktávka na autobusové zastávce. Přejely dvě auta v protisměru. Pak těch 2,5km v protisměru prázdno. Vzadu se vytáhly dvě auta na předjíždění (černej starej passat B6 a bílej tranzit). Přejeli kolonu 5 aut včetně mě rychlostí cca o 30-40 vyšší než jsme jeli. Označil bych to za bezpečné předjetí. Rychle, bez myšek..... . Pak začaly jezdit auta z protisměru. Na autobusové zastávce diskotéka. Vyvalil se prach a hned jsme se sunuli na krajnici. A i ty auta v protisměru, aby měla policejní oktávka místo stíhat (jeli cca 120-130km/h) pyráty. Na konci rovinky (před těmi pyráty) zablokovali silnici postavením oktávky napříč. Doprava se zastavila v obou směrech. I já jsem musel zastavit.
Vyskočil polda a mával na už stojící stojící pyráty aby nikam nejezdili. Oktávka se uklidila na krajnici i s diskotékou.

2) O 3km dál jsem sjížděl ze silnice první třídy na třetí třídu. Byla to neznačená objížďka zavřené silnice. Kolona aut. Silnice rozbitá, široká na dvě auta, občas jen na jedno. Plná zatáček a horizontů. Na mě se začal nervózně lepit bavorák 5kovej v dýzlu (možná to byl benzín s dýmovnicí). Tak rok 2000. Když jsem přejížděl přejezd bez závor tak na to šlápnul, na předjezdu mě předjel a šel na to předjíždět i těch 5 aut přede mnou. Za přejezdem sem musel skoro zastavit, protože za ním byla ouzká silnice a chtěl jsem mu nechat místo. Těch 5 aut přede mnou předjel v kopci plném zatáček do kterých nebylo vidět. Vše na silnici velice úzké. Měl štěstí, že nic nejelo v protisměru. Škoda, že tam nebyli ti policajti s oktávkou.

3) O 20km dál, na silnici první třídy se za mnou rozhodl předjíždět starej FORD Mondeo v dýzlu (možná to byl benzín s dýmovnicí). V protisměru hodně vzadu auta, ale to mu nevadilo. Já jsem jel v koloně cca 5ti aut 80km/h tacho. No kdyby ten Ford byl o pár sekund pomalejší tak to byla čelní srážka. Ani nevím zda brzdil ten proti němu. Ale blikal dálkovejma jak vzteklej. Škoda, že tam nebyli ti policajti s oktávkou. Onehdá mi tohle udělalo nějaký auto, blikal jsem jak vzteklej a ve finále zastavil. Ikdyž zastavovat nebylo asi nutné, ale co když mu zakucká motor a nestihne předjet? No bylo to těsný.
Rozbalit vlákno
4
9. 5. 2016 07:40
Re: Policajti zase chrání a pomáhají
No tak ja som nedávno zažil pred Prahou magora s Oktávkou čo začal bezohľadne predbiehať kolónu asi 20-30 aut. každý tretí nákladak. Spôsobil niekoľko situácii, ktoré sa obišli bez nehody, len preto, že niekto iný brzdil, alebo išiel na krajnicu. Najhoršie na tom bolo, že to bolo 4km pred začiatkom diaľnice a podľa EVČ to bol domáci.
No a k tým zásahom polície. Minule som bol svedkom veľmi zaujímaj udalosti. Idem z domu. Na konci ulice stali zelený. Sledovali situáciu na hlavnej, to je začiatok obce, kde niektorý nalietavajú aj 90 a keďže tam žije dosť ludi s malými deťmi tak som za to aj rad. To zaujímave nasledovalo po tom. Kúsok za mnou som videl v speťákoch, že do obce vletel geroj co musel ešte tých rýchlych predbiehať. Na čo policajti zareagovali a vyrazili z ulice, ale bez majákov. Na to geroj predbehol aj mňa, stále si držal slušných 80. A policajti za nim, ale bez majákov. Mňa predbehli, tak že ohrozili mňa aj protiidúce auto. A až keď boli tesne za rýchlim autom tak zapli majáky stopli ho.
Takže áno. Zasahovať, ale tam kde to treba a s rozumom. Dám ešte jeden príklad. Nedávno sa objavilo video, tiež zo Slovenska, kde policajt spôsobil nehodu troch aut, lebo v proti smere zbadal auto čo nesvieti, tak skočil na brzdu a začal to na štvorprúdovej ceste otáčať. Samozrejme, že ten v ľavom pruhu nemal šancu zareagovať. A to všetko preto aby poriešili nebezpečného vodiča, ktorý si dovolil isť za jasného dňa bez svetiel.
Avatar - Ozzman
9. 5. 2016 08:20
Re: Policajti zase chrání a pomáhají
Ta druhá situace je velmi mrzutá, taková blbost kvůli světlum. Já jsem zažil opak, když jsem zapoměl za bílého dne rozsvítit, tak mne na I.P. Pavlově zahaltoval policajt a ukázal na mě, ať si rozsvítim >:D Tak sem to udělal, poděkoval jsem a jel sem dál :-)
Avatar - Ozzman
9. 5. 2016 08:21
Re: Policajti zase chrání a pomáhají
Teď se na to podívej z druhé strany, kdyby policisté stíhali na té okrsce plné zatáček, tak si tu budou všichni brečet, jak jsme policejní stát >:D Na té rovince 1. třídy je to bezpečnější, nemyslíš?
Avatar - Blue Sun
9. 5. 2016 09:21
Re: Policajti zase chrání a pomáhají
Na jedné straně nadáváš na policajty a pak chceš, aby byli všude... Udělej si pořádek v palici.
30. 7. 2021 16:05
Nervy
Tak to já jsem byla také docela dost veliký nervák, ale podařilo se mi to docela dost dobře zkrotit a to hlavně za pomocí různých cbd produktů, které jsem si našel na těchto stránkách zde - https://www.cibdol.cz/cbd-produkty ... Takže doporučuji všem nervákům, protože vám to může zachránit nejen nervy, ale i život :)
Rozbalit vlákno
0