Měl sem baterii Fiamm v motorce - nikdy více. totální šrot co nedržel vůbec napětí...Jestli se to bude dělat v Itálii, tak doporučuju si to nekoupit, ušetříte si problémy s reklamací...
v tpca se dávaj autobaterie fiamm do prvovýroby do Ayga,C1 a 107.japonci si kvalitu hlídaj dost pečlivě tak si nemyslim že to bude totální šrot.ono taky jde o to kde a jak dlouho je ta baterka uskladněná než si jí koupíš.v jakym stavu máš alternátor atd....
Realita je takova, ze problemy s kvalitou byly prave v Akume. Cesi meli problemy i s certifikaci, soucasne certifikaty jsou platne do puli roku 2008. Takze nez strkat dalsi prachy do toho, aby se knedlici naucili poradne delat, tak se problemova vyroba presunula radeji do Italie. :-!
Akumulatorku totalne rozkardli, posledni majitele si ji prehazovali jako horkej brambor az dopadla takhle. Linky, ktery mely cenu odvezli do Italie a dopadlo to jak to dopadlo. Vyrobu auto baterek stahla Varta C.Lipa.. Italove tu firmu behem par let uplne zlikvidujou, uz takhle to tam stoji za***. Skoda :no:
Ty akumulátory se tam dělaj pod italskou značkou Fiamm asi deset let, akorát se na to lepí jiné značky a nápisy, mj.i Carefur. Kdyby byly takové špatné, tak se nedodávají do mnoha značek do prvovýroby.
Nevím proč mne to nepřekvapuje že byla zničená další Česká značka a to co fungovalo 105 let šlo jde do kytek.... ;-\ :no:
Vivat tržní hospodářství a evropská unie... :no::no:
Prvně po revoluci italská Gagiva koupila a zničila naše motorky Čezeta aby se zbavili konkurence, teď zničili Akumu. Řeči okolo jsou o ničem, jde jim o to sem hrnout svoje zboží a aby byla výroba v itálii. A musím souhlasit že FIAMM je šmejd, taky jsem ji měl v mašině, ale hrozně se zavzdušňovala, pořád se musela dolívat voda. Teď mám Vartu a pohoda.
Me byla pred pul rokem doporucena AKUMA v autorizovanem servise Skoda ( ja blbec ji koupil ) a to jsem tam pred ni mel AKUMU 3 roky a zbyla z ni jen voda... *. Pritom cena byla stejna jako u nejdrazsi VARTY nebo BOSCH... hnus... uvidime jak dlouho vydrzi..