Čeští prodejci Alfa Romeo nyní nabízejí model Alfa 159 Sportwagon i ve verzi N1. Tento model lze zakoupit s odpočtem DPH ve všech motorových verzích a výbavách.
Hele, brácho, jestli nemáš na regulérní Alfu 159, nenuť se do ní skrzevá přepážku. Když na 159 nemáš, kup 147 krás... budeš šťastnej... a nebudeš mít zaslepený zadní boční okna. Bože... Alfa jako náklaďák... tohle je fakt možný jen v týhle pakárně...
:yes: To je fakt, k Alfě to skutečně nesedí, ale nemyslím, že to bude mít zaslepený okna, spíš jen klasickou přepážku, stejně jako většina aut. Prostě jako Octavia, Passat atd. :yes:
Takze. Mam v rukach dokument (z 03/06), ktory pojednava okrem ineho, aj o buducich modeloch koncernu Fiat (je vydany v 03/06). A su tam fakt zaujimave veci. Spolocna platforma 1. generacie pre AR a Maserati (pozdlzne ulozeny motor /zadny pohon / vyvoj prave dokoncovany u Maserati) bude obsahovat tri rozne auta: Alfu Romeo 169, Maserati 5000GT Coupe a nastupcu Quattroporte. Zaujimave je, ze to auto, kt. je oznacovane ako 5000GT ma byt nastupcom sucasneho Coupe, ale oproti povodnym predpokladom nebude obsahovat aj veriu Spyder! Ta bude postavena na podvozku Alfy Brera ako uplne samostatny model, a bude to zaroven entry-level Maserati v cene okolo 70k Euro. //// Vo vzdialenejsej buducnosti (nie je specifikovany datum) vznikne uplne nova platformy uz v spolocnej rezii AR-Maserati, a okrem troch spomenutych aut (samozrejme v tom case uz v dalsej - III. gen.) pribudnu vdaka moznosti pohonu 4WD aj velke crossover-SUV pod oboma znackami. ;-)
někdo se dobrovolně mrská březovýma metličkama, jiný si hákama propíchne kůži na zádech a pak se za ně pověsí ke stropu a někdo si koupí Alfu a pro pár šestáků ji zmrzačí železnou klecí na ondatry ;-\. Je to určitý druh samotrýznitelství: Koukáš na sebe do zrcadla ale nic to s Tebou nedělá... Tak vemeš vidličku a vypíchneš si voko. Teď už je to lepší... S tou alfou je to podobné. Alfa mrzáček. Krásná dáma s žebradlem na zádech :no: Stigmata doby...
Bravo - ;-):yes: "Železná opona" - dokonalé... tohle tu vejde do dějin. A klec >:D na ondatry >:D >:-[] ta tu se mnou mlátí na křesle >:D:yes: Tak ... prostě musím - Bravo MARI ;-):yes:
Kde je poptavka, je i nabidka. Radit nekomu, at si radsi koupi auto o tridu nizsi je smesne. Holt zijeme v rudem bananystanu a monterky jsou porad vic, nez sako. Alfa potrebuje prodavat a kdyz muze byt v kombiku v rope Jaguar, co by nemohla Alfa. Tradice jsou kecy do prospektu, realita je o penezich a evropske automobilky je potrebuji jako sul.
Nechápu výše uvedenou kritiku vůči této Alfě. Alfy jsou krásné, nadčasové, krásně brumlají, krásně jedou, ale nic nevydrží... Čili každého nadchne, ale téměř nikdo si ji nekoupí, protože se bojí... Kdežto výrazně nižší cena (19% je hold 19% procent) tento fakt alespoň trochu sníží... Jasně, nebude to nikdy Audi Allroad 2,7 biturbo, ale je krásná, moc krásná...
Kde jsi prisel na to, ze nic nevydrzi? Vis, ono z Toyoty, nebo Hyundaie nebudes mackat prvni posledni, ale z AR nekriticky ano. Italove maji jeden problem a tim neni mechanicka stranka, ale eleltronika...neni na tom modla M-B stejne? Nezastavovali se BMW kvuli Multiplex kabelum? Souhlasim, progresivni technologie vzdy prinasi nemalo radosti, ale take strasti a vychytat to vse pred nastupem vyroby vetsina evropskych znacek neumi!
Alfa Romeo 156 byl totální šrot. Nevěřím tomu, že by najednou došlo ke zlepšení, mechaniku Italové nikdy neuměli. Tam, kde jsou motory a podvozky VW, BMW a MB, tam se Alfa doslova sype..
Ja zas otazky jako je tvoje. Mozna ocekavas, ze nekdo jezdil za zivot deseti tisici aut, aby jeho zkusenost byla alespon trochu smerodatnym statistickym vzorkem. Nebo mozna cekas, ze nekdo rekne, ze mel 3 Alfy, vsechny se mu sypaly... tak si koupil ctvrtou. Kazda zkusenost se da zpochybnit odkazem na spatny/dobry kus, statistika se s oblibou relativizuje udajne odlisnym pouzivanim vozu atd. Zkratka vsechno je jinak, nemci jsou sroty, s japonci se jezdi jak s hnojem a nejvetsi drzaky pochazi od Apenin. Jasne;-) P.S. Jeste jsem zapomnel na lzivou propagandu zivenou pangermanskym spiknutim, pardon.
Tvuj prispevek vyse, ze 14:54. Nejprve jakoby pripoustis, ze by Alfy mozna nemusely byt tak trvanlive, ovsem briskne vysvetlujes tvrdsim zachazenim. Dale se pak na dvou prikladech snazis naznacit, ze nemci se sypou (taky). Ono je zajimave, ze treba ten Bosch dodava elektriku pro vetsinu pro vetsinu znacek, mj. i pro Toyotu. Nekteri fanousci se radi ohaneji tim, ze 9 z 10ti passatu je sluzebnich oproti srdcove, neokoukane bla bla Alfe, pak se ovsem nabizi otazka, proc neni opecovavana alfa ve statistikach spolehlivosti vysoko nad pasikem huntovanym ignorantem v propocene kosili. Pri zonglovani s fakty se obcas micky rozkutaleji po podlaze ;-)
V jake statistice? Proc se u nas zverejnuje pouze nemecky ADAC? Obcas JD Power, ale to je spise globalni spokojenost s pristupem k zakaznikovi. Navic si mohu dovolit mluvit z vlastni zkusenosti... ;-) A propos...vetsina manazerskych sedanu je pouzivana mimo jine soukrome a preventivne se meni poruchovejsi veci. Nemam nic proti nemeckym autum, nemam nic proti francouzum a k italum tihnu. Chces tady popisovat problemy kolegy s privatni B6?
Myslim ze netreba;-) Stejne tak by tu mohl popisovat sve pozitivni zazitky nejaky stastny (bez ironie) majitel a detto se 156kou- jednomu se sypala, druhy do ni jen lil benzin, slyseli jsme to vsichni. Neprikladam temhle zkusenostem valnou vypovidaci hodnotu. Neberu doslova ani statistiky (cerpal jsem z TUV), ale troufam si tvrdit, ze urcite voditko to je. Kazde auto ma svoje a ja si myslim, ze i kdyz v nektere oblasti meli/maji italove navrch, v jine naopak ztraci a to prave ve spolehlivosti. Pochopitelne ne v nejakych extremnich proporcich, ale sance chytit horsi kus, pocet slabych mist apod. je podle mne vyssi nez u nemecke nebo japonske provenience. Na druhou stranu jsem presvedcen, ze se rozdily s kazdou dalsi generaci vice a vice stiraji.
Hele ty znalče, tady mas odkaz koukni na to a jdi se vybrečet!!! Italove jsou jedni z nejlepsich co se tyce mechanicky stranky ne-li nejlepsi. Nemci museli davat stabilizacni systemy do tech svejch krabic aby se udrzely na silnici. (M-B trida A), Motory jsou taky nej tak drz pec. Jediny co se sypalo a bude asi sypat je elektronika a hadej kdo ji vyrabi - Bosch takze made in germany. Kdyz je Alfa 156 totalni srot tak mi vysvetli proc jich vidam na silnici tolik a zadna neni rezava??? tady mas ten link a nebrec
[odkaz]%20romeo
Přečti si jakékoli recenze, včetně těch na stránkách aaaauto, zeptej se majitelů, proč prodávají své Alfy po ujetí 50 tis... Alfa je po mechanické stránce úplně mimo, nepřesné slícování, nekvalitní plasty, spínače, prostě vše. Téměř jako korejec... Je to taky maximální snahou Italů šetřit na jakékoli maličkosti... A bohužel 156 je totálně mimo, proto se prodává za pakatel...
Ano vlastne vsechny auta roku jsou spatne sestaveny protoze jsou to italove nebo frantici. To ze vrze pristrojovka nekomu muze vadit, tak ze auto proda. Nevim jak ty ale mechanickou stranku chapu jako chovani auta na silnici, motorizaci, rizeni, podovzek, a ne nejaky plasty proboha. Recenzi jsem precetl dost jak na 156 tak 159.
Nedávno tu byl článek - vyjádření, tuším obchodního, ředitele Alfy Romeo... sděloval světu, že ambicí Alfy při náběhu 159 je dohnat v kvalitě BMW... To je dost výmluvný postoj, nemyslíš?
Me zajima spis kam miri. Kdyz se kouknes o par prispevku nahoru tak Marko pise o vyvoji v uzky spolupraci s Maserati a to je uz panecku jina trida. Kdyz si vezmes 156 byla proste svoje, nakopla znacku jako takovou. At mela neduhy nebo ne proste to byl dobrej pocin. 159 je chapana jako nastupce 156 ale spis bych ji chapu jako posun bliz k 166 a utok na nemeckou konfekci. Kde bude pristi generace se muzem jenom hadat. Jsem zvedavej na 149. U ni se ukaze jestli taky vyroste a nebo ne.
Recenze AR 156;-\"Kvalitě modelu 156 věnoval výrobce velikou pozornost, ale v praxi se to příliš neprojevilo. Většina závad bývá drobného charakteru, ale pořád je jich příliš mnoho."Slabé stránky: Vysoké provozní náklady, problémy s dílenským zpracováním... Než Alfu 159, radši bych si připlatil těch 100 tisíc za BMW 3, nebo za stejnou cenu Passat 2.0 TFSI se 200 koníky...
No jasně, jedu zrovna na Rexe... Hele, když už to napíši AAčka... Ne že bych je bral jako zdroj info, ale taky to o něčem vypovídá.. Přečti si recenze Golfu, Focusu, Passatu a uvidíš ten diametrální rozdíl... Alfa je o něčem jiném než o praktickém autě které slouží i 200 tisíc km bez závady každodenně. Alfa tolik nevydrží.. Je krásná, ale nepraktická...
Acka napisou cokoliv, co jim bude ku prospechu. Oni zrovna nejsou zadnym etalonem v autech. Mozna v mnozstvi, ale to je tak vsechno. No co, svuj k svemu;-) Troufam si tvrdit, ze neexistuje auto, ktere ma 200k km bez zavady.
Ne ze bych ti to nepral, pral a kazdymu s kazdym autem, ale proste nemuzu uverit. Sam uz jsem mel x aut a auta obecne me velmi zajimaji, ale to o cem ty pises jsem jeste nevidel. Tim samozrejme netvrdim, ze se to nestane, ale pak bych po povazoval za obrovskou vyjimku potvrzujici pravidlo. Pokud napises, ze se ti to stalo opakovane, tak te verejne oznacim za lhare a muzes na me podat zalobu pro pomluvu;-) Znam jednoho mooooc sikovnyho auto-pravnika a ten me z toho vyseka:-)
Zkus někdy Mercedes-Benz, třeba starší co má najeto i 100 tis. km, nové jsou dosti drahé. Musí ale být servisovaný, pak to je dlouhodobé užívání bez sebemenších závad, super komfort a bezpečí. Z údržby jen výměny oleje, filtrů, svíček atd. Nesporná výhoda je taky rozvod řetězem, který vydrží navždy... A stejné zkušenosti, tentokrát ne moje s Audi 2,5 TDi V6 quattro. Absolutně bez problémů, jen servisní prohlídky.. Čili srhnu-li to, zkušenost s německými vozy skvělá.. :yes:
Retez neni zadna super vymozenost. Ma ji kdejaky Mondeo;-) Chces teda rict, ze jsi auto nemel od uplneho zacatku tech 200k km? MB mozna kdysi, ale dnes urcite neni etalonem spolehlivosti. Jak proti nim nic nemam. Co vlastne povazujes za zavadu?
Mondeo. Většina současných i minulých automobilů má rozvod poháněný ozubeným řemenem, včetně Mondea...Mercedes-Benz měl krizové období (jako každá automobilka), ale nyní je opět etalonem spolehlivosti, přiblížilo se mu BMW, ale pořád Mergel je Mergl. K tomu Mercedesu: Tehdy měl najeto 180 tis. km, je pořád v provozu (vídávám ho), bez problému. Něměl jsem ho od novoty, hold E-klasse nikdy nebyla jedna z těch levných variant. Něco mě prostě k té třícípé hvězdě táhlo, táhne a... uvidíme... Diesely Mercedesu zvládají bez problémů 500 tis. km. Co považuji za závadu? To, když třeba přestane fungovat el. ovl oken, auto nenastartuje, teče z něj olej a vůbec - někde zradí, neodveze domů...
Nechci se hadat, ale nema nahodou Mondeo od modeloveho roku 2000 retez? Nechce se mi to hledat, tak jestli to nekdo vi na 100%, tak pls dejte vedet. Mergl je sice Mergl, ale rozhodne se s problemy se spolehlivosti jeste nevyrovnal a vzhledem k narustajicimu poctu ruznych el. serepeticek to jen tak lepsi nebude, brano napric vsema znackama. Pokud jsi ho nemel jako uplne nove, tak tvoje tvrzeni o 100% spolehlivosti ma vypovidajici hodnotu 0! Stejne tak je rozdil 180k km 200k km. U dost lidi je to jeden rok jezdeni, kdy se muze stat cokoliv. Takze opet 0 bodu. S jistotou velmi, ale opravdu velmi tesne hranicici se 100% prohlasuju, ze neni na svete auto, ktery bez zavad zvladne 500k km!!! A je jedno jestli nafta, benzin nebo cokoliv jinyho a jestli to vyrobil Udo, Franta, Ahmed, Jean, Giusepe nebo John.
Od roku 2000, ale Mergl má řetěz odjakživa >:D. Mysli si co chceš. Spolehlivost Mercedesů je příkladná, stejně tak trvanlivost. Viz žebříček TÜV, zkušenosti majitelů, apod.. Zítra jdu za známým co mám na Merglu 800 tis. Jak říkám, zkus a uvidíš. Mezi námi, Mercedes-Benz považuji za současný vrchol automobilového světa.
Jsi teoretik...(Paul)
Znám Una co mají najeto regulérních 500 000 km. A dle tebou udávaných propozic taky bez závad... >:-[]
Mám pocit, že ta AR 156 už byla spolehlivější než C z té doby... Ještě vzpomínám na toho času test v autorevue... Cituji:
Hodnocení třídy C... Výborné auto, jen poněkud drahé, a také u auta za cca 1,5 mil Kč by mohla fungovat klimatizace... >:D Zatím nebyli schopni tuto závadu odstranit ani v autorizovaném servise... Hold Mercedes už není co býval. (Bůh ví, jestli kdy byl)
A za další...
Pokud znáš někoho, kdo jezdil bez problémů s audi 2,5 TDI Allroad, tak mu blahopřej, protože je asi jediný... Nikdo druhý takový asi není. Ony zrovna audiny nejsou Etalonem spolehlivosti (kupodivu škodovky jsou an tom 100x líp,ale to je podobný efekt jako u té AR, neb ty audiny lidi hold víc honí)...
Takže myslím, že tyhle ty auta si se 156 nemají co vyčítat... O 159 se nebavím, to je jiná kategorie...
Jen taková informace pro GTI... Však Kemfble (nebo jak se ten tupec jmenuje) měl z té věty pořádné oplítačky... On to později vysvětloval tím, že myslel dohnat v kvalitě marketingu a prodeje¨(kde má AR velké rezervy), s čímž bych s ním pak souhlasil... Tudíž tím produktem myslel právě toto (nikoliv autpo samotné, o kterém všichni ví, že má Alfa od pradávna před Němci náskok). Nicméně se vyjádřil dost neobratně a taky dostal po papuli (židle se s ním pořádně zahoupala a jestli sis všiml, tak už nic podobného z huby nevypustil). Taková hesla se nesmí dávat, byť by to třeba i byla pravda... No hold Němec, co po něm chceš...
Bylo to něco podobného, jako když Schumacher poskakoval a dělal opičky, když hráli italskou hymnu... Pěkně mu dali na *a od té doby (až na výjimky tam stojí jak zařezaný)... Hold Němci se musí ještě trochu učit vychování,ale ono to taky jednou přijde... Auta se naučí dělat a chovat taky.
:-) Nesrovnávej MB s Alfou... to je opravdu mimo mísu... To zakolísání MB v elektronice... to je již minulostí. Ovšem, pohled na Mercedes, ten může být stále jen obdivný. Souhlasím, že taková prohlášení jsou velmi nešťastná. Zrovna tak, jako zkrácení záruční doby na 159 ze tří na dva roky... to je velmi nezodpovědné rozhodnutí...
No je, jenže bohužel lidé jsou dnes kverulanti... A když ti někdo bude jezdit s každou pitomostí do servisu, tak hold se to pak prodraží... A věř tomu, že takový kverulanti bohužel jsou...
P.S. A můžu vědět, čemu si se tak nasmál? Svým neznalostem?
Rozesmály mě Tvé věty, jakože Alfa má před Němci náskok nebo poruchovost 2,5 TDi quattro 180PS.. Jsi moc zapřisáhlý vůči němcům, Alfa neměla náskok nikdy, kolem devadesátých let přišel naopak kolaps koncernu Fiat - z fabriky nevyjížděla Auta, ale pokusy o auta. Alfa Romeo je volba srdcem - nicméně to nemění nic na tom, že to je krásné, ale méně "trvanlivé" auto..
Jeste bys mohl napsat, ze MB zacal delat auta jako prvni a tim padem vlastne nikdo jiny uz auta nedela a jen se opici po nich:-( Paule, Paule..... (smajlik kroutici hlavou)
Ale o tom debata nebyla! Ja ti spokojenost preju a verim. Ja jsem s Jaguarem taky spokojenej a moc, ale ze by byl absolutne bezporuchovy, to teda neni a nebylo takovy zadny auto co jsem kdy mel. Celou debatu jsme vedli o absolutni bezporuchovosti, chapes?;-)
souhlas navic, plno lidi co si poridi alfu tak ji mackaji co to jde, protoze je to alfa. proste vybudi u tebe emoce a tak to rves, je logicky ze tomu auto to neprospiva. 156 byla urcity vyvojovy stupen v kvalite, 159 je opet vylepseni a podle toho co jsem cetl za recenze je po strance kvality OK
Možná jo. Nynější BMW se hold povedlo, je to prémiovka, avšak za tü stejnou cenu... No nevím, 2.0 TFSI je super motor s přijatelnou spotřebou pro každodenní použití. Abych se přiznal, tuze se těším na nové Cečko.. :-)
Jakožto bývalý uživatel vozu AR 156 1.9JTD, musim bohužel s Paulem souhlasit :-( Když porovnám s Passatem (2001) nebo byť i Fabií, tak to jsou auta, která chtějí jen palivo a vodu do ostřikovačů. Alfa byla srdeční záležitost, ale italská technika 90.let vše nakonec pokazila ;-\
Ano obcas i ten VW potrebuje na svolavacku do servisu protoze soudruzi zapomeli neco dodelat ve fabrice. Neber to jako urazku. I mistri v nemecku se obcas utnou. Copak se kravilo jestli to neni tajemstvi?
No kravilo se prakticky všecko, bylo to jak psal někdo výše mraky drobností... letošní zima to korunovala nestartovanim, zamrzanim dveri, zasekavanim zamku, nefunkcni central, topeni atd atd. :-( ... Ale plně věřím, že 159ka je už konečně plnohodnotné auto pyšnící se názvem Alfa Romeo.
159 s N1 ma logiku, krasne dnes uz kvalitni auto se skvelymi jizdnimi vlastnostmi a super motorem 2,4 JTDm! konecne auto ktere ma styl a neni tak trapny jako koncer lidovych vozitek...
Stále dokola... Především je nutno si vyjasnit, co s autem děláš. Kolega tu nahoře píše, že Alfista lítá a svou Alfu odrásá... proto ty závady... V životě jsem neviděl na silnici Nějakou Alfu letět. Většinou tu potkávám Alfisty se stopadesátišesti naftovými sny... a ti tedy rozhodně nelítaj. Logickej kilometrovej průběh je tak mezi 30 - 60 tisíc ročně. Jestli tedy jezdíš tolik, pak za tři roky najedeš cca 100-180 tisíc. A to už auto ukáže, co v něm je. Jestliže nemáš premiovku, tak do 100 tisíc jezdíš takřka bezstarostně... pak se začnou projevovat nectnosti - vysezené sedadlo, vyžvejkaná aretace dveří, sem tam ti to vrzne a motor pozvolna mění zvuk... Tohle všechno odpadá v premiovém segmentu, tam najedeš 250tisíc jako nic. Ovšem pozor - na solidních silnicích. Takže to, jak zatěžujeme tady v těch dírách naše auta... to je šílené. Nejde jen o díry... vždyť těch "rolet", které ti rozkmitaj celý auto,co absolvuješ... Tak múžem bejt rádi, že vydržíme alespoň těch 100 tisíc... Auto je dobrý měnit tak po třech až pěti létech. Na kilometry bych to viděl takto - nepremiovka tak 150tisíc a vyměnit. Premiovka do těch 250tisíc a změna. A Alfu? No, nebude úplně od věci přizovat si na jaro vždy novou... v aktuální barvě... co?
Já bych Lexus nekoupil. Ale chci věřit, že dokáže to, co premiovka zde... tedy v pohodě těch 250. Nejsem si tím ale jist... Lex se směřuje především na trhy USA a tam o takovej velkej průběh nejde... takže... nevíš něco ty o výdrži Lexů?
Zkoušel jsem Tvou pozornost >:-[];-) Nechytil ses ;-) Neslyšel sem o jediném problému Lexe při vysokém kilometrovém nájezdu.. OK, možná až pojedeš opravdu divokou jízdu přes Brenner nebo jinej Alpskej průsmyk, tak bych si dal pozor na brzdy..
mam 156 1.6ts 35000km koupena d krasne auto ale poruchovost cidlo srs na sedačce sopolujezdce a klima ,když je zima tak vrže přistrojovka po ohřati už ne ale ta jizda je nadevše takže odpušteno naklady normal 7.5l jinak mam najeto 101500 ale naše silnice se podepisujou na podvozku,smula
Koukam... o neco vejs se rozebehla debata o spolehlivosti ci nespolehlivosti Alficek...Na zacatek...srdcem jsem Alfista...Mam 145 cca 2 roky a jediny co se mi "podelalo" byl termostat...ovsem co se prihodilo predchozimu majiteli nemohu soudit.. (podle servisky byla jen bezna udrzba, ale bohuzel jen do urciteho obdobi, pote s ni prestali jezdit do znackoveho servisu tak muzu jen hadat)...co se tyce poruchovosti znacky....mno na co si lhat...ano AR mela poruchovejsi vozy nez treba vw, ale rozhodne ne stylem "sype se od pohledu".....To, ze se s Alfama zachazi tvrdeji samozrejme nelze brat jako omluvu na vse, ale pravdou je, ze jsem byl dosti casto svedkem jak studenej motor sel az do cervenyho a to neprospeje zadnymu motoru....Abych to shrnul..urcite nezastavam nazor, ze se sype jak sirky, ale s tou spolehlivosti by to v urcitych smerech urcite mohlo byt lepsi...neprijde mi, ze by byly napr. 156 pausalne mene spolehlive, ale spise bych to videl na vice "patecnich" kousku nez u jinych znacek.. (a to zachazeni dle meho nazoru taky dela hodne) a co se tyce 159 to ukaze cas, ale N1 u 159...to se mi a tolik nelibi..nicmene kdyz nekdo chce..tak prosim
Teď jsem se díval na statistiky TÜV( Spolehlivost aut ve stáří 2-3 roky)a v první padesátce bylo jenom jedno BMW a to řady 7.Mezi BMW 3 a 156 zase moc velký rozdíl není.A 159 je kvalitou úplně někde jinde než 156.Jsem přesvědčený, že se dostane do 1. padesátky spolehlivosti.
Chci se s vámi podělit o mou zkušenost s různými auty. VW Vento 1,8 ve 20000km odešlo vstřikování, v 25000 ruční brzda, Opel Vectra 1,8 konzumoval olej skoro stejně jako benzín, musel se vyměnit motor u 50000km, Volvo 80 2,4 potřebovalo ve zvýšené míře vyměňovat spotřební díly jako destičky, tlumiče, ramena apod. / v servisu řekli, že je to u Volva normální, Peugeot 406 coupe 3,0 v 10000km brzdové kotouče a el.okno, Fiat coupe 2,0 do 105000km běžná údržba a konečně Alfa 156 1,8 do 55000km taky pouze běžná údržba. Materiály ve 156 nejsou nic moc,špatně slícované a netrvanlivé, nicméně německá auta nejsou o tolik
leoší ve kvalitě jak se říká a italska nejsou tak špatná jak se píše.
Je to jen výsledek kvalitní německé PR a orientace /nejen/ čechů na němce.
běžná údržba
My mame Subaru Forester a ten je prvni. Mame ho druhym rokem, coz sice neni dlouha doba, ale jeste se u nej neobjevil ani jeden problem. Opravdu vrele doporucuji vsem kdo o nem uvazuji, stejne jako vsechna ostatni subaru.
vcera som bol v jednom nemenovanom obchodnom centre a alfa tam vystavovala zopar svojich krasavcov. 147, 159, brera, GT... musim povedat, sama krasa, bol som uneseny !! ALE !!! mal som chvilku cas, tak som si zobral pod drobnohlad niektore detaily, napriklad zlicovanie plastov v interieri a exterieri atd... bol som zhrozeny, neviem ci to boli nejake atrapy, alebo skutocne modely, ale bola to hruza !!! dva identicke interiery mali odlisne medzery a tvary spojov. ukoncenie rovnakeho plastoveho dielu bolo na jednom aute inak ako na druhom. spary medzi plechmi boli niekde hrubsie a inde uzsie, pritom islo tak isto o rovnake modely... bol som z toho v soku... Alfy su cenovo na urovni premiovych znaciek, ale kvalita spracovania ma velmi prekvapila... 8-s
nehovorim ani tak o smole... keby som videl len jeden kus, tak nemam problem, zarazili ma odlisnosti v spracovani dvoch rovnakych modeloch... svedci to o "lezernosti" vyrobnych procesov... 8-s alebo zeby to bol presny opak a kazde auto je rucne vyrobeny original ??? >:-[]
Ja jsem poradne sjizdel v Brne 147, ale ze bych na ni nasel chyby, to bych je tam musel hledat doted a je to nejakej patek, bylo to asi rok po uvedeni na trh. Opravdu me zarazi ze se tohle stane. Tesim se na 159 az se mi dostene do ruky. Na tu jsem moc zvedavej.
A nebo štěstí... Taky bych to chtěl vidět... Já jen čtu o nekvalitě Fiatu,ale ještě sem ji neměl tu čest poznat na vlastní oči... Už mi to začíná připadat jako hon na Yetiho (nemyslím na tu škodovku)... Taky ho všichni znají, taky všichni ví jak vypadá,a le ještě ho nikdo nikdy neviděl,a když viděl,t ak jak na potvoru foťák nikde, svědci nikde (ti někde ve křoví čůrají a tak... >:D
Jo dost casto mi pripada ze lidi hledaj mouchu ktera uz davno ulitla. Odvarenej jsem kdyz nekdo pise o mechanicky vlastnosti auta jako o zpracovani interieru, viz vyse. Inu kazdej ma jiny priority.
Teď už budu chodit do aut vždycky se šuplerou jako Mišo. Proboha v jaké nevědomosti jsem dosud žil !! Vždyť já ani nevím, jak široký mám spáry ve vlastním autě a to ho mám 3 roky !! >:D
Tak to by jsem chtěl vidět,jak 159 a Brera nemá zlícovoné plasty v interiéru a dokonce v exteriéru!Jel jsem v obou dvou a myslím si,že jsem je prohlídl do detailů ale ničeho tokového jsem si nevšiml.