Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Alfa Romeo 8C Spider: První jízdní dojmy

Některé věci se stanou docela určitě jen jednou za život. Svezl jsem se s autem, které vrací Alfu do dob, kdy její vozy stály na startu slavných závodů bok po boku s Ferrari a dalšími značkami zvučných jmen. Ano, správně, řeč je tady o Alfě 8C Spider.
Zpět na článek
29. 10. 2009 23:19
30. 10. 2009 01:39
30. 10. 2009 09:29
30. 10. 2009 09:36
29. 10. 2009 23:20
30. 10. 2009 01:33
29. 10. 2009 23:39
30. 10. 2009 09:21
neregistrovaný "Bench"
30. 10. 2009 21:03
neregistrovaný "Bench"
30. 10. 2009 00:48
neregistrovaný "laufas"
31. 10. 2009 11:27
30. 10. 2009 01:00
30. 10. 2009 10:46
30. 10. 2009 07:35
30. 10. 2009 11:27
30. 10. 2009 11:49
30. 10. 2009 14:12
30. 10. 2009 13:07
30. 10. 2009 14:06
30. 10. 2009 14:46
30. 10. 2009 15:13
30. 10. 2009 14:51
30. 10. 2009 15:18
30. 10. 2009 15:30
30. 10. 2009 14:41
30. 10. 2009 11:47
30. 10. 2009 12:43
30. 10. 2009 12:05
30. 10. 2009 12:22
30. 10. 2009 12:06
30. 10. 2009 12:21
30. 10. 2009 13:09
30. 10. 2009 13:20
30. 10. 2009 14:20
1. 11. 2009 04:02
neregistrovaný "*sm*"
30. 10. 2009 11:53
30. 10. 2009 15:14
30. 10. 2009 15:20
30. 10. 2009 15:54
30. 10. 2009 18:04
neregistrovaný "328i"
31. 10. 2009 22:53
neregistrovaný "Donovan"
1. 11. 2009 14:04
29. 10. 2009 23:19
Alfa
Milý Ježíšku, tohle autí chci najít pod stromečkem. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
30. 10. 2009 01:39
Re: Alfa
Nech raděj Ježíška v klidu, ještě by si pod nějakým stromečkem mohl zkončit i v jiném autě... ;-) >:D
29. 10. 2009 23:20
Nadhera
Chtel bych podekovat autorovi clanku. 3x za cteni mi z toho naskocila husi kuze. :yes: Jinak je skoda, ze jich udelaji jenom 500. Bylo by dobry vzit si na to hypoteku a za 20 let prodat za trojnasobek. :-)
Rozbalit vlákno
1
30. 10. 2009 01:33
Re: Nadhera
souhlas, jedno z nejlepsich cteni co jsem tu kdy cetl :yes:
29. 10. 2009 23:39
TAKOVÍ JSME BYLI
Pěkné video, ale hlavně, hlavně pěknej text. Poprvé jsem ho četl rychle, asi jako když letím v té alfě spolu s autorem. Pak jsem to dal ještě jednou, na hloubku. Jo, super :yes:

Co k autu? No, především bych varoval před tím, aby tu bazalkáři nezačali nedůvodně adorovat automobilku Alfa Romeo. Totiž model 8C je v portfoliu alfy to, co Veyron v portfoliu Volkswagenu.

Nepochybně jede parádně, zpředu na mě bohužel dělá alfa dojem až vlastní karikatury. Chybi tomu pár cenťáků do délky a méně výrazná tvář. Je to moc vizuálně prvoplánové.

P.S. Ten text je lepší než ta alfa. Fakt dobrý :yes:
Rozbalit vlákno
42
Avatar - jurajos
30. 10. 2009 00:09
Re: TAKOVÍ JSME BYLI
Kecáš a veľmi dobre to vieš. Tvárou tvár by si z nej bol rovnako namäko ako autor.
30. 10. 2009 01:34
Re: TAKOVÍ JSME BYLI
Asi tak... ;-)
30. 10. 2009 07:04
Re: TAKOVÍ JSME BYLI
GTI (Grande Tiepido Italiano). Že tys tam vážně seděl vedle autora ? >:D
30. 10. 2009 10:40
Re: TAKOVÍ JSME BYLI
Asi ne... >:D
30. 10. 2009 07:36
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Neprovokuj, ty antipasto! :-)

8C byl vyborny marketingovy tah, o kterem podle me sama AR pochybovala a zkusila stejne jako u vsech beznych modelu nastrelit cenu a pouzit limitacni faktor...a ejhle ono to vyslo. Me se to auto vylozene libi, problem vidim prave v politice. Komu by vadilo mit motor a technologii Ferrari resp. Maserati se znakem AR? Asi nikomu, ale platit za to vic nez za model Scuderia, nebo aktualne Italia si neumim predstavit. Presto je produkce fuc. Duvod vidim prave ve zdarilem tvarovani vozu, je kompaktni, hladky a pouziva snesitelnou davku retra. Tyto spaghetti s milanskomaranellskou smesi pusobi na chute motoristickeho stravnika urcite lepe nez obcas tezke a pompezni wursty.

O tom jak udelat karikaturu sebe sama by mohli vypravet hosi z M-B a Wokingu, jejich SLR bylo sice obdivuhodne svymi parametry i vzezrenim, ale u vzhledu to bylo pro me spis negativni "Uaaa" nez cokoliv jineho. a ze se prave SLR stalo jednou z vyznamnych tecek za jejich spolupraci rika jeste vic.
Ono i SLC vykazuje dorbne nedostatky a ty spatruji v nevyvazenem retro stylu celkoveho tvaru, krasne ztvarneneho predku, ale zadni casti jako z prvniho Viperu. Celkove vuz vypada o 3 galaxie lip nez predchudce, presto si myslim, ze designeri M-B meli drzet jednotnou linii pro cely vuz.
Jak to udelat vazne dobre neukazuje jen AR 8C, ale dodnes prekrasne BMW Z8.
30. 10. 2009 10:11
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Já ti dám antipastu... >:D Souhlasím s tím marketingovým tahem, ano, tak se to má dělat. Moje voči ovšem fakt tu "karikatusu" vnímají velmi silně. V jízdě nepochybně excelentní... je ovšem potřeba vnímat ten model jak jsem napsal nahoře... jakýsi "alfavýron", neboť dnešní echtalfa, to je především... MÍŤA.
30. 10. 2009 10:15
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Ma to s produkci Alfy spolecneho asi tolik jako Vyron s Golfem. To bezesporu :-)
30. 10. 2009 10:33
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Kéž by to věděl plakátový diskuzní svět... :-)
30. 10. 2009 08:24
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
souhlasím s tím že tohle není Alfa, která by měla něco společného se zbytkem produkce této automobilky.... Ale než tady začneš hodnotit vzhled, tak si to auto zajdi prohlídnout někam živě... Na živo je dokonalé, nenajdeš na něm nic, co by tam nemělo být.... Dokonalost :-)
30. 10. 2009 10:17
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Já věřím, že pro tebe je to dokonalost, no, mé voko to vnímá jinak. Velmi silně jinak.

P.S. Mrknu na něho do Globusu, maj ho tam v oddělení hraček od Bburago 1:18 :-), cukal jsem se ho koupit dětem, ale pak jsem vedle v regálu uviděl překrásného Caymana a bylo rozhodnuto :-)
30. 10. 2009 10:57
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Ufff, prohlásit Caymana s jeho nejistými proporcemi za srovnatelně hezkého či dokonce hezčího než 8C... :-O
Prostě opravdu máme VELMI rozdílný vkus.
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 11:00
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
to nie je o vkuse, ale o zaujatosti ;-) ak by Cayman vyzeral ako 8C a naopak 8C ako Cayman, tak si asi domyslíš, ako by to vnímalo "voko" odb(p)orníka...
31. 10. 2009 19:16
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
:yes:
30. 10. 2009 11:03
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Z hlediska toku času bude ten Cayman skloňován stále výrazněji, 8C nikoliv. A právě v tom spatřuji nějvětší slabinu toho modelu. Motoricky (logicky) a v jízdě komplexně to je (jak čteme) špička.
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 11:11
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
o tom nepochybujem..."u vás v hospodě ve vsi" bude 15-ročný Cayman po tom, čo si ho kúpi Pepa, určite viac skloňovaný ako 8C, na ktorý Pepa jednoducho mať nebude, nakoľko to bude zberateľský kúsok, na rozdiel od toho produkčného Caymana, ktorý bude dovtedy snáď už v 3. generácii...
30. 10. 2009 11:35
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Nejde o mou náves, ani o Pepu, jde o design, který se úročí v čase. A ten cayman na to evidentně má.
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 11:44
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
netvrdím, že Cayman nie je dizajnovo trefa, dokonca Porsche vystihlo tvar toho auta veľmi trefným názvom, ktorý mu skutočne pristane...s 8C sa však Cayman nemôže zrovnávať, to je nebe a dudy...
30. 10. 2009 11:53
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Já ho také nesrovnávám, jen píši o designových řešeních, a ty jsou holt jsou u Porsche stále těmi nejlepšími na světě. To je absolutní tvar, tedy počínaje 356, přes 911, 928, až k dnešnímu caymanovi či Panameře. Z tohoto pohledu je 8C úplně jiná liga... Jistě.
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 11:59
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Porsche sú krásne autá i vzhľadom na ich charakter zasnúbený športovosti...avšak Panameru medzi krásne autá neradím, hoc je to Porsche.
8C je vybrúsený diamant a novodobý výstavný klenot AR.
30. 10. 2009 12:08
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Sakra Plaute...
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 12:15
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
čo sa Ti nezdá? :-)
30. 10. 2009 12:31
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
šéfe, Panameru som stretol (už 2krát) minulý týždeň, u nás v zapadákove kúsok za Prahou. Bola sice na nemeckých značkách, čierna a musím ti povedať, je to paráda. Ako sa mi to na fotkách extra moc nepozdávalo, naživo je to auto ohromujúce, a to sa mihlo len okolo mňa! :yes:
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 13:07
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
tiež som sa tu niekde, nižšie či vyššie, vyjadril, že Panamere venujem pohľad pri každom stretnutí...je to auto, ktoré je neprehliadnuteľné, prednými partiami je to nepopierateľné Porsche, ale faktom zostáva, že napriek tej neprehliadnuteľnosti sa mi nepáči. V tomto do písmena musím súhlasiť s Beaumont-om, že v zadných partiách nosí Panamera tej masy prespríliš...no nikomu neberiem jeho pohľad ;-) Pre mňa existujú v tejto kategórii dizajnovo krajšie autá a už tu boli i vymenované...
30. 10. 2009 11:02
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
už jsem to psal, vyplatí se to auto vidět naživo....
30. 10. 2009 11:16
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Nekterym autum fotky ubiraji krasy a 8C je presne ten pripad, stejne jako u Veyrona, ten nazivo vypada jako projektil, v nejlepsim smyslu slova :-)
30. 10. 2009 09:06
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
tak nevím, že by Veyron byl nějaký krasavec? Asi máme prostě jiný vkus.

Jinak jsem samozřejmě nečekal žádnou oslavu do kolen na Alfu, takže tvůj mírně pozitivní text beru vlastně jako velkou pochvalu ;-)
30. 10. 2009 10:20
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Jistě, že to je pochvala, auto je krásná bestie. Nahoře neporovnávám vizáž 8C a Veyrona, nýbrž akcentuji u obou automobilek tu výjimečnost modelu.
30. 10. 2009 12:35
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
ok, výjimenčnost je jasná. Mně osobně se Veyron moc nelíbí. Chtěli ho udělat do dokonalosti, ale trošku jim to ujelo (myslím dizajn) Mám prostě raději přirozenou krásu alá Porsche nebo Ferrari.

Alfu jsem zatím live nepotkal, ale na fotkách se mi zamlouvá víc než Veyron.

Pro mně osobně ale mají oba jeden velký handicap - nědělají se jako kombíky >:-[]
30. 10. 2009 12:42
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
:-)
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 13:18
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
čéče, vlastne sa Ti nedivím, že Ti Panamera štimuje...má ku kombíkom najbližšie ;-)
30. 10. 2009 14:14
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Až moc blízko... ;-)
30. 10. 2009 15:40
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
ještě si představ jak by se špatně schánělo tažné zařízení >:D
neregistrovaný "Bench"
30. 10. 2009 09:21
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Už zase hledáš kritiku na něco, co si nemůžeš dovolit? Uvědom si, že na tuhle Alfu nikdy nedosáhneš. ;-) To ty si moc dobře uvědomuješ, proto na ní hledáš chyby, že? :-)

To jsou tvoje typické argumenty. Ještě bych mohl připsat něco o knipelteamu a o tom, že majitelům této Alfy jsou tvoje názory na design naprosto ukradené.

Pod dokonalým článkem o úžasném autě jsi opět ukázal svojí nevyrovnanou osobnost tím, že musíš hned začít do někoho rýpat. Přál bych ti, aby ses dokázal realizovat i v normálním životě, ne jenom v anonymních diskusích na internetu.

Měj se ;-)
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 09:29
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
a je to tam, bang Bench :yes:
30. 10. 2009 10:26
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
:-) Kdo by čekal, že alfa je indikátorem nevyrovnaných osobností... ;-)

Je to tak, Benchi, že bez ohledu na to, zda na 8C dosáhneš ty, kterýkoliv z diskutérů či koneckonců i já, nemůže hrát v posuzování jakéhokoliv auta roli. Tedy u mne. Ovšem vidím, že takovéto postoje napadají tebe... za tím něco vězí, viď...

Tedy závěr - výjimečný model od Alfy, nikoliv standardní nabídka automobilky. A tak je na to nutno nazírat. Mimochodem, když se zítra škodovka rozhodne postavit obdobné dělo, bude do dvou let na silnicích. Motor si vypůjčí u Porsche, klimačku u Bentleye atd. atd...

Alfu nutno pochválit za to, že tímto modelem připomíná svou fantastickou minulost. a jak nahoře píše Pája, tak se to má dělat. A to Alfa zvládla na výbornou.
30. 10. 2009 14:02
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Kdyz se skodovka rozhodne postavit podobne "delo" (pominme tu absurdnost), posbira z koncernu vhodny parts, i tak by to sama za 2 roky nestihla. Mozna by to byl dobry sportak, ale v zadnym pripade vynikajici, natoz exkluzivni jako Alfa. Nohama na zem...
neregistrovaný "Bench"
30. 10. 2009 21:03
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Navíc by měla podstatný problém s designem ;-) Těžko by mohla postavit supersport na základě designu Fabie nebo Superbu, to by vypadalo fakt hnusně a rozhodně by to působilo proti exklusivitě takového auta. A exklusivita je u supersportu, kromě řidičského zážitku, druhá nejdůležitější věc. Škoda by tedy mohla posbírat koncernové součástky a udělat z nich supersport, ale tím, že nalepíš na jakékoliv auto nějakou značku, z toho nevznikne auto té značky. S cizím designem a cizí technikou... hmm, Škoda prostě podobné "dělo" postavit NEMŮŽE, i kdyby chtěla.

Alfa 8C, je prostě Alfa, podobně jako Audi R8 je Audi. GTIho přirovnání, že 8C je to samé, co pro VW Veyron, je prostě mimo.
31. 10. 2009 19:23
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
... az sa skodovka rozhodne postavit?

kriste pane ty uz si fakt pacient 8-s >:D :no:
30. 10. 2009 11:19
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
GTI jenom male upresneni, jenze VEYRON je Bugati ale 8C nese na predku napis ALFA ROMEO a v tom je trosku rozdil! ;-)
Jinak ALFA jak jinak nez :yes: :yes: :yes:
30. 10. 2009 11:37
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
Aha... :-)
Avatar - Ondore
31. 10. 2009 05:59
Re: TAKOVÍ BYLI a JSOU
V prvom rade, autorovi :yes:

Co ke GTImu? Stará štruktúra, to je jasne :-) Určite je len zhoda náhod, že je november/listopad a mne sa vybavil joke, ktorého pointa siaha do čias komunizmu a vtedajších spôsobov písania:

Pretekov sa zúčastnia iba dve autá, Veyron a Spider. Spider poľahky zvíťazí. V GTInovinách sa samozrejme objaví článok so znením: "Veyron, výkvet VW techniky počas celých pretekov ukazoval svoj náskok a v rovinkách dával svojej konkurencii na frak. Skončil na nádhernom druhom mieste. Spagetti konkurencia Spider sa nechytala a skončila ako predposledná."
;-)
neregistrovaný "laufas"
30. 10. 2009 00:48
hodnoceni
auto jednoznacna bomba! nefalsovanej sen!!

clanek dobry, dost mi vadi to vrrrrr bum prask hrrrrr apod. to je des, chapu radost a nadseni autora, ale toto neni na miste :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Michal Fokt
31. 10. 2009 09:01
Re: hodnoceni
Ono se to těžko na papíře vysvětluje, ale jednou z nejsilnějších stránek 8CS, působících na smyslovou soustavu člověka, je právě ten zvuk. Diktafon jsem neměl a ani nevím, zda by dokázal věrně zprostředkovat ten koncert, tak jsem se snažil tuto skutečnost přiblížit vyjadřovací formou batolete. ;-) Vypadá to možná opravdu zvláštně, ale bez toho by to asi nebylo ono. :-)
Avatar - Ronault.
31. 10. 2009 11:27
Re: hodnoceni
aspoň jsem se u toho zasmál ;-)
Avatar - kolmar
30. 10. 2009 01:00
Pan redaktor!
Fantasticke auto, famozny zazitok a neskutocne napisany canok, naozaj perfektne citanie, vidno, ze tam bol Pan redaktor :yes:

Kiez by sa nieco take prihodilo aj beznym smrtelnikom! to by bola supa!
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2009 01:47
vitejte v nebi!
Musim se priznat ze mam par automobilovejch snu - Porsche GT3 RS, novou F 458 Italii a ted mozna i tuto 8C. Je to koncentrat vseho co od "superauta" chci - dokonale jizdni vlastnosti (presneji schopnosti), obrovske kouzlo, pohon zadnich kol, vysokootackovy atmosfericky benzin. Jestli 8C Spider jezdi tak jak pise autor clanku, zarazuju ji mezi mou pomyslnou elitu. Takze zacinam zit jako asketa, kupuju maringotku a setrim! :yes: :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - KANKUNEN
30. 10. 2009 06:43
Re: GTI má pravdu
Proč tenhle čumák naroubovali na Míťu. Fakt je Mito vykulenec. Asi po vzoru Scorpia, Corolly, Imprezy a Masařky. Změna u těchto aut znamenala oddych pro všechny.
30. 10. 2009 07:25
Re: AR má pravdu
Rekl bych, ze je MiTo uspesne, takze narky stranou.
30. 10. 2009 07:45
Re: AR má pravdu
V klidu si doprej, tohle redukce o 2 rohliky denne a prechod z parmske sunky na turisticky salam neresi :-)
30. 10. 2009 10:40
Re: AR má pravdu
Tak zradlo je jedna z mala veci ktery bych do asketizmu nezahrnul. A zensky. ;-)
30. 10. 2009 10:46
Re: AR má pravdu
Nechceš tu doufám (zejména s odkazem na své texty) tvrdit, žes na ženský?... Rohlíkům bych věřil, to ostatní je ovšem nepochybně také jen ve snech...
30. 10. 2009 13:55
Re: AR má pravdu
GTI, prestoze jses tajemnejsi nez hrad v Karpatech, z tvych textu lze usoudit (co usoudit, je to tam primo napsano), ze jses pravdepodobne pupkatej, zenitu se blizici otec (mozna i ded), mozna doktor, coz je v kontextu mych 25 let, fyzicke zdatnosti, skvelemu zivotu a (doufam i) budoucnosti jaksi o nicem. Mam natolik socialniho citeni abych te upozornil ze pokud v tom budes pokracovat, budu nucen si z tebe delat srandu i kvuli jinym vecem nez je tve pseudo-auto-znalectvi ;-)
30. 10. 2009 10:58
Re: AR má pravdu
Pak jeste zbyva bydleni a omezeni letu na Zeland na par navstev rocne :-) . Byl bych prekvapenej, kdyby vic nez polovina Alf 8C vubec kdy poznala cestovani. Za par let to bude slusny obchodni artikl a vzacnost, neco jako Thema 8.32 ;-)
30. 10. 2009 13:47
Re: AR má pravdu
Je to tak, vykaslu se na stavbu, dovoleny a koupim Alfu >:-[] A ze je nekdo bude kupovat jako dobrou investici je smutny, ale pravdivy. ;-\
30. 10. 2009 07:35
Parada
Paradni auto, vybornej clanek
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2009 08:24
Alfa Romeo žije
Dneska jenom :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - T613
30. 10. 2009 08:58
Re: Alfa Romeo žije
ALfa žije jenom dneska? Tak to Alfistům upřímnou soustrast! >:-[]
30. 10. 2009 09:08
Re: Alfa Romeo žije
Ale kdepak, žije stále, jen na to občas někteří ne-Alfisté zapomínají...
A místo soustrasti chystej blahopřání - příští rok bude Alfa slavit sto let od vyrobení prvního vozu pod svou značkou!

(BTW: Továrna byla založena už 1906, ale před rokem 1910 vyráběla auta pod značkou Darracq)
30. 10. 2009 09:11
Re: Alfa Romeo žije
to je všechno sice hezký, pak tě ale v dlouhým táhlým vypráská superhypermainstreamový drzek na skoro prémiové dokonalé naftě a zbývá jenom zastavit na prvním odpočívadle a roztrhat papíry ;-)
30. 10. 2009 09:18
Re: Alfa Romeo žije
To bych asi nepřežil >:D
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 09:27
Re: Alfa Romeo žije
to ťažko ;-) ten "drzek" bude mať možno tak o 1% lepšie plasty, ale inak nič, čím by AR mohol prevýšiť...navyše "drzkovi" budú chýbať správne namiešané emócie, takže chápem tie snahy o dokazovanie sily v dlouhým táhlým, ale majiteľ AR si ho vychutná ako rannú kávu, či čaj o piatej... >:D
Avatar - marek.g
30. 10. 2009 09:36
Re: Alfa Romeo žije
na čiplé Tdi je i Alfa krátká :-! Šoférovi Alfy nezbyde než zamávat koncernovému kovbojovi a setřít si z ksichtu supermainstreamové saze >:-[]
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 09:43
Re: Alfa Romeo žije
a v ďalšom diele "rozprávky" prichádzajú na rad podrbkané vstrekovače a v horšom prípade "bílý kouř" a prasknutá hlava valca supermainstreamového pekáča, lebo dotyčný čovíček tomu nakladá ihneď po usadnutí za volant s vedomím, že sadá do šupelmejnštlýmu >:-[] ;-\
30. 10. 2009 10:37
Re: Alfa Romeo žije
na ciply TDI je kratky uplne vsechno >:D
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 10:40
Re: Alfa Romeo žije
hlavne však rozum jeho majiteľa...
Avatar - kolmar
30. 10. 2009 13:05
Re: Alfa Romeo žije
>:D no poznam jedneho "drzka" ktory sa zubami nechtami neda a hotovo :-!
S 1.6 T Spark uz niekolko krat v stupani nalozil TDI koktavke, ziskal skalp aj RSy ci Cromi... problem je ten, ze otacky pri cervenom poli uz od spodu, a ked typkovia sa nechcu dat a zacinaju podradovat v polke kopca a podobne uz nanho proste nestacia hoci maju podstatne viac koni... vsetko je to o blaznoch >:D
30. 10. 2009 13:53
Re: Alfa Romeo žije
1.6 TS je na tom obdobně výkonově, jako ta Octavia s TDI. Takže se ani nedivím, že jsou si v kopci +/- rovny. ;-)
Problém je jen ten, že TSko žere dvakrát tolik a člověk se v tom bojí aby to při tech 5,5 tis nezadřel. >:D
30. 10. 2009 14:17
Re: Alfa Romeo žije
Obav netřeba, Twin Spark točí s klidem 6500 otáček (možná i víc, to už jsem nezkoušel), ostatně maximální výkon má až při 6200 ot./min. (verze 120 koní s variabilním časováním).

Můj V6 má omezovač otáček až těsně pod 7000 a věř mi, že už jsem si do něj párkrát "ťukl" a motoru s tím neměl problém.
30. 10. 2009 14:25
Re: Alfa Romeo žije
Já s tím problém nemám a věřím ti. Jen prostě nechápu tydlety dálniční závodníky.
Rozšlapat svoji dvacet let starou káru a pak to všem nandat. To většinou uberu, uklidím se na kraj a nechám je nekontrolovatelně proletět. :-!
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 14:34
Re: Alfa Romeo žije
si už dedo, darmo :-) ale pravdou je, že s triezvou hlavou sa dajú veci urobiť oveľa lepšie...
Avatar - kolmar
30. 10. 2009 15:48
Re: Alfa Romeo žije
6500 otacok toci aj Fabia 1.4 16V 74 kW...no nad 6 tis. sa uz velmi neoplati, len ak je ten kamion dlhsi ako si si vypocital... a pritom ani extremne nezerie olej...ak je v dobrej kondicii... vela len zozerie ak cez 200 km tahas na lane tu zadretu Alfu >:D
Avatar - kolmar
30. 10. 2009 15:46
Re: Alfa Romeo žije
Zerie, to hej, no on to ma v plyne, a mimochodom, je tam uz druhy motor a prevodovka (motor velmi nemoze zato ze odisiel, vydrbal sa z neho olej a zadrel sa)
Avatar - T613
30. 10. 2009 10:38
Re: Alfa Romeo žije
Gratuluji k svátku! ;-)
Dle mě je tohle nejlepší Alfa všech dob! [odkaz]
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 10:48
Re: Alfa Romeo žije
nemýľ si pojmy s dojmami...to je eném prezlečený Čalfa [odkaz]
Avatar - marek.g
30. 10. 2009 09:10
Re: Alfa Romeo žije
ale v našich srdcích bude žít dál... :yes: >:-[]
30. 10. 2009 11:27
DOTAZ na GTI
Kdy prosím tě vyjede ten superport z dílny škodovky? Sem na něj zvědavý. A bude vývoj taky trvat 12 let tak jako tomu bylo u Veyronu? A budou taky omezovat maximání rychlost, tak jako tomu bylo u Vyronu?

Jen bych se ještě zeptal. tobě se opravdu Veyron líbí? Ty si myslíš, že je veyron něco co má tradici? Děkuji za odpověď.
Rozbalit vlákno
23
30. 10. 2009 11:36
Re: DOTAZ na GTI
Nepochopil chlapec...
GTI psal o tom, že vypůjčit si v koncernu techniku až takový problém není. Viz R8 a Gallardo. Škodovka žádný supersport samozřejmě dělat nebude.

Jiank Veyron je samozřejmě ultimativní kousek, který když někdo uvidí/uslyší, tak zůstane stát s otevřenou pusou.
Tradici Bugatti mělo a Veyron je kompletně svébytný model, který nemá nic společného s žádným autem na světě. ;-)

Jinak pěkné Maserati. :yes:
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 11:49
Re: DOTAZ na GTI
pravda, technicky vzaté to problém nie je, fakticky je to však neriešiteľný rébus...
30. 10. 2009 12:01
Re: DOTAZ na GTI
Proto se soudruzi do takových akcí dozajista pouštět nebudou. ;-)
30. 10. 2009 14:12
Re: DOTAZ na GTI
nejen proto... >:D
3. 11. 2009 19:43
Re: DOTAZ na GTI
zas tak svébytný ten veyron neni a jeho, rekneme, predchudce EB110 s ním má spolecne napriklad to, ze ma taky 4 turba...
Avatar - KANKUNEN
30. 10. 2009 11:46
Re: DOTAZ na GTI
Hned po Fiatu.
30. 10. 2009 12:16
Re: DOTAZ na GTI
Tak v tom případě má Škoda už něco přes 55 let zpoždění:
[odkaz]
30. 10. 2009 13:07
Re: DOTAZ na GTI
Já už ti jednou doporučoval nehodnotit auta podle fotek... Mito opravdu vypadá v reálu úplně jinak než na fotkách... vypadá famózně. (kam se na to hrabe mini a jiné nepodarky)...

A jinak.. chce se to trochu přivzdělat. To, že je tady jeden automobilový analfabet v podobě jednoho mosteckého právníka úplně bohatě stačí... tobě přece na hračku nikdo nešáhl, tak se chovej tak jak si tahle Alfa (potažmo Fiat)zaslouží... :yes:

P.S. to, že Audi vykrade to co kluci u Lamba vymyslí, ještě neznamená, že z Audi bude Lambo... Furt je mezi těmi auty takový rozdíl jako mezi Budapeští a Bratislavou... >:-[]

A páčky pod volantem z Fabie na tom nic nezmění... to totiž auto nedělá..
30. 10. 2009 13:46
Re: DOTAZ na GTI
Trapné trapné, jako obvykle. Spousta keců a žádné pravdivé fakta.

Mito vypadá v reálu hodně úzké a vysoké. Proporčně na tom není líp než Fabia II.

Lambo vs Audi. Podívej se kdo koho vlastní, pak tu nebudeš psát tolik kravin. V podstatě vývoj má na triku Audi. Páčky pod volantem opravdu z Fabie nejsou. Je to Audi a to má pod volantem páček trošku víc. ;-) Což bys věděl, pokud bys aspoň v nějakém Audi kdy seděl.
A mimochodem, mezi Budapeští a Bratislavou zas tak velký rozdíl není. Maďarsky se mluví v obou městech na "modrém" Dunaji. >:-[] Abys nebyl překvapený.

Připadá mi, že zde soutěžíš o to, kdo napíše větší nesmysl a pak se tomu ještě sám sobě směješ. >:D :no:
30. 10. 2009 14:06
Re: DOTAZ na GTI
Já tě opravdu už naposledy prosím... Než něco napíšeš, zamysli se... není to tak těžké... K tvému textu nemám co víc dodat..., snad jen.. zajeť se podívat do Budapešti a pořádně si tam prohlídni to Mito a Gallardo..., pak nebudeš trepat takové hovadiny... ;-)
30. 10. 2009 14:18
Re: DOTAZ na GTI
Argumenty a zkušenosti žádné, tak to zkoušíš se zeměpisem? >:D O ten tu ale přece nejde, což určitě víš.

Zkus vyvrátit něco z toho, co jsem napsal. ;-)
30. 10. 2009 14:46
Re: DOTAZ na GTI
Tvé příZpěvky jsou buď notoriety a nebo nicotné... Soudruh ti vysvětlí oč jde. Nicméně..., není nutné cokoliv z této oblasti dokazovat... >:-[] Opavdu ne. Na to čas vážně nemám.

Snad jen
Mito
4063 mm, 1720mm, 1446 mm

Fabia (hurvinek)
3992 mm, 1642 mm, 1498 mm
-71 mm, -78 mm, + 52 mm

jestli jsou tohle stejné proporce...., pak by jeden z nás měl jít buď na oční a nebo pak nevím. Myslím, že i GTI by momentálně uznal, že je tohle an mokrý ručník... a třeba s tebou diskutovat nemá smysl... ono si to chce prostě to Mito opravdu prohlídnout naživo...
30. 10. 2009 15:07
Re: DOTAZ na GTI
No výborně, tak si se konečně vyjádřil k jedný věci.
Bohužel pro tebe zde píšu o dojmu z auta. Prostě mi přijde na svoji délku hodně vysoké. Napomáhají tomu okna, které jsou hodně nahoře a docela malé.

PS: Na předváděčce jsem byl, ale z toho auta zas vyloženě odvařenej nikdo nebyl. Žádné podepisování objednávek se nekonalo.
30. 10. 2009 15:13
Re: DOTAZ na GTI
Dojmy s pojmy... to je jaksi problém s tvým okem (ale naštěstí v tom tady nejsi sám, je tady ještě jeden co se mu líbí Panamera, tak má asi taky něco s očima). Vzhledem k tomu, že je Mito úspěšné ( i prodejně), tak jsou mi tvoje (a nejen mně) dojmy jaksi ukradené, zejména v momentě, kdy po mě tady pokřikuješ něco o faktech... Já si tady můžu vycucat stovky mnohem "pravdivějších" dojmů... Tím bych pro dnešní pátek naši diskuzi ukončil a již ji více nevyživoval, zejména v momentě, kdy začneš cosi plácat u "sportovního" auta o bočních sklech... Ona je třeba ta Panamera má úplně dole a obrovské... No comment..., raději to nechám být.
30. 10. 2009 15:19
Re: DOTAZ na GTI
Opět ti musím napsat, nelži tady. Ztrapňuješ tím jen sebe. :-!

PS: Prodejně je úspěšný i ten supernudný Golf... :-!
Avatar - KANKUNEN
30. 10. 2009 14:41
Re: DOTAZ na GTI
Hej Wolffe jsi zaslepený fiaťák, ale přestaň se přít s někým kdo řekne, že Mito vypadá úzké, to ti zato nestojí.
30. 10. 2009 14:51
Re: DOTAZ na GTI
Viz výše.. Když už chci něco nedejbože pomlouvat, tak si zjistím fakta... Mito není úzké, Mito je +- stejně široké jako většina aut o třídu výš. Jen namátkou např. Leon je jen o 3 cm širší..

Jen pro tvoji představu. Stará octavie s delkou o 40 cm víc má na šířku pouhý jeden centimetr navíc proti Mitu. A na výšku dokonce o 1 cm míň..., což jsou naprosto zanedbatelné rozměry. A to bylo auto, co se u nás dlouhou dobu řadilo do střední třídy... :-)
30. 10. 2009 15:11
Re: DOTAZ na GTI
Nauč se číst.
Nikde nepíšu, že Mito JE úzké. Píšu, že tak na mne působí.

Možná by ses mohl vyjádřit k tvým dřístům na které jsem reagoval, ne jen k jedný větě. ;-) Žeby nebylo odkud brát? To mne nepřekvapuje. >:D :no:
30. 10. 2009 15:18
Re: DOTAZ na GTI
Snad jen.. možná ti to pak dojde... Lambo dělalo úspěšné supersporty mnohem dřív než Audi (ono nedělalo krom traktorů ani nic jiného)..., takže tady je odpověď na to, kdo od koho bral. To jestli vývoj probíhal ve fabrice Audi nebo někde jinde na tom nic nemění (Gallardo i tak bylo první a je mnohem ultimativnější než R8). Nebýt toho, že VW převzal Lambo, R8 by nikdy nevznikla. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš mít úplně jiné DOJMY, ale to je asi tak to jediné co s tím můžeš udělat. Poznámka o páčkách z Fabie byla myšlená jako nadsázka, to že ty si to vzal vážně a nepochopil si srandu, bohužel vypovídá jen a jen o tvé osobě. Víc opravdu tobě nemám už co říct. Sám sis vykopal diskuzní hrob. Ano Fabie má stejné proporce jako mito... to si budeme všichni pamatovat... :yes:
30. 10. 2009 15:25
Re: DOTAZ na GTI
Tohle jsou OPĚT jen tvé domněnky, kterými jsi zde již proslulý.

Audi vytáhlo Lambo z hrobu a nové modely jsou kompletně přepracované. Takže žádné čerpání staré italské techniky se nekonná.

Poznámka o páčkách pramenila z tvé neznalosti, protože tu skočíš na všchno, co tu kdo posměšně napíše na adresu koncernu. ;-)

PS: Nestydím se za to, že na mne působí Mito jako vysoká koza. Na to právo bohužel mám, stejně jako ty máš právo mít v hlavě sekanou. :-!
30. 10. 2009 15:30
Re: DOTAZ na GTI
Mám k tobě poslední poznámku...

Až si někdy najdeš (a já ti to přeji) holku. Tak věz, že jediná pravda co v posteli funguje je ta pravda centimetrů. Na dojmy a pojmy se v posteli nehraje. A je sakra rozdíl jestli tam těch 7 cm nad průměr máš a nebo nemáš. Ale to třeba jednou poznáš... >:-[] Ono totiž nejen u aut neplatí to falešné o kašpárkovi.

Takže ano Fabie má možná podle tebe stejné proporce jako mito, ale v posteli..., tam se počítá každý centimetr... Tak aby si nebyl jednou v životě hodně zklamán. Ale přeji ti jen a jen úspěch. :yes:

Pokud si budeš hledat kluka... tam to myslím plati obdobně... >:D :yes:
30. 10. 2009 17:07
Re: DOTAZ na GTI
>:D
Skóruješ, ale do svý brány hochu. Co vím, tak si s holkama měl problém vždycky ty. ;-)
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 14:41
Re: DOTAZ na GTI
heh, aby si nebol prekvapený, na rozdiel od Maďara v Budapešti, na teba starý "Prešporák" bez problémov prehovorí nielen po maďarsky, ale i po nemecky...
Nad tým druhým odstavčekom som sa len pousmial a nebudem ho príliš rozmazávať. Stačí povedať len to, že MiTo nie je zamierené na zákazníkov Fabie.
30. 10. 2009 11:47
OT: BIJÁK ROKU
Tak na tohle se podívej. Abys jako pochopil, čemu chlapi říkají dělo: [odkaz]
Rozbalit vlákno
41
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 11:54
Re: OT: BIJÁK ROKU
pekné video na veľmi šeredné auto ;-\ nad Porsche sa nepatrí ohŕňať nosom, ale Panamera sa dizajnovo skutočne nepodarila.
30. 10. 2009 12:01
Re: OT: BIJÁK ROKU
A mě se líbí, ve skutečnosti totiž vypadá fakt perfektně. ;-)

Mezi placatými bratry tak nevynikne, ale stačí ji vidět ve srovnání s normálními vozy. ;-)
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 12:06
Re: OT: BIJÁK ROKU
pravidelne stretávam jednu v bielej farbe, ale do oka mi skutočne nepadla, hoci som jej venoval už viacero pohľadov...a nie je to tou bielou farbou, je to samotnými tvarmi...každému sa však páči iné...
30. 10. 2009 12:10
Re: OT: BIJÁK ROKU
No jo, ale Panameru bys měl srovnávat s auty její kategorie. A vedle Maserati Quattroporte nebo Astonu Rapide (ano, vím že je mnohem dražší) nebo koneckonců i Mercedesu CLS nebo Jagu XJ se design Panamery vyjeví jako opravdu nepovedený. Bohužel :no:
30. 10. 2009 12:43
Re: OT: BIJÁK ROKU
Vydrž.
30. 10. 2009 13:55
Re: OT: BIJÁK ROKU
Mě se Panamera opravdu líbí a to mnohem víc než Maserati QP. :-)
30. 10. 2009 14:19
Re: OT: BIJÁK ROKU
To sice opravdu nechápu, ale proti gustu...
Nelze než konstatovat, že tvůj vkus je blíže vkusu GTI než mému.
30. 10. 2009 14:26
Re: OT: BIJÁK ROKU
Čím to bude? >:D

Žeby tím, že nesedlám italský auto? ;-)
30. 10. 2009 15:02
Re: OT: BIJÁK ROKU
Nezaměňuj příčinu a následek. Máš zcela odlišný vkus a tudíž ti italská auta nic neříkají. Mně se italská auta líbí a vyhovují mi i po jiných stránkách, tak si je kupuju.

OK, každému co jeho jest.
30. 10. 2009 15:13
Re: OT: BIJÁK ROKU
Nezaměňuji, oba víme kde je pravda. ;-) :yes:
30. 10. 2009 15:39
Re: OT: BIJÁK ROKU
No on ten vkus v tom hraje taky svou roli... Ale až si budeš hledat tu holku, tak si pamatuj..., že s nudnou, nenápadnou a řekl bych nehezkou... to v životě není ono... A tak je to i s auty... ;-) :yes:

Kluku ušatá... >:-[]
30. 10. 2009 17:09
Re: OT: BIJÁK ROKU
Vlčku, na to, že si zasnul pořádně teprv nedávno, tady děláš fakt hustý ramena. Na člověka, kterýmu táhne na čtyřicet fakt úspěch. >:D :-!
30. 10. 2009 12:05
Re: OT: BIJÁK ROKU
Klid Plaute... Panamera je ve své třídě přesně to samé, co devětsetjedenáctka ve třídě své... Je nutno ji dopřát trochu času. A ten svědčí pro Panameru.

Dokonce se mi chce napsat, aby sis vystřihl někde z časopisu dnešní 8C a dnešní Panameru (jakoliv jsou to jiná auta, ale nám jde nyní o design) a na dvacet let ty snímky uložil doma do trezoru. Nezapomeň se pak podívat. Jestli si na mně vzpomeněš, pak proto, že tě napadne - hergot ten getei měl tenkrát pravdu ;-)
30. 10. 2009 12:07
Re: OT: BIJÁK ROKU
Tato retrovlna už tu byla jednou v sedmdesátých letech. Kdo si teď vzpomene na modely těch aut?
30. 10. 2009 12:11
Re: OT: BIJÁK ROKU
Mně se tedy Panamera naživo opravdu nelíbí :-( Ten opticky strašně "těžký" zadek nedokáže vyvážit ani dlouhá a celkem hezká příď.
Je to prostě pokus naroubovat fantastický původní tvar 911 na něco mnohem většího a těžšího, což samozřejmě nemůže fungovat a taky nefunguje.

Porsche má 911, která patří mezi tvarové skvosty. A kromě něj se (po stránce designu) hledá a... nenalézá. Boxster a Cayman asi jezdí skvěle, ale proporčně jsou mnohá jiná auta s motorem uprostřed vyváženější (aktuálně třeba Evora a Artega). O Cayenne netřeba ztrácet slova :no:
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 12:12
Re: OT: BIJÁK ROKU
to Ťa sklamem...som si istý, že 8C sa mi bude vždy páčiť viacej ako Panamera...takže svoju pravdu možno máš, tá moja sa od nej však odkláňa o 180°...nepomôže tomu ani fakt, že s Panamerou sa budem stretávať omnoho častejšie ako s 8C.
30. 10. 2009 12:22
Re: OT: BIJÁK ROKU
Vydrž těch dvacet let... ;-)
30. 10. 2009 15:23
Re: OT: BIJÁK ROKU
Za 20 let se mozna bude rikat: "Jo, tahle Panamera byl prvni sedan znacky Porsche. Moc se designove nepovedla, ale ty co jezdi dneska jsou uzasny." ;-)
30. 10. 2009 12:06
Re: OT: BIJÁK ROKU
Je to tam, je tam... všechno. Úplně všechno :yes:
30. 10. 2009 12:17
Re: OT: BIJÁK ROKU
Jo a místy (vzadu) je tam toho prostě MOC... :-)
30. 10. 2009 12:21
Re: OT: BIJÁK ROKU
>:D koukám, ty jsi "horňák"... garantuju ti, že je tam vzadu toho právě tak akorát... aby se ti prášilo ze... vejfukem ;-)
30. 10. 2009 13:00
Re: OT: BIJÁK ROKU
No, někdy může být i "des Guten zuviel", jak by řekli Němci, tj. až příliš mnoho jinak dobrého:

[odkaz]

[odkaz]

Prostě mám raději vyvážené proporce - všude :-)
30. 10. 2009 13:09
Re: OT: BIJÁK ROKU
:-) První obrázek je karikatura, Panameře to ovšem... Beaumonte... děsně sekne.
30. 10. 2009 13:17
Re: OT: BIJÁK ROKU
OBĚ by potřebovaly dietu a cvičit. Nebo liposukci. Nebo koukat jen zepředu :-)
30. 10. 2009 13:20
Re: OT: BIJÁK ROKU
:-) Klíďo píďo bych je obě vedl v roli trenéra... :-)
30. 10. 2009 14:20
Re: OT: BIJÁK ROKU
Užij si to, já ti závidět nebudu. Já jaksi raději přicházím k již hotovému a připravenému...
;-)
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 13:13
Re: OT: BIJÁK ROKU
Ty si ale našiel "hezkou ***ku" >:D :yes:
30. 10. 2009 13:18
Re: OT: BIJÁK ROKU
Doufám, že myslíš tu první :-)
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 13:21
Re: OT: BIJÁK ROKU
o tom nepochybuj ;-)
30. 10. 2009 13:50
Re: OT: BIJÁK ROKU
Baumonte... :yes:
tohle je na jedničku... Ale jak je vidět.. ani věcné přirovnání někomu nepomůže.. Na druhou stranu, co čekat od člověka, co má Foxe za mistra elegance... Zbytečná námaha.. nemyslíš?

Dyť já mu klidně udělám radost a napíšu... AR 8C je italskej předraženej nehezkej šmejd bez kompletní motorizace (narozdíl třeba od té Panamery ji není možné objednat v naftě TDI)... a ...změní to něco na věci...? EE, tak proč někomu neudělat radost.
Avatar - jurajos
30. 10. 2009 13:23
Re: OT: BIJÁK ROKU
To akože je lepšie vyzerajúce auto než táto Alfa? No... >:-[]
Ako myslíš. Predpokladám že naživo si ju už videl...či?
30. 10. 2009 14:20
Re: OT: BIJÁK ROKU
Je to možné, už si to nevybavuji, zato první setkání s Panamerou... na to se nedá zapomenout do konce života... ;-)
Avatar - jurajos
30. 10. 2009 14:23
Re: OT: BIJÁK ROKU
Až doteraz si sa prezentoval ako trochu snobský a od života veľa vyžadujúci človek. Ale vidím že Tebe stačí vlastne aj celkom málo.
Ale vážne, Panameru som zaťiaľ videl iba bielu a pre mňa to bolo rovnaké vizuálne sklamanie ako keď som prvýkrát zočil 996.
30. 10. 2009 15:05
Re: OT: BIJÁK ROKU
Jo ty se nepamatujes.... ;-) >:D :yes:
31. 10. 2009 07:10
Re: OT: BIJÁK ROKU
Ve verzi turbo jsem sedel. Cerna barva. Krasny auto,ale ze bych na to nezapomnel do konce zivota? To asi ne. Vic vzpominek ve mne zanechala vcerejsi jizda v RS6 MTM (730ps).
30. 10. 2009 15:04
Re: OT: BIJÁK ROKU
Samozrejme ze se nam Porsche snazi namluvit ze i kdyz to ma 4 mista, 2 tuny, 432 litru kufr v zakladu, je to "cisty sportak". Neni. Je to vyborne jezdici (i kdyz jsem nemel tu cest) luxusni sedan, ktery se nemusi stydet ridit i majitel. Co se tyce designu, proste zatim jako celek nefunguje, stejne jako Cayenne. Vsak taky Porsche desetileti cizelovalo puvodni tvary SPORTOVNIHO KUPE, a ted si maji "vycucat z prstu" na stejnem designovem principu sedan a SUV? Perou se s tim statecne, dokonale to ale zatim zdaleka neni :-|
Avatar - Plautus
30. 10. 2009 15:41
Re: OT: BIJÁK ROKU
tak nejak :yes:
neregistrovaný "*sm*"
1. 11. 2009 04:02
Re: *s* -> GTI
Panamera a Porsche celkove. To je klenot, stejne jako pro mne treba i Tag Heuer. GTI az budes mit nekdy delsi dovolenou(nebo jen dost casu ...), a jelikoz porad milujes Porsche(jj,zivot je jako voda;) ...), tak neco pro tebe: "[odkaz]"
Pak dej vedet, co z dane nabidky Te "2krat rozesmalo a 3krat rozbrecelo" a verim,ze z odpovedi pak udelame v poradi "TOP 52 (od GTI)" Preji uprimne, at se ti dari.. :yes: *s*
30. 10. 2009 11:53
Autorovi
i kdyby ta Alfa stála za p.d - Tak ten článek je velmi vydařený kousek - stojí za to si ho přečíst několikrát. Takhle dobře přenesené emoce z reality na papír jsem už dlouho neviděl.... Fakt :yes: s hvězdičkou

PS - ta Alfa za p.d nestojí - je to cuore sportivo..... nááádhera.... pravá alfa - zaplaťtennahoře.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bubucci
30. 10. 2009 15:14
8C
Holt někteří to nesou velmi těžko, že AR udělala kur**sky dobré auto, není mu co vytknout. Mě italské auta vůbec nevadí, designově povedené a ve spolehlivosti v současné době na tom nejsou hůř než VW, ale k japoncům pořád daleko. Když tu byl Golf R, taky mu kromě ceny nejde moc vytknout a neměl jsem problém to uznat, akorát jsou ti individua, které i kdyby dal někdo hov*u kola a dal tam VW tak budou tvrdit, že nic lepšího není.
Rozbalit vlákno
1
30. 10. 2009 15:20
Re: 8C
Bohuzel, objektivita nepatri mezi kolorit tohoto serveru...
Avatar - Merkur
30. 10. 2009 15:54
8C sound
Zvuk má luxusní :yes: .P.S Moje osobní nahrávka :-! .[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "328i"
30. 10. 2009 18:04
Alfa
...Luxusně napsanej článek!!! :yes: Málokdo už dnes umí takhle dobře popsat dojmy z řízení vyjimečného auta. Díky a jen tak dál! :-!
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2009 05:26
První jízdní dojmy
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2009 05:32
První jízdní dojmy
A taky poslední. Nechci být skeptický, ale dost pochybuju, že budou další jízdní dojmy, resp. test. Toto není redakce Auto Motor und Sportu, resp. DSF Automagazínu.
Jinak jsem to ani nemusel číst, protože vím, že Alfa je nejlepší, a německé panzerwageny nesahají Italům ani po kotníky (snad to němečtí fans rozdejchají).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donovan"
31. 10. 2009 22:53
To jsou hity.
Skvělý video a přímo úchvatný článek o ještě úchvatnějším autě. Panu Foktovi nikoli poprvé (a bezpochyby rovněž nikoli naposled) smekám hlubokou poklonu. :yes:

Diskuse taky nezklamala, Škoda chystá nový supersport, který bude konkurovat Volkswagenu Veyron. To jsou hity >:-[]

P.s.: Ještě jednou bravo tomuhle Spyderu :yes: Tohle umí jen Italové.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
1. 11. 2009 14:04
AR 8C...
...to je opravdu fascinující auto, a to určitě nejen v provedení Spider, přál bych upřímně této "supertradiční" značce, aby dokázala "podobně" zaujmout i ve své "běžnější" produkci...

P.S. Srovnání s PORSCHE je v tomto případě dost nepodstatné a srovnání dokonce s Panamerou už opravdu docela nepatřičné...a to i kdyby se mělo jednat pouze o vzájemné srovnání jejich designu...
Rozbalit vlákno
0