No, zas tak krásná se mi nezdá. Revoluce ve třídě? Ani omylem. Zepředu pěkná, bohužel poznávací značka trochu bude kazit vyváženost. Naopak se mi zdá, že čelní maska je spíš pro auto nižší střední než pro střední. Interiér a boční profil je pěkný, je to takový mix vevnitř Audi a BMW. Zezadu hezké, ale připomíná mi to hlavně japonské sedany např. Mazdu, Q50. Podle mne nic tak přelomového, třeba XE je o hodně lepší. Mnohdy i plebejské sedany jsou hezčí.
Alfa vypadá skvěle.. :yes:
Motoricky na tom bude výborně , motor s DNA Ferrari konkurence může jen závidět.
Pokud bude tak dobře jezdit jak vypadá , úspěch je zaručen.
Jinak pokud budu Alfu brát jako prémiového výrobce, což tak napůl snad ještě pořád je, tak i ty naftové dvadojky dávají smysl :) Těším se, až ji potkám naživo.
Naozaj? Na nálepku prémiová značka stačí pekný dizajn a parametre na papieri? Myslel som že je to o kvalite ktorá sa udržiava roky na vysokej úrovni ... kvalita spojená s technologiou... čo z toho má alfa posledné dekády? Povesť pekného a na údržbu náročného auta.... a niektoré modely aj pri pedantnej údržbe nevydržia ani toľko čo modely B segmentu mainstream-u.
Prémie znamená image a špičkovou techniku...tu Alfa má a vždy měla.
Je to značka , která jezdila F1 už v době , kdy třeba japonci vyráběli tak sekačky na trávu.. >:D
Jestli myslíš , že jako v F1 je z italského tria jen Ferrari , nejlepší a nejůspěšnější automobilka světa , tak jo... >:D
Japonská Honda tu sekačku na trávu nyní dodává chudáčkům z McLarenu..
Tyhle srovnání jsou vždycky dost zavádějící. Z těch aut by se dala Alfa teoreticky srovnávat s BMW a Jaguárem. Zákazník Mercedesu totiž málokdy zabloudí tímto směrem a Audi není "prémie". No a z oné trojice má k "aristokracii" blízko pouze Jaguár, takže za relevantní souboj se dá považovat pouze srovnání s BMW. Což bude pro Alfu dost těžké, ale pokud je dobře postavena a koketuje se zajímavě nastaveným ceníkem, navíc je nesrovnatelně hezčí, jak zvenčí, tak za volantem, tak by mohla být pro zákazníky BMW zajímavou alternativou.
Audi je uz etablovana premia roky rokuce. Tvrdou drinou sa tam vypracovali a nejaky Kubo to len tak nezmeni. >:-[] Alfa mi je tiez sympaticka, ale problem je, ze auta, ktore sa vzdy porovnavali len s mainstreamom, nad ktorym vytrcali sice dizajnom a niektorymi charakternymi motormi, pripadne svojimi specifickymi technickymi rieseniami, je po dlhej odmlke znacka, ktora moze byt premia nanajvys asi ako take Volvo. Proste len nalesteny mainstream, ktory ale bol teraz pokropeny zivou vodou. Ono je pekne mat motor povodom od Ferrari, nizku hmotnost a sebavedomu cenu, ale iba toto na D3, Jag, Lex..., nestaci. Bude ich to stat este kopec roboty a casu, aby sa etablovali ako realna premiova znacka. Giulia je dobra prva lastovicka. Lenze 1 lastovicka leto nerobi...
ja suhlasim.... alfa urcite nieje premiovka a tak skoro nou ani nebude.... presne tak... a nejaka zulia ktora sa uz par mesiacov hraje na najlepsie auto sveta a trva jej svetelny rok kym sa konecne dostane na trh to nezmeni
premiovky su bmw, audi, mercedes, jaguar, maserati, lexus a par dalsich este najdeme... ale alfa tam medzi nimi urcite nebude
uz to prestan vytahovat, si trapny. :-!
U BMW ten motor nahradza iny, ktory bol dostatocny pre siroke spektrum zakaznikov.
U Audi je to novy zaklad ( 2. najslabsi docasne ).
Chapes ten rozdiel ? :-!
Jestli najdeš moji reakci, kde jsem se vyjadřoval pod A3 1,0TSI JAKKOLIV k tomu autu, omluvím se ti.
Pokud ne, očekávám tvoji omluvu za velmi hloupé lhaní.
Pokud jsi ovšem nemyslel úplně jinýho Karla.
Ja len hovorim, ze ako zaklad to staci. ( aj ked nie mne... >:-[] )
Ale tym, ako BMW pozicionuje 118i, tak sa necuduj, ze to robi ludom vrasky na cele... :-!
A odpovedz Karlovi ohladom D-AMS, bude zaujimave rozuzlenie... :-)
>:D já určitě neplánuju nic měnit, Audi má výborný marketing (o kterém kdysi hlavouni koncernu prohlásili, že díky němu je Audi kde je) a je to etablovaná značka ve spoustě firmách vozící střední management, ale na prémii je to pořád dost fádní bezcharakterní průměr. Jejich auta nejsou ničím výjimečná. Nejsou ničím specifická - když se řekne Audi, tak to nevyvolá vůbec nic, člověku nevyvstane žádná asociace. Prémie jsou značky Mercedes a výše - (i když ten se taky dost často bodne do nohy). Alfa, BMW, teoreticky Jaguár jsou takový "řidičský mainstream", není to prémie v pravém slova smyslu, je to úplně jinak cílená kategorie. Jaguár sice balancuje na pomezí, ale poslední dobou se více profiluje, jako značka mířící proti BMW, než proti Mercedesu. Neříkám, že Audi dělá špatná auta, svoje zákazníky si najde, ale není z nich "cítit nic prémiového". Ale ok, přiložím poznámku, že je to můj subjektivní pohled. >:D >:D >:D
Hmm, tak potom mas velmi zaujimavo posunute meritka "premie". :-|
Celosvetovo proste neexistuje standardnejsi premiovy boj, nez medzi D3. Lex sa uspokojil ( ich vyjadrenie ) s "večnou" 4.prieckou a dalej je to bitka tych klasickych - Jag, Mase...atd.
A k Audi: Jedno co sa uz tiez cely svet naucil - davat ich interiery ako meradlo kvality premioveho interieru. Neraz sa v testoch docitas prirovnania "Bentley kvalität für Audi Preis". ;-)
Ale uz zapracovali aj na podvozkoch, motory ( hlavne viacvalcove ) su tiez ok...
Jasně, tuhle skutečnost samozřejmě znám, jenom je to v praxi boj (prapodivný) papírový, kdy se ukáží tvrdá statistická fakta, která automobilka v podobných cenových hladinách prodala kolik aut. Protože jinak si (minimálně BMW a Mercedes) příliš nekonkurují - nebojují. Neumím si totiž představit zákazníka BMW, jak se potuluje kolem autosalonu Mercedesu nebo Audi, stejně tak si neumím představit zákazníka Mercedesu, zatímco zákazníka Audi ano. Ten se totiž teprve rozhoduje, jestli je víc na řízení, nebo víc na pohodlí a luxus a tak půjde vyzkoušet obojí.
Kvality Audi nezpochybňuji, jak jsem psal výše, na prémii tomu něco chybí - pro mě. ;)
Nicméně článek byl o ceníku Alfy, ke kterému se bez rozmyslu nasekala "konkurence", tak sem pouze vyřazovací metodou zkusil postavit vedle sebe značky, které si svojí filosofií opravdu mohou konkurovat. A k Alfě má prostě nejblíž BMW a teoreticky současný Jaguár.
Zeptej se třeba Stealth-a, jestli je nemožné se rozhodovat mezi Audi a BMW.
Myslím, že ti, co utrácejí za auto třeba +1,5mio nejsou povětšinou úplní pitomci, co si koupí kdejakou naleštěnou bídu.
Audi uz nechyba nic, ba prave vo vela veciach zbiera prvenstva, ale o tom ta presvedcovat nemusim, keby si mal zaujem, najdes si to sam, je toho vcelku dost...
Ty vychadzas len z velmi uzkeho zorneho uhlu - zameranie sa na sportovu jazdu, ako je historicky zamerane BMW a aktualne sa tak profiluje aj Jag, a fakt, ze obaja su RWD.
Kdezto Audi pokial chce brnknut na sportovu strunku, vytiahne quattro. ;-)
No a v konecnom dosledku - najsportovejsia Alfa je tiez 4x4, takze Audi je viac nez relevantna konkurencia, len na RS4 sedan si este treba pockat.
Dufam len, ze nesklznes na uroven Hamunasakry a nebudes ma tu presviedcat, ze mensie predajne cisla nakoniec znamenaju väcsiu exkluzivnost a premiovost... >:D
Možná si to neumíš představit, ale je to realita (vím to ze svého okolí, i na tohle jsou statistiky a ani automobilky netvrdí opak). Naopak věrní zákazníci, kteří mají už třeba osmé auto v řadě od Mercedesu, jsou tou minoritou. A že znám člověka, který si kupuje nový Mercedes každých zhruba 12 měsíců, jen aby měl nový modelový rok, klidně ten stejný model. It takes all kinds...
Trochu ti to představování ulehčím. Od Mercedesu a Jaguaru jsem před časem utekl právě k BMW a Audi. A už jsem zůstal. Občas se nějakým MB projedu, jen tak, ať mám srovnání a nic ze současné produkce MB by mne asi nepřesvědčilo ke koupi. Audi jsem dlouho taky vnímal jen jako pozlatko, ale vlastní zkušenost mi potvrdila opak.
Reagují na tvé: "Neumím si totiž představit zákazníka BMW, jak se potuluje kolem autosalonu Mercedesu nebo Audi, stejně tak si neumím představit zákazníka Mercedesu, zatímco zákazníka Audi ano."
Dneska je to prima konkurence ono zamereni na sport/luxus/apod je dneska uz jen klise. Kazdy hleda mix vlastnosti, ktere mu vyhovuji a kazde auto ma pro a proti... Ja jsem napr zvazoval kombi bmw 5, audi 6 a cls...
Platfroma je prémiová (RWD), motory se budou podle všeho doplňovat, interiér vypadá líp než většina konkurence a vzhledem k počtu ostatních aut vyráběných AR je to pomalu ultraexkluzivní značka.
O jejím prémiovým vnímání rozhodnou kupci, jestli jich nějakých cca 50tks p.a. zaplatí prémiový ceny, pak AR svůj lesk ještě neztratila.
Pořád je to značka, co vyrábí subkompakt, kompakt a teď střední. A 4C. Podle mě značka jako taková momentálně na označení prémie nemá, je to taková ta šedá zóna spolu s Volvem a spol.
Tomu naštěstí odpovídají i ceny, Alfa to i u novinky posadila vcelku rozumně pod D3.
Interiér uvidíme naživo, z fotek mám své pochybnosti.
Mozete si hovorit co chcete, ale audi nieje premia. Je to taky europsky lexus. Ved si pozrite historiu. Novodobe audi ako ho vnimame dnes, umelo vzniklo na prelome 70 - 80tych rokov. Dokonca ani nikdy nemalo koncepciu pohonu klasickej premie. Je to proste iba drahy VW. Niekde som tu dokonca cital clanok kde autor pravdivo zmienil fakt: Naco je vam taky naskok vdaka technike, ked vas na pockanie zosmiesni kazdy druhy majitel BMW. A toto mozem potvrdit z vlastnej skusenosti.
To znamena co, ze me v audi zesmesni kazdej druhej majitel bmw? Jakoze pojede v provozu jako vetsi ***, nebo ze to bude mit vic vytuneny (tudiz bude delat vetsi dojem na bitches pred obecni zabavou), nebo..?
Ve svym veku uz by jsi mohl mit vlastni nazor a ne jen papouskovat co kde kdo napsal. Fakt je ten, ze jako soucast koncernu VAG Audi sdili spoustu komponentu, ale to je asi tak vse. Co ma spolecnyho A4 s Passatem? A6 s ...neni co atd? Historie Auto Union je docela slusna. Zbytek jsou kecy.
Uz som asi dost stary na to aby som reagoval na tieto veci. V kazdom pripade, este nam tu ostalo posledne audi s6 v10 po spolocnikovi. Ak tak milujes styri kruzky mozno by to bolo celkom zaujimave pre teba. Kludne sa ozvi a prid sa povozit a porovnat nazivo audi a bmw, nech tu nekonfrontujeme papierove hodnoty a recenzie redaktorov.
>:D
Nic, tazko mi je najst spolocnu rec s niekym, kto neuznava celosvetovo uznavany fakt, ze je nejaka "D3" do ktorej patri aj Audi ako jej uz roky neoddelitelna sucast.
S6 V10 je fajn, ale nie zrovna najbezproblemovejsi voz a podvozkovo ho sice tvrdsia, ale RS6ka da dole. Nehovoriac o motore, ktory sa vyslovene ze vydaril.
Keby ti tam stal RS6 V10 biturbo sedan, a ze neviete co s nim... >:D Tak by som sa prisiel ulakomit. ;-)
Tak Audi není prémie. Dobře, abych udržel nervy na uzdě, tak to vezmu zcela logicky. Pokud Audi není prémie (tedy podle dvou lidí z několika miliard), tak je to mainstream.
Typický mainstream, který je ovšem etablovaný řadu let v luxusním segmentu.
Modely
R8 - v podstatě ručně vyráběný supersport s koncepcí motoru uprostřed a unikátními jízdními vlastnostmi je mainstream, takový předražený volkswagen. Jen mi netvrď, že je to jen Lambo se čtyřmi prsteny, protože 80% dílů na původní model dělali v Audi sami.
A8/S8 - celohliníkový mainstream s běžným a zcela konfekčním interiérem
A6 až RS6 - zde opět dvojitě přeplňovaný osmiválec s šesti sty koňmi je typický mainstream, něco, co dělá každý.
Sportovní tradice
no nic moc, akorát neustále vyhrává 24h LeMans, DTM závody o Audi Quattro S1 a působení v rally raději taktně pomlčíme.
Technologie
jistě, tzv. "elektrtická turba", vodíkové vozy, autonomní řízení, LED/LASER světla, výzkum v materiálech, vlastní palivo atd, to vše je pouze mainstream, nespadá to do prémie.
Technika
7x po sobě motor roku (mluvím o pětiválci v nižší střední), quattro, spolupráce s B&O na vývoji hliníkových dekorací v interiéru, unikátní a dodnes pro mě nepochopitelné dekorace, kde Audi spojilo hliník s černým dřevem = mainstream
Audi Exclusive
tajemná komnata, kde si můžeš nakonfigurovat co chceš a jak chceš. Kůže, které najdeš i v Rolls Royce, dekorace, barvu nití, luxusní materiály - to vše je pouze předražený volkswagen.
Je jediné štěstí, že si toto všechno o Audi myslí jen pár lidí na světě. A teď ke mně jako k zákazníkovi. Myslím, reálnému zákazníkovi. Já jsem za posledních deset let utratil za nová auta přes šest miliónů korun českých. Vždycky jsem se rozhodoval mezi Audi a BMW. Možná jsem omezený a zaostalý a mainstream v podání Audi bych neměl srovnávat, ale vždy to nakonec bylo o těchto dvou značkách.
A je to 50/50. Od Audi jsem koupil modely R8 a A3 a od BMW jsem koupil 520d a M3 F80. Vše pochopitelně nové, do výroby. Nemám pocit, že bych kdykoliv litoval toho, že mám Audi. Spíše to bylo naopak, problémy potkávaly tu druhou značku.
Takže Audi je a doufám že bude čistokrevná prémiová značka. Nechci Tě přesvědčovat, ale myslím, že bys o tom měl minimálně přemýšlet.
No Stealthe, ne že bych se chtěl piplat ve srač.kách, ale 6 mil. CZK mi nějak nejde dohromady s tvým dřívějším tvrzením, že jsi vlastnil R8, protože tu částku dá dohromady skoro jenom R8 + M3 ;-) nemluvě o dalších autech, o kterých jsi psal jako o svých:)
Je snad jasné, že mluvíme o ceně bez daně z přidané hodnoty ;-)
Sorry, edit: pětka stála 1.1 bez DPH.
Další edit: fakturu na R8 jsem posílal jednomu zdejšímu diskutujícímu, který nebyl schopen uvěřit, že jsem se dostal na takovou cenu.
A ještě poslední edit. Třeba ta M3 vychází se všemi karbonovými doplňky na 2,5 milionu. Ale 20% sleva a dalších 21% DPH to prostě lehce srazí. Když tak se mrkni na má videa, které dělám ve svém videoblogu akcelerace:
[odkaz]
[odkaz]
Tak dobře, ještě tedy výňatek z kupních smluv, to jsou slevy co? :o))
moc pekne auto ktere ale asi moc extra prodeje mit nebude, jen diesel v nizsich hladinach to vpodstate odsuzuje do par let jako neprodejne, na nekterych trzich EU zacnou mit diesely casem hodne problemy, zvedat spotrebni cenu nafty hodla hned nekolik statu v EU, a zavadet omezeni dieselu ve mestech hodla hned nekolik velkych evrospkych mest, tohle je proste takove Italske natruc proti vsem s naftou, coz je pro takhle pekne auto docela skoda
A 3er si myslíš se prodává hlavně v jakých verzích? Nejvíc 320d a pak 318d, proti čemuž Alfa snad postaví ještě 210k diesel a váha Alfy je také nižší, takže 180 koní Alfy by se mělo téměř vyrovnat 190 koňskému 320d.
nic nebude skokové, to by voliči spráskali ty všechny nenažraný politiky. Diesel bude na ústupu postupně, velikášské prohlášení politiků neberu vážně. Nikdy nic nesplní v termínu a tohle obzvlášť. Stejně jako miliony el.aut které už měly jezdit.
no pokud myslis milion EV v Nemecku tak to fakt nesplnili, celosvetove to ale bude jiz prez 1.5 milionu EV, ostatne jen za lonzky rok se prodalo celosvetove 550 tisic EV
vzhledem k tomu, že chtějí velkou část produkce prodávat v USA tak auto není poslaveno na dieslu. A Obama má taky máslo na hlavě s el.auty a dotace nebudou věčné.
sak dotace v USA na EV nejsou vecne, naopak jsou nastavene tak ze po urcitem prodejnim cisle pro danou automobilku prestavaji platit, zajimave spise je, ze krom federalni dotace na EV (za kterou je vpodstate Obama) zacinaji podobnou dotaci zavadet i nektere jednotlive sttay unie, a za tema Obama opravdu neni
Obamu jsem zmínil, že to měl jako jedno z důležitých slibů v kampani....a výsledek známe všichni. Otázka zní jestli se někdo ptal voličů, zda jejich peníze rozdávat na koupi auta.
amerika je v tomhle strasne odlisna treba or Evropy, mam tam kolegu a kdys jsem tam byli za nima na navsteve, tak jsme se dostali i k otazce zdravotnictvi, jak vime v EU respektive v CR funguje na bazi solidarity, tedy ze vsichni platime mesicne nejakou sumu a z te celkove sumy se pak plati verejne zdravotnictvi, takze za urcitych okolnosti se i bezny clovek dostane k lecbe ktera stoji statisice nebo miliony a sam osobne by nemel sanci takove sumy platit, priklad treba umele oplodneni, jeho cena vychazi na cca 80 tisic korun, ale par ktery o nej stoji, tak od pojistovny dostane 60 tisic a zaplatit musi jen 20 tisic, nebo u zubare je treba 2x do roka hrazena preventivni navsteva, v USA to maji ciste ekonomicky, bud ti zamestvanatel plati pojisteni a mas to pak podobne jako v CR, nebo si ho platis sam a nebo si ho proste neplatis vubec, a kdys se ten znamej ptal kolegu v praci, tech co jsou Americany, tak od vetsiny prej proste jen slisel, ze je to jejich pravo se rozhodnout co a kde budou platit, a ze stat jim nic takoveho narizovat nema (Obama mel v planu zdravotnictvi udelat prave podobne jako je v EU a CR, tedy solidarni spolecnej system, ale neuspel), proste Americani si radsi vyberou ze neplati nic, a pak proste radsi nadavaj na stat ze u blba navsteva u zubare s mensim zakrokem je vyjde treba na $1000 a kdys tech $1000 nemaj tak bud proste dal trpej bolavej zub a nebo si na to vezmou hypoteku, ale maj tu svou svobodu se rozhodnout :-)
ja nevim co je lepsi, jestli to ze platim mesicne asi 2000 na zdravotnim, nebo ze by me treba pak i celkem "jednoduchej" zakrok treba v nemocnici prisel na X set tisic
No, mít akutní zánět zubu, nemít peníze a čekat na hypotéku >:D tak asi hlavou rozbiju zeď.
Ale je hezký se svobodně rozhodnout, že když ve třiceti vážně onemocním, tak třeba chcípnu. :-|
aspoň dle dosavadních testů je jízdně Alfa úplně jinde než konkurence. Ale na opačném konci. A určitě to není absencí adap.tlumičů v základních verzích, nebo absencí head up. Ale ani absencí všemožných laserů, ledek a ostatních ***čund.
... kolik jich do koce roku uvidím na silnici. Podle všech možných příspěvků k článkům o Giulii snad není lepšího auta a všichni by byli blbý, kdyby si kupovali Audi, BMW nebo MB. Nicméně Alfa není prémie, jen si na ní hraje. Daleko blíže k ní má Jag, Lexus nebo Volvo :yes:
To nemění nic na tom, že vypadá dobře a pokud jít kupovat Alfu, tak jen s benzínem pod kapotou, ale ten mimo TOP modelu zatím není...
je jedna vec a realna prodejni cena druha. Jsem zvedav.
Nekde jsem postrehl informaci, ze v zahranici je ten benzin nacenen pod uroven slabsiho dieselu, zajimave.
Alfy delaly i pekne kombi varianty, tady nechystaji nic takoveho?
Jo, to je otázka. Nicméně jak se nové Alfy skoro neprodávají 1Mito a 48 Giuliett, tak težko říct, jako bude reálná cena. Chybějící varianta kombi ve střední třídě se moc neodpouští a snižuje šance na slušné prodeje ;-)
Jag ho neponuka, lebo este nieje hotovy a Lex - lebo sa uspokojil so svojou 4.prieckou v ramci premie.
Keby mali odvahu a chut ist do boja s D3 v EU naplno, videl by si aj kombiky aj naftaky aj s 4x4... ;-)
Jag, Lex nebo Alfa do boje s masvýrobci D3 který vyráběj miliony aut ročně jít nemůžou. Šanci maj v tom bejt jiný a svý = což tahle Alfa je
Zrovna tuhle mi reálný dopady masvýroby vyprávěla jedna naše společná známá = celý roky maj aspoň jednoho medvěda a vždy byli VIP zákazníci. Obrovskej nárůst levnejch modelů a statisíce novejch zákazníků v praxi vedou k tomu že i když máš drahej model D3 seš jeden z milionů = bohužel i v servisu
To je pro spoustu původních majitelů prémie dost nezkousnutelný = Lex Jag i ta Alfa sou dneska víc prémie než D3 ;-)
Co, uz ju miesto usadenia do koženého kresla s espressom Lavazzy poslali do vestibulu s automatom na Nescafe / Nespresso, ci co ? >:D
[odkaz] ?
btw.: S Calumom bolo interview a hento bola len zla interpretacia jeho slov. XF kombi je istota a XE by som sa necudoval tiez. Rozhodne ho urobia skor, ako mensie SUV. A proti D3 ho potrebuju.
Kde ti ale kolikrát nenabídnou odpovídající model. Velký roadster dělá jen Mercedes a ani Audi nemá pořádnou nabídku kupé. K SL má snad nejblíže California, což je řádný skok, pokud nemáš AMG.
Nemám s tim vlastní praxi ale asi to s tim servisem a zázemim začíná bejt fakt problém. V těch milionech logicky exkluzivita a prémiovost dost mizí. Někomu to dost vadí
Nic proti SL... btw, jak nemusím éru kulatých světel u Mercedesu, tak zrovna u SL se mi to líbilo... možná nejvíc z novodobých SL. Jinak to původní je samozřejmě nej... i když 507 taky není špatná.
Roadster má jednu řadu sedadel (a tedy kratší kabinu)... na rozdíl od prostého kabrioletu. Striktně vzato ani California tohle kritérium nesplní. Dělala se jako 2+0 i 2+2, teď už jsou myslím všechny 2+2. Nicméně podle mne je tam druhá řada na parádu a karoserii má bližší roadsteru než kabrioletu.
Zřejmě to lidé kupovali. Pokud se tedy nepletu, protože myslím, že tu 2+0 verzi s prostou "poličkou" na zavazadla stáhli z nabídky (i ta byla čalouněná, pokud mě paměť neklame). A nepřekvapilo by mě to.
Jasně, u Mercedesu se v servisu potkáváš s majiteli A, což je potupné... zatímco u Alfy je Giulietta největší auto co tam můžeš potkat a je to naopak povznášející pokud přijedeš s Mitem :-)
Nejde jen o A = podstata je že než stihnou A, B, C a všechny 1, 2, 3 seš prostě v pořadí = to nebejvalo. To je to co majitele drahejch modelů nebaví = to dřív nebejvalo
U Alfy, Jagu, Lexu seš VIP zákazník = u D3 seš jeden z milionů = co vychrlej rok co rok :-)
Pokud je pro tebe podstata v tom, že prodávat hodně aut je problém, tak jsi odkázaný na značky, které prodávají aut málo. A konkrétně Alfa neprodává málo aut proto, že by dělala nějaké exkluzivní káry... až doteď byla nabídka subkompakt a kompakt.
Jsou dobré servisy a špatné servisy... jako všude... i u toho Jaguaru. Předpokládám, že u Lexusu to bude stejné, jen bohu... bohužel nebo bohudík, to je jedno, ale prostě nikoho s Lexem neznám.
Alfa byla teď chvíli v trochu extrémní situaci = propadama byť ne až tak extrémníma si prošlo spousta značke = Volvo, Jag..
Špatný a dobrý je jiná věc = převažujou spíš ty problematický. Pak je ta novinka pro majitele xy-týho Mercedesu kterej je zvyklej na nějakej standard a teď díky milionovýmu ročnímu nárůstu prodejů je v úrovni běžnýho mainstreamovýho auta. Jen za to svý zaplatil mnohanásobek = nedivim se že se mu to nelíbí
U nás je pohled na Lexe stejně extrémní jako třeba na Audi = jen v obrácenym gardu :-)
Začnu Alfou, ať jsme tématičtí - známý má Giuliettu, je s tím celkem spokojený, v servisu jsou to ale prý strašní diletanti - na většinu věcí se tváří, že je vidí úplně poprvé a potřebují, aby díl přišel nejdříve za měsíc, aby to zatím stihli nastudovat. To je asi stinná stránka té "exkluzivity" u Alfy.
Mercedes jde taky mimo moje kruhy, respektive všichni lidi s MB co znám servisují u našeho společného známého a tím je problém vyřešen.
Alpina - celkem se mi líbí jejich přístup, odmontovat runflaty apod. Ale... nechci aby to vyznělo špatně, ale jsou to prostě trošku lepší tuneři, nic víc. Třeba Brabus je pro mě na stejné úrovni.
Ty extrémní pohledy úplně nechápu... v čem je Audi nebo Lexus extrémní?
Prodeje vs reálná kvalita. Audi je bráno za božstvo a pro spoustu lidí snad jediná možnost. Lexus tak nějak za přesnej opak :-)
Nepamatuju den kdy bych nepotkal Audi = klidně o pár kusů míň D3 a naopak o pár kusů víc prodanejch Jagů Lexů nebo třeba i Infiniti. Když sem si v článku že to tu balej přečet že prodali jeden kus Q30 na tisíce Golfů apod. = docela mě to mrzí
Giulia zatim podle dostupnejch info bude povedený auto = kdyby se prodávala podle toho bylo by to bezva. To určitě nebude ale aspoň trochu úspěšnej model by to bejt moh. To že ho český a slovenský zastoupení doteď nemaj na stránkách ale naznačuje že to bude možná trochu jinak
Nemyslím, že by na Lexus byly negativní názory. Spíš... ta značka kromě majitelů nikoho moc nezajímá. A majitelé jsou vesměs spokojení, auta jsou spolehlivá a pokud snad trošku nezáživná, tak už je s tím kupovali.
A ještě k té pestrosti - jo, proč ne, já budu rád když se Alfě bude dařit a nebudu mít případně problém si Alfu koupit, pokud se potká s mýma prioritama, nemám problém změnit značku auta.
Mám k tomu ještě jednu úvahu na okraj, možná na zamyšlenou, nebo prostě jen tak na dobrou noc. Já neberu kritiku toho, že Audi jezdí hodně. Všichni chtějí prodávat co nejvíc a Audi se to prostě daří. Možná nabízí A3 s litrem, no budiž... pro mě jsou důležitější dostupné šestiválce ve většině modelů - zdravíme Volvo, ale nakonec i tu Alfu.
Problém je, že ty jen teoretizuješ, nevíš a bloumáš si ve svých teoriích. Kup si Jag, kup si Lex, kup si M-B nebo Audi...funguj...jezdi do servisů a pak něco plkej.
To co z tebe padá je k pláči.
Pokud ti to neušlo, tak Jag řekl, že žádné kombíky dělat nebude, že budto sedan nebo SUV >:D
V USA kombíky taky nikdy nekupuje, to samé Arábie a Asie...
To je len klasicke Hamunasakrovske vytrhnutie z kontextu.
On sam dal neskor interview, v ktorom to vysvetlil. Je to na jeho oblubenom Autoforu. >:D
Mne sa to hladat nechce, najdite si to spolu, ked si tak hrkutate. :-)
ty mas blabol medzi nohami >:D
Si to najdi na autofore - hovori tam, ze bol zle interpretovany, ze XF alebo XE kombi sa uz pripravuje !
A po tomto vyhlaseni by som sa necudoval, keby to nebolo jedine kombi, ktore bude.
tot vsio. hladaj.
Sám Callum to na twitteru dementoval: "I have been mis-quoted in @Automotive_News regarding the future of Sportbrake. I said there would be no XE Sportbrake. Nothing more!"
Myslel jsem, že například Mercedes v USA nabízel E-Klasse kombi (předchozí generace, nová se tam ještě neprodává) s těmi klasickými (pro USA) sedačkami v kufru. To samé Volvo (myslím kombi se sedačkami v kufru). Ale když to nikdo nekupuje, tak to asi dělali pro srandu králíkům. >:-[]
To by nepomohlo. Toyota ponuka aj diesel aj kombi a nie je to žiadny rekordér v predajoch. Ja sa často stretávam s názorom, "šikmooké auto" nikdy. Pri tom sú to lúdia ktorý nikdy žiadne Japonske auto ani poriadne nevideli zblízka.
V EU sa vieš presadiť proti domácim značkám, len keď ponúkneš niečo čo nik iný nemá. To je v prípade Lexusu hybrid, kde sa už konkurencia doťahuje. A ďalší krok bude vodík.
Lexus sa sústredí na trh mimo EU. A pokiaľ viem tak v USA máju stále lepšie predaje ako ktokoľvek z D3. Okrem toho globálne najpredávanejší Lexus bol a možno stále je RX s hybridom. Kým u D3 je to v lepšom prípade stredná trieda, ale hlavne robia veľké objemy predajov v nižších triedach. Príklad Audi A3 a A1 MB A, B. Hlavne A1 je prémia len logom na kapote. Inak je to priemerne auto(mal som tu česť s tým jazdiť), ale hlavne, ze robí predaje a tým aj radosť akcionárom.
Ale zas treba uznať, že aj lúdia sú blbý keď to kupujú, veď s výnimkou "holobyt edition" za to zaplatím rovnako ako za podobne vybavene Subaru XV. Prémiu ťahá, že síce dostanem menšie auto s horším podvozkom a bez 4x4, ale môžem sa pochváliť susedom a kolegom, že mam Audi.
Toyotě nyní názorně ukazují Hyundai & Kia jak se to dělá, pokud člověk chce v Evropě prodávat. Značky kdysi vysmívané s nulovou tradicí dávno v prodejích předběhly Toyotu i další japonské značky... a i některé tradiční evropské. Takže... není to o předsudcích, je to prostě o tom autě.
PS: pokud ale napíšeš, že za to Toyotě evropský trh nestojí, tak to je zase jiný pohled... a je to jejich volba.
Tak samozřejmě, pokud je 75% aut prodáno jako služební a jsou to ta dražší, tak je samozřejmě potřeba tlačit se do fleetů pokud člověk chce něco prodat. A samozřejmě je potřeba dělat reklamu. Ne že bych fleetové Toyoty neviděl, Yarisy nebo Ayga... Auris už moc ne.
PS: ono zase na druhou stranu není úplně košer sčítat H+K a samostatně je Toyota pořád před Hyu.
Kórejské duo celkom trafilo co sa tyká dizajnu. Okrem toho vedia stále ponúknuť výbavu výhodnejšie ako väčšina súperov. A aj tak predaje nie sú až také terno. Pri tom novy Tucson patri po stránke odhlučnenia podvozku a komfortu pruženia na úplný vrchol, takže to nie je žiadna rýchlo kvasná zlátanina zameraná na cenu.
alfa je nieco medzi..... nie je to premiovka ale zaroven je to kusok "viac"ako bezny priemer... zaradil by som k nej znacky ako honda .. volvo... subaru... a donedavna aj lanciu ci povedzme rover alebo saab.... ;-)
Jedna věc je konkurenceschopné auto, druhá věc je schopnost prodávat ho v dostatečných počtech. Giulietta je zářným příkladem toho, že AR umí konkurenceschopné auto vyvinout a vyrobit, ale nedokáže ho prodat. Giulii čeká stejný osud jako Giuliettu, první rok či dva se to nadějně rozjede a pak to postupně odumře.
Tohle ale taky nesedí, quilia bude možná lepší než D3 konkurence, a možná říkám proto, protože kromě pár novinářských svezení v ideálních podmínkách s příplatky nabušenými auty nevíme zatím nic. Ale i kdyby byla objektivně nejlíp jezdící atd. atp., tak by to byl první model alfy za posledních x let, kterému se to povedlo, protože mito je pekáč a giulietta třídní průměr, jinými slovy, zatím si ti kupci D3 žádná horší auta, než má alfa, nekupovali, tzn. tvá teze o absurdní situaci neplatí. ;-)
Giuliettu bych za průměr neoznačil, minimálně v době uvedení na trh byla zdatným konkurentem špičky segmentu. Přesto se prodejní zázrak nekonal.
I když se potvrdí to, co píšeš výše, tzn. Giulia jako nejlépe jezdící atd., tak se obávám, že ani v tomto případě se zázrak konat nebude.
Giulietta nepobrala ani lehkost, ani vyjímečnou krásu a dokonce ani nijak nepřevyšovala ostatní při jízdě.
Giulia má správně RWD, top verzi a minimálně na obrázcích úžasný interiér, který obstojí proti D3 a vypadá líp než XE nebo IS.
Nepíšu o výjimečné kráse ani o převyšování v jízdě, píšu o zdatné konkurenci, tzn., že se špičce vyrovnala, minimálně při uvedení na trh kolem 2009.
A pokud jde o Giulii, je docela možné, že podrtí konkurenci v testech, já se ale v předchozích příspěvcích snažím zamyslet na komerčním úspěchem. Opravdu si myslíš, že Gulia prodejně uspěje a bude moci společně s nejmenovanou "domácí" automobilkou křičet do světa "A teď tady vládnu já !!!" ? :-)
většinou s Tebou souhlasím.. ale dneska se nějak nedaří: co máš jízdně proti Giuliettě?
Jezdil jsi s ní osobně?
Já jo... s obyčejnou 1.4 88kW... a právě mi "lehkonohá" přišla dost.
Ty pochvalny komentare k cene, ze jako je za podobnou cenu nebo i levnejsi nez D3, no, pri vsi ucte k Alfe, to by snad melo bejt jasny, ne? Vazne ji vsichni berete jako plnohodnothyho konkurenta D3? Poslednich par let nic moc nepredvedli, malem skoncili, uvedeni tohodle byl taky porod, motory zadnou hitparadu neslibujou.. Jste si jisti, ze se najednou typickej nemeckej manazer zacne najednou rozmejslet, jestli si misto trojky bmw ci audiny nekoupi tuhle Italku? Tyjo, na me je to nejaka divoka predstava. Asi nejbliz bych videl XE nebo jeste spis CC. Anebo koneckoncu i ostatni nepremiovou stredni..
Vysvetlete mi to nekdo:)
Citoval sem ze 2 článků na ACZ. Tvá reakce: Až budeš ze čtvrtiny tak objektivní jako já ozvi se. Do tý doby nebuď takový suterén a nepoužívej cizí termity kterým nerozumíš
Všechny písmenka parametry i názvy článků na který si reagoval krom závěrečnýho: Tak co? přitom byly citát ACZ
Takže naposledy Hammunasakro, "Trapná byla tvoje a Karlova reakce kdy ste křičeli: To je doooobrý, to je doooobrý ".
Mě ten test vůbec nezajímal, ani jsem ho nečetl, a ty sis mě tam bral bůhvíproč do huby. Ukaž, kde jsem křičel "to je dobrý", a nechovej se jak malý děcko.
Ale jak tě znám, napíšeš tu ještě dvacetkrát " = už jsem ti to napsal".
Ne, nenapsal.
Jako reakci na naši dřívější diskuzi kdy si popřel místní neobjektivitu sem citoval ze 2 článků a vláknu dal nadpis: Pro Karla a další fandy oooobjektivity
BMW 118 1,5 litru 100 kW 250 Nm 0-100 za 8,5 s = název článku: Proč mi to děláte?
Z textu: BMW bylo největším zklamáním za dlouhou dobu, Pro mě BMW 1 začíná až verzí 120i = 135 kW
Audi A3 1,0 85 kW 200 Nm 0-100 9,9 s = název článku: Tříválce se nebojte
Z textu: Výkonu je tak akorát, najednou sem došel k názoru že i 85 kW může být slušná porce
Takže naposled Karle: Co teda měla znamenat tvá na tvoje poměry skoro vulgární reakce? Já jí pochopil jako: To je doooobrý. Jestli si to myslel jinak = tak řekni jak :-!
Nedal jsi na test BMW odkaz, já ho nenašel, takže nemám názor v jaké souvislosti to psali. Takže jsem na to nereagoval NIJAK. Nemusím snad mít povinně na všechno názor.
A3 mě nikdy nezajímala, s 1,0tsi bych ji nechtěl ani za nic, nezájem.
Na tvůj výkřik "pro Karla a další fandy oooobjektivity" jsem reagoval jen tím, že jsem pořád ještě daleko objektivnější, než ty. K žádné ze svých oblíbených značek nejsem nekritický, svoji garáž kdykoliv zkritizuji, pokud je za co (a ono je).
Až dokážeš totéž, bude to fajn.
K rozdílům mezi testy dvou R3 jsem se nijak nevyjádřil, k 1,0tsi nadšeně- už vůbec ne.
Tvoje citace je mi u ***.
Stačí, když si mě nebudeš brát bezdůvodně do pusy za oooobjektivitu.
Nepleť si náklonnost ke značce s dětinskou nekritičností. Já tím netrpím.
ako chces...:
BMW 118i mit neuem Dreizylinder-Benziner
Ohne zusätzliche Ausstattungslinie kostet der BMW mit den serienmäßigen 16-Zoll- Stahlrädern genau 24.800 Euro, ein Tausender kommt noch dazu, wenn man 17-Zoll-Alus mitordert.
Wirklich neu am 1er ist ja nur der Dreizylindermotor, er gehört zur Baureihe B38 und damit zur neuen BMW-Motorenfamilie, die mit Einzelhubräumen von 500 Kubik sowie Turboaufladung und Valvetronic nach und nach in die diversen Konzern-Baureihen einzieht. Im Falle des 118i leistet der Dreizylinder 136 PS, gibt aber ein eher müdes Gastspiel im Test. Er läuft vergleichsweise brummig, hängt etwas lasch am Gas und dreht eher unwillig hoch. Zudem konsumiert der Dreizylinder rund einen halben Liter mehr Superbenzin als die Vierzylinder von Audi und Mercedes. Ein Fortschritt durch das Downsizing ist hier kaum zu erkennen. Zumal der 118i auch noch etwas schlechter geht als der nominell schwächere A 180. Am Gewicht kann's kaum liegen, beide Kompaktwagen bringen mit 1.394 (BMW) und 1.393 Kilo (Mercedes) praktisch genau gleich viel auf die Waage.
Tot uryvok z porovnavacieho testu AMS:
[odkaz]
>:-[]
Takze asi nestaci...ale v BMW >:D >:D >:D >:D
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:yes:
dufam ze koli spotrebe nubedes odmontovavat kardan na leto >:D >:D >:D >:D
(aj ked je to blbost - koli samosvornemu centralnemu difu )
Jezdíš na dojmu z minulosti nebo na tom co se vyrábí. Ano AR je konkurentem D3. Nevím proč to vztahovat k německýmu managerovi. To je nějaký standartní klient? Ne italský, ne francouzský ne český?
Giulia je jasným konkurentem v rámci prémiový střední. Tak to je ;-)
Taky mas maly dite, nebo jsi nekde na dovoleny? Zajimavej cas prispevku, zvlast, kdyz zni strizlive:)
Nojo.. ale cim je to teda dany, kdyz ne i nejakou historii znacky? Testy se shodujou ze interierem nestaci, motorama a vybavou taky ne, akorat ma prej slusnej podvozek a samo je to zadokolka. Cim to teda najednou je, ze ji beres jako plnohodnotnyho konkurenta?
A ten klient.. no, myslim ze v EU bude pro novou stredni D3 tvorit ten stredni nemeckej management asi nejvetsi skupinu zakazniku. Jasne ze se nejaky prodaj i v Albanii treba:)
Kdepak, brzký jednání na druhý straně republiky a jízda vlakem. Nechce se mi odpoledne zařadit mezi lufťáky a mazat osmdesátkou po D1 ;-) .
Alfa si svojí cenu vždy ustála. Napálená 156, po ní předražená 159 s nijak zajímavými vlastnostmi. Cena Giulie mě nepřekvapuje a vzhledem k tomu, že chci, aby auto hlavně dobře jezdilo a řídilo se, pokud má být i trochu na relax...bych byl ochoten cenu akceptovat. Pokud by nebyl jakýkoliv jiný výrazný fail.
Zatím ji vnímám jako velmi nebezpečnýho konkurenta XE, IS nebo Infi. Korporáty po ní sáhnou max v domovině, ostatní pak spíš jako privat sales.
Z toho důvodu predikci 100kks p.a. vidím jako naprosto nereálnou, ale do 50k jako určitě možnou.
Legenda je zpátky... :-)
Taky sedim ve vlaku:)
No, to uz mi zni pochopitelne, jako alternativa pro individualisty, proc ne. Az na ty motory teda, predstavoval bych si, ze by ji nekdo treba chtel pro ten sportovni image, tudiz treba s prima benzinem. A * ho, ctyrvalcova nafta. Ale ono asi neco prijde..
Jinak cena mi taky nevadi (stejne, jako mi nevadi cena jachty za sedesat mega, hehe).
Edit: Do***e prace, pro nejde napsat "p.ic ho"? Pripomina mi to moje domaci hodinkovy forum, kde nelze napsat "sekunda":)
S tou honbou za prémiovostí jsou už všichni posedlí. Německá trojka je prostě top prémie, je to jako dokonalá sebevědomá žena v kostýmku. Alfa je žena v červených sexy šatech na podpadcích, který sice občas někdy upadne, ale mi jí to odpustíme.
Jinak definice prémiovosti v korporátním marketingu: "Prémiové zboží je tak brutálně předražené, že si to uvědomuje i samotná firma." ;-)
S tou alfou: v reklamě na McDonald píšou: "taková trochu jiná restaurace" a já
konstatuji, že s tou Alfou je to "takový trochu jiný Fiat".
Když už někdo chce auto, co tahá břicho po zemi, protože ještě není dost
dospělý, tak bych očekával, že koupí třeba Subaru WRX STI :-!
Na Giulii jsme se celé roky těšili a teď je konečně tady. Proti opelovské a dost těžkopádné 159 je to auto jak z jiného vesmíru, přitom české ceny se zdají být velmi rozumné. Až sem je vše super a moc bych se divil, kdyby nezískala titul Car of the Year 2017. Je toto ale naprostoru zárukou velkého prodejního úspěchu? Uvidíme, absence kombíku (dočasná?) ovšem Giulii v Evropě dost omezí pole působnosti. Taky mám ale největší obavy z kvality dealerské sítě a značkových servisů. Kdo s těmi českými někdy měl co dočinění, ví, o čem mluvím (i když mimo Prahu to možná je lepší, nevím). Fakt je ale ten, že když dělali tuším v Auto Bildu praktický průzkum, tak servisy Fiatu a Alfy dopadly jako jedny z nejhorších i v Německu... :-O
To máš jak u Kofoly. Když ji miluješ, není co řešit. :-) Prodej se, doufám, dá vydržet. No a v servisu snad bude stát vždy jen po 15000 km, poruchovost čekám hodně nízkou. ;-)
Spíš jde o to, aby se zákazníci Báva s Jůlií projeli a poznali rozdíl oproti runflatové trojce.
Ale no tak jasně, jako dlouholetý majitel 156 samozřejmě vím, o čem mluvíš. Ovšem s tou "hodně nízkou" poruchovostí bych raději ještě počkal, kéž bys ale měl pravdu! Já osobně bych ale s případnou koupí ještě minimálně rok počkal - 1) benzinové čtyřválce zatím ještě nejsou v nabídce, 2)moc bych se divil, kdyby se ještě v prvních měsících výroby nevychytávaly drobné mušky... :-!
No nevím kamarádíčkové:) Ceny velmi rozumné? Auto s cenovkou na úrovni Mercedesu C, jen o pár desítek tisíc levnější než etalon třídy trojkové BMW? Držím Alfě palce ale jsem skeptický, co se týče toho, že si někdo se svým mililónem půjde k Alfě raději než k D3. A vrcholnou verzi QV budeme pravděpodobně potkávat stejně často jako Lexus RCF. I když potentní je ten stroj velmi, alespoň na papíře, a motor od Ferrari je velmi silný trumf.
Do srovnávací tabulky, bych ho dal, kdybych mu chtěl lichotit, s Infiniti a Lexusem. Prozatím:) Třeba mně přesvědčí o opaku.
Ja mám s autorizákom Alfy celkovo dobré skúsenosti. Vyššie ceny sú v autorizovanom servise normou, že sa snažia "pre istotu" vymeniť viac dielov je tiež bežná vec. Možno je tento servis svetlá výnimka - prijímací technik je alfista a záručné opravy vybavoval ochotne. Po záruke tam už nechodím - brzdy a rozvody zvládol aj garážnik so slovami Je to auto ako každé iné. Osobne mám teda horšie skúsenosti s autorizákmi Škodovky. Znova ale ťažko robiť závery z 3 prípadov. Beriem to tak že Škoda má vždy zákazníkov, ale koncern Fiat sa musí snažiť aby trochu presvedčil.
Na štart novej produktovej „dekády“ sa Alfa pripravovala dlho, mala možnosť a čas vyvarovať sa väčších prešľapov a poslať na trh auto, ktoré dokáže technikou, spracovaním a jazdnými vlastnosťami plne konkurovať, prípadne prevýšiť zabehnutú konkurenciu. Povedzme, že Giulia je tým modelom, ktorý vyššie uvedené do bodky splní, k tomu pridá niečo navyše, napr.skutočne nádherný dizajn a dokáže pritiahnuť späť väčšinu bývalých majiteľov AR, prípadne niekoľko nových. Potiaľto všetko vyzerá ružovo a veľa novinárov sa necháva nadšene počuť, že Alfa je späť. Osobne ale nezdieľam optimizmus v držaní tempa s konkurenciu čo sa týka napr. viac menej povinného faceliftu o cca 2 roky (Giulia je prakticky už rok staré auto) a následne uvedením nasledovníka napr. o 5 rokov, k tomu niekoľko avizovaných nových modelov a to všetko prepojené špičkovým marketingom, bez ktorého je výrazný predaj nemožný. Úspech a hodnotenie auta bude reálne o rok, osobne verím, že Alfa nepremarnila pravdepodobne historicky poslednú šancu na návrat medzi automobilovú elitu. Za všetkým sú ale predovšetkým ľudia a južanská nátura je v tomto prípade tým najrizikovejším faktorom.