Alfa Romeo zveřejnila italské ceny nového MiTa. Přeplňovaná benzinová 1,4 začíná na necelých 18 tisíc Euro, turbodiesel o tisíc Euro výš. Junior s afmosférickou 1,4 přijde na 15.350 Euro, tedy asi na 375 tisíc korun.
Tak ho tu konečně máme. Malého italského zlobila, který na nás koulí vytřeštěnýma očima. Je to taková milá stylovka a především ženskejm se bude rozhodně líbit. Cena začínající na 375 tyčkách také nezní uplně zle. Otázkou zůstává (stejně jako u větší Lancie Delty) do jaké míry Alfa (fiat) zapracovala na kvalitě a spolehlivosti. Pokud se italům podařilo tyto nešvary odstranit, máme před sebou velice zajímavé a originální auto za kterým se vždycky docela rád otočím.
včera jsem viděl film Hotel Rwanda a nejlepší jsou vidle, sekera a mačeta. Film doporučuji spolu s podobným filmem Střelba na psy (Shooting dogs).
Člověk se u těch dvou filmů až stydí za to, že patří k západní civilizaci
Nebuď smutnej. Vím že se to snadno říká, ale tohle spraví až čas. V práci nebaví?? Proč?? Máš nějakej problém?? A co Finsko?? Jinak vožrat se půjdem. To ti slibuju. ;-)
Chápu tě. Asi bych si o taky vyčítal, ale už s tím nic nenaděláš. Buď mladý oporou teď a věř že to přebolí. A teď z jiného soudku - co finskej autopark?? v čem se nejvíc jezdí v Suomi??
proto to má stromovou strukturu, aby si mohl některé větve přeskočit. Nemusíš číst všechno. Nebo máš v tom nějaký problém? A příště se chovej slušně, na tvé inteligentní výlevy tady není nikdo zvědav
Není značka, které bych víc přál úspěch, protože sedět v Alfě znamená cítít takovou nějakou autoatmosféru. Bohužel Alfa trpí nespolehlivostí a tak bych do ní už nešel (156). Těch 58 kW při 6000 ot fakt není překlep?
156ka 2,0 neměla ani jednu poruchu, do roka shořela na dálnici. Pak následoval 2,4 jtd a furt něco. Byly to auta otce. Přechod na Mazdy je jako sen, furt nic.
No, není to málo, ale zase ani né moc...když to srovnám v rámci koncernu s Grande Puntem 1.4T-Jet Sport,se kterým je trochu do přízně. Když uvážím co Alfa nabízí (VDC, Q2, DNA v základu), tak se mi ty ceny celkem zamlouvají...Ještě doufám že to bude super svezení jak slibují...Počkám si na testy... :-!
375.000,- je dobrá cena, ale nevím, co zde bude jako základní motorizace, pokud MPI bude pouze pro Itálii, jak se zmiňuje článek, takže asi kolem 400.000,-. (350.000,- by byla super cena)
Já právě myslel tu 1.4Turbo, ať to trochu jede :-) ...tam to vychází v Progression nějakých cca 450.000,-....a punto stojí kolem 410.000,-
Samozřejmě pokud by to někdo chtěl jen na parádu nebo pro ženu do města, tak i ta základní, leč zatím italská, motorizace stačila...toť můj názor ;-)
Ja ALFU nechapem v tom E-Q2. Ze zrusili ten ich modifikovany torsen diferencial z GT a 147 a nahradili to len tymi zasahmi stabilizacie vo forme E-Q2. No jo, neteha mozno za volant, ale nici brzdy aj to pomalsie. Dovod je asi jasny, setrenie, co u Mi-ta beriem, ale teda v AR 159 to je fakt divne
A víš ža by ani nemusely?? Alfa v prodejích tady v Čeháh paběrkuje. A právě Míťa by mohl ne moc lichotivé výsledky změnit. Navíc je to malé auto, kde lidé nebudou ochotni platit jako za Miniho.. :-!
Právě.Záleží taky jakou budou mít v AR u stanování cen politiku...Pokud to budou brát, jako že má být Mito pro mladé (jak PR řeči vykřikovaly) a přilákat ke značce nové zákazníky a všeobecně zvednout prodeje AR, tak by to nemusela být taková cenová katastrofa... Nebo!... Budou chtít konkurovat stylovkám jako je Mini a ceny budou orientovat tímto směrem, čímž si myslím, že by ceny byly vyšší...
Však čas ukáže :-!
Spíš to bude úplně naopak, skoro to vypadá že českej fiat uvažuje "prodáme míň kusů, takže musíme zdražit, aby sme vydělali tolik kolik sme původně chtěli". Viz Croma, chtít za tohle auto tady víc než v německu je prostě vrchol idiocie. Neřeknu Škoda, češi sou vybátý konzervativci kteří mají strach jenom přemejšlet o jiném autě, takže ať si helmuti nahrabou když češi rádi zaplatí. Co jde ale předpovědět s pravděpodobností téměř jistou, že v čechách bude (nej)dražší, jako ostatně všechno. :no:
Tak tahle pasáž nemá chybu: "Neřeknu Škoda, češi sou vybátý konzervativci kteří mají strach jenom přemejšlet o jiném autě, takže ať si helmuti nahrabou když češi rádi zaplatí." >:D >:D:yes:
Je to tak, včera mi u dealera Fiat řekli, ať se rozhoupu, protože skladovky budou od 1. 7. dražší od dvacet tisíc a budu-li chtít nové auto poskládat, dodají mi jej kvůli náběhu výroby druhé série až někdy v září, možná prý i na začátku října. Jeden by je kopl. A ochotní jsou čím dál méně.
Práve som prišiel z jazdy na novom CC a som celkom sklamaný. Zvonku sa to síce celkom podarilo, ale ten interiér... Teda nič moc. Asi to bolo tým, že to nebola žiadna vrcholová výbava. Po vystúpení som sa pozrel do vedľa stojaceho Passatu a aj ten vyzeral lepšie. V CC bol interiér v kombinácii čierna/strieborná. Tuším to mala byť imitácia matného chrómu(žalostná!). Aj motor bol len 1,8 TSI. Ten síce na bežné jazdenie stačí, ale žiaden závodník to nie je. Keď mi potom povedal cenu s doplnkami, ktoré som chcel, tak som zostal na pochybách, či to auto je tých peňazí hodné.
PS: 507 by mal plastové orgie hlavne z dvier. Tie sú totiž mäkkučké ako sedačka. Až mi to prišlo divné... >:D
No vidíš jazva, aspon tie plasty ťa dostaly. A vieš čo vravel matelko - mäkčené sú základ. A interier mi pripadá prakticky rovnaký ako v normálnom Passate... Inak kde ste jazdili?? A kolko rátala tá cena s doplnkami??
JJ interiér je úplne rovnaký. Akurát mi bolo povedané, že budú iné možnosti v obložení a materiáloch. ;-\ Jazdili sme po Blave a cena 2,0 TSI s DSG a serepetičky k tomu 1,35 melóna...
ono to nebolo len tou lakťovou opierkou... ;-) Chcel som tam panoramatickú strechu, poriadne audio(250W) s navigáciou, odvetrávané kožené sedačky, winter packet, poriadne kolesá ;-) , parkovacie senzory, adaptívny tempomat.... Ale aj tak, tá cena je premrštená.
Pokojne matelko, klud maličký! Než začneš okolo seba hádzať hračkami a kopať nohami, posaď sa o CC a zkontroluj kvalitu plastov >:-[] Teda ak ťa do toho auta v showroome predajcovia pustia.... ;-)
Oslovenie tupec si nechaj pre svojho tatka. A zajazdiť si môžeš isť aj ty(ak máš vodičák >:D ). A imitácia je žalostná, pretože ju takú spravili. Na prvý pohľad je vidno, že to je plast. :-!
si prečítaj, čo mi napísal ako prvú reakciu. Ja som celkom mierumilovný človek, ale vedz, že keby mi to povedal do očí, tak ho odvezie sanitka. A je mi úplne jedno či má 13, alebo 63...
Napad to je dobry ale vysvtluj to jazvovy...byt nim tiez mu dam jednu medzi oci! :-!
Ale je pravda ze sa trochu zcivilizoval(samozrejme v ramci jeho moznosti) a uz tak nesteka. Ja si vsak myslim ze tomu treba dat cas. A ked sa prvykrat dokaze zo svojim oponentom normalne porozpravat, tak sa vsetci ohladne neho umravnime. Treba dufat. :yes:
Matelko akorát tolik nepíše. Asi přišel domů nehoráznej účet za internet, tak mu to rodiče pěkně zkrouhli. Jinak se projevuje tak, jak je u něj zvykem... :-|
No ja práve mám obavu, že práve takto nové Alfy vyzerať budú. Videl som skicy novej 169 a vyzerala podobne. Výrazný nos a okrúhle svetlá.. U Míti mi to nevadí ale vačším autám to nesluší. Mne sa nepáči ani športovná alfa 8C...
Hm...co uz. Niekto rad holky iny vdolky. Ale je pravda ze okrem Mitaka by som tie tvary na ostatnych tiez tazko rozdychval!!! 8-s
Nemas link na tie skice...nech som pripraveny dopredu.
myslim, ze ano, jen 169 by nemela mit tak oble tvary, byt zakladni prvky se budou dat identifikovat jednoznacne. Nekde se pokusim vystrachat fotku cca rok starou, kde je uplne demaskovany prototyp zachycen na castecne odplachtovanem kamionu. Vypada jako mladsi bratr QP, myslim, ze nikdo zklaman nebude... ;-)