Tak tu máme Míťu v plné jeho kráse. Jak se mi zpočátku tohle autíčko nelíbilo, začínám mu pomalu přicházet na chuť... ;-) Tváří se sice vykuleně, je drahý, malý a dost nepraktický, pro mladou hezkou ženskou je to však velice milá stylovka... ;-)
maly a nerakticky? Tak teda sice sa mi tych 370l nezda (a ci su to len litre, alebo je to VDA, dne by sa slusilo podla VDA), ale ak je to pravda, tak je to teda neskutocne velky kufor na B-ckove auto, ktore sa netvari ako mini MPV (jako Note, alebo Jazz a podobne)
A 114kW - neviem, ci je to zrovna pre kazdu mladu zensku (ani kazdeho mladeho chlapa nie)
Varianta se 114 kW rozhodně nebude tahounem prodejů u tohoto auta. Především kvůli vysoké ceně. Takže vezmi tu slabší a diesela. Tam nevidím u mladých žen problém. Dále to auto působí žensky na mě. Prostě mi přijde takové dámské. Stejně jako třeba Nissan Micra, Lancia Ypsilon a třeba i Fiat 500 anebo New Beetle. A velikost kufru?? Ty věříš, že u takhle malého vozu by byl kufr 370 litrů?? Já bych to typoval reálně o sto méně. Tohle pokládám za překlep autora. ;-)
Neviem odkial novineri cerpali informacie ale je to uz druhykrat co citam ze Mitak ma 370l kufor. Preklep to asi nebude, skor haluzenie panov od Alfy.
Aaaaaaaaa...tak nie. Haluzil som skor ja. ;-)
Na mě působí žensky spíše všechny ty SUV, to jsou vyloženě dámská auta, zajeď se podívat např. do USA, tam v tom nikoho jinýho neuvidíš.
Tohle je sportovní image.
A co ženský, co si myslíš o ženskejch?... 8-s >:D Hele, klid, dnes je to zcela přirozená věc, a nemusíš si tedy se svou orientací dělat žádnej problém :yes:
no OK, preklep autora, ako hned som tvrdil, ze 370l podla VDA sa mi v tom aute fakt nezda.
Nic menej zdoraznovat preklep a nechvalit recenziu je tu dost chyba. Recenzia je fakt dobra, maximalne venovana jazde a veciam, ktore priamo suvusia. Nech je takychto viacej
Zdar tatro, je to sice off topic, ale vzpomínám si, jak jste tady řešili Tatru T700.
Na mě se štěstí obrátilo a nedávno jsem potkal (a samozřejmě i nafotil) Tatru T700 GT Coupé. Je přesně taková, jako na fotkách, když vyjela v fabriky. Má to člověk, který se o Tatru příkladně stará a je to fanda. Opravdu auto, které budí respekt a ještě tuším jen v jednom exempláři na světě.
někdo má kliku ;-) Nedávno jsem na tatraportalu.sk četl, že GT kupé bylo na kompletní renovaci, údajně jeho majitel žije v Brně. Ale jak starý příspěvek to byl. V každém případě mu závidím, a tobě taky ;-):yes:
Máš pravdu, tohle autí je po chvilce prohlížení opravdu hezké. To se o nové Fábii nedá říct ani náhodou. Na tu mohu zírat celý den a nic hezkýho se neobjevuje a neobjevuje. Míťa je fakt ošklivej až je hezkej. Bral bych ho všemi deseti abych se vyhnul Fabii. >:D
OT: Spatřím snímek Míti, přihlašuju se k diskuzi, vymýšlím větu, a do nicku vpisuji - míťa... to ta vedra...
No, tedy Míťa... v Česku bude mít zásadní problém. Koupili by si ho všichni ti, co na něho... nemají. Pak, když už na něho budou mít si zase koupí rovnou... geteičko.
V krajinách, kde je razantnější koupěschopnost mladých býčků, by to mohlo ovšem zabírat. Sice považuji předek za nepřijatelně karikaturní, ale být mi zítra dvacet (nemyslím měsíců) asi bych se dokrve za Míťu rval. Ty ne?
P.S. Ještě vydrž, POLO ti brzy zatřepetá chlopněma.
Nauč se chápat psaný text v jeho provázanosti. Navíc tu nikdo neporovnává POLO s Míťou, jen píši, abys vyčkal, že ti to POLO již brzy zatřepetá chlopněmi. To je skoro vše ádva... neboť speciálně na tebe míří (mimo poslední věty) ta první část druhého odstavce :-) Dokonale.
Je to PS ale při zběžném přečtení příspěvku se může zdát že stavíš MiTo a Polo do pozice dvou alternativ. Přitom je jasný že Polo bude tak velkým protikladem MiTa jak to bude jenom možné ;-)
No snad tak Polo nebude vypadat. Chce to už, aby agresivní design nahradil "hravý" design. A to myslím v globálu. Nasraných aut je už na můj vkus příliš.
Já ti nevím, GTI mě dokonale zmátl. Napřed mě potvrdil že nestaví MiTo a Polo jako blízké konkurenty a hned zase naznačuje že třeba jo. Tak jak to bude teda? >:D
Jenže Polo je takové rodinné, páprdovské - pochybuju že nová generace bude zásadně odlišná - MiTo, Mini, budoucí A1 působí přes styl, design, emoce. Punto se jim blíží ale je víc pro masy.... a vůbec to ti snad nemusím tady říkat ale jen pro pořádek, aby to tady na neznalé věci nepůsobilo jako že MiTo bude ukrajovat Polu (nebo naopak) a že si ty auta konkurují něčím jiným než cenou.
Jasně, já jsem reagoval na to áčkovo Ferrari. MiTo, ať kdo chce nebo nechce je s polem stejná třída, k puntu se má jako polo k ibize, jak které auto působí je v tomhle ohledu jedno, jestli GTI věří, že Polo bude průměrné auto s emotivním designem jako je MiTo, pak si také myslím, že se asi nedočká, bude to spíš výborné auto s konzervativním designem.
Podla foto v nemeckych auto casopisoch nove Polo a novy Golf ziadne extra dizajnerske zmeny nepochytilo. Klasicky dizajn predchodcov, az na male opticke zmeny. Uvdime.
No musim souhlasit...cena je pomerne vysoka, takze ho spis budou sedlat baby, ktery ho dostanou darem ;-) Ale GTIcko je porad cenove jinde...
P.S: hlavne aby mi nezaklepalo backorama >:D
Alfa stokrát jinak a přece vždy... Takže po stoprvní, zase klasická alfí přetlačovaná silou designu, známe to, píše se o breře, výkřiky nadšení nad tím jak vypadá, a k tomu poznámky, nejede jak by měla, ta ergonomie atd. atp., u Míti to samé, pokolikáté už?!!! Proč Alfě tak zoufale nejde udělat výborné auto, které ospravedlní svou cenu. Tedy alespoň tu, se kterou vyrukují, jak to s cenami Alfy dále dopadá, víme taky všichni.
A ještě k designu, ten předek, to je balancování na hranici kýče, celkově Míťa vyžaduje maximální rozměr kol, jinak ty svaly sami sebe utopí v podbězích.
Podívej ádvojko, zápal pro značku musí mít své hranice, tedy pokud chceš, aby to co napíšeš, bral vůbec ještě někdo vážně.
K objektivitě redakce a podobným řečem, vzpomeň si na debaty o nové Deltě, k tomu pak doporučuju přečíst Saundersův článek v posledním Autocaru [odkaz] , všechny výhrady, které jsme tu k Deltě měli, tam najdeš ve zhuštěné formě, a Autocar to jistě není redakce v "žoldu zlých německých kapitalistů".
Já tu nevyjadřuji zápal pro značku, jen smutnou realitu zdejších testů a prvních dojmů, takže mně přišlo divné, že se tomu divíš (tj. tomu jak zde tohle dopadá u každého italského vozu)
Jistě, 160HP je tak akorát >:D , ovšem 170 v Golfu s relativně identickým motorem je ale bomba a dělo. :yes:
Ať žije objektivita..
Po zkušenostech s redakory orig. Autocaru jsem od jisté doby k jejich hodnocení řekněme opatrnější. Když přišel na trh Accord (7.gen.)Jeden z angl. redaktorů jej totálně ztrhal,a ejhle o pár čísel jiný redaktor nešetřil chválou. Tak a teď kde je objektivita. Není, vždy je to více či méně subjektivní názor. ;-) Názor by si měl udělat každý sám a pak se o něm dá skutečně diskutovat. :-!
Souhlasím, jak s poslední větou, jen podotýkám, že ne každý si může vše sám vyzkoušet, tak se zbytkem týkajícím se hodnocení redaktorů Autocaru. Mnohdy s nimi nesouhlasím, např. po osobní zkušenosti s daným autem, mnohdy se sami mezi sebou liší v názorech celkem diametrálně. Ale to je přece nejlepší odpověď na to, co s ádvojkou řešíme, tedy "zaprodanost" nějaké redakce. V autocaru jsou závislí jen na osobních preferencích a samozřejmně "ctí" i národní prvek. Ale pokud jde o Deltu, spíše než subjektivní dojem autora, jsem měl na mysli věty typu, Delta je delší než focus, ale kratší než mondeo, tedy žádné delší než 1-er a kratší než 3-er. Ve zdejší debatě se deltobijci nehodlali smířit s tím, že postavení delty mezi premii nikdo jako samozřejmost nebere. Nebo věty o nataženém podvozku z brava, to když jsem napsal já, mohl se Wolff zbláznit, atd. Prostě Saunders přistupoval k Deltě jako k autu, o kterém automobilka něco tvrdí, kam patří, jak vypadá, jak jezdí, a porovnával, jak moc to odpovídá realitě, k čemu došel, si může každý přečíst.
Jasně já to chápu, ale jak říkám zcela objektivní globálně neexistuje, vždy je tam alespoň minimální prvek subjektivního přístupu. Asi takhle, jako redaktor musíš testovat všechny značky a modely které ti přijdou pod ruku a ruku na srdce, k některým značkám/modelům máš vřelejší vztah a k některým zase naopak. A to se zákonitě musí projevit. Znám to z vlastní novinářské zkušenosti, nikdy se tomu zcela neubráníš. Mluvím teď za sebe, ale vím, že tím "trpí" i někteří jiní.Otázka je zda si člověk dokáže připustit a alespoň se snaží. Nikdo z nás není ten spravedlivý, pravdomluvný a neomylný. Tak to na světě chodí. ;-)
Co se psaní o autech týká, mě vyhovuje způsob, kterého se drží Autocar, tedy subjektivní na jízdu zaměřená hodnocení. Objektivní můžou být vždy stejně jen měřitelné údaje, ostatní hodnocení je závislé na přístupu a hlavně šíři zkušenosti redaktora. Od té šíře a přehledu se dá odvozovat objektivita, počet projetých aut otesá hrany osobní náklonnosti, v tomhle ohledu prostě devalvace zážitků působí pozitivně, přestože může mít autor svou oblíbenou značku, kterou sám preferuje a třeba jezdí, většinou se k ní dopracoval právě tím dlouhodobým zkoušením všeho, než aby naopak nastoupil se značkou v srdci a svou preferenci pak promítal do hodnocení ostatních. ;-)
Ba ne, ono to tak úplně není, právě když těch aut máš za sebou hodně a "dopracuješ" se k vlastnímu "ideálu" podle něj pak více či méně posuzuješ ostatní.Samozřejmě dobrý redaktor se snaží být "objektivní" ale z principu to nejde úplně. :-)
Jasně, mě jde spíš o to, co nazýváš snahou o objektivitu. Je prostě přirozené, že čím větší je tvá zkušenost s různorodými auty, dokážeš odlišit vlastní preference od obecných požadavků na dané auto a protože s konkurencí k danému autu máš projetou a vyzkoušenou, dokážeš to dané, testované, v rámci jeho konkurence srovnat a zařadit. Subjektivita se více projevuje v tom, jakou váhu různým kriteriím ten který redaktor dává. ;-)
A pak se divis, ze se s tebou nechci bavit. Za a mi podsouvas neco co sem nerekl, nenapsal, za b, nejsi schopny objetivity.
P.S. přijde mi to stejné...
Dinare, AUTOCAR je fakt divny miestami a cudujem sa, ze si si to ako clovek, co sa pomerne vyzna do aut, nevsimol. Ctia hodne narodny prvok, Ford Focus najlepsi, Mondeo najlepsie, nadpis KUGA najelpsie SUV? to ma ale fakt dostalo.
Cerveny interier v Masserati Quattroporote GT zavana pornografiou, velmi obdobny v ASTONE je umelecke dielo (rovnako jasne cerveny).
Ich testy typu ze podovozk na suchu funguje dobre, ale na mokre nie je naozaj smiesny... Nastavenie je snad len jedno nie? Ak je nejake auto dobre na suchu a na vode nie, mozu za to snad pneumatiky, nie?
A nadrziavaju aj VW koncernu, to mi je zahada preco.
Nechci s tebou diskutovat to nemám zapotřebí. Ale kouknul sem na ten článek, co si sem dal odkaz... a bohužel jsou to žvásty ve stylu, který se objevuje i zde občas v některém periodiku. Je to přesně o tom, jestli Delta naplnila očekávání, které do ni někdo vkládal a nebo ne. Autor se evidentně spíše kloní k variantě, že Delta měla více navazovat na předchozí první generaci (aspoň mě to tak přijde). A spíš mi přijde, že ten článek psal někdo, kdo nebyl úplně srovnaný s tím, kam má Deltu řadit a tedy vložil do něj větší míru subjektivity než by bylo záhodno na to, aby si tenhle kratičký článek vydával za jakési dogma, nebo objektivní hodnocení. Je to prostě jen jeden názor jednoho člověka. Jetsli je dobrý nebo špatný, to by si měl každý sám srovnat v hlavě. Mimo jiné myslím, že Fiat sám má tuto otázku dobře odpovězenou, kam Delta patří, což autor srovnané neměl. A některé poznámky, co tam má jsou mimo mísu.
Měl sem teď šanci se mírně povozit s Passatem 4 motion 2,0 TDI, který je zde vychvalován a brán jako jakýsi etalon. Ale.. dobře jen malé shrnutí.. a dostanu se tam kam sem směřoval. To auto má na VW výborné sedačky (tady VW chválím a je to pokrok), ale prostoru málo (rozhodně míň než v Cromě, i díky tomu, že strop je proklatě nízko a hrb v přední části s osvětlením a protislunečními clonami mi dokonce vadil ve výhledu - a to nejsem obr). Ale co mne nejvíc šokovalo byly ty příšerné plastové výplně dveří s opravdu tvrdého černého plastu, které notabene ani řádně nenavazovali na přístrojovou desku, která s výjimkou horního dílu byla taky z dost tvrdého plastu. Carbonová lišta na přístrojovce mi taky přišla, že až tak moc nelícuje. Po tom, co si člověk mohl přečíst mne to auto hodně zklamalo.. Takže zatímco u Fiatu, když je test se najde milion chyb.. u VW se tyto chyby (úplně stejné prostě nehledají). Teď je na netu test Scirroca a přečetl sem si tam, že má v podstatě stejný systém otevírání zavazadelníku jako mají poslední Fiaty. U Fiatu to bylo kritizováno milionkrát, milionkrát v minusech, jak špatné to je... ale sem zvědavý.. jak tohle ohodnotí třeba v testu zde... Takže... Prostě... To co je špatné u jendoho u druhého být nemusí a tak dále. Mne je to celkem jedno... ale chce to trochu nadhled... GTI má svůj styl... a u VW bude obdivovat i houno, ale třeba ty testy by měly být mírně řečeno objektivnější.
Takže abych to zkrátil.. Po tom co si čtu některé testy a koukám an to jak je které auto udělané, z čeho je interiér a jak na mě působí, jsem dost kritický na některé věci v interiéru. Našel sem nedostatky u Brava (Linea u mne mírně propadla), tak třeba u 159 sem prostě žádný nedostatek nenašel, Peugeot 308 mne zklamal jak použitím materiálů, tak také tím, jak byl udělaný, tak třeba zrovna ten Passat, by prostě u mne v tomto ohledu neprošel ani náhodou a nebyl bych daleko od pravdy, kdybych kvalitu provedení interiéru (tedy tvar a materiál tlačítek, povrch přístrojové desky, materiál vyýplní dveří) srovnával s tou Lineou. :-( A to je brán jako etalon. Sám sem byl hodně překvapen a zklamán.
Nechceš diskutovat? Nemáš to zapotřebí >:D >:D Tak na co ten elaborát? Ale máš pravdu, ty stejně nikdy v pravém slova smyslu nediskutuješ. A zase klasicky vaříš guláš, já o deltě, ty o patnácti autech, a proč sem pleteš passat? Etalon, to jsi, to je fakt, čeho, víme všichni.
Ten časopis, který kritizuješ je nejstarším časopisem o autech na světě, než se v něm někdo stane plnohodnotným redaktorem trvá roky, a pak takový člověk během pár let projede takové množství aut, že do tolika se ty ani nepodíváš okýnkem na parkovišti za celý svůj život. Takže koho názoru má soudný člověk přikládat větší váhu? Názoru člověka živícího se psaním o autech nebo názoru profláklého fanatika značky s minimální zkušeností? :-)
P.S. k té projížďce passatem gratuluju, svézt se autem po jeho pěti letech na trhu to je úspěch, pravý wolffí. ;-)
4-motion 2,0 TDI je 5 let na trhu...? No nejsem marketingový stratég... Nevedu diskuzi.. jen sem reagoval. S někým se prostě diskutovat nedá. A ty do této skupiny patříš... A co ta poznámka na to, dky sem s tím autem jel? Ty to víš, kdy porpvé, kdy podruhé, kdy potřetí a kolik sem s tím najel? Bravo A pokud někdo hodlá popřít to co sem napsal ať to klidně udělá... Já viděl co sem viděl a to co sem viděl se mi nelíbilo a stačilo mi to. Silně mi to připomělo Lineu.
Wolffe, ty vždy zaperlíš. Nejdřív napíšeš, že nepotřebuješ diskutovat, potom sem přilepíš hotovou slohovku na téma "On Fiat dobře ví co dělá a je stejně nejlepší", ve kterém popisuješ vesměs Passata. K čemu to?
K Deltě- jde o vykradení sama sebe, kdy nový model měli pojmenovat jinak a ušetřili by si spousty kritiky.
A k 159 - nevadí ti, že se při zařazeném lichém převodovém stupni skoro nedostaneš na ovládání klimy? Tohle je slabina hodně modelů alfy a ergonomická facka.
PS: Ty si myslíš, že s tebou se diskutovat dá? Když někdo upozorní na chyby Fiatu, rázem je to VW zaslepenec. A taky popřemýšlej, proč máš nálepku Fiatího fanatika.
Jen krátce odpovím.
Jako facka mi to nepřijde. Mě to nevadí. Nemám s tím problém. Já tam ruku dám bez problémů. Může to vadit jen při zařazené trojce... A na tu většinou nejezdím,a le pouze přes ni řadím, tedy v tom moentě nemám čas štelovat klimu. KLima je automatická, tedy... našteluju a jedu... Nemám potřebu se v tom hrabat a hrát si s tím jak malé pako. To mě třeba osobně víc vadí (když sme u toho Passatu ty malé čísla ve štěrbince s udanou teplotou pro duální klimu. Z pozice řidiče to číslo pokud se nenakloní není vidět... Takže asi tak... Nic není dokonalé. Život je o kompromisech. Bohužel někteří novináři a třeba i ty toho nejsi schopen. :no:
Nezklamals. Přesně takovou odpověď jsem čekal. U Alfy to prostě není chyba a nevadí to, ale u Passatu je to velký problém. Jak jsi psal výše, klima je automatická, našteluju a jedu. Jen u Passatu ti vadí, že ty údajně nevidíš na stupně. Já s tím problém nemám. A světe div se, na stupně jde vidět i pokud člověk nesedí v autě a stojí vedle dveří venku. viz
Já v autě dvouzónovou klimu od Fiatu mám a můžu tě ujistit, že na ni při jízdě šáhnu jednou - a to když nastartuju a nastavím si teplotu. 159 ji má možná umístěnou nevhodně, ale žádná "facka" to není....
Potvrzuješ to, že člověk si zvykne na všechno.
To, že Alfy (ne Fiaty - o těch se tu nebavíme) mají velmi nevhodně umístěnou řadící páku, kdy člověk při řazení téměř naráží na panel přístrojovky, rozhodně není ergonomická libůstka.
Píšu o tomto problému.
[odkaz]
Já jsem ale o umístění řadící páky nic nepsal...(?) Psal jsem o tom, že nevhodně umístěné ovládání klimatizace není u Alfy takový problém, protože na ni šáhneš jen jednou.... (jinak to co ukazuješ na té Fotce je úplně stejné jako v mém služebním Focusu.... a o žádných fackách jsem v souvislosti s Focusem nečetl...).
Ano, to je řešení! A taky tomu odpovídají prodeje Alfy.
Mimochodem zkus se někdy zaměřit na to, jak často jezdíš na trojku (asi to bude hlavně ve městě) a taky na to, jak sáhneš po řadící páce, když je tam třeba právě trojka. Já bych neustále narážel prsty na přístrojovku.
No k tomu passatu si sa ale vyjadril. To, ze ten interier zdaleka neni zmakcena walhala nezaujima nikoho,alebo len jeho tvrdenia nevies vyvratit, ale aj tak je to etalon, co? Vsak ja vam to ludovozofilom neberiem, onanujte dalej v kvaziwalhale....
Wolf, ked sa ti nechce diskutovat, preco pises?
Nějaké duševní trauma? A z passatu? Hm, zeptej se v lékárně, šikovnej magistr ti poradí. Možná se pak zklidníš a pochopíš, že jsou i diskuse, kde není nutné v každé druhé větě napsat slovo Passat. Třeba tahle, o Alfě Romeo. Pokud ale nutně musíš debatovat na téma Passat, prosím, Wolff jistě rád najde partnera. ;-)
Jen sem reagoval. Diskutovat nemá smysl s lidmi, kteří neuznávají jiné názory a koncern dělá auta pro nadlidi. Bohužel tato skupina jedinců se v počtu cca 5 kusů vyskytuje na všech autoservrech, takže mne to donutilo přehodnotit vztah k tomuto médiu. Bohužel argumentace typu tis je lepsi nez jalovec mne nechává už chladným. JEden tady plive an plasty co má Croma..., přičemž Passat vydává za etalon a při tom...ta Croma má mnohem měkčí plasty než ten Passat. Ale to bohužel nemůžeš ani doložit fotkou..., takže pokud se argumentace nepřijme je to zbytečné... Hezký víkend
zásah přímo na komoru, GTI ;-) To se u tebe v diskusích o italských autech zas tak často nestane.... V Česku opravdu nemůžeme čekat nějak závratné prodeje, o italské stylovky taky jaksi není zájem (viz prodeje F500). Chabá servisní síť taky udělá svoje, takže Míťu tady koupí 10 lidí za měsíc a to budou v Alfě rádi. Ale pozor, v cizině to bude úplně jinak, tam se naopak může prodávat velmi dobře. Je jasné, že člověka nad 30 let to auto moc neosloví, ale pro ty mladší (a na ty Alfa to auto taky cílila!) to určitě bude jedna z kvalitních alternativ. Já Alfě za to auto tleskám - není dokonalé, ale má svůj styl a bude dostatečně rychlé a agilní, jak se na Alfu sluší :yes:
...co jsem si všimnul už dříve - že předek z určitých úhlů působí jako vykulený hlodavec. A na sportovněji ladělé auto je MiTo opticky dost vysoké - opět podle fotek. V reálu to může být jinak.
Pusobi to pekne, ale asi by se mi v tom nechtelo jezdit. Prijde mi, jako kdyby se u Fiatu snazili udelat z Alfy to, co se dela, kdyz se do pracky narve zmekcovadlo. Z pracky vytahnes mekkoucke a krasne provonene pradlo. Vsude jsou citit konvalinky a maminciny chlapeckove se stylovymi cepicemi na hlavach se zabori do vyvonenych polstarku.
Ale to je jen muj osobni hloupy nahled, protoze si Alfu predstavuji jinak.
To je tak, kdyz si clovek na neco zvykne
8-s
Jinak samozrejme pro tu urcitou klientelu velice povedene auto.
>:D:yes: tak tohle se povedlo
Tak mě tak napadá, jestli je to svišť tak už chápu, proč jej GTI nemá rád! Svišť je přece přirozený nepřítel Golfu! >:-[]
Ten kdo znal Italii driv, kdyz tu byla jeste ta byvala generece, tak mozna pochopi proc dnes vse nevychazi tak jak bylo ocekavano. Driv to byla sicilska Cosa Nostra a nebo neapolitanska Camorra, La Vendetta radila po cele Italii a Peppe Samonelli se malem rozplynul, kdyz mohl prodat nejaky ten kopecek zmrzliny nemeckym blondynkam.
Mafie radila a vsichni meli strach z urezanych penisu strcenych do ust a byt pres noc privazan zlomyslne k zidli.
Do toho chaosu prisel ing. Oratio Satta Puliga, asket z Turina a predhodil svetu nadcasove kreace, ktere jeste dodnes drzi povest Alfy nad vodou.
No, co se skryva za temi dnesnimi kreacemi opravdu nevim. Zda se, jako by, z mrtvych vstani urezanych sourku, kterym se podarilo osvobodit se od provazu zidle...
Ta drivejsi generace umela jeste udelat pastu (testoviny) ze zakladnich surovin a La Nonna (babicka) hnacala testo vlastima rukama, zatimco bambini tropily neplechu nekde na ulici.
Dnes mame nasi vysnenou modernu, vsechno je perfektni a bezvadne slicovano dohromady, tak, ze ani sparu mezi kufrem a blatnikem nerozeznas. Hadame se o tom zda-li ta a nebo ona firma ma lepsi plasty a nadavame na jejich eventuelni tvrdost popripade mekkost. Dedkove uz nemaji klasicke vecerni trefeni na vesnickych piazzach (namestich), ale civi cely vecer do plazmy a nebo podobneho dokonaleho pristroje. Babicky te nove generace se nepachti s pastou, ale jdou moderne do Supermercata, kde je ceka neuveritelny vyber temer hotovych past od Barilla, pres Buitoni a nebo De Cecco a dalsich. Hodit do vody a pet minut pockat - hotovo !
Ta nejnovejsi generace nedela uz ani to, ta se necha nejradeji obsluhovat v nejakem z pocetnych gastronomickych podniku, kde cely den vyrvava nejlepe Mtv, ukazujic telesne vady nekterych novodobych hvezd 8-s
A Berlusconi se na nas kreni perfektne slicovanejma bilejma tesakama ze stranek magazinu na nejlepsim papiru, kde driv bylo vsechno jen cerno-bile a po precteni se hodilo maximalne tak na utreni zadni casti tela. Ale skuste to udelat s nejakym dnesnim magazinem...
To je doba kde vzniklo MiTo a byly horsi doby.
Ta se konečně u BMW dočkali a mají pořádné auto. Tak teď ještě zkoupit nějakou licenci od Ferrari... a třeba bude i Kubica slavit (teda jinak než jen haluzí). KOnečně to kluci skopčáčtí pochopili. :yes:
Zatim je to bohuzel auto bez podvozku. Prototypy byly postaveny na platforme 4porte, ktera je draha. Jestli to bude ve finale jezdit na podvozku "Ecka", nebo XF nevi jeste ani italove!
nechápu proč.... to auto není dokonalé, ale do sportovního směřování Alfy Romeo zapadá moc hezky.... Chápu, že pro tebe je jediné rozumné auto tři tuny vážící SUV, ale to ještě Alfa bohužel nedělá ;-)
A dělat nebude, ale ne proto, že by nechtěla. Jestli tahle reklama na "disneovky" je sportovní, tak s tim SUV máš pravdu, i když je to tvůj nepodloženej slint.
Padla opona, je koniec. Veľký guru "priemyselného dizajnu", britkého pera a nesúvislej myšlienky znevážil hodnoty Alfy Romeo. Vedenie spoločnosti sa okamžite rozhodlo zavrieť brány, zastaviť výrobu a vedenie "krízového manažmentu" zveriť do rúk skúsenému, rozhľadenému svetobežníkovi Matelkovi. Boh pomáhaj Alfe a veď ruku a myšlienku spasiteľa Matelka, aby sa Alfa zase niekedy mohla slniť v svetle obdivu celého automobilového sveta ;-)
Tyhle vtipný poznámky, by si měl presentovat u nějaký jiný automobilky a ne u Alfy, co už hezkejch pár let dře hubou po zemi. Nakonec to z vtipu přechází do reality.
no já nevim... mě se to teda moc nelíbí... uvnitř hezký ale ne že bych z toho byl paf a exteriér... hlavně předek mi teda přijde dost nabobtnalej, nafouknutej, buldočí, či jak chcete, prostě neforemnej... na takhle malý auto dost těžkopádný... zadek celkem ujde ale ty superlativy autora článku dost nechápu... to už i to Bravo mi přijde pěknější, a k tomu se dá říct jenom "bohužel". Hlavně je vidět obrovskej kontrast mezi "promo" fotkama a fotkama z reálu, kde buldokovitost (u Alfy nevídaná a nepochopitelná) dokonale vynikne, stejně jako na pohled příliš široké lemy blatníků a úzký rozchod kol... atd...atd... prostě NE.
Kam se tohle hrabe na Lancii Delta, teď mám na mysli design...
Jeste pockejte na skutecny pohled nekde na ulici. Nektera auta jsou kupodivu dost nefotogeni a prekvapi pak ve skutecnosti positivne svym zevnejskem :-)
Jezdit asi bude Mito dobře, ale ten design... Ta neuvěřitelná bachratost se k Alfě vůbec nehodí - předek obrovská hrouda plastu, i přes velká kola viditelně vysoký ponton karoserie. A kam se ztratil klínovitý profil, který byl pro Alfy charakteristický? Třeba taková Alfa 145, to je skvělý nadčasový design.
Bohužel se takhle dneska dělá většina aut, ale co se ztratí na dlouhém autu, to přímo bije do očí u něčeho co je tak krátké a úzké.