Nikdy jsem si nemyslel že jako příznivce italských aut řeknu, ale "těším" se, až Alfa skončí..Tohle ohlašování nových modelů co nikdy nevzniknou, už přerůstá hranice důstojného odchodu automobilového nebe...
Přesně. V roce 2012 nám bylo představeno Alfa SUV, konkurence Audi Q3, a zatím prd po něm. " V roce 2015 má být uvedeno do prodeje pozoruhodné Alfa SUV bodující pohonem 4x4 a třílitrovým šestiválcem z Maserati." .Se nějak propadlo do země, ne??
Pro Alfu je v Evropě místo a byla by strašná škoda, aby byla zničena. Stačilo by trochu předělat Punto a nastrčit nové kastle a máme úplně nové Punto a Mito (prosím nevykulené). To samé se dá udělat o třídu výše. Nějaká platforma pro střední třídu už mohla být dávno hotová, kdyby se nešetřily peníze tím, že se zruší vývoj.
Sergio se rozhodl věnovat většinu úsilí a peněz akvizici a rozvoji severoamerické části koncernu, což je celkem pochopitelné, protože ta ho do značné míry teď drží nad vodou.
Pane Dragoune, buď mi něco uniklo, nebo věta " 8C bylo vyrobeno pět stovek, 4C skončí po 3.500 exemplářích." nedává smysl....
U 4C je omezena rončí produkce, tam to bude nějakých pár tisíc aut, ale jinak je to sériovka která se bude vyrábět dokud bude poptávka (nebo dokud nepřijde nový model....). Takže to žádná limitka není, bude možné ji koupit letos, za rok, za tři roky.... dle libosti....
Nechápu jak můžete psát o Alfě a přitom mít v článku takovou hovadinu.... Vzhledem k tomu, že 4C je jediný zajímavý model této automobilky, není snad tak těžké mít k tomu informace.... ;-)
Jinak zbytek článku nekomentuju, to je fakt jen takové plácání spekulací (samozřejmě včetně sugestivních narážek že "Jaguar a spol. se můžou začít bát").... Holt něco na ten web denně dávat musíte a proč nevyvolat další diskusi.... že....
Článek je založenej na informacích, který o víkendu proběhly dalšími servery. Takže se nerozčiluj na ACZ. Tahle "okurka" se šíří všemi směry. ;-)
Věřím, že Jag a Porsche o to víc má rozklepaný kolena :-)
Jag a porsche se v koutě určitě neklepou, informace o dalším sporťáku mezi dvěma naprosto marginálními modely 4C a 8C je hrozba na úrovni náletu jednoho komára. Obavy, které pomalu přecházejí v neúprosnou jistotu už mám ale já, představa, že by tu mohla být možnost při volbě zadokolky ve střední a vyšší střední zajít k dealerovi alfy a vložit mezi ty pětky, a6 nebo éčka krásnou červenou alfu je velmi lákavá, jenže prakticky rozplynutá. To období vakua je příliš dlouhé, v zákaznické skupině vyšší střední se pomalu objevuje generace, které alfa nic neříká, a říkat nemůže. Tedy obávám se, že konec už nastal a 4C je jen taková předsmrtná křeč, i když zajímavá. :-!
... no mě hlavně fascinuje ta "limitka 4C"... to ostatní až tak neřeším.... ačkoliv si nemyslím, že když x serverů zveřejní nějaký blábol, že je povinností těch ostatních to kopírovat....
... tato zlatanina informacii z Auto Expressu, svojich uvah a inych resersi je dobra naco?
A uplny vrchol je veta: "U Jaguaru a Porsche mají zase o čem přemýšlet a strachovat se, jak jim konkurence z jihu Evropy zatopí." ;-\ ;-\ ;-\
Klasická zpráva o Alfě. Zatím co Jag, Porsche a hlavně D3 dělají nové modely, Sergio jen mele pantem, ostatně jako posledních 5 let a nic se neděje. Alfa je bohužel tam kde je, v pr... a žádný další okrajový model to nezmění. Její osud nenápadně kopíruje Lancii ;-\
Však ona se ta propaganda vytratí sama a bude záležet pouze a jen na reálné nabídce, třeba založené na studiích pro autosalony jako Brera. Ostatně vývoj běží, vývojáři neumřeli a o to větší překvapení může nastat. Hezké sny a malůvky jsou pouze pro nudící se zevlouny. Což takhle v areálu pražské Avie vskřísit produkci i s vývojem pro naši srdcovou značku?