Novinky
Pane Dragoune, buď mi něco uniklo, nebo věta " 8C bylo vyrobeno pět stovek, 4C skončí po 3.500 exemplářích." nedává smysl....
U 4C je omezena rončí produkce, tam to bude nějakých pár tisíc aut, ale jinak je to sériovka která se bude vyrábět dokud bude poptávka (nebo dokud nepřijde nový model....). Takže to žádná limitka není, bude možné ji koupit letos, za rok, za tři roky.... dle libosti....
Nechápu jak můžete psát o Alfě a přitom mít v článku takovou hovadinu.... Vzhledem k tomu, že 4C je jediný zajímavý model této automobilky, není snad tak těžké mít k tomu informace.... 😉
Jinak zbytek článku nekomentuju, to je fakt jen takové plácání spekulací (samozřejmě včetně sugestivních narážek že "Jaguar a spol. se můžou začít bát").... Holt něco na ten web denně dávat musíte a proč nevyvolat další diskusi.... že....
U 4C je omezena rončí produkce, tam to bude nějakých pár tisíc aut, ale jinak je to sériovka která se bude vyrábět dokud bude poptávka (nebo dokud nepřijde nový model....). Takže to žádná limitka není, bude možné ji koupit letos, za rok, za tři roky.... dle libosti....
Nechápu jak můžete psát o Alfě a přitom mít v článku takovou hovadinu.... Vzhledem k tomu, že 4C je jediný zajímavý model této automobilky, není snad tak těžké mít k tomu informace.... 😉
Jinak zbytek článku nekomentuju, to je fakt jen takové plácání spekulací (samozřejmě včetně sugestivních narážek že "Jaguar a spol. se můžou začít bát").... Holt něco na ten web denně dávat musíte a proč nevyvolat další diskusi.... že....
Článek je založenej na informacích, který o víkendu proběhly dalšími servery. Takže se nerozčiluj na ACZ. Tahle "okurka" se šíří všemi směry. 😉
Věřím, že Jag a Porsche o to víc má rozklepaný kolena 😄
Věřím, že Jag a Porsche o to víc má rozklepaný kolena 😄
Jag a porsche se v koutě určitě neklepou, informace o dalším sporťáku mezi dvěma naprosto marginálními modely 4C a 8C je hrozba na úrovni náletu jednoho komára. Obavy, které pomalu přecházejí v neúprosnou jistotu už mám ale já, představa, že by tu mohla být možnost při volbě zadokolky ve střední a vyšší střední zajít k dealerovi alfy a vložit mezi ty pětky, a6 nebo éčka krásnou červenou alfu je velmi lákavá, jenže prakticky rozplynutá. To období vakua je příliš dlouhé, v zákaznické skupině vyšší střední se pomalu objevuje generace, které alfa nic neříká, a říkat nemůže. Tedy obávám se, že konec už nastal a 4C je jen taková předsmrtná křeč, i když zajímavá. :-!
... no mě hlavně fascinuje ta "limitka 4C"... to ostatní až tak neřeším.... ačkoliv si nemyslím, že když x serverů zveřejní nějaký blábol, že je povinností těch ostatních to kopírovat....
... tato zlatanina informacii z Auto E😜ressu, svojich uvah a inych resersi je dobra naco?
A uplny vrchol je veta: "U Jaguaru a Porsche mají zase o čem přemýšlet a strachovat se, jak jim konkurence z jihu Evropy zatopí." ;-\ ;-\ ;-\
A uplny vrchol je veta: "U Jaguaru a Porsche mají zase o čem přemýšlet a strachovat se, jak jim konkurence z jihu Evropy zatopí." ;-\ ;-\ ;-\
Však ona se ta propaganda vytratí sama a bude záležet pouze a jen na reálné nabídce, třeba založené na studiích pro autosalony jako Brera. Ostatně vývoj běží, vývojáři neumřeli a o to větší překvapení může nastat. Hezké sny a malůvky jsou pouze pro nudící se zevlouny. Což takhle v areálu pražské Avie vskřísit produkci i s vývojem pro naši srdcovou značku?
Zajímavé.... :yes:
Giulia je už v testoch. Typ 952. :-!