Alfa Romeo nabízí v současné době své modely za velmi přijatelnou cenu, a to v některých případech až o 11 % nižší než v loňském roce. Nejnovější model Alfa 159 1,9 JTS je k dispozici již od 795 000,- Kč.
bezne by si importer, nota bene na novych nodelech, namastil kapsu. Timhl Fiat CR dokazuje, ze to s utokem na cesky trh mysli vazne. Doufam, ze budou dalsi pozitivni tahy nasledovat. Osobne si myslim, ze krome chronicke fiatofobie skodi znacce v CR predevsim nizka odbornost servisu a chaoticka strategie importera... Sleva okolo 10% na novou 159 je dobra nabidka, ne?
Odbornost servisu uz byla spatnaa vzdycky (az na paar specialistuu),ale kdo vedel v sedesaatyych letech co to jsou ctyrpoolovee zapalovacii sviicky -Golden Lodge- a kdo umel synchronizovat a nastavit dva karburatory ?? Seriidit ventily u DOHC, coz bylo duulezitee pro zivotnost motoru.
Pak to preslo daal na de Dion a to uz ani nikdo opravovat nechtel .........
Dnes by me nedostatek odbornosti spiis udivil, vzdyt Alfa nemaa nic speciaalniiho co by ostatnii take nemeli .
Narazim na qvalitu prace lidi v servisuit Fitau a Alfy v CR. Nechci jmenovat, ale ve vetsin servisu je to spis spatne a nekterym bych nesveril do opravy nai starou Pandu. Kdyz si nechas opravit fiat v Italii nebo v CR, tak je to vzdycky velky rozdil. Myslim ze servisy v CR jsou obecne na spatne urovni. Muj otec ma Octavii, bydli ve Zline a nechava si ji opravovat az v Brne. Ja si auto servisuju v Udine... A Vubec nejde o auta jako takova. Mam znameho ktery dela Fiaty, Alfy, Lancie a taky nektere dalsi znacky a verim mu vic nez treba "odbornemu" autorizovanemy servisu ve Zline... Je to o lidech a diletantu ve znackovych ale i jinych servisech je porad pozehnane a technicka vyspelost aut to jeste vlastne zvyraznuje!
Tak jestli něco nechci, pak je to bratrovražednej boj o zákazníka i v tomto segmentu. Slevu si vždycky krutě zaplatíš. U takovejch ikon, jakou Alfa nepochybně je, to bolí o to víc, že ji máš zafixovanou jako subpremiovku... a oni ti jí nabízej za cenu dobře jetejch 406tek. Nevím, čím to je, ale já na silnici ještě 159ku nepotkal... A vůbec... jak k tomu přijde ten, co si vysněnou Alfu koupil minulej měsíc... o deset procent dráž... ten to bude brát jako velkej podraz... Takže slevy u premiovejch vozů... to je odraz něčeho jiného, než lásky k zákazníkovi... nebo víře ke korunovačním klenotům...
jo tahle cenova kouzla...to je problem... :-O Pamatuju Opel Corsa Eco...pocatek cenove valky v malych vozech...ze dne na den z temer 300k na 235k...ti co si ho koupili pred upravou cen :-( Z nedavne minulosti upravy cen u LR Discovery...ve verzi HSE tusim az o 150k s minimalni upravou stand. vybavy :-O . Ale znehodnotit cenu vozu lze i jinak...abych byl objektivni...nova A8 moc dlouho nova nevydrzela...prisel napad sjednotit u vsech modelu single frame, coz se rovnalo faceliftu po,tusim, ani ne dvou letech prodeje, a kupci A8 byli v p..... :*) Takze se to asi nevyhne zadne znacce...bohuzel :-|
Nemyslim si ze jde o bratrovrazednej boj ci podraz, koruna posiluje tak je dobry, vyrobky ktere se nakupuji za eura zlevnovat!! Opacne to funguje taky, tak proc by jsme se meli toho vzdavat. Naopak je to symapaticke a treba u cestovek je to standard. 159 je krasne auto a urcite se jich vyloupne dostatek, kampan asi bude nastartovana s kombikem.... Ja jsem jich par videl, mam 156 a tak koukam a premyslim o koupi :-).
Jistě... ovšem pochop, člověk, kterej kupuje auta od melounu vejš není na větvi z toho, jestli to stojí o 80 táců víc nebo míň... Pracháč chce koupit kládu... To na spodní části cen... tam jde takřka o život - buď měsíc ještě nejíš a pak si dopřeješ klimačku, nebo sice jíš, ale koupíš bez. Problém je, žes jich viděl pár... já (opravdu) ani jednu... což u takovéhle káry je na velkou paváženou... mám obavu, že 156ka nastolila tu krásu a nyní už se jinam ve 159ce neposunula. Viděl jsem ji, seděl jsem v ní, na pohled značná porce krásy, potence... jenže otázka je... jestli to není krása zahleděná moc do sebe... Proč se jinak nevyrojila na silnice?... Samozřejmě, že část úspěchu také zajišťuje prodejní politika - a abych si jel koupit ALFU s velkým A, a vedle se třásl Opel se Saabem... tak to nechci...
Moc jich vidět u nás nebude. U nás prostě lidi, který kupujou manažerský auta jsou zahleděny do lidového vozu Passat - bohužel, prostě na kráse jim moc nesejde. Stříbrný, nebo černý v TDI. Prostě nuda, šeď. Vidět Alfu je pro mě takovej malej svátek, vždycky mě srdce zaplesá :-)
Mě také plesá... ale, prosím tě, přece ti manažeři maj oči jako my, ne. Přece nebudeme uvažovat o tom, že nemaj vlastní rozum, vkus a neví, co je krásné... Já myslím, že tak průzračné to nebude... jde o celkové pojetí usazení značky na trhu... Vždyť Alfa ne tebe nikde nevyskakuje jako ta divoká kočka... prodávaj to pohromadě s Opelem... ani pomalu nevíš kde... Mrkni na VW - v každém větším městě krásná prodejna... to také patří ke "kvalitě" auta... Z tohoto pohledu tu vnímám Alfu jako Jaguar - krásná auta a skutek utek... nechápu to.
:yes: souhlasim, pokladat vsechny kupce jine znacky (nez te me oblibene) za tupce bez vkusu....no to je....proste to se nedela. 8-s
Ano,kdo chce prodavat, musi nabizet poprodejni sluzby na urovni a nemit dva-tri dealery v republice. ;-)
Tak manažery bych sem netahal. Ti většinou auta dostanou přidělená a firma která pět let obnovovala svůj německý parčík, asi těžko přejde kvůli dvěma lidem na tyhle italské krasavice. Problém vidím spíše jak bylo psáno v zázemí a marketingu značky. Ale osobně mě teší, že se celý koncern Fiat snaží dělat rázné kroky. Třeba prezentace Alfy 159 a Velkého puntíka(Grandepunto) zase nejsou pro mě marné. Nejlépe to zhodnotí čas. ;-)
Jo,jo, Velkej puntík :-) je trefa. Dnes ho moc vychválili v Autosalonu. Běží tv reklama - tu já neberu... nejde mi dohromady auto se střepy skla. Zajímavé je, že je Grande nadprůměrně fotogenické... naživo jsem už tak odvázanej nebyl. Čekám na barvy... od stolu bych vlastně nevěděl do čeho jít, mám ale dojem, že to bude chtít pastelové, ostré barvy, uvidíme.
Ja to vidim tak, ze kdyz tam dostanes cenu o 80 000 dolu tak si tam das treba navic nejakou frajerinu, kterou bys jinak neobjednal. Nevim jestli se nejak vyrazne rozroste stado 159 v zakladu... Jinak podbizeni u Alfy by nemelo mit misto. On cesky trh je pro italska auta tak trochu atypicky a tak se rozhodli nenatahovat marze ale podle kurzu precenit.
Také to tak nějak vidím. Když si už někdo kupuje auto za meloun, tak to moc neřeší. A ta výbava je sakra drahá. Ale někoho to může pobídnout a namísto šedého pasatu si koupí červenou Alfičku. To abych začal šetřit. >:D >:D >:D
... aneb jinak řečeno: posilování koruny je velkej podraz... ale no tak ;-) Tohle není o "cenové prostituci", ani o podbízení se. To je prostě pozitivní vývoj CZ ekonomiky... :yes:
Podla mna su za tym nemci. VW pomohlo Skode, posililo ekonomiku, zvysili korunu, tym zlacnili Alfu a chcu ju diskreditovat. A neviem ci v tom nie su aj francuzi s copmi na antene. :yes::yes::yes: >:D >:D PS: WV by nezlacnil, pretoze on takuto cenovu prostituciu nerobi >:D >:D
GTI s jednou věcí s tebou souhlasím... Není to v autech,a le v marketingu. Mluvili si O Srbovi. Nechápu to. Já osobně bych si ALfu nikdy nemohl koupit ve stejným obchodě kde prodávají Opel. Když sem fiat začal vozit Alfy...Museli mít dealeři zvlášť obchody. nepřipadalo v potaz prodávat je společně s Fiaty. Dnes se prodávají společně s Opelem a Saabem. bohužel,a le za to může také uvolnění trhu. ALe taky se mi to nelíbí.
Poprodejní služby a že manageri nejsou blbci. Svým způsobem souhlas. Ale... já bych nikdy nechtěl jezdit ve VW a nebo škodovce,a le nastoupím do firmy, která má VW a škodovky, protože je její kapitál německý (toho je jak sám víš většina), tak mi zůstane co? Oči pro pláč.
Zajímavé by bylo, kdyby se z celkovýchčísel prodejů oddělaly auta kupovaná jako firemní. Myslím, že suveréně by škodovka byla první, to je jisté i tak,a le co se týká Fiatu, byl tak do 6. místa. Toť můj názor. Takové Alfy se podle mě prodávají z 90% jako soukromé... Jen má fabulace. Není to tak jednoduché
S tou cenou to trochu podraz je,ale každá novinak je trochu dražší... Vždycky tam to riziko je. A podrazem opravdu může být i to antahování marží (v tomto jsou u VW dobří)
Jo, souhlas, že Alfy zpravidla netvoří flotilu vozidel velkých společností tady. Ale i tak je Alfa firemní... vždyť si ji kupují živnostníci... S tím prodejem pohromadě s Opelem... to je fakt problém... Pokud nastupuješ někam, kde vyfásneš něco z koncernu :-), tuším, bude to pro těbe těžká zkouška :-), ovšem, pokud dostaneš fakt něco od VW, tak se moc těším, až tu budeš psát své poznatky... protože to by mohlo být zajímavé :yes: