Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo: příznivější ceny díky silné koruně

Alfa Romeo nabízí v současné době své modely za velmi přijatelnou cenu, a to v některých případech až o 11 % nižší než v loňském roce. Nejnovější model Alfa 159 1,9 JTS je k dispozici již od 795 000,- Kč.
Zpět na článek
11. 2. 2006 01:07
neregistrovaný "Essesant"
11. 2. 2006 08:39
neregistrovaný "nextrom"
11. 2. 2006 14:23
neregistrovaný "Essesant"
11. 2. 2006 09:26
11. 2. 2006 10:16
neregistrovaný "lowkick"
11. 2. 2006 10:46
11. 2. 2006 10:30
neregistrovaný "Tomas"
11. 2. 2006 10:55
11. 2. 2006 12:27
neregistrovaný "anonym"
11. 2. 2006 12:29
neregistrovaný "Enzo"
11. 2. 2006 13:03
11. 2. 2006 13:55
neregistrovaný "lowkick"
11. 2. 2006 14:11
11. 2. 2006 14:02
neregistrovaný "Rider"
11. 2. 2006 14:11
11. 2. 2006 14:44
neregistrovaný "Rider"
11. 2. 2006 15:06
neregistrovaný "Essesant"
11. 2. 2006 15:51
neregistrovaný "Rider"
11. 2. 2006 18:48
neregistrovaný "ZZ"
11. 2. 2006 20:38
neregistrovaný "milo"
11. 2. 2006 21:06
neregistrovaný "kora"
11. 2. 2006 22:22
12. 2. 2006 00:11
neregistrovaný "wolff"
12. 2. 2006 12:25
neregistrovaný "Essesant"
11. 2. 2006 01:07
Agresivni marketing
bezne by si importer, nota bene na novych nodelech, namastil kapsu. Timhl Fiat CR dokazuje, ze to s utokem na cesky trh mysli vazne. Doufam, ze budou dalsi pozitivni tahy nasledovat. Osobne si myslim, ze krome chronicke fiatofobie skodi znacce v CR predevsim nizka odbornost servisu a chaoticka strategie importera... Sleva okolo 10% na novou 159 je dobra nabidka, ne?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "nextrom"
11. 2. 2006 08:39
Re: Agresivni marketing
Odbornost servisu uz byla spatnaa vzdycky (az na paar specialistuu),ale kdo vedel v sedesaatyych letech co to jsou ctyrpoolovee zapalovacii sviicky -Golden Lodge- a kdo umel synchronizovat a nastavit dva karburatory ?? Seriidit ventily u DOHC, coz bylo duulezitee pro zivotnost motoru.
Pak to preslo daal na de Dion a to uz ani nikdo opravovat nechtel .........
Dnes by me nedostatek odbornosti spiis udivil, vzdyt Alfa nemaa nic speciaalniiho co by ostatnii take nemeli .
neregistrovaný "Essesant"
11. 2. 2006 14:23
Re: Servis
Narazim na qvalitu prace lidi v servisuit Fitau a Alfy v CR. Nechci jmenovat, ale ve vetsin servisu je to spis spatne a nekterym bych nesveril do opravy nai starou Pandu. Kdyz si nechas opravit fiat v Italii nebo v CR, tak je to vzdycky velky rozdil. Myslim ze servisy v CR jsou obecne na spatne urovni. Muj otec ma Octavii, bydli ve Zline a nechava si ji opravovat az v Brne. Ja si auto servisuju v Udine... A Vubec nejde o auta jako takova. Mam znameho ktery dela Fiaty, Alfy, Lancie a taky nektere dalsi znacky a verim mu vic nez treba "odbornemu" autorizovanemy servisu ve Zline... Je to o lidech a diletantu ve znackovych ale i jinych servisech je porad pozehnane a technicka vyspelost aut to jeste vlastne zvyraznuje!
11. 2. 2006 09:26
159 BAZARŮ
Tak jestli něco nechci, pak je to bratrovražednej boj o zákazníka i v tomto segmentu. Slevu si vždycky krutě zaplatíš. U takovejch ikon, jakou Alfa nepochybně je, to bolí o to víc, že ji máš zafixovanou jako subpremiovku... a oni ti jí nabízej za cenu dobře jetejch 406tek. Nevím, čím to je, ale já na silnici ještě 159ku nepotkal... A vůbec... jak k tomu přijde ten, co si vysněnou Alfu koupil minulej měsíc... o deset procent dráž... ten to bude brát jako velkej podraz... Takže slevy u premiovejch vozů... to je odraz něčeho jiného, než lásky k zákazníkovi... nebo víře ke korunovačním klenotům...
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "lowkick"
11. 2. 2006 10:16
Re: 159 BAZARŮ
jo tahle cenova kouzla...to je problem... :-O Pamatuju Opel Corsa Eco...pocatek cenove valky v malych vozech...ze dne na den z temer 300k na 235k...ti co si ho koupili pred upravou cen :-( Z nedavne minulosti upravy cen u LR Discovery...ve verzi HSE tusim az o 150k s minimalni upravou stand. vybavy :-O . Ale znehodnotit cenu vozu lze i jinak...abych byl objektivni...nova A8 moc dlouho nova nevydrzela...prisel napad sjednotit u vsech modelu single frame, coz se rovnalo faceliftu po,tusim, ani ne dvou letech prodeje, a kupci A8 byli v p..... :*) Takze se to asi nevyhne zadne znacce...bohuzel :-|
11. 2. 2006 10:46
Re: 159 BAZARŮ
Jo, souhlas.
neregistrovaný "Tomas"
11. 2. 2006 10:30
Re: 159 BAZARŮ
Nemyslim si ze jde o bratrovrazednej boj ci podraz, koruna posiluje tak je dobry, vyrobky ktere se nakupuji za eura zlevnovat!! Opacne to funguje taky, tak proc by jsme se meli toho vzdavat. Naopak je to symapaticke a treba u cestovek je to standard. 159 je krasne auto a urcite se jich vyloupne dostatek, kampan asi bude nastartovana s kombikem.... Ja jsem jich par videl, mam 156 a tak koukam a premyslim o koupi :-).
11. 2. 2006 10:55
Re: 159 BAZARŮ
Jistě... ovšem pochop, člověk, kterej kupuje auta od melounu vejš není na větvi z toho, jestli to stojí o 80 táců víc nebo míň... Pracháč chce koupit kládu... To na spodní části cen... tam jde takřka o život - buď měsíc ještě nejíš a pak si dopřeješ klimačku, nebo sice jíš, ale koupíš bez. Problém je, žes jich viděl pár... já (opravdu) ani jednu... což u takovéhle káry je na velkou paváženou... mám obavu, že 156ka nastolila tu krásu a nyní už se jinam ve 159ce neposunula. Viděl jsem ji, seděl jsem v ní, na pohled značná porce krásy, potence... jenže otázka je... jestli to není krása zahleděná moc do sebe... Proč se jinak nevyrojila na silnice?... Samozřejmě, že část úspěchu také zajišťuje prodejní politika - a abych si jel koupit ALFU s velkým A, a vedle se třásl Opel se Saabem... tak to nechci...
neregistrovaný "anonym"
11. 2. 2006 12:27
Re: 159 BAZARŮ
Moc jich vidět u nás nebude. U nás prostě lidi, který kupujou manažerský auta jsou zahleděny do lidového vozu Passat - bohužel, prostě na kráse jim moc nesejde. Stříbrný, nebo černý v TDI. Prostě nuda, šeď. Vidět Alfu je pro mě takovej malej svátek, vždycky mě srdce zaplesá :-)
neregistrovaný "Enzo"
11. 2. 2006 12:29
Re: 159 BAZARŮ
Presne tak. Rozsiri se po delsi dobe a to diky dovozu z ciziny. Tak to vidim ja...
11. 2. 2006 13:03
Re: 159 BAZARŮ
Mě také plesá... ale, prosím tě, přece ti manažeři maj oči jako my, ne. Přece nebudeme uvažovat o tom, že nemaj vlastní rozum, vkus a neví, co je krásné... Já myslím, že tak průzračné to nebude... jde o celkové pojetí usazení značky na trhu... Vždyť Alfa ne tebe nikde nevyskakuje jako ta divoká kočka... prodávaj to pohromadě s Opelem... ani pomalu nevíš kde... Mrkni na VW - v každém větším městě krásná prodejna... to také patří ke "kvalitě" auta... Z tohoto pohledu tu vnímám Alfu jako Jaguar - krásná auta a skutek utek... nechápu to.
neregistrovaný "lowkick"
11. 2. 2006 13:55
Re: 159 BAZARŮ
:yes: souhlasim, pokladat vsechny kupce jine znacky (nez te me oblibene) za tupce bez vkusu....no to je....proste to se nedela. 8-s
Ano,kdo chce prodavat, musi nabizet poprodejni sluzby na urovni a nemit dva-tri dealery v republice. ;-)
neregistrovaný "Rider"
11. 2. 2006 14:02
Re: 159 BAZARŮ
Tak manažery bych sem netahal. Ti většinou auta dostanou přidělená a firma která pět let obnovovala svůj německý parčík, asi těžko přejde kvůli dvěma lidem na tyhle italské krasavice. Problém vidím spíše jak bylo psáno v zázemí a marketingu značky. Ale osobně mě teší, že se celý koncern Fiat snaží dělat rázné kroky. Třeba prezentace Alfy 159 a Velkého puntíka(Grandepunto) zase nejsou pro mě marné. Nejlépe to zhodnotí čas. ;-)
11. 2. 2006 14:11
Re: 159 BAZARŮ
Jo,jo, Velkej puntík :-) je trefa. Dnes ho moc vychválili v Autosalonu. Běží tv reklama - tu já neberu... nejde mi dohromady auto se střepy skla. Zajímavé je, že je Grande nadprůměrně fotogenické... naživo jsem už tak odvázanej nebyl. Čekám na barvy... od stolu bych vlastně nevěděl do čeho jít, mám ale dojem, že to bude chtít pastelové, ostré barvy, uvidíme.
neregistrovaný "Rider"
11. 2. 2006 14:44
Re: 159 BAZARŮ
Souhlas, také se koukám na autosalon. Ale už se těším na předváděčku. :yes: >:D
neregistrovaný "Essesant"
11. 2. 2006 15:06
Re: 159 BAZARŮ
Ja to vidim tak, ze kdyz tam dostanes cenu o 80 000 dolu tak si tam das treba navic nejakou frajerinu, kterou bys jinak neobjednal. Nevim jestli se nejak vyrazne rozroste stado 159 v zakladu... Jinak podbizeni u Alfy by nemelo mit misto. On cesky trh je pro italska auta tak trochu atypicky a tak se rozhodli nenatahovat marze ale podle kurzu precenit.
neregistrovaný "Rider"
11. 2. 2006 15:51
Re: 159 BAZARŮ
Také to tak nějak vidím. Když si už někdo kupuje auto za meloun, tak to moc neřeší. A ta výbava je sakra drahá. Ale někoho to může pobídnout a namísto šedého pasatu si koupí červenou Alfičku. To abych začal šetřit. >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
11. 2. 2006 18:48
Re: 159 BAZARŮ
... aneb jinak řečeno: posilování koruny je velkej podraz... ale no tak ;-) Tohle není o "cenové prostituci", ani o podbízení se. To je prostě pozitivní vývoj CZ ekonomiky... :yes:
neregistrovaný "milo"
11. 2. 2006 20:38
Re: 159 BAZARŮ
Podla mna su za tym nemci. VW pomohlo Skode, posililo ekonomiku, zvysili korunu, tym zlacnili Alfu a chcu ju diskreditovat. A neviem ci v tom nie su aj francuzi s copmi na antene. :yes: :yes: :yes: >:D >:D PS: WV by nezlacnil, pretoze on takuto cenovu prostituciu nerobi >:D >:D
neregistrovaný "kora"
11. 2. 2006 21:06
Re: 159 BAZARŮ
GTI: ještě před měsícem byla stejná 147čka v Německu skoro o 90 tisíc levnější než u nás. Kde je ten bratrovrazědnej boj?
11. 2. 2006 22:22
Re: 159 BAZARŮ
To je zajímavé.
neregistrovaný "wolff"
12. 2. 2006 00:11
Re: pro GTI
GTI s jednou věcí s tebou souhlasím... Není to v autech,a le v marketingu. Mluvili si O Srbovi. Nechápu to. Já osobně bych si ALfu nikdy nemohl koupit ve stejným obchodě kde prodávají Opel. Když sem fiat začal vozit Alfy...Museli mít dealeři zvlášť obchody. nepřipadalo v potaz prodávat je společně s Fiaty. Dnes se prodávají společně s Opelem a Saabem. bohužel,a le za to může také uvolnění trhu. ALe taky se mi to nelíbí.
Poprodejní služby a že manageri nejsou blbci. Svým způsobem souhlas. Ale... já bych nikdy nechtěl jezdit ve VW a nebo škodovce,a le nastoupím do firmy, která má VW a škodovky, protože je její kapitál německý (toho je jak sám víš většina), tak mi zůstane co? Oči pro pláč.
Zajímavé by bylo, kdyby se z celkovýchčísel prodejů oddělaly auta kupovaná jako firemní. Myslím, že suveréně by škodovka byla první, to je jisté i tak,a le co se týká Fiatu, byl tak do 6. místa. Toť můj názor. Takové Alfy se podle mě prodávají z 90% jako soukromé... Jen má fabulace. Není to tak jednoduché
S tou cenou to trochu podraz je,ale každá novinak je trochu dražší... Vždycky tam to riziko je. A podrazem opravdu může být i to antahování marží (v tomto jsou u VW dobří)
12. 2. 2006 12:25
Re: pro GTI
Jo, souhlas, že Alfy zpravidla netvoří flotilu vozidel velkých společností tady. Ale i tak je Alfa firemní... vždyť si ji kupují živnostníci... S tím prodejem pohromadě s Opelem... to je fakt problém... Pokud nastupuješ někam, kde vyfásneš něco z koncernu :-), tuším, bude to pro těbe těžká zkouška :-), ovšem, pokud dostaneš fakt něco od VW, tak se moc těším, až tu budeš psát své poznatky... protože to by mohlo být zajímavé :yes: