Nebyla by taky statistika prodejů na čínském trhu? Ta čísla by taky určitě byla zajímavá, čínský trh snad už je největším automobilovým trhem na světě.
Tam by se ale k Barichellovo zděšení a vzteku objevila i škodovka....máš pravdu, vůbec by nebylo špatný znát statistiky i jinde, ale gůgloval jsem jako divej a třeba statistiku prodaných značek v Evropě, natož jednotlivých třeba jen vyrobených typů jsme nenašel. A zajímalo by mně to, před časem sem dal někdo odkaz alespoň na ty typy a značky napříč Evropou, bohužel už si nevzpomenu, jak to bylo. Ale čínskej trh, to by bylo zajímavé, indickej taky....
Nu třeba já kupuju Forda >:D a pár bláznu..co nemají "zdravý rozum" se určitě najde ;) ...a nádrž vlevo? proč ne....když je na benzin pumpě u stojanu z levé strany pořád plno >:D
V americe nejsou benzinky jednosmerne, muzes tam najet jak chces a stopunout si taky jak chces kam chces, klidne tam stoji auta cumakem k sobe a tankuji, proto je uplne jedno, kde mas nadrz
hele a proč musí bejt Barcihello automaticky magor, jen proto že neuznává (přiznejme si,že často hloupý) názor většiny? Trochu fanatiky jistě je,to se pořpít nedá, ale skutečn si myslíte, že tohle by si vymyslel? Asi je to torchu výsměch škodovce,ale i bez něj ta statistika obhajuje jeho tvrzení...
Barri: zkus si jednou vyměnit československo a škodovku za USA a Chevrolet. NAjdeš tam mnoho společný a přetrvávajících rysů ( samozřejmě i spoustu kladných) ;-)
Vencos: přesně tak. Vše si lze snadno ověřit. Vždy vycházím z důvěryhodných materiálů, zdrojů nebo pamětníků doby. Nic si tu necucám z prstu.Ty informace jsou snadno ověřit, těch 120 000 lidí v pořadníků na Lady jsou fakt.
Proč ty lidi chtěli tu Ladu? Posmívaný ruský šrot, co žere jak tank?
Že by byla modernější, lépe vybavená a i elegantnější jak zastaralé šáde?
Ne, to si nejde připustit že.
Ale ta čísla nelžou, a proč vláda omezovala jejich dovoz, kdyš by si byla jistá že to nikdo nebude kupovat a škoda je neporazitelná?
Jenže ono to bylo jinak, vyhodit lidi nemohli a dělat na sklad jako jinde by byla u škodovky trošku bjící do očí.
Vývoz do západních zemí se dotoval, na tom země získala pouze valuty, ale žádný zisk to negenerovalo.
Další věc, kterou fanatici neradi slyší.
za to všecko může nacionalismus. A nakonec, není to dobře? Já myslím že je určitě v pořádku,že jsou češi fanatickými zastánci škodovek,i kdyby to byl děsný keply.
Bylo by přeci smutný jít po ulici a místo oktávek a fábií tady vidět toyoty a hjundaje, nemyslíš? ;-)
Jestli je v USA touha po BMW nebo neni, je uplne jedno, toto je jina trida aut. Charger neni konkurenci BMW ani si na to nehraje, toto je proste bezna stredni trida nicmene pro jiny trh a pokud je 3,6 V6 se zadnim nahonem pro nekoho Logan, lze sam sobe.
Ja osobne jsem taky amerky nemohl ani citit, ale kdyz jsem se okolo nich par mesicu motal, pochopil jsem. Oni techniku auta neresi, neresi(li) ani spotrebu, ani plasty, ani priplatkovou vybavu. Auto musi mit automat, klimatizaci na -13 sutpnu a drzak na kolu, vzdyt to na cestu z prace a do prace staci. Ja to pochopil a yhle auta jsem si taky zamiloval. Kdo nezazil, nechape a jeho hodnoceni vypada pize smesne. Nebo se smejete i Indum, ze jezdi v Nano popr Vitenamcum na motorkach? Odpovida to mistnim zvykum a potrebam, ber nebo nech byt, ale ponizovat toto auto je mimo misu