AM potřebuje hlavně převodovky.... ten jejich robotizovanej manuál je sice rychlej ale spojka vydrží pár desítek tisíc km. Navíc co se týče komfortu řazení tak taky žádná hitparáda. Zde může AMG nabídnout MCT pro GT třídu aut u AM a pak DCT z SLS (což je Getrag stejné ústrojí co je v F458) pro supersportovní modely.
Motory jsou bez debat, V12 atmosféry jsou sice skvost, ale dneska je jiná doba... takže zde máme M157 a M158 (5.5 V8 a 6.0 V12)..... přimlouval bych se i za M156 či M159 (6.2 resp 6.2 z SLS V8)...
Jo a ve finále zapracovat na spolehlivosti, která je taky nelichotivá...bohužel
AM dlouhodobě trvá na tom, že dvouspojky nechce a nenabídne. Uvidíme, jak dlouho jim tohle přesvědčení vydrží. V DB9 bych radši viděl HDM. Možná s AMG vyvinou novou transaxle.
AMG jako technický partner je dobrá volba. Ale přeplňované motory ne. V8 k AM patří, nicméně Ferrari atmosférické V12 nabízí. Kategorie dvanáctiválcových GT je hodně prestižní. A honba za vyššími a vyššími výkony působí celkem směšně. Na novém Vanquish se mi právě líbí, že se drží relativně při zemi (v porovnání s F12berlinetta). Vyspělejší jednotka by nebyla na škodu, ale základní recept bych neměnil.
Kromě spolehlivosti bych přihodil některou moderní výbavu. Absence některých věcí zamrzí.
Jiste proto sem psal MCT coz je klasickej automat. DCT je dvojspojka....moc nerozumim te nechuti protoze dvojspojka ja daleko lepsi volba nez ten jejich sportshift (robotizovanej manual).
Atmosfericky motory diky EU jako standalone automobilka dlouhodobe neutahnout... Oturbeny motory jsou jedinou sanci....bohuzel. Ferrari ma za sebou Fiat, kterej ma nejnizsi flotilovy emise pokud se nepletu