Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aston Martin hledá kupce. Koupí ho Toyota, nebo Mahindra?

Ještě minulý měsíc vedení Aston Martinu tvrdilo, že automobilka není na prodej.
Zpět na článek
11. 11. 2012 20:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 11. 2012 13:30
11. 11. 2012 14:01
11. 11. 2012 14:25
11. 11. 2012 14:43
11. 11. 2012 15:00
11. 11. 2012 21:27
12. 11. 2012 17:50
12. 11. 2012 19:21
11. 11. 2012 15:22
11. 11. 2012 15:32
11. 11. 2012 16:22
11. 11. 2012 17:43
11. 11. 2012 19:49
11. 11. 2012 20:53
11. 11. 2012 21:20
11. 11. 2012 18:55
12. 11. 2012 12:11
11. 11. 2012 21:17
12. 11. 2012 12:09
12. 11. 2012 14:49
12. 11. 2012 15:14
12. 11. 2012 15:54
12. 11. 2012 16:05
12. 11. 2012 20:42
11. 11. 2012 16:17
11. 11. 2012 19:09
11. 11. 2012 20:21
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 11. 2012 10:39
Doba malých výrobcov skončila ...
Bez podpory silného hráča takýto malý producenti nemajú šancu ...ich trh je limitovaný ....

Pre silných hráčov to môže byť zaujímavý doplnok portfólia, ale určite nik nečaká, že z toho nejako extra zarobí ..... úspech je byť v zisku.
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2012 10:56
V aktualnom Autipe pise sef Astonu
"Jsme nezavisli sest let a uzivame si to. Nejake partnerstvi nepotrebujeme, ledaze bychom zvedali objem vyroby, ale to neni v planu. Nam se dari, mame nejlepsi vozy GT na svete"
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ham.
11. 11. 2012 11:04
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Přeloženo do normální mluvy:
"Jsme v ř-i-t-i, náš současný vlastník už nechce financovat naše prodělečné projekty a už nám nedá ani euro na rozvoj nových modelů. Musíme nějak rychle nazdobit nevěstu a šupem ji prodat nějakému bohatému ženichovi".
Požadovaná cena 800mio. je docela směšně malá a svědčí o tom, že potencionální kupec musí být opravdu hodně bohatý aby utáhl dluhy které si spolu se značkou koupí.
Avatar - petrumr
11. 11. 2012 11:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2012 11:29
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Že by byli proděleční bych docela pochyboval... Nový Vaunglish ve vlastní režiji, One-77.. To nejsou výtvory podniku který je v tom místě o kterém píšeš...

Spíš bych řekl, pokud je toto pravda, že potřebují peníze na vývoj nových vozů a technologii... A nechtějí se zadlužit. Přeci jen Vantage, i když pořád dobré auto, je už za zenitem a to samé platí o DB9 a nevím, jak si stojí Rapid... To by mohl být potenciálně problémové vozidlo. U nás jsem žádného neviděl a Panamera je téměř na každém rohu....
Avatar - Ham.
11. 11. 2012 11:41
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
V roce 2007 Ford prodal svůj podíl za 1 mld. dolarů a to byl Aston zadlužený až po uši. Po pěti letech se prodává za 800 mio. dolarů (a to je ještě cena s kterou jdou do jednání takže výsledek může být klidně polovina). Jinými slovy už dopředu počítají s prodělkem. S takovou ztrátou by zdravou firmu prodal jen blb a to Kuvajťané určitě nejsou.
Avatar - CHerokee
11. 11. 2012 13:24
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Tak před pěti lety ještě nebyla ekonomická krize. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2012 15:20
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
:-)
Avatar - Ham.
11. 11. 2012 17:07
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
To nebyla, což ovšem nijak nesouvisí s tím co jsem napsal. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2012 17:41
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
No to spíš asi SOUVISÍ, ne? ;-)
11. 11. 2012 19:07
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Nesouvisí. Ham nepíše o příčinách problémů AM, píše prostě o tom, že je evidentně v problémech.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2012 21:00
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Nu nižší cena (čehokoliv - třeba ASTONu) dnes než před začátkem krize NEní zas tak zvlášť překvapivá..
..a Aston myslím NEní "v krizi" (to byl třeba Saab a jednu dobu trochu i Volvo) - popravdě daří se mu možná NEJlépe za poslední roky (nebo dokonce desetiletí). Že by se mu právě teď pro další vývoj (motory) HODIL velký partner - to určitě ANO (a spojení s TOYOTA by mohlo být "prospěšné" pro oba - si alespoň myslím já..
Avatar - Mrakoplas
12. 11. 2012 14:23
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
"...jednu dobu trochu Volvo..."
Jedna věc jsou prodeje a druhá zisk. Volvo prodělává už ani nevím kolik let v řadě. SAAB na tom byl podobně, ale ten byl navíc dlouhodobě podinvestovaný a jeho mateřský (nebo spíš masešský?) koncern GM měl mnohem větší finanční potíže než Ford.
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2012 14:48
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
"Jednu dobu trochu Volvo" - DOKUD ho NEkoupil silný investor - který ho z červených čísel dříve či později DOSTANE ... "lepší"? ;-)
Avatar - Mrakoplas
12. 11. 2012 17:53
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Obávám se, že v tomto případě je přání otcem myšlenky. :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2012 20:41
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
NEřekla bych - čínský trh je OBROVSKÝ, tam se prostor pro (klidně 100%ní) nárůst prodejů Volvo najde..
..Saab končil s jedním (nedotaženým) modelem, portfolio Volvo NEní (vůbec) špatné - oživení je sice teď trochu "bržděno" krizí, ale o Volvo se (teď už) NE"bojím" ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 11. 2012 20:18
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Thank you, sir :-)

Vystihol si to presne.
11. 11. 2012 13:30
Toyota?
Jak se spojí s Toytou a v Astonech budou motory od Toyoty, tak mě ty auta totálně přestávaj zajímat... Je vidět jak ta doba dnešní všechno co bylo dřív dobré totálně ničí...
Rozbalit vlákno
23
11. 11. 2012 14:01
Re: Toyota?
Proč ? Co přesně je na motoru 5.0 V8 od Toyoty špatného ?
11. 11. 2012 14:25
Re: Toyota?
Třeba to, že je od Toyoty? a Aston Martin je Aston Martin? Kdo normální by proboha si kupoval za miliony starej dobrej Aston Martin aby tam měl motor z Toyoty, já teda ne, ale asi sem divnej no. ta dnešní doba už je tak zkažená, ono když tu každej kupuje Kia a Hyundai, tak se není čemu divit 8-s :no:
Avatar - WinDiesel
11. 11. 2012 14:43
Re: Toyota?
Nehroť to. 8-válec je 8-válec, a je jedno od koho. Hlavně když to bude dobře jezdit.
11. 11. 2012 15:00
Re: Toyota?
Takže raději ať používá motory od Fordu ? ;-)

V8 je upravený motor Jaguaru, který přinesl do Astonu Ford, podobné to je i z V12:
"Aston Martin at present uses a 6.0-liter V12 Duratec engine sourced from Ford"
11. 11. 2012 21:27
Re: Toyota?
Upravený v hodně volném slova smyslu. V8 ve Vantage je motor specifický pro AM. Blok, hlava, kliková hřídel, písty, vačkové hřídele, sání, svody, mazání (má suchou klikovou skříň) byly navrženy AM. V12 je také záležitost AM, ale je založena pro změnu na V6 Fordu.
12. 11. 2012 17:50
Re: Toyota?
Jo, V8 od Jaguaru si překopali, ale V12 nedělal AM, ale Cosworth, který jej z počátku pro AM i vyráběl. Pak se výroba V12 přesunula do Německa do továrny AM.
12. 11. 2012 19:21
Re: Toyota?
Ano, do Cologne, kde se vyrábí i V8.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2012 15:22
Re: Toyota?
..ten samý co si kupuje ASTONy s motory (technikou) od FORDu.. ;-)
..a zázemí MEGA výrobce typu Toyota by Aston mohla posunou jen "dál" a "výš" :yes: :-)
Avatar - R32
11. 11. 2012 15:32
Re: Toyota?
Tak motor z Lexusu LFA by som bral všetkými desiatimi... ;-) Pre Aston by to bolo fajn spojenectvo, navyše by mali vyriešené flotilové emisie. Čo sa týka mtorov bolo veľké halo keď do Bentley začali dávať motor VW no a ako vidíš, zzákazníci to priajli. ;-)
11. 11. 2012 16:22
Re: Toyota?
Přesně tak, Lexus LFA s V10 si dá Aston Martin k svačině :-)

Rozměry:
Lexus LFA - 4.505 x 1.895 x 1.220 - váha 1.480 - 1.580 kg
Aston Martin V12 Vantage - 4.380 x 1.865 x 1.241 - váha 1.680 kg

Motory:
Lexus LFA - 4.8 V10 - 412kW/8.700 ot. a 480Nm/6.800 ot.
AM Vantage - 6.0 V12 - 380kW/6.500 ot. a 570Nm/5.750 ot.

Dynamika:
0-100: LFA za 3,7s - Vantage za 4,2s
0-200: LFA za 11,4s - Vantage za 13,8s

Čas na okruzích:
Top Gear Track: LFA za 1:22,8 (za mokra) vs Vantage za 1:26,80
Goodwood: LFA za 1:22,62 vs Vantage za 1:29,70
Hockenheim Ring (short): LFA za 1:11,0 vs Vantage za 1:13,20

Toyota má co nabídnout.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2012 17:43
Re: Toyota?
Nu to bylo maličko NE"spravedlivé" srovnání (LFA je od základu stavěn jako SPORTovní vůz, všechny ASTONy jsou především vozy kategorie GT..
...nicméně Toyota MÁ Aston Martin(u) co nabídnout - to ZCELA BEZ diskuzí :yes: :-)
11. 11. 2012 19:49
Re: Toyota?
Souhlas :yes:
Dát od Vantage upravený 5.0 V8 z IS-F a 4.8 V10 z LFA by byl jednoznačným přínosem pro obě automobilky. Aston by tak získal lepší motory než má teď a Toyotě by se zlepšila návratnost investice do těchto motorů.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2012 20:53
Re: Toyota?
("hezká" myšlenka!) Třeba (snad) to tak dopadne... ;-)
11. 11. 2012 18:55
Re: Toyota?
A ty si si uz niekedy nejaky AM kupil alebo si o tom aspon uvazoval?
Lebo ak nie, tak tvoj buduci nezaujem moze mat AM vies kde.
11. 11. 2012 21:17
Re: Toyota?
A V6 od Fordu ti v Aston Martin nevadí?
12. 11. 2012 12:09
Re: Toyota?
Hádám, že ty by sis nekoupil ani bugatti ani lambo s motorem od fauvé.
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2012 14:49
Re: Toyota?
(já tedy) Vzhledem k servisně provozním nákladům (a motoru od VW) opravdu NEeeee.. :-)
..ale za "vyzkoušení" by to auto URČITĚ stálo.. ;-)
12. 11. 2012 15:14
Re: Toyota?
Šlo spíš o to, že Paulie88 by si nekoupil astona (což může být astonu mimochodem úplně jedno), když bude mít motor z toyoty...on si snad představuje, že do astonů budou dávat asi 1,33 VVTi nebo co 8-s
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2012 15:54
Re: Toyota?
Nojo - to si asi moc NEzajezdí ani x LOTUSy..
..jeho chyba.. ;-)
12. 11. 2012 16:05
Re: Toyota?
Já bych řekl, že ten teď škudlí stokoruny, aby si mohl koupit hustého vojetého trojkového golfa s 5kW muzikou, sníženým podvozkem a angeleyes optikou 8-s ten klučina opravdu pobavil...astona by nekoupil, protože bude mít motor od toyoty >:D
11. 11. 2012 16:17
Aston Martin
Aston Martin je pre mna najzaujimavejsia automobilka na svete a mat niekedy auto ich znacky je mojim snom. Dufam ze ich nekupi nejaky nimand, co z nich bude len tazit...
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2012 19:09
Že by Tata
zkompletovala svoje britské portfolio? :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 11. 2012 20:21
Re: Že by Tata
:yes: Odplata za kolonializmus :-) Auta v UK uz aj tak vyrabaju len Nemci a Japonci :-)

Ale radsej by som tam videl Toyotu. Ta zastaranym Astonom moze priniest najnovsie technologie, ved je to trapne, ked ja najvyspelejsim a najkvalitnejsim autom tejto GT legendy male IQ :-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 11. 2012 23:44
´ ..-,¨
Mě by se to spojení líbilo, resp. nemám nic proti. Akorát nechápu, jak by do toho zapadal Lexus.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
11. 11. 2012 23:44
Easy Money
Mě by se to spojení líbilo, resp. nemám nic proti. Akorát nechápu, jak by do toho zapadal Lexus.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2012 00:30
Re: Easy Money
Myslím že (docela) DOBŘE - množina jménem Lexus má s množinou jménem Aston Martin vcelku "zanedbatelný" průnik (myslím si alespoň já ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
12. 11. 2012 01:11
Re: Easy Money
Měřítkem současného portfolia obou značek ano. Chtěl jsem naznačit, že by to spíše mohl být právě Lexus, komu by to mohlo vadit a z dohody tak kvůli tomu sejít.
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2012 02:17
Re: Easy Money
NEbála bych se velkých "průniků" ani v BUDOUCNOSTi - jediný Lexus který "leze" do hájemství Aston Martin asi je/bude (moc pěkný) LF-LC a i ten bude pojat (nejspíš) "trochu jinak" = tohle spojení by mohlo opravdu být OBĚMA (stranám) výhodné..
...tak snad "vyjde" :yes: :-)