Aston Martin hledá kupce. Koupí ho Toyota, nebo Mahindra?
11.11.2012Ještě minulý měsíc vedení Aston Martinu tvrdilo, že automobilka není na prodej.
- Doba malých výrobcov skončila ... 11.11.2012 10:39 shark11
-
V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 10:56
Nicco
-
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 11:04
Ham.
- Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 11:24 petrumr
-
Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 11:29
makaX69
-
Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 11:41
Ham.
-
Re: Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 13:24
CHerokee
- Re: Re: Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 15:20 Hammunasakra
- Re: Re: Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 17:07 Ham.
-
Re: Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 13:24
CHerokee
-
Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 11:41
Ham.
- Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 20:18
-
Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu 11.11.2012 11:04
Ham.
-
Toyota? 11.11.2012 13:30
Paulie88
- Re: Toyota? 11.11.2012 14:01 Saab
- Re: Toyota? 11.11.2012 18:55 planner
- Re: Toyota? 11.11.2012 21:17 _MT_
- Re: Toyota? 12.11.2012 12:09 pargi
- Aston Martin 11.11.2012 16:17 Lio
- Že by Tata 11.11.2012 19:09 zlysoused
- ´ ..-,¨ 11.11.2012 23:44 Pekelná Micinka
- Easy Money 11.11.2012 23:44 Pekelná Micinka
-
Nicco 11.11.2012 10:56
V aktualnom Autipe pise sef Astonu
"Jsme nezavisli sest let a uzivame si to. Nejake partnerstvi nepotrebujeme, ledaze bychom zvedali objem vyroby, ale to neni v planu. Nam se dari, mame nejlepsi vozy GT na svete"-
Ham. 11.11.2012 11:04
« Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Přeloženo do normální mluvy:
"Jsme v ř-i-t-i, náš současný vlastník už nechce financovat naše prodělečné projekty a už nám nedá ani euro na rozvoj nových modelů. Musíme nějak rychle nazdobit nevěstu a šupem ji prodat nějakému bohatému ženichovi".
Požadovaná cena 800mio. je docela směšně malá a svědčí o tom, že potencionální kupec musí být opravdu hodně bohatý aby utáhl dluhy které si spolu se značkou koupí.-
makaX69 11.11.2012 11:29
« Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Že by byli proděleční bych docela pochyboval... Nový Vaunglish ve vlastní režiji, One-77.. To nejsou výtvory podniku který je v tom místě o kterém píšeš...
Spíš bych řekl, pokud je toto pravda, že potřebují peníze na vývoj nových vozů a technologii... A nechtějí se zadlužit. Přeci jen Vantage, i když pořád dobré auto, je už za zenitem a to samé platí o DB9 a nevím, jak si stojí Rapid... To by mohl být potenciálně problémové vozidlo. U nás jsem žádného neviděl a Panamera je téměř na každém rohu....-
Ham. 11.11.2012 11:41
« Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
V roce 2007 Ford prodal svůj podíl za 1 mld. dolarů a to byl Aston zadlužený až po uši. Po pěti letech se prodává za 800 mio. dolarů (a to je ještě cena s kterou jdou do jednání takže výsledek může být klidně polovina). Jinými slovy už dopředu počítají s prodělkem. S takovou ztrátou by zdravou firmu prodal jen blb a to Kuvajťané určitě nejsou.-
-
-
Hammunasakra 11.11.2012 17:41
« Re: Re: Re: Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
No to spíš asi SOUVISÍ, ne? ;-)-
-
Hammunasakra 11.11.2012 21:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
Nu nižší cena (čehokoliv - třeba ASTONu) dnes než před začátkem krize NEní zas tak zvlášť překvapivá..
..a Aston myslím NEní "v krizi" (to byl třeba Saab a jednu dobu trochu i Volvo) - popravdě daří se mu možná NEJlépe za poslední roky (nebo dokonce desetiletí). Že by se mu právě teď pro další vývoj (motory) HODIL velký partner - to určitě ANO (a spojení s TOYOTA by mohlo být "prospěšné" pro oba - si alespoň myslím já..-
Mrakoplas 12.11.2012 14:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
"...jednu dobu trochu Volvo..."
Jedna věc jsou prodeje a druhá zisk. Volvo prodělává už ani nevím kolik let v řadě. SAAB na tom byl podobně, ale ten byl navíc dlouhodobě podinvestovaný a jeho mateřský (nebo spíš masešský?) koncern GM měl mnohem větší finanční potíže než Ford.
-
Hammunasakra 12.11.2012 14:48
« Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
"Jednu dobu trochu Volvo" - DOKUD ho NEkoupil silný investor - který ho z červených čísel dříve či později DOSTANE ... "lepší"? ;-)-
-
Hammunasakra 12.11.2012 20:41
« Re: V aktualnom Autipe pise sef Astonu
NEřekla bych - čínský trh je OBROVSKÝ, tam se prostor pro (klidně 100%ní) nárůst prodejů Volvo najde..
..Saab končil s jedním (nedotaženým) modelem, portfolio Volvo NEní (vůbec) špatné - oživení je sice teď trochu "bržděno" krizí, ale o Volvo se (teď už) NE"bojím" ;-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Paulie88 11.11.2012 13:30
Toyota?
Jak se spojí s Toytou a v Astonech budou motory od Toyoty, tak mě ty auta totálně přestávaj zajímat... Je vidět jak ta doba dnešní všechno co bylo dřív dobré totálně ničí...-
-
Paulie88 11.11.2012 14:25
« Re: Re: Toyota?
Třeba to, že je od Toyoty? a Aston Martin je Aston Martin? Kdo normální by proboha si kupoval za miliony starej dobrej Aston Martin aby tam měl motor z Toyoty, já teda ne, ale asi sem divnej no. ta dnešní doba už je tak zkažená, ono když tu každej kupuje Kia a Hyundai, tak se není čemu divit 8-s :no:-
-
_MT_ 11.11.2012 21:27
« Re: Re: Re: Re: Toyota?
Upravený v hodně volném slova smyslu. V8 ve Vantage je motor specifický pro AM. Blok, hlava, kliková hřídel, písty, vačkové hřídele, sání, svody, mazání (má suchou klikovou skříň) byly navrženy AM. V12 je také záležitost AM, ale je založena pro změnu na V6 Fordu.
-
-
-
Saab 11.11.2012 16:22
« Re: Re: Re: Re: Toyota?
Přesně tak, Lexus LFA s V10 si dá Aston Martin k svačině :-)
Rozměry:
Lexus LFA - 4.505 x 1.895 x 1.220 - váha 1.480 - 1.580 kg
Aston Martin V12 Vantage - 4.380 x 1.865 x 1.241 - váha 1.680 kg
Motory:
Lexus LFA - 4.8 V10 - 412kW/8.700 ot. a 480Nm/6.800 ot.
AM Vantage - 6.0 V12 - 380kW/6.500 ot. a 570Nm/5.750 ot.
Dynamika:
0-100: LFA za 3,7s - Vantage za 4,2s
0-200: LFA za 11,4s - Vantage za 13,8s
Čas na okruzích:
Top Gear Track: LFA za 1:22,8 (za mokra) vs Vantage za 1:26,80
Goodwood: LFA za 1:22,62 vs Vantage za 1:29,70
Hockenheim Ring (short): LFA za 1:11,0 vs Vantage za 1:13,20
Toyota má co nabídnout.-
Hammunasakra 11.11.2012 17:43
« Re: Re: Re: Re: Toyota?
Nu to bylo maličko NE"spravedlivé" srovnání (LFA je od základu stavěn jako SPORTovní vůz, všechny ASTONy jsou především vozy kategorie GT..
...nicméně Toyota MÁ Aston Martin(u) co nabídnout - to ZCELA BEZ diskuzí :yes: :-)
-
-
-
-
-
-
Hammunasakra 12.11.2012 14:49
« Re: Toyota?
(já tedy) Vzhledem k servisně provozním nákladům (a motoru od VW) opravdu NEeeee.. :-)
..ale za "vyzkoušení" by to auto URČITĚ stálo.. ;-)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 11.11.2012 20:21
« Re: Že by Tata
:yes: Odplata za kolonializmus :-) Auta v UK uz aj tak vyrabaju len Nemci a Japonci :-)
Ale radsej by som tam videl Toyotu. Ta zastaranym Astonom moze priniest najnovsie technologie, ved je to trapne, ked ja najvyspelejsim a najkvalitnejsim autom tejto GT legendy male IQ :-)
-
-
Pekelná Micinka 11.11.2012 23:44
´ ..-,¨
Mě by se to spojení líbilo, resp. nemám nic proti. Akorát nechápu, jak by do toho zapadal Lexus. -
Pekelná Micinka 11.11.2012 23:44
Easy Money
Mě by se to spojení líbilo, resp. nemám nic proti. Akorát nechápu, jak by do toho zapadal Lexus.-
Hammunasakra 12.11.2012 00:30
« Re: Easy Money
Myslím že (docela) DOBŘE - množina jménem Lexus má s množinou jménem Aston Martin vcelku "zanedbatelný" průnik (myslím si alespoň já ;-)-
Pekelná Micinka 12.11.2012 01:11
« Re: Re: Easy Money
Měřítkem současného portfolia obou značek ano. Chtěl jsem naznačit, že by to spíše mohl být právě Lexus, komu by to mohlo vadit a z dohody tak kvůli tomu sejít.-
Hammunasakra 12.11.2012 02:17
« Re: Easy Money
NEbála bych se velkých "průniků" ani v BUDOUCNOSTi - jediný Lexus který "leze" do hájemství Aston Martin asi je/bude (moc pěkný) LF-LC a i ten bude pojat (nejspíš) "trochu jinak" = tohle spojení by mohlo opravdu být OBĚMA (stranám) výhodné..
...tak snad "vyjde" :yes: :-)
-
-
-
Pre silných hráčov to môže byť zaujímavý doplnok portfólia, ale určite nik nečaká, že z toho nejako extra zarobí ..... úspech je byť v zisku.