Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aston Martin: Velkou svolávací akci způsobil čínský dodavatel

V reakci na velkou svolávací akci se Aston Martin chce zbavit svého dodavatele dílů z Číny.
Zpět na článek
14. 2. 2014 12:32
14. 2. 2014 12:51
14. 2. 2014 14:49
15. 2. 2014 00:17
14. 2. 2014 18:17
14. 2. 2014 20:05
14. 2. 2014 20:35
14. 2. 2014 21:26
15. 2. 2014 08:58
15. 2. 2014 11:57
14. 2. 2014 22:38
16. 2. 2014 09:51
15. 2. 2014 09:43
Avatar - pelikoš
14. 2. 2014 12:32
made in china
u renomovaných značek obecně,nejen v automotive branži,je to podřezávání vlastní větve
Rozbalit vlákno
12
14. 2. 2014 12:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pelikoš
14. 2. 2014 19:42
Re: made in china
přečti si mou reakci ještě jednou.píšu obecně nejen u aut.a za tím si stojím,že vyrábět u komoušů je podřezávání vlastní větve. a jestli je to díl do auta,hračka nebo cokoliv jiného je jedno
15. 2. 2014 00:05
Re: made in china
[odkaz] [odkaz] [odkaz]

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
15. 2. 2014 00:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
14. 2. 2014 12:51
Re: made in china
Určitě není, největší svolávačku v řádu mnoha milionů postižených aut všech možných značek poslední doby způsobila Takata, tedy japonský dodavatel dílů a jistě nikdo netvrdí, že made in Japan je podřezávání si vlastní větve. Prasklý plast u pár Astonů je proti tomu doslova prkotina.
14. 2. 2014 14:23
Re: made in china
Já bych jen u prémie čekal něco jiného než plastový pedál z Číny. Ale dle zisků na jedno auto u prémie jsem asi moc velký optimista.
Avatar - Ham.
14. 2. 2014 14:49
Re: made in china
Aston moc velké zisky z jednoho auta zrovna nemá, ten se tak tak plácá nad vodou. Dát někam kus "poctivýho" železa jistě umí každý trouba, ale pak by ten Aston taky mohl vážit tři tuny.
Avatar - pelikoš
14. 2. 2014 19:48
Re: made in china
takata je asi japonský dodavatel,ale výroba dílů na 99,9 % byla v číně
15. 2. 2014 00:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
15. 2. 2014 00:17
Re: made in china
Takata není asi japonský dodavatel, ale určitě. A že byla výroba dílů v Číně je na 100% nesmysl. Jednak Takata vyrábí airbagy tam, kde mají automobilky svou výrobu (pro EU automobilky např v rumunském Sibiu), takže například velká část postižených vozů vyráběných Japonci v USA měla airbagy přímo z US továrny Takaty v Moses Lake a další část z mexické továrny v Monclova. A druhak šetření Takaty, Hondy a dalším postižených automobilek i nezávislé audity prokázaly, že chyba byla přímo v konstrukci vyvíječe a nevhodném skladování chemikálií, které tak neměly potřebné vlastnosti pro vyvíječe airbagů.
15. 2. 2014 00:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 2. 2014 09:46
Re: made in china
Je rozdiel v neumyselnej chybe a v umyselnom padelani DuPont chemikalie na plasty a to druhe je obecne zname o Cine - myslim o vyrobcovi, ktori pochadza z Ciny, nie napriklad US firme, ktora len vyraba v Cine.
Avatar - Stejsn
14. 2. 2014 13:58
Potvrzuje to všeobecný názor
na kvalitu a poctivost čínských dodavatelů.
Rozbalit vlákno
5
14. 2. 2014 14:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 15:10
Re: Potvrzuje to všeobecný názor
Na druhou stranu, ten přístup, kdy tam místo materiálu, který tam měl být, dali nějaký padělek (což bych z pohledu Astonu viděl jako prachsprostý podvod) mi přijde takový typicky čínský.
14. 2. 2014 15:29
Re: Potvrzuje to všeobecný názor
A tiež je. Zažil som to na vlastnej koži, keď sa mali do karbónovej škrupiny späťáku lepiť plastové úchytky. S predpísaným lepidlom to proste nedržalo, dalo sa to odtrhnúť rukou. Podľa všetkých papierov bol materiál úchytiek správny, čínsky výrobca sa dušoval, že je to všetko ok. Nebolo. Kúpil sa granulát od Holanďanov, spravila jednorazová lacná forma, vylisovali úchytky a hľa - pri skúške lepenia to držalo jak pribité, opakovane sa podarilo zlomiť úchyt, ale zalepené miesto držalo...
Nie je Čína ako Čína, nestačí obchodovať a písať čísla, treba budovať hlavne vzťahy, aby takého obchodníckeho hajzlíka ani nenapadla myšlienka niekoho oklamať a zarobiť pár dolárov navyše...
Avatar - pelikoš
14. 2. 2014 19:44
Re: Potvrzuje to všeobecný názor
přesně.ignorovat čínský komouše
15. 2. 2014 00:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 15:01
Jsem si jistý,
že Číňani vyrobili přesně takový díl a v takové kvalitě, k jakému jim Aston dodal výkres a specifikaci. Kdyby Číňani dodali něco jiného, jistě by škodu museli zaplatit oni a ne Aston. Také si myslím, že něco, na co se "dupe", je blbost dělat z plastu. :no:
Rozbalit vlákno
3
14. 2. 2014 15:46
Re: Jsem si jistý,
Proč? Plasty toho vydrží. Samozřejmě, ne všechny. Mínus je, že to není ušlechtilý materiál.
15. 2. 2014 08:57
Re: Jsem si jistý,
A ty jsi už někdy viděl např, pedál na kole z plastu? Já ne a na mém kole mám nášlapy z ocele a titanu. S platovými bych tak okorát vyjel z garáže a dost.
15. 2. 2014 11:54
Re: Jsem si jistý,
Ano, viděl. Plasty rád nemám, ale tvářit se, že nic nevydrží? Byl bych akorát za hlupáka. Jestli někdy budeš účastníkem nehody, tak pomysli na to, že tě v sedadle drží "kus" plastu.
14. 2. 2014 18:17
aston...
Aston sa tu vyhovára na dodávateľa že použil zlý plast, ale auto za také prachy by predsa nemalo mať rameno pedála plynu z plastu ale aspoň z nejakej hliníkovej zliatiny. Myslím že môj 18. ročný megane má plynový pedál z poctivého kovu.
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2014 09:02
Re: aston...
Ani volant, na který se nedupe, není z čistého plastu, ale je vyztužený kovem.
Avatar - MANETTINO
14. 2. 2014 20:05
ostuda
astonu, fuj tak drahé auto a má ošizené díly z číny. Navíc jen z plastu, fuj jak nejlevnější tří a dvouválcové krksny. Kde je lehký krbon nebo tak něco? Fakt to musí mít stejný matroš jako Fiesta?
Rozbalit vlákno
4
14. 2. 2014 20:35
Re: ostuda
Jen by mě zajímalo, jestli si uvědomuješ, že ten tvůj "krbon" je plast vyztužený uhlíkovými vlákny. :-!
Avatar - MANETTINO
14. 2. 2014 21:26
Re: ostuda
jo, je to takovej hightech laminát. Ale v téhle třídě a za ty peníze by to mohlo bejt víc hoch.
15. 2. 2014 08:58
Re: ostuda
No, právě ta vlákna jsou důležitá!
15. 2. 2014 11:57
Re: ostuda
Důležité je všechno, včetně toho, jaký plast použiješ, jakou metodu výroby použiješ atd. Můžeš klidně mít kompozit, který praskne, jen se na něj podíváš. ;-)

I když bych rád viděl pedál vysoustružený z ingotu, smutné na tomhle je, že očividně neprováděli nějakou důkladnější kontrolu na vstupu. Jinak by museli zjistit, že neodpovídá specifikaci. Za volbou materiálu může být naprosto racionální důvod, ani to nemusí být peníze, ale pro nedostatečnou kontrolu kvality není v téhle cenové omluva. Zrovna kompozity, které jsou podle vás o tolik lepší, jsou celkem zrádné.
14. 2. 2014 22:38
proc?
Proc to vozej to az z Ciny, kdyz jenom u nas jsou minimalne 4 vyrobci/vyvojari pedalu?
Rozbalit vlákno
1
16. 2. 2014 09:51
Re: proc?
Myslis ze niektory z nich je schopny podliezt vyrobne naklady padelanim DuPont materialu?
15. 2. 2014 09:00
Jaká je náprava?
V článku chybí informace, z čeho je ten nový pedal. Je stejný jako z Číny jen z plastu podle zadání, nebo je z kovu?
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2014 09:43
Škudlení
To je trend dneška. Co nejvíce to o*** a za co nejvíc to prodat a ovčanům skrze marketingové oddělení nalhat cosi o důrazu na kvalitu a investic do ní. Proč má někdo potřebu škudlit na kvalitě dílů v autě s cenou mnoho miliónů korun? Že se nejspíše škudlí na kvalitě u takové Taty Nano bych pochopil, ale u Astonu za kupu miliónů? Kde je něco jako řemeslná čest?
Rozbalit vlákno
0