přečti si mou reakci ještě jednou.píšu obecně nejen u aut.a za tím si stojím,že vyrábět u komoušů je podřezávání vlastní větve. a jestli je to díl do auta,hračka nebo cokoliv jiného je jedno
Určitě není, největší svolávačku v řádu mnoha milionů postižených aut všech možných značek poslední doby způsobila Takata, tedy japonský dodavatel dílů a jistě nikdo netvrdí, že made in Japan je podřezávání si vlastní větve. Prasklý plast u pár Astonů je proti tomu doslova prkotina.
Aston moc velké zisky z jednoho auta zrovna nemá, ten se tak tak plácá nad vodou. Dát někam kus "poctivýho" železa jistě umí každý trouba, ale pak by ten Aston taky mohl vážit tři tuny.
Takata není asi japonský dodavatel, ale určitě. A že byla výroba dílů v Číně je na 100% nesmysl. Jednak Takata vyrábí airbagy tam, kde mají automobilky svou výrobu (pro EU automobilky např v rumunském Sibiu), takže například velká část postižených vozů vyráběných Japonci v USA měla airbagy přímo z US továrny Takaty v Moses Lake a další část z mexické továrny v Monclova. A druhak šetření Takaty, Hondy a dalším postižených automobilek i nezávislé audity prokázaly, že chyba byla přímo v konstrukci vyvíječe a nevhodném skladování chemikálií, které tak neměly potřebné vlastnosti pro vyvíječe airbagů.
Je rozdiel v neumyselnej chybe a v umyselnom padelani DuPont chemikalie na plasty a to druhe je obecne zname o Cine - myslim o vyrobcovi, ktori pochadza z Ciny, nie napriklad US firme, ktora len vyraba v Cine.
Na druhou stranu, ten přístup, kdy tam místo materiálu, který tam měl být, dali nějaký padělek (což bych z pohledu Astonu viděl jako prachsprostý podvod) mi přijde takový typicky čínský.
A tiež je. Zažil som to na vlastnej koži, keď sa mali do karbónovej škrupiny späťáku lepiť plastové úchytky. S predpísaným lepidlom to proste nedržalo, dalo sa to odtrhnúť rukou. Podľa všetkých papierov bol materiál úchytiek správny, čínsky výrobca sa dušoval, že je to všetko ok. Nebolo. Kúpil sa granulát od Holanďanov, spravila jednorazová lacná forma, vylisovali úchytky a hľa - pri skúške lepenia to držalo jak pribité, opakovane sa podarilo zlomiť úchyt, ale zalepené miesto držalo...
Nie je Čína ako Čína, nestačí obchodovať a písať čísla, treba budovať hlavne vzťahy, aby takého obchodníckeho hajzlíka ani nenapadla myšlienka niekoho oklamať a zarobiť pár dolárov navyše...
že Číňani vyrobili přesně takový díl a v takové kvalitě, k jakému jim Aston dodal výkres a specifikaci. Kdyby Číňani dodali něco jiného, jistě by škodu museli zaplatit oni a ne Aston. Také si myslím, že něco, na co se "dupe", je blbost dělat z plastu. :no:
A ty jsi už někdy viděl např, pedál na kole z plastu? Já ne a na mém kole mám nášlapy z ocele a titanu. S platovými bych tak okorát vyjel z garáže a dost.
Ano, viděl. Plasty rád nemám, ale tvářit se, že nic nevydrží? Byl bych akorát za hlupáka. Jestli někdy budeš účastníkem nehody, tak pomysli na to, že tě v sedadle drží "kus" plastu.
Aston sa tu vyhovára na dodávateľa že použil zlý plast, ale auto za také prachy by predsa nemalo mať rameno pedála plynu z plastu ale aspoň z nejakej hliníkovej zliatiny. Myslím že môj 18. ročný megane má plynový pedál z poctivého kovu.
astonu, fuj tak drahé auto a má ošizené díly z číny. Navíc jen z plastu, fuj jak nejlevnější tří a dvouválcové krksny. Kde je lehký krbon nebo tak něco? Fakt to musí mít stejný matroš jako Fiesta?
Důležité je všechno, včetně toho, jaký plast použiješ, jakou metodu výroby použiješ atd. Můžeš klidně mít kompozit, který praskne, jen se na něj podíváš. ;-)
I když bych rád viděl pedál vysoustružený z ingotu, smutné na tomhle je, že očividně neprováděli nějakou důkladnější kontrolu na vstupu. Jinak by museli zjistit, že neodpovídá specifikaci. Za volbou materiálu může být naprosto racionální důvod, ani to nemusí být peníze, ale pro nedostatečnou kontrolu kvality není v téhle cenové omluva. Zrovna kompozity, které jsou podle vás o tolik lepší, jsou celkem zrádné.
To je trend dneška. Co nejvíce to o*** a za co nejvíc to prodat a ovčanům skrze marketingové oddělení nalhat cosi o důrazu na kvalitu a investic do ní. Proč má někdo potřebu škudlit na kvalitě dílů v autě s cenou mnoho miliónů korun? Že se nejspíše škudlí na kvalitě u takové Taty Nano bych pochopil, ale u Astonu za kupu miliónů? Kde je něco jako řemeslná čest?