Bezpečnost
na kvalitu a poctivost čínských dodavatelů.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na druhou stranu, ten přístup, kdy tam místo materiálu, který tam měl být, dali nějaký padělek (což bych z pohledu Astonu viděl jako prachsprostý podvod) mi přijde takový typicky čínský.
A tiež je. Zažil som to na vlastnej koži, keď sa mali do karbónovej škrupiny späťáku lepiť plastové úchytky. S predpísaným lepidlom to proste nedržalo, dalo sa to odtrhnúť rukou. Podľa všetkých papierov bol materiál úchytiek správny, čínsky výrobca sa dušoval, že je to všetko ok. Nebolo. Kúpil sa granulát od Holanďanov, spravila jednorazová lacná forma, vylisovali úchytky a hľa - pri skúške lepenia to držalo jak pribité, opakovane sa podarilo zlomiť úchyt, ale zalepené miesto držalo...
Nie je Čína ako Čína, nestačí obchodovať a písať čísla, treba budovať hlavne vzťahy, aby takého obchodníckeho hajzlíka ani nenapadla myšlienka niekoho oklamať a zarobiť pár dolárov navyše...
Nie je Čína ako Čína, nestačí obchodovať a písať čísla, treba budovať hlavne vzťahy, aby takého obchodníckeho hajzlíka ani nenapadla myšlienka niekoho oklamať a zarobiť pár dolárov navyše...
že Číňani vyrobili přesně takový díl a v takové kvalitě, k jakému jim Aston dodal výkres a specifikaci. Kdyby Číňani dodali něco jiného, jistě by škodu museli zaplatit oni a ne Aston. Také si myslím, že něco, na co se "dupe", je blbost dělat z plastu. :no:
Proč? Plasty toho vydrží. Samozřejmě, ne všechny. Mínus je, že to není ušlechtilý materiál.
A ty jsi už někdy viděl např, pedál na kole z plastu? Já ne a na mém kole mám nášlapy z ocele a titanu. S platovými bych tak okorát vyjel z garáže a dost.
Aston sa tu vyhovára na dodávateľa že použil zlý plast, ale auto za také prachy by predsa nemalo mať rameno pedála plynu z plastu ale aspoň z nejakej hliníkovej zliatiny. Myslím že môj 18. ročný megane má plynový pedál z poctivého kovu.
astonu, fuj tak drahé auto a má ošizené díly z číny. Navíc jen z plastu, fuj jak nejlevnější tří a dvouválcové krksny. Kde je lehký krbon nebo tak něco? Fakt to musí mít stejný matroš jako Fiesta?
Jen by mě zajímalo, jestli si uvědomuješ, že ten tvůj "krbon" je plast vyztužený uhlíkovými vlákny. :-!
jo, je to takovej hightech laminát. Ale v téhle třídě a za ty peníze by to mohlo bejt víc hoch.
No, právě ta vlákna jsou důležitá!
Důležité je všechno, včetně toho, jaký plast použiješ, jakou metodu výroby použiješ atd. Můžeš klidně mít kompozit, který praskne, jen se na něj podíváš. 😉
I když bych rád viděl pedál vysoustružený z ingotu, smutné na tomhle je, že očividně neprováděli nějakou důkladnější kontrolu na vstupu. Jinak by museli zjistit, že neodpovídá specifikaci. Za volbou materiálu může být naprosto racionální důvod, ani to nemusí být peníze, ale pro nedostatečnou kontrolu kvality není v téhle cenové omluva. Zrovna kompozity, které jsou podle vás o tolik lepší, jsou celkem zrádné.
I když bych rád viděl pedál vysoustružený z ingotu, smutné na tomhle je, že očividně neprováděli nějakou důkladnější kontrolu na vstupu. Jinak by museli zjistit, že neodpovídá specifikaci. Za volbou materiálu může být naprosto racionální důvod, ani to nemusí být peníze, ale pro nedostatečnou kontrolu kvality není v téhle cenové omluva. Zrovna kompozity, které jsou podle vás o tolik lepší, jsou celkem zrádné.
Proc to vozej to az z Ciny, kdyz jenom u nas jsou minimalne 4 vyrobci/vyvojari pedalu?
V článku chybí informace, z čeho je ten nový pedal. Je stejný jako z Číny jen z plastu podle zadání, nebo je z kovu?
To je trend dneška. Co nejvíce to o*** a za co nejvíc to prodat a ovčanům skrze marketingové oddělení nalhat cosi o důrazu na kvalitu a investic do ní. Proč má někdo potřebu škudlit na kvalitě dílů v autě s cenou mnoho miliónů korun? Že se nejspíše škudlí na kvalitě u takové Taty Nano bych pochopil, ale u Astonu za kupu miliónů? Kde je něco jako řemeslná čest?
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄