Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A1: Mini z Ingolstadtu je kratší než Polo

Audi se vrací do segmentu malých aut. A1 je kratší než Polo, ze kterého nové Audi čerpá technický základ. Luxusní interiér, nezaměnitelný design a třeba i nový motor 1,2 TSI (63 kW) jej ale od ostatních koncernových modelů odlišují více než dost.
Zpět na článek
10. 2. 2010 10:06
10. 2. 2010 10:16
10. 2. 2010 12:37
10. 2. 2010 12:52
10. 2. 2010 10:13
10. 2. 2010 10:39
10. 2. 2010 12:16
11. 2. 2010 08:36
10. 2. 2010 10:45
10. 2. 2010 12:19
10. 2. 2010 12:26
10. 2. 2010 12:40
10. 2. 2010 12:51
10. 2. 2010 13:23
10. 2. 2010 14:34
10. 2. 2010 15:52
10. 2. 2010 16:04
10. 2. 2010 16:09
10. 2. 2010 17:37
10. 2. 2010 17:14
11. 2. 2010 10:33
10. 2. 2010 23:21
10. 2. 2010 12:51
10. 2. 2010 15:46
10. 2. 2010 11:32
neregistrovaný "Smejo"
10. 2. 2010 11:17
10. 2. 2010 11:40
10. 2. 2010 13:40
10. 2. 2010 13:21
10. 2. 2010 13:41
10. 2. 2010 13:56
10. 2. 2010 14:15
10. 2. 2010 13:58
10. 2. 2010 14:12
10. 2. 2010 14:30
10. 2. 2010 14:49
10. 2. 2010 15:01
10. 2. 2010 15:28
10. 2. 2010 16:00
10. 2. 2010 16:08
10. 2. 2010 17:20
10. 2. 2010 17:28
10. 2. 2010 17:39
10. 2. 2010 18:03
10. 2. 2010 17:25
10. 2. 2010 17:40
10. 2. 2010 16:07
10. 2. 2010 16:12
10. 2. 2010 16:55
10. 2. 2010 17:03
10. 2. 2010 18:26
10. 2. 2010 18:37
10. 2. 2010 19:40
10. 2. 2010 19:52
11. 2. 2010 07:51
10. 2. 2010 17:23
10. 2. 2010 17:40
10. 2. 2010 18:29
10. 2. 2010 15:29
10. 2. 2010 18:40
10. 2. 2010 18:43
10. 2. 2010 20:02
10. 2. 2010 22:20
10. 2. 2010 14:06
10. 2. 2010 14:23
10. 2. 2010 14:53
10. 2. 2010 15:05
10. 2. 2010 15:33
10. 2. 2010 15:48
10. 2. 2010 15:55
10. 2. 2010 17:07
10. 2. 2010 17:29
10. 2. 2010 15:40
10. 2. 2010 16:07
10. 2. 2010 17:04
10. 2. 2010 18:21
10. 2. 2010 15:06
10. 2. 2010 15:32
10. 2. 2010 15:44
10. 2. 2010 15:51
10. 2. 2010 16:54
10. 2. 2010 17:02
11. 2. 2010 10:44
10. 2. 2010 14:42
neregistrovaný "dCi"
10. 2. 2010 14:55
10. 2. 2010 14:55
10. 2. 2010 15:47
10. 2. 2010 15:49
10. 2. 2010 15:53
10. 2. 2010 17:11
10. 2. 2010 17:42
10. 2. 2010 17:52
10. 2. 2010 18:01
10. 2. 2010 19:20
10. 2. 2010 19:23
10. 2. 2010 19:38
10. 2. 2010 19:50
10. 2. 2010 18:02
10. 2. 2010 19:22
10. 2. 2010 19:01
10. 2. 2010 19:17
10. 2. 2010 19:17
10. 2. 2010 19:32
10. 2. 2010 19:36
10. 2. 2010 19:44
10. 2. 2010 19:55
10. 2. 2010 19:59
10. 2. 2010 19:46
10. 2. 2010 19:56
10. 2. 2010 18:56
10. 2. 2010 19:16
10. 2. 2010 15:58
10. 2. 2010 15:59
10. 2. 2010 16:33
10. 2. 2010 16:50
10. 2. 2010 17:32
10. 2. 2010 18:00
10. 2. 2010 20:45
10. 2. 2010 15:53
10. 2. 2010 16:11
10. 2. 2010 16:17
10. 2. 2010 16:36
10. 2. 2010 16:51
10. 2. 2010 19:53
10. 2. 2010 20:11
10. 2. 2010 22:27
10. 2. 2010 16:30
10. 2. 2010 16:52
10. 2. 2010 17:49
10. 2. 2010 17:58
10. 2. 2010 18:04
10. 2. 2010 18:27
10. 2. 2010 18:05
10. 2. 2010 20:35
11. 2. 2010 10:51
10. 2. 2010 19:03
10. 2. 2010 19:41
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
10. 2. 2010 21:16
10. 2. 2010 21:31
10. 2. 2010 22:33
10. 2. 2010 23:08
10. 2. 2010 22:35
10. 2. 2010 22:46
11. 2. 2010 06:49
neregistrovaný "Oplik1.3"
Avatar - Well-being
10. 2. 2010 10:06
Snobárna
Za hodně peněz málo muziky. Tedy kromě těch zbytečných pozlátek ...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
10. 2. 2010 10:16
Re: Snobárna
Treba sa zamysliet nad zmyslom a úcelovým urcením tohto auta: jediné auto v rodine plniace maximálne úzitkové funkcie to zrejme nebude... Tak ako kupé A5 nie je rodinné auto strednej triedy.
10. 2. 2010 12:37
Re: Snobárna
ako doplnok k rodinnej Fabii Kombi by som ale A5kupé klíďo-píďo bral :-!
10. 2. 2010 12:52
Re: Snobárna
Jestli ti ta zakladni cena prijde jako hodne penez, tak pan Buh s tebou...
11. 2. 2010 16:43
Re: Snobárna
Ale noo taak! - ne každej musí mít nutně hodně peněz.
Proto ještě nemusí bejt out.
;-) :no:
Avatar - iudex
10. 2. 2010 10:13
BEZ KONKURENCIE?
Toto je tak vydarený a samozrejmý prienik prémie do triedy malých áut, ze sa clovek az diví, preco to trvalo tak dlho. Jedinými - aj to nie bezprostrednými - konkurentmi budú Mini a MiTo, ale plnohodnotné malé prémiové auto bude az toto. Dizajn jasné a nezamenitelné Audi; motoricky zatial striedme, ale nahor je cesta iste otvorená a uz základ vo forme turbobenzínu je tiez prémiový. Rozmery a tvary karosérie síce dávajú tusit, ze vacsina malých áut bude vacsia a praktickejsia, na to si ale malé Audi nebude kupovat nikto. Cena tiez jednoznacne odfiltruje tých, ktorí by o A1 uvazovali potenciálne ako o jedinom aute. A funkciu druhého, imidzového autícka do mesta pre manzelku splní malé Audi dokonale.
Takza Audi za túto prácu dostáva Acko (alebo jednotku?). :-)
Rozbalit vlákno
15
10. 2. 2010 10:20
Re: BEZ KONKURENCIE?
Souhlas s tím, že MINI a MiTo nejsou přímá konkurence - obě jsou to výrazně sportovněji laděná auta. Mezi konkurenty bych ještě určitě zmínil Citroën DS3 a částečně možná Fiat 500.
Je škoda, že na novou Lancii Ypsilon si ještě musíme nějakou chvíli počkat...

Nicméně tvarově Audi příjemně překvapilo, to auto má (alespoň podle fotek) určitý výraz, charakter, není bezpohlavní a prázdné. Celkově určitě :yes:
Avatar - iudex
10. 2. 2010 10:25
Re: BEZ KONKURENCIE?
Más pravdu, DS3 sem mieri tiez. Ale 500 je predsalen o triedu nizsie. A s výrazne sportovejsím ladením MiTa som si neni celkom istý... (majú vsetky verzie D.N.A.?)
Avatar - ethicon
10. 2. 2010 11:14
Re: BEZ KONKURENCIE?
majú D.N.A a dokoca aj Q2 štandartne, a predovšetkýmn športovo nastavený podvozok, v najvyššej výbave QV dokonca s aktívny...
10. 2. 2010 11:17
Re: BEZ KONKURENCIE?
Byl jsi rychlejší :-) :yes:
Avatar - iudex
10. 2. 2010 12:15
Re: BEZ KONKURENCIE?
OK, to som nevedel.
10. 2. 2010 17:09
Re: BEZ KONKURENCIE?
To, že Mito je sportovní si může myslet tak maximálně Alfa. Příšerné řízení, tragická převodovka a nedodělaný podvozek, který snad o tlumení nerovností nikdy neslyšel.
10. 2. 2010 11:16
Re: BEZ KONKURENCIE?
Ano, každé MiTo má D.N.A. a taky celkem jednoznačně sportovně laděný podvozek a další věci...

Jasně, F 500 je menší, ale ve vyšších a lépe vybavených verzích by mohl oslovovat stejné zákazníky či spíše zákaznice jako A1.
Avatar - ethicon
10. 2. 2010 11:30
Re: BEZ KONKURENCIE?
zatial je len na plagáte, ale podla "prognostika" viď. dole už pokoril Mito >:-[] poronbajme si napríklad len motorizácie a fakty hovoria o opaku...
10. 2. 2010 12:40
Re: BEZ KONKURENCIE?
:-) :-) :-) :yes:
10. 2. 2010 18:22
Re: BEZ KONKURENCIE?
Jak pises, pro slusne situovanou manzelku nebo dceru super. Bude mit krasnej interier a na masce Audi. Co vic si zena muze prat? ;-)
10. 2. 2010 18:34
Re: BEZ KONKURENCIE?
Me za muze :-! .
10. 2. 2010 18:56
Re: BEZ KONKURENCIE?
Neco tu smrdi Aliene... ;-) >:D
10. 2. 2010 19:16
Re: BEZ KONKURENCIE?
To si dejchas pod nos >:D ;-) >:D
10. 2. 2010 19:40
Re: BEZ KONKURENCIE?
Neznas to prislovi o samochvale? Jinak samozrejme chapu ;-)
10. 2. 2010 19:53
Re: BEZ KONKURENCIE?
Znam, ale takhle se proti nemu branim :-) . Tomu se rika sebevedomi a uvedomeni si sve jedinecnosti :-) , ne samochvala tfuj tajxl >:D .
10. 2. 2010 10:37
Příjde mi, že to bude spíš průšvih...
Zvenku to moc dobře nevypadá. Zadek dost tragédie. Naopak technika i interiér bych viděl jako povedený počin. Celkově mi to ale příjde jako integrace jinak hezkého audi designu do malého patvaru, kde ty proporce již nefungují tak dobře jako u vyšších modelů. Ale uvidíme. Třeba to trh příjme a nebude to prodejní propadák jako u hliníkové A2.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 10:56
Re: Příjde mi, že to bude spíš průšvih...
vidim to podobně...interiér tradičně špička a kupodivu přináší něco designově neokoukanýho(jsem zvědavej na ty barevný varianty, který určitě nebudou působit tak chladně jako celočerná)...ale zevnějšek mě moc nebere, všechno "sedí na zadku", přesně jak píšeš, tvary vyšších modelů mi zde nesedí...Ale v reálu to muže bejt samozřejmě uplně něco jinýho...O prodejích nepochybuji....
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2010 17:13
Re: Příjde mi, že to bude spíš průšvih...
Hodnocením je to tak za tři. Přední půlka fajn, ale zadek bída. V tom musím souhlasit, stejně jako v tom, že o prodeje se bát nemusíme. Tohle půjde na odbyt samo, je to přeci Audi...
10. 2. 2010 12:11
Re: Příjde mi, že to bude spíš průšvih...
tohle auto bude stát polovic oproti A2 a prodávat se bude jak rohlíky ;-)
10. 2. 2010 10:39
design;(
Audi neAudi, pro me jednoznacne zklamani, i kdyz ocekavane (final byl znam uz hezky dlouho predem;() nejvetsi problem mam se zadni casti: pusobi tezkopadne, preplacane, skoro az neoriginalne...krivkovou variaci audi na tema daylight nebudu ani komentovat...(po A4ce druhy nejnepovedenejsi)

Mini a MiTo jsou vymazleny...vetsi charisma ma i zminovane Polo;) kdyby snizili Fabii o 50 mm strechu tak pak i ta Fabka...a to uz je co rict;)))))
Rozbalit vlákno
2
10. 2. 2010 12:16
Re: design;(
ty "křivkové variace" posouvají Audi výš...a pokud má podle tebe Fabia větší charizma, není ti pomoci :-)
11. 2. 2010 08:36
Re: design;(
A mně se zase moc líbí a právě ten zadek nejvíce. Co je na něm přepláclého? Právě naopak plochy a křivky navazují na jiné z boku co nejjednodušším způsobem. Snad jen ten převis světel je něčím navíc. I obvod zadních dveří je jednoduchou křivkou bez zubů.
Já mám jen malý problém s předním nárazníkem. Ten vypadá, jako by u Audi chtěli předem připravit o práci všechny tuzery. Tady bych rád viděl i model s jednodušším řešením. Na druhou stranu šikovně maskuje poměrně velký přední převis a auto vypadá o třídu výše.
Ale raději si jej nekupuj. Než bys mi pak nadával ...
:-)
10. 2. 2010 10:45
JEDNIČKA
Nic pro plakátové mistry. AUDI od zítřka vytváří hierarchii i mezi subkompakty. Auto dokonalé, vnitřek dokonalý, dokonalá bude jistě i cena. Na tohle auto se nestřádá z kvartálních prémií, tohle auto se kupuje nenásilně, elegantně, mimovolně.

Je tu geniálně konfigurovaný MINI, a je tu nová ájednička. Oba dva fantasticky pokrývají zájmové spektrum. Pár hošíků se srolovaným plakátem Míti vykukuje stydlivě zpoza rohu.

Jistě, vždyť tohle je svět, v němž si dospělí kluci dělají radost malými věcmi.

Tak... BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
16
10. 2. 2010 12:19
Re: JEDNIČKA
Ano...Míťa zůstane na plakátech v původně dětských pokojích nyní sloužících jako "pracovna" :-) a A1 ozdobí parkoviště u hypersuperketů :yes:
10. 2. 2010 12:40
Re: JEDNIČKA
jen aby u těch hypersupermarketů ještě našel nějaké volné místo v té záplavě Lišek ;-)
Avatar - ferdosky
10. 2. 2010 13:23
Re: JEDNIČKA
no to si tvurci mysleli take u modelu A2 a ten jak vime neslavne skoncil. pro snoby je to moc maly, pro suchare moc drahy, tak nevim kto bude A1 kupovat. Styl, technika, vse dobre, ale koupis? umeni je nabydnout vuz co se da prodat.
a navic, kto si mysli ze je to pro zeny, at se porozhledne kolem. z 10SUV 8 ridi zena mladsi 30let, na znacce nezalezi. a parkovani? stejne vsichni prachaci stoji na invalidnich parkovacich mistech - jinam se s SUV nevejdou. takze o parkovani nejde.
10. 2. 2010 14:34
Re: JEDNIČKA
já bych nesrovnával A2 a A1. A2 bylo určitě víc zaměřeno funkčně s přidanou hodnotou ve formě značky a technických vychytávek (něco na styl A-classe)

A1 jde víc do sfér life-style, kde místo na zadních sedačkách a velikost kufru nebudou hrát první housle.

Trend SUVizace je sice zřejmý, ale co jsem se o tom bavil s osobami něžného pohlaví, pro většinu z nich je primárním popudem pro SUV bezpečnost. Prostě v malých autech mají hlavně při hustém městkém provozu strach.

Na druhou stranu vídám hodně 1er, malá kupátka od MB, ale i A3 a za volantem muži různého věku. Dokonce většina F500 co potkám řídí muži. A sportovnější verze Pola/Fiesty/Clio téměř výhradně muži. A možná tohle by mohla být cílová skupina. Jako druhý vůz, hlavně na poskakování po městě kde ocení hlavně kompaktní rozměry bez nutnosti dělat kompromisy co se týče výbavy a pohodlí. Takže možná nakonec ta A1 bude vlastně takovou PÁNSKOU kabelkou >:-[]
10. 2. 2010 15:52
Re: JEDNIČKA
:yes: :yes: :yes:

k te panske kabelce.. to je domena ,,ostrejch" kluku se spuntama na botach, ty si to budou kupovat v cervene, nejlepe v ruzove...kopacky krehounky.. >:D >:D :-!
10. 2. 2010 15:42
Re: JEDNIČKA
Nesud CR, v Nemecku, UK, Francii a jinde je plno mladych profesionalu, kteri tyto penize vydelaji jako zacinajici pravnici, architekti, zubari, PA, fotografove... proste lide co neplanuji mit hned manzelku doma s bubnem! Treba v Uk Mini je velmi casto pouzivany pro realitni maklere jako firemni vozidlo do te miry, ze si z toho delaji v srandu.
10. 2. 2010 16:04
Re: JEDNIČKA
tak tak, krásně to bylo vidět na statistikách pro UK za 2009 - MINI v TOP 10! :-!
10. 2. 2010 16:09
Re: JEDNIČKA
Nezapomente, ze Mini je v UK modla, Mr. Fazole tam zapricinil manii :))
10. 2. 2010 17:26
Re: JEDNIČKA
Pokud by BMW neprevzalo Mini a nezajistilo spickove jidni vlastnosti, tak si nejsem tak jist zda Mr. Bean by zachranil tuto znacku.

V Uk automobilove know-how je pryc pokud nepocitam firmu Prodrive.
10. 2. 2010 17:37
Re: JEDNIČKA
BMW je BMW ;-) :yes: , jasne ze ho zvedli, z plecky pro invalidni jedince udelali retro stylovku..
10. 2. 2010 17:14
Re: JEDNIČKA
Tak A2 hold přišla příliš brzo, v dobách, kdy ceny paliv nehrály tak zásadní roli jako dnes a kdy mýto pro vjezd do města bylo zatím jen v hlavách ekologických pomatenců. ;-\
11. 2. 2010 10:33
Re: JEDNIČKA
V Česku a podobných zemích ano, ale na západ za Rozvadovem je to trochu jinak....
10. 2. 2010 18:33
Re: JEDNIČKA
Vidim to podobne, az na to ze na A1 krome interieru neni nic premioveho.

Myslim ze pretahne hodne kupcu od Fiatu 500 a vsech podobnych libivych auticek, krome Mini, to si totiz kupuji hosi a divky kvuli tomu ze krome skveleho vzhledu skvele jezdi, coz je prvek ktery A1 bez viceprvku vzadu a celkove jaksi rozhoupanejsimu POLO podvozku nemuze nabidnout.
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2010 23:21
Re: JEDNIČKA
Gti a co když tohle nebude přijato jinak než jako stylovka...jako Mini? Audi umí, umí, umí a umí. Hanit Audi znamená v Audi ani nesedět. Ale tohle mi fakt přijde jako exhíba pro pár slečinek... Je super, ale nemyslíš, že v tomhle případě to bude fakt málo? Audi není primárně zaměřeno na tento segment....a historie to potvrdila.... Jak to bereš ty?
10. 2. 2010 10:48
POLOROCCO
zvenku prakticky bez chybky,nad palubkou trochu rozpaky-prakticky všude chromové rámečky versus ta ta holá středová konzole?
Rozbalit vlákno
3
10. 2. 2010 12:51
Re: POLOROCCO
tam bude navigace :-)
10. 2. 2010 14:04
Re: POLOROCCO
to jo,ale jak je to celý takový holý,nikde žádná lišta,samej superprémiovej,ale černej plast a najednou prásk-tady chromovaná obroučka,támhle rámeček ;-) Jako základ asi jo,ale k tomu mi zas nepasujou ty sesle...
10. 2. 2010 15:46
Re: POLOROCCO
Chapu co myslis. Ale musis to brat tak, ze to auto ma vypadat dobre, ma bejt relativne levne a hlavne to bude minimalne druhe auto v rodine, proste takovej ten delnik, co musi porad reprezentovat a rikat ,,majitel jezdi Audiny", ale nikdy to nebude zadnej rodinej oblibenec, tedy pokud ho nekdo nekoupi dceri :-) . Bude to proste auto, ktere bude stat pred garazi, auto do ktereho v pripade nutnosti skocis, sjedes nakoupit, nebo odvezt neco mamce a nebudes si chtit oklepavat nohy a sem tam smouha te nenastve, stejne tak, jako te nenastve, ze ti to nakej * trosku necim odrel, takovej premiovej delnicek do nepohody...
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 11:04
Ty fotbalisty...
na fotkách si mohli odpustit...Nebo je snad tohle jejich cílová skupina zákazníků? >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - woody-alien
10. 2. 2010 11:09
Re: Ty fotbalisty...
Tak fotbalisty bere každej....snad až na Mensu a Akademii věd. >:D
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 11:23
Re: Ty fotbalisty...
Já proti nim nic nemám (aby mě tu někdo neosočoval), ale jako cílovou skupinu bych spíš viděl něžný pohlaví ;-)
10. 2. 2010 12:42
Re: Ty fotbalisty...
no právě - dámy uvidí fotbalisti a hned běží do autosalonu se zeptat kolik z nich je v základní výbavě a kolik za příplatek >:-[]
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 11:19
Re: Ty fotbalisty...
Nevím, jestli tady to video bylo [odkaz]
10. 2. 2010 12:50
Re: Ty fotbalisty...
Ahaha kluci se spuntama a kabelkama...Jakozto hokejista mam k fotbalistum velmi vrely vztah >:-[] >:-[] >:-[]
10. 2. 2010 21:02
Re: Ty fotbalisty...
Taky si myslim, ze ta fotka dvou chlapu u maleho "ceveneho" auta je opravdu jak inzerat kluci s kluky a na kluky a to opravdu nemyslim homofobne!
Avatar - Emel
10. 2. 2010 11:13
Spíše zklamání
Zadní část působí tak nějak podivně... tvar víka a jeho otvírání vč. svítilen lehce odkazuje na Q7, moc dobře to na mě nepůsobí - zejména z bočních a zadobočních pohledů. Audi se zřejmě snažilo o náznak tříprostorové karoserie, podle mě by ale lépe pořídilo s klasikou. Naopak vpředu je vše v pořádku... bral bych předek z Audi a zadek z Mita ;-) - nebo rovnou Mini.

Mimochodem, nechápu slabší variantu TSI v A1, když Polo má silnější verzi... to se ale jistě časem upraví. Celkově, s 1.4TSI to určitě bude moc zajímavé malé auto.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Smejo"
10. 2. 2010 11:32
Re: Spíše zklamání
aby tam nemuseli davat motor bez turba asi a myslim ze vykonnejsia verzia 1,2TSI pride coskoro tiez lebo je tam velky odstup od 1,4 TSI a ta slabsia sa o chvilu podla mna objavi v pole a potom aj v dalsich malych autach VW group...ale vsetko musi ist po porade a nakoniec pride mozno aj na Fabiu ;-)
Avatar - iudex
10. 2. 2010 12:10
Re: Spíše zklamání
Mne naopak tá 1,2 TSI s 63 kW dáva zmysel. 77 kW TSI je v sesterskom Pole najsilnejsou motorizáciou (zatial) a bolo by asi zbytocné dávat to ako základ do rovnako velkého a tazkého auta. Takto má A1 základ výkonovo na úrovni 1,4 16v, ale v podstatne modernejsom prevedení a vdaka vyssiemu momentu iste i s lepsou dynamikou. Teda ako základ poslúzi výborne a stále je to výkonnejsie ako zastaralý 1,4 - 58 kW v MiTe.
10. 2. 2010 11:17
pekne
ten interier je presne podla mojho gusta :yes: :yes:
taký malý čmelák >:D pekne, možno nemusel byt tento prček taký * a "ricina" menej čudna. ale celkovo je podarene auto :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2010 11:18
Holky kluci oba dva
To je pro holky do mesta naprosto idealni vozitko, BMW 1 je taky fajn kabelka, ale preci jen, BMW1 se snazi tvarit aspon trosku chlapsky, tohle se bude tvarit podle barvy...ve stribrne pro maldy par, v cerne pro chlapa a v cervene nebo ruzove pro zenskou :-) :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
10. 2. 2010 12:53
Re: Holky kluci oba dva
:-! tak si se mnou nepovidejte no >:D >:D
10. 2. 2010 14:36
Re: Holky kluci oba dva
no možná by někdo i chtěl, ale když ty ho nepustíš k slovu >:-[]
10. 2. 2010 15:35
Re: Holky kluci oba dva
>:D jsem sebestrednej egoista :-! >:D a neremcej mi do vlakna >:D
10. 2. 2010 11:20
Paráda do města...
je výborné, že Audi neodskočilo od konceptu a nesnížilo se pouze k revizi Pola s olympionidní maskou. Tvarově velmi příjemné zvenku, jasně identifikovatelné. Interiér ne nepodobný jedinečnému TT je prostě nádherný. Motory odpovídající a vůbec bych se nedivil nasazení modelu S1 s 1,4TSI se 170HP.
Pohled z boku jen potvrzuje správnost řešení F500 ve tvaru kabiny. Oba vsadily na příjemnou oblinu...

Co mě úplně uchvacuje je krásný volant, odsouvající dnes už prehistorický mustr zatím pronásledující současné typy A3 až A6 do pozadí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
10. 2. 2010 12:12
Re: Paráda do města...
Ako píses, iste v budúcnosti príde 1,4 TSI v silnejsom prevedení; tiez myslím, ze casom pribudne i 77 kW verzia jwedna-dvojky. A i isté dizajnové spolocné crty s TT som si vsimol tiez a páci sa mi to.
10. 2. 2010 12:45
Re: Paráda do města...
ten volant mě trošku právě sklamal, A4 s tím sploštěním v dolní části ho má lepší. Interiér mi přišel celkem zajímavý, kruhové výdechy sice moc nemusím, ale celkově to nevypadá špatně, už se teším na živé setkání :yes:
10. 2. 2010 12:52
Re: Paráda do města...
Já mysím ten standartní čtyřramenný, který se cpe od A3 až po minulou A8.
A právě kruhový výdechy třeba moc slušely A3 :-)
10. 2. 2010 14:38
Re: Paráda do města...
s těma výdechama se holt neshodnem. Ale na interiéru A3 byla tohle jediná vada na kráse, jinak mi přišel parádní :yes:
10. 2. 2010 11:24
MITO ho zašlape do země
Na MITO tohle nemá ani náhodou, v designu bez debat a v ostatní technice také ne. V designu vládnou stále GP a MITO. :yes:
Rozbalit vlákno
33
10. 2. 2010 11:41
Re: MITO ho zašlape do země
MiTo pro tohle neni konkurence ;-) . Budouci majitele A1cek by totiz o necem z Italie, pripadne Francie a Korei, nikdy ani nepremyslely... :-!
10. 2. 2010 11:54
Re: MITO ho zašlape do země
Ti majitelé, tedy měkké "i" :-) A rozdíl tam je, to proto, že AR, potažmo Fiat může nabídnout městskou alternativu stylovky jedině jezdcům AR159, či QPorte, což je upřímně řečeno velmi málo, Audi už dává možností daleko více. pak se majitel A8, Qý nemusí "mrcasit" s pěti metry ve Štěpánské...
10. 2. 2010 12:01
Re: MITO ho zašlape do země
Pravdu mas, taky jsem to tam chtel pripsat. Majitele A1 se budou rekrutovat hlavne z rad majitelu vetsich Audi.

a to Y....kua jak se to tam dostalo ;-\
10. 2. 2010 12:02
Re: MITO ho zašlape do země
Vedle X, nebo mezi U a T :-)
10. 2. 2010 12:47
Re: MITO ho zašlape do země
Nad F :-)
10. 2. 2010 12:14
Re: MITO ho zašlape do země
Pajo, zde musím vyjádřit kontrapostoj. Pávě to "mrcasení" je nedílnou součástí života. Nesnesitelná lehkost... mrcasení >:D ;-)

Vnímám ájedničku jako výbornou alternativu pro mladou úspěšnou samostanou holku, či pro ženu toho v A8, či pro singlistu, který má na kontě i pood čepicí a chce jezdit (konečně) prémiový subkompakt.
10. 2. 2010 12:17
Re: MITO ho zašlape do země
Z pár známých lidí co se vozí na +5m můžu jmenovat městské alternativy ve formě skútru Aprilia, Countryman, F500, nebo Polo... :-)
10. 2. 2010 12:28
Re: MITO ho zašlape do země
:-) Ale mrcasení je mrcasení, to neupřeš...
10. 2. 2010 12:31
Re: MITO ho zašlape do země
Když na to příjde je lepší strávit čas v koloně v Panameře, než v i10 :-)
10. 2. 2010 12:48
Re: MITO ho zašlape do země
tak tak, jediná výhoda je s parkováním, courání po městě, stání v koloně a všechno další bude vždy lepší +5m :yes:

takže pokaď máš zajištěné parkovací místo, koupíš si na hraní 911 >:-[]
10. 2. 2010 13:29
Re: MITO ho zašlape do země
To, aby sis zajistil místa po všech větších městech ;-)
10. 2. 2010 14:40
Re: MITO ho zašlape do země
meziměsto jedině vrtulníkem :-! >:-[]
10. 2. 2010 15:35
Re: MITO ho zašlape do země
Troskari, ja to beru pres orbitu...
10. 2. 2010 12:49
Re: MITO ho zašlape do země
Oni maj pravdu clovece, mrcaseni je styl zivota v dobach dopravni spicky...taky se radsi mrcasim, nez jezdit sockou, aspon si stihnu poslechnout cele CD >:D ..
10. 2. 2010 13:18
Re: MITO ho zašlape do země
:-) Život málo...
10. 2. 2010 13:37
Re: MITO ho zašlape do země
v i10 te muze preci hrat pocit, ze za investovane penize mas auto, respektive pomer cena/uzitna hodnota >:D >:D >:D
10. 2. 2010 12:25
Re: MITO ho zašlape do země
jo...hlavně GP >:D a hlavně italskou techniku...možná tak kávovar na chatu >:-[]
10. 2. 2010 12:29
Re: MITO ho zašlape do země
>:D >:D
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 13:30
Re: MITO ho zašlape do země
italská technika je dlouhodobě na špici. Podívej se do historie a uvidíš spoustu příkladů. Dnes tu je např. MultiAir...
10. 2. 2010 13:38
Re: MITO ho zašlape do země
MultiAir ma nejvetsi vyhodu v nazvu, tim cela exkluzivita zacina a taky konci..
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 13:59
Re: MITO ho zašlape do země
stejně jako TDI, že >:D
10. 2. 2010 14:14
Re: MITO ho zašlape do země
nejlepe jen D >:D
10. 2. 2010 14:10
Re: MITO ho zašlape do země
Tak tak, třeba první sériové osobáky s přímým vstřikem nafty (Croma 1. generace), s Common-railem (Alfa 156), s motorem napříč a pohonem 4x4 (Panda 1. generace v 80. letech) nebo s motorem uprostřed napříč (Lambo Miura).
Z dávnější historie třeba první sériová samonosná karoserie (Lancia).
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 14:37
Re: MITO ho zašlape do země
"...Čekali jste na den, kdy špičkové motory TSI/TFSI najdou svého přemožitele? Ta chvíle je tady..." Titulek jistého magazínu.
Podle mě je v technologii MultiAir budoucnost. Víc už z benzinu asi vymlátit nepůjde. No a za chvíli tu bohužel budou motory typu ČEZ :-(
10. 2. 2010 15:30
Re: MITO ho zašlape do země
Uz aby tu ty CEZ motory jezdily...
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 15:57
Re: MITO ho zašlape do země
Koupils akcie ČEZu >:D ?
Jinak je fakt. Aspoň o důvod víc pro rozvoj Prunéřova >:-[] Proč bych měl čichat smrad já tady, když to můžou za mě odnést jiní 8-s
10. 2. 2010 16:33
Re: MITO ho zašlape do země
Teď si ukázal dokonale jakej si hlupák, napřed si tu techniku nastuduj, ať se potom můžeme bavit. >:D ;-)
Ale možná si udělal to nejrozumnější tj. stáhnul ses.
10. 2. 2010 18:32
Re: MITO ho zašlape do země
Člověče, někdo taky musí vybudovat ten kapitalismus, když takoví jako ty tady tlachaj o fiatu a alfě jako zázraku techniky >:-[] Mitochodnrii měli vyrobit jako limitovanou sérii a byla by to prodejní pecka...ovšem v měřítku 1:50 a tak do 1000 ks... :-)
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 17:48
Re: MITO ho zašlape do země
Myslíš v prodejích? ;-)
10. 2. 2010 17:49
Re: MITO ho zašlape do země
Ne, v zivotnosti >:D >:D >:D >:-[] .
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 18:54
Re: MITO ho zašlape do země
Já proti MiTu nic nemám, líbí se mi víc :-) Aspoň v něm nejezděj fotbalisti >:D >:-[]
10. 2. 2010 19:15
Re: MITO ho zašlape do země
Jakozto hokejista fotbalisty ze srdce miluju, doufam, ze jim daji do vyberu barev i ruzovou >:D >:-[] .
11. 2. 2010 16:38
Re: MITO ho zašlape do země
Mito je pěkné, ale bál bych se kvality ... ;-\
10. 2. 2010 11:40
Rádio
Myslíte, že to efektní rádio s nápisem Bose na reprákách bude mít USB vstup? Na fotce je iPod připojen přes jakýsi kabel do fochu u mitfáry. Možná to bude jen AUX jako u jiných špičkových koncernových audiosoustavách.
Rozbalit vlákno
1
10. 2. 2010 13:40
Re: Rádio
Ten kabel, kterym je iPhone a iPod pripojen, je konektor, kterej iPody a iPhony maji. AUX urcite bude.
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 13:21
K čemu?
Auto je to sice podle mě hodně povedené. Kdyby stejnou invenci měli i jiné modely, bylo by mi Audi o hodně milejší.
Ale k čemu vyrábět takový vůz? Nemůžu se zbavit dojmu, že pro daný segment není v portfoliu Audi místo. Koneckonců minulá A2 to celkem dokázala. A2 nebyla špatná, přesto prodeje nic moc. A nyní ještě větší prcek?
Mě to přijde jak stavět luxusní 1+kk, kde budou velmi kvalitní materiály, nadstandardní výbava... Jenže to stále bude jen 1+kk. Kolik uživatelů očekává od malého prdítka pocit luxusu? Na malé vozy tu jsou jiní experti. Když budu toužit po nějaké exkluzivitě, koupím Mini. Zároveň je s ním kopa zábavy... Dál je tu MiTo. Nebo Fiátek 500. Jistě, technika Audi je o něčem jiném. Ale kolik lidí bude kupovat takovýhle nákupní košík kvůli technice? Já osobně bych vyžadoval od malého vozítka především styl, zábavu. To je to jediné, co může ospravedlnit vyšší cenu od obyčejných malých plechovek.
Můj názor je ten, že ač je to pojetím jedno z nejhezčích Audi za poslední dlouhou dobu, příliš úspěšné nebude :-! Je to totiž zas jen další Audi. Tak, jak jej známe. Prostě A8 zabalená do velikosti nákupního košíku... Naopak Mini, MiTo, 500 - to jsou ryzí osobnosti, ne jen pouhé zmenšeniny.
Rozbalit vlákno
59
10. 2. 2010 13:41
Re: K čemu?
Asi nevidis, jak dobre BMW prodava jednicku vid...zakaznici Audi zase budou stejnym zpusobem kupovat A1...co ti na tom neladi?
10. 2. 2010 13:56
Re: K čemu?
Třeba že BMW 1 nepatří mezi mini ani mezi malé vozy.
10. 2. 2010 14:15
Re: K čemu?
Fajn, ale taky ma plnit funkci druhe, pripadne tretiho vozu, prcka pro rodinej dorost a na nakupy..
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 13:58
Re: K čemu?
Možná to bude znít trochu blbě. Ale BMW 1 je přecijen o něco větší, jestli se nepletu. A hlavně ono to BMW 1 vcelku vypadá jako bourák. Tedy přesně to, kvůli čemu mnozí touží po BMW. A je to tak zároveň nejlacinější cesta k BMW. Navíc je to snad jediný zadohrab této velikosti.
Kdežto A1 mi opravdu přijde jen jak nákupní taška se vzhledem A8.
Zkrátka možná se pletu, ale mě smysl A1 uniká. Lépeřečeno vím, kam Audi míří, jen mi to přijde jak cílit někam, kde je to celkem mimo. Prostě v A1 vidím něco jako Aston Martin na základě Toyoty iQ.
10. 2. 2010 14:12
Re: K čemu?
Audi A1 ma jeden trumf v rukavu oproti BMW1 a tim je cena, je to proste levne a kdo chce prcka ke Q7cce, ma vybrano uz ted.. :-) . Jinak mas pravdu, BMW 1 je o kus vetsi auto.
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 14:30
Re: K čemu?
Jenže co získám, když zvolím A1 místo A3? V podstatě nulový přínos ;-\ a jestli ve městě parkuji s A3 nebo A1, je fakt celkem jedno. Tedy pokud nejsem úplná lopata. A1 je hezká, jenže mi schází osobitost.
Ale souhlas, třeba se majitelé najdou a smýšlí jinak než já. Třeba to budou ti Q7čáři. Ženuška s dětma bude po městě vozit děcka v Q7 a otec živitel bude dojíždět za prací do vedlejšího města v A1 >:D Takhle jsi to myslel?
10. 2. 2010 14:49
Re: K čemu?
pak se můžeme zeptat, proč brát Polo když si můžeš vzít rovnou Golfa? Odpověď (když toho GURU nepotřebuješ kvůli prostoru) je v ceně. 30% rozdíl.

A to samé bude A1 vs. A3. Když tam nebudeš obden vozit partu basketbalistů, nebo 2 kočárky a 3 psy, ušetříš prachy na servis a benzin na pár let provozu.

Krásně je to vidět na příkladu F500. I když se jí předpovídal smutný konec >:-[] zjevně je silná skupina zákazníků, kteří chtějí malý vůz kategorie Pandy, ale ať to taky vypadá IN, ať to má perfektní interiér, a pod. Nebo úspěch Mini. Vždyť za tu cenu máš Lagunu Grandtour na naftě. Jenže ta asi nebyla ve finále výběru majitelů Mini, že ;-) A1 by tam naopak být mohla
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 15:01
Re: K čemu?
Golf x Polo - souhlas.
Jenže zákazníci Audi jsou buď povětšinou majetkově zajištěni nebo trpí jistou chorobou a pocitem méněcennosti >:-[] Jinými slovy nemyslím, že by úspora peněz byla hlavním motivem koupě A1 místo A3.
Co sa 500ky týká, já jí předpovídal smutný konec? Kdy?
Jinak o té 500ce to je přesně to, co jsem zde psal. Jenže její kouzlo je v jejím charakteru, vzhledu, to auto má šmrnc, duši, tradici. A1 bude mít "jen" techniku. A to by alespoň pro mě nestačilo.
10. 2. 2010 15:28
Re: K čemu?
Hele, ale s tou cenouo A1ky...si ji koupis misto vyplaceni dani a vlastne te nebude stat ani korunu...ber to takhle a taky jsou lide, co maji penize na Golfa,ale chtej novou Audinu, tak budou za A1ku radi... kupce si to najde, ja bych to treba koupil dceri, nebejt zatizenej na BWM...taky chci syna >:D ..
10. 2. 2010 16:00
Re: K čemu?
"se jí předpovídal" ;-)

ta cena podle mně může hrát roli i tady. Možná pro některé majitele A8 je 200tis. rozdíl nepodstatný, ale věřím tomu, že i pro relativně bohaté lidi je to celkem zajímavý obnos. A těch bude určitě víc než těch prvních. Takže budeš mít na výběr třeba lepšího GURU nebo A1.

Duše auta je těžko definovatelná a pro každého bude znamenat asi něco jiného. Krom toho, Audi je německý vůz, takže minimálně na domácím trhu určitě "zabere". Pro hodně lidí je auto jenom kus železa, který se má hýbat, chladit, hrát, hezky svítit, vonět a převézt ledničku. >:-[]
10. 2. 2010 16:08
Re: K čemu?
Bude to mozna znit trosku blbe, ale chci te doplnit, vyrustal jsem a ziju v pomerech ktere jsou , jinymi slovy,asi dost nadstandardni a presne to co pises funguje. 200 000 jsou penize a neni to malo penez, i kdyz si muzes dovolit splachnout je do zachoda, tak proste premyslis, jak je nejlepe vyuzit, uspesni-bohati lide totiz maji par zasadnich vlastnosti..dokazi si vse propocitat, investuji ne do levnych veci, ale s rozumem, rozhazovat pravidelne penize z rozmaru by znamenalo brzky konec..., a hlavne o penezich moc nemluvi a vetsinou si jich vazi vic, nez ti co berou treba jen 30 cisteho a mysli si, ze jim patri svet...
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2010 17:20
Re: K čemu?
V tom využití peněz vidím trošku rozdíl mezi skutečně bohatými a zbohatlíky. Ti opravdu bohatí nemají potřebu všem dokazovat, že mají...
10. 2. 2010 17:28
Re: K čemu?
vždy je to o lidech.

Osobně nejvíc nechápu případy (a pár jich teda znám), že na účtech si škudlí obnos rovnajíci se nové 7-er 50i, ale vlastním dětem nekoupí ani dárek na narozeniny. :'-(
10. 2. 2010 17:39
Re: K čemu?
takovejch pacientu je po svete hoodne...
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2010 18:03
Re: K čemu?
A přibývají ještě větší rychlostí :-(
10. 2. 2010 17:25
Re: K čemu?
asi tak :yes:

složení zákazníků A1 v ČR vs. třeba Reich bude určitě rozdílné. Kupní síla a návyky jsou tam prostě jinde, proto se tam prodává docela hodně i mainstreamových subkompaktů se slušnou výbavou.
A stejně jako se v posledních letech povedlo prémii prosadit díky "sociálním" modelům právě v kategoriích předtím okupovaných mainstreamem třeba ve střední třídě, podobně se tlačí i níž. Ono se není čemu divit. Slušný Apoštol nebo 3-er v základu, to by zamotalo nejednu hlavu >:-[]
10. 2. 2010 16:07
Re: K čemu?
Myslím, že potenciální kupec bude uvažovat jinak: "Peníze mám i na A3. Co potřebuji? Auto, které uveze mne, kufřík, notebook a někdy kabát. Stačí mi k tomu A1? Stačí. Je to ekonomické a ekologické. Chci Audi? Líbí se mi A1? Koupím si A1."
10. 2. 2010 16:12
Re: K čemu?
tak tak... mam na A3, mam na A5, Q7 uz je v garazi, manzelka kupuje Q5, chce to neco maleho, ale aby se to hodilo..aa nova A1ka, to je fajn, ve stribrne..dva se tam vejdem a stejne to bude jen na mensi cesticky..
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 16:55
Re: K čemu?
Kyby uvažoval ten kupec ekonomicky, tak se spokojí se stávajícím vozovým parkem a pochopí, že A1 je jen předražená malá plechovka, jejíž koupí prodělá pěknej balík >:D Ono totiž za ty prachy, co nasype do A1ky+provoz, tak by klidně mohl jezdit v ZILu >:D a ještě by ušetřil
10. 2. 2010 17:03
Re: K čemu?
Pochop, ze si ji celou zaplati treba z dani, ktere by jinak musel odvadet statu, my to takhle delame porad a asi kazdej rozumnej clovek to tak dela, pokud muze.
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 18:26
Re: K čemu?
Z daní ale přeci nemusím zaplatit pouze plechovku, ne? Ty prachy přeci můžu "utopit" v něčem smysluplnějším, třeba i v tom, co časem bude mít výnos ;-)
(jestli ne a je to tak, že "tak a teď musíme utopit 500 litrů právě za nějakou káru a nic než káru", tak mě omluv, v tomhle opravdu zběhlý nejsem ;-) )
10. 2. 2010 18:37
Re: K čemu?
Ty jsi to zase nepochopil, myslis, ze kdyby lidi rvali penize jen do aut, tak ze neco vydelaj, kdyz nepocitam dopravce >:D ...Ale nekdy proste nakoupis co potrbujes, mas volne ,,misto" na auto, zbejvaj ti 4kila, tak koupis sluzebku, nebo neco do rodiny, takhle to delame porad. To ze v tom nejsi zbehlej a myslis si, ze se investuje do veci ktere nenesou zisk, je tvoje zkreslene videni toho, co zde pisi, zasveceni jiste chapou. (vse mysleno v dobrem ;-) ;-) )
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 19:40
Re: K čemu?
Ne, já jsem měl namysli, že než kupovat za volné prachy zbytečný vůz, tak třeba raději koupím např. nemovitost. Za cenu A1 sice leda tak garáž >:D , ale časem bych to v případě potřeby mohl prodat (třeba i se ziskem). Tohle jsem měl namysli. A1 sice taky časem prodám, ale budu dost tratit. Pravda je, že na káru budou odpisy, kdežto na nemovitost asi ne... No jak jsem psal, tohle není zrovna moje parketa :-!
10. 2. 2010 19:52
Re: K čemu?
Tak tak. Ale princip chapes :yes: .
11. 2. 2010 07:51
Re: K čemu?
To máš sice pravdu, ale takto bys mohl uvažovat donekonečna a nejezdil bys ani kina nebo lyžovat, na dovolenou. Ty se na to díváš očima člověka, pro něhož je tolik peněz velkou investicí. Jsou lidé (hlavně na západ od nás), pro něž je takové auto skoro spotřební zboží. Mění jej třeba co 3 roky, vždy za nové, třeba jako někdo jiný mobil. Pak taky uvažuje hlavně co potřebuje a co se mu líbí. Ještě lépe bych to srovnal s koupí foťáku. Tam taky začneš uvažovat, jak fotíš a dle toho určíš, jaký by asi měl být. Když zjistíš, že ti na to stačí foťák do kapsy nepolezeš výše. Přece nevybílíš konto a nepůjdeš koupit profi zrcadlovku s dalším haraburdím? Pak určitě zúžíš výběr značek a prohlédneš si konkrétní modely, které odpovídají tvým požadavkům. Zavrhneš předražený i podezřele levný. Pak si zkusíš, jak ti padne do ruky a vybereš ten, který se ti líbí. Tož asi tak to vidím.
10. 2. 2010 17:23
Re: K čemu?
No nevím takové Mito bude daleko dražší na provoz. Nezapomeň, že malá auta klesají na ceně opravdu pomalu(až na Alfy, samozřejmě) a A1 bude v tomto ohledu na špici.
10. 2. 2010 17:40
Re: K čemu?
Depreciace Alfy Romeo....pockej minutku >:D .
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 18:29
Re: K čemu?
Alfa je pro milovníky, ne pro burany z vesnice nebo metrosexuály >:D Do Alfy se musíš zamilovat. Narozdíl od soužití s jinými milenkami pak nepřibývají vrásky milence(Alfici), ale samotnému milovníkovi >:D Vítr v peněžence můžeš čekat tak jak tak :-!
10. 2. 2010 15:20
Re: K čemu?
Ona je taky A1 v podstatě "převlečené Polo", s oproti BMW jednodušší technikou a podvozkem. Mini A BMW 1 mají podvozek mnohem "sofistikovanější". V tom jsou prémioví. U A1 je prémiový vzhled a možná značka. O interiéru bychom mohli dlouze diskutovat. Audi ale umí udělat interiér tak, aby "působil hodnotně". Chci tím říci, že je to pokus o lifestylové metrosexuální auto, u nějž je hlavní, aby dobře vypadalo...
10. 2. 2010 15:29
Re: K čemu?
U minivozu se zadne zazraky necekaji, staci kvalitni zpracovani, kvalitni technika a dobry vzhled...tohle jsou proste auta doplnkova..
10. 2. 2010 18:40
Re: K čemu?
A co ten hajzlík převlečenej za bavoráka...no ta jednička...??? :-) Ta ani "nepůsobí" hodnotně ;-)
10. 2. 2010 18:43
Re: K čemu?
Na Baworacky nesahej :), jednicka je hezka v kupecku a kabru, hecbrec je k placi no :-) .
10. 2. 2010 20:02
Re: K čemu?
no...když já snad nic jinýho nepotkávám...kabrio v bílé jsem viděl jen v roadlooku >:-[]
10. 2. 2010 20:04
Re: K čemu?
Jednička je pořád ještě BMW, bez ústupků v technice. A možná je to vlastně jedno z posledních "opravdových". Naopak, interiér zase tak "hodnotně nepůsobí". A1 už je spíš barbie car. Proč ne, dostane se díky jednodušší regálové technice cenově dolů a vypadá cool. Mohli by tam dávat i motor HTP, to by bylo něco pro pravé frikulíny.
Tati, že mi ho koupíš?! Ta 500 tě už omrzela? No, Helga teď dostala MiTo... To víš, že jo, Gertrudo, a jaká by se ti líbila barvička, červená nebo růžová...
10. 2. 2010 22:20
Re: K čemu?
Tvůj poslední odstavec...no přesně to je sen každého výrobce a prodejní plán Audi ;-) Jasně, že A1 je taky hajzlík převlečenej za Audi, ale bude se prodávat jako rohlíky :yes:
11. 2. 2010 16:35
Re: K čemu?
Jak můžete srovnávat BMW 1 s Audi A1 - tahle auta patří každé jinam! >:-[] 8-s
10. 2. 2010 13:59
Re: K čemu?
když už to chceš srovnávat s nemovitostma,tak je to jak rozdíl mezi 1+kk v Pařížské a .......(dosaď si co má půl republiky před domem)3+kk s prominutím na Kladně.
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 14:06
Re: K čemu?
Otázka ovšem je, zda bude poptávka po luxusním 1+kk v Pařížské... Podle mě ne. Když už mám kešky a chci auto do města, vezmu A3 a níž prostě podle mě nemá smysl chodit. Ono takové Mini nebo 500 či MiTo se podle mě neprodává proto, že "to je malé". Sposta lidí co znám řekne "chci Fiat 500", a ne "chci něco malého". A Audi A1 alespoň na mě jako auto s duší a ryzím stylem nepůsobí.
10. 2. 2010 14:12
Re: K čemu?
>:D >:D >:D to by ses divil.A když máš vatu tak v tom moc racionální důvody nehledáš.Prostě na to máš.
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 14:23
Re: K čemu?
Jenže když "na to mám", tak nemá smysl kupovat A1, protože to je nejlevnější Audi. Nemá smysl jej kupovat, protože to je nejmenší Audi. Protože k čemu mi je, že to je nejmenší? To mělo smysl u Smartu 1...
A1 by mělo smysl, kdyby vytvořili krásné auto, o kterém se i za 5,10,20 let bude říkat - to byla ta krásná a svébytná A1...
Jenže mě přijde již dnes, že tohle je jen další Audi. Stejné jako vždy, jen menší.
10. 2. 2010 14:53
Re: K čemu?
tvůj názor je velice silně determinován tvým vlastním cítěním ohledně A1. Možná právě většině lidí příjde krásné, minimálně interiér je proti té šílenosti v MINI parádní, a proto si jí pak koupí. Sám určitě víš, jak těžké je předpovídat úspěch/neúspěch nového modelu. Tam se i jiné "kapacity" občas minou. Audi nevaří z vody, určitě mají hodně dat potvrzující díru na trhu, do které A1 nasadí.
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 15:05
Re: K čemu?
:yes:
necítím se jako prorok. Jen jsem napsal svůj názor na věc.
Nicméně občas i automobilky hrábnou vedle. Nemyslím si, že A1 bude fiasko. Ale myslím (a možná se mýlím), že možná bude A1 dalším Audi bez nástupce.
10. 2. 2010 15:33
Re: K čemu?
A2ka prisla moc brzo...ale i dnes vypada porad dobre...
10. 2. 2010 15:48
Re: K čemu?
A2 přišla hlavně se špatnou filozofií podle mně. Vypadalo to jako malé MPV, v čase když prémie jen začínala pronikat do SUV. No a pak ta cena vs technika. Ok, karoserie fajn, ale ty motory jen průměr.
10. 2. 2010 15:55
Re: K čemu?
Myslim, ze by prepracovany nastupce dnes sanci mel...rozhodne vetsi, nez tenkrat.
10. 2. 2010 17:07
Re: K čemu?
asi jo, minimálně pro A-classe by to byla zajímavá konkurence
10. 2. 2010 17:29
Re: K čemu?
Jak už jsem psal, A2 přišla především příliš brzo. Žádná mýta, relativně příznivé ceny paliv, žádné daně...
10. 2. 2010 15:40
Re: K čemu?
nejsme ve sporu, jen se snažím naznačit, že někdy je nutné se oprostit od vlastního nazírání a podívat se na to v širších souvislostech. Samozřejmě i co se týče chování trhu, vždy tam zůstává faktor nevyspytatelnosti, nebo nějakých výkyvů. Uvidíme jak to dopadne. Co se týče této kategorie, o A1 obavy nemám, spíš s nadějí hledím na DS3 ale tady si fakt nedovolím žádnou předpověd
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 16:07
Re: K čemu?
DS3 a vůbec celá řada DS Citroenu mi přijde jako mimo. Byť auta to jsou hezká. Ale ta "bipolarita" značky podle mě nemá šanci na úspěch. Možná, kdyby Citroen založil novou, byť třeba i "virtuální" značku DS, pak by to možná mohlo klapat. Toyota také vytvořila Lexus stejně jako Nissan Infinifi. Nikdo se nesnaží prodávat "prémii" pod svou vlastní značkou, pokud nejde jen o různá přikrášlení typu individual... Ale sám jsem opravdu zvědavý na prodeje. Ale nepochybuji - ve Francii to bude dobře prodejné zboží.
10. 2. 2010 17:04
Re: K čemu?
Citroen chtěl nejspíš navázat na svoji historii, proto nevytvořil samostatnou značku, jenom jakousi vnitroznačkovou platformu.

Toyota a Nissan historicky neměli kde navázat a jejich odnože byly myslím vytvořeny specificky pro US trh a pak se začali rozlézat do světa (opravte mě někdo jestli se mýlím)

Citroen se chystá celkově dost investovat do řady DS po stránce marketingu a vytvoření obecného povědomí. Uvidíme, jestli se to uchytí. Frantíci se postupně stahujou z vyšší střední, ve které byly až do tohoto tisíciletí docela silní, SUV šílenství je jaksi minulo a až teď se chytají pár modely, tak možná tohle by mohla být zajímavá cesta do budoucna
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 18:21
Re: K čemu?
Podle mě je schizofrenní pojetí značky neslučitelné. Citroen by se podle mě měl rozhodnout, jestli chce dělat mainstream nebo "prémii". Náklady na vývoj se takhle z čistého papíru nedají hodnotit, třeba ty částky na vývoj/reinkarnaci standardních vozů řady C na řadu DS není nějak drahé. Ale já jako zákazník tomuhle pojetí příliš nerozumím. Přeci nebudu kupovat Citroena DS coby luxusní vůz, když Citroen dělá takové plechovky jako C1/2/3/4/5... Je fakt, že vnímání značky Citroenu to může jen pomoci.
Nicméně aby frantíkům do budoucna zůstal alespoň nějaký segment >:-[] Ale je fakt, že v MPV dodnes podle mě nemají konkurenci. Asi mají ve Francii hódně dětí (asi to bude tou nevěrou >:D )
10. 2. 2010 15:32
Re: K čemu?
Presne tak, BMW s jednickou strcilo premii do nizsi stredni a slavi uspech, Audi udela tohle s A1kou ve tride minivozu a ma taky vyhrano..
10. 2. 2010 15:44
Re: K čemu?
tak ono pro BMW částěčně do té nižší střední prošlapalo cestu právě AUDI s první generací A3.

Na druhou stranu mě obrovský úspěch 1-er trošku překvapil. Jasně, úspěch jsem čekal, ale prostě zabodoval fakt hodně. Ale přesto se mi nelíbí >:-[]
10. 2. 2010 15:51
Re: K čemu?
Hecbrec verze je prapodivna to souhlasim, ale kupatko a kabro je krasny..
10. 2. 2010 16:54
Re: K čemu?
z téhle trojky bych dal jednoznačně přednost kabriu. Mně ten hatch připomíná M3 v té kryté verzi (M3 roadster z 90tých let, nevím jak se to přesně označuje) a to byl fakt hnus. Osobně se mi nejvíc líbí končíce 5er před F/L, nová 5-er vypadá slibně, uvidíme co naživo, a druhá generace X5 je taky supr. 3er s M-paketem po F/L by mi taky nevadil, nebo 3er kupé, to je vysloveně nádherné :yes:
10. 2. 2010 17:02
Re: K čemu?
Jj ma to z boku podobne tvary, napsal jsi to spravne bylo to BMW M3 Roadster, taky jsem mu nikdy neprisel na chut, v te dobe jsem mel Z3ku normalni po tatovi, juu kolikrat ja si dal trapne na hubu, kdyz jsem do ni chtel naskocit >:D .
535ku 2008 mam ted, pritelkyne mi tvrdi, ze se u pride inspirovalo BMW hlavou krokodyla, kdyby sem na tyhle diskuse prisla, ta by vsem vysvetlila, jak se delaj auta a cemu jsou podobny >:D . Zakladni vec je, jak se auto tvari, jestli se ,,smeje" , ,,mraci" , ,,vyzera hlupo" , pak se taky clovek dozvi, ze jeji 3ka vypada jako jeji podpisove pero a podobne veci >:D >:D .
11. 2. 2010 10:44
Re: K čemu?
Brousíš někam, o čem moc nevíš. Divil by ses, jaká by byla poptávka po 1+1 v Pařžské. Je to popsáno už nahoře, specifická skupina lidí si zrovna radši najme 1+1 v Pařížské, než aby se denně trmácela z Kladna a to veskutečnusti ono Kladno není alternativou k onomu hypotetickému 1+1 v Pařížské. Alternativa může být v tomto případě pracovní nebo služební 1+1 v Pařížské a jeden barák tak 12+2 třeba v Krkonoších a druhy 10+2 na Floridě. A to jsou ty Qéčka - tedy v tomto případě.
Avatar - Ricardo
10. 2. 2010 14:10
Parafráze Deadlifta
Jak je možné, že 1,2 TSI 63 kW napřed dostane Audi? Proč ho krade Volkswagenu, každé malé děcko ví, že to je motor VW a oni ho dají napřed do Audi >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
10. 2. 2010 14:54
Re: Parafráze Deadlifta
>:-[] :yes:

jak k tomu příjdou majitelé VW, tyhle trapné marketingové rošády by měli skončit >:-[]
10. 2. 2010 15:54
Re: Parafráze Deadlifta
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes:
10. 2. 2010 15:47
Re: Parafráze Deadlifta
To jsi jeste nepochopil ze vse prvni dostava Audi, pote VW pote Seat a na konci to prijde do Skodovky!
10. 2. 2010 15:54
Re: Parafráze Deadlifta
A ty jsi nepochopil vubec nic >:D >:D >:D
10. 2. 2010 15:54
Re: Parafráze Deadlifta
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes:
10. 2. 2010 14:14
iDokovačka poXté
..sakra když to zvládnou korejci,proč to musí v AUDI plandat na kusu drátu???
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2010 17:23
Re: iDokovačka poXté
Protože ten kus drátu bude exkluzivně pro iPod, svůj k svému.
10. 2. 2010 18:17
Re: iDokovačka poXté
protoze iDokovacka ti pri bouracce katapultuje iPod/iPhone kamsi..a kdyz ne, tak je pohodlnejsi drzet a ovladat iPhone/pod v ruce na drate, nez se snazit kouzlit za jizdy s dotykovejma funkcema... :-!
neregistrovaný "dCi"
10. 2. 2010 14:42
o ničem
Působí to na mě jako Ibiza a ta je subjektivně hnus. Takže hnus. :no:
Rozbalit vlákno
3
10. 2. 2010 14:55
Re: o ničem
:yes:
Brrr je to škaredé...Interiér je na Audi nic moc, drahý bude, ale stylový ne :-( K čemu to? Jen aby nedopadlo jak A2.
10. 2. 2010 14:55
Re: o ničem
rychle, stručně, jasně :yes: :-)
11. 2. 2010 16:32
Re: o ničem
Ibiza je náhodou jedno z nejhezčích - možná i nejhezčí auto mezi současnými malými vozy. ;-)
Avatar - pocitac
10. 2. 2010 15:47
názor
Můj názor je, že Audi nemůže udělat pěkné, stylové malé auto. Jejím trumfem jsou nabubřelé, namistrované limuzíny, které musí každým kouskem dát najevo, že v autě sedí člověk s největším přirozením, nejvíc naditou peněženkou a s absolutní předností v jízdě... tohle se s malým, stylovým autem nějak neslučuje. tak asi tak.
Rozbalit vlákno
49
10. 2. 2010 15:49
Re: názor
Nesouhlasim! Toto plati vice pro BMW nez Audi.
10. 2. 2010 15:53
Re: názor
Nepomlouvej BMW jen proto, ze ho jinym zavidis.
10. 2. 2010 17:11
Re: názor
Ja nempomlouvam, jen mam spatne zkusenosti s lidmi co vlastni tuto znacku. Sedlam A4. Takze jestli jsem mel dat 34 tisic za Audinu ci BMW o penezich to nebylo! :no:

Neznas = nesud!
10. 2. 2010 18:01
Re: názor
Proc si kupuje auto s volantem na prave strane >:D ? Ze by autoskola pro budouci tramvajaky? Student slape jen na brzdu a misto spojky bude mit plyn >:D , koleje jsou precpane, tak to musej jezdit po silnicich >:-[] >:D . To by chtelo komplikovanejsi audio, aby melo vic tlacitek >:D >:D
10. 2. 2010 19:20
Re: názor
Nastesti zadne tramvaje tu nejsou!

Ale pokud po nich tak moc touzis, tak sedni do letadla a let do [odkaz]
10. 2. 2010 19:23
Re: názor
Anglie je * sveta, tam me nikdo nedostane, staci mi ty hruzy, kdyz musim v Heathrow presedat, vic * pohromade v Evrope clovek nenajde, vubec se skotum a irum nedivim, ze ty anglicke prizdisrace, jejichz nejvetsim historickym uspechem bylo, ze se nekomu s cizi pomoci ubranili, nesnasi. :-!
10. 2. 2010 19:38
Re: názor
Jo jo historie!

Taky znam lidi (a neni to muj nazor) co teoreticky si mysli, ze * Cesi si nechteji spinit ruce, a radeji nechaji Hitlera na ceske uzemi a jeste mu dali k dispozici cely prumysl.

Z historii ja nic nenadelam!
10. 2. 2010 19:50
Re: názor
To nejsou lidi, to jsou s odpustenim zmr_i. A nemluvim o historii, mluvim o soucasnosti, jejich neschopnost a zpomalenost z nich dela krajinu pitomcu a par lidi,,kteri pod rouskou aristokracie berou vse, coz je dobre, sikovnym patri svet a ryngle muzou pouze snit... :-!
10. 2. 2010 19:22
Re: názor
No jasne, Romy tu prece vitaj! Jen zertuju.
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 19:01
Re: názor
Hele co máš společnýho s Toyotou? (kromě nicku samozřejmě) Já jen že dost často pod články o toyotě diskutuješ...a jezdíš A4. Nedávno jsem viděl nějaký fotky, kde vedení Toyoty vystupovalo z Audi A8, tak jen jestli to nemá Toyota jako firemní flotilu (místo Lexe) >:D
10. 2. 2010 19:17
Re: názor
>:D >:D >:D Top management Skody auto taky jezdi v A8kach :-) ..
10. 2. 2010 19:17
Re: názor
>:D >:D >:D Top management Skody auto taky jezdi v A8kach :-) ..i kdyz to je samozrejme koncern..
10. 2. 2010 19:32
Re: názor
1. Toyota je srdcova zalezitost z detstvi a vztah k Japonsku jako takovy, to znamena: neplet do toho soucasnou situaci Toyoty co by jsi koupil ci nekoupil/ co je spatne ci dobre pokud by jsi mel penize.

2. Kazdy vi, na dlouhe cesty potrebujes v Evrope kultivovany diesel a to se u IS neda rozhodne myslet vazne.

3, Proc sam Toyoda priznal, ze po svezeni v Sciroccu, zavidi Vw-nu, tak vyvazene auto.

Proc by Toyoda nejezdil v A8 ?

1. poznej konkurenci
2. vyhodnot vlastni nedostatky
3....etc.

Tomu se rika SWOT

Uz chapes?
10. 2. 2010 19:36
Re: názor
Do SWOTky ti sedi castecne jen bod cislo 2, ale to je vedlejsi. Jinak dik za hezkou fotku Edinburgu :-) .
10. 2. 2010 19:44
Re: názor
Evaluate the Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats involved in a project or in a business venture.

Ale jo hadat se tu nebudu co tam patri ci ne jelikoz nejsme v tomto smeru zadny odbornik!
10. 2. 2010 19:55
Re: názor
Jsem ekonom, ted me cekaji 2 statnice, jedny v CR, jedny na Islandu.

S - strenghts
W - weaknesses
O - opportunities
T - threats

edit - aha ty jsi to uz vypsal, no nic :-) :yes:
10. 2. 2010 19:59
Re: názor
No vidis ja byvalej malir naterac a guma z povolani nebo z povalovani? Uz si to nepamatuju ;-)
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 19:46
Re: názor
Hele já to nemyslel nijak spatně...jen jsem si vzpomněl na tu fotku. To, že Toyoda jezdí A8 mi i tak příjde dost zvláštní...obzvlášt pokud tak činí před zraky novinářů...

Jistě, vím co je SWOT analýza ;-)
10. 2. 2010 19:56
Re: názor
Ja nevim, z ktere zeme ta fotka byla, ale treba Hotel Ritz v Londyne pouziva vice mene sluzebni nekolik A8. Takze dejme tomu Toyoda pokud je z hotelu po svete prevazen v Evrope ci Americe pouzije sluzebni auto daneho resortu kde je ubytovan ...atd.

To auto je proste jen executive taxi nic vic nic min a kdoby se zatezoval objednavat a platit zato, aby jsi mel vzdy pristavenej lexus LS.

Toyoda je executive "ne" Sheik ci filmova hvezda co si sebou bude vozit vlastni flotilu aut.
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 18:56
Re: názor
:no: ale no tak...to jsou výpady...
Avatar - pocitac
10. 2. 2010 15:58
Re: názor
BMW má jinou filosofii, a je to vidět právě třeba na BMW 1.
10. 2. 2010 15:59
Re: názor
BMW je proste BMW :-! .
Avatar - Ricardo
10. 2. 2010 16:33
Re: názor
BMW je radost. Teda radost je BMW >:D
10. 2. 2010 17:32
Re: názor
Asi proto je tedy ve světě všeobecně uznáván tak známý a nechvalně proslulý pojem BMW Fahrer. >:-[] :no:
Avatar - pocitac
10. 2. 2010 18:00
Re: názor
BMW už se té nálepky zbavilo, byla to dlouhá a smutná historie snad ještě z dob starých dobrý E30, teď ale v této oblasti kraluje AUDI.
10. 2. 2010 20:45
Re: názor
Německá fora značí něco jiného. >:D
10. 2. 2010 15:53
Re: názor
Tebe sere, ze na to nabubrele auto nemas a dle projevu asi nikdy mit nebudes vid? :-)
Avatar - pocitac
10. 2. 2010 16:11
Re: názor
nový Audi si asi fakt nikdy nekoupím, ojetinu možná... tak přemýšlím, že Audinu se fakt nikdy neměl, kamarád má A4 a to je teda pelech, větší plečku jsem snad ještě neviděl na silnici >:D ale on u ní razí názor, že do toho auta nestrčí ani korunu a bude mu sloužit jen za benzín a olej :-) Jediné co je ok je motor TDI 66kw, ten drží.
10. 2. 2010 16:17
Re: názor
Ja se bavim o novych autech, ne o srotu z nemecka za 1000 ecek. :-) . Co ma za rocnik :-) ? neco kolem 1996?
Avatar - pocitac
10. 2. 2010 16:36
Re: názor
jj asi tak 96, má to asi 5 let a koupil to za 80 tisíc. Je fakt, že pořád jezdí, ale jak sám říká, už je to o život >:D . Tady teda neplatí to moje rčení o majitelích audi, ten kluk je naprostý opak, ale taky si tohle auto koupil tak trochu omylem. Nedávno například koupil dva Velorexy, ted se v nich hrabe a vyrazil s nima na Elefantentreffen 2009 :-!
10. 2. 2010 16:51
Re: názor
Aha, tak to potom chapu :-) ..
10. 2. 2010 19:53
Re: názor
doporučuji restart tvého systému :-) neboť tvé bláboly o majitelích audi jsou neuvěřitelné, zvlášť když znáš osobně jednoho majitele totálky z roku 96 :-)
Avatar - pocitac
10. 2. 2010 20:11
Re: názor
tak sorry, lowkick je ta druhá vyjímka >:-[] já sem si o majitelích této značky, neudělal obrázek v hospodě, ale na silnici :no:
10. 2. 2010 22:27
Re: názor
jestli ses díval přes sklípkana na čelním skle svého veterána...v rohu dálniční známka z devadesátýhodevátýho...jo vzpomínka na lepší časy...tak takovou sociooptikou vidíš každé Audi v rychlým rudě...a to není dobré pro tvé duševní zdraví...majitelům Audi je to u... >:-[]
Avatar - Ricardo
10. 2. 2010 16:30
Re: názor
Nabubřele může po někoho vypadat i Hyundai Grandeur...
10. 2. 2010 16:52
Re: názor
Zase to neprehanej >:D :-)
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2010 17:49
Re: názor
Tak co, nadhodíš nějaký vtipy na Audi, jako jsi to udělal pod Julkou? >:D
Avatar - pocitac
10. 2. 2010 17:58
Re: názor
na audi žádný neznám, ale znám pěkný na VW... "Volkswagen Das Auto" >:D >:D
10. 2. 2010 18:05
Re: názor
Nikde nic clovece, je to spatny :'-(
10. 2. 2010 20:35
Re: názor
Five Englishmen in an Audi Quattro arrived at an Irish border checkpoint.

Paddy, the officer, stops them and tells them: "It is illegal to put 5 people in a Quattro, Quattro means four"

"Quattro is just the name of the automobile," the Englishman retorts disbelievingly. "Look at the papers, this car is designed to carry five persons."

"You cannot pull that one on me," replies Paddy "Quattro means four. You have five people in your car and you are therefore breaking the law."

The Englishmen replies angrily, "You idiot! Call your supervisor over I want to speak to someone with more intelligence!"

"Sorry," responds Paddy, "Murphy is busy with 2 guys in a Fiat Uno."

taxi..
11. 2. 2010 10:51
Re: názor
Pobavil jsi mně (nemyslím to ironicky), díky, hezkej den... :-)
11. 2. 2010 16:30
Re: Blbost.
To jsou úplně mimo názory... :no: :-!
10. 2. 2010 19:03
zA 1
Vzhled tohoto prcka není pro mě žádným překvapením, bylo již nějakou dobu jasné, jak bude A1 vypadat. Mně osobně se líbí, Audi si, dle mého názoru, vytvořilo dobrý designový směr, který se dá dobře použít jak na ani ne 4-metrové miniauto, tak na 5-metrovou luxusní limuzínu. Ovšem víc než exteriér (u kterého se vzhled tedy docela dal předvídat) mě potěšil interiér, který podle mě tomuto vozu skvěle padne - jednoduchý, elegantní a domnívám se, že bude i náležitě kvalitní, o to bych u Audi strach neměl. Motory nejsou žádným velkým překvapením (tedy až na 63kW verzi 1.2TSI), uvidíme, jestli a jaké Audi postupně přidá. Jsem zvědavý, jak dopadnou první testy. Můj první dojem je rozhodně dobrý :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
10. 2. 2010 19:41
Re: zA 1
Souhlasím, design je jasný a nemá cenu ho řešit, Přijde mi, že u Audi zadají do nějakého programu rozměry a ten na ně pak aplikuje designová schémata Audi...i to je cesta k úspěchu, jak je vidět.
Cením si na Audi toho, že auto nenafukuje. Kéž by s tím přestaly i ostatní automobilky. Interiér je podle fotek kvalitní.
Vypadá to, že Audi splnilo očekávání. A ta byla vysoká. :yes: A s konkurencí - MiTo bude plnohodnotná konkurence, v této třídě nejde zas tak o zpracování, ale o styl, výbavu, motory...a v tom podle všeho budou MiTo a A1 poměrně rovnocennými konkurenty.
Avatar - Pierro
10. 2. 2010 21:16
Jednička
Tak panstvo už je tomu více měsíců co jsem nic nenapsal, ale tady nelze jinak.
Takže drzci drzků, kovbojové prémií, onanisti vlastních autosnů, metroši i krásné slečny, a koneckonců i obyčejní řidiči, je tu nový král, budoucí vládce třídy malých vozů. Jednička která si na ni nemusí hrát. Jednička, která se již jako premiant zrodila. Pějme chválu, těšme oko, těšme se na první svezení. Tahle stylovka vás přesvědčí. Nechme doma pemprsky, nechme doma předsudky a vžijme do hmatatelné kvality. Kvality nejen jízdní, technické ale i estetické. Je tu nový lídr, nový krasavec, který ukazuje jak vypadá supermini v moderním pojetí. Přátelé, tohle je budoucnost. Žádné retro... Bravo Audi... ;-)
Rozbalit vlákno
5
10. 2. 2010 21:31
Re: Jednička
:-) V poslední době se ale těch, podle mě velmi pěkných, "stylovějších" miniaut(nebo spíš malých aut) zrodilo docela dost - ať už Mi.To, DS3, A1. Plus tu máme stálici Mini (ten je sice o něco menší, ale to zas tolik nevadí v této kategorii, si myslím). Každé na to jde trochu jinak, Mi.To klasickým horkokrevným italským designem, který chytne za srdce, DS3ka francouzským šarmem, z kterého na první pohled čiší hlavně komfort a Audi svým chladným technicistním designem na pomezí elegance a sportovního šmrncu. Aspoň to je můj subjektivní dojem. :-)
Avatar - Pierro
10. 2. 2010 22:33
Re: Jednička
Zdarec bráško, jak se vede?? ;-) v zásadě s tebou souhlasím. Mini je velice pohledné, stejně jako Fiátek 500. Obě jsou to však retra. MiTo je zajímavé a rozhodně originální, svým designem mě ale zas nijak neoslnilo. Na DS3 jsem opravdu zvědav. Když tedy opomenu retrodesignové konkurenty jeví se mi A1 jako opravdu krásné auto. Dle mého názoru minimálně designově nemá chybu. A teď trochu OT - už jsi viděl novou A8 a A7?? Co jim říkáš??? ;-)
10. 2. 2010 23:08
Re: Jednička
Vede se vcelku dobře, co ty? Mi.To jsem viděl zatím naživo jen jednou, ale mně osobně se dost líbí - má ten správný italský šmrnc, tu horkorevnost, podle mě velice zdařilý vůz. na DS3 jsem také zvědav, z obrázků vypádá také velmi dobře, jediné, co mi tam trochu vadí, je ten "nedokončený" B-sloupek, který nesahá až po střechu. Pro někoho to může být vělice atraktivní a osvěžující prvek designu, pro mě je to spíše rušivý prvek.

Na vlastní oči ještě ne, ale A8 samozřejmě na obrázcích jo a o A7 už taký mám ze spy photos představu (byla vyfocena naprosto bez kamufláže v nějaké továrně Audi). A8 na mě působí opravdu velmi dobře - nikdo asi nečekal žádnou revoluci, ale Audi, podle mě, opět předvedlo mistrovskou evoluci designu, to auto bude podle mě zase jen velmi pomalu stárnout. A8 si zachovala, dle mého názoru, eleganci a reprezentativnost a přidala možná trochu sportovnosti (ale to u 5m luxusní limuzíny není pro mě osobně zas tak významné). Co mě ale odrovnalo, to je interiér. Z, podle mě, již tak zdařilého interiéru staré A8 udělali naprosto překrásný obýváček (ve mně tedy spíš evokuje pocit luxusní jachty). Tohle se podle mě moc povedlo, v tomhle je podle mě A8 před svými konkurenty. Jinak motory vypadají také velmi zajímavě,... takže již se moc těším na první testy a srovnání s konkurencí :-) Tak až si dodělám ten řidičák, tak jednu A8 4.2FSI prosím >:D No, na tu mám ještě čas, taková A5 2.0TFSI by byla pro mě akurát >:-[]
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2010 22:35
Re: Jednička
To je keců pro jednu Ibizu se čtyčmi kroužky pro ***ky >:-[]
Jinak tam máš chybu - Bravo FIAT >:D
Avatar - Pierro
10. 2. 2010 22:46
Re: Jednička
ty v tom máš nějak guláš zelenáči... :-O trápí tě víc neznalost aut anebo neujasněná sexuální orientace??? >:-[]
10. 2. 2010 21:37
Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
Co to je za příšerné číslo?? Takový koeficient má můj Lexus RX který se neprávem řadí do velkých SUV. Pokud je ta hodnota skutečně tak vysoka tak by ji mělo AUDI zamlčet jinak mne napadá...kde udělali soudruzi z NDR chybu?
Rozbalit vlákno
10
11. 2. 2010 07:52
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
koeficient nieje odpor, ale tvar a ten nesuvisí z rozmerom. vynasob rozmerom a mas odporovu silu.
11. 2. 2010 14:30
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
lol, to kde si pocul taky nezmysel???

Pre tvoju informaciu: koeficient odporu vzduchu vozidla udava pomer medzi odporom daneho vozidla voci prudeniu vzduchu v porovnani s odporom plocheho telesa rovnakeho maximalneho prierezu ako hodnotene vozidlo.
Avatar - Emel
11. 2. 2010 18:40
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
Jo, takže má pravdu.
12. 2. 2010 08:21
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
aj rozumieš čo si napisal? LOL
11. 2. 2010 08:03
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
Chyba je v tobě. Kde jsi byl když soudruh učitel vykládal o koeficientu odporu vzduchu? Ono miniauto i SUV mají podobně nepříznivý poměr čelní plochy k délce (prostě taková široká, vysoká a krátká krabice) a tudíž i koef.odporu vychází podobně. To nemůžes srovnávat s nějakou dlouhou limuzínou nebo kupátkem. Do miniauta musíš natlačit vše na pár metrů délky, myslet na bezpečnost a nemůžeš vše podřídit aerodynamice. Nakonec ale miniauto má odpor vzduchu poměrně malý díky malé čelní ploše a o ten jde především.
Avatar - white label
11. 2. 2010 09:24
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
Souhlasím, já to ani nekomentoval, protože hlavním sdělením bylo zřejmě to, že má (údajně) Lexus RX (400h), i když i podle fotogalerie k němu to vypadá dost nepravděpodobně... :-| :-)
11. 2. 2010 09:36
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
Koukni do profilu a nalezneš recenzi.
11. 2. 2010 10:00
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
Aha, takže píše o tatínkovu Lexuxu, který zde vydáváš za svůj. To seš teda hrdina. :no:
11. 2. 2010 12:51
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
Já se tím netajím, je to tam dokonce nepsáno že to není moje auto. Ale rozhodně to nic nemění na situaci že to má stejný Cx.
11. 2. 2010 13:11
Re: Koeficient odporu vzduchu?? To je jak SUV...
Viz příspěvek lussa ohledně Cx.
neregistrovaný "Oplik1.3"
11. 2. 2010 06:49
Ale
mi chvilku trvalo, než jsem zjistil, co mi té kastli vadí....ano, ten převiz zadních světel pro mě činí tohle auto nehezké.... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
11. 2. 2010 09:14
Restart automobilismu
Audi A1 má vše co k úspěšnému prodeji potřebuje - techniku, vzhled (až na ten zadek) a hlavně to nejdůležitější co ovládá západní trhy díky pubertálním časopisům a lá SPEED, MAXIM atd. A tím hlavním je IMAGE. Máte peníze, chcete vypadat cool a nepotřebujete mnoho místa? Co koupíte? VW Golf Tredline nebo A1? Budete vůbec uvažovat o Polu Highline? Asi ne ...
A1 se díky tomu bude prodávat velmi dobře, ba výborně. Tedy než do tohoto segmentu dorazí BMW a MB, což bude otázkou času. A s rostoucí prémiovou konkurencí se bude snižovat i cena těchto vozů a tím i jejich dostupnost. IMAGE efekt opět zafunguje a mainstreamové automobilky budou muset jít také dolů scenou, protože odliv zákazníků bude velký. Již dnes to vidíme ve vyšší střední a střední třídě, kde Francie a Itálie musí vyklízet pozice. Jako první to odnesou italské vozy, mají mizernou pověst a omezenou sortu zákazníků. Francouzi se nedají - Citroën tento trend odhadl a začíná s řadou DS. Ale na konci to bude vypadat jako na počátku automobilismu- na trhu bude pár plnoformátových značek a všechny budou ty jenž dnes nazýváme prémiemi.
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2010 10:53
Re: Restart automobilismu
Se trochu bojím, že máš pravdu.....
11. 2. 2010 16:22
Malé, hezké, kvalitní ..... ale zároveň bez většího kouzla a
Ideální auto pro ženy, dobře situované důchodce a děti bohatých rodičů. Jinak kvalitní auto, ale trošku beze smyslu. Nebo? :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
12. 2. 2010 12:50
Ptám se kde je ta "krize" ?
Evropa by zřejmně potřebovala pořádnou a dlouhodobou hospodářskou a ekonomickou krizi.Výroba SUV běží stejným tempem,jen s malým zaváháním...Audi má tak silnou pozici na trhu,že to zkouší i s malým prémiovým autem.Kdyby krize zasáhla automobilky opravdu citelně...změní se jejich portfolio. Proč nemá aspoň jedna evropská automobilka jedno vyloženě levné a jednoduché auto? Bojí se,že by se z něj stal bestseller stejně jako v dobách dřívějších..kdy v krizi,nebo poválečné chudobě se 2CV nebo Brouk výborně prodávali?
Rozbalit vlákno
0