Dodnes jsem nepochopil, proč VW u své první unifikované podvozkové platformy udělal tak zoufalé krátký rozvor 2513 mm v kombinaci s dosti velkými koly (a tedy i podběhy) - konkurence byla v té době bez výjimky rozvorově štědřejší. Pro vzrostlejší zadní cestující v milionech těchto vozů to znamenalo peklo s odkrvováním dolních končetn a vraženými koleny do opěradla - viz Octavia I. generace, Toledo II, Golf IV atd.. Zaplať pánbůh, že už je toto období pryč... :-(8-s
s tym razvorom suhlasim.... ale kym A3 alebo potom golf 4 este vyzerali ako hatchbacky s dlzkou do 4,2m v pohode tak dlhsia O1 na tejto kratkej plosine posobila skutocne uz moc divne... ono tych 4,5 metra dlzky s razvorom 2,5 metra proste posobilo zvlastne a nevyvazene z ktorejkolvek strany ( kombik to trosku zachranil tym prirodzenejsie vyzerajucim kombi previsom )... pritom uz vtedy ( koncom 90tych rokov ) mali auta nizsej strednej triedy razvory atakujuce 2,6 metra.... inak ale aj dnes mam pocit ze vw stale niekde este na razvore "setri" ..... staci sa pozriet na razvor clia ria i20 alebo corsy a porovnat si to s fabiou/polom/ibizou .... a je jasne .... ze ista "razvorova dieta" este stale v koncerne nadalej pretrvava
ano suhlasim.... nemusi tu byt vzdy priama umera ze cim vacsi razvor tym viac miesta ako u konkurencie ... su pripady kedy to nemusi platit.... mas pravdu :yes:
Luxusní je hodně přehnané. Je to kompakt prémiové značky, který se snaží na koncernových komponentech být prémiový. Ale luxusní rozhodně není, to od kompaktu ani nikdo nečeká.
První generace nenabízela prakticky nic navíc oproti Golfu IV. Naopak jen v Golfu jste mohli mít v kompaktu 6-válec 2.8 či ve verzi R32. A je snad Golf luxusní?