"Ten využívá k výrobě plynu výhradně energii z obnovitelných zdrojů, přičemž emise oxidu uhličitého, vznikající při jeho výrobě, přibližně odpovídají tomu, co vyprodukuje A3 g-tron při jízdě na benzin."
Při výrobě e-gas je CO2 konzumován, ne produkován. Proto je CO2 "neutrální".
"Provoz na Audi e-gas má vycházet na přibližně 3,5 eura na 100 km, bude nabízen na 650 čerpacích stanicích v Německu..."
Pokud vím, plán byl syntetický metan pumpovat do distribuční sítě na zemní plyn, jelikož zemní plyn je více méně metan. e-gas karta by měla fungovat tak, že Audi objem zakoupený skrze tuto kartu napumpuje do sítě. Ne, že by zákazník přímo tankoval syntetický metan.
Tohle jsou hodně staré informace a stejně to nedokážete napsat správně. Co se týče nádrží atd., technika je to shodná s Golfem (alespoň, co vím) a je známa už roky.
Dvě nádrže pod kufrem, náprava je kliková. Existuje ještě druhé provedení, které má třetí, menší nádrž pod sedadly. Té musí ustoupit nádrž na benzín. Podle velikosti nádrže na benzín tedy poznáš, o kterou verzi jde, byť tu se třemi jsem viděl jen na výkresech a nevím, jestli ji na konec vůbec plánují do něčeho použít.
Nedávno tu myslím někdo psal, že by snad Octavia měla mít multilink s TGI (CNG), o tom nic nevím, budeme se muset nechat překvapit.
PS: Rychlé vyhledání našlo ilustraci, tak tady ji máš: [odkaz]