Audi zveřejnilo další informace k připravovaným motorům pro své kupé A5 – společně s nejsilnějším osmiválcem 4.2 FSI ve verzi S5 se celková nabídka rozroste na 8 agregátů. A máme kompletní ceny.
Koukam, ze maji novy motor - 4,2 sestivalec ktery ma pri 260 kW uzasnych 7000 koni, 3,0 TDi ma zase jen kW, koukam, ze jste si dali opravdu s clankem praci a venovali mu maximalni peci :-/
Navic pochybuju, ze by osazovali A5 motory 1,8 170 HP a 2,0 180 HP, to nema logiku, ani cenove rozliseni nezapada do ostatni rady.
Tak jsem ho omrk´. Nemá chybu. Největší překvapení oproti snímkum z článků byly sympaticky malé rozměry. A pak - masívní boky. Ty mě tedy zaujaly. Ápětka sedí jak přikovaná, předek má dokonalý výraz dravce... je to velmi stylové auto pro singlistu, či pro dva, co jsou dobře finančně zajištěni. Vlastně... cena i pod melouna... tak to je zázrak.
Je to z toho důvodu, že konstrukčně je A5 jiná, než ostatní modely Audi (motor posunutej víc vzad atd...). Proto tam automat "nepasuje". Momentálně se pracuje na novém, kterej bude kompatibilní. Takže automat bude, ale až za nějakou dobu. Ale stejně... Je to sportovní auto, tak proč ne manuál?;-) A mimochodem... krása, úžasný auto...
Je to z toho důvodu, že konstrukčně je A5 jiná, než ostatní modely Audi (motor posunutej víc vzad atd...). Proto tam automat "nepasuje". Momentálně se pracuje na novém, kterej bude kompatibilní. Takže automat bude, ale až za nějakou dobu. Ale stejně... Je to sportovní auto, tak proč ne manuál?;-) A mimochodem... krása, úžasný auto...
Jedna z mala Audi, o kterych muzu rict, ze se mi vylozene libi. Zadni cast auta mi pripomina koncept TUDOR, a predni svetla (podsviceni ala amer. fotbalista) zase koncept JOYSTER. Od toho ale delame koncepty, zkousime nove moznosti a cekame na ohlas. Ohlas konceptu TUDOR byl obrovsky a neni divu, ze se A5 libi.
Rad bych tento vuz bez elektroniky, bez turba, klasickou pristrojovku jakoby muscle car 70.let. Libil by se mi jeste vic.
Konecne sa redakcia auto.cz zobudila a vracia sa k zazitej jednotke vykonu k. Slava >:D
Horsie je to uz s nezmyselnymi udajmi v tech. parametroch. Ak da 195kW 3.2 FSI stovku za 6,6s(co je celkom realne), neviem si predstavit ako by to zvladol 3.0TDI za 5,9s..
Vyhrazeni "samostatne" rady A5 pro mne bylo prislibem vyjimecnosti tohoto kupe. Bohuzel Audi ho samo shazuje nabídkou motoru 1.8T a dokonce 2.0TDI ;-\ a cenou pod 1 mega. Chtějí prodávat všem a to se mi nejak nezda...aby tam nakonec nedavali 1.4T :-(:no::yes:
Rovnako sa mi nevidí moc logickým osadzzovanie motorov 18,TFSi a 2,0 TFSi s výkonovou diferenciou len 7 kW. Aký to má zmysel, dva motory rovnakej konfigurácie (R4), s prepĺnaním a rovnako priamym vstrekom s tak minimálnym výkonovým rozdielom??? Ved to reálne nebude vobec ziaden dynamický rozdiel! Chápal by som minimálny výkonový rozdiel, keby to bolo ako v A6 malé R4 turbo a vacsia atmosféra V6, ale takto...
Tým ale nevravím, ze sú to zlé motory, práve naopak. A na rozdiel od vyssie uvedených názorov si ani nemyslím, ze 1,8 Turbo 125 kW (ja preferujem túto jednotku výkonu :-) ) by bol nedostatocný, tipujem to tak na 225 km/h a 8,5 s, co je velmi slusný základ. Uz aby bol v Oktávke :yes:
Je to těžkej konkurent pro 3 coupé. Kdybych se měl rozhodovat asi bych sáhl po A5, je to prostě kupé se vším všudy. Je nižší než trojka, je širší než trojka o nějakých tušim 7-8cm! což je hodně znát, a to jsou hlavní rysy kupé(široké, nízké). Prostě vypadá úžasně. Jo a m3 půjde dokonce ůplně proti logice, bude mít karoserii ještě o 2,5 cm vyšší než 3coupé. Odjakživa byla m3 nižší a širší oproti klasice, nevím co blbnou v bmw. :-(