Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A5: Dva modely s cenou pod milion korun

Audi zveřejnilo další informace k připravovaným motorům pro své kupé A5 – společně s nejsilnějším osmiválcem 4.2 FSI ve verzi S5 se celková nabídka rozroste na 8 agregátů. A máme kompletní ceny.
Zpět na článek
3. 7. 2007 14:23
neregistrovaný "M3"
3. 7. 2007 14:48
neregistrovaný "uááááááááá"
3. 7. 2007 14:27
3. 7. 2007 15:09
neregistrovaný "M!"
3. 7. 2007 15:19
neregistrovaný "gene"
3. 7. 2007 15:54
neregistrovaný "Cynik"
4. 7. 2007 08:35
neregistrovaný "VolvoS40"
4. 7. 2007 21:03
3. 7. 2007 16:21
neregistrovaný "bam"
3. 7. 2007 22:29
neregistrovaný "joe"
3. 7. 2007 22:29
neregistrovaný "joe"
3. 7. 2007 17:34
neregistrovaný "Peugeotak"
3. 7. 2007 18:15
neregistrovaný "007"
3. 7. 2007 18:53
neregistrovaný "Angel"
3. 7. 2007 18:36
neregistrovaný "anonym"
3. 7. 2007 18:53
24. 7. 2007 11:27
neregistrovaný "kubas"
3. 7. 2007 18:57
3. 7. 2007 19:21
neregistrovaný "ZZ"
3. 7. 2007 19:41
neregistrovaný "lowkick"
3. 7. 2007 21:17
neregistrovaný "ZZ"
4. 7. 2007 09:16
neregistrovaný "Riman"
4. 7. 2007 22:55
neregistrovaný "Žoja"
4. 7. 2007 23:13
neregistrovaný "yxo1"
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 13:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M3"
3. 7. 2007 14:23
Chyby v clanku
Koukam, ze maji novy motor - 4,2 sestivalec ktery ma pri 260 kW uzasnych 7000 koni, 3,0 TDi ma zase jen kW, koukam, ze jste si dali opravdu s clankem praci a venovali mu maximalni peci :-/

Navic pochybuju, ze by osazovali A5 motory 1,8 170 HP a 2,0 180 HP, to nema logiku, ani cenove rozliseni nezapada do ostatni rady.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 14:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "uááááááááá"
3. 7. 2007 14:48
Re: Chyby v clanku
noco.. převrtali 3,2 na 4,2 >:-[]
Avatar - DanieliDesign
3. 7. 2007 14:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 7. 2007 14:27
ŽOLÍK
Tak jsem ho omrk´. Nemá chybu. Největší překvapení oproti snímkum z článků byly sympaticky malé rozměry. A pak - masívní boky. Ty mě tedy zaujaly. Ápětka sedí jak přikovaná, předek má dokonalý výraz dravce... je to velmi stylové auto pro singlistu, či pro dva, co jsou dobře finančně zajištěni. Vlastně... cena i pod melouna... tak to je zázrak.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "M!"
3. 7. 2007 15:09
Re: ŽOLÍK
Pod meloun ano, ale bez sedaček a volantu, počítej minimálně 100k navíc aby se v tom dalo jezdit, spíš 200. ;-)
neregistrovaný "gene"
3. 7. 2007 15:19
Re: ŽOLÍK
No jasně, ale to už je na kupci, aby si tu nezbytnou výbavu vyjednal zdarma :-)
neregistrovaný "Cynik"
3. 7. 2007 15:54
Re: ŽOLÍK
Proč? Pokud to bude mít ESP, automatickou klimu a nějakej ten bag, tak nevidím důvod, proč by se v tom nedalo jezdit.

Jasně, připlatit si za xenony, vyhřívaný kožený sportovní křesla, atp. to je všechno lákavé, ale nikoli nezbytné.
neregistrovaný "VolvoS40"
4. 7. 2007 08:35
Re: ŽOLÍK
V realu vypada fakt hodne dobre.
neregistrovaný "bam"
3. 7. 2007 16:21
automat
Neviem ci sa to tu uz niekedy spominalo, ale z akeho dovodu sa neponuka automat pre 3,0TDI quattro?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "joe"
3. 7. 2007 22:29
Re: automat
Je to z toho důvodu, že konstrukčně je A5 jiná, než ostatní modely Audi (motor posunutej víc vzad atd...). Proto tam automat "nepasuje". Momentálně se pracuje na novém, kterej bude kompatibilní. Takže automat bude, ale až za nějakou dobu. Ale stejně... Je to sportovní auto, tak proč ne manuál?;-) A mimochodem... krása, úžasný auto...
neregistrovaný "joe"
3. 7. 2007 22:29
Re: automat
Je to z toho důvodu, že konstrukčně je A5 jiná, než ostatní modely Audi (motor posunutej víc vzad atd...). Proto tam automat "nepasuje". Momentálně se pracuje na novém, kterej bude kompatibilní. Takže automat bude, ale až za nějakou dobu. Ale stejně... Je to sportovní auto, tak proč ne manuál?;-) A mimochodem... krása, úžasný auto...
neregistrovaný "Peugeotak"
3. 7. 2007 17:34
Jak BMW 3 Coupé
Jako sorry nekamenujte mě, ale mě to prostě z boku i ze zadu připadá jak trojkový kupátko...což neříkám že je špatně, jen takovej postřeh :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "007"
3. 7. 2007 18:15
Re: Jak BMW 3 Coupé
no,neomlouvej se.Ono to připadá už více lidem,s kterýma jsem o tom mluvil.Co naděláme už :'-(
neregistrovaný "Angel"
3. 7. 2007 18:53
Re: Jak BMW 3 Coupé
No co naděláme, když se BMW začlo o***t >:D
Tahle kára designově vychází z Audi Nuvolari (studie roku 2003) ;-)
3. 7. 2007 17:56
A5 x TUDOR x JOYSTER
Jedna z mala Audi, o kterych muzu rict, ze se mi vylozene libi. Zadni cast auta mi pripomina koncept TUDOR, a predni svetla (podsviceni ala amer. fotbalista) zase koncept JOYSTER. Od toho ale delame koncepty, zkousime nove moznosti a cekame na ohlas. Ohlas konceptu TUDOR byl obrovsky a neni divu, ze se A5 libi.
Rad bych tento vuz bez elektroniky, bez turba, klasickou pristrojovku jakoby muscle car 70.let. Libil by se mi jeste vic.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
3. 7. 2007 18:36
Konecne
Konecne sa redakcia auto.cz zobudila a vracia sa k zazitej jednotke vykonu k. Slava >:D

Horsie je to uz s nezmyselnymi udajmi v tech. parametroch. Ak da 195kW 3.2 FSI stovku za 6,6s(co je celkom realne), neviem si predstavit ako by to zvladol 3.0TDI za 5,9s..
Rozbalit vlákno
2
3. 7. 2007 18:53
Re: Konecne
odpoved je jednoducha...overboost... ;-)
neregistrovaný "kubas"
24. 7. 2007 11:27
Re: Konecne
jo overboost je pecka, kdo se v tom neprojede neuvěří : ;-)
3. 7. 2007 18:57
sirokym masam
Vyhrazeni "samostatne" rady A5 pro mne bylo prislibem vyjimecnosti tohoto kupe. Bohuzel Audi ho samo shazuje nabídkou motoru 1.8T a dokonce 2.0TDI ;-\ a cenou pod 1 mega. Chtějí prodávat všem a to se mi nejak nezda...aby tam nakonec nedavali 1.4T :-( :no: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
3. 7. 2007 19:21
Re: sirokym masam
Probuď se! Říkám ti to už dlouho, je to jen VW :-)
neregistrovaný "lowkick"
3. 7. 2007 19:41
Re: sirokym masam
jako bych NIKDY NIC tady nenapsal... no flame...no time :-!
neregistrovaný "ZZ"
3. 7. 2007 21:17
Re: sirokym masam
>:D ok ;-)
neregistrovaný "Riman"
4. 7. 2007 09:16
1,8T vs. 2,0 T
Rovnako sa mi nevidí moc logickým osadzzovanie motorov 18,TFSi a 2,0 TFSi s výkonovou diferenciou len 7 kW. Aký to má zmysel, dva motory rovnakej konfigurácie (R4), s prepĺnaním a rovnako priamym vstrekom s tak minimálnym výkonovým rozdielom??? Ved to reálne nebude vobec ziaden dynamický rozdiel! Chápal by som minimálny výkonový rozdiel, keby to bolo ako v A6 malé R4 turbo a vacsia atmosféra V6, ale takto...
Tým ale nevravím, ze sú to zlé motory, práve naopak. A na rozdiel od vyssie uvedených názorov si ani nemyslím, ze 1,8 Turbo 125 kW (ja preferujem túto jednotku výkonu :-) ) by bol nedostatocný, tipujem to tak na 225 km/h a 8,5 s, co je velmi slusný základ. Uz aby bol v Oktávke :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Žoja"
4. 7. 2007 22:55
Krásná kára
Je to těžkej konkurent pro 3 coupé. Kdybych se měl rozhodovat asi bych sáhl po A5, je to prostě kupé se vším všudy. Je nižší než trojka, je širší než trojka o nějakých tušim 7-8cm! což je hodně znát, a to jsou hlavní rysy kupé(široké, nízké). Prostě vypadá úžasně. Jo a m3 půjde dokonce ůplně proti logice, bude mít karoserii ještě o 2,5 cm vyšší než 3coupé. Odjakživa byla m3 nižší a širší oproti klasice, nevím co blbnou v bmw. :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yxo1"
4. 7. 2007 23:13
back view
zo zadu mi trochu pripomina seat toledo,,, as aj preto medzi fotkami ja tazko najst kolmy priamy pohlad.......ale inac pekne auticko
Rozbalit vlákno
0