Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Audi A5 Sportback – Novinka staticky i v pohybu

Automobilka Audi rozšiřuje rodinu modelů A4/A5 o nový přírůstek v podobě pětidveřového kupé. Elegantní splývavé linie mají nabídnout nejen estetický zážitek, ale i prostor pro posádku a její zavazadla.
Zpět na článek
20. 7. 2009 08:33
20. 7. 2009 11:08
neregistrovaný "BM power"
22. 7. 2009 11:34
neregistrovaný "woodoo"
20. 7. 2009 08:33
stale to iste!
Mam taky pocit, ze Audi produkuje vozidla stale s tym istym dizajnom. Nic nove a stale fadne. Nebyt diod tak sme stale v roku 2002 >:D
Jo, auta su to pohladne,ale az prilis nudne :no:
Chapem, ze je to ich styl, ale u mna su to dva palce dole :no: :no:
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "BM power"
20. 7. 2009 11:08
Re: stale to iste!
suhlasim s tebou ;-) interier sa nezmenil a vzhlad je rovnaky iba diodi dali dozadu ;-\ :no:
20. 7. 2009 11:42
Re: stale to iste!
Absolutni souhlas.
20. 7. 2009 16:08
Re: stale to iste!
No pro tebe jsou treba nudne, pro me zase ne, takze by bylo lepsi dat tam aspon vsuvku "myslim si", "pro me osobne",..., aby bylo jasne, ze tve vlastni pocity nevydavas za fakt ;-). Neber to ve zlem, jen takovy dodatek, ja nejsem zadny fanatik a i kdyz mam Audi rad, tvuj nazor respektuju.
Avatar - white label
20. 7. 2009 16:47
Re: stale to iste!
:yes: přesně tak...
Za "nudné a stále stejné" jsou tady! považovány nejen modely Audi, ale třeba i Golfy od VW, i když se stačí podívat na Evropské prodeje a zjistit, co si o tom myslí většina zákazníků v Evropě...
...a věřím, že pokud by např. Renault šel designově spíš cestou evoluce, při přechodu z MéII na MeIII, mohly by jeho evropské prodeje vypadat mnohem lépe, aniž by se zbytečně cenově podbízel, jako např. na našem trhu...
Moc rád bych vlastnil, nebo "alespoň" spoluvlastnil, podobně "nudné firmy" jako je Audi, nebo VW... ;-) >:-[]
20. 7. 2009 17:09
Re: stale to iste!
Jasne no, taky bych se nebranil vlastnit VW :D. Ja jen, ze si myslim, ze diskuze je o vyjadrovani nazoru, pocitu, dojmu, kazdy je mame jine, to je v poradku a kazdy mame pravo je projevit. Ale je dobre dat vzdy najevo, ze vyjadruju svuj nazor a nesnazim se jej vydavat za fakt, pokud to nemuzu podlozit verohodnymi dukazy (jasne, ze je Mt. Everest nejvyssi horou Zeme muzu vydavat za fakt, ne treba to, ze nejake auto je nejkrasnejsi, jine nejosklivejsi). Rikam uprimne, ze taky kolikrat takhle tvrdim neco, co si ja myslim, jako fakt a ani mi to nedojde, vsak jsme lidi, nejsme neomylni. Jen je dobre dat si na to obcas pozor, podle meho nazoru.
20. 7. 2009 17:37
Re: stale to iste!
"Mam taky pocit"... myslim, ze jde o dostatecne vyjadreni osobniho nazoru, popr. pocitu.
"ja nejsem zadny fanatik a i kdyz mam Audi rad" Audi se ti zatim pouze libi. Nazor si vytvoris az si udelas ridicske opravneni a koupis si sve prvni Audi.
Ja mam napr. rad Jaguar. Svezl (ridil jsem) jsem se jiz nekolikrat a designove, prostorove i ergonomicky mi sedne. Pokud zde vsak nekdo napise kritiku proti Jaguaru, hned se necertim a snazim se ji uznat.
Nejdriv si pockej na ridicak a aspon se v Audi svez. Udelas si o problemu lepsi obrazek.
Avatar - white label
20. 7. 2009 17:48
Re: stale to iste!
Tu poslední větu si vem, prosím, k srdci hlavně ty sám... :-!
20. 7. 2009 19:39
Re: stale to iste!
Labele, nedavno jsem ti dal primou otazku, ne kterou lze odpovedet pouze z vlastnich zkusenosti. Pohorel jsi totalne a uplne jsi se prozradil, ze jsi pouze ubohym kriklounem bez sebemensi osobni zkusenosti. Na tvem miste bych tudiz mlcel.
Avatar - white label
20. 7. 2009 19:46
Re: stale to iste!
Ty si nebyl schopen žádnou přímou, konkrétní otázku ani zformulovat..., tak že si těžko mohl něco čekat, samozřejmě už ani nečekám, že bys byl schopen podobné souvislosti vůbec pochopit... :-!
20. 7. 2009 19:48
Re: stale to iste!
Labele "takze" se pise dohromady. (do hromady abys pochopil >:D ). Zbytek je znovu na mavnuti rukou. :-!
Avatar - white label
20. 7. 2009 19:58
Re: stale to iste!
Už jsem psal, že souvislosti nejsi shopen pochopit...
Další důkaz opravdu není nutný... ;-)
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 08:54
Re: stale to iste!
Už ho netrap... >:D >:-[] On je takovej maňásek tohodle webu, ostatně je jich tu víc, nemusím doufám konkretizovat?? ;-) >:-[]
20. 7. 2009 18:03
Re: stale to iste!
Vsak ja netvrdim, ze mam nejake zkusenosti, ani ze sebe nedelam zkuseneho ridice, mas pravdu, zadne auto jsem doposud neridil, nedela mi zadny problem to priznat. To ovsem neznamena, ze se mi nemuze nejaka automobilka libit a ze ji nemuzu mit rad ;-) . Rozhodne to neni na zaklade nejakych, dle meho, nesmyslnych "blbustek" (mohu-li to tak rict) ve stylu - jeee, libi se mi znacek, tak se mi bude libit i cela automobilka. A je pravda, ze to "mam taky pocit" jsem si nevsim a dotycnemu se omlouvam. Koneckoncu, ono to nebylo nijak spatne mysleno a mireno pouze a jedine vuci pisateli chesterovi, myslel jsem to spis jako takovou mou obecnou myslenku. A take se nedomnivam, ze bych se nejak certil, vzdyt pisu, ze respektuji jeho nazor a nijak se necertim, neutocim vuci nikomu, kazdy muze mit na Audi (a na auta obecne) nazor jaky chce, ja nemam duvod se kvuli tomu certit. ;-)
20. 7. 2009 19:42
Re: stale to iste!
Tve reakce si vazim. Zajimalo by me vsak na jakem zaklade sis udelal svuj nazor na Audi?
20. 7. 2009 20:17
Re: stale to iste!
Tak to je docela proste - je to hlavne diky designovemu stylu (proste designu >:D ) Audi. Koneckoncu, podle ceho jineho by mohla u cloveka v mych letech vzniknout nejaka naklonnost k dane automobilce? Ridit nemuzu a i kdybych se dejme tomu k rizeni nejakeho auta dostal, jiste to nebude zadny premiovy vuz. Nepotrva nastesti jiz tak dlouho a budu delat autoskolu a pote snad dostanu i to ridicske opravneni a pak se muzu pustit do ziskavani ruznych jizdnich zkusenosti. No a krome designu uz to jsou pak jen takove detaily, jakoze dobry dojem ziskany ctenim testu z ruznych motoristickych magazinu/serveru - jasne, Audi neni za vsechno chvaleno, ja vim, ze treba v jizdnich vlastnostech na sve soky jako MB a BMW ztraci, ale i toto se pomalu zacina menit. Ale o to nejde, nic neni dokonale. Dale treba zajimava sportovni historie, zajimave prvky, ktere Audi vneslo do automobiloveho sveta, atd. Jenomze tohle jsou jiz veci, ktere najdeme u mnoha dalsich automobilek, proto ja vyzdvihuji ten design. Jasne, muze se to zdat smesne, ale ten prvotni podnet byl proste design - ta auta se mi proste jiz od dob, kdy jsem se o auta zacal zajimat, libi. ;-)
20. 7. 2009 20:33
Re: stale to iste!
Jeste bych dodal jeden aspekt - opravdu se mi libi, jak se Audi behem cca 25 let (je to spis takovy muj odhad) vypracovala v plnoformatovou automobilku, ktera pokryva opravdu velke mnozstvi segmentu, vcetne nejluxusnejsich, a kterou, dle meho nazoru, znacna cast verejnosti prijima jako premiovou (vcetne me).
21. 7. 2009 08:58
Re: stale to iste!
Patrim do te druhe skupiny. Audi ma prilis mnoho nedostatku, aby bylo ja stejne urovni jako premiove znacky.
V Evrope zatim neni plnoformatova automobilka. Volkswagen je docela blizko, ale ani ten za plnoformatoveho brat nemuzeme. Audi, jakozto znacka, ktera se tlaci do premioveho segmentu ani plnoformatovou byt nemuze.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 09:36
Re: stale to iste!
Mariánku, je vidět, že nejen si nikdy vůz značky Audi nevlastnil, ale ani jej neřídil...
Audi nemá potřebu se kamkoliv tlačit, Audi je plnohodnotný hráč u prémiového stolu. To je dnes jasné každému kdo se trohu zajímá o auta. Jestli ti tohle ještě nedocvaklo, raději choď na webové stránky receptáře. Tam ti ten tvůj plnej formát možná projde... ;-)
21. 7. 2009 10:21
Re: stale to iste!
A4 premiovka vloni a po "faceliftu" mainstream letos. Novinari (vetsina) vidi Audi jako premiovku. To ale neznamena, ze to hned jako stado musi vsichni. Audi jsem ridil jiz nekolikrat. Na konkurenci, at uz nemeckou ci ne, stale znacne ztraci. Audi bych spise prirovnaval k AR.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:25
Re: stale to iste!
Tak k Alfě??? >:D >:D >:D Bože chlape, ty nás tu jen zkoušíš co???.. >:D >:D >:D
21. 7. 2009 17:57
Re: stale to iste!
I ta Alfa me lepsi rodokmen nez Audi.
21. 7. 2009 14:46
Re: stale to iste!
Čím ztrácí ?
Buď si "plácal" a nebo máš nějaké subjektivní pocity o kterých se můžeme bavit.
21. 7. 2009 17:14
Re: stale to iste!
Jo, v pohode, je to tvuj nazor a ja ti ho urcite brat nebudu. Myslim, ze se zde uz vedly dlouhe debaty na tema "premiovost Audi" a ze nema smysl s nimi znovu zacinat. Osobne si myslim, ze je fakt jedno, kdo na to ma jaky nazor, je to kazdeho vec a je naprosto nesmyslne kvuli tomu vest nejake plamenne diskuze (to neni nas pripad nastesti ;-) ), podle me. Co se tyka tech novinaru - jasne, ze nemusime jako stado nasledovat vse, co rikaji. Oni maji taky sve subjektivni dojmy, ktere se jiste promitaji do jejich testu a je uplne jedno, jake auto jake znacky testuji. Nakonec je, podle me, nejlepsi, kdyz si clovek dane auto vyzkousi sam a udela si na nej svuj vlastni nazor. Na druhou stranu si myslim, ze jsou to preci jen profesionalove a to co pisou si dokazou take obhajit na zaklade svych zkusenosti a poznatku. Ono podle me je nejlepsi ty testy (at uz se jedna o jakykoliv magazin, ci server) brat s urcitym odstupem prave uz jen kvuli te subjektivite kazdeho jednoho redaktora - preci jen kazdy clovek je jedinecny a vidi to jinak. Ale myslim, ze nekterym vecem urcite verit muzeme, obzvlast napr. kdyz se na tom shoduje velka cast redaktoru. Ale opakuji, nic to nemeni na tom, ze kazdy ma pravo myslet si o jakekoliv automobilce, aute,... co chce, je to jeho nazor, ktery muze svobodne projevit. Jen opet doplnim, ze si myslim, ze osobni nazor by nikdo nemel vydavat za fakt, pokud jej nemuze podlozit verohodnymi dukazy (to ted nemirim na nikoho konkretniho). ;-)
21. 7. 2009 17:56
Re: stale to iste!
Redaktorum platku nelze verit. Osobni zkusenosti vzdy rozhodnou. Jinak s tebou souhlasim.
Avatar - Pierro
22. 7. 2009 11:11
Re: stale to iste!
Mariánku, ano osobní zkušenosti rozhodnou - to je svatá pravda. Ale ten komu tyhle zkušenosti chybí a pak rozdává kolem sebe moudra, většinou bývá za kašpara. To si zapiš za uši... ;-) >:-[]
21. 7. 2009 10:19
Re: stale to iste!
Prosím, ty nedostatky.
21. 7. 2009 17:54
Re: stale to iste!
1. Automobil premiove tridy by mel vychazet z pohanene zadni napravy.
2. Materialy a dily prevzate z mainstreamovych vozu.
3. Rodokmen. Zde ma navrch Alfa Romeo, Saab i Volvo.

Nemluve o ulozeni motoru, jizdnich vlastnostech A4 na "hrane" v porovnani se skutecnou premiovou konkurenci.

Tresnickou na dortu je Seat Exeo. "Vcera" premiovka, "dnes" mainstream.

Netvrdim, ze Audi nikdy do premiove tridy uplne neprorazi, dnes vsak tuto znacku mezi premiove neradim.
22. 7. 2009 09:05
Re: stale to iste!
Chápu. Můj pohled.
1. Netvrdil bych nutně pohon zadní nápravy. U Audi beru, že se snažila/snaží profilovat jako "ten s 4x4" což je také "něco" navíc než "běžná" produkce (i když by se dalo polemizovat o "kvalitě" řešení 4x4 v podání Audi u některých modelů a použití pouze předního náhonu u "základních" modelů).
2. Což o materiály, ty by se dali napříč koncernem označit za velmi solidní. Spíše ty "společné" ovládací prvky.......
3. Tady bych ne tak uplně souhlasil - viz. Lexus, je a nebo není to premie ? Dle mne ano (a netvrdím to sám)
Můžeme se bavit o jednotlivých modelech prémiových značek a ty na nejnižších stupíncích mohou být (a jsou) jednoduše převálcovány top modely neprémiových značek (kvalita materiálů, zpracování...) ale ještě to neznamená, že by díky nim jejich mateřská automobilka neměla být prémiová.
Takže dle mne lze Audi označit za prémii, resp. za automobilku, která do prémiového segmentu "nedávno připlula"
Avatar - Pierro
22. 7. 2009 11:24
Re: stale to iste!
Mariánku, tak v tom případě může býti prémií klidně škodovka, jelikož stodvaciášek (o jehož prémiovosti tu na autě.cz nikdo nepochybuje) má také zadohrab. Toť za prvé.
Za druhé - ovládací prvky jsou v detailech shodné i u ostatních sesterských (rozuměj levnějších) značek. Možná v menší míře ale tohle ještě z auta prémii nedělá. Obvykle jde o detaily veskrze praktické a proč tedy vymýšlet něco co už bylo vymyšleno?? Apropos Audi je kvalitou pověstné, máš s tím problém??
A nakonec za třetí - v čem je zajímavější rodokmen Saaba a Volva, potažmo Alfy oproti Audi?? Mrkni na to kdo vyhrával velké ceny ve třicátých letech a pak plkej na téma Audi... ;-) :-!
22. 7. 2009 14:02
Re: stale to iste!
Sakra Pierro, to ti "nějak" ujelo.
Jen doufám, že ještě z Marianka nevyleze, že třeba ta Alfa je "prémiovější" než Audi.
Avatar - white label
22. 7. 2009 20:22
Re: stale to iste!
Tak podle Marianka na 100%... ;-)
neregistrovaný "woodoo"
22. 7. 2009 11:34
Re: stale to iste!
je to A5 sportback, preto aj vyzera ako A5... aky maš problem??
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 14:09
znalecký posudek
Chlapci, chlapci, opět jste nezklamali. Je vidět, že jste opravdoví znalci prémiových vozů. Čímpak asi jezdíte?? Že by netopejr na tyči?? Anebo snad v lepším případě Favorit či žigulík po dědečkovi?? Kdyby vám tahle audina říkala pane, tak tu budete vrnět blahem, na to vemte jed... :-!
Rozbalit vlákno
18
20. 7. 2009 15:01
Re: znalecký posudek
To je panečku "tah" na branku (jak v podání tvém >:D ;-) , tak v podání Audi :yes: )
Avatar - Pierro
20. 7. 2009 15:07
Re: znalecký posudek
Buď klidný a podívej se na dlouhodobé prodeje Audi. Myslím, ža pak pochopíš že kucí německý věděj co dělaj a pro koho to dělaj... ;-)
20. 7. 2009 16:15
Re: znalecký posudek
Neboj, ten můj příspěvek je myšlen naprosto vážně a bez špetky ironie.
Spíše mě pobavili ty první 4 příspěvky.
P.S. Stejně tak, jako zákazníci oceňují tah na branku u Audi, tak doufám, že tvůj "tah" na branku bude také oceněn (v anketě). Právem by sis to zasloužil. ;-)
Avatar - white label
20. 7. 2009 17:01
Re: znalecký posudek
Myslíš ten už tak diskutovaný titul "plagiát rocku"...? >:-[] >:D
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 08:51
Re: znalecký posudek
No kterej jinej ty pako?? Makám na tom co mi síly stačí a ani mě nepochválíš... to seš kamarád??? 8-s :-! >:-[] >:D
21. 7. 2009 09:47
Re: znalecký posudek
Já ti věřim Pierro. Vydrž, makej na sobě..... vždyť to znáš.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:09
Re: znalecký posudek
dřu na sobě jako zvíře, mrskám jazyky, zraju... však tohle tu dnes už ví každej... >:D ;-)
21. 7. 2009 09:49
Re: znalecký posudek
Jasně. Pierro do toho jde naplno.
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 10:11
Re: znalecký posudek
Tak o tomhle ani nezkoušej pochybovat. Jinak z tebe nadělám takovou figuru, že na mě hned tak nezapomeneš... :-! >:-[]
Avatar - white label
21. 7. 2009 20:40
Re: znalecký posudek
Neblbni... fakt... i s tou tvojí figurou...? 8-s :*) >:-[]
Avatar - Pierro
22. 7. 2009 12:04
Re: znalecký posudek
Mám to snad nejdříve vyzkoušet na tobě, ty jeden zlatej kovboji??? >:D
20. 7. 2009 17:16
Re: znalecký posudek
Souhlas, vedej moc dobre je existuje velka skupina lidi majicich dost penez, mene vsak uz vkusu, neb jim "baští" pro audiny tipickou povrchnost a bezpohlavnost. Audi u me za to ma :yes: ovsem jejich zakaznici :no:

Muj nazor ;-)

P.S.: Konkretene A5 je spolu s Q5, RS6 a jakz takz R8 zajimavy auto ktery bych bral v potaz.
Avatar - white label
20. 7. 2009 17:43
Re: znalecký posudek
To ovšem musíš logicky vycházet z toho, že tvůj vkus je mnohem výtříbenější a méně povrchní, než třeba u zákazníků Audi, což ovšem také logicky "hrozí" tím, že máš mnohem více sebevědomí, než toho vkusu... :*) ;-)
Já třeba Audi "můžu" a pocitem nevkusu jaksi netrpím... :-!
Navíc právě naopak (jako ty) modely, jako je Q5 nepovažuju za designově přílíš povedné...
20. 7. 2009 19:18
Re: znalecký posudek
vidisto, Q5 se mi "libi" vic charakterem nez designem ;-) v tom je asi mezi nama ten rozdil :-)
jinak ja zase netrpim pocitem nadrazeneho vkusu, jen vim ze mam v nekterejch vecech jinej nez vetsina ;-)
Avatar - white label
20. 7. 2009 19:51
Re: znalecký posudek
Tak to je ale úplně normální, ty Golfy si (naštěstí) taky nekupuje ani 50% všech zákazníků "jeho" třídy... ;-)
Avatar - Pierro
21. 7. 2009 09:56
Re: znalecký posudek
karlitto, věc vkusu je věcí každého člověka. Tobě se třeba líběj holky, jinýmu vdolky, někomu hošani a někomu audiny. Rozhodně bych však netvrdil, že v případě čtyř kruhů se jedná o bezpohlavní povrchnost... Kdyby tomu bylo jak sám píšeš není Audi tak úspěšná jak je... ;-) Ostatně znáš osobně někoho kdo právě Audi sedlá?? Zeptej se ho... :-!
21. 7. 2009 22:42
Re: znalecký posudek
Jiste ze mam kamarady a kolegy ktery jezdi audinama. Jeden tvrdi o A4 ze je uzasne sportovni (predokolka), druhej si ji koupil kvuli diodam do kterych se zamilovala jeho pritelkyne a jemu se celkem libi a je to Audi, kterou on vnima jako premiovku ;-)
Avatar - white label
21. 7. 2009 23:07
Re: znalecký posudek
Tady ovšem zcela jasně nejsou na vině auta tvých kamarádů, ale spíš právě oni sami, případně samotný tvůj výběr těchto kamarádů...
:*)
Z podobně "akademických" důvodů si totiž určití lidé mohou koupit
v podstatě cokoli... :-!