prefaceliftova A6 mala nadhernu zadnu cast. skoda ze tento smer dalej neposunuli a napasovali tam opat tie podlhovaste svetla.. to iste predna cast. tie led pasiky vyzeraju neskutocne zle.
som velmi zvedavy na novinku :yes:
Tak zrovna ta zadní část předfaceliftivané A6 sedan byla podle mě designově nejslabší část celé současné řady A6 a je jedním z důvodů proč vypadá Avant/Allroad celkově podstaně lépe. Naopak změnu zádě sedanu po faceliftu považuju za největší přínos faceliftu A6, s čímž se shodue i většina reakcí v motoristickém tisku. S názorem na faceliftovou implantaci pásu led diod do předních světel A6 se ale určitě shodnem, ta je ze všech Audi povedená nejméně...
BMW se připravuje na transformaci na výrobce náklaďáků? Bude ještě vyrábět i normální auta, nebo to s nima zabalí a bude se věnovat jen X modelům?
Zatím mají X1, X3, X5, X6 a připravují X4 a ted zvěst o X7.
Nova A6 bude s velkou pravdepodobnosti opet nesmirne krasny a elegantni auto, faceliftovana soucasna generace je alespon v mych ocich rovnocenym souperem aktualni petky, zatimco Ecko jim obema kouka s odstupem na zada. Bavime-li se o kombi, A6 snese srovnani opet pouze s bavorakem, v provedeni Allroad pak nema konkurenci. Predpoklady ma novinka tedy slusny, uvidime, s cim olympionici pristi rok prijdou. Strecha kabiny se nam opet o neco protahla, coz siluete urcite prospelo, z dalsich vyraznejsich zmen exterieru tipuju uz jenom pozmenenej cumak a zadek. To zas bude na diskuzi revu kolem neplnohodnotny generace. >:-[]
Co me ale dost mrzi, je druha benzinova motorizace. Nechapu, proc tam radsi nesvihli nejakou vykonnejsi variantu 2.0 TFSI se 155 nebo 162kW a misto toho tam zrejme bude atmosfera. Vim, velky objem a hodne valcu je prestizni zalezitost, ale nemuzu si pomoct, mne je charakteristika TFSI zkratka mnohem blizsi. Navic mezi 2.8 FSI a 3.0 TFSI zeje stokonova dira, coz se mi zda az moc.
P.S.: Prvni fotka, hneda A-sedma v popredi - to je narez, co? Na svete neni uchvatnejsiho ctyrdverovyho auta, kdybych si odmyslel logo na kapote Rapidu, muze se smele merit i s nim. A Panamera? No way. :-!
S tou elegancí A6 souhlasím. I přes její stáří se mi dost líbí. Jsem také spíše na elegantní auta bez zbytečných výstřelků.
Ale s tím motorem 2,8 FSi s tebou moc nesouhlasím. podle mě to je dobrá volba. Bude dostatečně výkonný s dostatečnou životností a s tím, že má nižší výkon bude i jeho výkonová křivka určitě příznivá. Podle mě ideální společník a dobrý kompromis mezi 2,0 TFSI a 3,0 TFSI.
No vidíš, mně se zase A7 zdá ošklivá. Tyhle rádoby sedano-kupéčka, co to je? Přijde mi to jak kdyby si chlap nechal udělat trojky prsa... Ad A6 - současná generace byla a je nádherná - do faceliftu. LEDky to zkazily, udělaly z té elegance pouťovou atrakci. LED ano, ale s rozmyslem.
To mě se A7 naopak dos líbí, ikdyž je pravda, že u aut tohoto typu je designa nad praktičností. Já zase nemůžu skousnout X6. Pro mě přerostlá obluda. Jak když se skříží HB coupe a SUV.
S tou A6 můžu jen souhlasit. I když nijak nevyčnívá, tak má svou eleganci a tvář a obzvláště Allroad je nádherný. Ty led mi nepřijsou tak hrozné, ale je na nich vidět, že se tam dali v průběhu životního cyklu a nepatří tam. Věřím, že pokud se s nima počítá od vývoje nového modelu, tak to bude dobrý. Například na A4 vypadají dobře.
Zrejme si v menšine, ale samozrejme je to Tvoj názor. Ja naopak veľmi kvitujem, že dostaneš auto takmer rovnako krásne a dynamicky vyzerajúce, ako kupé, ale nemusíš pritom rezignovať na praktickosť a máš fakticky praktickejšie auto, ako sedan. Dobrý príklad je A4 vs. A5 Avant: A4 je pekné a elegantné, ale postaviac ho vedľa Sportbacku, vyzerá naraz obyčajne: štíhly, nižší a dynamickejší profil Sportbacku jasne priťahuje pohľady a naviac s 5 dverami Ti poslúži lepšie, ako A4 sedan.
Myslím, že s tou praktičtější stránkou oproti sedanu to nebude tak žhavé. Přecijenom vzadu bude místa méně. Minimálně kvůli svažující střeše nad hlavou určitě. Je pravda, že to auto vypadá dinamičtěji a pro člověka, co jezdí většinou sám, ale zase občas ví, že vozí i někoho navíc to je dobrá volba. Kdyby měl kupé, tak tam nikoho nedá a kdyby měl sedana, tak zase nemá takový sportovní nádech. A obzvláště A7 vypadá naprosto nádherně. Pro mě je A7 nej auto v tomto roce.
V podstate súhlasím so všetkým, ako s očakávaným miernym dizajnovým posunom, s náhľadom na súčasnú A6, podivením nad atmo 2,8 i nadšením z A7.
Vzhľad A6 viem povedať už teraz: základné línie súčasnej A6 s aplikáciou dizajnových prvkov A7 (svetlá, maska) plus pozmenené zadné svetlá, očakávaný špičkový interiér blížiaci sa A8. Zrejme opätovne (ako to bolo doteraz) A6ka, naviac doplnená A7čkou nebude dávať veľa dôvodov siahať vyššie po A8, lebo poskytne 95% toho, čo A8.
Avizovaný najsilnejší dízel (zrejme biturbo) s 220 kW vyzerá skvele. Chce to len doplniť ponuku vyššie, čo určite časom príde (ako sa už avizovalo, nový základný motor Bentley V8 biturbo bude údajne poháňať (R)S6ku). Ten relatívne slabý V6 tiež nechápem, jedine žeby chceli mať v ponuke aj atmo V6. Takisto by sa žiadalo niečo medzi 2,8 V6 a 3,0 TFSI.
A sesterská A7 je tak nádherná, že sa môže bez hanby postaviť vedľa Aston Martinu. :yes:
Souhlasím, ale nesdílím tu negaci k 2,8 FSI. Podle mě to bude dobrý motor pro A6. Výkon má nižší určitě záměrně a pokud někdo nechce diesel a ví, že auto pužívá na delší přesuny, tak bude tento motor ideální. Ale je pravda, že něco mezi 2,8 a 3,0 by se výkonově ještě hodilo.
no predok krasne "prosvita" z pod plachty, a je vidiet ze sa nejak neodklonuje od dotrajsieho dizajnu {"nic moc"} .
Pouzivaju rovnaku trapnu taktiku ako VW, uz davno vjeme ze to bude to iste {male rozdiely tam budu} ako x modelov pred tym, takze za mna cely VW Gr. :no:
Tak to že přední maska má u automobilek svou charakteristickou podobu je normální věc. Navíc Audi je elegantní značka, která si nepotrpí na zbytečné vystřelky a designově se jedná spíše o evoluci. BMW má taky své ledvinky.
A idkyž audi i VW mají mezi modely i mezi generacemi dost shodných znaků, tak se prodávají sále dobře. A hlavně ty auta svým designem, který se nesnaží jednorázově ohromit, vyvolají bum, ale po chvíli nadšení opadne (viz insignia). To že se Audi drží svých kolejí je jenom dobře. Design elegantní, moderní. Nic tam nechybí ani nepřebývá a pomalu stárne. Prostě mají to ideálně navržené a proč měnit něco co funguje.
marianku, i přes svůj velmi nízký "intelektuální věk", nemůžeš brát všechno v životě jen podle sebe..., a to se netýká zdaleka jen (tvého) vzhledu... ;-)
Ale aspoň, že to s tou "nezaujatostí" myslíš tak upřímně... >:-[]
Jsem přesvědčen, že zrovna ty by se mohl k designu tohoto vozu vyjádřit velmi podrobně a kriticky už teď, k vůli tomu tu plachtu rozhodně sundávat nemusí... :-O >:D
To nemusi, vzdyt kazdemu je jasne jak bude nove Audi vypadat. Ze predu k nerozeznani od ostatnich Audi, zezadu zase nepovedene jako vetsina automobilu koncernu VW.
P.S. o tvem intelektualnim veku neni treba ani hovorit. Tolik uvozovek a smajliku muze pouzit jen TEPLAKOVY RADOBYPREMIANT.
Trochu invence do těch reakcí, s prémiovýma taplákama jsi tu šermoval už minule..., zkus něco nového..., smajlíky ti přidávám díky mé vrozené ohleduplnosti, jelikož vím, jak velké problémy máš (i) s chápáním psaného textu, je to jen taková malá pomůcka pro tebe..., za ty uvozovky se naopak omlouvám, v jejich případném pochopení jsem tě opět vyloženě přecenil... >:-[]
Článek ve mě vyvolal nostalgické vzpomínky, kdy jsem v roce 1987 seděl s tatínkem u naší první barevné televize a hltal ten budoucí zázrak z AZNP Mladá Boleslavi ukrytý stejně jako A6 pod plachtou...a za týden nám kousek plachty odkryli a my mohli zočivoči hledět na přední světlomet. A ta radost, jakou jsem měl, když tatík po dvou letech vlastnil klíče ;-)
Tak to je asi tak všechno, co jsem chtěl k nové A6 (když je celá pod plachtou) říct >:D
Tak to my samozřejmě taky! Kde jsme s naším bílým mazlíkem zastavili, tam vzniklo nedovolené shromáždění. Z venku měl mazlík furt zafuněný a ohmataný skla. Majitelé VAZ 2107 nechápali, jak to že máme s 1.3 lepší odpich než jejich 1.5 >:D V našem městě jsme byli mezi prvními majiteli, dnes už bys takový rozruch neudělal ani s....Veyronem ;-)
...je to vidět z pásu diod v předním světle. Je vodorovný, stejně jako na stávajícím provedení. Na špionážních snímcích je ale jasně patrné, že tyto diody budou zakřivené podobně jako u A1/4/7/8 >:D
Silueta zůstane po vzoru VW "vývoje" stejná, tak si to mohli dovolit :-!
Osobně nevidím důvod kupovat u A6 sedan, když za velmi podobné prachy je stejně praktická, ale mnohem hezčí A7. Takže buď stylovější A7, nebo praktičtější A6 Avant/Allroad, které mají navíc více stylu, než sedan A6, myslím u současné generace, což se předpokládám příliš nezmění...