Pokud na to máš není z čeho vybírat, můžeš si frčet jak se ti líbí za 9 litrů. I na 150kW pojedeš z rezervou. Zvuku se bát nemusíš šestihrnky zní dobře i v naftě.
Tak ono vůbec takhle se hádat o spotřebě je úsměvné :-) Samozřejmě je otázkou,kde,jak,za jakých podmínek,na jakých gumách atd. s tím řidič pojede... Nelze srovnávat jízdu na okruhu a jízdu s rodinou na chatu. Ale za nějakých 10.000 km jsem měl neustále průměr 8l/100km a rozhodně jsem se nijak neomezoval... Prostě jsem byl velice příjemně spotřebou šokován :-)
Podle mě jsi hlavně nepochopil Kankunena. 9 litrů nebude založeno na praktické zkušenosti. Spíš jde o to, že tenhle motor je celkem jednoznačná volba v nabídce Audi. Rozhodně patří mezi to nejzajímavější. Proto podle něj "není z čeho vybírat." Tak jsem to pochopil já.
Jak by v tom autě Xavier mohl najet 10 tisíc kilometrů, když ho, dle tvých slov, BMW zařadilo do nabídky po představení této motorizace A7? Nehledě na to, že napsal 535d, nikoli 535xd.
OK, ak sa berie tamto konkretne auto, beriem spat. Slovo "neni" pripustia viacero vykladov a jeden z nich je ten, ze nie je v ponuke. 10 000 km som raz spravil za dva tyzdne.
BMW 535D BMW představilo v roce 2005. Já s ním jezdil v roce 2009. Současná evoluce tohoto motoru má ještě vyšší výkon a nižší spotřebu,než byl motor v mojí 535d. 535xd tuším začali dělat až s novou generací pětky (pro zdejší slovíčkaře zdůrazňuji TUŠIM=nevím stoprocentně).
Jinak já kankunenových 9 litrů rozhodně nechtěl vyvracet,já jsem jen suše konstatoval,že za 8l/100km se dá bez omezování jezdit třeba v BMW 535d a vyvrátil jsem jen to,že "není z čeho vybírat"! :-)
Já si po pravdě nejsem jist, ale myslím, že 535xd se ze začátku nedělala (stejně jako v předchozí generaci). Ale nesleduji to tak přesně. U BMW mě zajímal osmiválec a mám takový pocit, že jsem 35d odepsal právě kvůli chybějícímu xDrive. Jen jsem proti němu použil logiku a jeho argumenty, neověřoval jsem to - což jsem zdůraznil frází "dle tvých slov." Nicméně jsem byl vedle v jedné věci - myslel jsem, že mluvíš o F10.
No jestli jsi myslel první generaci tohoto motoru, tak je to ještě větší sranda, protože s tou jsem jezdil za 12 (samozřejmě, dlouhodobý průměr, kdybych ho jezdil jako pracovní auto, by byl citelně nižší). :-! Ta úplně první iterace byla trochu nenažraná. Dnes je jinde. Ale i tenhle počin Audi nevypadá špatně - má širší pásma, kde dosahuje maxim.
Dobre, tak aby sme tu neviedli zabo-mysie vojny, dovolim si uviest zopar poznamok, aby ma nikto nechytal za slovicko.
Nevediem Xawierovu knihu jazd a nevidel som prispevok, kde pise o 10 000 km. Okrem toho je to jedno, pretoze tolko sa da zabehnut aj za tyzden vyletom po Europe.
Teoreticky som uvazoval o 535d xdrive. Nie som predajca BMW a preto neviem, odkedy presne je v ponuke, ale kratko na to, ako Audi predstavilo 3,0 Bi-TDI a v diskusii pri prvych jazdnych dojmoch s A6 Avant (1.8.2011) sa tu kricalo bravwo, BMW nic podobne nema, som si na stranke BMW vsimol, ze 535d xdrive sa objavilo v ponuke. Hovorim teda o F10. Neviem, kedy presne dostal prvy zakaznik prvy kus, ale verim, ze taky kus existuje a k dnesnemu dnu aj jazdi :-!
Mám taky vyzkoušeno, zrovna 535d asi ne tak dlouhodobě jako ty, ale pokud se nedostaněš přes 8 litrů, pak zřejmě netušíš, co může znamenat jet tak, jak se někomu opravdu zlíbí. ;-)
Xavier nevím jaké máš zkušenosti ty, ale já s 535d (dávno) a A7 (3.0 TDI) (teď) jsem se dostával pod 8 litru jen při dálničním tempu na tempomatu... ;-)
Tak na nové A6/ A7 s 3.0 TDI s quattrem se dá mimo město jezdit mezi šesti a sedmi litry. Dostat se sotva pod 8 na tempomatu je trochu divné, pokud tedy nejsi na Autobahn, na ostrově Man, nebo podobném místě.
100 tisíc za výkonový stupeň plus 70 tisíc za pohon všech kol. Celkem v mezích zvyklostí. A k tomu máš nabídku příplatků v ceně dalších odhadem 1.5 milionu. U BMW je ten rozptyl zhruba 500 tisíc (mezi 520d a 535xd).
A také tam hrají svojí roli převodovky, které jsem vynechal. Vzhledem k tomu, že rozdíl mezi 150 a 180 kW quattrem je 100 tisíc, mi přijde příplatek za 230 kW motor s hydrodynamickým automatem celkem rozumný.
"Standartní automat" pro současnou A7/A6 je 7 st.dvojspojkový S-tronic (kromě Multitronicu pro nejslabší "nequattra"), 8st. Tiptronic (jako v A8) má teď jen tohle nové V6 biTDI.