že takové auto nepotřebuju, protože žiji tak, abych se nemusel bát vystrčit hlavu z okna, nebo se projít po terase.. Navíc, za 10m to vidím na S8 a 911t plus A3 1.6 pro ženušku ;-)
Nikdy neříkám nikdy, jednu věc vím jistě 911 bude i kdyby měla být 15let stará ;-) A je to pro mně lepší, než žít s pocitem "co když právě dneska".. Prací to holt trvá déle.
Měl jsem možnost si do té audiny sednout (nevím, kolik návštěvníků ji obdivovalo, když byla skryta ve VIP zóně). Asi to bude tím pancířem, ale moc místa v tom nebylo, a to obzvláště nad hlavou (vpravo vzadu, tedy tam, kde bych čekal majitele/pasažéra). Jinak nevím přesně, jak funguje run-flat pneu, ale předpokládám, že dva+dva mm tlustý plech, co měly ty mischelinky, asi není úplně běžná součást této technologie... :-) A ty dveře, ty jsou docela těžké, to je fakt. :-)
Co třeba Peter Flory, náměstek generálního tajemníka NATO? Pak tam taky byla Tracy Morgan, zástupkyně šéfa americké protiraketové obrany. Tak třeba ti dva...
vojenske celebrity ma netankuju, ale zaujimal by ma crash test tohoto auta, ked jo to pancierovane kolom dokola, tak pokial sa nerozbijes o ten pancier z vnutra nemalo by sa ti nic stat, resp. prieniky do vnutra by mali byt minimalne, pokial sa to ovsem nepokruti este viac a nepremackne ta nejaka odtrhunta tabula pancieru... co sa tyka predneho skla, tak to by mali davat na kazde auto s cestovnou rychlostou nad 150km/h, lebo nie je nic lepsie ako v takej rychlosti chytit nieco do predneho skla, napr bazanta alebo kamene co hadzu deti z mosta...
Audi sice nemá takovou tradici v pancéřování jako Mercedes, ale pancéřovaná auta vyrábí až nějaký ten pátek. Jinak, proč jsi třeba nanapsal BMW 7? :-):no: