Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Audi RS 5 Coupé – Nejostřejší z řady a zvuk jeho osmiválce

Přes deset minut dlouhé video představuje Audi RS 5 Coupé v akci, ale nabízí i detailní pohledy na jeho exteriér a interiér.
Zpět na článek
19. 2. 2012 17:05
19. 2. 2012 20:29
19. 2. 2012 20:55
19. 2. 2012 21:32
19. 2. 2012 22:08
19. 2. 2012 22:18
19. 2. 2012 22:36
19. 2. 2012 23:14
19. 2. 2012 22:42
20. 2. 2012 00:01
20. 2. 2012 08:46
20. 2. 2012 09:00
20. 2. 2012 09:24
20. 2. 2012 10:00
20. 2. 2012 13:27
20. 2. 2012 17:15
20. 2. 2012 08:59
20. 2. 2012 10:44
20. 2. 2012 17:17
20. 2. 2012 17:10
20. 2. 2012 21:01
20. 2. 2012 17:19
19. 2. 2012 17:13
19. 2. 2012 21:51
19. 2. 2012 23:51
20. 2. 2012 09:51
Avatar - CHerokee
19. 2. 2012 09:51
Krásné, ale...
Krásné auto a reklamní leták skvěle přesvědčuje, že jde o to nejlepší ve své třídě. A teď jsem v pátek kouknul na TopGear, kde ho porovnávali s M3 a Audi propadlo...nedotáčivé v zatáčkách. A to do testu nevzali MB 63 AMG, které má pro fajnšmekra nejzajímavější motor - poctivou velkoobjemovou atmosféru ve třech provedeních (457, 487 a 516 koní).
Rozbalit vlákno
51
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 11:06
Re: Krásné, ale...
..já bych přibrala i postarší 5ti litrový Lexus IS-F :yes: ;-)

[odkaz]
19. 2. 2012 11:36
Re: Krásné, ale...
TopGear je potreba brat s rezervou, oni hodnoti hlavne to jak se s tim vyblbnou na tom letisti, tedy neco co vetsina majitelu i techto aut stejne nezazije

treba me vubec nejaka zabavnost u takovehoto auta nezajima, koukam na to jak se me libi interier, sak nanej budu koukat a drzet pokazdy kdyz to budu ridit, jak se v nem budu citit, jak se me auto libi jako celek a jakej zvuk budu poslouchat pri jizde, a v mich koncinach (jsem z Krkonos) jeste budu prihlizet k tomu jak si povede na zasnezenych silnicich (tam by to BMW M3 projelo na cele care, soused ma predchozi M3 a prez zimu jezdi Felinou >:D )
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 12:15
Re: Krásné, ale...
K silné zadokolce si pořídit "normální" auto = to mi DÁVÁ smysl..
Mít více ("různých" = různě "pojatých") aut = to mi DÁVÁ smysl..
Koupit si k BMW M3 škodu Felicia (dekóduji-li správně to "Felinou") = to mi..
;-)
19. 2. 2012 12:28
Re: Krásné, ale...
Spíš to bylo naopak a "Felinu" si nechal z minulosti. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 12:40
Re: Krásné, ale...
Tak to udělal SLUŠNÝ krok směrem VZHŮRU :yes: ;-)
19. 2. 2012 12:29
Re: Krásné, ale...
proto ja radsi koukam na silne 4kolky, nastesti moje oblibena znacka je dela/prodava celekem bezne, takze jich jsou bazary celkem plne :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 12:44
Re: Krásné, ale...
Nic proti 4kolkám "obecně" (tu a tam to MÁ smysl - třeba když bydlíte v Krkonoších :-) ) - ale jinak je to spíš něco jako "nosím pro jistotu kšandy i pásek současně" (či pláštěnku s deštníkem s sebou 365 dní v roce - jistota je jistota ;-)
19. 2. 2012 13:28
Re: Krásné, ale...
muj sen ktery jiste jednoho dne bude splnen, myslim to 4x4 nikterak neurazi ani v letnich mesicich, precijen 426kW us je slusnej nasup a hnat to jen na 2 kola by byla skoda :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 13:36
Re: Krásné, ale...
NEmyslím (že by to byla "škoda"), možná dokonce spíš NAOPAK (u takového výkonu to hnát na 4kola - je ŠKODA ;-)
PS: Ne až tak o mnoho méně, konkrétně 386 kW ("jen") na ZADNÍCH kolech (naprosto BEZ problémů) zvládají i blondýny.. :-)
PPS: A točivý moment mají ty vozy dokonce "skorostejný" (no 20 Nm ve prospěch toho vozu co "nemá moc rád zatáčky" - to cituji z místního testu ;-)
19. 2. 2012 15:39
Re: Krásné, ale...
no vidis a kdyz vezmu casy treba z Ringu, tak onen rodinny kombik s 4x4 ma i se svou hmotnosti 2 tun jen o 2 sekundy horsi cas nez zadokolka v podobe M6 :-) a tech vykonnych zadokolek je zanim taky docela dost, jsou proste auta co jim 4x4 svedci a jsou tak mnohem lepsim autem nez jen s jednou pohanenou napravou

nepocitaje zazitky ktere se daji zazit kuprikladu na lehce zasnezenych parkovistich kde cokoliv s jednou pohanenou napravou sotva jede, natos aby s tim byla jeste zabava :-)
19. 2. 2012 12:08
Re: Krásné, ale...
Fajnšmekr, který miluje italské motory, se bude zajímat o více než šestilitrovou potvoru... jasně. A jinou bys tam neměl? ;-) Tenhle motor je z Gallarda, je jiný než má R8, S5 nebo měla RS4. M3 má špičkový podvozek, s RS5 v zatáčkách stíhala (i přes výkonový deficit), ale říct, že RS5 je nedotáčivá? TG to dokáži odpustit, však je známe. Neznám Audi se sportovním diferenciálem (a slušným motorem), které na plyn nevystrčí zadek, ale letí motorem napřed. Leda si jí zapomeneš dát do dynamického módu. Viděl jsem tu epizodu nějaký ten rok zpět a pokud vím, tak competition pack propadl. Tedy předpokládám, že šlo o test M3 CP. Na jiný test RS5 v TG si nevzpomínám.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 12:17
Re: Krásné, ale...
Tak třeba já MILUJi (některé) italské motory a ZAJÍMÁM se o "více než 6ti litrovou potvoru" - opravdu JASNĚ (a jednoznačně ;-)
19. 2. 2012 12:24
Re: Krásné, ale...
Já proti ní nic nemám, ale sedí mi víc ve větším E nebo CLS než v C. A to auto je takový divoký janek. Vadí mi, když někdo autoritativně řekne, že jde o nejzajímavější motor pro fajnšmekry. Právě motor je pro mne to nejzajímavější na RS5. Obešel bych se bez toho bodykitu, skořepin a podobných blbostí. Pěkné kupé střední třídy s motorem, který má koule. To se mi líbí. Možná někoho zamrzí, že není tak ostré, ale to je mi také jedno. Připomíná mi to Maserati, ale s dotaženějším interiérem.
Avatar - CHerokee
19. 2. 2012 12:43
Re: Krásné, ale...
Považuju se celkem za fajnšmekra a mám rád atmosférické motory a ne vysavače. Poctivé železo, výkon z objemu, plynulý a s pořádnou zvukovou odezvou. Teď řeknu něco kontroverzního, ale poctivé motory už dělá málokdo, vedle amerik a mercedesu pak už jen supersporty jako ve Ferrari atp. Teď mě tady rozcupujou všichni turbisti...nic proti nim nemám. Ale kdo nepoznal nepochopí. To je jako u motorek... Harley. A tady tež vím, o čem mluvím :-).

A jinak, TopGear mi připadá velmi validní. I když zaměřují se jen na určitou oblast u aut. Čtu i jejich časopis, teď knížku Clarksona. Velmi si ho vážím.
19. 2. 2012 13:14
Re: Krásné, ale...
Tak proč nenapíšeš, že je pro tebe zajímavější. Děláš ze sebe autoritu na to, kdo fajnšmekr je a co se mu líbí. Mám rád vysokootáčkové atmosféry. Je mi jedno, jestli jsou z Japonska nebo Evropy. Pokud mají malý objem, tak většinou nejsou nic moc na každodenní jezdění, ale i tak mám radost, když je protáhnu za 8 tisíc. I zvukově jsou mi příjemnější. Zvuk americké V8 mi nikdy nic neříkal. Pokud se bavíme o AMG, tak největší vztah mám k 55 s kompresorem. 63 mi nikdy nepřirostla k srdci, ale v E byla skvělá, byť mi to auto nic neříkalo. A kde je dnes? C AMG vůbec není můj styl. Ale vůbec. M3 je hodně dobrá, ale starší a po pravdě, motor Audi se mi líbí víc.

Jinak proti TG a JC nic nemám, ale co si pamatuji, v té epizodě RS5 jezdila uboze. Tak nejezdila snad ani S5. Leda by to bylo úhlem pohledu.
Avatar - CHerokee
19. 2. 2012 14:19
Re: Krásné, ale...
To není jen pro mě. Fajnšmekr si nekupuje eko turbo Audi. I když uznávám, že RS 5 je pěkné. M3 dává smysl, 63 AMG rovněž. Jsou to sportovní rychlá auta, co si na nic nehrají. Tvrdá, nekompromisní. Nejsou to auta na každodenní ježdění po městě do práce.

Ale ono to není jen tato třída...roadster... Z4 nebo SLK. TT technicistní studentý moderní čumák se špatnýma jízdníma vlastnostma, navíc není CC.

RS6 - to byl V10 ne? S šílenou váhou na předním nárazníku, jelikož motor byl daleko za nápravou. Silné, moderní, pohodlné ano....ale sportovní ne. M5 i E 63 AMG v sportovnosti úplně jinde.

Tady ale píšu o velmi úzkém segmentu. Pokud člověk hledá 3,0 V6 v dieselu, nebo 2,0 V4, tak je to úplně jedno a jen otázka osobní preference.
19. 2. 2012 15:30
Re: Krásné, ale...
Bavíme se tu snad o nějakém "eko turbu"? Nezlob se, ale pro mne tohle nejsou sportovní auta. Beru, že sportovní je cokoli, s čím můžeš v čemkoli sportovat, ale moje sportování zkrátka vyžaduje jiné nástroje. A několikrát jsem to napsal, pro mne je RS5 hlavně o každodenním jezdění. Člověk si zvykl, že Audi RS jsou pěkně divoké mašiny (třeba stará RS4 s biturbem), tohle tak divoké není, ale má příjemný charakter. Jak jsem napsal, kdyby na to nalepili S5 a strhli bodykit, tak jsem šťastný jak blecha. Pokud je pro tebe M3 nekompromisní, tak máme diametrálně odlišná kritéria.

SLK a Z4 také nejsou žádné echt roadstery. Pevná střecha je otázka komfortu, což je u roadsteru trochu paradox, ale zvláště u SLK ji beru - je to pomalu tradice a líbí se mi to. Ale mám trochu problém tomu říkat roadster. Z4 M byl skutečný roadster. To auto mělo koule jak pomeranče. 35is je spíš parodie. Tu naleštěnou plechovku TT sem radši vůbec netahej. Jo, TT RS mezi malými kupé, to je jiná. Koncepčně pro mne nic moc, ale ten motor... ten já žeru. Promiň ten výraz, ale to je další z opravdu skvělých motorů.

Další "sportovní" auta. RS6 bylo hlavně praštěné auto, jak člověk od RS čekal. V10 z Lamba a ještě přeplňovaná. Nesmyslná brutalita, ale sranda to byla. Opět, žádné z těhle aut bych nenazval sportovním. Ano, M5 mi dávala větší smysl, E 63 možná ještě větší, ale to auto mi nikdy nesedlo. A protože tu byla M6, tak mne ani M5 moc nezajímala. M6 bylo "víc já." RS6 vůbec nebyla moje krevní skupina, ale jeho ztřeštěnost člověka pobavila.

V4? Po pravdě, moc nechápu, o čem tu píšeš. Nejdřív o fajnšmekrech a velkých atmosférách, pak o eko turbech a teď o dieselové V4. Jsem trochu zmaten.
20. 2. 2012 06:16
Re: Krásné, ale...
Ty máš SLK a ještě Harleye? Ty jsi určitě latentní homosexuál snažící se přesvědčit své okolí o tom, že to tak určitě není:-)))
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 12:48
Re: Krásné, ale...
(důvodně se domnívám že) majitelé Maserati GranTurismo MC Stradale (po přečtení vašeho příspěvku) právě.. (smajlík na zádíčkách s nožičkami nahoru.. :-)
19. 2. 2012 13:02
Re: Krásné, ale...
Co tě vede k tomu, že jsem mluvil o nejostřejší verzi GT? Právě motory od Ferrari jsou pro mne to nejzajímavější na Maserati. Proto mi ho to připomnělo. Je mi jedno, jestli to auto dělá Petr nebo Pavel. Jezdil jsem v S5, ještě když měla V8, a projel jsem se v RS5. Pro mne je to nejlepší auto v téhle kategorii a ne jako sporťák, ale jako auto pro každodenní jezdění. Dal bych přednost civilnější kastli S5, ale ten motor mi za to stojí.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 13:20
Re: Krásné, ale...
Ach, klidně to opravme na "...majitelé GranTurismo S" (které mi ostatně příjde jako "optimální verze")..
PS: Máte nějakou "myšlenku" proč zrovna TENTO motor (která vám "za to stojí") si třeba v Engine of the Year během let "skoro ani neškrtl"?
19. 2. 2012 13:41
Re: Krásné, ale...
Po pravdě, i to je mi jedno. Mám rád V10 v Gallardu, mám rád V8 v RS5 (což je zmíněná V10 s uříznutým blokem). Jak říkám, pro mne to není sportovní auto, nevzal bych ho na okruh, nikdy, ale na silnici mi dává smysl. Na silnici nedriftuji, tak mi nevadí, že mi to ani nedovolí, a má velké rezervy. Motor je to točivý, má nádherný zvuk, velmi kultivované podání síly. Podle mne by tomu autu víc slušelo označení S5. Na RS je to moc malý divoch.

Nevím, jestli o tom víš, ale EotY vyhrál i V10 TDI z Touaregu a Phaetonu. Pro mne ta anketa nemá žádnou hodnotu. Lidi, kteří dají přednost přeplňované V8 BMW před atmosférickou V8 Porsche, nechápu. 2.0 TFSI vyhrál několikrát a také jsem si ho kvůli tomu nekoupil.
Avatar - Ovosh
19. 2. 2012 14:12
Re: Krásné, ale...
Perfektni atmosfera se čtyrkolkou..... nej kombinace. Cim dal vic me zima presvedcuje, ze zadokolky jsou auta opravdu jen na leto a je nutno mit dalsi auto na provoz v zime... Dneska rano v 5:05 jsem videl krasneho bileho Medveda CL viset zadkem do vzduchu na svodidlech v Bohumine u rozestavene dalnice smerem na Skrecon... Moc pekny pohled to nebyl. Byl to nejaky cizinec, kteremu klasicky ustrelil zadek a hodil ho na svodidla...
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 14:20
Re: Krásné, ale...
Já (my) tedy včera ujeli .. kilometrů do Wien a zpět a představte si že ZADOkolkou.. ;-)
PS: Tak jako vloni a předloni a před ..ti lety a ... :-)
PPS: ...a jestli vám to "ustřelí" na svodidla nebo mimo silnici - s tím pohon až tak moc NEmá souvislost (viz i zdejší letní video mimo silnici "ustřeleného" audi Q7 ;-)
19. 2. 2012 14:40
Re: Krásné, ale...
Snad nechceš naznačit, že aquaplaning a břečka je jedno a to samé. V jednom aspektu ano - oboje je o řidiči.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 14:46
Re: Krásné, ale...
Chci naznačit, že PŘEDSTAVY (asi většiny) lidí, že za "horších" podmínek vozy se zadním pohonem (čti všechny vozy "luxusnějších" značek) "odpadávají" ze silnice a zůstávají vlevo vpravo okolo silnic, zatímco 4kolky mohou jet "bez omezení" byla a je "totální bubost" ;-)
Pohon všech kol vám REÁLNĚ pomůže při zdolávání nějakého většího převýšení, tam ANO, na normálních silnicích - to až tak moc vliv (narozdíl od "představ") NEmá.. :-)
PS: Jak se to píše v teorii?: "kdo nemá (díky konstrukci vozu) dostatečnou trakci, pomůže si pohonem všech kol" ;-)
19. 2. 2012 14:57
Re: Krásné, ale...
S tou první částí samozřejmě souhlasím. Se čtyřkolkou je cestování víc samozřejmé, ale také víc nebezpečné. Ony ty limity mají, ale často je úspěšně maskují. Třeba RS5 je hodně rychlá, ale umí tu rychlost hodně maskovat. Létá naprosto samozřejmě. Člověk musí víc pamatovat na to, že pohon všech kol není samospásný.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 15:02
Re: Krásné, ale...
ad poslední věta: což si snad i VĚTŠINA lidí právě myslí.. ;-)
19. 2. 2012 15:08
Re: Krásné, ale...
Magor se zabije v čemkoli.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 15:13
Re: Krásné, ale...
To asi určitě - ale mám na mysli "klam"(nou) představu (asi opravdu) VĚTŠINY lidí, že pohon 4 kol zajistí ("bezpečnostně") něco ZCELA jiného než pohon jedné nápravy (a že pohon ZADNí nápravy je vlastně skoro "špatný".. :-|
..což budou asi "důsledky" dlouhodobné reklamní masírky (hlavně) JEDNÉ automobilky (a já si myslím že "by za to zasloužili za uši"! ;-)
19. 2. 2012 15:37
Re: Krásné, ale...
A kdo takový člověk je? Každý s trochou rozumu musí vědět, že čtyřkolka není samospasitelná. Já jim budu říkat třeba magoři. Chceš-li to hezčeji, pak pomatenci. Já osobně preferuji pejorativní formu. ;-)
19. 2. 2012 14:41
Re: Krásné, ale...
Kdybych chtěl dobrou atmosféru v kombinaci se čtyřkolkou na zimu, tak koukám asi na Cayenne S. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 14:31
Re: Krásné, ale...
V10 je super (tedy počet válců - VELKÁ škoda že BMW V10 nebyl v nějakém "zajímavějším" voze - neb je BEZ urážky lepší než V10 v Gallardo - už zase dle té EotY.. :-)
..kterou jsem tři-krát "použila" jako argument "proti motoru vwaudi" a z těch tří případů jsem se tři-krát dozvěděla ..."že ta anketa nemá žádnou hodnotu" (apod. ;-)
Já bych si 2.0 TFSi také nekoupila - ale protože mne motory okolo 2 litrů NEzajímají - jinak to roky (s BMW 20d a jeho "klony") byla VELMi zajímavá motorizace (asi OPRAVDU NEJlepší) - že si místo ní lidé kupují (slušně řečeno průměrné 2.0 Tdi je fakt.. 8-s
V10 Tdi vyhrál?? To je opravdu k NEvíře (a fakt si NEvzpomínám.. :-)
PS: Jinak ale krom drobných úletů s výsledky "desetiletí nazpět" docela SOUHLASÍM ;-)
19. 2. 2012 14:44
Re: Krásné, ale...
Vyhrál, mám takový pocit, že to bylo 2003 a 2004. V obou případech kategorii nad 4 litry, tedy porazil všechna Ferrari, BMW, Mercedesy atd. K nevíře, ale je to tak. Pokud té anketě tak věříš, tak jak je možné, že mnohem lepší V8 TDI nevyhrál. Nebo konstrukčně velmi vyspělý V12 TDI, který je jinak opravdu kuriozita.

V10 od BMW jsem měl hodně rád. Hodně. Ale jsou tu drobný problém - BMW ho opustilo. M6 bylo skvělé auto - pro mne právě díky motoru.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 14:48
Re: Krásné, ale...
Na mne bylo M6 už "moc ostré" (byť ten MOTOR by mne přitahoval "maximálně" ;-)
19. 2. 2012 14:53
Re: Krásné, ale...
Mně připadala tak akorát. A různé chybičky jí člověk pro ten motor prominul. Dokud na tuhle V10 nezapomenu, tak pro mne bude nová generace zklamáním.
19. 2. 2012 14:51
Re: Krásné, ale...
Oprava: "Ale je tu drobný..." Při přepisu jsem to přehlédl. :*)
19. 2. 2012 13:55
Re: Krásné, ale...
Ty máš ráda AutoCar, tak tady máš: [odkaz]

Tohle auto mi připadá tak dobré, že mu odpustím i to, že nemá odvětrávaná křesla. A to je u mne velké gesto. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 14:25
Re: Krásné, ale...
Ano "styl" psaní textů v AutoCar se mi LÍBÍ :-)
(a to že NEjen měří, ale popisují i "pocity" dojmy z řízení/jízdy.. ;-)
PS: Ale to nic nemění na tom, že zrovna motor 4.2 od audi mi NEpříjde nějak zvlášť výjímečný - našla bych MNOHO "zajímavějších" (chcete-li zůstat u audi, tak V10 v R8 má konečně (!) dostat "normální" převodovku = to se mi, když audi, zdá jako "násobně" lepší řešení, například.. :-)
19. 2. 2012 14:49
Re: Krásné, ale...
Ale R8 není kupé střední třídy, že ano. :-) Jinak bych také dal přednost V10. Vyjmenuj ty zajímavější motory. To není popíchnutí, jsem opravdu zvědavý. A prosím vynechat současnou produkci Ferrari, dále kompresorový V8 od Jaguaru a spol, V8 v Maserati, starou 63 AMG, to snad stačí. O nich totiž již vím. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 14:54
Re: Krásné, ale...
Když vynecháme ty o které zmiňujete - ony se ještě nějaké další vůbec vyrábí? :-)
PS: Zajímavě vypadá Lexus LF-Lc (kdyby zůstal takový jaký je + zajímavé byly i oba poslední V8 od LEXUSu.. no uvidíme ;-)
19. 2. 2012 15:03
Re: Krásné, ale...
Když to tak vezmeš, tak Ferrari a Maserati, to je produkce Ferrari, takže beru, že jsou opravdu dobré, kompresory mám hodně rád a V8 s ním jsem okusil (ex měla XKR 5.0) a celkem jsem se zamiloval, takže také bez problému, ale je to trochu jiný druh motoru, a o 63 jsem se již vyjádřil. V E se mi líbil, ale v téhle společnosti bych dal asi přednost V8 Jaguaru. Prostě kompresor je kompresor a i ten 55 AMG mám radši.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 15:11
Re: Krásné, ale...
Myslím že atmosférám je (víceméně) "odzvoněno" - skoro NEvěřím že se nějaká nová ještě objeví..
PS: Snad by mohla zůstat ještě chvíli v nabídce ta 6.3 AMG..
PPS: A když C-Coupe (není mezi nimi velký rozdíl, ale E se mi zamlouvá tak nějak "víc") tak s jakým motorem?
PPPS: Vzpomínám na dobu (už to je docela dáááávno), kdy XK bylo také "mým snem" ;-)
19. 2. 2012 15:46
Re: Krásné, ale...
U C Coupé mne nejvíc zajímá 350. Povedený motor. E je skutečné kupé a díky tomu má prvky, které mi u C chybí. Ale koukám se po něčem menším. C mi připadá takové celkem roztomilé. Ale nikam nespěchám. Nakonec, jsem střelec. ;-)

Tenkrát, docela dávno, XKR mělo ještě 4.2, ne? ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 23:36
Re: Krásné, ale...
Ano - je to opravdu dááávno :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 14:56
Re: Krásné, ale...
To není - ale "když už tak už" (zrovna tak mne NEzajímají C a E-Coupe od MB - ale až CL ;-)
19. 2. 2012 14:59
Re: Krásné, ale...
Tak mne C Coupé velmi zajímá. Tedy ne na úrovni CL, ale zajímá.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 15:00
Re: Krásné, ale...
Tak přiznávám že mne "ani ne", od MB opravdu "až" CL - když coupe střední třídy, asi bych počkala na BMW 3 (4? ;-) ) - soudě dle sedanu, MOHLO by být zajímavé..
19. 2. 2012 15:06
Re: Krásné, ale...
Až se BMW vrátí k atmosférám, tak začnu uvažovat, že si BMW koupím. Jinak nazdar bazar, jak se za mého dětství říkalo. Spíš ale konkurence taktéž přestane vyrábět atmosféry a hendikep bude vyrovnán. Bohužel. A příjemný bonus je, že C Coupé má odvětrávaná křesla. Hey. :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 23:36
Re: Krásné, ale...
Tak na (to že vaše příští auto bude) BMW to NEvypadá.. ;-)
20. 2. 2012 16:53
Re: Krásné, ale...
Tak ve vyšší střední si člověk nemůže moc vyskakovat. Pokud bych trval na atmosféře, tak asi nic jiného než E 350 v nabídce není. A E mi nesedlo. Takže 550i/xi je pořád v menu. Navíc přeplňovaný motor u těhle aut pro mne není na škodu. Tohle bych měl vyřešit jako první. Ale jsem celkem nevyspitatelný, takže jeden nikdy neví.
19. 2. 2012 17:05
RS5 vs M3
RS5ka na M3ku nemá! BMW je rychlejší zábavnější má příjemnější zvuk je možno i v manuálu a hlavně má pohon zadních kol!!!
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Ham.
19. 2. 2012 20:29
Re: RS5 vs M3
Ne každý si myslí totéž.
[odkaz]
19. 2. 2012 20:55
Re: RS5 vs M3
Na topm videu je jasně vidět jak je Audi nechutně nedotáčivý. A proboha proč pohon všech kol, když si koupim auto přes 400 koní tak chci, abyy si hodila trošku zadkem ne??!!......Motor BMW je sice starší, ale v žádném případě neztrácí jeho zvuk je impozantní a dá se hodně hodně točit, ikdyž podle mě nejhezčí zvuk na světě má M5 V10 minulé generace.
Avatar - Sysoj Psojič
19. 2. 2012 21:15
Re: RS5 vs M3
Jo jo na vlající prcku má málo koní...
Myslím ale, že to mají němčouři super rozdělené a nevěřím tomu, že si mají vyloženě konkurovat. V každém z těch aut vidím úplně jiného chlapa :-!
Avatar - Ham.
19. 2. 2012 21:32
Re: RS5 vs M3
Na tom videu je vidět jak je Audi neutrální (najdi jediný okamžik kdy sune předkem ven, ani jeden nenajdeš, v extrému je to vždy power slide všech kol zároveň) a jak v extrémním nasazení M3 za ním občas vlaje, což je možné na okruhu ale ne v běžném provozu (třeba 16s nebo 34s videa kdy M3 je přes celou silnici). Co se týče zvuku tak ano V10tky obecně a V10 v M5 zvláště jsou hodně zajímavé. No a pohon všech kol prostě proto, že s těmito auty chce majitel jezdil za každých podmínek a za jakýchkoliv zhoršených adhezních podmínek zvláště při tak vysokých výkonech je 4x4 určitě výhoda (ne ve smyslu trhání rekordů na mokré silnici ale ve smyslu vyšší míry bezpečí v běžném provozu). Konec konců podívej se třeba na GT-R nebo Aventadora nebo dnes na Ferrari FF, proč asi preferují 4x4, jednak kvůli rychlosti na jakémkoliv povrchu a jednak kvůli každodenní použitelnosti
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 21:50
Re: RS5 vs M3
Ferrari FF bych do toho NE"zatahovala" - jednak to není permanentní 4kolka a i MNOHEM silnější Ferrari byly jsou a budou ZADOkolky :yes: :-)
(to měl být hlavně "šťouch" do jedné /skoro/ sousední "vesnice" ;-)
PS: Tak miliony (všech prémiových a LUXUSních) vozů jsou "každodenně NEpoužitelné" - TO jsou věci (a to to jsou ta nejDRAŽŠí auta na světě.. :-)
PPS: O kolik se představujete tu "vyšší míru bezpečí v běžném provozu" - já myslím že ze silnice STEJNĚ "snadno" odlétne... audi Q7 jako Citroën C5 nebo MB SL - abych zmínila auta která alespoň "maličko znám" ;-)
(že reálné rozdíly jsou spíš někde v úrovni rozdílů naměřených v testech pneu například..
Avatar - Ham.
19. 2. 2012 22:08
Re: RS5 vs M3
To, že FF nemá permanentní pohon ale elektronický řízené lamelové spojky jej nijak nevylučuje z rodiny 4x4.
Neřekl jsem nepoužitelné, řekl jsem vyšší míra bezpečí, konec konců podívej se na to video, slova confidence a traction advantage tam zaznívají opakovaně.
Ze silnice odlétne každý hňup který si myslí, že auto je k silnici přišroubované.
19. 2. 2012 22:18
Re: RS5 vs M3
Auta jako Lamborghiny mají pohon věech kol kvůli tomu, že mají velkej výkon kterej by nebyli schopni převéct na vozovku. Jistě Audi je všestranější, ale pravý fanda, který si kupuje tak silné auto si musí koupit BMW M3!!! RS5 vzniko podle mě úplně zbytečně je to jako nějaká kratší verze jiného Audi nevidim v nich rozdíl. Audi s vývojem tohoto auta vydalo spoustu peněz na to, aby nebylo nedotáčivé jako některé jiné modely, ale bohužel je to pořád stejný!!! Když už jsem člověk, který má na to koupit si tak drahé auto, tak si rovnou koupim dvě a to M3ku a nějaký jiný normální auto!
Avatar - Ham.
19. 2. 2012 22:36
Re: RS5 vs M3
RS5 je coupé od A4, stejně jako je sedan M3 a coupé M3.
Tato auta si nekupují fandové ale lidé kteří mají 2,5 mega na auto a další prostředky na provoz.
Když mám dost peněz tak si koupím něco na běžné ježdění a něco na okruh, to něco na okruh ale nebude ani M3 ani RS5 protože ty dnes mají daleko blíže k cestovnímu GT než k okruhovým speciálům, pokud někomu jde o skutečné zážitky na okruhu tak míří někam do oblasti Radical, Donkenvoort, KTM X-Bow atp. protože sedany s hmotností 17-18 metráků o sportování moc nejsou už z titulu své obtloustlosti i kdyby měli 700hp.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 22:49
Re: RS5 vs M3
Nic proti fandům jízdy na okruzích, ale v reálu znám (násobně) VÍCE lidí co si koupí (např.) k BMW M3 další (jiné, jinak laděné, ale) "normální silniční" vozy - než nějakou "specialitku" na okruh..
PS: No kdyby to M3 mělo 700 PS - možná by (i při té váze) docela "sportovní" BYLO :-)
Avatar - Ham.
19. 2. 2012 23:14
Re: RS5 vs M3
To není v rozporu. Jen tvrdím, že novou M3 si nekupují fandové aby pravidelně vyráželi na okruhy ale převážně lidé kteří na to mají a u nich v drtivé většině případů převažuje běžné ježdění ve stylu rychlé GT.
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 23:37
Re: RS5 vs M3
To není + SOUHLASím ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 22:33
Re: RS5 vs M3
Jistě že to FF ne"vylučuje" z kategorie aut 4x4, ale v portfoliu značky je to výjímka (stejně jako California). Možná to nakonec nebude jediná 4kolka, ale nic to nemění na tom že Ferrari byla jsou a budou vozy se ZADNíM pohonem.. ;-)
Avatar - Ham.
19. 2. 2012 22:42
Re: RS5 vs M3
Každá čtyřkolka která je první u dané značky je výjimka. BMW také zavedlo 4x4 u X5 a všichni se dušovali, že je to výjimka a ostatní modely never.
Btw. vloni ve střední třídě mělo BMW 3 o pár desetin procenta dokonce vyšší podíl vozů se 4x4 (39,8%) než Audi A4 (39,6%) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 22:52
Re: RS5 vs M3
No u Lamborghini se také dušovali že jejich (nejlépe ovladatelné auto) ZADOkolka Gallardo Balboni je výjímka, tak "uvidíme".. :-)
PS: Ta procenta jsou DĚS BĚS 8-s
(tipuji že VĚTŠINA těch lidí pohon všech kol v reálu nikdy nepoužije.. ;-)
U BMW je to ukázka schopnosti "přizpůsobit se" (požadavkům trhu) - což já zas tak "nechválim", ale BUDIŽ; ale u audi to znamená že přes 60% majitelů jezdí "tou tuctofffkou" kterou jsem měla možnost vyzkoušet a ještě si myslí že jezdí "prémiovým" vozem >:-[]
(abych vám "vrátila" ten smajlík :-)
Avatar - Ham.
20. 2. 2012 00:01
Re: RS5 vs M3
Většina lidí nikdy nevyužije airbagy, nevyužije ESP. Ale 4x4 minulý týden využili i lidé z Prahy a okolí protože byly silnice přímo na hranici Prahy, které zvláště po ránu byly pro jednu nápravu nesjízdné, byl jsem svědkem situace kdy předo a zadohraby zůstaly stát ve vánici na silničce mezi Chrášťany a Chýní (kousek za Zličínem), na silnici bylo cca 20 cm navátého sněhu a kamion který to první nezvládl silnici zablokoval. No a čtyřkolkáři to místo bez problému objeli po poli. Jestli tam ostatní stáli 30 min. nebo 2 hodiny než přijeli silničáři nevím, ale myslím, že si tam postáli déle než jim bylo příjemné. To ale není hlavní důvod pro 4x4 protože taková situace je 2x do roka (na Šumavě asi častěji). Hlavní důvod je vidět z toho videa M3xRS5, jistota i na suché silnici je vyšší notabene za zhoršených podmínek (čímž nemyslím sněhovou vánici ale třeba jen vlhko v zatáčce).
20. 2. 2012 08:46
Re: RS5 vs M3
Jo Kylie ma neuveritelny problem pochopit ze nie kazdy chce zakruty vyberat smykom. Pre vacsinu ludi je jazda autom len nutne zlo a ked si chcu riadne uzit hupsnu radsej s niekym do postele. >:D
20. 2. 2012 09:00
Re: RS5 vs M3
Pokud je pro někoho jízda autem nutným zlem, tak na 99% nejsou cílovou skupinou RS5, M3, IS-F, 63AMG atd....
20. 2. 2012 09:24
Re: RS5 vs M3
Myslene to bolo na jej vseobecny odpor k 4x4 vid.2 prispevky nad mojim. ;)
Vseobecne plati, kazdemu sa paci nieco ine a najma v tych vyssich triedach je to uz len o prioritach.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 09:46
Re: RS5 vs M3
To jste ŠPATNĚ pochopil - 4kolky tu "vždy byla" a viz i můj text v počátku diskuze, jsou místa kde "není o čem" (když budu bydlet v Krkonoších, NEbudu si kupovat BMW M3 - ale asi také 4kolku!
Jde mi jen o to, že v posledních letech se 4kolky staly "OBROVSKOU" módou a kupuje si je (řekněme "zbytečně") spousta lidí, která je doslova NE-potřebuje.
VÍM že se s předním i zadním pohonem dá jezdit NAPROSTO BEZ problémů - v "normálním" světě je 4kolka vhodná JEN pro překonávání nějakého většího převýšení řekněme. Že by v reálu byla "bezpečnější" při běžné jízdě na silnici - to je hlavně PŘEDSTAVA ;-)
Aneb lepší špičkové pneu na voze s jednou hnanou nápravou než "nijaké" na 4kolkce, nebo-li pneu mají v reálu VĚTŠí vliv, než kolik kol umí zabrat, aneb jak se píše v teorii: "Kde je málo trakce, pomůže se záběrem více kol" :-)
20. 2. 2012 10:00
Re: RS5 vs M3
Kylie, netvrdim ze 4x4 je spasa ludstva ale moze pomoct. Niekomu castejsie, niekomu menej. Podla mna je to uzitocnejsia vec v aute ako napriklad night vision + kopec dalsich systemov. To ze niekomu to moze kradnut zazitok z jazdy s tym suhlasim, ale dnes si predsa mozeme chvalabohu vyberat zo sirokej ponuky. Ja volim radsej bezproblemovy prejazd na snehu a blate (a tyka sa to aj roviniek) ako efektne vynasanie v zakrutach.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 09:55
Re: RS5 vs M3
Tak já teď o víkendu byla v hlavním městě (to kousek je) a včera něco vyzvednout ve firmě a ... jezdila jsem zado-kolkou a zatáček po cestě potkala .... MNOHO ... a "zakruty som nevyberala smykom" - myslím že "ani jednu" ;-)
PS: S (mým) Buřtíkem je to zábava "tam i tam" - přiznávám že řídí LÉPE než já - v zatáčce by kolem uměl krájet plátky sýra :-) - a jestli ti co tak "volají po 4kolkách" jsou ti co "je pro ně jízda autem nutné zlo" - ANO, to by mi pak možná DÁVALO SMYSL ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 09:57
Re: RS5 vs M3
Myslíte že (až) VĚTŠINĚ lidí nikdy "neproblikne" ESP? ;-)
PS: Že by ve vozech v kterých jezdím bylo AŽ TAK "citlivě" nastavené? :-)
Avatar - Ham.
20. 2. 2012 13:27
Re: RS5 vs M3
Problikne asi tak často jako zabírají obě nápravy u X-drive nebo Haldexu.
20. 2. 2012 17:15
Re: RS5 vs M3
Tak u slušné čtyřkolky nejdřív reaguje diferenciál, až pak ESP. Ke všemu, pokud se nebavíme o mechanických diferenciálech, tak ESP a pohon všech kol nelze jednoduše oddělit.
20. 2. 2012 08:59
Re: RS5 vs M3
Já bych řekl, že ve vztahu Ferrari vs. Lamborghini je to celkem jasné. Lambo má 4x4 jako jeden z definujících atributů novodobé historie. U Ferrari přesně naopak. Stejně tak i zaměření, kdy Ferrari přenáší technologie F1 na silnice, kdežto Lambo je pořád ještě ze straré školy (byť i se 4x4) a hraje i na efekt.
Mimochodem, o víkendu jsem četl test Gallarda Super Trofeo Stradale a testér ho v hodně aspektech staví nad 458. Na druhou stranu, je to to nejlepší z rodu a oslava konce modelu. Nedělám si iluze jaká bude už tak hvězdná 458 v nějaké Stradale verzi.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 09:49
Re: RS5 vs M3
A jaký (vždy) byl a je "hlavní" rozdíl mezi Ferrari a Lamborghini?
Jedno z nich se VŽDY lépe řídilo/ovládalo :-)
Které to asi tak bylo? ;-)
20. 2. 2012 10:44
Re: RS5 vs M3
:-) "žádné". Jednou tak, jednou tak. Zde vstupuje do hry velké množství faktorů. Obecně, citlivější, řidičtější určitě koník.
20. 2. 2012 17:17
Re: RS5 vs M3
Tak hlavně Lambo bylo vždy divoké. Což je atribut, který se vytrácí.
20. 2. 2012 17:10
Re: RS5 vs M3
BMW zavedlo xDrive u 3er v roce 1985.
Avatar - Ham.
20. 2. 2012 21:01
Re: RS5 vs M3
Ano, máš pravdu, nicméně referoval jsem na diskuze při zavedení X5. SUV bylo zpočátku kritizované jednak za celkové pojetí, BMW je přece nízké, široké a přilepené k silnici a za "povinný" pohon 4x4 a řada lidí prorokovala, že je to výjimka, která se stejně nechytí a BMW se vrátí ke klasice (myšleno sedan, zadní pohon). No a dnes je 4x4 všude včetně třeba toho vrcholu v podobě 650ix na který odkazuješ dole a mimoto BMW "jede" i v dalších příšernostech z tehdejšího pohledu jako je třeba 5er GT, to kdyby viděl jen z venku tehdejší fanda tak jej klepne (opět zvýšená stavba) a ani by mu nemuseli říkat, že to má 4x4.
20. 2. 2012 17:19
Re: RS5 vs M3
Nedávno testoval Rasťo Chvála 650xi na sněhu. Na tom je krásně vidět, jaká zábava je v zimě se čtyřkolkou. Nakonec možná ideální situace by byla mít M6 (650i) na léto a 650xi na zimu. ;-) Nebo mít tlačítko, které by natvrdo posílalo 100% na zadek a "vyřadilo" by diferenciál. Vím, že tohle už Audi pár novinářů radilo. :-)
Avatar - Sysoj Psojič
19. 2. 2012 17:13
zvuk
To se vážně zvuk staré dvouválcové motorky někomu líbí? >:D
Dynamicky mě popravdě taky nepřesvědčila...
Ale pěkná je. Takže asi Audi jak má být... :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2012 21:51
Re: zvuk
Mně osobně se (také) víc líbí zvuk (postaršího - končícího) LEXUSu IS-F (například :yes: ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
19. 2. 2012 23:51
Re: zvuk
Aha, tak proto máš citróna v naftě >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 09:51
Re: zvuk
No, taky :-)
PS: Což ale NIC NEmění na tom, že zvuk (postaršího - končícího) LEXUSu IS-F se mi líbí VÍC než.. (zvuk Audi RS5 a třeba i toho Citroën C5 V6 ;-)
20. 2. 2012 09:06
Ďekuji, nemusím
Trochu překvapivě během času zjišťuji, že RS5 nijak extra "nemusím". K té elegantní karoserii mi ta agresivita nesedí. Mnohem více preferuji uhlazenější S5 (která ku překvapení novinářů není v reálných podmínkách o mnoho pomalejší).
Rozbalit vlákno
3
20. 2. 2012 17:20
Re: Ďekuji, nemusím
O jaké agresivitě mluvíš?
Avatar - white label
20. 2. 2012 21:33
Re: Ďekuji, nemusím
Agresivita? Kdyby měla RS5 třeba zadní křídlo ve stylu M3 GTS, tak nic neřeknu, ale takhle?
21. 2. 2012 13:56
Re: Ďekuji, nemusím
Jediná agresivnější věc je asi body kit. Podvozek je celkem komfortní, motor není uřvaný (pokud ho nevytočíš), řízení příjemné. Tedy to platilo pro RS5 před faceliftem. Takže mne zajímá ujasnění, co je na ní agresivního.