Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi se daří, v červenci prodalo více aut než BMW a Mercedes-Benz

Červencové prodeje automobilky se čtyřmi kruhy ve znaku meziročně vzrostly o takřka 13 %.
Zpět na článek
13. 8. 2012 13:39
13. 8. 2012 14:49
13. 8. 2012 15:15
13. 8. 2012 15:00
13. 8. 2012 15:18
13. 8. 2012 15:57
13. 8. 2012 13:43
13. 8. 2012 14:49
13. 8. 2012 15:08
13. 8. 2012 15:12
13. 8. 2012 15:20
13. 8. 2012 15:16
13. 8. 2012 15:08
13. 8. 2012 18:05
13. 8. 2012 19:05
13. 8. 2012 20:25
14. 8. 2012 11:40
13. 8. 2012 14:24
13. 8. 2012 14:55
13. 8. 2012 15:05
13. 8. 2012 19:03
13. 8. 2012 19:42
13. 8. 2012 20:03
13. 8. 2012 20:17
13. 8. 2012 20:28
13. 8. 2012 18:03
13. 8. 2012 18:54
13. 8. 2012 19:59
13. 8. 2012 20:30
13. 8. 2012 22:07
13. 8. 2012 23:48
14. 8. 2012 00:09
14. 8. 2012 00:24
14. 8. 2012 09:03
14. 8. 2012 19:20
13. 8. 2012 15:10
13. 8. 2012 15:16
13. 8. 2012 16:46
13. 8. 2012 18:28
13. 8. 2012 18:49
13. 8. 2012 19:40
13. 8. 2012 20:06
13. 8. 2012 20:11
13. 8. 2012 20:14
13. 8. 2012 20:13
13. 8. 2012 22:24
13. 8. 2012 23:37
14. 8. 2012 00:22
14. 8. 2012 00:33
14. 8. 2012 00:37
14. 8. 2012 00:47
14. 8. 2012 00:58
14. 8. 2012 01:11
14. 8. 2012 01:35
14. 8. 2012 01:45
14. 8. 2012 11:20
14. 8. 2012 17:38
14. 8. 2012 21:02
14. 8. 2012 11:28
14. 8. 2012 17:25
14. 8. 2012 09:08
14. 8. 2012 17:43
14. 8. 2012 18:26
14. 8. 2012 18:33
14. 8. 2012 18:45
14. 8. 2012 19:04
14. 8. 2012 19:24
14. 8. 2012 19:28
14. 8. 2012 19:32
14. 8. 2012 19:34
14. 8. 2012 19:35
14. 8. 2012 19:36
14. 8. 2012 19:37
14. 8. 2012 19:39
14. 8. 2012 19:43
14. 8. 2012 19:45
14. 8. 2012 19:50
14. 8. 2012 20:03
14. 8. 2012 23:36
15. 8. 2012 10:19
15. 8. 2012 10:35
15. 8. 2012 10:38
15. 8. 2012 11:01
15. 8. 2012 13:53
15. 8. 2012 17:43
15. 8. 2012 22:29
13. 8. 2012 19:41
13. 8. 2012 19:44
13. 8. 2012 22:23
13. 8. 2012 23:39
14. 8. 2012 10:50
14. 8. 2012 14:16
14. 8. 2012 17:26
13. 8. 2012 23:11
14. 8. 2012 00:26
14. 8. 2012 00:39
14. 8. 2012 00:44
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 11:58
Co by si..
.."prémioVWé" Audi bez "VWyspělých" východních trhů počalo? ;-)
Rozbalit vlákno
107
13. 8. 2012 12:17
Re: Co by si..
A co tim chces Kylie rict? Ze je spatne dobre odhadnout strategii, budoucnost a prodavat na vychodnich trzich? Nechapu Te - jakykoliv uspech (i neuspech) kohokoliv z VW group proste musis nejak negativne (nebo aspon narazkou) okomentovat...samozrejme s nutnym zvyraznenim pismena v v uz trochu trapne forme VW. Mimochodem, rust v Evrope o 5.5% je slusny vysledek za soucasne situace, ne?
Take it easy, trochu mene toho negativismu a trochu vice objektivnich komentaru
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 12:26
Re: Co by si..
Snadno vysvětlím - NEmám ráda FERDINANDa PIËCHa (považuji ho za jednoho z nejNEmorálnějších lidí - i ve vysokém byznysu = a to už je FAKT ZLÉ :-)
(a tvrdím jeho KVALITA aut NAPROSTO NEzajímá - zajímá ho JEN "moc" - prodané kusy jsou JEN "prostředek" atd. atp.
PS: Já NEkritizuji "správné" zacílení VWaudi na "východ(ní trhy)" - ale "upozorńuji" na ně = že audi je HLAVNĚ úspěšné u "méně zkušených" automobilových fandů/kupců ;-)
PPS: Ano růst v Evropě je solidním výsledkem - bohužel to působí že "zadrhnout" by se (v Evropě) mohli i ti dosud úspěšn(ějš)í :-|
Avatar - KANKUNEN
13. 8. 2012 12:53
Re: Co by si..
Možná by neškodilo si promluvit o nenávisti k Piechovi s psychologem, pokud ti přímo neublížil. Za Piechem jsou vidět i výsledky narozdíl od některých, kteří rozkradou a zmiznou beztrestně.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 13:28
Re: Co by si..
Já jeho (mimořádné) schopnosti (vážně!) NEzpochybňuji.. :-)
..jen "směrování" těch schopností (a dovede ve svém okoli - od ředitelů po posledního dělníka dělat - pro splnění SVÝCH cílů - opravdové PEKLO = na to psycholog NEpomůže ;-)
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 13:39
Re: Co by si..
Piechovy podobných (s podobnými charakterem i metodami) je v automobilovém a nejen automobilovém průmyslu a byznysu obecně spousta, jestli takhle každého prožíváš, musíš mít nelehký život a upřímně tě lituju. Anebo je to jinak, a to co tu předvádíš je jen póza. Fakt nevím, která varianta je pravděpodobnější. >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 14:16
Re: Co by si..
Ne (dokonce "ani náhodou"...
..jste VELMI ŠPATNĚ informován :-)
PS: Tohle (na mne) "zkoušel" už Ham. a odpovím vám stejně jako jemu - všichni ostatní šéfové (včetně ŘEZNÍKa CARLOSe GHOSNa - který si svou přezdívku ZASLOUŽÍ) nemají/nedají tolik prů- atd. ani DOHROMADY! ;-)
PPS: Žít v takové "naivitě", je asi "lehký" život ale já vás spíš "upřímně lituji". Anebo je to jinak, a VÍTE a ZNÁTE - a to co tu předvádíte je jen "póza". Těžko říct která z variant je pravděpodobnějí :-)
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 14:49
Re: Co by si..
Tohle jsou prostě nehorázné bláboly, myslím ty tvoje insiderské náznaky. O.K. tedy příště až budu obědvat třeba s Bobem (Lutzem, milý chlapík), zeptám se ho, jak se na dívá na Ferdu a co si myslí o Čárlím. >:-[]

Jinak, bušit do Piechových ambicí v článku pod Phaetonem, jak bylo jeho posedlostí udělat auto kvalitativně srovnatelné s eskládou, jedno kolik to bude stát, a pak tu psát věty o tom, že mu jde jen o zisk a kvalita ho nezajímá, to je slušná schíza, teta.

Nemluvě o tom, že v době, kdy Piech stál u výkonného kormidla vw, dělala tato značka auta s velmi výrazným akcentem na kvalitu, ta byla tím, co ji odlišovalo od mainstreamové konkurence a stvořila u zákazníků image, ze které žije dodnes.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 15:09
Re: Co by si..
Boba (LUTZe) jsem už neviděla... ;-)
(já tedy ještě NIKDY :-)
A nedělám žádné INSIDERské náznaky - i zde jsem dávala (Ham.ovi) odkaz na "tisíc" článků o (řeknu to VELMi slušně) NEserióznosti FERDINANDa PIËCHa - v německém tisku jich za ty roky možná OPRAVDU vyšel ten tisíc ;-)
Zkuste trochu "protřepat" hlavou a třeba vám to pak taková "schíza" přestane být (a nebo také NEee = dejte vědět, zdraví "teta"
ad posl. odstavec: >:D :-) >:-[]
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 15:15
Re: Co by si..
Řeči o osobní neserioznosti smatlané s vedením firmy k nekvalitě, hm, obvyklý guláš antivw žvástů. Jakákoliv debata zbytečná. :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 17:27
Re: Co by si..
Na to že NEvwíte jak odpovědět "dobrý" :yes: :-)
PS: A vaše "smatlané" se píše buď se Z(matlané) nebo třeba "spatlané" - to jen taková "vwýpomoc" slabšímu kolegovi v diskuzi ;-)
13. 8. 2012 15:00
Re: Co by si..
Třeba je Kylie ten šéf z Audi, kterého Piech vyhodil, když nechtěl zkousnout, že budou dělat A3 jako převlečený Golf nebo Octávku. Zažil jsem taky přílet Piechova vrtulníku a 14 dní přípravy na tuto událost. S Piechem opravdu není moc velká sranda a je dobré ho mít na své straně. Jít se proti němu moc nedá. A taky by Kylie mohla být jednou z jeho manželek.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 15:10
Re: Co by si..
Já bych s ním "na jedné straně" být rozhodně NEchtěla.. :-|
...mám ZCELA JINÉ plány než jít "DO PEKLA" ;-)
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 15:18
Re: Co by si..
>:-[] Tak to je fakt síla, už jednou jsem psal, že snad musíš být Piechův levoboček, kterého vydědil, protože jinak to nedává smysl, tedy mám-li tě považovat za dospělou inteligentní bytost, taková nenávist k člověku, kterého osobně neznáš, jen čekám, kdy nám odhalíš, že Piech je masový vrah.
Avatar - white label
13. 8. 2012 15:20
Re: Co by si..
Samozřejmě, že Piech je masový vrah... konkurence VW. >:D

P.S. Kylie chodí s windieselem na hodiny woodoo píchat špedlíky do jeho loutky. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 17:40
Re: Co by si..
PS: Kylie jen "umí číst" a NEzavírá oči.. ;-)
..otázka je PROČ máte "potřebu" ta FAKTA "zpochybňovat" a "zesměšňovat" atd.??? VÍTE to vůbec vy sám? Nebo prostě "mám rád VW = NIC jinýho mě nezajímá" :-)
13. 8. 2012 15:57
Re: Co by si..
Nemusí být jeho levoboček. Jeho bratranec Wolfgang Porsche ho ale zná asi dost dobře. A zaměstnanci Porsche určitě Piecha vítají oslavnými transparenty. A pokud ho nevítají teď, tak ho budou vítat za 20 let. Stejně jako u Audi.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 17:36
Re: Co by si..
Ano, i v rodině je VELMi "oblíben" (tady ty uvozovky JSOU FAKT uvozovky ;-)
PS: A jak "oslavnými transparenty" ho vítali u Porsche - to si asi pamatujeme všichni :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 17:34
Re: Co by si..
Než PSÁT "závěry" typu "fakt síla", což tak si spíš (z běžně dostupného tisku) o FERDINANDovi PIËCHovi NEJDŘÍV něco PŘEČÍST? ;-)
PS: A "nenávist" je něco (dost) jiného - tady snad možná "opovržení" když už, ale hlavně "s takovýmhle člověkem/tímto typem lidí/takovýmito lidmi" NEchci mít NIC společného - zvládnete to POCHOPIT? :-)
Abych vám to připodobnila do "vaší reality", je to asi jako byste VÁCLAVa HAVeLa nutil vstoupit (podporovat, nebo jí alespoň "tleskat") do KOMUNISTICKÉ STRANY ;-)
..tak TAKhle to já mám s FERDINANDem PIËCHem a "jeho vwěrnými" (a pokud myslíte že jsem nějaká "výrazná minorita", tak ... tak co si tak NEJDŘÍV něco o něm PŘEČÍST? :-)
13. 8. 2012 13:19
Re: Co by si..
Vítej v kapitalismu. Kvalita už nezajímá nikoho, hlavní je zisk. Nikdo soudný nebude upřednostňovat kvalitu před ziskem. A jelikož VW generuje zisk, dělá to dobře.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 13:30
Re: Co by si..
Já znám kapitalismus kdy ještě "fungoval" (minimálně LÉPE ;-)
..tohle (totální) "zhroucení" kvalit přišlo až PO "otevření" směrem na východ
13. 8. 2012 13:34
Re: Co by si..
Otevření východních dveří to určitě urychlilo, ale ke "zhroucení kvalit" by došlo tak jako tak :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 14:17
Re: Co by si..
S tím se (asi) DÁ SOUHLASit.. :-)
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 13:43
Re: Co by si..
Ano, západ se otevíral východu, v čele průvodu šel Piech a mával transparentem s nápisem "Kvalita je na hov.no, následuj Číňana". :-O
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 14:18
Re: Co by si..
To ani ne - ale UVĚDOMIL si, že "odteď" to bude (dost) JINAK ;-)
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 14:49
Re: Co by si..
Takže vizionář?
Avatar - WinDiesel
13. 8. 2012 14:59
Re: Co by si..
Kylie nepopírá, že ten člověk je schopný, velmi schopný. Pamatuji, jak jsem mluvil s jedním dodavatelem dodávajícím součástky do prvovýroby jak VW tak MB.
To, že fandím MB a nemám VW v lásce s tím tentokrát nijak nesouvisí.
Ten člověk mi popsal vstřícnost lidí od Mercedesu, jejich dobrou náladu, slušnost a pružnost. U VW bylo vše strohé, lidé byli hodně arogantní, nevstřícní a i nepružní. Jednalo se o vývoj nějakých agregátů a šlo tam o spolupráci - ovšem o spolupráci se dalo hovořit v tom pravém slova smyslu jen u Mercedesu.
13. 8. 2012 15:08
Re: Co by si..
Máš pravdu. Lidi od Mercedesu jsou opravdu pohodáři. Myslím, že u VW jsou tak vystresováni právě z toho Piecha. Už to prožívají skoro stejně, jak lidi od TOYOTY.
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 15:12
Re: Co by si..
:-O >:D Hoši, ještě že tu máte tu pani (tetu) na hlídání, dětský koutek.

P.S. A co lidi vod Pežotu, taky v poho nebo si nervozně žmoulají kravaty jako Renaulťáci, o těch je to známo, říkal to jeden můj dobrej kamarád, co se vyzná. >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 15:14
Re: Co by si..
:yes: :yes: :-)
PS: Víc (než po whitovi opakovat "teta") NEumíte? ;-)
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 15:20
Re: Co by si..
Máš špatnou paměť, copyright na tetu je můj, stejně jako na ukrajinskou uklízečku, kterou zas opakuješ ty. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 17:42
Re: Co by si..
Asi NEchápu - "opakuji ukrajinskou uklízečku"?? :-)
13. 8. 2012 15:16
Re: Co by si..
Lidi od Pežotu už nikam nejezdí, tak nevím. Šetřit se musí, jinak ten VW nedoženou.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 18:18
Re: Co by si..
No to DOUFÁM že nikdy jako lidé od VW NEbudou... :-)
Avatar - Dinar
13. 8. 2012 15:08
Re: Co by si..
Nezlob se na mě, ale jak to souvisí s charakterem pana Piecha, to jako že když on je arogantní parchant a tak se všichni jeho zaměstnanci chovají stejně? Proboha to je stejná úroveň argumentace, jako když tu nějaký jouda hodnotí kvality nějaké značky podle toho, že jeho strejdovi se příslušné auto furt se.re. Někdy mi to tu opravdu připadá jak v mateřince.

Obsahem článku pod kterým je tato debata je úspěch Audi, bohužel samotná debata je čistě naplněna mindrákem jedné tety. Na tohle se nedá odpovídat nijak seriozně, Wine, jen tak jak to udělal níže Ham, a ty ho peskuješ dle mého naprosto účelově.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 17:44
Re: Co by si..
Co byste chtěl "gVWatulaci" k úspěchu na východních trzích.. ;-)
..sorry, mne 2.0 TDi a "prémiové" předolky moc NE"berou" :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 15:15
Re: Co by si..
:-)
PS: NEbude to úplně "správný" příklad, ale on je něco jako v česku (jak ho popisoval pan Grygar) velmi inteligentní a velmi schopný člověk - který své schopnosti bohužel "zacílit" využil poněkud.. :-|
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 15:12
Re: Co by si..
Ano - TUHLE jeho část OCEŃUJi (je opravdu SCHOPNÝ.. :yes: :-)
..bohuže VŠEHO ;-)
Avatar - white label
13. 8. 2012 13:58
Re: Co by si..
Nemusíš nám pořád zbytečně připomínat, kolik už toho pamatuješ, teto Angelo... :-O :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 14:16
Re: Co by si..
Teto Angelo? Fakt? :-)
Avatar - WinDiesel
13. 8. 2012 14:52
Re: Co by si..
Nic lepšího ze sebe nevytlačíš? Dalo ti to hodně práce?
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 17:45
Re: Co by si..
Hele, máte VWy vlastně vůbec tušení PROČ vždy "bVWáníte" zrovna VW? Myslíte si že jsou "skVWělé", nebo tak něco?
CO vás k tomu vwede?
..a když už jsme u toho, bez tet, ukrajinských uklízeček atd. to NEumíte, že? ;-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 18:05
Re: Co by si..
Střílíš do vlastních soudruhů.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 18:17
Re: Co by si..
Nojo, NE"trefila" jsem ;-)
(a vy jste "pojistil" že to už NEmohu "opravit" 8-s )
..ach a slovo "soudruh" na mne působí ještě VÝRAZNĚ HŮŘ než "teta", "Angela" či "ukrajinská uklízečka" DOHROMADY - tak POZOR! :-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 19:05
Re: Co by si..
Nu, komu se líbí doba před pádem železné opony má asi soudruhy rád.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 19:47
Re: Co by si..
NEřekla bych... ;-)
..jsou MILIONy lidí kteří
a) NEmají rády "soudruhy" (komunisty) a..
b) .. (i když ten pád považují za SPRÁVNÝ) RÁDi vzpomínají na doby PŘED ním
(při jízdě po dálnici i při pohledu do peněženky - tehdy jste za 100 marek udělal BIG rodinný týdení nákup a .... atd. atp. :-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 20:25
Re: Co by si..
Jsou stamiliony těch co komunisty nemají rádi a na dobu před pádem opony vzpomínají neradi.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:27
Re: Co by si..
NEpřu se.. :-)
..což ale NEni v ŽÁDNÉM "rozporu" s tím co jsem napsala já, že? ;-)
14. 8. 2012 11:40
Re: Co by si..
Fakticky to není o VW. Extrémisté tu jsou a kopou za různé týmy, jinak odpor více méně odpovídá útokům. Není to tomu dlouho, co měl Mercedes velké problémy se vstřikovači u svých dvojitě přeplňovaných čtyřválcových dieselů. Byla to chyba, jak jinak, dodavatele. A kolik nadávání a urážek si na tohle téma člověk přečetl? MB je pro dědky, Renaulty jsou věčně v servisu, VW jsou křápy a Audi je jen dražší VW. To jsou místní moudrosti, které člověk čte snad každý den. Ano, takový Renault měl problémy s elektronikou, ale jestli si lidé myslí, že se třeba BMW vyhnuly, tak s nimi asi nejezdili, jinak si to vysvětlit neumím. A to úplně pomíjím osobní útoky. Zkrátka, je jedno, jestli je to VW, nebo Peugeot, nenávist sem nepatří.
Avatar - white label
14. 8. 2012 12:48
Re: Co by si..
:yes: :yes:

"...odpor více méně odpovídá útokům:" :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 17:28
Re: Co by si..
(také) SOUHLASím :yes: ;-)
Avatar - white label
14. 8. 2012 19:58
Re: Co by si..
Takže už stačí "jen" to, abys podle toho začala i uvažovat/psát. :*) ;-)
Avatar - white label
14. 8. 2012 21:05
Re: Co by si..
Tvůj hlavní problém není v tom, že jsi zaujatá fanynka Citroenu (nebo Mercedesu), ale v tom, že jsi extrémní antifanynka koncernu. A právě na to tvoje antifandění se tu, nejen já, nechytám ani jediným zlomkem. :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 21:29
Re: Co by si..
To ale NEbylo moc "nápodobně" ;-)
PS: A jak správně připomínáte já NEjsem "fanynka" CITROËNu, MERCEDESu (ani BMW - to už jste na mne také "zkoušeli" :-)
..já oceňuji "tu něco" od BMW, tam od Mercedes, a onde i od Citroën :yes: ;-)
(a samozřejmě i od MNOHA dalších... :-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 14:24
Re: Co by si..
Jj, věřím, že v době kdy VW byla pátá či kolikátá značka v Evropě a Audi ještě ani neexistovalo musel být svět pro tebe krásný.
Hele, nechceš nám o tom vyprávět? Já třeba v sedmapadesáti zas tolik nepamatuji a rád si poslechnu jak to bylo za dob mé babičky. Ale tu historku z dětství o tom, jak ti černá A8 přejela panenku i s kočárkem a ještě zacouvala a z okénka se na tebe posměšně šklebil Piech prosím vynech, tu už známe.
Avatar - WinDiesel
13. 8. 2012 14:52
Re: Co by si..
Jestli se pokoušíš svými příspěvky dostat na úroveň přispěvatele s nickem white label a podobných, gratuluji, daří se ti to. Jsou to sice dost ubohé příspěvky, ale kvalifikoval ses do stáda. Opakuji, gratuluji.
Na věk, který uvádíš, nic moc. Jiní už v tomto věku zmoudřeli...
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 14:55
Re: Co by si..
Jestli se snažíš dostat se svými příspěvky na úroveň Kylie, tak se ti to daří, gratuluji.
Avatar - WinDiesel
13. 8. 2012 15:01
Re: Co by si..
Přijímám gratulaci - ano, radši být s Kylie. Strčí Tě hochu do kapsy. Ale vidím že jsi se sebou spokojený, tak tě tak nechám, žij blaze.
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 15:05
Re: Co by si..
Jj, hodíte se k sobě, nenávist ke stejné věci/osobě lidi spojuje.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 17:55
Re: Co by si..
Proč slova jako "nenávist"??? Prostě NEmám ráda (opravdu HODNĚ) "špatné lidi" - a co je F. Piech zač zrovna vy (spíš) VÍTE
Tak jako NEschvaluji porušování "pravidel a zákonů" při kácení Šumavy nebo stavbě dálnice D8, tak...
...otázkou se spíš jeví PROČ to NEvadí lidem jako jste vy (a dokonce máte "potřebu" je "obhajovat"/jejich činy "bagatelizovat" ;-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 19:03
Re: Co by si..
Protože jenom člověk který nenávidí dokáže vyplodit tisíce příspěvků na auto.cz na téma zlý a proradný Piech. Normální člověk má docela jiné zájmy.
Opakování větiček jako "co je F. Piech zač zrovna vy (spíš) VÍTE" v mých očích žádné negativní hodnocení jeho osoby nevzbudíš, znám jen jeho podnikatelská rozhodnutí a výsledky a to je to k čemu jsem schopen se vyjadřovat. K osobě kohokoliv se dá vyjádřit jedině při osobním poznání, které mi jaksi u Piecha chybí, ale ani tehdy kdybych to osobní poznání měl a došel k závěru, že mi "nevoní" tak bych určitě nepsal kupy výkřiků na auto.cz.
Avatar - Righ
13. 8. 2012 19:42
Re: Co by si..
Hame, co prispevek, to trefa do cernyho, ostatne jako obvykle. :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 19:48
Re: Co by si..
Musím SOUHLASit s tím "jako obvwykle" :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 19:56
Re: Co by si..
To co vy vidíte jako "normální" je "před vším zavřít oči"? NEvidět NEslyšet - že? ;-)
Tak to "normální" zase NEpříjde MNĚ!
(sorry ale) NEsmysly typu "..jedině při osobním pozvání" snad ani NEkomentovat - zrovna tak (alespoń doufám :-) ) "umíte" rozpoznat jestli byl lepší Husák nebo Havel nebo Kain či Abel - nebo? ;-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 20:03
Re: Co by si..
No tak jestli si Piecha už rovnou stavíš na roveň biblické postavy Kaina tak je to s tebou ještě horší než jsem myslel. Jo je to satan, zapíchni si do něj připínáček a bude dobře.
Avatar - white label
13. 8. 2012 20:07
Re: Co by si..
Teta už ho propichuje hodně dlouho..., a protože jí to nepomáhá, tak chodí sem, což jí taky zjevně moc nepomáhá. >:-[]
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 20:17
Re: Co by si..
No vida, auto.cz má "léčebné účinky" >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:18
Re: Co by si..
?? ;-)
Nojo, a TAKHLE "chápete" VWŠECHNO :-)
Avatar - white label
13. 8. 2012 20:19
Re: Co by si..
Sice sporadicky, ale asi nějaké má... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:20
Re: Co by si..
..a nejen Ham. - jak vidím ;-)
Avatar - white label
13. 8. 2012 20:22
Re: Co by si..
Takhle se snažím pochopit tebe, ne všechno... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:27
Re: Co by si..
Ok - fajn: (jen se) SNAŽTE se :-)
PS: Sorry - musí "letět" - tedy JET "prémiovým vozem" samozřejmě NE s předním pohonem (a ne s 2.0 Tdi ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:10
Re: Co by si..
Ne "sám satan" to (spíš) NEbude.. ;-)
..ale že u něj má zajištěno "navěky" bydlení - o tom žádná :-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 20:28
Re: Co by si..
A ty bys u nich ráda topila pod kotlem co? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 21:50
Re: Co by si..
To ani OMYLEM! (aneb "zase špatně" :-)
..já mám v plánu skončit někde úúúúúplně JINDE.. ;-)
..v ŽÁDNÉM případě poblíž HUSÁKa, GOTTWALDa, BREŽNĚVa či PIËCHa a jim podobných :-)
Avatar - white label
13. 8. 2012 21:57
Re: Co by si..
Tak bacha na to, člověk míní, pan Bůh mění... :-O ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 22:02
Re: Co by si..
...to je fakt, TEMNÁ STRANA je tak "lákaVWá", že? ;-)
Avatar - white label
13. 8. 2012 15:13
Re: Co by si..
Náš akční hrdina-moralista... >:-[]
Ty budeš s každým kdo jakkoli kope za to "tvoje" MB, takže s tou Kylie si nepřekvapil ani trochu, kéž bys tady místo svého věcného dětinského plácání argumentoval aspoň z poloviny jako Ham., mohl bys přitom klidně dál fandit svému třícípému idolu... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 18:10
Re: Co by si..
Vy budete s každo kdo jakkoli kope za to "vaše" VW, takže s tím Ham.em NEpřekvapujete ani trochu, kéž byste místo takovéhleho "věcného plácání" NEargumentoval alespoň tím Ham.em ... a když už to musí být "fandil" dál svému OOOO idolu ;-)
Avatar - white label
13. 8. 2012 19:53
Re: Co by si..
Žádný idol a hlavně "antiidol" nemám, to je tvůj/váš styl a tvůj/váš boj.
Nemám žádný problém dát přednost C-klase před A4 (kdyby mě střední třída reálně zajímala), stejně jako bych dal naopak přednost A6 před Ečkem apod. Je směšné řešit primárně logo automobilky, ale kdybys to náhodou někdy pochopila neměla bys tu (s winem) v podstatě o čem psát. :-O :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 19:58
Re: Co by si..
Já jen "obráceně" opsala VAŠE slova.. ;-)
..ale jinak jsem (moc) RÁDA, že (ve své závěrečné větě) opakujete MÁ slova :yes: :-)
PS: A důvod PROČ "ohrnuji nos" VÍTE
a) automobilka vyrábějící (hlavně) PŘEDOkolky jako nejrpodávanější "prémiová" značka - to mne věru NE"blaží"/NEtěší
b) že je Ferdinand Piëch jaký je - za to já NE"mohu" - co "mohu" je NEmít takové (typy lidí) "ráda" = což dělám
PPS: Ve střední (když z D3) tak asi spíš 3, C, A4 = já bych ještě před C preferovala 3ku (no brzy vlastně spíš 4ku - ovšem bez "A" ;-)
Avatar - white label
13. 8. 2012 20:05
Re: Co by si..
Tvá slova, jo! >:D Tak se podle nich začni konečně řídit, přestaň tu dětinsky bojovat proti zlému koncernu a zkus diskutovat aspoň trochu racionálně a pozitivně...
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:17
Re: Co by si..
Slušná "odbočka" (jinam) - nicméně (konečně) "slušný" příspěvek :yes: :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 17:51
Re: Co by si..
No tak před pádem železné opony lepší (snad) doopravdy BYL ;-)
..a jinak DÍKY za POKLONU (to jsem na vámi "odhadovaný věk" - kdy bylo založeno Audi víme jistě oba - docela "in", ne? :-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 18:03
Re: Co by si..
Tak podle tebe byl lepší svět před pádem železné opony, tedy v době komunizmu.
Hm, teď už chápu tvou nenávist k ošklivému kapitalistovi jako je Piech....
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 18:14
Re: Co by si..
Nojo - TAKHLE "chápete" VŠECHNO ;-)
..nicméně pro MNE byl (a popravdě když se zeptáte skoro KOHOKOLI od "středního věku výše", tak vám nejspíš řekne TO SAMÉ co JÁ :-)
Hm, takže STÁLE NEchápe (absolutně a vůbec) CO mi na F. PIËCHovi vadí.. :-|
..což už se snad nedá nazvat ani "pštrosováním" ;-)
PS: Já zase NEchápu JAK TO, že vám to NEvadí
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 18:54
Re: Co by si..
S tím co já chápu a co ne si nelámej hlavu.
Co ti vadí na Piechovi, je celkem jasné, jeho úspěch.
Nevím co by mi mělo vadit, mě nikdy neublížil, osobně ho neznám a od tebe jsem se také nikdy nedozvěděl co provedl (tedy mimo té přejeté panenky), že máš nutkání psát k jeho osobě tisíce komentářů na auto.cz
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 19:51
Re: Co by si..
PŘÍSAHÁM že si jí NE"lámu"! ;-)
"jeho úspěch"??? Nojo - TAKHLE "chápete" VŠECHNO :-)
To "MNĚ" je taky :yes: ;-)
PS: Já NE"rada" BREŽŇEVa, či GOTTWALDa a MNĚ přitom také nikdy nijak NEublížili ;-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 19:59
Re: Co by si..
Jak je vidět tak Gottwald nebo Brežněv ti vadí neskonale méně než Piech soudě podle množství tvých příspěvků.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:24
Re: Co by si..
Ten paleček NAHORU byl za Ham.ovu CHYBNOU "analýzu"? To u nás se za to dává "ten druhý" = tenhle: :no: ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:21
Re: Co by si..
NEskutečné "dedukce" (a záVWěry!!! :yes: :-)
PS: Viděla bych je (všechny 3) cca ne stejný kotel (nebo alespoň "sekci" v PEKLE ;-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 20:30
Re: Co by si..
Ano, to svědčí o pomatených životních hodnotách.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 21:49
Re: Co by si..
Tak teď by mne opravdu zajímalo CO KONKRÉTNĚ ("...svědčí o ..." ;-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 22:07
Re: Co by si..
To, že házíš do stejného pytle masového vraha a majitele automobilky.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 23:44
Re: Co by si..
Tak u BREŽNĚVa vypíchnete "část jeho činů" - a u PIËCHa (na ně "zapomenete") a zdůrazníte "povolání"?
PS: Asi jsem vás PROKOUKLA! Že vy s nimi chcete být ve STEJNÉM kotli? ;-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2012 23:48
Re: Co by si..
O žádných zločinech byť jen vzdáleně porovnatelných s Brežněvem u Piecha nevím.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 00:00
Re: Co by si..
No JÁ vám tam tu "rezervaci" zařídit nemohu, ale "pokračujte" (jen tak dál = NEvidím NEslyším) a vaše šance "vzrůstají" :yes: ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 00:09
Re: Co by si..
Jak vidno žádné argumenty nemáš takže jen mlžíš jako vždy....
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 00:20
Re: Co by si..
Pro to že Ferdinand je "rovina chlap" a "takových více"? No tak to opravdu NEmám.. :-)
PS: Já si ho do svého AVATARu nedala - spíš byste se o jeho život a "činy" MĚL trochu "zajímat" VY ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 00:24
Re: Co by si..
Ano, nemáš argumenty.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 00:35
Re: Co by si..
Vždyť píši že (ty pozitivní) se opravdu TĚŽKO hledají... ;-)
..o těch negativních toho bylo napsáno TOLIK ... no ale to VWíte sám :-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 09:03
Re: Co by si..
Nemáš žádné argumenty. Zapíchni si připínáček do Piecha.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 18:50
Re: Co by si..
Proč bych "připínáčkovala"?? :-)
A na "mraky" ARGUMENTů jsem dokonce VÁM OSOBNĚ kdysi dala odkazy - rozdíl asi bude že (to co já i autoři článků považují za DĚS BĚS HRŮZU) - vás to prostě "nezajímá"? Aneb "protVWačování" VŠECH výrobků VW je "nadřazeno" VŠEMU? ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 19:20
Re: Co by si..
Konkrétní "zločiny" Piecha popsat neumíš, takže jen pokřikuješ. Radši si zapíchni ten připínáček.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:22
Re: Co by si..
No comment..
..aneb "omluvte chybičku", mělo tam být NADřazeno.. ;-)
13. 8. 2012 15:10
A1
Minule tu niekto daval cisla, aky hit je A1. M-B ani BMW v tejto triede zastupcov nemaju. Nemam patent na rozum ani nijake statisttiky, ale zda sa mi, ze vo vyssich triedach sa Audi v porovnani s domacimi konkurentmi az tak velmi nedari. A6 povazujem za ich najlepsie auto a vo svojej triede plne konkurencieschopne, A4/5 ani A8 podla mna na svojich konkurentov nestacia. Tak ci onak aj ten, kto nema Audi prave v laske, to moze zobrat z tej lepsej stranky: silny konkurencny boj v konecnom dosledku prospieva spotrebitelovi.
Rozbalit vlákno
57
Avatar - white label
13. 8. 2012 15:16
Re: A1
Se závěrem souhlasím, s A8 přesně naopak. Zkus si projet A8/7er/eSko, nebo si projdi jejich aktuální srovnávačky. ;-)
13. 8. 2012 16:46
Re: A1
Tak A8 je o tridu lepsi nez 7er nebo S (zkus se projet, mozna pred 10 lety by to byla pravda pravdu), na A5 spis nema konkurence odpoved. Ale jinak :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 18:28
Re: A1
..je FAKTem, že na luxusní prémiové "díky technice NÁSKOKem vybavené" Audi A8 s předním pohonem a V6 3.0 Tdi 150 kW konkurence odpověď NEmá.. :-|
..a doufám že NIKDY mít ani NEBUDE :-)
13. 8. 2012 18:49
Re: A1
Jistě, proto má MB S 250 CDI s R4 >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 19:40
Re: A1
Ano - je alespoň motorově o generaci (dvě) dál (na tak slaboučký výkon dnes používá 4válec už i třeba Citroën ;-) ) a hlavně v LUXUSním segmentu NENÍ PŘEDOkolka! :-)
PS: Vy snad "fandíte" levným tuctovým PŘEDOkolkám v kategorii S-Klasse, JAGUARu XJ či té audi A8 ;-)
13. 8. 2012 20:06
Re: A1
Ne, zde nefandím nikomu, mě luxusní třída nic moc neříká. Ovšem pokud bych vybíral, tak by mi přední náhon vadil mnohem méně než čtyřválec. Ten prostě v luxusní třídě nemá co dělat.

Mimochodem dost pochybuji že R4 se 150 kw vydrží tolik co V6 se 150 kw.
Avatar - white label
13. 8. 2012 20:11
Re: A1
A nejde zdaleka jen o výdrž, taková kultivovanost je u R4 na hony vzdálená k V6, a o tu by mělo jít v této třídě (i u turbodieselu) především.
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:14
Re: A1
...zkoušíte "obhájit" NEobhajtelné a udělat "z nOOOOuze cnost"? ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 20:13
Re: A1
Mimochodem vydrží stejně - už je to DÁÁÁÁVNO ověřeno i praxí (ostatní automobilky takové motory nabízejí už ROKY ;-)
Mně by tam vadil asi víc ten PŘEDNí pohon - neb a protože motor si můžu vybrat JINÝ (i u audi se dá najít slušný - třeba nový V8 4.0 na mne působí docela DOBŘE
Když je ale celé auto "postavené na přední pohon", tak se s tím (už) NEdá dělat NIC
13. 8. 2012 22:24
Re: A1
v com su o dve generacie dalej 4 valce voci 6-im?
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 23:37
Re: A1
No tak kdysi bylo potřeba na stejný výkon třeba V12, pak šel čas a na totéž "stačil" V8 a později .... no a dnes jsme u R4 (a blížíme se k R3)
..to je taková MOTORová EVOLUCE :-)
PS: Mému V6 3.0 se (i tu) kdysi "posmívali" že má výkon "jen" 155 kW (což dnes hravě zvládají R4 (a blíží se ono R3 - 1.0 od FORDu je jen "první vlašťovkou" ;-)
PPS: Kdyby se (první) 2.0 Bi-TDi koncernu "povedl" asi bychom tuhle diskuzi NEvedli, no NEpovedl = čeká se na příští generaci (aby se audi a VW s letitým zpožděním - tak o jednu až 2 generace proti konkurenci -. vyrovnali/dohnali ostatní(m)
150 kW z třílitru (v LUXUSní kategorii A8) je dnes už (opravdu OJEDINĚLÝ) anachronismus (BMW má i v řadě jedna 2litrové 4válce vyššího výkonu...
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 00:22
Re: A1
Ano BMW má čtyřválce vyššího výkonu, daleko lepší než čtyřválce MB, ale přesto je do 7er nedává. Protože u luxusní třídy nejde o výkon jako takový ale o jeho plynulé a tiché podání. A to čtyřválec 250 CDI neumí, ve všem (kultura běhu, hlučnost, průběh výkonu, chvění) vyjma spotřeby je horší než stejně výkonný šestiválec (například stejně výkonný starý 320CDI). Všechny testy končí jednoduchým závěrem, jo jezdí to, má to malou spotřebu, ale do luxusní třídy to nepatří, 320CDI byl jednoznačně lepší motorizace. MB prostě neuměl splnit emisní flotilové limity jinak a jinde a sáhl k tomuto pro luxusní třídu nedůstojnému řešení.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 00:33
Re: A1
Že motory 23d či 25d nejdou do BMW 7 bych hodnotila spíš POZITIVNĚ.. :yes: :-)
..ale (výborné) 250 CDi spíš PODceňujete.. ;-)
..no a dál je to (a naprosto NEpochybuji že to sám VWíte) spíš "demagogie" apod. :-|
No a když budeme volit mezi (jak říkáte) "nedůstojnostmi"
a) moderním 4válcem 250 CDi 150 kW v kategorii Audi A8/S-Klasse
b) nesmyslně slabým V6 3.0 stejného výkonu
c) předním pohonem pro vůz kategorie LUXUSní automobily
.."vítězem" se stává... Cé, Cé je správně (tedy nejvíce "špatně" :-)
PS: a BMW 7 (z D3) jediné (bez "ztráty kytičky") OBSTÁLO :yes: ;-)
PPS: Uznávám že BENZÍNový 4válec 2.0 je o fous lepší než naftový 2.1 - ale 4 válec do A8 "cpe" i to Audi :-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 00:37
Re: A1
Demagogii předvádíš ty, předokolka je možnost, nikoliv nutnost. Nafta na 150kW u MB vede k "nutnosti" nekulturního čtyřválce.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 00:47
Re: A1
Nu z-K-O-N-S-T-R-U-O-V-A-T vůz LUXUSní kategorie jako PŘEDOkolku "nutnost" opravdu NEní (a je to i PĚKNĚ BUBÁ "možnost" ;-)
PS: Vám NEřekli, že když S-Klasse, tak verze s motorem 250 CDi NEní "nutnost"? :-)
PPS: Jinak viz 00:33 - NEnajdete větší "autobubost" než je LUXUSní vůz s předním pohonem (to auto tak totiž "zůstane zkonstruované", i když si pořídíte verzi s pohonem VŠECH kol -víme? ;-)
..a zatímco (výborný, nicméně do kategorie vozu S-Klasse přece NE "ideální" motor 250 CDi) si NEmusíte koupit, to co dostanete VŠUDE jinde klasický "čistý" pohon zadní nápravy (kdy se přední kola mohou věnovat JEN zatáčení/"řízení" automobilu a zadní náprava JEN pohonu vozu) prostě k dispozici NEní + vůz MUSÍ být postaven jako PŘEDO-kolka :-|
Nu, JÁ v tom mám "jasno" - co vy? ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 00:58
Re: A1
Většina luxusních vozů se prodává s pohonem 4x4 (A8 letos 42 vozů, všechny 4x4, 7er letos 38 vozů, z toho 36 s 4x4) na který je A8 od počátku konstruována. Naopak třeba X-drive byl k pohonu zadních kol "přilepen" dodatečně takže nešlo použít mechanické řešení a byla použita náhražka v podobě elektronicky řízené lamelové spojky.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 01:11
Re: A1
"VĚTŠINOVÝ" názor (v hudbě, v autech i většině ostaního) snad raději NEkomentovat :-)
(vy navíc argumentujete - bez urážky - zcela "okrajovým" českým trhem).
A co se týče konstrukce vozu - audi A8 je (MUSí být) konstruována jako PŘEDO-kolka (max. byl hledán "kompromis" mezi verzí s PŘEDNÍM pohonem - aby prostě "normálně" mohla jezdit - a pohonem všech kol, který "pomůže schovat" případné "nedostatky" v konstrukci vozu...
No a to je odpovědí i na to "přilepen" - existují samozřejmě i vozy JEN s pohonem všech kol, to ale NENí případ A8 (které musí byt schopno jezdit i s pohonem jen přední nápravy = MUSÍTE na to při konstrukci vozu brát zřetel - to NENí žádné Subaru Legacy/Honda Legend apod: ;-)
Avatar - white label
14. 8. 2012 01:35
Re: A1
Co to tu zase plácáš za nesmysly, A8 je primárně vyvíjena jako 4x4 a fwd je u A8 naprosto! okrajová záležitost pro jedinou (nejslabší) motorizaci.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 01:45
Re: A1
Á - vítám (zdravím) ZMĚNU na straně "OOOObhajoby" ;-)
CO to tu zase plácáte za nesmysly? A8 přece MUSí být vyvíjena (stejně jako VŠECHNY ostatní modely osobních vozů audi - od A1 po tu A8) jako PŘEDOkolka - a je NAPROSTO ZCELA ÚPLNĚ JEDNO, zda je to zrovna v případě A8 "naprosto okrajová záležitost" (jak píšete). I ta "okrajová záležitost" přece nějak musí jezdit (a zrovna tak MUSÍ být S-Klasse a BMW 7 zkonstruovány jako ZADOkolky - i kdyby si zákazníci koupili 90% vozů s pohonem všech kol :-)
No a STEJNĚ "fuk" je to i jestli ten pohon předních kol je kombinován s jedním nebo pěti motory - tak i tak MUSÍ být... ale to (teď) už víte ;-)
PS: A zrovna vy mi NEříkejte že jste "pOOOOdlehl marketigu" a žijete v přesVWědčení že vozy audi jsou "specializované" VŠECHNOkolky.. :-)
..já si vzpomněla (z osobních vozů) jen na tu Hondu Legend a nějaké ty modely Subaru..
..+ že se (u Audi) vždy prodávalo prodává a (asi) bude prodávat daleko VÍC kusů "jen" s "obyč." pohonem PŘEDNÍCH kol - to víme všichni včetně VÁS, nebo? ;-)
14. 8. 2012 11:20
Re: A1
Tak jednoduché to zase není. Třeba Alfa, jestli se nepletu, používala Torsen s příčně uloženým motorem. To je předokolka, ze které se udělala čtyřkolka. Od A4 po A8 se používá jedna platforma, takže je jen otázka, jak velký vliv má požadavek na pohon všech kol. A to mimo vývoj Audi asi nikdo neví. Teoreticky může platforma pro čtyřkolku sloužit jak předokolkám, tak zadokolkám. Dedikovaná zadokolka/ předokolka může být lepší (levnější, mít nižší těžiště atd.), protože mají méně cílů/ omezení. Ale jakmile do nich budeš chtít dobastlit pohon všech kol, budeš mít problémy.

Otázka je, co je vlastně pro Audi jádro nabídky. Kde leží jejich identita. A co je jen doplněk. Audi by mělo asi jediný důvod, proč při vývoji platformy upřednostnit potřeby pohonu předních kol - snížit tak náklady na výrobu předokolek. Byť za cenu toho, že jejich čtyřkolky budou horší. Pak ale nechápu, proč nepoužijí platformy VW a Haldex. Proč se párat s drahým diferenciálem a vlastními platformami? Vždyť jsou to vyhozené peníze.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 17:38
Re: A1
To je fakt - "jednoduché" (tohle téma) opravdu NENí ;-)
Já bych řekla že "chápu" (proč pro vozy audi nepoužívají techniku VW) - vždyť použít, rsp. "sladit" techniku audi a VW přece CHTĚLI (a i to UDĚLALI) - u ... předminulé (?) generace Passat/A4 - ale zákazníci to (nepřekvapivě - dle mne) ještě (?) NE"vzali" :-)
(JISTĚ se k tomu dříve či později VRÁTí ;-)
Momentálně to "(ultra)sdílení" prochází u Polo/A1 a Golf/A3, tak v přespříští generaci to (nejspíš) zase zkusí u Passat/A4 - a tou dobou možná ještě pro něco od SEATu či Škody (a nebo vymyslí JEŠTĚ "rafinovanější" sdílení - v tom jsou FAKT DOBŘÍ :yes: :-)
14. 8. 2012 21:02
Re: A1
Ty překryvy, které měli, byly úplně o něčem jiném. A jdou daleko do minulosti. Hlavní modely VW jsou odvozené od Audi. Passat, Golf, Polo. Až do roku 2005 Passat a A4 sdíleli historii. Další Passat si VW postavil sám a v roce 2008 Audi uvedlo do výroby MLB. Proč? Myslíš si, že si chtěli vyzkoušet, jaké je to zdvojnásobit náklady na vývoj? Prostě technika Audi je pro VW moc drahá. A vývoj malých aut se jim jen horko těžko vyplatí. Stačí se zeptat BMW nebo MB, ti jim o tom mohou povyprávět.
Avatar - AUDIRS6
14. 8. 2012 11:28
Re: A1
dlho som sa snazil udrzat na uzde, lamal som tuzky a podobne zalezitosti...
az doteraz! Kylie! uz sa konecne zobud z toho "PSA" sna a vitaj vo svete OOOO !
lebo svet sa fakt meni ! cely svet sa cim dalej tym viac priklana 4x4 v najlubovolnejsej forme, drviva vacsina predanych Audi je QUATTRO, a len ty to nevies prezit.....
no tak ked to nevies prezit tak SKAP !
uz na teba fakt , ale faakt nemam nervy ! aby nejaka ****************
ani sa neidem vyjadrovat, zabralo by to minimalne 1 odstavec, tu-na fore, kde su aspon niektori diskuteri priemerane informovani,
..tvrdila že A8 je konštruovaná primárne ako predokolka...tak to mi ťa je fakt ľúto, a faaakt sa daj liečiť, nech ťa vyliečia z toho PSA syndromu. hawk!
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 17:25
Re: A1
Kam se "přiklání" svět mne nikdy moc NEzajímalo a zatím nějak NEmám "potřebu" to MĚNIT.. . ;-)
..hudbu, film i auto si vybírám dle toho jak se libí, jak vyhovovuje atd. MNĚ (poslouchám ji, koukám se na ně i jezdím s ním totiž JÁ .. :-)
..vím že kdybych měla (bez diskuzí HORŠí vůz za cca stejnou cenu) Audi A4 2.0 Tdi 105 kW - snad i většina by si "předstaVWovala" že mám "lepší" (navíc "prémiový") vůz - no ale mne "představy" až tak NEberou - já raději to OPRAVDU lepší (hudbu, film i auto ;-)
Tak "VACSINA PREDANYCH audi JE QUATTRO" říkáte? :-) A odkdy? ;-)
CHYBkU máte i v tom "..len ty to nevies prezit..." - já v PRÉMIOVÉ kategorii volím (většinou) ZADNí pohon, ale kdyby "alespoň" ta 4kolka - no u AUDi je to ale jinak, tam VLÁDNE "tuctový" masový levný pohon PŘEDNí nápravy :-)
Není to "..tak SKAP!" trochu "příliš"?!? 8-s
Chtěl jste napsat: "aby nejaká ........ v autech ZKUŠENĚJŠí"? ;-)
..vám, (zřejmě) fandovi značky Audi "vysvětlovala" JAK že to s těmi AUDInami je? Když máte tak (pod)průměrné informace - tak kdybyste ještě něco potřeboval vědět NEváhejte, tužky NElámejte a oPTEJTE se :-)
PS: A nějak NEtuším proč mluvíte o "PSA SYNDROMu" - mně od nich vyhovuje 1 (až 2) auto a za :yes: :yes: považuji tak 5? (myslím modelů s konkrétní motorizací) - rozdělovat auta (jen) dle značek ("tuhle" značku "mám rád" a "tuhle" zase NErad je spíš PITOMOST :-)
Jo a audi A8 samozřejmě (tak jako všechny ostatní osobní vozy značky audi - od VW Polo/A1 počínaje a tou A8 konče) musí být PŘEDOkolka = to by si přece u Audi NE"dovolili" prodávat vůz s nějakým typem pohonu na který vůz NENí konstruován ;-)
Dovedete si například představit BMW 7 s předním pohonem? To by jezdilo (zřejmě) dost PODprůměrně (když je konstruované na ZADNí pohon :-)
Howgh! ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 09:08
Re: A1
Okrajový český trh se ohledně zastoupení 4x4 nijak neliší od neokrajového německého trhu.
A8 je konstruována jako 4x4 bez jakýchkoliv kompromisů na rozdíl od X-drive, který je stejným kompromisem jako třeba Haldex.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 17:43
Re: A1
Tak JINAK - narozdíl od LEXUSu, MERCEDESu, BMW ... audi MUSí být konstruováno jako PŘEDOkolka (jak správně napsal MT - ono je to celkově "trochu složitější") neb ...
..dovedete si představit "jak BUBĚ" by jezdilo třeba BMW 7 (nebo S-Klasse) s předním pohonem? Myslím PŘESNĚ TATO auta "konstruovaná" na ZADNí pohon! Prostě VŠECHNY osobní vozy audi jsou konstruované jako vozy s pohonem PŘEDNí nápravy. MUSÍ to tak být (neb VĚTŠINA vozů audi co jezdí po téhle planetě je tou PŘEDNí nápravou také poháněna!
..a přes veškerou "módnost" pohonu všech kol to tak nejspíš i ZŮSTANE ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 18:26
Re: A1
Auto konstruované pro přední pohon má motor napříč.
Audi s motorem podél (diskuze kterou jsi začala je o A8) jsou primárně konstruované na pohon 4x4 s mechanickým přenosem. To že u nich lze mít i samotný přední náhon na věci nic nemění. Jediné poctivé 4x4 dneška jsou Audi (s motorem podél), Subaru (také jen ty s motorem podél) a pár pravověrných off-roadů a vše ostatní jsou kompromisy a berličky kdy se z dvojkolky dělá čtyřkolka (X-drive, Haldex + jeho deriváty) a je lhostejné zda výchozí dvojkolka je RWD nebo FWD.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 18:33
Re: A1
...a (to tedy) NENí "lhostejné" zda výchozí 2kolka je RWD nebo FWD :-)
PS: A to s tím motorem (boxer) Subaru mne také "zaujalo" ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 18:45
Re: A1
Podstatné je, že když se dělá z předokolky nebo zadokolky 4x4 tak je to vždy kompromis. V silničním světě pouze Audi a Subaru (jen ty s podélně uloženými motory) jsou konstruované jako 4x4 bez kompromisů.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:04
Re: A1
No a JAK JINAK byste uložil motor typu BOXER? :-)
Taková (ak konstruovaná) snad jsou VŠECHNA Subaru, nebo? ;-)
Tedy krom nějakých těch (hlavně) pro japonský trh určených "pidiaut" - asi :-)
No JEŠTĚ aby audi dávalo (v "prémiových" třídách typu A4-8) motory napříč.. ;-)
..a sorry s tím že je LHOSTEJNÉ zda je vůz jinak předo- či zado-kolka ("hlavně" když je také 4kolka :-) ), tak s tím opravdu NAPROSTO a ZÁSADNĚ a ZCELA NEsouhlasím ;-)
PS: A "soustředíte" se na to "méně" podstatné - 4kolka "z principu" jaksi "skrývá" případné konstrukční NEDOSTATKY (v tom je Subaru opravdu SVĚTovou VÝJÍMKOU - a žádné audi, ale JEN a POUZE Subaru jsou vozy primárně stavěné jako VŠECHNO kolky :-)
(sorry ale) Audi vždy bylo a je výrobce vozů s PŘEDNÍM pohonem (a je to tak "konstrukčně" i PRODEJně - "vzácná" SHODA ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 19:24
Re: A1
Subaru má Haldex resp. jeho klony stejně jako Audi A1/A3, třeba SUV XV.
Audi je také prodejcem předokolek. Má dvě naprosto rozdílné platformy, jednu určenou primárně pro předokolky s motorem napříč a ev. doplňovanou Haldexem a druhou primárně určenou pro 4x4 a motory podél. Raději si píchni připínáček.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:28
Re: A1
Jak jsme se od "uložení motoru" dostali k "přerozdělovači" výkonu mezi nápravami? ;-)
CO to máte stále s těmi PŘIPÍNÁČKY?? :-)
PS: No (velká) škoda, že ty "druhé" jsou také (hlavně) PŘEDOkolky.. ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 19:32
Re: A1
Ty druhé, malé, jsou předokolky logicky, konstruovat malá auta jako zadokolky je nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:34
Re: A1
A za druhou polovinu vašeho příspěvku vás nominuji na ZLATÝ VENTILEK STOLETÍ!!!! :yes: :yes: :yes: :-) :yes: :yes: :yes: ;-) :yes: :yes: :yes: >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 19:35
Re: A1
Raději si připíchni zlatý připínáček.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:36
Re: A1
To "malá" (u aut) jsem přehlédla, nebo jste ho tam "později" dopsal?? ;-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 19:37
Re: A1
Nic jsem nedopisoval, už máš připínáček? Doporučuji Piechovi rovnou do oka.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:39
Re: A1
STÁLE "špatně" - NEjsem ten typ (ale zrovna tak ho NEbudu "vzíVWat" :-)
PS: Ok, ZADOkolky od BMW 1 (přes všechny sportovní vozy od Subaru BRZ po Ferrari F12) po Rolls Royce ;-)
PPS: CO máte (stále) s těmi PŘIPÍNÁČKY? :-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 19:43
Re: A1
Je drobný rozdíl mezi nevzíváním a pomlouváním, který ti asi uniká.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:45
Re: A1
Jako že autoři všech těch článků o něm (na které jsem vám dala odkaz) ho "pomlouvají"??
No tak to si tedy opravdu NEmyslím :-|
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 19:50
Re: A1
Jednak jsi dala houby a ne odkaz a jednak o články nejde, ale třeba o přirovnání k Brežněvovi. Přirovnávat kohokoliv s masovým vrahem bez důkazů, že alespoň zbil do bezvědomí manželku je dost nízké a ubohé. Ale je to tvá volba a každý si to posoudí sám.
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 20:03
Re: A1
Ok, tak VÁŽNĚ(ji) - oba jsou to lidé kteří VĚDOMĚ dělali věci o kterých VĚDĚLi že "nejsou správné"
..a dělali to OPAKOVANĚ a ZNOVU a ZNOVU
..a posuzovat jestli je horší (v rámci jeho "možností") ten(hle špatný člověk) nebo tam(ten špatný člověk) - od toho tu jsou "jiní" :-)
PS: Jako že jste NIKDY nikde NIC NEčetl NEslyšel (až ode mne) o "temné straně" FERDINANDa PIËCHA? ;-)
PPS: A to "zbil manželku" - to bylo HODNĚ "MIMO" :no: ;-\
Stejně jako v tom "nejde o články"??? JAK to myslíte?
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 23:36
Re: A1
Dělali věci, vím co dělal špatného Brežněv. Ty nejsi schopná popsat v čem je Piech stejný zlosyn jako Brežněv, stále jen opakuješ, že je. To je o ničem. Ty už žiješ na tomto webu pouze z nenávisti k němu, o autech nula, umíš jen do zblbnutí opakovat, že Piech je darebák a neumíš to ani obhájit. Zapíchni připínáček.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 10:19
Re: A1
Vám osobně jsem dala odkaz na "hafo" článků přávě o PIËCHovi - víc k tématu říkat netřeba.
Jste-li "obdiVWovatel" tohoto "typu" kariéry, tak já PŘESNĚ NAOPAK
Avatar - Ham.
15. 8. 2012 10:35
Re: A1
Pokud je u tebe hafo rovno nule tak to sedí.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 10:38
Re: A1
No jestli to "chcete hrát" TAKhle, tak (když je to asi váš "idol") je asi čas SE O NĚM NĚCO DOZVĚDĚT - klidně začněte tím že do GOOGLE naťukejte Ferdinand Karl Piëch.. ;-)
Avatar - Ham.
15. 8. 2012 11:01
Re: A1
Ano, provedl jsem a doporučuji ke čtení hned první odkaz na Wiki.
A pak si zadej do google Brežněv a přečti si na Wiki co byl zač abys pochopila jak máš pokřivené životní hodnoty když srovnáváš tyto dva lidi.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 13:53
Re: A1
1) já je NE"srovnávám" - jen říkám že OBA "skončí v pekle" ;-)
2) došel jste až k prvnímu odkazu? Nojo no, tak tuhle "hloubku" info jsem na mysli NEměla :-)
(k wiki jsem se již vyjadřovala - jako ZÁKLADní informace "o čemkoliv" SKVĚLÉ, jako cokoliv víc.. ;-)
Pokud chcete znát třeba datum narození, ideální zdroj, pokud chcete... no a(le) vy (eVWidentně) NE-chcete :-)
3) a mé "životní hodnoty" JASNĚ zřetelně a JEDNOZNAČNĚ řadí F.K.P. tam kam jej řadí.Pro vás je to "tak takhle ANO, takhle bych se také chtěl chovat/takový být", no a pro mne "tak takhle v žádném případě NE, takováhle bych NIKDY NEchtěla být" :-)
Já si myslím že jsem (dokonce o HODNĚ) "blíž realitě", ale..
..kdo chce kam - pomožme mu tam = BUĎTE takový jako on, CHOVEJTE se jako on (když to opravdu považujete "za správné", za to "pravé" ;-)
Já zůstanu u SVÉHO "vnímání/vidění" světa :-)
Avatar - Ham.
15. 8. 2012 17:43
Re: A1
Klidně si dál matlej Piechy, Brežněvy a Gottwaldy do jednoho pytle, jenom to dokladuje tvou nulovou schopnost rozlišovat. Už sis dneska šlehla PdP?
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 22:29
Re: A1
Pekla, ne do pytle ale "do PEKLA" ;-)
PS: Já si NE"šlehám" - kdyžtak to zkuste vy, třeba pak (konečně) dokážete rozlišit DOBRO a ZLO :-)
Avatar - white label
13. 8. 2012 19:41
Re: A1
Přesně tak a na dieselovou R4 v lux. třídě opravdu nikdo odpověď nemá, naštěstí... ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 19:44
Re: A1
Ale kdepak, to je jen OTÁZKOU ČASU - než "náskOOOOk díky technice" zvládne (to co všichni ostatní) vydolovat z R4 výkon 150 kW = zatím si holt musí vystačit s tím co mají.. ;-)
..otázkou času ale NENí ten (sorry ale) "tVWapný" pohon PŘEDNÍCH kol (v LUXUSní třídě :no:
13. 8. 2012 22:23
Re: A1
A8 s prednym pohonom ti nikto nekaze kupovat
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 23:39
Re: A1
No ještě TO TAK! :-) Nicméně ani vám (tuhle absurditku) "obhajovat" ;-)
PS: Ale jinak máte samozřejmě NAPROSTOU PRAVDU a já doufám že to(to auto/pohon/verze) navěky zůstane VÝJÍMKOU potvrzující pravidlo (že je u VŠECH luxusních, prémiových a sportovních vozů "sofistikovanější" pohon VZADU :-)
14. 8. 2012 10:50
Re: A1
Na čísla si počkáme do konce roku, ale co občas na průběžné výsledky koukám, tak (pominu-li SUV, která nesleduji) Audi s BMW prohrává v EFTA snad jen ve vyšší střední, a to těsně. I končící A3 se prodává dobře (pro mne zázrak, vzhledem ke stáří). Ve střední se to může zlomit po příchodu dalších karosářských verzí 3er (4er), teď duo A4/ 5 ještě stíhá.

Souhlasím s tím, že A4/ 5 je (po končící A3) asi nejslabším článkem v nabídce Audi, také jsou nejstarší. Když zahrnu i SUV, tak se před ně dostane ještě Q7. Nicméně s A8 souhlasit nemohu. To je hodně povedené auto (podle mne aktuální číslo jedna), nicméně prakticky nemám pochyb, že nová S-klasse bude lepší. A ta současná si zaslouží poklonu.
Avatar - white label
14. 8. 2012 14:16
Re: A1
Souhlas, viz i má reakce na to...
Avatar - SneznyMuz
13. 8. 2012 17:34
Kylie vs. disleksie
Mám jeden veliký dotaz.....NeJsI KyLiE dIsLeKtiK? Nemluvím tu o pravopisných chybách, ale číst po tobě velko-malá písmena, to je pastva pro oči. Navíc vesměs plody mozkové menstruace. Předem se omlouvám, ale toto se fakt nedá!
Ale o něčem jiném....
Co se týče Audi a jeho kvalit, tak je to snad skoro jediná automobilka koncernu VW, která má absolutní svobodu při vývoji, volby kvalit materiálů atd. Mé osobní zkušenosti (a že jich je docela dost) jsou takové, že tyto dvě automobilky jsou snad zcela srovnatelné. Podvozkově je na tom asi lépe BMW, ale kdo jezdí neustále na limitu auta? Pokud se budu zaobírat interiérem a kvalit materiálů, tak to se může BMW zahrabat. V příbuzenstvu jsou jak Audi, tak BMW, ale právě v Audi je to úplně o něčem jiném. Proč to musí v BMW "tolik" vrzat? Proč třeba X5 vrže v plastech mnohem víc, než u mě ve Škodovce, která je proti takovému autu nic?! Jistě, svezení v těchto dvou značkách jsou zcela na mimořádné úrovni. Já osobně se mnohem lépe cítím v Audi a nejsem sám. Jen chci říci, že ten kdo měl k Audi negativní předsudky před 10-15 lety už dnes vůbec neplatí. To co tato automobilka dokázala za relativně krátkou dobu se odráží nejen v jejích prodejích.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 18:35
Re: Kylie vs. disleksie
- možná "maličko" (ale v malých a velkých písmenkách rozhodně NEmám TAKový "chaos" jako VY ;-) ta má mají LOGIKU, SMYSL a "řád" :-)
- vy asi moc NEvíte co to je "menstruace", že? ;-)
- vím znám slyšela jsem - já bych řekla že BMW je na tom LÉPE hlavně MOTORově (ale s těmi podvozky samozřejmě TAKÉ SOUHLASím
- na limitu (jak zde občas ZDŮRAZŇUJi) NEjezdíme skoro NIKDY NIKDO - že nejsme nadšeni z masového prosazování obyč konstrukcí s předním pohonem do "prémiové" kategorie - na tom bychom se měli shodnout VŽDY VŠICHNi (kdo auta rádi máme :-)
- také mám v "okolí" a příbuzenstvu pár RŮZNÝCH značek a modelů aut ;-)
- já byla s jedním ze svých prvních aut (no ono vlastně nebylo moje, ale měla jsem ho "k dispozici") Audi 80 také docela SPOKOJENA :-)
- kvalita a prodeje NEmají příliš "souvislost" (u aut ani v jiných oborech ;-)
Avatar - AUDIRS6
14. 8. 2012 11:39
Re: Kylie vs. disleksie
:yes: za tvoj este pomerne umierneny pristup, odo mna si uz takuto umiernenost nema sancu uzit...
k tej X5 - :yes: - presne tento problem s vrzganim - pristrojova doska - schranka pred spolujazdcom - maju 2 moji znami, ktori v osiale ze X5 ma super motor /30d/ a super podvozok, - ich argumenty, tak ich kupili asi pred 3 rokmi ako nove a momentalne si miesto uzivania podvozkovych kvalit svojich X5 uzivaju radsej hlasnejsiu muziku a snazia sa vyhybat kazdej moznej nerovnosti na ceste, aby si nepripadali ako v 40 rocnej zigule :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 17:30
Re: Kylie vs. disleksie
..tak Q7 třeba (asi) NE"vrže" - zato tam je špatně "všechno ostatní" ;-)
14. 8. 2012 19:39
Re: Kylie vs. disleksie
Mate osobnu skusenost ? Na to "všechno ostatní"
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:40
Re: Kylie vs. disleksie
Bože NE (něco takového nám domů NEsmí! :-)
Avatar - SneznyMuz
15. 8. 2012 06:33
Re: Kylie vs. disleksie
Jel jsem v Q7 4,2 Tdi a pro mě úplně jiný pocit z jízdy, než u X5. Tím myslím, že se v ní cítím mnohem luxusněj i vjízdních vlastnostech je to auto velmi povedenéi. Pokud jsi v tom nejela a už rovnou odsuzuješ něco, co neznáš, nedivím se těm komentářům co píšeš. Mám kamarády, kteří pro exklusivní autosalon jezdí hlavně s BMW a Audi. Prošli jim pod rukou desítky vozidel (sami jsou fandové hlavně do BMW) a co se týče kvality jízdy, nemají si prý co vyčítat. Co se týče zpracování...ale to už jsem psal. Audi je jiná liga, než samotné VW.
Jinak se mi opravdu jeví velmi logické psát skoro u každého slova velká písmena...hmmm, logika a řád....nestačím se divit :yes:
A co je špatného na masovém prosazování konstrukce náprav a podvozků? Proč, když to dobře funguje a člověk skoro nepozná rozdíl? Můj příbuzný pracuje ve vývoji motorů pro Audi-Ingolstadt a musím se někdy pousmát nad výroky někteřích, hlavně tvých.Ne, ukončuji to....nemá cenu vykrucovat někomu něco, když zná jen a pouze vlastní pravdu.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 10:28
Re: Kylie vs. disleksie
Jela jsem v Range Rover 4.4 TDV8 - ten zase zaujal mne - opravdu "úplně jiný pociz z jízdy", než třeba v Porsche Cayenne S nebo MB ML AMG :-)
..ale k věci, zrovna Q7 je (snad by šlo říci i) "všeobecně" považováno za NEJhorší mezi všemi obdobnými modely (snad se to zlepší na "masoVWé" platformě sdílené s EXP9F s Urus s Cayenne s Touareg (a snad mezi nimi "poznáte rozdíl" ;-)
PS: Až se budete zas "někdy muset pousmát" - tak DEJTĚ VĚDĚT (čemu KONKRÉTNĚ :-)
(ta VELKÁ písmenka v závěru textu, to je ZDŮRAZNĚNí ;-)
Avatar - SneznyMuz
16. 8. 2012 06:38
Re: Kylie vs. disleksie
Zrovna teď se pousmívám, jak vždy MUSÍTE MÍT ve všech komentářích POSLEDNÍ SLOVO. Zajímavé projíždět komentáře a vidět všude poslední reakci od Kylie >:D
Nebudu zde něco vyvracet, už teď jsem zjistil, že je to marnost a ztráta času ;-)
A nebaví mě neustálé argumentování a slovíčkaření kdo koho lépe dostane.
Pěkný den přeji :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2012 13:45
Re: Kylie vs. disleksie
Nápodobně ;-)
13. 8. 2012 23:11
Zaujimave
Zaujimave, ako kazda priemerna automobilka kvoli krize rapidne straca, no tie najdrahsie automobily sa nejak odrazili smerom nahor...tento socialny system je uplne chory...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2012 23:30
Re: Zaujimave
Ani ne... (ono tedy teď možná trochu dojde i na ně) ... krize se v PRVNí řadě "dotkne" VĚTŠINY lidi - a kupci "prémiového" zboží NEbývají "většina" ;-)
Avatar - HitmanPB
14. 8. 2012 00:26
Re: Zaujimave
Nie, nie je.
Iba ľudia sú vzdelanejší a začali sa viac držať zásady "Nie som taký bohatý, aby som si mohol dovoliť kupovať lacné veci" :-)
Voľne preložené, nekupujú veľa lacných blbostí, ale kúpia si jednu poriadnu vec - a autá nie sú zrovna lacné záležitosti ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 00:34
Re: Zaujimave
To by bylo FAJN (kdyby to tak bylo ;-)
Avatar - HitmanPB
14. 8. 2012 00:39
Re: Zaujimave
Pozor, nemyslel som dámy v parfumériách a módnych salónoch - tam sa im to vždy tak nejak vymkne spod kontroly >:D
Tým som myslel chlapov ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 00:40
Re: Zaujimave
To je mi JASNÉ ;-)
(že jste myslel "chlapov" :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 00:49
Re: Zaujimave
Nu jsem docela ZVĚDAVA na "vývoj" v Evropě - zatím je to "tvrdý souboj" politiků o to kdo dostane "za 4", kdo "za 4-" a kdo rovnou "za 5" = VELKÝ "výběr" :-)
Avatar - Hotwire
14. 8. 2012 18:51
trocha OT - RS6
prosim vas nahodou niekto nevie kedy bude predstavena RS6/RS6 avant v aktualnej generacii? :-)
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:05
Re: trocha OT - RS6
Já (bohužel) NEee - ale VELKÝ "kOOOOncernoVWý" fanda Ham. by snad MOHL vědět.. :-)
Avatar - Ham.
14. 8. 2012 19:07
Re: trocha OT - RS6
600 vraníků má přifičet na konci letošního roku. Takže prodej asi v 1Q 2013. Představení cca v září na nějaké privátní prezentaci jak je nyní zvykem.
Avatar - Hotwire
14. 8. 2012 19:09
Re: trocha OT - RS6
dakujem za odpoved :-) teraz uz len najst sposob ako dovtedy zohnat nejakych 100 000 € >:-[] ...neva, raz si ho proste kupim! avant, v cervenej :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:26
Re: trocha OT - RS6
TO(to) je ta chvilka, kdy vaše "VWelmi uzOOOOučké" zaměření na auta MÁ "smysl" :yes: ;-)
Avatar - Hotwire
14. 8. 2012 19:28
Re: trocha OT - RS6
nechcem rypat, ale ty mas nieco proti nemu? len cisto zo zvedavosti, ked sa donho tak navazas :*)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:30
Re: trocha OT - RS6
No problem :-)
Proti NĚMU? (pokud ne "tetkuje" apod. tak) NEeee!
Proti (některým) jeho "názorům na auta"? ANO ;-)
PS: (auto snů) GL Brabus?? No NEvím NEvím (mně příjde "trochu moc" i ML AMG :-)
14. 8. 2012 19:40
Re: trocha OT - RS6
Ona ma nieco proti kazdemu, kto je fanusik Audi resp. VW koncernu ..... :no:
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:41
Re: trocha OT - RS6
Vypadlo vám tam "..ZASLEPENÝ fanusik..." ;-)
PS: ...aneb někdo to (nesmyslné) "glorifikoVWání" ("normálních" průměrných) Volkswagenů holt "vyrovnávat" musí.. :-)
Avatar - white label
14. 8. 2012 19:48
Re: trocha OT - RS6
A nemohla bys tuto vwelmi záslužnou činnost přenechat někomu alespoň malinko vwyrovwnanému, s tvwou nemocí to má totiž spíš vwelmi kontraproduktivwní vwýsledky. 8-s
>:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:54
Re: trocha OT - RS6
Předpokládám že za "vwyrovwnaného" vidíte třeba sebe? :-)
PS: Popravdě VÍM že to je spíš DON QUIJOT(E)ská práce ;-)
PPS: (naprostá) VĚTŠINA lidí si "auto hudbu film atd." vybírá podle jakhosii "osobního vkusu či sympatie" - v lepším případě "představ o kvalitě" = vysvětlovat že "není vše jak se zdá být" (to byl docela "hezký" seriál, že? :-) ) moc "smysl" NEmá...
Avatar - white label
14. 8. 2012 20:03
Re: trocha OT - RS6
Jistě, ve srovnání s tvými "antipiechovskými" hysterickými záchvaty jsem doslova supervyrovnaný člověk. :-O >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 20:04
Re: trocha OT - RS6
(vida) Předpokládala jsem SPRÁVNĚ :-)
Avatar - Hotwire
14. 8. 2012 19:42
Re: trocha OT - RS6
ja fanusik koncernu sice niesom, ale som fanusik (a majitel vozidla) znacky Audi, to znamena ze ma nieco aj proti mne? >:-[] ...to je asi podobna ako GTI ktory mi podla bydliska a auta snov urobil kompletny rozbor mojej osobnosti >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:44
Re: trocha OT - RS6
Jako "jen tak pro nic za nic?? Samozřejmě že NEeee :-)
Avatar - Hotwire
14. 8. 2012 19:46
Re: trocha OT - RS6
takze ma neukamenujes ked napisem ze Audi je jedna z mojich najoblubenejsich znaciek? :-) to som rad :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:47
Re: trocha OT - RS6
..anonymita internetu prostě MÁ své VWýhody.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 19:47
Re: trocha OT - RS6
..anonymita internetu prostě má své VWýhody.. ;-)
PS: Mne tedy představa že nejprodávanější "prémiovou" automobilkou by byl výrobce (převážně) PŘEDOkolek nějak moc NE"těší", ale... :-)
Avatar - Hotwire
14. 8. 2012 19:50
Re: trocha OT - RS6
co s tym ma anonymita? ja sa za svoju priaznivost k znacke Audi nehanbim, a kludne by som ti to povedal aj osobne...nakoniec, preco by som sa mal? podla mna robi kvalitne vozidla a designom mi je (spolu s Porsche) najblizsia. ;-) ak s tym mas problem tak...tvoj problem :-)

//PS: vlastnim quattro a nikdy by som uz iny nahon ako quattro nechcel ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 20:14
Re: trocha OT - RS6
To byl trochu "vtip" (ta "anonymita ;-)
To je přece "naprosto v pořádku" (já se za své názory také "NEHANBÍM" :-)
PROČ bych s tím měla "mít problém"? Vy snad máte problém že MNĚ se líbí Ferrari FF? Nebo Bristol Fighter? A VZHLEDově mne "přitahuje" Zagato Aston Martin V12, nebo že mne "fascinuje" Caparo T1? ;-)
PS: Konkretizujte (prosím) :-)
Avatar - Hotwire
15. 8. 2012 03:59
Re: trocha OT - RS6
ak to bol vtip tak som nepochopil pointu :-O ale tak nevadi
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 10:16
Re: trocha OT - RS6
..a dál? (nic??
Avatar - Hotwire
15. 8. 2012 10:25
Re: trocha OT - RS6
nic, co by malo byt dalej?
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 10:28
Re: trocha OT - RS6
No když NIC tak holt NIC ;-)
PS: Já si ty 4 audifan0000ušky vs 1 blond AUTOfanynka zatím (když je to bez invektiv - kam to někdy "sklouzne") docela "užívám" :-)
PPS: a FAKT jste to s tou "anonymitou internetu" NEpochopil? :-|
PPPS:A na mé "konkretizujte (prosím)" opravdu "nic"? ;-\
QUATTRO je "umělý MARKETINGový" nic neříkající název (za kterým se skrývá "tuctoVWý" švédský haldex i "mnoho jiného" a LEPŠíHO - chtěla jsem vědět co KONKRÉTNĚ vás tak "zaujalo" ... že NEchcete pokračovat "nikam dál"? :-)
Avatar - white label
14. 8. 2012 19:56
Re: trocha OT - RS6
Šířka jeho zaměření na auta je nekonečná ve srovnání s tvou plytkostí v tomto směru... a můžu jen doufat, že jen v tomto směru. :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 20:05
Re: trocha OT - RS6
:yes: :yes: - to bylo za to "šířka jeho zaměření na auta je nekonečná" :yes: :yes: ;-)
Avatar - white label
14. 8. 2012 21:10
Re: trocha OT - RS6
Ve srovnání s mírou tvé plytkosti a slepé negativní zaujatosti (až posedlosti) rozhodně ano... :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 8. 2012 21:32
Re: trocha OT - RS6
NEtuším jak "měříte" moji "plytkost" (o níž stále mluvíte - což si pravděpodobně PLETE POJMY ;-) ), že Ham. "se zajímá" a v diskuzi "brání" a "prosazuje" JEN Volkswagen Group (a to BEZ ohledu jestli jde o povedený nepovedený poruchový atd. model motor - to je prostě FAKT.. :-)
..tak jednoznačný...
.. že ho NEpopíráte ani vy ;-)
PS: Že já jsem ten (převažující) PŘEDNí náhon Audi jen zmiňovala.. :-)
Avatar - white label
14. 8. 2012 23:55
Re: trocha OT - RS6
Jak "měřím" tvoji plytkost, zaujatost, posedlost...? Nijak, tu předvádíš vytrvale sama, viz třeba popis tvé (diskusní) osobnosti v poslední reakci Ham.a z 23:36, ale i MT vystihl tvé příspěvky přesně, i když znatelně více diplomaticky.
Avatar - Hammunasakra
15. 8. 2012 10:17
Re: trocha OT - RS6
Napsal člověk, který MOC dobře víc CO VŠECHNO mi (o mně) už ten Ham. "zvládl" napsat (a "ani jste nepíp") - jojo objektiVWita par excellence :yes: :-)