Když přikoupíte obrovská kola (pro Audi není problém dodat i 20palcový průměr přímo z továrny) a Offroadový optický paket (odlišné nárazníky, rozšíření karoserie kolem podběhů, atp.) máte o respekt na silnici a parkovišti postarán
to myslis ten respekt na parkovisti discont PLUS vedle Fabii a felicii? >:-[]
nech toho ty komedie na redaktora jestli uz dela respekt na silnici plast tmavy okolo podbehu a 20 palcova kola tak by si mel uvazovat o zmene prace protoze se to neda ani cist >:D
kazde normal MPV je vetsi .....
respekt na silnici a parkovisti a 20 palcu kola jejda jejda
Respekt na silnici dělají hlavně jízdní vlastnosti a ty mají americký auta prachmizerný.I když je pravda že na pole nebo ty vaše rovinky vám to stačí >:-[]
Respekt na silnici? 20" kola? Plastove lemy? Doporučuji studený obklad na čelo a přirození oplachovat vlažnou vodou heh....to je zase síla. Předpokládám, že pan redaktor, je jeden z těch řidičů, který si respekt zjednavá ze ze svého vozu s 20" koly. Chtěl bych tě potkat frajere.... :-!:no:
ad1) Dva chlapi se vejdou bez problému. Zena uprostřed má sice stále dost místa v bocích, ale chybí místo pro nohy. Středový tunel je dost vysoký i široký. Vnitřní šířka v loktech velkorysá 152 cm.
ad 2) Toto konkrétně jsou 19palcová kola. Podvozek je tužší, ale jak už zaznělo v textu, ani na panelové dálnici to není zásadní problém. Podvozek celkem dobře tlumí nerovnosti.
ad 3) Zjistíme.
ad 4) Zkusíme alespoň zhruba porovnat v testu, přímé srovnání se možná povede zorganizovat časem...
ad 5) Interiér působí robustně, nic zde nevrže, sedadla mají tuhá výplně, dobré boční vedení, ale usadí se v nich i mohutnější postava.
Řízení je přakvapivě blízko současné X3, přímý převod, slušná zpětná vazba na poměry této kategorie.
Automat s-tronic trpí snad jen při terénních manévrech v nízkých rychlostech, kde je znát absence měniče a spojky toho mají plné pružiny. Na silnici je to dobrá volba - rychlé řazení i podřazování, sedm stupňů, dlouhá sedmička (na dálnici ve 130 km/h 2200 ot./min).
Pokud bude možné se zaměřit na komfort detailněji, dvakrát popřemýšlejte zda budou 19ky vhodné, jelikož vaše věta "Podvozek celkem dobře tlumí nerovnosti" u auta za milion není úplně ideální, necítím z toho jako kupce mnoho jistoty.
Na detailní test se těším, srování s X3 byh uvítal časem, škoda že netestujete benzínovou dvoulitr v benzinu s automatem, dieselů je všude v recenzích přehršel :-)
Za sebe souhlasím s autorem s názorem, že 20 palcová kola + použité doplňky na autě dovedou ve srovnání se standardní Q5 vzhledově opravdu velmi přidat a skutečně, pokud vedle mého vozu zaparkuje na ulici, má můj respekt. Nepřipadám si však méněcenný ve srovnání s majitelem takového audi a proto říkám, kdo na to má, udělá si určitě radost. Obecně beru níže uvedenou kritiku rádobyekologů a miluvníků puristických miniaut jako čistou závist lidí, kteří si toto nemohou dovolit. :-)
Ale k mým dotazům - zajímalo by mně především porovnání s novou X3:
1. rozdíly na silnici. Čistě subjektivně, s čím se příjemněji jede, které má přijemnější zvuk, které lépe filtruje nerovnosi silnic...
2. rozdíly na zasněžené silnici - pokud by šlo porovnat vlastnosti při sportovní jízdě, driftování na sněhu. Dá se plynem Q5 přetáčet jako X3? Je nedotáčivější/přetáčivější?
3. rozdíly v terénu - X3 neumí prakticky nic, umí Q5 trochu víc? :-)
4. Jde zcela vypnout ESP?
5. Jaké spotřeby lze dosáhnout cíleně ekonomickou jízdou na silnici první třídy (normální rychlostí stejnou jako okolní provoz - tachometrově kolem 100kmh)?
6. Co filtr pevných částic, funguje bez problémů?
Zajimalo by me, jak je na tom Q5 s nastavenim ESP proti X3 a GLK, co se tyce offroad modu a trakce pri krizeni, kdy se protilehla kola dostanou do vzduchu... Popripade pri jizde na kluzku. Diky