Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Garáž Auto.cz Audi Q5 2,0 TDI quattro – Co vás zajímá?

Čtyřválec v Audi sice nemá na BMW X3, ale vnějším vzhledem leccos dohání.
Zpět na článek
19. 2. 2011 10:44
19. 2. 2011 16:42
20. 2. 2011 00:36
20. 2. 2011 15:35
neregistrovaný "Honza8"
21. 2. 2011 01:06
neregistrovaný "fandadoaut"
Avatar - dicky
19. 2. 2011 10:44
jejda jejda
Když přikoupíte obrovská kola (pro Audi není problém dodat i 20palcový průměr přímo z továrny) a Offroadový optický paket (odlišné nárazníky, rozšíření karoserie kolem podběhů, atp.) máte o respekt na silnici a parkovišti postarán

to myslis ten respekt na parkovisti discont PLUS vedle Fabii a felicii? >:-[]
nech toho ty komedie na redaktora jestli uz dela respekt na silnici plast tmavy okolo podbehu a 20 palcova kola tak by si mel uvazovat o zmene prace protoze se to neda ani cist >:D
kazde normal MPV je vetsi .....
respekt na silnici a parkovisti a 20 palcu kola jejda jejda
Rozbalit vlákno
4
19. 2. 2011 15:04
Re: jejda jejda
Projednou musím dát :yes: :-)
19. 2. 2011 15:20
Re: jejda jejda
:yes: Respekt na parkovisti se zjednava po vystoupeni.
19. 2. 2011 16:42
Re: jejda jejda
Heh, respekt... spíš mu to někdo objede klíčem >:-[] Většího respektu si přát netřeba >:D
20. 2. 2011 00:36
Re: jejda jejda
Respekt na silnici dělají hlavně jízdní vlastnosti a ty mají americký auta prachmizerný.I když je pravda že na pole nebo ty vaše rovinky vám to stačí >:-[]
neregistrovaný "Honza8"
20. 2. 2011 15:35
jejda jejda
Respekt na silnici? 20" kola? Plastove lemy? Doporučuji studený obklad na čelo a přirození oplachovat vlažnou vodou heh....to je zase síla. Předpokládám, že pan redaktor, je jeden z těch řidičů, který si respekt zjednavá ze ze svého vozu s 20" koly. Chtěl bych tě potkat frajere.... :-! :no:
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2011 19:11
Proc nikdo neklade ty otazky?
Vypada to, ze to auto nikoho nezajima, jelikoz nikdo nepolozil zadny dotaz.

Tak několik mych dotazů vseobecne:

1) Kolik je mista v zadu pro dva chlapy a jednu zenu uprostred.

2) Jak se jezdi s 20 palcovymi koly na nasich silnicich, na tech horsich

3) Jaky je servisni interval a jake jsou naklady na garancku/udrzbu vozu rocne

4) Jak si stoji ve vsech moznych kategoriich proti nejvetsimu rivalovi X3!

5) Kvalita interieru, podvozku, zpetne vazby rizeni a automatu (pokud ma).
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
20. 2. 2011 23:16
Re: Proc nikdo neklade ty otazky?
četl jsem test (zřejmě této) Q5 s titulkem ,,Luxusní kostitřas"... ;-) A prostor na zadních sedadlech tam byl kritizován taky.
20. 2. 2011 23:25
Re: Proc nikdo neklade ty otazky?
ad1) Dva chlapi se vejdou bez problému. Zena uprostřed má sice stále dost místa v bocích, ale chybí místo pro nohy. Středový tunel je dost vysoký i široký. Vnitřní šířka v loktech velkorysá 152 cm.

ad 2) Toto konkrétně jsou 19palcová kola. Podvozek je tužší, ale jak už zaznělo v textu, ani na panelové dálnici to není zásadní problém. Podvozek celkem dobře tlumí nerovnosti.

ad 3) Zjistíme.

ad 4) Zkusíme alespoň zhruba porovnat v testu, přímé srovnání se možná povede zorganizovat časem...

ad 5) Interiér působí robustně, nic zde nevrže, sedadla mají tuhá výplně, dobré boční vedení, ale usadí se v nich i mohutnější postava.

Řízení je přakvapivě blízko současné X3, přímý převod, slušná zpětná vazba na poměry této kategorie.

Automat s-tronic trpí snad jen při terénních manévrech v nízkých rychlostech, kde je znát absence měniče a spojky toho mají plné pružiny. Na silnici je to dobrá volba - rychlé řazení i podřazování, sedm stupňů, dlouhá sedmička (na dálnici ve 130 km/h 2200 ot./min).
21. 2. 2011 12:24
Re: Proc nikdo neklade ty otazky?
Díky za odpovědi.

Pokud bude možné se zaměřit na komfort detailněji, dvakrát popřemýšlejte zda budou 19ky vhodné, jelikož vaše věta "Podvozek celkem dobře tlumí nerovnosti" u auta za milion není úplně ideální, necítím z toho jako kupce mnoho jistoty.

Na detailní test se těším, srování s X3 byh uvítal časem, škoda že netestujete benzínovou dvoulitr v benzinu s automatem, dieselů je všude v recenzích přehršel :-)
neregistrovaný "fandadoaut"
21. 2. 2011 01:06
nový dotaz
Za sebe souhlasím s autorem s názorem, že 20 palcová kola + použité doplňky na autě dovedou ve srovnání se standardní Q5 vzhledově opravdu velmi přidat a skutečně, pokud vedle mého vozu zaparkuje na ulici, má můj respekt. Nepřipadám si však méněcenný ve srovnání s majitelem takového audi a proto říkám, kdo na to má, udělá si určitě radost. Obecně beru níže uvedenou kritiku rádobyekologů a miluvníků puristických miniaut jako čistou závist lidí, kteří si toto nemohou dovolit. :-)

Ale k mým dotazům - zajímalo by mně především porovnání s novou X3:
1. rozdíly na silnici. Čistě subjektivně, s čím se příjemněji jede, které má přijemnější zvuk, které lépe filtruje nerovnosi silnic...
2. rozdíly na zasněžené silnici - pokud by šlo porovnat vlastnosti při sportovní jízdě, driftování na sněhu. Dá se plynem Q5 přetáčet jako X3? Je nedotáčivější/přetáčivější?
3. rozdíly v terénu - X3 neumí prakticky nic, umí Q5 trochu víc? :-)
4. Jde zcela vypnout ESP?
5. Jaké spotřeby lze dosáhnout cíleně ekonomickou jízdou na silnici první třídy (normální rychlostí stejnou jako okolní provoz - tachometrově kolem 100kmh)?
6. Co filtr pevných částic, funguje bez problémů?
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2011 13:53
Nastaveni stabilizacnich systemu
Zajimalo by me, jak je na tom Q5 s nastavenim ESP proti X3 a GLK, co se tyce offroad modu a trakce pri krizeni, kdy se protilehla kola dostanou do vzduchu... Popripade pri jizde na kluzku. Diky
Rozbalit vlákno
0