Nové kompaktní SUV ingolstadtské značky mělo svou světovou premiéru v druhé polovině dubna na autosalonu v Pekingu a již nyní automobilka představuje paket S-line, který má dále vylepšit vzhled i jízdní vlastnosti na asfaltu.
Nejsem fanatickým příznivcem Audi, spíš naopak jsem zastáncem, možná jen mojí teorie, i když asi ne jen mojí, že třídní rozdíly u modelových řad by se měli striktně dodržovat a ne je spojovat ve smyslu stejný masky, resp. xichtu.
Ano, vadí mi, když moje sousedka, co vylezla z chlíva a podojila svoje dvě cecky mě pozdraví, když jedu okolo ve své new A8 4.2 Tdi ke všemu v "longu" a křičí ne mě s nadšením, že její brácha z vedlejší vesnice má pořád to stejný auto, jako mám teď já. To je asi první rána, která by se dala překousnout a 5 vteřin mě vrtá hlavou, kde na to ten traktorista vzal, když tu náhle vidím na návsi Frantu opět s postarší A4 jak tankuje propanbutan. Jako správný "kovboj" nad tím jen mávnu rukou a spokojeně uháním na své oblíbené golfové hřiště a za chvíli na to zapomenu a myslím si svoje o Mařeně - mojí nevzdělaný sousedce, co stejně dojí, když dávaj v televizi pořady o autech.
No ve zkratce...Koukám na to, vedle koukám na ofic. fotky v Car Autu a z boku vidím Touarega bez svalů. Tu masku/xicht těžko rozeznám z "voleje" od Q7. Třeba je to účel, třeba ne, do toho já nevidim, ale jen mam takový ty smíšený pocity.
Jó v 97 byla pro mě S8 klasa i v kvedlačce, kterou už dneska nesnášim, ale dneska už mě Audi oslovuje jen "sterilní" krásou.
Přestože tam ta kvalita je tak jasně zřetelná, tak se chci u takový kategorie auta nějak odlišit, nebo být aspoň pro tu Mařenu něčím výjmečný, jak chcete, přece každý kouká, jak se mu kára líbí, jak se v ní cítí, jak v ní navenek vypadá, co na to tchýně, děti, okolí...
Neda se nez nesouhlasit, uniformita, ta schvalne pestovana Audi vlastnost je nesmirne zradna. Nejen v tomto smeru jsou BMW a M-B dale. Stejny problem krome F/L 9-3 ma take Saab, Volvo, AR se netyka.
Male OT: Minuly tyden jsem mel moznost projet kompletni paletu vyrobku BMW a smele mohu napsat...ani X3, ani X5 a zrejme ani X6 nejsou hodny vrtule ve znaku. Prime porovnani neodhali nic jineho nez vetsi vysku a ve srovnani se sedany, ci kombiky znatelne zhorsene jizdni vlastnosti bez pridane hodnoty.
Bud si kupujes auto pro to, jak jezdi, nebo s nim chces ohromovat Mareny. Pokud to druhe, poridis to mnohem levneji a vsichni pak budou spokojeni. Pokud ti jde o auto same, je to mnohem tezsi a taky drazsi...
Čert vem Q5... mařena jen v holinách, vykasaná sukně, horkost sena a vlkost těl... člověče, Henry Miller se Pod střechama Paříže třese jak osika... :-):yes:
Dobrá zpráva je,že se vylepšily jízdní vlastnosti na asfaltu.Také brzdy,to je skvělá věc,to snad udělali současně.Pro mne hodně dobrá zpráva.Někteří řidiči jsou lehce nebezpeční pro zbytek "švorcáků"...jen si zopakujme termíny. vELKÝ bRÁCHA mi to sdělí.Tutáč.Terén tohle auto stejně vidí leda při nějaké předváděčce u prodejce. Krásná trať je na Mondialu v Paříži, tak uvidíme,jak se mu tam bude dařit.Vidím to tradičně na vítězství Pajero,Patrol,Toyota L-C...ti nezaváhají,jenže majitelé,jako energetici,lesní firmy atd. to používají do terénu dnes a denně.Ohromovat tchýně nepotřebují. :-!
Prostě nemá chybu!!! Už aby tu byl in natura - ten interiér, no to je mlska, tak se to dělá! Technika - špička.... . Najděme na něm chyby, protože já žádnou nevidím... :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: dostavím dům a pak do A5 a Q5 (teda bude-li se dařit ;-) .... jinak zůstanu u své A6 Avant schwarz paket S-line.
Z mého pohledu je Q5 o řád pohlednější než současná Q7 a to z každého úhlu. Zkrácení "autobusu" prospělo oku ...mému tedy určitě. A vzhledem k tomu, že stojí proti X3 a GLK, je pro mě jasný vítěz, zejména pak proto, že se nesnaží o hrany - na ty totiž každé auto potřebuje ty správné rozměry, jinak výsledný efekt není tak dobrý.