Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7 3.6 FSI Hybrid příjde na konci roku 2008

První velký SUV-hybrid z Německa nebude spalovat naftu, ale benzin. Audi oznámilo záměr nabídnout na konci příštího roku velké SUV Q7 s vidlicovým šestiválcem kombinovaným s elektromotorem.
Zpět na článek
2. 11. 2007 15:31
neregistrovaný "Voices"
3. 11. 2007 08:45
neregistrovaný "Couin"
2. 11. 2007 10:09
anonym
2. 11. 2007 10:34
anonym
2. 11. 2007 11:32
neregistrovaný "mananasek"
2. 11. 2007 10:54
neregistrovaný "MIR 2.11.2007"
2. 11. 2007 09:49
DVAKRAT DO STEJNE REKY NEVSTOUPIS
Audi uz hybrid vyrabelo, ale po neuspechu zkoncilo. Musela to byt TOYOTA/LEXUS/HONDA kdo otevrel hybridni trh. Clovek by rekl, ze po tolika letech a moznosti priucit se u japoncu/americanu prijde uspesna evropska automobilka s necim konkurenceschopnym. Docitame se zde ale o "plnohodnotnym" hybridu schopnym na elektricku rezim dojet "OBROVSKE" 2km. To, ze jsou evropske automobilky technicky za japonskyma pozadu je jasne, ale o tolik?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - KANKUNEN
2. 11. 2007 10:10
Re: DVAKRAT DO STEJNE REKY NEVSTOUPIS
Mr. marianek, to není hezké tak rýpat, objektivní je přiznat, že v něčem jsou lepší evropané někde japončíci. Marně najdeš japonský kombík jako alternativu Audi A6 a marně najdeš Evropský hybrid.
2. 11. 2007 10:20
Re: DVAKRAT DO STEJNE REKY NEVSTOUPIS
Ano souhlasim. Kombika vyssi stredni v japonskem portfoliu moc casto nenajdeme. Japonske automobilky se spis koncetruji na trh americky. Je mnohem vetsi a stabilnejsi. Tam se kombiky moc neprodavaji. Zde ale narazime na problem toho, ze japonci ani s nicim takovym jako kombik vyssi stredni nepripravuji (osobni domnenka). Nesnazi se vyrovnat evrope v tomto segmentu. Proc? Naopak Evropa se snazi vyrovnat krok s japonci v segmentu hybridnich vozu. Toto Audi je jenim z prvnich krucku, ale v porovnani s tim kde jsou japonci je tak trochu k smichu.
anonym
2. 11. 2007 10:33
Re: DVAKRAT DO STEJNE REKY NEVSTOUPIS
v Americe se kombiky moc neprodavaji >:D, ty jsi ale vul, dej si nick asiafanatic, to ti bude sedet lip, osle
2. 11. 2007 10:43
Re: DVAKRAT DO STEJNE REKY NEVSTOUPIS
Vysvetli a zkus to slusne. I kdyz vas tam v Hranicich slusnemu chovani asi neuci. Mozna by ses mohl podelit o vlastni zkusenosti s kombikama v USA.
neregistrovaný "Voices"
2. 11. 2007 15:31
Re: DVAKRAT DO STEJNE REKY NEVSTOUPIS
... ani japonské hybridní systémy využívané v Toyota/Lexus nejsou schopny dojet delší úsek pouze na el.pohon, ten slouží opravdu třeba jen na vyjetí z garaže a pohybu třeba v kolonách. Vše je však omezeno kapacito baterií, uvědomte si pokud hybrid stojí v provozu (třeba na červenou či v koloně), energie se bere právě z baterií a taková světla, klimatizace či elektronika vozu přeci jen něc odebere. Každopádně je tento krok šetrnější než běžné systémy pohonu. Jen mě občas napadá zda výroba baterií pro tyto systémy nezatěžuje prostředí více než spalovací motory. A vodík? To je podobné. Vše co se používá je zpracováváno z toho co je kolem nás tj. přírodní bohatství, které se stále úží. Voices :-)
anonym
3. 11. 2007 00:17
Re: DVAKRAT DO STEJNE REKY NEVSTOUPIS
Jenomze onen Toyoti system je 10 let stary a v okamziku, kdy Audi s velkou slavou uvede svuj novy stary system bude uz Toyota finisovat na uvedeni do prodeje noveho systemu s radikalne vylepsenymi moznostmi. Preci jen melo Audi dost casu a mohlo dosahnout o kousek vice, nez jenom zopakovat to, co Japonci dokazali pred 10ti lety.
neregistrovaný "Couin"
3. 11. 2007 08:45
Re: DVAKRAT DO STEJNE REKY NEVSTOUPIS
To je ten "Náskok díky technice"... >:D >:-[] :-!
anonym
2. 11. 2007 10:09
Volejte haleluuuuja
Koncern, ktery ma "naskok diky technice" konecne stvoril techniku, kterou maji Japonci uz 10 let. Legracni je ze automobilka "s naskokem" bude v dobe uvadeni teto prevratne novinky na trh, celit nastupu nove generace Toyotiho hybridniho systemu, jehoz parametry hrdy koncern dokonale ztrapni. Evropsti vyrobci zaostavaji dnes o 1 generaci, ale nejsmutnejsi je, ze ztratu nedohani, ale naopak ignorovanim teto techniky ztratu prohlubuji.
Rozbalit vlákno
2
anonym
2. 11. 2007 10:34
Re: Volejte haleluuuuja
baterky nejsou v aute to nejpodstatnejsi, ty "Toyotí" blbe
neregistrovaný "mananasek"
2. 11. 2007 11:32
Re: Volejte haleluuuuja
přejdi k diskuzi a přestaň urážet anonyme :no:
neregistrovaný "MIR 2.11.2007"
2. 11. 2007 10:54
Toto má být technologická chlouba Audi ?????
Když jsem si přečetl specifikaci, jsem velmi zklamán. Q7 i se standardním motorem není žádný sporťák a 110kg na víc tomu jistě nepřidají na jízdní stabilitě. Spotřeba 8,2l, z 0 na 100 km/h za 7,6 s nic moc.

Dám vám příklad od BMW. Standardní X5 3.0sd (210kW, 286Hp, 580Nm) přeplňované dvojitým variabilním turbem pro rok 2008 s technologií Efficient Dynamics, bude mít spotřebu 8,2l, 0-100 za 7s a mnohem nižší hmotnost, což znamená i ovladatelnost vozu a větší dynamiku. To vše za jistě lepší cenu.
Rozbalit vlákno
2
anonym
2. 11. 2007 12:29
Re: Toto má být technologická chlouba Audi ?????
alebo to porovnaj s rx hčkom od lexa..:) :-) ;-)
anonym
2. 11. 2007 16:28
Re: Toto má být technologická chlouba Audi ?????
v porovnaní v Amerike MB 420CDI ML a RH H bola lepšia spotreba u Mercedesu v priemere a mimo mesto, v meste bol lepší RX h. Ale asi by som mal radšej diesel ako hybrid, po meste sa už poriadne jazdiť nedá a stačí aj tak niečo menšie.