Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi v roce 2010 jedničkou na světovém trhu prémiových čtyřkolek

Systém pohonu všech kol quattro loni oslavil 30 let své existence. Nejoblíbenějším Audi s pohonem quattro bylo SUV Q5.
Zpět na článek
26. 3. 2011 12:12
26. 3. 2011 16:07
26. 3. 2011 17:15
26. 3. 2011 20:10
26. 3. 2011 17:10
26. 3. 2011 17:54
26. 3. 2011 09:58
neregistrovaný "prskavec"
26. 3. 2011 11:03
26. 3. 2011 19:00
26. 3. 2011 23:11
27. 3. 2011 00:15
27. 3. 2011 00:52
26. 3. 2011 21:01
26. 3. 2011 22:49
27. 3. 2011 00:09
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2011 08:48
Promo článek jako vyšitý....
.....a kompletně převzaté bláboly od Audi. Na Autoperiskopu to dělají také ale tam to otevřeně říkají.

Možná byste mohli uveřejnit, kdo je v prémiových značkách vítězem v dvoukolkách.... >:D

Jojo, tak se vymývají mozky, vezme se izolovaný fakt, přidá se omáčka z blábolu a je to... A tisíckrát opakovaná pitomost se stává pravdou....

To je také součástí "lehkého faceliftu" Vašich stránek? :no:
Rozbalit vlákno
7
26. 3. 2011 10:54
Re: Re:
V tomto článku jsou sice informace převzaté z tiskové zprávy Audi, ale jde o tvrdá data, fakta, čísla. Nerozumím proto vaší stížnosti na zaujatost tohoto textu.

Věřte, že kdyby existovala celosvětová statistika prodeje aut po značkách, modelech, motorizacích a uspořádání pohonu, byla by již na auto.cz zveřejněna.
Avatar - kari.laz
26. 3. 2011 12:12
Re: Re:
Nejedná se o zaujatost proti texu, ale zde to bude spíše zaujatost proti čemukoliv z koncernu VW.
Avatar - white label
26. 3. 2011 16:07
Re: Re:
Já to v podstatě chápu, krajní příznivci tak tradiční značky, jako je MB, se prostě nemůžou smířit s tím, kam se dostalo (koncernové) Audi za poměrně velmi krátkou dobu...
Ale nic se nemá přehánět, zvlášť, když to pak odnáší i lidi, co s tím nemají nic přímo společného...
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2011 17:15
Re: Re:
Možná že fandím Mercedesu, nevím ale proč reaguješ tak podrážděně? Ono to bude asi tím, že jsi příznivec koncernu VW, což se také ví, pokud tedy chceš narážet na mne. A když si přečteš příspěvek pana Láníka, zjistíž že skutečně převzali PR od Audi. Kdyby alespoň nebylo to PR tak očividné, kdyby jánevím byl článek něčím zajímavý a přinášel něco nového..... Vše, co v článku je, už víme. Jen nám k tomu přidali "vítězství" v prodeji 4kolek, což je tedy góóóóóóóóóóóóóóóóóĺ.
Avatar - white label
26. 3. 2011 20:10
Re: Re:
Že jsou v článku převzaty fakta/data/čísla z tiskové zprávy Audi tu přece nikdo nezpochybňuje. Článek tyto fakta reprodukuje a rozhodně se nestaví do role soudce, nebo je kriticky nekonfrontuje s konkurencí.
Je to jako kdyby někomu podobně vadilo, že redakce napíše, že Mercedes je nejtradičnější značkou vůbec, což je obecně známo ještě víc. Mám si snad v takovém případě taky hned myslet něco o "všimném".
To že mám naopak o něco výraznější sympatie k AUDI/BMW, než k MB (ovšem všechny tři považuju za špičku) mě rozhodně nemotivuje k tomu, abych tu podobně reagoval při reprodukci skutečných faktů tiskového oddělení MB.
Věřím, že je tady dost lidí (včetně mě), které zajímá ve kterých modelových řadách Audi se 4x4 prodává více/méně a stejně by mě to zajímalo i u BMW, MB a dalších, klidně i formou tiskových zpráv jednotlivých automobilek. Koho to nezajímá, nemusí to pochopitelně číst. Koho nezajímá značka Audi jako taková, může články s Audi vynechat úplně. ;-)
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2011 17:10
Re: Re:
Jsem rád, že jste sám se sebou spokojený. Jenom nerozumím tomu, proč na AUTO CZ, což má být nezávislý webmagazín, uveřejňujete PR články. Tak to prostě označte jako PR článek a bude to OK.
26. 3. 2011 17:54
Re: Re:
Přečetl jsem si celý článek a celé to na mě vážně působí jako by někdo jen přeložil a zkopíroval PR článek automobilky. To podle mě nepatří na nezávislý magazín. Nechci vás obviňovat ze zaujatosti spíš bych vás obvinil z lenosti a to velké. Zkopírovat cizí článek a podepsat se pod něj není podle mě žádný kumšt. Líbilo by se mi kdyby jste vytáhl podstatné věci a to tedy ty prodeje a dopnil je třeba o údaje o konkurtenci. Napsat sem takovouhle esej na jednu značku ;-\. Pokud sem dáte jen takovýhle neupravený článek tak by se podle mě hodilo taky uvést pravého autora a tedy marketingové oddělení Audi. Pokud jste ten článek nějak významně poupravil tak se omlouvám.
neregistrovaný "prskavec"
26. 3. 2011 09:58
PR jak vysitej ) ...
... na tiskovym IVG budou mit jiste radost a inzerce bude nasledovat )
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2011 10:28
Re: PR jak vysitej ) ...
Já bych to viděl spíše na soukromně domluvené kapsovné-všimné, tak to mezi novináři a zvláště těmi motoristickými, chodí...
Podle počtu podobně "laděných" článků platí BMW výrazně méně a Mercedes asi nic, o Lexu, Infiniti, Jaguaru ani nemluvě...
Avatar - white label
26. 3. 2011 16:02
Re: PR jak vysitej ) ...
Tak napiš do toho "svého" Mercedesu, ať na tom píár tolik nešetří! >:-[]
Projevil ses jako typický bulvární anonymní křikloun. Nikdo tě tu násilím nedrží a žádné příspěvky tu taky neplatíš, takže klidně choď na bulvárnější stránky, které řeší převážně to "kapsovné-všimné" a podobně "atraktivní" věci. Že máš alergii na koncernové Audi je dávno jasné, kdyby byl podobný článek o MB, tak tu ani necekneš a ještě pošleš palec nahoru. Jestli jsou v článku uvedeny nesprávná fakta, tak je můžeš klidně vyvrátit, místo toho drzého, závažného a hlavně nepodloženého osočování redakce, místní americký akční hrdino... ;-)
26. 3. 2011 11:01
Re: PR jak vysitej ) ...
Četnost zveřejňování článků o jednotlivých značkách na stránkách auto.cz lze dnes snadno sledovat.

Z adres [odkaz] [odkaz] a [odkaz] si rychle uděláte přehled, o kterých prémiových značkách píšeme více a o kterých méně. O Audi jsme v posledních 2 měsících zveřejnili nejméně článků z německé prémiové trojice.

Až budou značky Jaguar, Lexus, Infiniti, nebo Acura generovat podobné množštví novinek, budeme o nich psát stejně často jako o Audi, BMW a Mercedesu.

A poslední poznámka: Kdykoliv budete mít pocit, že na auto.cz některý článek nebo téma schází, ozvěte se mi prosím emailem: ondrej.lanik@auto.cz.

Sledování dění v autoprůmyslu zabírá redakci auto.cz hodně času, ale není vyloučeno, že nám nějáká událost, úspěch, neúspěch nebo novinka unikne.
Avatar - Righ
26. 3. 2011 23:14
Re: PR jak vysitej ) ...
Mimoradne hodnotny prispevek, to za registraci nepochybne stalo. Musim te ale bohuzel zklamat, takovych jako ty uz tu mame celou radu, takze ti doporucuju jit zase o dum dal.
Avatar - white label
26. 3. 2011 23:16
Re: PR jak vysitej ) ...
Aspoň, že ten nick si uměl sebekriticky vybrat... ;-)
26. 3. 2011 11:03
torsen
"Pod značkou quattro dnes Audi prodává i verze bez klasického mezinápravového diferenciálu TorSen. Místo něj je do modelových řad A3 a TT nasazován systém elektronicky řízené mezinápravové spojky Haldex."

Nová generace quattra (šestá) také nemá torsen, ale zmíněný diferenciál s korunovým převodem. Takže pod značkou quattro se dnes prodávají tři konceptuálně různé centrální prvky.
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2011 19:00
RAD-OOOO-ST
Jednodušší jedinci považují jakoukoliv pochvalu čehokoliv za útok na jejich duševní temno. Pozitivní informace, nedej bože pochvala, to vše je jim podezřelé. Tento postoj je však u těch prosťáčků pochopitelný - sami nikdy nic nevytvořili, nikdy také za nic nemohli být pochválení. V jejich přirozenosti jsou jen životní debakly, úpadky a strachy.

Vedle prosťáčků jsou samozřejmě ještě také normální dospělí lidé s hlavou, s mozkem a se znalostmi. Horní článek potvrdil to, co tu snad musel tušit i ten prosťáček. Vadí to někomu? Vadí někomu, že AUDI dělá výborné čtyřkolky? Je tu někdo, kdo by odmítl, kdyby mu AUDI poslalo jedno QUATTRO na velikonoce? Je tu někdo, kdo si může suverénně dovolit ohrnovat nos nad produkcí AUDI?

Tak mě napadá, co myslíte, když tu někdo až s pubertální světáckostí odhaluje PR spiknutí všech autozednářů... má v garáži AUDI nebo tříkolku z Liberty Mělník? Já tipuju to AUDI... tedy na plakátu nad tou tříkolkou...

BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hamunasakra
26. 3. 2011 22:34
Re: RAD-OOOO-ST
;-)
Bych ohrnul nos nad 62% roční produkce Audi co se jako tuctová předokolka vydává za prémiový zboží :-)
Avatar - Righ
26. 3. 2011 23:11
Re: RAD-OOOO-ST
Neni v podstate clanku o Audi, u kteryho by v diskuzi nezaznely nejaky zvasty o nepremiovosti predniho nahonu. Protoze se zrovna takrikajic kopu do zadku, pokusim se aspon strucne zareagovat. Tak predne - premiovost rozhodne nedela samotna skutecnost, zda ma auto nahon na predek, na zadek, anebo na vsechny ctyri. Premiovost aut dela primarne sila, historie a predevsim hodnota znacky. Vysoka hodnota znacky se logicky odrazi ve vysoky cene jejich vyrobku, respektive ve schopnosti za vysoky ceny ty vyrobky prodat. Az druhotne je premiovost definovana kvalitou zpracovani, pouzitymi materialy, rozsahem vybav a motorizaci ci celkovou siri a zaberem modelovy nabidky.

Nejakej system pohonu v mym seznamu zcela logicky nefiguruje, uz proto, ze mezi zakazniky premiovych automobilek neni o nic vic automobilovych expertu nez mezi ostatnimi zakazniky, a tak vetsinou ani nevedi, ktera neprava je vlastne hnana (pokud tedy nejdou cilene po ctyrkolce). A i pro tu cast zakazniku, kteri vedi, co kupuji, je ta informace v podstate nezajimava, protoze v 95% beztak nerozeznaji mezi spickove naladenou predokolkou a zadokolkou zadny rozdil. Leda kdyz nasnezi, to pak daj prednost tomu prvnimu. ;-) Mimochodem chtel bych videt tebe, kdyby ti nekdo vrazil TTcko s dvoulitrovym TFSI a "nepremiovym" prednim nahonem, jestli bys potencial toho auta vyuzil aspon ze 30%.

Je to fakt sranda, pozorovat, jak drtiva vetsina internetovych diskuteru s vekovym prumerem kolem 20 let, coz +/- odpovida stari jejich ojetyho posunovadla, prisaha na zadni nahon. Jen na pul hodiny bych jim to TTcko pujcil, nebo treba tu proklinanou obtloustlou Breru se sestivalcem. Nestihli by se za tech 30 minut dostat ani priblizne k tomu, co ty auta dovedou.
Avatar - Hamunasakra
26. 3. 2011 23:29
Re: RAD-OOOO-ST
Audi TT s dvoulitrovym 4válcem? Tak tohle mě FAKT NEBERE :-) Což bude možná tim že mi už nějakou chvilku neni těch 20 a v dobách kdy mi 20 bylo se prémiová značka podle toho zadního pohonu ještě poznala ;-)
Takže je fakt docela sranda jak se spoustu mláďat dneska snaží diskutovat že o tom to neni. Je mi fuk jestli je řeč o Volvu, Saabu nebo Audi - sou to auta s jednoduchou levnou konstrukcí a pohonem přední nápravy - a ta jejich prémiovost je prostě jen tak nějak napůl ;-)
A jak si to prosim tě myslel s tim TT a 30%? Moh bys to trochu rozvést? :-)
Avatar - Righ
27. 3. 2011 00:15
Re: RAD-OOOO-ST
Abychom si rozumeli, pro jistotu zopakuju ustredni dve pointy myho predchoziho prispevku:

1) System nahonu rozhodne neni urcujicim kriteriem premiovosti.

2) Drtiva vetsina beznych ridicu neni s to v praxi poznat mezi predokolkou a zadokolkou skutecny kvalitativni rozdil.

Mozna, ze zrovna ty jsi ostrileny jezdec, ktery se svou 911kou zna kazdej hrbol na brnenskym okruhu a nad TTckem s 200 konikama ohrnujes opravnene nos. Pak jsi ale kazdopadne vyjimka. Ja se obracel k vetsine neustale teoretizujici o uzasnych kvalitach a neporovnatelny zabavnosti zadniho nahonu, zatimco realny zkusenosti a predevsim obsah vlastni garaze neodpovidaj ani trochu sportovnejsi soucasny predokolce. Takovejm kdybys dal zminovany TTcko na dvoulitrovym TFSI, tak maj jednak behem 2 minut povestnej usmev od ucha k uchu a jednak by se pri jizde nedostali ani na onech 30% toho, co to auto na limitu dokaze. Mozna 50, at nezeru. :-)

P.S.: Kdy ti bylo 20? Nebylo to nahodou v dobach, kdy mela "premiovej" nahon i Skodovka? Protoze jestli jo, museli jste mit v tech premiovkach fakt hokej. >:-[]
Avatar - Hamunasakra
27. 3. 2011 00:27
Re: RAD-OOOO-ST
Já ti rozumim docela dobře ;-)
1) Řiká kdo? :-) Kolik znáš "prémiovejch" PŘEDOKOLEK - a kolik zadokolek? ;-)
2) To je mi jich fakt líto :-)
Nad 200 koníkama fakt (trochu) ohrnuju nos, ale ne nějak ve zlym. Určitě je hodně a hodně horších možností jak utratit za volant a 4 kola.
PS: Ne hokej nehraju, ty trochu jo viď? >:-[]
Avatar - Righ
27. 3. 2011 00:52
Re: RAD-OOOO-ST
1) O klicovejch faktorech, ktery delaj premiovku premiovkou, jsem se strucne rozepsal v prvnim postu. Netvrdim pritom, ze v dobe, kdy zadokolky v konfekci uz zcela vymizely, neni zadni nahon urcitym unikatem a ze se ho nedrzej prave premiovy automobilky. Ergo jedna se o jeden z poznavacich znaku premiovy produkce. Nevidim v nem nicmene klicovej prvek propirany "premiovosti". A co se konkretnich automobilek tyce, tak ceskymu i evropskymu trhu zcela dominujou tri premiovy vyrobci, z nichz jeden ma za vychozi pohon prave predohrab. Ano, je to prekvapive Audi, a na premiovosti mu to v ocich drtivy vetsiny zakazniku nijak neubira (jinak by si za stejny penize koupili BMW nebo MB).

2) Zbytecna starost, nakonec ne kazdymu zadni nahon vyhovuje. Znam takovy, ktery chovaj k jeho trakcnim schopnostem v zimnich podminkach takovy obavy, ze by dali kdykoliv prednost predokolce. A treba me samotnyho to zdaleka nejvic tahne ke ctrykolce.

P.S.: Ja se stezi udrzim na bruslich, dneska uz mozna ani to ne. :-O
Avatar - Hamunasakra
27. 3. 2011 01:11
Re: RAD-OOOO-ST
1) Zdá se že sis ty prémiový předo a zadokolky zkusil spočítat - jak jinak si vysvětlit tolik textu o všem možnym. Docela DRTIVEJ poměr co? ;-)
2) Ne každýmu zadní pohon vyhovuje? Proč myslíš? :-)
Táhne tě nebo se ti nejlíp řídí 4kolka? To je VELKEJ rozdíl ;-)
PS: Tak tady se teda shodneme :-)
27. 3. 2011 19:50
Re: RAD-OOOO-ST
>:D Safra, ta první věta by se mohla tesat do kamene. :yes:
26. 3. 2011 21:01
4x4 a AUDI???
4x4 a Audi? Tak to teda neeee. Viděli jste někdy někdo srivnání 4x4 od AUDI a od BMW ???? U Audi stačí když jedna náprava proklouzne a končí, kdežto BMW se rozjede bez onoho prokluzu. Takže kde je ten náskok díky technice? [odkaz] [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
26. 3. 2011 22:04
Re: 4x4 a AUDI???
A něco nového, než tyhle propagační akce BMW na X-Drive (viz nápis na rampě) bys pro změnu neměl? Co se tak raději přečíst nějaký nezávislý srovnávací test ve skutečných zimních podmínkách, ale pokud raději jezdíš na podobných rampách...
27. 3. 2011 00:09
Re: 4x4 a AUDI???
Ti kluci vůbec nechápou, že mezi BMW a AUDI se odehrává tvrdý boj o zákazníka, tvrdý boj o dvojku prémie... Ne nadarmo AUDI prezentovalo novou A7 právě v Mnichově. Recipročně zase v USA prý běžela reklama na novou pětku od BMW, pětka to valí po silnici a všechna auta která předjíždí, byla náááhodou... AUDI :-) je mi to špičkování sympatické, mimo jiné to vypovídá hodně o tom, kam až to AUDI dotáhlo.
Avatar - white label
27. 3. 2011 01:02
Re: 4x4 a AUDI???
Ano, BMW už delší dobu přiznává, že je pro ně častěji větší konkurent Audi, než MB. Může být pro Audi ještě nějaká lepší reklama? :-)
27. 3. 2011 01:57
Re: 4x4 a AUDI???
:yes: :yes: :yes: :yes:
27. 3. 2011 11:30
Re: 4x4 a AUDI???
A že to není jen záležitost poslední doby, špičkovali se už před 5 roky :-)

[odkaz]

[odkaz]
27. 3. 2011 00:27
Re: 4x4 a AUDI???
a co video kdy to starší Allroad natřel ostatním AWD na sjezdovce? Myslim že tam byla X5 a 3. řada.......Btw. a co X6 vs RR na anglickym trávníčku....myslim, že tam se BMW taky moc nepředvedlo >:-[] A čistě můj názor, myslim že AUDI byl průkopník 4x4 v rally, tak nějaká ta spojitost tam bude ;-)