Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi zvažuje výrobu modelu A1 v belgické pobočce VW

Před týdnem v Belgii vzbudila vlnu nevole zpráva o propuštění čtyř tisícovek zaměstnanců bruselské automobilky Volkswagen. Nadějí pro budoucnost možná bude nový malý model Audi A1, který by se mohl v Belgii vyrábět...
Zpět na článek
30. 11. 2006 11:44
30. 11. 2006 11:55
30. 11. 2006 12:01
30. 11. 2006 12:56
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 11. 2006 14:32
neregistrovaný "dochtor"
30. 11. 2006 11:59
30. 11. 2006 12:33
neregistrovaný "neregistrovaný anonym"
30. 11. 2006 12:46
30. 11. 2006 12:49
anonym
30. 11. 2006 12:50
30. 11. 2006 12:40
30. 11. 2006 12:47
30. 11. 2006 13:10
30. 11. 2006 14:00
30. 11. 2006 13:27
neregistrovaný "Donald"
30. 11. 2006 14:01
30. 11. 2006 21:26
neregistrovaný "fdf"
30. 11. 2006 21:27
neregistrovaný "a8"
30. 11. 2006 22:57
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 23:44
neregistrovaný "OZZY"
1. 12. 2006 08:10
neregistrovaný "Donald"
1. 12. 2006 16:23
neregistrovaný "Luckyn"
1. 12. 2006 16:26
neregistrovaný "Luckyn"
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 11:44
kam má patřit?
V nižší střední má Audi A3, tak kam má mířit A1? Do B segmentu? konkurent fabie? nebo koho vlastně? :-O
Rozbalit vlákno
5
30. 11. 2006 11:55
Re: kam má patřit?
Tipuji proporčně něco jako Iroc, Joyster. Nevyloučil bych ani "stylový" vozík ala Mini.
30. 11. 2006 12:01
Re: kam má patřit?
Myslím, že to bude něco jako CLS u MB... takový jako model "mimo", u AUDI tedy - malý dravec... taková VOLVO C30 a´la AUDI. Nepraktické, uhrančivé, dokonalé malé auto pro mladé, rychlé kovboje.
neregistrovaný "Milý stydlín"
30. 11. 2006 12:56
Re: kam má patřit?
Konkurent Fabie určitě ne, image i cena bude jinde, ale velikostí bych to tam viděl :-)
neregistrovaný "dochtor"
30. 11. 2006 14:32
Re: kam má patřit?
Fabia je predsa na podvozku A2
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 14:56
Re: kam má patřit?
Řeč je o neexistujícím A1, menším než A3, tedy jestli přijde mohlo by mít, logicky, koncernový podvozek auta menšího než golf nebo A3, tedy fabie II nebo příštího pola. A pokud myslíš starou, dnes už nevyráběnou A2, tak ta měla svůj spec. vyvinutý podvozek, hliníková ramena, sendvičová podlaha, fabie I je na společné platformě s polem a ibizou.
30. 11. 2006 11:59
PRALINKA A1
Je to úžasné... uběhne pár let a AUDI má obměněný celý sortiment. Nádobíčko pro každého kovboje s dobře vypreparovaným kontem. Jestli tedy někdo, pak AUDI se velmi ostře vymezil v premiovém segmentu. Ještě si vzpomínáme na představení nového TT-1... to BYL šok... ta technicistní nota... to okouzlení technikou... jo, bylo to auto, které na sebe prozradilo, že je to dokonale opracovaný ingot z toho nejkvalitnějšího kovu. Boubelatě vyklenutá střecha a ostře ohraničené výkroje blatníků... nýty, co spojují ocelové pláty tvé duše... auto, co z tebe dělá kyborga... Tenhle rozměr vneslo AUDI do premiového segmentu. Dokonale tak zapadlo mezi dva největší hráče, mezi Mercedes-Benz a BMW. Z tohoto triumvirátu si vybere každý. BMW... dokonalá technika, vizualita klenotu. MB - dokonalá technika, vizualita uměleckého díla a AUDI - dokonalá technika, vizualita kloubící hladké, čisté tvary s podtónem sci-fi... lehké kovy, ozubená kola, šrouby a nýty, ty stříbrné perly spojů... tichý šum robotů, neúnavně tvořících jedno AUDI za druhým. Sleduj produkci po celém světě... je dobře být informovaný, mít rozhled. Vedle toho je potřeba v sobě, tam někde uvnitř objevit rozměr kotvy. Vědět, kam patříš, čeho jsi součástí... a co TY máš předávat dál. Tak až se ti tohle všechno sepne v jeden pevnej evropskej řetěz, budeš vědět kam jít a co koupit. Uvidíš, že budeš nadšený z toho, co pár kolometrů od tvého domu vyrábí AUDI, co vyrábí Mercedes, co vyrábí BMW... Nenech se rozkolísat postoji nevyrovnaných, kteří jsou schopní zatratit celou dokonalou modelovou paletu těchto evropských výrobců... jenom proto, že snad někdo někde vyrábí obdobná auta... Bože... nauč se nacházet diamanty v sobě, diamanty kolem sebe. A věř... no, jen si představ... že vejdeš do prodejny třeba BMW... posadíš se... a začneš si jako svou, ano, výhradně SVOU stavebnici skládat jedno z nejlepších aut světa, například BMW 3 coupe. Začneš barvou, vybereš kola, podvozek, vybereš sedadla, volant... radio... prostě si sestavíš AUTO PRO SEBE. Počkáš čtvrt roku, a půjdeš si převzít svého bavoráka... máš-li duši, vnímáš-li klasu, pak tohle jsou ty správné kroky... to je ten správný směr. Budou o tobě říkat - jo, to je ten kluk, co si umí vybrat... jezdí roky na BMW coupé. P.S. Pralinku 1 AUDI nepochybně ještě doladí... že to bude trefa, to víme všichni... zejména ti, co ji tu budou kritizovat. BRAVO EVROPA, BRAVO PREMIE, BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "neregistrovaný anonym"
30. 11. 2006 12:33
Re: PRALINKA A1
Že Ty se zase nudíš v práci >:D
30. 11. 2006 12:46
Re: PRALINKA A1
Stydlíne, jestli se domníváš, že to co jsem napsal, je produkt nudy... tak bych ti doporučil, aby sis zkusil někdy něco z té nudy napsat... Psát z nudy by si mohl možná dovolit tak Balzac... :-) Tedy, abychom si to z radostí přečetli...
anonym
30. 11. 2006 12:49
Re: PRALINKA A1
Píšu denně, ale tady by to byl OT, a od toho jsi tu TY :-)
30. 11. 2006 12:50
Re: PRALINKA A1
tedy... s radostí.
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 12:40
Re: PRALINKA A1
Jako obvykle... :yes: Když čtu ten poslední odstavec, někoho mi to připomíná. :-) ;-)
30. 11. 2006 12:47
Re: PRALINKA A1
:-) :yes: To připomenutí... teď se nechytám...
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 13:10
Re: PRALINKA A1
>:D připomínáním myslím toho, o kom píšeš. ;-)
neregistrovaný "Donald"
30. 11. 2006 13:27
Re: PRALINKA A1
Pěkně jsi vystihl technicistní styl Audi s podtonem sci-fi.Ano,tak nějak Audi vnímám a je pravda,že se nám evropská trojka pěkně seřadila (vyrovnala?),nebo spíš se každý pěkně vyprofiloval a definoval. ;-) :yes:
30. 11. 2006 14:01
Re: PRALINKA A1
Jasně :yes:
neregistrovaný "fdf"
30. 11. 2006 21:26
*
:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "a8"
30. 11. 2006 21:27
gti
* ste tu vsetci
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 22:57
Chybí kolo a mašina!
Ano, je to úžsné, k jaké obměně dochází u Audi............
Proč nepokračují s tak veleúspěšným modelem A2, tak vyspělým, designově jistě nadčasovým a hlavně modelem určeným pro všechny kovboje světa bez rozdílu vah?
S ostruhami i bez. Další nesmyslný model, který následuje započatou cestu do nikam, nastolenou Q7.
Ješte pár takových pokusů a dočista zapomenu na 4 kroužky. V paměti zůstanou jen ty OLYMPIJSKÉ. Aspoň nikdy nezmizí jejich duch a nezničí žádná poptávka ani komerční tlaky či tlaky trhu!
Rozbalit vlákno
3
30. 11. 2006 23:14
Re: Chybí kolo a mašina!
A2 předstihlo svou dobu a technicky ji můžeš těžko něco vytknout. Byla drahá... také z hliníku... No, a pokud se domníváš, že Q7 je cesta do nikam... asi žiješ v pralese.
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 23:44
Re: Chybí kolo a mašina!
Prales máš ty v hlavě GTI.
Naprosto zodpovědně říkám, že Q7 je prasohnus kříženej se slonohrochem. Může mít třebas mega úspěch, pro mne neznamená vůbec nic. Ignoruji ji. Není hoda dalšího komentáře!!! :no: :no: :no:
neregistrovaný "Donald"
1. 12. 2006 08:10
Re: Chybí kolo a mašina!
Mě se to auto taky nelíbí a nezajímá mě,ale dokud se bude dobře prodávat a bude generovat automobilce zisk,tak to znamená,že dost lidí si myslí něco jinýho než my.
neregistrovaný "Luckyn"
1. 12. 2006 16:23
Q7
Mně se Q7 moc líbí,zkrátka je to otázka vkusu,ikdyž na naše silnice je trochu přerostlá.Je vidět,že je zamýšlená hlavně na americký trh.Paradoxně v Evropě má větší úspěch. Další důvod (kromě sympatizace s Audi) je,že není tak tuctová jako MB,kterých jsem viděl v Praze spoustu. Q7 jsem zatím viděl jen jednou zaparkovanou na Václaváku a rád vyčnívám z řady.S tímto autem bych vyčníval na každém parkovišti,což samozřejmě není ten důvod,proč ji chci.
Už vidím ty názory,že jsem ji potkal jen jednou,protože by si nikdo takovou obludu-jak ji říkáte- nekoupil.Já vám ty názory neberu. Mně se její mohutnost líbí,jen ta zadní část mohla být méně usedlá.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Luckyn"
1. 12. 2006 16:26
Re: Q7
Jen abych to uvedl na pravou míru.Tuctovost MB jsem nemyslel vzhledem.ML je taky moc povedený auto.Tuctovostí jsem myslel kvantitu těchto vozidel v provozu