Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 aut, kvůli kterým netruchlíme

Jsou auta, která nás opravdu nenadchla a tak jsme konec jejich prodeje nikterak neoplakali. Sestavili jsme v redakci malý žebříček „top ten“.
Zpět na článek
30. 3. 2014 08:30
30. 3. 2014 08:58
30. 3. 2014 11:22
30. 3. 2014 15:35
30. 3. 2014 18:04
30. 3. 2014 13:19
30. 3. 2014 13:21
30. 3. 2014 15:34
30. 3. 2014 08:38
31. 3. 2014 07:46
31. 3. 2014 08:09
30. 3. 2014 09:09
30. 3. 2014 18:05
30. 3. 2014 19:08
31. 3. 2014 10:40
30. 3. 2014 09:11
31. 3. 2014 07:47
30. 3. 2014 09:25
30. 3. 2014 09:38
30. 3. 2014 12:31
31. 3. 2014 13:32
30. 3. 2014 09:32
30. 3. 2014 21:32
30. 3. 2014 21:37
30. 3. 2014 21:38
30. 3. 2014 21:39
30. 3. 2014 11:31
30. 3. 2014 21:39
30. 3. 2014 21:40
30. 3. 2014 21:41
30. 3. 2014 21:42
30. 3. 2014 23:23
30. 3. 2014 09:44
30. 3. 2014 10:05
30. 3. 2014 12:02
30. 3. 2014 12:40
30. 3. 2014 13:25
30. 3. 2014 13:55
31. 3. 2014 09:54
30. 3. 2014 14:12
30. 3. 2014 21:38
31. 3. 2014 20:19
30. 3. 2014 08:30
Multipla
Nesouhlasím s Multiplou jako vítězem negativního žebříčku. Vůz,kde byl upřednostněný prostor před společensky přijímaným designem si zaslouží jiné ohodnocení. Dobře jste napsali,že vůz jste buď nenáviděli nebo zbožňovali, ale určitě nebyl přešlapem a souborem špatných řešení a nekvalitního zpracování. To jste mohli do žebříčku zařadit i Renault Avantime.
Rozbalit vlákno
12
30. 3. 2014 08:58
Re: Multipla
Vidíš a já se zrovna nedivím, Multipla před fl je nejošklivější auto evropské produkce za posledních 30 let. A to jak exteriér auta, tak interiér. Navíc o praktičnosti auta se dá i polemizovat, naprosto příšerná a nepřehledná přístrojová deska, 3 sedačky vpředu považuji za zbytečné, zvlášť když ta prostřední je posunuta vzad a ubírá místo v druhé řadě. Zavazadelník jen 430l pro 5 lidí v MPV je naprosto nedostačující. Stačí tam dát kočárek a je plný. Takže 1 místo v žebříčku je oprávněné :yes:
Avatar - martin.filak
30. 3. 2014 09:26
Re: Multipla
Ty to považuješ za zbytečné, protože ses s Mulťou ještě asi nikdy nesetkal. O praktičnosti se v žádném případě polemizovat nedá, to je fakt a zkus do jiného auta o délce 4 m pohodlně posadit 6 dospělých se zbývajícími litry v zavazadelníku. I přístrojovky se musím zastat, je originální a jedinečná, přičemž v žádném ohledu mi nepřijde nepřehledná, ba naopak!
Avatar - woody-alien
30. 3. 2014 10:19
Re: Multipla
Já se tedy Multiply taky zastanu. Nikdy jsem jí nevlastnil, její vzhled mě odrazoval už předem. Ale je to celkem nedávno, co mě kamarádka požádala, abych odřídil jednu cestu s její Multiplou....To auto je zjevení, jako malé MPV funguje naprosto bez výhrad, je z něj fantastickej výhled a lidi se tam vejdou bez problémů na všechna místa. U mé podstatně širší 6-místné H1 je to šesté místo doslova výsměch. V Multiple plně funkční. Ostatně Multipla podřizuje funkčnosti ledacos. Šokovala mě třeba ruční brzdou vlevo od sedačky řidiče. Přístrojovka je všechno jiné než vzor elegance, ale nepřehledná není. A co se týká kufru - vždyť Multipla nemá ani 4metry na délku. V tom případě je 430 litrů vynikající výsledek. Dnešní Vengy, ix20 apod. jsou o 15 cm delší a objem kufru mají 440 litrů. Několik let jsem coby rodinné auto používal Grand Vitaru, která má podprůměrných 380 litrů a taky jsme se tam s bagáží nějak vešli. Takže v tom problém nevidím. Zkrátka, Multipla je zvláštní, hodně zvláštní, ale teď už chápu, že má i nadšené příznivce. ;-)
30. 3. 2014 11:22
Re: Multipla
Pánové je mi líto, ale nemohu s vámi souhlasit. S multiplou jsem se samozřejmě setkal, když přišla na trh, tak kamarád dělal u Fiatu a jezdil s ní dost často domu. Tohle auto prostě pořád polarizuje a taky je hned jasné proč - je prostě ošklivé zvenčí i uvnitř. Vše co jsem v příspěvku nahoře napsal, za tím si stojím a mínusy mě netrápí. Dost by mě zajímalo kdo z vás má víc jak 2 děti a vozí velký kočárek? Pokud ano, tak musíte vědět, že něco zabere a to tak 250-300l, tj dají se tam navíc 2 tašky a je konec... Fiat jej navíc prezentoval jako střední MPV, ne malé, tedy srovnání s iX20 není na místě. Nejblíže mu jí byl velikostí Scénic, který ji prodejně dával těžce na pr*el, ikdyž možná nebyl tak variabilní ;-)
Avatar - woody-alien
30. 3. 2014 12:15
Re: Multipla
Na mínusy se vybodni, klidně si stůj za svým. ;-) Já jen říkám, že mě samotného Multipla docela překvapila. Jak ji prezentoval Fiat je celkem jedno, Multipla nemá ani 4 metry na délku, čili srovnání s malými MPV smysl dává. Navíc ten Scénic I byl v podstatě dnešní Venze/ix20 hodně rozměrově podobnej. A objem kufru měl 410 litrů.
30. 3. 2014 15:35
Re: Multipla
jasně, ale jsi cca o 15 let jinde :-)
Avatar - Ozzman
30. 3. 2014 18:04
Re: Multipla
Já se Multiply taky zastanu z praktického hlediska. Dle mě je to opravdu nejošklivější auto co sem snad kdy viděl. Ale praktický opravdu je. Jako řidič nemohu soudit, ale jezdívali jsme s nim na koncerty a vešlo se toho opravdu hodně, hlavně díky tomu, že když si položil sedačky, posadil si dopředu ještě 3 lidi. A to nejsem zdaleka ve věku Woodyho >:D
Avatar - woody-alien
31. 3. 2014 10:04
Re: Multipla
No tak dík, mlaďochu. >:D Ty zas na sebe vyzrazuješ svůj věk tím, že tě hlavně zajímá pokládání sedaček a aby se tam vlezlo hodně lidí. >:-[] Současné auto jsi předpokládám vybíral především s ohledem na délku ložné plochy. Protože i když jsi ještě mladej a ohebnej, trocha toho komfortu neuškodí. >:D
30. 3. 2014 13:19
Re: Multipla
Ještěže tu nemáš svou fotku, určitě by ji pak vystavili v Muzeu moderního umění v New Yorku hned vedle té multiply. >:-[]

Multipla je nekonvenčně navržené auto, které svůj vzhled plně podřídilo funkci. Co nejmenší půdorys musí poskytovat co nejvíce místa pro více lidí, než je obvyklé. Z auta musí být perfektně vidět. Přístrojová deska byla navržena podle využití pracovního stolu. Že tomu nerozumíš/nechápeš to, neznamená, že je to špatně. Totéž platí i o tom vzhledu - multipla vyniká, přitahuje pozornost. A to nutně nemusí být na škodu. Pro uživatele je to auto geniální a stejně jako ty kašleš na mínusy, oni kašlou na tvůj názor.

Auto, které mi v tom žebříčku vyloženě chybí, je VW Fox - auto, které bylo navržené pro trh na druhé straně světa, tamtéž vyrobené, což ho neúměrně prodražilo na evropském trhu a svými parametry a vlastnostmi při oné ceně "mistr elegance" dělal akorát ostudu. Auto, které kritizovali sami Němci (pamatuju na jeden test na DSF, kde redaktor asi 5x zmínil otřesný plechový zvuk při zavírání dveří, zjevně mu to pilo krev a něco takového u VW nečekal, zejména po úplně jinak zpracovaném Lupu).
30. 3. 2014 13:21
Re: Multipla
Ked potrebujes vozit futbalovu 11ku a kociky, tak potrebujes vacsie auto.
To nie je chyba auta, ze donho nevojdes, ale vlastna blbost, ze si nevies vybrat.
Na 4m podoryse je 6miest a 430L kufor doslova obrovsky. Ze ty potrebujes 1m3, je tvoj problem.
Navyse, v dobe vzniku to bolo stredne MPV, len auta sa zvacsuju, ak si si to nevsimol. Aj Golf2 je teraz iba male auto, i ked v casoch minulych nizsia stredna.
30. 3. 2014 15:34
Re: Multipla
"To nie je chyba auta, ze donho nevojdes, ale vlastna blbost, ze si nevies vybrat." - přečti si tu větu ještě jednou po sobě. Píši snad někde něco o tom, že Multiplu vlastním? Mám auto, které splňuje mé požadavky a jsem spokojen ;-)
Avatar - šmoula nešika
31. 3. 2014 06:31
Re: Multipla
Tak tak. Navíc bych řekl, že má i solidnídní výběr motorů. Ale přes design vlak nejede, to je fakt. Když se někomu lípí, tak supr volba.
30. 3. 2014 08:38
proč?
Nechápu například umístění Multiply. Ač mám osobně na kategorii MPV dost nelichotivý názor, tak toleruji že někdo tyto auta vyžaduje a v této kategorii myslím multipla vynikala tím co mají tyto auta poskytovat - prostor, dostatek míst k sezení a zase prostor. Ano, taky se mi designově nelíbí, a vždy se za ní se znechucením ohlídnu, ale to neznamená, že nemá existovat.
Taky nevím proč je v žebříčku Thalia. Opět - stejně jako v případě multiply bych si jí nekoupil, ale ve své době nabídla prostě normální auto pro nenáročného uživatele za neuvěřitelnou cenu. A když se podívám do ceníku aut před např 8mi lety a dnes, jsou auta daleko levnější - a to nejen ve třídě lowendů. A myslím že je to i z části zásluha Renaultu a jeho kroku přivést na svět thalii. Jasně - lowend patří dnes do Dacie, ale ta se v té době spíš rozkoukávala, dnes už se bere jako plnohodnotná alternativa...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2014 07:46
Re: proč?
Nechápeš? Já naopak naprosto chápu. Záměrně jsou tam dána ne skutečně špatná auta, ale auta vyvolávající různé protichůdné emoce. Je to jen článek k vyvolávání diskuse a zobrazování reklam.
Klidně mohly zmizet BMW 1, Thalia, Mutlipla,
31. 3. 2014 08:09
Re: proč?
Pravdu máte oba. Frite to nechápe z věcného hlediska, blue sun vidí hledisko reklamního přínosu...
Avatar - flyboyeda
30. 3. 2014 09:04
NAPROSTO SOUHLASÍM ANI JEDNO MI NECHYBÍ
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
30. 3. 2014 09:09
multipla
bolo prakticke auto.... ale asi ten dizajn sposobil ze kazdy ju s radostou dava na 1 miesto tychto nelichotivych rebrickov ... trosku je mi to aj luto..... to auto rozhodne pisalo dejiny a malo svojsky styl. Priznam sa ze mne osobne sa tiez nepaci ale na prve miesto by som ju nedal, poznam daleko viac aut ktore nedavali zmysel a predsa tu boli a predavali sa.

taky peugeot 1007 vydrzal v predaji len par rokov, nedostal ani nastupcu a pocet vyrobenych kusov bol mizerny, navyse ani to auto dobre nevyzera.... mimo francie fakticky nepredajne auto... skor by som dal 1007 na prve miesto ... alebo taky vel satis... ale nie multiplu

nikomu moj nazor nevnucujem ale tu je moj rebricek aut za ktorymi ja osobne netruchlim:

1. peugeot 1007
2. renault vel satis
3. vw fox
4. seat toledo tejto generacie [odkaz]
5. honda crz
6. renault wind [odkaz]
7. opel signum
8. vw eos
9. fiat multipla
10. nissan cube

je to len moj nazor... dufam ze nikoho neurazam
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
30. 3. 2014 18:05
Re: multipla
Vel Satis je dobrej kočár >:D
30. 3. 2014 19:08
Re: multipla
No krasavec to zrovna není, ale určitě by stálo za to se s ním svézt ;-)
31. 3. 2014 10:40
Re: multipla
Dal jsem plus. Ne kvuli tomu, ze bych souhlasil s Tvym seznamem, ale za slusny a vecny prispevek patri urcite :yes: . :-)
30. 3. 2014 09:11
Multipla
Multipla povýšila praktičnost nad design :-). Je velkou škodou, že v současné době nelze koupit nové auto, které má 6 míst v základu! Toto uměl pouze Fiat (Multipla) a Honda (FR-V). Ano - existují auta která mají 7 míst, ale vždy jsou zde dvě sedačky v kufru což má řadu negativ: téměř žádné v současnosti nabízené auto nemá v rozumné délce plnohodnotná sedadla pro 6 osob, při plnohodnotných sedadlech se jedná již o dlouhé auto (spotřeba + parkování ve městě), v uspořádání pro 7 osob a "normální" délce (většinou malý kufr na zavazadla), někdy jsou 6. a 7. sedadlo vyklápěcí ze zavazadlového prostoru a jindy je nutné sedačky nainstalovat již před jízdou (nenainstalujete dopředu a nikoho navíc neodvezete) atd.

Multipla navíc uměla jezdit i na CNG a stála rozumné peníze! Já po tomto autu tedy truchlím :'-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - martin.filak
30. 3. 2014 09:27
Re: Multipla
Připojuji se s truchlením, tak promyšlené auto snad nikdy nikdo neudělal.... škoda
Avatar - Blue Sun
31. 3. 2014 07:47
Re: Multipla
Už ani neudělá. Lidi nechtějí promyšlená auta, ale líbivá auta... bohužel.
Avatar - Petrolhead_CZ
30. 3. 2014 09:25
ha ha
Velmi zajímavé, že v seznamu není jediný volkswagen, přitom takový New Beetle, Lupo, Fox byly největší srágory a propadáky široko daleko.

www.dasauto.cz se zas předvedlo >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
30. 3. 2014 09:38
Re: ha ha
:yes: aj taky phaeton preziva len vdaka cine, uz davno je v eu povazny za prepadak desatrocia

suhlas... som rad ze s tvojimi nazormi sa dost casto stotoznim :yes:
Avatar - twistedTSD
30. 3. 2014 12:31
Re: ha ha
Jmenuje se snad článek "10 propadáků"?
31. 3. 2014 13:32
Re: ha ha
Promiň,ale musím s tebou nesouhlasit... VW Lupo rozhodně nepovažuji za srágoru a už vůbec ne za propadák... Sám jsem s ním jezdil skoro 5 let a odolnější, jednodušší a spolehlivější malé auto jsem neviděl. Kdybys viděl,co zažilo, co odvezlo,tak bys koukal... A hlavně vw lupo 3l je nejúspornější běžně vyráběné auto,co kdy kdo dal na kola...
30. 3. 2014 09:32
NETRUCHLENÍ
Tyhle články jsou vždy roznětkou do diskusní pranice, zejména, když člověk čte o vlastním autě... >:D ;-) avšak držme se hesla - netruchli, ale zůstaň člověkem volantu. Absolutní redaktorův úlet (a tohle mi prostě Aleš musí prominout) je vřazení BMW 1. Odstřelit auto do hvězdné garážové pěchoty kvůlivá chybějící výkonové špičce, to prostě není fér. Rovněž mi nepasuje (v kontextu všech uvedených vět o BMW1) to závěrečné "s chápavým úsměvem". Nemělo by tam být spíše - s nechápavým úsměvem?

Z tabulky bych vyřadil i Thalii, nikoliv tedy proto, že snad čtu o svém autě... >:D nýbrž proto, že ta se tvářila přesně na to, na co měla, a tahle upřímnost se přece cení... Příliš nekritický bych též nebyl ani k multiple, extrémní design přece ještě neznamená automaticky extrémní umístění. Jde totiž o to, že ten design má své kouzlo. Není to "testarosa" to uznávám, avšak ten, kdo multiplu dělal, věděl co chce udělat, a to se cení též.

Osobně bych naopak do tabulky vřadil OLTCIT, a to nejen z toho důvodu, že to bylo mé auto... >:D Právě na něm lze demonstrovat jak široké citové rozpětí lze k autu zaujmout počas soužití s ním. Když jsem si ho pořizoval, věděl jsem (věděl jsem!) že s ním dojedu do důchodu. Když jsem si ho odvážel, připadal jsem si že řídím vskutku uvedenou testarosu. Za tři roky jsem ovšem to auto dokonale zatracoval. No a když jsem oltcita (ne toho vlastního) po čtvrt století minulý rok ohmatal v muzeu socialistických vozů, měl jsem dojetím zamlžené voči. Tak si vyber...
Rozbalit vlákno
28
30. 3. 2014 09:56
Re: NETRUCHLENÍ
Súhlasím s tebou, u toho bmw sa to dalo vyriešiť pri kúpe silnejším motorom, thalia zase mierila na kupcov nových aút, ktorý predtým sedlali favorita, alebo felíciu. Voči tým to bol skok do lepšiej galaxie >:D . Porovnanie s nového s jazdenkou nikdy nebude férové....
Avatar - woody-alien
30. 3. 2014 10:33
Re: NETRUCHLENÍ
:yes: Stojím v pozoru a salutuji. Tohle, tohle je názor motoristy, člověka, který má auta rád. Je snadné něco zavrhnout jen proto, že zrovna mně osobně to nevyhovuje. Jistě, i ve světě aut jsou propadáky, produkty, které se zkrátka nevydařily ani zaměřením, ani funkčností. Taková auta bych označil jako zbytečná. Ovšem do této kategorie bych rozhodně nezařadil ani BMW 1, ani Multiplu a ani tu Thalii ne, byla přece vstupenkou do světa NOVÝCH aut pro mnohé, kteří do té doby jen brali za kliku bazarů.
30. 3. 2014 21:37
Re: NETRUCHLENÍ
Přesně :yes: A díky ;-)
30. 3. 2014 11:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
30. 3. 2014 11:25
Re: NETRUCHLENÍ
a od tebe se to cení >:D >:D
Avatar - Stefič
30. 3. 2014 11:28
Re: NETRUCHLENÍ
se stejnou nostalgií vzpomínám na svou Thálii. Bylo to nehezké, nepohodlné, špatně to jelo a mělo slabý motor. Nicméně jsem s tím najezdil 200tkm a nakonec prodal do AAA za úžadných 19.000,- Kč. Ale souhlas. Byla to bída, ale nesnažila se tvářit jako prémie. Bída za cenu bídy. Takže OK
30. 3. 2014 11:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
30. 3. 2014 12:44
Re: NETRUCHLENÍ
Houpaciho kone? Dost si fandis
30. 3. 2014 12:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2014 11:30
Re: NETRUCHLENÍ
Súhlas. Ale podľa mňa je celý ten rebríček hlúpym nápadom, lebo môže byť postavený prakticky len na názore a pohľade jedinca. Nezobrazuje nič merateľného a nemá žiadnu výpovednú lehotu. Jeho účelom bolo vyplniť webový priestor a rozpútanou diskusiou zvýšiť návštevnosť. Nemám rád teto kreténske rebríčky.
30. 3. 2014 21:39
Re: NETRUCHLENÍ
Jo je to vlastně "o ničom".
30. 3. 2014 11:31
Re: NETRUCHLENÍ
Souhlas s BMW 1, to v žebříčku nemá co dělat, jak říkáš stačí koupit jiný motor ;-) například zmínka o 120i je slušný blábol. Jinak Multipla, Rhodius i Sephia tam patří oprávněně ;-)
Avatar - Barrichello
31. 3. 2014 08:53
Re: NETRUCHLENÍ
Hlavně tam nepatří Smart
Avatar - DaewooMaster
1. 4. 2014 13:49
Re: NETRUCHLENÍ
A čím? Táta má Sephii, máma má Punto. Oboje zhruba stejně staré, pořízené v bazaru za podobnou cenu před x lety. Punto je imrvére v servisu (nebo jezdí se závadami), ta Sephia zatím žádný servisní zásah (vyjma nutné údržby) neměla! Takže mýho tátu asi nikdo nepřesvědčí, že je to 4. nejhorší auto na světě (a to měl předtím řadu aut různých značek, ale Sephie v "bezúdržbovém" provozu kraluje). >:-[] Jinak samozřejmě nepopírám, že zpracování třeba interiéru je na mizerné úrovní, ale auto dělá hlavně motor (je to tuším licence Mazdy) a kapota tátovi Sephie snad ještě nikdy nebyla zvednutá. ;-)
30. 3. 2014 12:18
Re: NETRUCHLENÍ
Jestli je auto dobré, nebo špatné - a to z jakéhokoliv úhlu pohledu - není nahoře rozhodující, jde o deset aut, která redaktorům prostě nechybí.
V podstatě se s nimi ztotožňuji, tedy s jedinou vyjímkou - BMW 1 s atmosférickým benzínovým motorem...130i je jedním z nejlepších aut, která se pro řidiče za normální peníze vyráběla.
30. 3. 2014 12:57
Re: NETRUCHLENÍ
Přesně tak. Jde o NÁZOR, jestli chcete fakta, otevřete si wikipedii a najděte si tam TEN SPRÁVNÝ seznam:-)
P.S. přečti si to pozorně, odsuzují BMW řady 1 s atmosférickým čtyřválcem... což samozřejmě, je podle mého názoru, jako dát do seznamu Audi A8 (a v textu
dodat, že s motorizaci 2.0 TFSI hybrid).
1. 4. 2014 14:22
Re: NETRUCHLENÍ
Áno, pravda, psali o čtyřválcích = souhlas.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2014 18:08
Re: NETRUCHLENÍ
Přesně tak, s Thallií bych to viděl jako největší přešlap v článku. Tohle auto, i když jeho kvality můžou být rozporuplné, pomohlo tisícům čechům k novému vozu. Není to mistrovské dílo, ale levné auto pro masy a po faceliftu ani už nebylo tak ošklivé. Kdybych se měl rozhodnout, jestli Thalii, nebo Logana. Jdu určitě k Renaultu :-) Za bratru 149 tisíc v základu ( Nebo kolik to bylo v době největší slávy?) je to pro hodně lidí lepší volba, než stejně drahá kdovíjak olítaná ojetina :-)
30. 3. 2014 21:41
Re: NETRUCHLENÍ
Souhlas :-)
Avatar - Bristol
30. 3. 2014 19:39
Re: NETRUCHLENÍ
naprosto souhlasím GTI místo BMW 1 nebo Renaultu Thalia, ale i Smartu!! bych tam zařadil například Dodge Caliber, nebo případně tu zrůdičku od Pontiacu...Aztek? Jo to je ono...
Avatar - xjara
30. 3. 2014 23:23
Re: NETRUCHLENÍ
Tak zrovna ten nejvykonnejsi dvoulitr u BMW chapu. Vazne se uplne nepovedl. Nerikam, ze nejel, ale rozhodne je vetsi zabava s 1.6 vtec nez prave tento 2.0 s valvetronic. Nemluve o tom, ze byl docela zravy.

Thalie opravdu nema v tomto zebricku co delat. Plnila presne tu funkci pro jakou byla sestavena a plnila ji dobre.

Smarta ac nesnasim, neda se mu uprit prakticnost ve meste. Ovsem s razenim na ktere narazeji v clanku se neda nez souhlasit.

A ani tak bych nemel vytky k toledu III jako spise nechapu, co je spatneho na tom, ze toledo druhe generace byl sedan. Podle me patri k nejhezcim seatum co se vyrabeli. Za to co z toleda udelali pri treti a ctvrte generaci by zaslouzili par pohlavku.
31. 3. 2014 06:39
Re: NETRUCHLENÍ
Ahoj, naprosto skvostně napsáno! :yes:
Avatar - šmoula nešika
31. 3. 2014 15:22
Re: NETRUCHLENÍ
:yes: Naprosto souhlasím. Jen si v našem názoru teď trochu odporujeme s jedním ventilkovým názorem - něco jako že není špatného auta, protože se vždy nášel někdo, kdo měl tu pohnutku za něj prachy milerád utratit. Celkem souhlas. Ono, na světě je spousta subjektivních věcí a jen opravdu minimum věcí objektivních. Nemohu říct, jestli bylo lepší jít do nové Thalie, nebo "lepší" ojetiny, a ještě to podávat za odborný názor. Objektivně mohu hodnotit zkušenosti a spokojenost s nějakým modelem v nějaké zemi bez vlasteneckých a politických bla bla bla... Prostě kdo chce kam, pomozme mu tam.
30. 3. 2014 09:44
Super!
Todle je fantasticky blbej clanek:) Nicmene, jako vyvolani flamu perfekt. Hlavne to nesmi clovek brat vazne - kuprikladu rozklikne to Alto, dle zebricku treti nejhorsi auto, jaky jste tady meli. A zaver testu? "Suzuki Alto není dokonalé, ale je zcela jistě nejzajímavější volbou v této kategorii."
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
31. 3. 2014 06:43
Re: Super!
Člověk se pak diví, co se nám tu poslední dobou objevilo za některé "diskutéry". Ale vždyť tyhle flamery redakce svými flamy doslova přitahuje...
30. 3. 2014 10:05
Něco schází
A kdepak je Ford Scorpio, tzv. "klaun"? Mimochodem, Rhodius je sice prapodivný, ale je to jediné auto se 4 řadami sedaček, 4x4, motorem Mercedes - podobné BMW GT5, jen s malým "batůžkem" navíc. A kde je hnusák Pontiac Aztek? A taková Lada 110, to je auto hodné 21. století??
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
30. 3. 2014 18:59
Re: Něco schází
A kde jsou ty další rendlíkovské kreatury? 8-s
30. 3. 2014 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2014 10:22
Absence domácích?
Mě osobně tu chybí Fabia sedan a Rapid Liftback (když už je tu zmínka o škodovkách v každém druhém článku, i v tom který o nich není ;-)
Fabia za hrůznou nesourodost původní Fabie a přivařeného batohu (což zákazníci ocenily a sedan skončil bez nástupce) a Rapid za to že se tváří jako něco co není, a ještě si podle toho řekne o cenu..
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2014 12:34
Re: Absence domácích?
Proč Fabia sedan? Krom cenové politiky výrobce na tom autě nevidím nic špatného, spíš by se tam krásně hodila Fabia Junior 1.0, to je aspoň veteš. Dále bych tam dal určitě Ladu 112, Dacii Solenzu z dražších aut třeba BMW X1.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2014 18:10
Re: Absence domácích?
Pravá limuzína z Boleslavi >:D Já bych Fabii sedan zde viděl určitě reálněji, než třeba tu Thalii. Určitě je to skoro nejošklivější Škodovka :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 3. 2014 17:38
Re: Absence domácích?
Myslím, že tenhle seznam není pouze o vzhledu, ale o souboru vlastností, které dělá auto opravdu špatným.
Avatar - twistedTSD
30. 3. 2014 12:37
Re: Absence domácích?
Tak to jsem fakt nepochopil - jako co se tváří Rapid liftback? A přestal se snad již vyrábět?
30. 3. 2014 16:23
Re: Absence domácích?
Smart se taky ještě vyrábí....
Avatar - twistedTSD
30. 3. 2014 18:12
Re: Absence domácích?
Dobře, ale rozhodně je již na konci své kariéry.
Avatar - flyboyeda
30. 3. 2014 13:11
Re: Absence domácích?
Jo Fabia Sedan to je taky hodně odporné auto, ten sedan Fábii fakt neseděl a vypadá s tímhle karosářským provedením hloupě, klasická Fabie je OK
30. 3. 2014 11:01
troške do mlýna....
osobně bych přidal Daewoo Tacuma a Škoda Citigo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Đawson
30. 3. 2014 13:42
Re: troške do mlýna....
Proč citigo? 18 měsíců sem ho aktivně používal a bylo to chytře vymyšlené auto. Kdybych tam mel umístit škodu, tak zaa vzhled fabii se dána celkové juniora.. junior 1,0 je vážně perla, kdo s tím nejel, neuvěří...
30. 3. 2014 11:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
30. 3. 2014 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2014 12:58
Re: Nesmyslný clánek
Ano, je to subjektivní, stejně jako třeba kritika filmu, knížky, cédéčka, divadelního představení... takže je zavrhneme?
Avatar - dock37
30. 3. 2014 12:02
nok!
Seat se nakonec pokorně vrátil k původní koncepci, současné Toledo je opět liftback a podle Toleda se vlastně mírně upravila Škoda Rapid. ok!
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2014 12:04
bmw 1 vcera a dnes....
Tento clanek stoji za to, stoji za porovnani toho co bylo a je dnes, vcetne postoju redaktoru, tedy PR kecu/nekritickeho nadseni/prvotniho nadseni/literarniho umu, ktery maskuje kdeco etc. Pro porovnani je dobre treba prave to BMW a jeho recenze. Je pekne sledovat prerod z:

"Akcelerace je hladká, odstupňování optimální a tak bychom mohli pokračovat. Vše je tak akorát a řidič s rychlým srdcem se cítí od začátku jako doma. (...)Ploužení po dlážděných vozovkách satelitních městeček i popojíždění v koloně zvládá díky ploché křivce kroutícího momentu ležérně. Nebrání se ani jiskrným honičkách po městských okruzích, při kterých deklasuje naprostou většinu soupeřů především schopnostmi podvozku. Ovšem šarvátky mezi semafory brzy odhalí limity osmdesátipětikilowattové jednotky, která ztrácí dech ještě o něco dříve, než jsme čekali a subjektivně vnímáno ji dynamikou překonává i o 10 kW slabší Octavia 1,6i/75 kW. Ovšem znovu připomínáme, že jsme testovali prakticky nezajetý kus. Tentýž důvod má pravděpodobně i spotřeba, která svými 10,5 litry na 100 km při dynamickém ježdění zůstala cca o 1,5 l za očekáváním."

na:

"Modely 116i, 118i a 120i s dvoulitrem o výkonu 90, 105 nebo 125 kW totiž kdovíjak hbité nebyly. A jezdit s nimi ani nevyvolávalo žádnou zvláštní radost, hlavně kvůli chybějícímu točivému momentu a mdlému projevu."

>:D
Rozbalit vlákno
1
30. 3. 2014 13:01
Re: bmw 1 vcera a dnes....
Pěkné. Budou se pravděpodobně ohánět tím, že někdo jiný testoval to auto a někdo jiný psal tenhle článek:-)
Jinak jsem se koukal na hodnoty zrychlení a nepřijde mi, že by s výjimkou snad nejslabší verze šlo o nějaké loudaly... obzvlášť 120i musela být úplně v pohodě a skoro bych řekl, vzhledem k hmotnosti motoru, optimální verzí, protože šestiválec do tak malého auta už je skoro moc...

btw. neví někdo, jestli lze u těchto "softwarově" podladěných verzí dosáhnout plného výkonu je úpravou softwaru? Např. nová 523i/528i - lze je jen "čiptuningem" dostat na úroveň 530i?
Avatar - Nadzvukovy
30. 3. 2014 12:09
Článok za ktorým by som netruchlil ...
Prihodil by som modely ktoré sa ešte predávaju. Článok prerobiť na anketu v ktorej by sa hlasovalo ! :-!
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2014 12:40
add nominace
Místo Thalie a toho Suzuki bych zařadil Škodu Romster a Fabii, a i Mercedes A, ne tu poslední generaci, ale ty generace předtím, takové to připosražené mini MPV ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
30. 3. 2014 18:25
Re: add nominace
Jen kvůli designu? Zrovna to Áčko si kamarád nemůže vynachválit. :-)
30. 3. 2014 13:06
Asi som divný...
...ale mne je ľúto za každým z týchto áut, aj za mnohými ďalšími, ktoré spomenuté neboli. Všetky mali (a majú) svoje miesto, svoj účel, aj svojich priaznivcov. Slúžili svojim majiteľom aj napriek tomu, že na nich niektorí "tiežfrajeri" ukazovali prstom, pretože sa im netrafili práve do ich vkusu, alebo nemali na kapote ten správny znak, či patrili do triedy, ktorú správni kovboji nekupujú, alebo to dokonca boli autá pre švorcákov, za ktoré sa "správny" motorista hanbí...
Mnohé z týchto často zaznávaných áut mali voči "klasike" navrch, Rodius ponúkal viac, ako ktorékoľvek MPV renomovanej značky, nikto iný ako Multipla neodviezol 6 ľudí v základnom usporadianí a nikto nedokázal zaparkovať na tak malom fleku ako Smart.
Že niekomu zrovna nepadli do oka neznamená, že boli zlé, že im nepatrí zaslúžený hold za to, že tu boli, spestrovali naše cesty, slúžili nám a boli našimi spoločníkmi. To môže tvrdiť len úplný automobilový ignorant, ktorý nemá rád autá - ja osobne nechápem, prečo takíto ľudia do automobilovej branže vôbec kafrajú... Snaha niečím zaujať za každú cenu?
Rozbalit vlákno
3
30. 3. 2014 13:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
30. 3. 2014 13:35
Re: Asi som divný...
Nejsi, každého auta je škoda. bravo Klaudius. :yes:
Avatar - pumpkin
31. 3. 2014 10:06
Re: Asi som divný...
Súhlas. Ale toto jednoducho nie je článok pre motoristickú menšinu, ale skôr pre širší bulvár.
A neviem či si pri to základnom šesťmiestnom usporiadaní nazabudol na Hondu FR-V. ;-)
30. 3. 2014 13:20
Je to věc názoru....
.......ale reakce diskutujících se vesměs shoduje na tom, že autor to neuchopil za ten správný konec.

Příliš jednoduchá zdůvodnění, která si svojí vahou a důležitostí vzájemně neodpovídají, pominutí zcela otázku pořizovacích nákladů....... a určitě by se toho našlo i víc. Jak výběr kandidátů, tak i kritéria hodnocení jsou podivná.

Všichni, kdo sem chodí, tak ví, jak auto vypadá a chtějí trochu víc. Článek není zbytečný tak akorát v případě, že by byl uveden v motoristické příloze ženského bulvárního časopisu.
Rozbalit vlákno
6
30. 3. 2014 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2014 13:49
Re: Je to věc názoru....
Dobrý pohľad. Čiže prax narýchlo zbúchaných článočkov o čomkoľvek, bez uvažovania a bez väčšej námahy ACZ stále praktizuje. Čo tam po obsahu, keď si odfajkneme ďalší článok do počtu a rozprúdime ďalšiu diskusiu o ničom. Fuj.
30. 3. 2014 14:01
Re: Je to věc názoru....
Vetsina ctenaru si nic lepsiho nezaslouzi, kdyz na takove clanecky porad reaguje.... dobre vam tam (te vetsine)
30. 3. 2014 14:12
Re: Je to věc názoru....
Vždyť i ty jsi nějak zareagoval.....

Je dobře, že čtenáři reagují, od toho ta diskuze snad je a jak by se jinak autor dozvěděl, že to úplně netrefil.

A tobě také - dobře ti tak, ty si totiž rozhodně zasloužíš něco lepšího.
30. 3. 2014 17:27
Re: Je to věc názoru....
No tak na ACZ už dlouho vítězí kvantita nad kvalitou, od té doby co je spojené s Bleskem. Čas od času tyto články neškodí, alespoň je vidět, jak na tom redakce je >:D ;-)
Avatar - pumpkin
31. 3. 2014 10:01
Re: Je to věc názoru....
Je to škoda, lebo kvalitnejšie články ako cez víkend uverejnená evolúcia dizajnu BMW idú rýchlo preč z hlavnej stránky. Ani diskusia sa nestihla rozbehnúť.
Lenže im o to ani nejde. Len o počet kliknútí a tak tu máme plno zbytočných mini článkov s biednym obsahom. Kedysi to tu bolo viac o autách ako o povrchnom marketingu. ;-\
30. 3. 2014 13:25
Multipla?
Ved to auto musi zakazdym chytat stikutka v automobilovom nebi, kolkokrat sa vsade spomina.
Na to auto urcite nikto este dlho nezabudne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
30. 3. 2014 13:55
Super!
Hurá, už je to tady! Na auto.cz konečně dorazil tento typ článků. 10 nejlepších aut, 12 nejkrásnějších pneumatik, 6 nejlepších způsobů jak řadit jedničku, ... To je skutečně vždy skvělé počtení, je za tím vidět fůra práce a vypovídací hodnota je dechberoucí.
A protože rád pomůžu, mám i návrhy na témata:
1) 85 nových způsobů, jak psát testy
2) 20 věcí, co mě $erou na auto.cz
3) 76 způsobů jak komunikovat se čtenářem
atd...
Tak hodně zdaru!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
31. 3. 2014 09:54
Re: Super!
Buď rád. Uhorkové sezóny tu už boli akosi často...
30. 3. 2014 14:12
Super!
:-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
30. 3. 2014 14:35
Šel jsem bránit Multiplu!
Ale koulám, že zbytečně... je tady takových už dost.
;-)

Bylo to super auto.. opravdový pionýr.
Že se nechytlo je škoda... a fakt, ale na tom, že je naopak žádoucí primárně plnit praktické požadavky a až pak estetické je prostě něco zdravého.
;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Shadik
30. 3. 2014 20:07
asi taky nejak nesouhlasim :)
... no neni to jenom Multipla, ktera do seznamu, z meho pohledu, nepatri - takovych zastupcu je tam vice (hlavne proto, ze to nebyla auta, ktera "dokazou vsechno" aaala sluzebni oktavka :-) ... ale uzce zamerena -
Thalia - nove auto za 50% ceny zakladni fabie ... no za tu cenu, co sakra chcete, dyk je to unikat!!!
BMW 1 - opet - znate jiny hatch se zadohrabem pod 700k v zakladu?? ... kdo ma mega koupi si 123d bo 130i ...
1007 - reknete mi jediny podobne zamereny auto? (mesto + deti) - lepsi kompakt nenajdete
Smart - to auto mluvi za sebe ... ze je jediny v kategorii nemusi znamenat, ze je dobry, ale co byste chteli, kdyz to ma metr a pul :)
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2014 21:21
ACZ=flame lovers
Zajimalo by mne za jakym ucelem byl tenhle clanek vytvoren... Jestli za ucelem umele vytvorit FLAME tak se to povedlo. Proc to neni zalozeno alespon na ctenarske anktete z vyberu alespon 30-40 aut?
Ano, mam rad SEAT a vlastnil jsem Ibizu 1994, Toledo 2 a aktualne mam Toledo 5P (redakci nespravne nazvano jako "Toledo III") se kterym jsem velmi spokojen. Dobre, i ja znam uhel pohledu na toto auto odkud nevypada dobre, ale to je jako se vsim LOVE IT OR LEAVE IT.
NEobhajuju sve auto, ale takovyto subjektivni zebricek kdejakeho pisalka s sebou vzdycky nese FLAME!
BTW tesim se na pristi rok na LEON ST :-)
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2014 21:38
Opel Sintra
Žalostnou kvalitu i výsledky crash testů vysvětluje fakt, že šlo jen o rebrandovanou verzi amerických modelů Chevrolet Venture/Pontiac Montana.
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2014 22:36
Dodal bych ještě
čistě na základě vzhledu (i když u Mercedesu prý i spolehlivosti) Mercedes Vaneo, Lancii Thesis a Citroen C7. To byly také kousky. Zajímavé ale je, že Vaneí vidím po Praze docela dost. My Češi máme skutečně vkus...

Jinak Smart ForTwo se stále vyrábí (takže to vůbec nechápu), BMW 1 mělo stejné motory jako trojka a pětka, takže nevím, proč jste si z toho všeho vybrali zrovna řadu, kde byl nedostatek výkonu a točivého momentu nejméně patrný, a navíc ty motory nebyly zase tak tragické. Rozhodně bych věděl (viz třeba výše) o lepších automobilových pokusech do vašeho listu.

Celkově dost nic moc článek. Nápad dobrý, ale provést jste to mohli lépe.
Rozbalit vlákno
1
30. 3. 2014 22:56
Re: Dodal bych ještě
Češi vkus majú, ty budeš výnimka potvrdzujúca pravidlo.
Avatar - pumpkin
31. 3. 2014 09:49
Klišé Multipla
Že Multipla je najškaredšie auto pod slnkom je už také zaužívané klišé ľudí čo sa v autách nevyznajú. Na portále o autách by som čakal iný rebríček. Ale ako už bolo napísané vedľa, je to dosť subjektívne.
V každom prípade Multiplu sme v rodine mali a zvezenie bol rozhodne príjemný zážitok. Škoda len tej nekvality.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - martin.filak
31. 3. 2014 22:22
Re: Klišé Multipla
Co já můžu říct ke kvalitě, tak ta je na jedničku s hvězdičkou a ještě podtrženou! Vlastně není potřeba nic měnit, jen díly, které odcházejí u jiných aut po 5 letech tady odejdou po 10. >:D >:D
Avatar - Filip007
31. 3. 2014 20:19
Smart Fortwo
Naše rodina vlastnila toto auto 7 let, nebyly s ním žádné potíže. Ale ta automatická převodovka byla strašná :-( . Na to, že to byl 0.6 tak byl výkon velký, ale životnost byla krátká (náš najel 134 000 km). Jinak musím kladně hodnotit i prostor pro řidiče a spolujezdce, který byl vetší než ve Fabii samozřejmě myslím jenom přední řadu. Kufr ve Smartu byl malý, ale to je asi všem jasné. A na závěr by chtěl říct, že auto bylo i bezpečné získalo 4 z 5 hvězdiček EuroNcap. Ale to řazení.....fuj >:D
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2014 14:14
Šebková z Pelíšků
by na ten článek asi řekla: "Téééda, to muselo dát příšernou práci, a přitom taková blbost, co?"
Nepovedených modelů bylo za posledních 20 let desítky. Ten článek by se měl jmenovat: "Deset aut, jež mají něco horší než má Volkswagen Golf"
Napište článek o povedených autech, která z nějakého důvodů neprorazila.
Rozbalit vlákno
0