Stránku Auto.cz najdete i na facebooku. Tam kromě odkazů na zajímavé články najdete i různá automobilová videa či fotografie z prezentací. A nyní už máme přes 40.000 facebookových fanoušků.
nieco ako nastroj na sledovanie a kontrolovanie ak ta omrzelo sukromie , ja teda rohodne medzi tych 40 tisic fandov sa nechystam.... ale inak gratulujem, pekne cislo :yes:
stádečko tupounků co tráví hodiny tím že svým fiktivním přátelům ukazují co ráno snídají a jakou mají stolici...život je snadnější když máš kamaráda na dosah kliknutí,ne? >:-[]
mě vždycky tyhle názory přijdou jak od lidí, co nemají facebook nikoliv, že nechtějí, ale protože by tam neměli žádné ani ty virtuální přátelé..přitom v dizkusích jsou aktivní na každým druhým webu, ale facebook to néé to je to špatný..tím se nechci facebooku nějak zastávat, dost hlavně mladých lidí se tam chová jak se tu uvádí, ale to je každého věc jak se službou naloží..
To je vidět, že nemají o FB ani ponětí. Prostě to neznám , tak je to špatné. Ti co nemají řidičák taky říkají, že auto nepotřebují a stejně se do toho sypou jen peníze.
Jaké si to uděláš, takové to máš. Že má někdo potřebu postovat ranní stolici a kompenzovat si sebevědomí virtuálními přáteli je jeho věc, já třeba využívám facebook k úplně jiným věcem. A ano, život rozhodně snadnější je, když máš kamaráda na dosah kliknutí. Zvlášť při studiu.
Nemám rád tohle odsuzování něčeho, co dotyčný ani nezná.
Kolik z nich je koupených co?? Od od doby převzetí Axel Ringier, respektivě Czech News Center, nejde o nestranný auto portál, ale o laciný auto bussines. Po 1/2 roce jsem opět zavítal na stránky, kde jsem byl dříve den co den. A opět jsem se přesvědčil, že jste dokázali z kvalitního portálu o autech udělat akorát žumpu. Škoda jen, že to většina lidí chtějí. ;-\
Byla kampaň, klikalo se v rámci soutěže a musel jsi být fanouškem. To samozřejmě nahnalo drtivou většinu lidí, na druhou stranu FB teď dost limituje dosah, takže to neukáže skoro nikomu z "nahoněných" lidí, zatímco předtím to ukázal alespoň solidnímu procentu lidí co na to klikli "dobrovolně". FB se ale, zvlášť v česku, nevyplatí podceňovat, přináší relativně dost prokliků.