Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto roku Klubu motoristických novinářů 2009 je Mazda6 !

Vítězem ankety Auto roku Klubu motoristických novinářů 2009 se stala Mazda6 těsně před Volkswagenem Scirocco. Třetí skončil Ford Fiesta. ČTK to dnes řekl tajemník klubu Miroslav Hájek.
Zpět na článek
4. 12. 2008 16:51
4. 12. 2008 18:16
4. 12. 2008 18:21
4. 12. 2008 18:51
4. 12. 2008 19:22
4. 12. 2008 19:28
4. 12. 2008 19:45
4. 12. 2008 20:08
4. 12. 2008 20:15
8. 12. 2008 14:05
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
4. 12. 2008 19:12
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 19:16
5. 12. 2008 01:25
5. 12. 2008 19:00
neregistrovaný "tempe"
5. 12. 2008 01:34
5. 12. 2008 01:37
4. 12. 2008 19:22
4. 12. 2008 19:29
4. 12. 2008 19:57
neregistrovaný "babo"
6. 12. 2008 11:52
neregistrovaný "Johny Blaze"
6. 12. 2008 12:35
8. 12. 2008 13:15
4. 12. 2008 18:28
4. 12. 2008 19:48
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 19:56
4. 12. 2008 20:01
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 20:14
4. 12. 2008 20:18
4. 12. 2008 21:26
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 01:34
5. 12. 2008 13:51
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 20:03
4. 12. 2008 20:17
4. 12. 2008 20:19
6. 12. 2008 12:38
4. 12. 2008 19:54
4. 12. 2008 19:22
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 19:38
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:29
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 19:40
4. 12. 2008 19:42
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:00
4. 12. 2008 20:03
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:12
4. 12. 2008 20:29
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:36
4. 12. 2008 20:21
4. 12. 2008 19:54
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 20:29
4. 12. 2008 19:54
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:26
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 21:42
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
5. 12. 2008 14:07
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:08
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 19:53
neregistrovaný "maaara"
7. 12. 2008 11:46
neregistrovaný "maaara"
4. 12. 2008 20:14
neregistrovaný "joshuaX"
4. 12. 2008 20:28
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:42
4. 12. 2008 21:06
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 14:09
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 01:29
5. 12. 2008 14:09
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 15:27
5. 12. 2008 09:25
neregistrovaný "joshuaX"
5. 12. 2008 15:31
5. 12. 2008 14:14
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:35
5. 12. 2008 09:13
neregistrovaný "Rayman71"
5. 12. 2008 14:15
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 09:23
neregistrovaný "joshuaX"
5. 12. 2008 14:20
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 15:36
5. 12. 2008 15:47
neregistrovaný "507--"
8. 12. 2008 13:26
5. 12. 2008 18:09
neregistrovaný "babo"
8. 12. 2008 13:29
5. 12. 2008 15:45
neregistrovaný "joshuaX"
5. 12. 2008 15:48
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 11:51
5. 12. 2008 14:17
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 16:36
5. 12. 2008 17:06
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:59
neregistrovaný "Karrel"
5. 12. 2008 01:39
5. 12. 2008 07:52
5. 12. 2008 13:55
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 08:39
neregistrovaný "Marty 530i"
5. 12. 2008 13:53
neregistrovaný "babo"
7. 12. 2008 19:06
neregistrovaný "exctenar"
5. 12. 2008 20:10
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 22:58
neregistrovaný "babo"
6. 12. 2008 22:00
neregistrovaný "babo"
6. 12. 2008 12:29
neregistrovaný "klik-klak"
8. 12. 2008 15:32
4. 12. 2008 16:51
Dobrá volba
Řekl bych že se to dalo čekat a je to dobrá volba.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Plautus
4. 12. 2008 16:58
Pekné auto, pekný výsledok
Mazde som to prial, z tejto pätice to bola i moja voľba...ale prekvapilo ma VW Scirocco na druhom mieste a dokonca s rovnakým počtom hlasov ako 6-ka, nie že by som mu neprial, ale nečakal som, že auto tohto zamerania sa bude biť o víťazstvo, skôr som očakával, že získa zemiakovú medailu...no krumpličky zostali pre Superba, má si ich aj kde odviezť, kufor dostatočne veľký a vďaka twindooru sa budú i dobre nakladať...Fiesta nachytala na (za) svoje telíčko bronz, Scirocco si odváža síce iba strieborný pohár, ale zato môže nejaké pozbierať aj na okruhoch a 6-ka si dá do vitríny zaslúžene zlatý pohár...síce iba v ČR, ale každé ocenenie poteší, naviac v krajine, kde vládne silný patriotizmus (pochopiteľný) k domácej značke...
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2008 17:47
Spokojený nejsem, ale jde o bezvýznamnou anketku...
Důležitý je titul Evropské auto roku 2008, ten získal Opel Insignia. Nechápu, proč v soutěži i soutěžičce nezvítězila Škoda Superb, protože lepší auto tam určitě ve výběru nebylo. Twindoor, přebytek vnitřního prostoru, vysoká bezpečnost a velmi příznivá cena jsou asi nedůležitá kritéra...
Rozbalit vlákno
1
6. 12. 2008 22:13
Re: Spokojený nejsem, ale jde o bezvýznamnou anketku...
Dobrý den, o bezvýznamnost ankety se přít nebudu, ta je dána renomé pořadatelů i trhem.
Pojďme ale k tomu podstatnějšímu: Pohled omezený na jedno auto sice chápu, ale nesdílím. Českou pětici finalistů jste si přečetl v článku, tak snad jen zopakujme úvodní nominované, tedy první kolo:

Alfa MiTo
Audi Q5
BMW X6
BMW řady 7
Citroen C5
Citroen Berlingo / Peugeot Partner
Dacia Sandero
Dodge Journey
Ferrari California
Fiat Sedici
Ford Fiesta
Ford Kuga
Honda Jazz
Honda Accord
Hyundai i10
Chevrolet HHR
Chrysler Grand Voyager
Jaguar XF
Jeep Cherokee
Lancia Musa
Lancia Delta
Lancia Phedra
Mazda 6
Mercedes-Benz CLC
Mercedes-Benz GLK
Mitsubishi Lancer
Nissan Murano
Opel Agila / Suzuki Splash
Opel Insignia
Peugeot 4007
Renault Koleos
Renault Kangoo
Renault Thalia
Renault Laguna Coupé GT
Seat Ibiza
Subaru Forester
Škoda Superb
Toyota Land Cruiser V8
Volkswagen Passat CC
Volkswagen Golf
Volkswagen Scirocco
Volvo XC60

Je podle vás jednoduché vybrat z tohoto seznamu nejkomplexnější, nejlepší vůz?

Vše o anketě najdete na www.czkmn.cz, v pondělí tam najdete i přehled hlasování jednotlivých porotců. Jinak k Superbu - kromě Twindooru u něj oceňuji zdařilé využití maloobjemových motorů, napsal jsem to i do zdůvodnění volby ve druhém kole.
4. 12. 2008 18:16
MAZDINÁŘ
Tak to konečně víme, mazda šest se líbí třiceti pěti motoristickým novinářům z Česka... Ale i tak, ještě než tu začnou plejstejšnové orgie, připomenul bych loňské výsledky v nichž dokonalost v podobě Mercedes-Benz C-klasse s přehledem převálcoval, jak jinak, - žilinskej janošík. To myslím vypovídá opravdu, ale opravdu ovšem o všem.

Dokud nebudou tyto a obdobné ankety rozdělené podle tříd, je to hra než na velmi slepou bábu. Člověk aby trnul jak to asi dopadne, utká-li se v přístím ročníku nová generace Picanta s Panamerou...
Rozbalit vlákno
25
4. 12. 2008 18:21
Re: MAZDINÁŘ
Hraješ Playstatin 3? Máš Gran Turismo 5? To je poslední dobou zabiják velké části mého volného času...
4. 12. 2008 18:51
Re: MAZDINÁŘ
:-) Nehraju prejte. Já když si hrával, byl mým nejmilejším kniplem knoflík od rádia po drátě... a nyní hraju už jen dlouhej táhlej a plnou tři... :-)
Avatar - King
4. 12. 2008 19:22
Re: MAZDINÁŘ
Dlouhej táhlej na plnou 3? To se držíš pěkně při zdi, to ti dá s bídou 140. Pokud nejezdíš s Legendem, ten dá na trojku 180. >:D :-! ;-)
4. 12. 2008 19:28
Re: MAZDINÁŘ
:-) Legend... bože, co to na mně přivoláváš... ;-)
Avatar - King
4. 12. 2008 19:45
Re: MAZDINÁŘ
Na správná rozhodnutí není nikdy pozdě. >:-[]
4. 12. 2008 20:08
Re: MAZDINÁŘ
>:D ;-) :yes:
4. 12. 2008 20:12
Re: MAZDINÁŘ
Mý starý auto umělo na za 3 i 170. :-!
Avatar - King
4. 12. 2008 20:15
Re: MAZDINÁŘ
Zlatý časy pětikvaltů... :-)
4. 12. 2008 20:50
Re: MAZDINÁŘ
Jistě ;-) :-!

Dvojka do cca 110, 3 do 170, za 4 lehce nad 200 a pak už jen pijánko. :-!
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
8. 12. 2008 14:05
Re: MAZDINÁŘ
tak tohle je příspěvek roku :-)))))))))))
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 19:12
Re: MAZDINÁŘ
Koniec bol dobrý, ale Jánošík. Ale, to je jedno, ja tu som asi posledný, kto má poučovať o pravopise. To skutočne sedí. Ešte stačí dodať slotovský. Cee´d je proste akýmsi spasením pre zákazníkov, hrdina aj v dimenziách Panamery.
P.S.: Česy si myslia, že Mazda 6 je lepšia než Škoda Superb?

To treba zaznameť rovno do ZLATEHO VENTILKU.
4. 12. 2008 19:16
Re: MAZDINÁŘ
Za "janošíka" omluva...

Myslí si to jen 35 Čechů, zbytku se nikdo neptal...
Avatar - skejpa
5. 12. 2008 01:25
Re: MAZDINÁŘ
Ja si taky myslim, ze sestka vyhrala pravem. to je minimalne 36. a podivej se do ankety kdo vede pane chytrej. je mi to jasny, je tezky to videt. mazda je v nejakej ohledu popularnejsi nez tvuj matersky koncern a ty to nemuzes prekousnout... :no:
neregistrovaný "tempe"
5. 12. 2008 19:00
Re: MAZDINÁŘ
Zbytek si ako ty? :-) U nás se teda zbytky vyhazují,takže pokud se neptaly zbytku,tak by to byl opravdu názor "zbytku" a zbytečný :-)
Ale tvůj názor beru tak,že jen nostalgicky na doby,kdy byla největší pecka TDI :-)Ale to už je strááášně dávno :-)
Avatar - VDC
5. 12. 2008 01:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
5. 12. 2008 01:37
Re: MAZDINÁŘ
a bude to pravda >:D
Avatar - jurajos
4. 12. 2008 19:22
Re: MAZDINÁŘ
Ale veď tam rozdelenie a výsledky podľa tried máš. M6 vs- Superb. Fiesta vs. Mito, a Scirroco jaksi naviac.
Ale k výsledkom podobných ankiet som podobne skeptický.
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 19:57
Re: MAZDINÁŘ
no minuly rok ten ceed fakt nebolo nic uzasne... auto je sice dobre, ale velmi dobra je na nom len cena.
Osobne ale ze by mal byt superb auto roka nesuhlasim, proste ten dizajn je nepodareny, objektvine... nic proti skode, u mna ale dizajnovo koncila pri OII pred F/L
4. 12. 2008 20:20
Re: MAZDINÁŘ
i ty jeden komunista....rozmýšľať triedne, to už tu raz bolo...dnes je demokracia >:-[] :-!
neregistrovaný "Johny Blaze"
6. 12. 2008 11:52
Re: MAZDINÁŘ
novej playstatiton co? to znám, taky jsem kdysi hrával závodní hry >:D
6. 12. 2008 12:35
Re: MAZDINÁŘ
Vyjimecne ale velmi vyjimecne s tebou souhlasim. Neda se srovnavat Ochcávka s Sclasse, LS, BMW7.
6. 12. 2008 22:35
Re: MAZDINÁŘ
Milý GTI, beztřídní anketa je dlouhodobým standardem i u Car of The Year a i oni vědí proč: důvodem jsou nepojmenovatelné hranice mezi třídami a z toho vyplývyjící obrovské potenciální problémy.
Asi chcete příklad: kam by podle Vás patřila, dejme tomu, Octavie I? Výrobce a SDA říkal střední třída, takže v žebříčcích se oktávka hřála před Mondee a Passatem, zatímco Golf, Bora i Toledo II paběrkovaly v nižší střední.
Kam by podle Vás patřil Fiat Sedici a Suzuki SX4? Do SUV? Takže budou soupeřit s XC90, Q7 a Cadillacem Escalade?

Samozřejmě že by to šlo: jednou cestou je zúžit kategorie do čtyř a být trochu za účelového šaška (viz [odkaz] a nebo se uzoufat při vymýšlení nových a nových kategorií.

Prostě - COTY a Auto roku KMN jdou cestou jednoho titulu a spoléhají na příčetnost porotců. Je to totéž, jako systém přidělování bodů v testech - vždy je to vztahováno směrem k relevantní konkurenci.

Chápu Vaše obavy ze souboje Picanta s Panamerou, ale není (po letech malých a minivozů) u obou anket pozitivním signálem už jen to, že letos v obou zvítězily vozy střední třídy?

A, last but not least. Scirocco skoro zvítězilo! To vám nepřipadá (s ohledem na jeho, řekněme, v dobrém slova smyslu minoritnost) skvělé? :-)

Hezký večer

O.
Avatar - Katikakus
7. 12. 2008 20:51
Re: MAZDINÁŘ
A opet jak se nam to hodi. Kdyz byl Superb nominovan do COTY, to jsi tuto a podobne ankety nezpochybnoval. Naopak cetli jsme tu oslavne ody na uspech Superbu v tak prestizni ankete. Kdyz ale vyhraje Mazda (podotykam, ze podle me zcela zaslouzene), tak se ti to nehodi.
Kam az clovek muze klesnout...
Avatar - King
4. 12. 2008 18:28
Gratulace
Jakmile je auto levné, má z půlky vyhráno. Ještě jsme se nezbavili toho socialistického syndromu. Když je navíc i hezké, je to jasný vítěz. A když je k tomu navíc ještě to auto velmi dobré (i když ne tak jako Accord ;-) ), což je asi největší rozdíl mezi loňským a letošním vítězem, není co řešit, gratuluju. I přesto má volba v tomto finále by byla:

1. Scirocco
2. Mito
3. Mazda 6
4. Zbytek
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 19:48
Re: Gratulace
tak accord je urcite lepsie auto ako mazda6, ale tm len vidno nemohucnost marketingu hondy a nezmysel nahanania emisii na Yokohama dB gumach (auto na nich moc nedrzi pri ostrej jazde) ako OEM obuti.Sice zas acco splnal mozno aj vdaka tomu prisne EURO V

U mna by to ale bolo Scirocco, Mazda6, Mito, potom ostatne :-) Inak sa mi ale vyber auta zda byt lepsi, ako v COTY :yes:
4. 12. 2008 19:56
Re: Gratulace
Triceti peti motoristickym novinarum se zda Mazda6 lepsi nez Accord :yes: :yes:
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 20:01
Re: Gratulace
accord sa zial ani nedostal dostal do hlasovania... :-) honda nie je auto pre kazdeho, to je asi problem. a vobec, ze sa s Tebou zas bavim... Accord je teraz najlepsia FWD podvozkovo, je to proste tak ;-)
4. 12. 2008 20:14
Re: Gratulace
Prave ze neni, jinak by se tam dostala ;-) To nebyla ankteta 4x4 roku a 2WD roku ;-) Tak to proste je.
Avatar - King
4. 12. 2008 20:18
Re: Gratulace
Každý rok holt udělá nejlepší předokolku někdo jiný. Vloni třeba Kia, že... >:D :yes:
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 21:26
Re: Gratulace
mazda6 je oproti accordu lepsia len pirestore na nohy vzadu a vo velkosti kufra. A mozno ze ma pristupnejsi prvy model, sice na tak velke auto atmo 1.8 nic moc a ta ich uz vobec.
Honda ma ale lepsie modory, lepsie jazdi, kvalitnejsi interier, lepsiu prevodovku, aj riadenie. mazda teraz ma fajn novy 2.2 diesel 180ps, ale to bude mat accord buduci rok tiez
Avatar - skejpa
5. 12. 2008 01:34
Re: Gratulace
no ja preferuju spis sestku ale accord neni spatnej. jen se snazi soustredit na "lepsi" klientelu, coz mu nevynasi moc velke prodeje. Mazda uz to pochopila a zacala sve vozy delat podle nejake filozofie, kde ma zarucenou pozornost. Nova sestka se mi treba libi daleko vic nez accord. Ale to, ze ma honda lepsi motory bude asi pravda. Mazda ma ale zase lepsi spolehlivost ;-)
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 13:51
Re: Gratulace
No dizajnovou cistotou je accord podla mna pred mazdou pomerne vyrazne.
spolahlivost? to plati tak mozno 3 roky a uvidime co dalej. accord mal trochu problemy s dieslom. teda nie motorm samotnym, ale predsa len spojka obcas a podobone veci, ktore neuniesli dobre velku sila motora. V benzinoch to ale bude to same ako mazda spolahliovsotu.
ACCORD mozno uviazne ako nie uplne premia a nie uplne mainstram auto pre kazdeho, to je mozne. Hlavne ale doplaca na zly marketing v EU. Motory ma fajn, aj ked chyba z pohladu image V6, podvozok teraz najlepsi v triede, interier je tak kvalitne spracovany, ze moze konkurovat lexusu v pohode a AUDI, podla mna predci aj 3er E90 (ktory sa inetrierovo moc nepodaril) a C-klasse (ktora vznikla v case ozdravovania mercedesu a ten itnerier proste nie je to co byval, posobi staro). Prevodovka najlepsia v triede, riadenie krasne strme a pomerne citlive, ale chyba trochu odpor, ide v malych rychlostiach lahko...
ACCORD mozno doplati aj na to, ze nie je taka premiovka, aby bol len autom pre styroch ( v zadu do stredu sa dospely clovek neposadi, je tam vyvyseniana na sedale) a kufor ma priemerny.
4. 12. 2008 20:17
Re: Gratulace
Ano. Ty to vis taky ;-)
Avatar - King
4. 12. 2008 20:19
Re: Gratulace
Já vycházím z vlastních zkušeností. :-)
6. 12. 2008 12:38
Re: Gratulace
Prisne?? Lexus plni na jakychkoli gumach EURO5 uz od zacatku roku 2005. Skoda ze Honda nedela pro prodej vic, je to skutecne krasne auto.
4. 12. 2008 19:54
Re: Gratulace
Dobre ze jen nahlasovali zdejsi sukaciHondy >:D
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 19:22
TO SNÁĎ NIE
Mazda 6 a auto roka? A Česi si myslia, že primerná Mazda 6 je lepšia, než český Superb? Samzorejme, že je čský ešte nezmaná, že je najlepší. V Rakúsku dostal titul najobľúbenejšiho auta 2008 v kategórii MEDIUM, v Česku titul TECHNOBEST 2008 za Teindoor, v Polsu titul najkrajši auto, v Chorvatsku titul najlepšie služobné auto, v Nemecku, zdôrazňujem v Nemecku firemný atomobil roka 2008 a v Lotyšsku dokonca AUTO ROKA. Tak v okoloných krajinách vyhráva ceny, len v domácom štáte novinári uprednostnia Mazdu. Zúfalé, zúfalé. Toto nie je hodné ďalšieho komntáru. :no: :no:
Rozbalit vlákno
33
Avatar - riderhenry
4. 12. 2008 19:37
Re: TO SNÁĎ NIE
Toto neni anketa o nejlepsi technologii (twindor je opravdu smesny - proc proste neprodavaji jen liftback - oficialni oduvodneni Skody je, ze by lide zbytecne zvedali porad tezke viko kufru... lenost lidi nezna mezi...), ani o nejlepsi sluzebak, ale o nejlepsi auto. A to, ze vyhrala Mazda 6, je sice vec, s kterou nemusi kazdy souhlasit, ale tvrdit, ze Superb je lepsi auto? Ja bych volil mezi Accordem a Mazdou 6, ale to je asi tim, ze nemam rad koncern...
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 19:38
Re: TO SNÁĎ NIE
A prečo?
4. 12. 2008 20:22
Re: TO SNÁĎ NIE
Prečo? Prečo??? Prečo???!!!??? >:-[]
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:29
Re: TO SNÁĎ NIE
Si trapný.
4. 12. 2008 22:51
Re: TO SNÁĎ NIE
Nie, trafil som kliniec po hlavičke. Hneď si sa spoznal. >:-[]
Avatar - King
4. 12. 2008 19:40
Re: TO SNÁĎ NIE
Máš pravdu, nejlíp rozumí autům na Slovensku. Předloni tam vyhrál Civic. >:D :yes:
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 19:42
Re: TO SNÁĎ NIE
>:D King, dúfam, že si nemyslíš, že tú cenu v Lotyšsku za auto roka rozdávali Slováci.
Avatar - King
4. 12. 2008 20:00
Re: TO SNÁĎ NIE
Tam vyhrál taky. :yes:
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:03
Re: TO SNÁĎ NIE
Aj v Nemecku a inde. Tak povedz King, čo hovoriš na tie výsledky?
Avatar - King
4. 12. 2008 20:12
Re: TO SNÁĎ NIE
Myslim, ze jsem se uz vyjadril. :-)
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:29
Re: TO SNÁĎ NIE
Navyjádril. :-)
Avatar - King
4. 12. 2008 20:36
Re: TO SNÁĎ NIE
dnes 18:28, předmět: Gratulace :-|
4. 12. 2008 20:08
Re: TO SNÁĎ NIE
A jeste na Vychodnich Karpatech. Dobre se s tim honi ovce. :yes:
Avatar - King
4. 12. 2008 20:21
Re: TO SNÁĎ NIE
Ano, stádu tohle auto leží hodně v žaludku...
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 19:54
Re: TO SNÁĎ NIE
civic bol auto roka este za 2006 tusim
4. 12. 2008 20:02
Re: TO SNÁĎ NIE
Vyhral Civic? Asi hodne repove koralky >:D
4. 12. 2008 20:24
Re: TO SNÁĎ NIE
Nechceš kurz slovenčiny? Také slovo u nás nepoznáme. Pálenka, pálené, repák. Máš ešte v niečom medzery?
Avatar - King
4. 12. 2008 20:29
Re: TO SNÁĎ NIE
To bys koukal, kde ma jeste vsude mezery. >:D >:D
Avatar - jurajos
4. 12. 2008 21:00
Re: TO SNÁĎ NIE
>:D >:-[] :yes:
4. 12. 2008 22:52
Re: TO SNÁĎ NIE
Možno ani nie, ale slušné je sa spýtať. Sám GTI mi kládol na srdce, aby som bol slušný... >:D
Avatar - Ricardo
4. 12. 2008 19:52
Re: TO SNÁĎ NIE
A v čem je ten Superb lepší - kromě toho že má Twindoor? Osobně bych vybral úplně jiná auta než co jsou v top5 (až na Scirocco). Ale jinak jsem rád že Superb není další model Škodovky co vyhraje, byla to dřív s každou novinkou z MB docela nuda
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 19:54
Re: TO SNÁĎ NIE
V čom je Superb lepší od Mazdy 6? Nuž, tak ako núdzové riešenie pre takých ako ty, sem uvedieť tie ocenenia a ty sa ma opýtaš v čom je lepší?
4. 12. 2008 20:25
Re: TO SNÁĎ NIE
Je lepší o nejaké ocenenia? >:-[] :-!
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:26
Re: TO SNÁĎ NIE
Ach Klaudius, prečo zo seba robíš blba?
4. 12. 2008 22:53
Re: TO SNÁĎ NIE
No aby si v tom nebol sám, nie? >:-[]
Avatar - Ricardo
4. 12. 2008 21:05
Re: TO SNÁĎ NIE
Auto je lepší díky oceněním? No nevím. Především netvrdím že Mazda6 je nejlepší auto co mohli vybrat ale jinak u mě před Superbem trošku vede. Superb totiž kromě twindooru není ničím zajímavý a navíc je ošklivý - teda ne že by byla Mazda6 nějaká krasavice ale Superb je ošklivec.
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
4. 12. 2008 21:42
Re: TO SNÁĎ NIE
1.) Mazda je pěkná 2.) Byl to i můj favorit 3.) Já nehlasoval, takže nás je "divných" asi víc 4.) Mohlo to být ještě Šíro, ale dopadlo to moc dobře - vyhrálo opravdu povedené auto, což při pohledu do seznamu finlistů nebylo předem vůbec jasné... ;-)
Avatar - Plautus
5. 12. 2008 08:46
Re: TO SNÁĎ NIE
veru tak, Mazda bola tento rok favoritom odborníkov i ľudu, takže nie je čo spochybňovať, z top5 určite najvydarenejšie auto, i keď si nedovolím spochybňovať prednosti každého auta v top5, ale Mazda je v súhrne na tom najlepšie a muselo sa to prejaviť...
Avatar - skejpa
5. 12. 2008 01:26
Re: TO SNÁĎ NIE
ja sem si rikal kdo by mohl jeste udelat flame, kdyz ne GTI. a je to tu. matel dorazil ;)
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:07
Re: TO SNÁĎ NIE
Matel? S tvojímiu dvadsiatimi rokmi by si mal radšej pomlčať. >:D
Avatar - skejpa
5. 12. 2008 14:50
Re: TO SNÁĎ NIE
dvacetileti se nechovaj jako deti, co maji radi panenky od matela ;)
5. 12. 2008 07:38
Re: TO SNÁĎ NIE
Zoufalost je posuzovat vozy bez ridicskeho zazitku. Navic, pokud je vetsina ceskych motoristickych periodik ovladana nemeckymi vydavateli, pak to o kvalitach vozu vypovida sve. To, ze se na v zasade stejnem miste umistilo Scirocco svedci o tom, ze zdaleka nehral hlavni roli jen pomer kvalita x cena. Nicmene, je to jen anketa...
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:08
Re: TO SNÁĎ NIE
Tak já Ti sem uvedieť hodnotenia od profíkov a ty mi na to povieš, že je to zúflaé posúdenie bez vodičského zážitku? Ach, čo ti mám na to povedať?
neregistrovaný "maaara"
4. 12. 2008 19:53
Laická veřejnost
Asi jsem to celé nepochopil ale novináře jsem vždy považoval za laickou veřejnost. Nicméně s volbou docela souhlasím.
Rozbalit vlákno
2
6. 12. 2008 22:47
Re: Laická veřejnost
V porotě jsem pátým rokem a z poloviny s Vámi souhlasím.:-)
Odbornost je neuvěřitelně subjektivní kritérium, ale když pominu samoregulaci Klubu motoristických novinářů, který do poroty nenominuje totální nováčky, nabídnu jeden, řekněme objektivní rozdíl:

Motoristický novinář má díky své práci šanci se svézt většinou VŠEMI nominovanými auty. Průměrnému členu poroty projde ročně pod rukama 100-400 vozů a má tak možnost srovnání znatelně lepší, než na reklamní materiály a pár jízd u dealerů odkázaná "laická veřejnost" - a ten výraz nemyslím pejorativně.

Ale máte pravdu, každý je subjektivní a svým způsobem "laik".
neregistrovaný "maaara"
7. 12. 2008 11:46
Re: Laická veřejnost
Jde o to, co si představujete pod pojmem laik. Laik je podle mě osoba odborně nevzdělaná. V tomto ohledu je podle mě novinář ve vztahu k autům laikem. Nicméně musím uznat, že pro tuto anketu je asi dostatečnou kvalifikací jízda ve velkém počtu vozů.
neregistrovaný "joshuaX"
4. 12. 2008 20:14
Gratulace
Zaslouzila si to pravem, bravo, BRAVO, MAZDA :yes:
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "507--"
4. 12. 2008 20:28
Re: ?Gratulace?
Vážne? A čím? Čím? Mazda 6 nepredstavuje nič iné, než priemerný produkt v strednej triede s čudesným dizajnom. Já osobne si myslím, že nad mazdou jásajú len mlasý ľudia-ktorý ale vlastné auto nikdy navlstnili. Alebo možno to tatínkovo. Já nevidím najmenší dôvod, prečo by mala byť zrovna Mazda 6 lepšia než Superb a už vôbec nie prečo AUTO ROKA.
Avatar - King
4. 12. 2008 20:42
Re: ?Gratulace?
To není pravda M6 má velmi dobrý podvozek, super řazení, nízkou váhu, líbivý design a dobrou cenovou politiku. Superb nevyniká krom místa pro nohy v ničem.
neregistrovaný "babo"
4. 12. 2008 21:06
Re: ?Gratulace?
superb ale zas jazdi skoro mondeovsky pohodlne. Myslim bezne kola, bezne odpruzenie
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:09
Re: ?Gratulace?
Nuž King, mám pocit, že poznáš je JAPAN a spol.. :-)
Avatar - skejpa
5. 12. 2008 01:29
Re: ?Gratulace?
neplakej a utikej to povedet tatinkovi.. :-!
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:09
Re: ?Gratulace?
A ty si mu to už bol povedať?
Avatar - skejpa
5. 12. 2008 15:27
Re: ?Gratulace?
proc ? ja se mu nesveruju s trapenim a jeste ke vsemu me tohle netrapi ale tesi :-) mazda je podle me lepsi nez superb. Mimoto, ikdyby vyhral superb, bylo by mi to uprimne jedno a nebrecel bych tady jako ty, snažíc se vsechny presvedcit jak to bylo nespravedlive rozhodnuti... :-!
5. 12. 2008 08:16
Re: ?Gratulace?
Tak to si sa asi v M6 este neviezol. Myslim ze v strednej triede nenajdes auto s lepsim "klasickym" podvozkom (okrem premioviek, to je samozrejme ina cenova). Pokial ide o dizajn, to je dost subjektivna vec, ale osobne si myslim ze Superb teda nad Mazdou6 nevynika. Degraduju ho divne proporcie (uzky, vysoky), roomsterovsky cumak, a zadok jak zo starsej Laguny.

Okrem toho su este 2 veci, za ktore Mazdu (automobilku) mozem len chvalit: nepodlahla zatial mode downsizingu, a pri faceliftoch redukuje hmotnost svojich modelov (aspon u M2 a M6 to bolo, u M3 uvidime ked pride na trh). Okrem toho, spolahlivost Mazdy6 je znama...
neregistrovaný "joshuaX"
5. 12. 2008 09:25
Re: ?Gratulace?
U M3 je zatim udaj o 15kg u verze sedan. Neni to sice 100 ani 50 jako u M2, respektive M6, ale i to se ceni :-) . Nekompromisne opet zvysili tuhost karoserie a zesilili destrukcni zony, na bezpecnosti se opet tvrde zapracovalo a velkym plusem je i to, ze uz v zakladni vybave bude 6 airbagu :yes: , napriklad.
5. 12. 2008 09:52
Re: ?Gratulace?
Mas pravdu. Ja som sice vela na M6 nenajazdil, ale okamzite som si vsimol ze ma krasne "citatelny" podvozok, a kultivovany motor (v porovnani s Passatom TDI-CR). Ja osobne si myslim, ze Mazda6 je v Europe nedocenene (az podcenovane) auto. Nechapem preco, lebo kludne znesie porovnanie s beznymi autami strednej triedy. Ceskym motoristickym novinarom gratulujem, ze sa dokazali preniest cez "Deutschland, Deutschland, über alles!" a spravne rozoznali a ocenili kvality Mazdy6...
Avatar - skejpa
5. 12. 2008 15:31
Re: ?Gratulace?
to je naprosto presny :yes:
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:14
Re: ?Gratulace?
Tedy, no to je pocta. Máš pravdu, v BMW M6 so sa ešte nie asi, ale určite neviezol. Súhlasím ale s tým, že lepšia auto v strednej triede, než BMW M6 nenájdem. O dizajne som nič nehovoril, ale myslím, že M6 sa páči každému, nie. Rumesterovksy čumák som u Superbu nevidel, ani zadok z Laguny. Pokiaľ ide o downsizing, máš pravdu, downsizign je naozaj zlá vec. To posielám aj GTImu, to proste musí zaznamenáť do ZLATEHO VENTILKU. A uznávam, redukcia hmotnosti a downsizing u aut, to je tiež niečo čo sa nepoužíva. Opäť si nesklamal. :yes:
5. 12. 2008 14:35
Re: ?Gratulace?
bavíte sa o tom istom aute? M6 tam sice máte obaja, ale ten zvyšok asi nie :-|
5. 12. 2008 19:51
Re: ?Gratulace?
Achjo, precenil som ta. Tak akosi automaticky som predpokladal, ze ak odpoviem na tvoj prispevok v ktorom pises o Mazde 6 (v clanku, kde je v nadpise Mazda 6), tak pod skratkou "M6" pochopis ze hovorim o Mazde 6. Najma ked som zdoraznil ze hovorim o strednej triede, "bez premioviek".

Ale zjavne som tvoju inteligenciu prudko precenil. No nic, moja chyba. Zapamatam si, ze sem chodia aj taki ako ty, duchom menej obdareni. Ale nebud smutny, ty za to nemozes. Nabuduce to zjednodusim tak, aby si to dokonca aj *ty* pochopil. Dovtedy popros niekoho inteligentnejsieho, aby ti to vysvetlil...
neregistrovaný "Rayman71"
5. 12. 2008 09:13
Re: ?Gratulace?
Nejdrive se svez, nez zacnes zvracet tve pubertalni nazory. Jezdim v M6 pres pul roku a mam nalitano 25000km, tak vim o cem mluvim. Jinak gratulace M6 za vitezstvi.
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:15
Re: ?Gratulace?
Tak si chď zajazdiť so Superbom. Vieš, já ti to poviem takto. Ak si zajazdíš aj v iných autách, tak pochopíš, že Mazda zase nie je extra-trieda.
neregistrovaný "joshuaX"
5. 12. 2008 09:23
Re: ?Gratulace?
Ma vubec smysl reagovat na tve prispevky? Myslim si, ze vubec. Ja mam odjezdeno v tolika autech, ze by se ti o tom mohlo jen zdat. K Mazde6 jen kratky komentar: prumer ve stredni tride ma k Mazde6 hodne daleko, ta je totiz temer na vrcholu (jde o to, co kdo preferuje). Design je naprosto subjektivni vec a me se Mazda6 libi (sedan a wagon), na druhou stranu chapu, ze nekterym se muze zdat oskliva, to je jejich problem. Podvozkove je ve sve tride na spici, tak samo razeni a odezva od prednich kol patri k tomu nejlepsimu, co ve tride muzes dneska nalezt (bavime se o bezne stredni tride, ne o premiovkach typu BMW), pro ridice nabizi naprosto intuitivni CFNET ovladani BC, AC, audiosoustavy atd., vyborne vyvedena sedadla se skvelym bocnim vedenim, volant, ktery se skvele drzi atd. atd. atd. Mazda6 neni pro kazdeho, nedokazu si predstavit, ze clovek, co jezdi cely zivot v Passatech si zrazu jde koupit Mazdu6, postradal by nektere veci. Mazda je auto pro ty, kteri za volantem vyzaduji vice nez pohodli a bezpecnost...je pro ty, co vyzaduji bezkompromisni radost z jizdy. A to presne Mazda splnuje. Dokazala najit ten spravny pomer vsech "prisad". Tot vse k tomu tady. A drahy 507, uz jsme si zde vsichni zvykli, ze razis cestu proflaknuteho GTI, jenze opakovani toho sameho uz jaksi neni tak zabavne a usmevne, je to spis tragicke ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:20
Re: ?Gratulace?
Na to mám jednu odpoveď. Sedel si v Honde. Napríklad. V Mondeu? Superbu? Neviem koľko máš odjazdených aut a nepopierám dobré vlasnosti, ktoré si vymenoval, ale nemyslím si, že zrovna audiosústava radí Mazdu na špičku. Jazdnými vlasnosťami určite nie je zlá, ale mne to pripadá málo. Ukáž mi čo ponúka Mazda proti Twindooru, 9 airbagom či tomu priestoru.
Avatar - skejpa
5. 12. 2008 15:36
Re: ?Gratulace?
tak napriklad system sklapeni zadnich sedadel, mnohonasobne lepsi podvozek - ne komfortem ale vykonem - a treba i cena. prostor vzadu na nohy a dvojity vyklapeni nedela z auta leadra tridy, uz to pochop !
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 15:47
Re: ?Gratulace?
Hmononásobne lepší podvozok že má Mazda 6 než Superb. Skejpa, tie videohry sú čudné.
Avatar - skejpa
8. 12. 2008 13:26
Re: ?Gratulace?
bylo mysleno jako ze superb nedokaze podat ridici natolik kvalitni pozitek z jizdy ci nejake sportovnejsi zachazeni. samozrejme.
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 18:09
Re: ?Gratulace?
tak zas objektivne Superb vdaka tomu, ze je sucastou koncernu ponuka vela dobrej techniky. Na DSG, 3.6 FSI, HLADEX 4g nemoze odpovedat ani mazda, ani honda. Ano Superb 3.6 FSI trochu postrada zmysel za tu cenu, ale to je detail.

Cenim si ale, ze sa superb nestal autom roka, lebo si to minimalne za dizajn nezasluzil
Avatar - skejpa
8. 12. 2008 13:29
Re: ?Gratulace?
DSG, 3,6 FSI a HALDEX sou sice moc pekne veci ale anketa hodnoti celkovou hodnotu a to znamena i v pomeru k cene. A kdyz chces mit tyhle vymozenosti, musis zaplatit. A kdyz zaplatis tolik, muzes mit za stejne penize jeste lepsi... Proto to do ankety nemuze zasahnout.

jinak je samozrejme dobre ze ma superb vsechny tyhle vychytavky. dodava mu to mensi punc exklusivity. ikdyz to bude mit jen hrstka superbu...
neregistrovaný "joshuaX"
5. 12. 2008 15:45
Re: ?Gratulace?
Aha, a proc tady nehanis Scirocco? Ktere skoncilo velice tesne za Mazdou6. A novym Mondeem tydne najezdim kolem 300km, v Honde ktere? Mam odjezdenu cca. 1000km v novem Civicu 1.8 a 200km s novym ACCO. Sorry, ale jsem rad, ze je pryc doba, kdy jak se objevila nova Skodovka, automaticky byla Autem roku... Jeste tu je prece sance, Auto roku u obcanu, tam si muzes zahlasovat taky www.autoroku.cz
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 15:48
Re: ?Gratulace?
Lenže ak je Škoda najlepšia? Už som to tu hovoril. Ak by nebola a vyhrala len preto, že je domáca, tak to by nebolo na radosť. Ale práve preto som sem uviedol tie ceny v zahraničí.
5. 12. 2008 10:09
Re: ?Gratulace?
Ty toho nevidíš viac. :-!
5. 12. 2008 11:51
Re: ?Gratulace?
chces vidiet cudesny dizajn? Pozri na superb, hlavne zozadu a z boku. To je cudesny dizajn. Na druhej strane pri tych proporciach sa nie je co cudovat. Preco by mal byt superb autom roku? Ved to nie je rodinne auto. A nie je to ani auto pre ludi co radi soferuju. Auto dobre ze nema 5 metrov, ale sofer ma pocit ze sedi v o pol metra mensej octavii. Aky ma zmysel si kupit 5 metrove v ktorom ako sofer nemam zodpovedajuci priestor a komfort 5 metrovej limuziny? Superb je primarne auto pre ludi ktori sa nechavaju vozit na zadnom sedadle. To znamena pre statnu spravu, samospravu, manazment firiem a podobne. Podla mna nie je dovod urobit model s takym uzkym zaberom autom roka. A novinari to pochopili. To je moj nazor.
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 14:17
Re: ?Gratulace?
No jasné. Takýe novinári v Lotyšsku to nepochopili. No jasné. :-)
5. 12. 2008 16:36
Re: ?Gratulace?
Lotysi moc chlastaju, ich nesmies brat vazne.
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 17:06
Re: ?Gratulace?
Odborné arugmenty.
5. 12. 2008 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Karrel"
4. 12. 2008 20:59
Mazda je prostě jiná...
...designem, provedením, ovladáním...
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2008 21:40
Re: Mazda je prostě jiná...
hej... akurát len iná... ;-\ aj Helenka Vondráčková je iná...
Avatar - miromen
4. 12. 2008 22:05
kopou kolem sebe
Dnes na diskuzich kolem sebe kopou hlavně ti třiznaci co tady většině zhnusili ty silnični šede myši od ww groupe. To že by designově otřesny subleeeerp měl byt v jakekoliv anketě před mazdou 6 je pěkna uchylarna a demence.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
5. 12. 2008 01:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
6. 12. 2008 21:49
Re: Novináři...
:-) Eh, tak zaprvé si myslím, že žádné auto nemá nárok na jakýsi počet hvězdiček či bodů automaticky, byť by bylo sebeikonoidnější...
A zadruhé, na obranu praporu rozdílnosti: Ano, i v českém rybníčku najdete tištěná motoristická periodika s různým zaměřením (teď nemluvím o rozevlátosti stylu, ale primárních hodnotících kritériích). Takže chtít od Top Gearu, (no dobře, Autocaru) stejnou váhu jednotlivých kritérií jako od SM je trochu veselé.
Tahle anketa je dobrá v tom, že v oné cecelé čtyřicítce novinářů najdete téměř všechny věkové kategorie, obě pohlaví, všechny možné osobní motoristické prefernce i všechny možné redakční styly.
A... že jsou novináři z české kotliny podivné plémě, potvrzuji. Zrcadlo je hrozná věc...:-)
5. 12. 2008 06:55
OT: Vcera predek, dnes zadek...Z4
...nevypada vubec zle, ve srovnani se soucasnou generaci prave naopak! :yes:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2008 07:52
VW
sakra sportovní coupe skoro první? To je muselo šíro hodně okouzlit pač ať pátrám jak pátrám tak sportovní coupé v této anketě ještě tak vysoko nebylo. Ja teda VW nemam rád ale kvůli šíru bych do jejich showroomu i vlezl >:D A asi bych si nevšimnul ani té dámy s leopardem. ;-)
No a mazda podle mě vyhrála právem :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 13:55
Re: VW
az na to, ze Scirocco zas tak uplne coupe nie je, pre mna je to stale skor hatch 3D. To nic nemeni na tom, ze sa mi paci a lutujem, ze som este nesoferoval, sputal ludi, ktorych poznam a vyznaju sa v autach vraveli, ze je to fakt na nase rozbite cesty prijemne auto, ktore velmi dobre a rado zataca :yes:
neregistrovaný "Marty 530i"
5. 12. 2008 08:39
Zbytečná debata
Vůbec nechápu, proč se tady všichni dohadujou jestli M6 auto roku ano nebo ne. Dovedu si představit, že polovina lidí v ani jednom z těch aut nejela, ale aspoň si tady musej rejpnout. Někdo holt preferuje japonce a někdo koncern, tyhle typy lidí se nemůžou nikdy shodnout. Si tady udělejte anketu sami, ať víte, kolik lidí se rádo přidá k názoru novinářů. Já sem řídil obě auta a obě maji své plusy i mínusy, které všichni známe a osobně se přiklánim k Mazdě.
Rozbalit vlákno
7
5. 12. 2008 09:43
Re: Zbytečná debata
ono se totiž jaksi očekává, že každý nový model Škody bude automaticky autem roku (minimálně v ČR). No a když se jím nestane, tak jsou všichni novináři blbý, všichni konkurenti šmejdi a pod. (no vlastně kdyby se stala autem roku tak je to to samé, konkurenti by byly šmejdi, akorát ti novináři by byly rozumní >:D )
Já v té anketě nevidím žádný problém. Prostě Mazda jim sedla líp, víc je zaujala. To jsou jejich preference, jejich názor. Bude se někdo při rozhodování jestli si koupí M6 nebo Superba ohlížet na výsledek této ankety?
Myslím, že gratulaci zaslouží všichni finalisté. Není mezi nima žádný špatný auto, jenom dobré a lepší :yes:
A ještě můj osobní názor - raději bych tu Mazdu. Ale proti Superbu mluví jen jeho dizajn, fakt mu nemůžu přijít na chuť, jinak je OK :yes:
5. 12. 2008 10:47
Re: Zbytečná debata
Mame tu jedneho, ktory o Superbe prehlasoval ze "Auto je už bezmála vozem roku 2009". A ono to nakoniec vypalilo tak, ze nie len v Europe, ale ani v Cesku sa tohto titulu nedockalo. Co teraz?

No to je jednoduche: treba okamzite taketo ankety spochybnit, novinarov prehlasit za amaterov ktori sa autam nerozumeju, a zaklincovat to tvrdenim ze si to vlastne mysli len 35 cechov, ostatnych sa nikto nepytal.

Podobne aj s cenou: ked zlacnuju ini, je to na provaz. Ked zlacnie Superb, ide o "cenovy jemnocit"... :-)
5. 12. 2008 11:05
Re: Zbytečná debata
ale áno, ja viem, ale už to beriem len ako taký folklór. Os sem hodí pár takýchto hlášok a horkokrvným driverom sa vyletia nervy ako otáčky v novom Accorde. No a on ten flame už len s úsmevom sleduje zo zákulisia.

Berme to športovo, veď predsa ide len o autá, o kus plechu, ktorý ani nevie variť! >:D
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 13:53
Re: Zbytečná debata
>:-[] :yes:
Avatar - VDC
5. 12. 2008 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 12. 2008 21:53
Re: Zbytečná debata
A za porotu doplňme, že to platí oběma směry. Pokud jakoukoli cenu či anketu vyhraje Škoda, hned jsou tu řeči o zaprděné české kotlině, úplatných novinářích a tak všelijak.
A pokud Škoda nevyhraje, registrujeme podobně silný proud obvinění z nedostatku vlastenectví, úplatků tentokrát zahraničních a šikanování domácího výrobce.

Nejlepší obranou je zveřejnění. V pondělí si na www.czkmn.cz budete moci přečíst, jak kdo hlasoval.
neregistrovaný "exctenar"
7. 12. 2008 19:06
Re: Zbytečná debata
Začnu tím,že je naprosto jedno(krom lidí z top mamagementu výrobce a PR oddělení),jaké auto v nějaké anketě vyhraje.Lidé na nová auta nemají,tak co se řeší :no:
Zveřejnění jak kdo hlasoval je chvályhodné,jen se obávám,že československé národy ještě nedozrály a nedospěly do stavu,aby snesly,že někdo má jiný názor než oni,od klávesnice.Takže tím asi nic nevyřešíte,jedině další hádky.A víc reklamy....
No a za třetí: velice zajímavý je tento odkaz [odkaz]
a
[odkaz]
kde spíš zaslepení fandové Mazdy hlasují i z několika počítačů, aby jejich M6 byla i zde na 1. místě.Stačí si přečíst pár názorů a narovinu řeknu: zde je to přes všechny úlety vysoce seriozní čtení-myslím diskuse...Jak je vidno,dokonce k tomu musí být na klubu dvě diskuse, jako by jedna nestačila.Mám rok novou M6.Nejhezčí z těch aut je MiTo.
BTW:ty výlevy troubů o hitlerwágen aj, no,jsou země, kde by za tohle slovo byly trošku problémy.A jsme zpět u oné dospělosti-nedospělosti,že?
5. 12. 2008 19:07
KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
Nezpochybňuju umístění Magdy v "jakémsi" klubu, ale celkem bych chtěl vidět ty kritéria, podle kterých proběhla volba. Velikost kufru? Odkládací poličky? Motory a převodovky asi ne.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "507--"
5. 12. 2008 20:10
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
>:D :yes:
5. 12. 2008 21:31
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
[odkaz]

[odkaz]
5. 12. 2008 21:50
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
[odkaz]
Avatar - miromen
5. 12. 2008 21:59
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
Jo jo to je kočar. Když si vedle toho představim supleerba tak radši ani nedomyšlet.
5. 12. 2008 22:07
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
Jasně, třeba toho sraba s V6 a 4x4, to musí bejt síla ;-)
neregistrovaný "babo"
5. 12. 2008 22:58
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
vzdy lepsie, ako minuly rok CEED Navtechu :-) Ten nie je napriemerny v nicom okrem ceny

Je pravda, ze ale v nicom ani mazda extra nevynika, priam nie je premiant triedy v ziadnej kategorii. V nicom ale nie je podpriemerna a to je niekedy dolezite. Ma dobru manualnu prevodovku (tak tretiu v triede), slusny podvozok na FWD (ale uplna spicka je tiez na tom lespie), interier je kvalitativne tak priemerny, ale posladany celkom pekne. Sedacky tiez nadpriemerne. Je cenovo pristupna aj pre beznejsich ludi, ma 1.8 a "uz od". A aspon sa snazili s vahou...

Superb podedil techniku z koncernu a tym padom nie je zly (dokonca tip-top vychutavka pre milovnikov automatov - DSG), ale trebars v benzinoch medzi 1.8 TSI a 3.6 FSI je hrozna diera, dizajn je fakt nepodareny. 3.6 FSI haldex moze byt fajn, ale cenovo postrada zmysel.

No tazko povedal, ale osobne si myslim, ze si to za ten dizajn superb nezasluzil. Ja by som proste zo zucastnenych dal Sirocco. ;-)
5. 12. 2008 23:07
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
Proto by mě zajímalo, jaký jsou ty kritéria a co ten klub k tomu přivedlo. Neobhajuju Superb, ten těží z koncernu, ale Mazda je na tom stejně blbě, jako Mondeo. V6, převodovky a další pestrost techniky. Pro mě je to takový "obyčejný" auto s technikou ve středu. Ani socverze a ani top verze. Ani ryba, ani rak. A žádná malá automobilka to neni, jako třeba Saab?. Ale to je v podstatě i tvoje auto to samý bez ohledu na to, jestli to někdo chce. Pak je to pro mě jeden pytel a rozhoduje v podstatě jen líbivost auta.
neregistrovaný "babo"
6. 12. 2008 22:00
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
No libivost... a ona prave mazda6 dost libiva, prvoplanovo pomerne.
Saab je GM a tiez toho hodne zdedi z koncernu. Haldex XWD, motory...
Pravda je, ze co sa tyka techniky roznej a hraciek je na tom HONDA napriklad lepie :-) :-) :-)
:-! aj ked V6 chyba
6. 12. 2008 10:31
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
Clen klubu " sportovnich zahradkaru" si koupi tuctovku jako je Ochcávka ne Mazdu jejiž jméno znamená jíž od roku 1990 symbol spolehlivosti ktera je nad úrovní průměru a u aut střední třídy je nad AUDI,BMW což mluví samo o sobě. Mam legendární poskomunistickou 626GE ( kulate stesti ) a za celou dobu co je v rodine nebyla v servise tak casto jako znameho AUDI A6 6V TDI z roku 2005. Koncern VW je známý že nenadchne ani nesklame, což se ukázalo i na SuperBu a Passatu nePassatu ( v mazdě se nestane že všechny modely maji přístrojovku na jedno brdo, skoro stejné tlacitka). Nová 6tka vypada nazivo neuveritelne, zadna variace na jiz zname tema jako je tomu u AUDI,Skody a dlasich nekoncernovych aut ( superB je jasna ispirace BMW7, bouzel nevydarena ). Nemit to auto logo v masce, na volantu a na kufru nepoznas kdo ho vyrobil, kdyz se kouknu na Ceskou zahradkarskou Skodulku jasne rozeznam co je Skoda, co Seat, co Audi, atd, klidne i 10 let nazpet u Mazdy tomu tak neni, nebrani se novinkam, mozna proto to oceneni. Navic kde myslite ze FORD ziskava motory pro sve evropske osobaky? Jsou to motory z mazdy :-).
6. 12. 2008 22:01
Re: KLUB SPORTOVNÍCH ZAHRÁDKÁŘŮ
Dobrý večer, není nic jednoduššího, kompletní citace propozic hovoří takto:

V. Kritéria volby

Při posuzování jednotlivých kandidátů se hodnotí především tato hlediska: celková konstrukce a design, komfort, bezpečnost, hospodárnost, ovladatelnost, jízdní vlastnosti a chování na vozovce, výkon, funkčnost, plnění ekologických norem, cena, přičemž jedním z kritérií umožňující porovnání vozidel nejrůznějších tříd a kategorií je value for money - hodnota získaná za vynaložené peníze.
neregistrovaný "klik-klak"
6. 12. 2008 12:29
anketa
Výsledek ankety mne nikterak nepřekvapil,ale to neznamená že bych se s ním ztotožnil...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
8. 12. 2008 15:32
Gratulace
Gratulace Mazdě, už v zadání ankety je vidět i mnou ceněný akcent na hodnota vs. peníze a pohled spotřebitele obecného, výsledek je rozumný. A souhlasím i s loňským umístěním Ceedu - jeho dopad na trh byl obrovský.

Letos bylo v nabídce dost zajímavých aut bez zřejmého favorita. Pokud bychom měli jít po technických finesách, zřejmě bych volil BMW 7... nebo Lagunu, za reinkarnaci řiditelné zadní nápravy. Twindoor považuju po osobní zkušenosti za nepříliš vydařenou hračku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - riderhenry
8. 12. 2008 16:33
Re: Gratulace
Zajimave ovsem je, ze twindoor se ma udajne objevit v nejakem novem BMW... Takze se te zbytecne veci chytli mozna i dalsi. Uz jenom kvuli tem dalsim kabelum, motorkum apod. bych to zapalil, kdyby mi to nekdo nacpal do auta... Jinak musim uznat, ze i kdyz bych si Mazdu 6 nebo Accord (diky VTECu) koupil radeji, tak celkove lepsimi auty jsou jak Mondeo, tak novy Opel Insignia. Jeste ze ani novinari nevoli jen rozumem... >:-[]
8. 12. 2008 23:27
Relevantnost výběru
Mazda je asi dobré auto, ale jaktože se do užšího výběru těch našich motoristických "odborníků" nedostalo například evropské auto roku, nebo Citroen C5 a lidová Dacia Sandero?
Tahle zpráva má asi tak stejný význam, jako že dneska přejeli kočku na rychlostní silnici k pražskému letišti.
Rozbalit vlákno
0