Když budu taktní a o vozidlech pomlčím, tak to raději vezmu oklikou přes hodinky; podle fotek mně přijde, jako kdyby se srovnával veletrh Baselworld proti kontejnerovému sortimentu v Písnické SAPA. Žalostný toť pohled. Z nápis u stánku (ano, jak výstižné slovo) "A new journey of MG" musí tuhnout úsměv snad i každému odpůrci této značky...
Kvízová otázka: Přebouchaný Hummer [odkaz] slouží
a) antouškům pro zásobování socialistických restaurací a jídelen
b) jako anton pro sympatizanty Tibetu
c) jako pojízdné mauzoleum vládnoucí garnitury
Cina je mozna ekonomicka velmoc, ale tady u te fotky s cevenym cinskym Hummerem a polonahym modelem v kovbojskych botah misto modelek mam smisene pocity.
To potom na konci Shanghai reportaze budeme mit galerii modelu misto modelek?
Na tomto aute ma zaujal nápis Engrand vzadu [odkaz] Na tomto však svieti označenie Emgrand [odkaz] Firemné logo je aj na jednom aj na druhom aute rovnaké. Vidno to aj na tejto fotke [odkaz] To si na stánku značky Emgrand nedali záležať ani na správnom označení jednotlivých áut? >:D
poloz si tu otazku opacne.
Keby si ty, zvyknuty na pisanie v latinke, mal nachystat cedule na veltrh v cinstine - nemohlo by sa ti stat, ze sa v jednom pismene pomylis? Ze ti bude chybat jedna ciarka?
ten Hummer, resp. Dongfeng EQ2050, nie je ziadnou novinkou. Uz to vyrabaju minimalne 5 rokov . Bol vystaveny myslim uz v roku 2004, z Pekingu 2006 som posielal do auto.cz fotogaleriu a tam uz bol aj s tou zvysenou nastavbou
[odkaz]
Inac o jeho vzniku a vyrobe je heslo aj na anglickej verzii wikipedie [odkaz]
myslim, že ne. to na fotkách jsou vesměs kuriozity, u kterých se s výrazem WTF zastavovali i číňani. velké čínské automobilky už dělají celkem pěkná auta docela slušné úrovně.
teda, jasně že působí laciněji a v interiéru si člověk připadá třídu pod škodovkou (třeba mg6 je hezký auto, ale pocit "lacinosti" je prostě cítit), ale fakt se to strašně zlepšuje. a to mg6 vyrábí automobilka, která děla volkswageny, škodovky, chevrolety a buicky, takže jim zkušenosti určitě nechybí. jen chvíli trvá, než vychytají všechny ty detaily, které zlepšují pocit z auta.
pamatujete na korejská auta v devadesátých letech? kia sephia? tak to bylo mnohem horší auto než je dnes čínský průměr.
Je to hroznej otres! Je mi jasne, ze podle tebe stejne nemam vkus, ale toto je hnus, velebnosti. Hlavne co fotka to jasny predchuce, hlavne ten prebouchany B mercedes a ten Range Rover, to je silene proste :-) No, oni to s vnimanim kopii holt maji trosku jinak no...
Zas nekde bylo psano, ze kopiruji jako uznani originalniho produktu, ze je to jakoby respek puvodnimu modelu a nevnimaji to jako kradez vlastnictvi nekoho jineho. To je samozrejme nijak neomlouva, jen ty kopie proste berou jinak :-)
To je základ psychologie. Napodobování je nejvyšší formou lichotky. Tím, že někdo dělá něco stejně jako ty, dává najevo, že si myslí, že to děláš dobře. Skutek má větší hodnotu než slova. Tohle není jev omezený na Asii.
Člověk, který vymyslet ochranu autorských práv, zřejmě nebyl psychologem :-) A navíc je tu velké filosofické hnutí, které odsuzuje patenty a spol. jako takové.
Takhle to vypadá, když se rozvolněj všechny hodnoty, když pravidla přestanou platit, když zájem jednoho je povýšenej nad zájem celku. Celý to vypadá jak noční můra. Kde na tom jednom konkrétnim autě končí mercedes a začíná BMW? Je to jako slepenej film z různejch jinejch filmů. Tady jde sněhurka a Schimansky ji prodává drogu, do toho přiběhne polda Luďek Sobota v judistickejch hadrech a sejme ho. Každej z nich mluví jinym jazykem, ale žádnej z nich neni jazyk, kterej by aspoň vzádleně něco připomínal. Do toho čínský písmo, a Evropan už se neorientuje vůbec v ničem. Jediný, čeho se může držet jsou jeho starý dobrý hodnoty estetický. Takže auto jako celek buď ladí nebo neladí. A tady je to jasný: panoptikum, noční můra, hnus. Na blití.
hned ako prvy ma zaujal automobil nad článkom,hovorim si nový koncept Lancie v sangaji? [odkaz] mi vyrazila aj prezentacia okopirovaneho mercedesu triedy B dokonca aj sedan ,športova verzia v čiernej matnej musi byť [odkaz] >:-[] .Tiež som hladel na toto amarok-tuareg ale len vzhladom [odkaz] je aktualna treba uznať prispôsobuju sa rychlo. Sklamala ma Kia Rio sedan čakal som trošička viac ,hatch je ale :yes: Pri pohlade na toto mi prišlo zle,tie kolesa 8-s [odkaz] [odkaz] a už sa kopiruje aj sangyong či hyudai >:D V pripade činskych automobiliek by som sa radšej sustredil na zlepšovanie kvality,lebo možu tie auta vyzerať jakokolvek ak to bude nekvalitne a chabej bezpečnosti,nikto to nekupi,dufajme...
Máte všetci pravdu, kopírujú (na naše pomery dosť nevkusne), kvalita materiálov v EU nepredajná, zmes a chaos značiek a označovania modelov.... ale pozor, oni sa veľmi rýchlo učia a to čo v EU trvá roky (vývoj, testovanie) oni skrátka preskočia resp. okopírujú a buchnú rovno na trh. Potom robia úpravy, prípadne rovno nový model. Stačí pozrieť fotky zo salóna pred rokom dvoma a zistíte, že všetky modely sú nové a skoro nič sa neobjavuje znova. Tam hádam platí čo nový modelový rok, to nový model... Zatiaľ má Čína problém nasýtiť vlastný trh, takže na naše vnímanie ich modelov zvysoka kašlú, no keď nastane čas na expanziu rozbalia to tak, že sa budeme diviť. Myslím, ža ak by chceli a potrebovali by to, vedia aj dnes vyrobiť auto ktoré by (okrem prestíže) smelo konkurovalo BMW, MB či inej zavedenej značke, prípadne si nejakú krachujúcu kúpia (Volvo) alebo zadajú projekt (Brilliance - Pininfarina)
len to zatiaľ nepotrebujú. Mobilizácia Číny (za nízke náklady) je skrátka priorita. Takže - rešpekt ! 8-s