je určitě užitečná, další již jen pro zábavu.......a jejich používání řidičem za jízdy je lákavé, ale zároveň velmi nebezpečné. Proto používat jen s maximální rozvahou... :-!
Přesně. Mám auto taky,, on line " a za jízdy nic nevyužívám. Mimo aktuálních dopravních informací. Přínosem je, že (alespoň já) vidím v tel.stav paliva, dojezd, aktuální pozici a stav auta, veškeré jízdy včetně map,možnost nastartovat a tak vyhřát či vychladit interiér .
Pánové, jestli se chcete vydat ve stopách autofora, a každý nadpis doplnit retardovaným clickbaitem ve stylu "neuvěříte co se stalo", nebo "bere dech", případně "podívejte se jak dopadl!!!", pak vám oznamuju, že s vaším webem taky končím.
Nevím jestli to děláte naschvál, nebo jste jako 80% médií taky jen začali tyhle stupidní nápisy překládat doslova z angličtiny, ale číst to 50x denně, na to prostě nemám. Je to urážka inteligence všech vašich čtenářů, vlastně jim dáváte najevo "myslíme si, že jste *, co na každou tuhle kravinu skočí".
(zaregistroval jsem se jen kvůli tomuhle příspěvku)
Taky mi to dost vadilo, ale člověk si rychle zvykne to brát s nadhledem. Takže spojení "bere dech" můj mozek interpretuje jako "výčet nezajímavých vlastností, z nichž jedna či dvě možná budou v praxi použitelné" a tomu článek odpovídá, takže jsem spokojen. Já bych asi využil jen to nezávislé topení.. tedy kdyby ho můj vůz měl. Z toho zbytku bych nevyužil vůbec nic, takže mě to nechává naprosto chladným. Až se mi z toho vskutku zatajil dech, jak ta doba v tomto ohledu vůbec nepokročila, protože jsem vlastně čekal mnohem víc, takže ten titulek zas tak lživý není >:D
Predpokladam, ze to ma aj knihu jazd, cize cas, polohu, priemernu rychlost a naklady za palivo. PSA auta to maju uz davno a je to celkom dobra vec. Este tomu trosku chyba sparovanie s viacerymi mobilmi a kontami, pokial auto vyuziva viac uzivatelov (a buducnost je vraj vo zdielani).
Posledná vec, čo by som od auta požadoval je online pripojenie.
S modernou technikou nemám žiaden problém, ale dnes sa to už trochu preháňa. Veľa zákazníkov pozerá dnes u autá na výbavu, konektivitu... Pre mňa je výbava druhoradá. Hlavne musí byť auto dobrým autom. Som z tých, ktorých predajca neohúri výbavou a hračičkami.
Kedysi som čítal nejaký rebríček spoľahlivosti áut a najčastejšie príčiny problémov boli "palubné systémy" - mrznutie, chyby...
Vyskúšal som niečo, veľa čítam... Svetla, klímu, tempomat (je super)... považujem za štandard. Skôr ide o asistentov ako - automatické "neviemčo", hlasové ovládanie, prehnané displaye, prepínateľne "budíky"... Veci, bez ktorých auto v pohode pôjde.
Chcem platiť za dobré auto, nie za bohatú výbavu.
A viete, že po pripojení auta na net netúžime všetci? Ani v mobile nemám internet, lebo nepotrebujem byť 24 hod online. Práve som sa vrátil z prechádzky. Po vonku už nikto nechodí, len pár ľudí so psami, deťmi... Nikto sa nesánkuje, deti sedia doma a hrajú na na mobiloch, tabletoch... To nie je skutočný život. Preto nechcem mať auto pripojené online. Auto je pre mňa zábava. Na net a pripojím doma cez PC, keď nebudem šoférovať...
Já taky nejsem příznivec toho, abych byl stále online. (dokonce nemám fb) V autě to mám, protože tam byl slot na Sim kartu. Tak jsem internet jen spustil. Ovšem výhody to má v podobě aktuálních dopravních informací, možnost spustit motor, zjistit polohu auta, in.radio. Já zase téměř nepoužívám Pc. Vše řeším přes mobil. Každý to máme jinak.
S těmi dětmi máš ale pravdu. Nechce se jim hýbat. :-(
Je to tak. Je to jako oheň: dobrý sluha, zlý pán. S bonzovací krabičkou e-call dnes velký bratr vidí, kudy se pohybujete, jakou rychlostí, koho vezete (i cestující mají v kapse svůj e-call zvaný mobilní telefon), kde jste porušili dopravní předpisy, kde tankujete.. atd, atd. A když se režimu velkého bratra znelíbíte, vypne vám brzdy a pošle pod plným plynem pod protijedoucí náklaďák. Když budete režimu jen trochu nepříjemní, bude vás každý den buzerovat za překročení rychlosti, zablokuje vám účet, takže u pumpy nezaplatíte... internetové on-line ovládání jim dává nekonečné množství alternativ, jak člověku zničit jeho život. Kdyby to měli v ruce bolševici, náš život by se nikdy nezměnil. Přečtěte si něco o osobním bodovacím systému v Číně, abyste pochopili, kam se to všechno pohybuje. Já jsem byl považován v minulém režimu za nepřátelskou osobu a po tomto příspěvku budu nepochybně za takového člověka považován i nyní. Jsem rád, že jsem zažil tu krátkou dobu svobody po roce 1990, kdy (modro) soudruzi byli zaměstnáni rozkradením všeho, co jsme tu my i naši rodiče předtím vytvořili. Dnes už je jiná situace a nová totalita jde ruku v ruce s kamerami na každém rohu, automatizovaným rozeznáváním tváří, způsobu pohybu, totální kontroly pohyblivých prostředků, kamer v autobuse a vlaku, sledováním co kupujete k jídlu, dálkovým ovládáním a dohledem všeho a každého. A sledováním toho, co jsou lidi schopni o sobě vyžvanit na sociálních sítích... Auto s připojením na internet mi domů nesmí, stačí mi, že mne fotí na každé křižovatce. Ale kontrolu brzd a řízení u mého vozu zatím v rukou nemají. :-!
Moc se díváš na televizi. Kdo tě probůh fotí na každé křižovatce? Nejsi ty nakonec Dáda (místo Ada) ? >:D Tu čas od času na nějaké křižovatce vyfotí :-)
Ono niečo pravdy na tom slodovaní a kontrole môže byť. Možno teraz je ešte relatívna sloboda, ale deti sa pomaly pripravujú na to, že im nebude vadiť žiadna kontrola, sledovanie. Snažia sa nám vnútiť byť online - od chladničky, PC (cloudy), po auto. Vraj je to výhodné... Ale tiež budeme kontrolovateľní. Samozrejme nič zlé nerobím, tak by mi to nemalo vadiť. Ale z princípu mi to vadí.