Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autobus jako zátaras (video)

Historie již mnohokrát dokázala, že autobus se kromě hromadné dopravy osob hodí i k řadě jiných činností. Jednou z nich je i rychlé vytvoření silničního zátarasu.
Zpět na článek
11. 4. 2012 11:10
11. 4. 2012 11:21
11. 4. 2012 11:26
12. 4. 2012 10:03
11. 4. 2012 11:37
11. 4. 2012 14:25
11. 4. 2012 15:00
12. 4. 2012 06:56
11. 4. 2012 11:52
12. 4. 2012 10:34
11. 4. 2012 15:29
11. 4. 2012 17:14
11. 4. 2012 21:03
Avatar - Hotwire
11. 4. 2012 11:10
cyklista
podla mna by cyklisti na takychto cestach nemali co robit, neni tam ziadna krajnica kde by ho vozidla mohli bezpecne obchadzat, a len brzdi premavku...ale tak pravdaze sa nezastavam toho chalana, on mal davat pozor
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 4hill
11. 4. 2012 11:21
Re: cyklista
Jo,vždyt mohl dát kolo na záda a tu řeku přeplavat..nebo použít most o deset kilometrů dál..Zákon jasně nařizuje jak je objíždět tak co spekuluješ o krajnici na místě kde je evidentně místa dost a "premavka" minimální.. ;-\
Avatar - gld
11. 4. 2012 11:26
Re: cyklista
Chodiť po takej ceste na bicykli je hazard s vlastným životom. Hneď vedľa za betónovým múrikom má chodník. Nehovoriac, že išiel ako pako takmer po strede cesty ;-\ Samozrejme sa nezastávam hit-and run mladíka, no pán cyklista si tiež musí uvedomiť svoj podiel viny.
12. 4. 2012 10:03
Re: cyklista
Ten chodnik je uzky a je iba pre pesich a bezcov.
Avatar - Hotwire
11. 4. 2012 11:37
Re: cyklista
nevravim ze je to chyba toho cyklistu ze siel na ten most, chyba je to ze na tom moste neurobili tie chodniky sirsie a napr polovica sirky by bola vyhradena cyklistom ;) alebo aj specialny most pre chodcov + cyklistov, ak je to mozne u nas tak preco nie v USA? lebo uznaj ze keby tam bola napr kolona tak ten cyklista by ju este viac spomaloval lebo by ho nemali moc ako obehnut kedze miesta tam moc nieje. ;-)
11. 4. 2012 14:25
Re: cyklista
videl niekto z Vas to video do konca? Ten pruh bol pre cyklistov. Nie vyhradne, ale mohli ho pouzivat cely, asi prave kvoli bezpecnosti, kedze tam nebola krajnica.
Avatar - Hotwire
11. 4. 2012 15:00
Re: cyklista
tak potom je to este vacsia kravina nez som si myslel >:D co uz, Amici. nech im rovno vyhradia aj pravy pruh na dialnici :no:
12. 4. 2012 06:56
Re: cyklista
Jinymi slovy:
Pokud je tech cyklistu hodne, mohou jet po cele sirce pruhu.
Ne, ze je sam jediny a jede hrde prostredkem ve stylu "...ja mam kolo, takze je to tady moje uplne vsechno".
Priste si da bacha a bude na ceste uvazova, aby za nej nemuseli uvazovat jini.

Nicmene ten ridic byl peknej h.a.j.z.l.i.k.
Normalne ho sestrelil a okamzite ujel.
Fajn, ze ho hned chytli.
Avatar - Choochoo
11. 4. 2012 11:52
Re: cyklista
Tak nejak a jeste kdyz je vedle chodnik. Plynulost dopravy je v coudu a tudis vyssi emise atd. Na urcitych usecich by meli byt cykliste omezeni a tato silnice by sem mohla patrit ;-)
11. 4. 2012 22:39
Re: cyklista
a) chodník plnej lidí je pro cyklisty nesmysl. jednak je to nelegální, druhak je to nebezpečný pro všechny

b) ten cyklista zvýšil emise? ten cyklista hlavně nejel autem (kdoví co v america má, třeba V8)

c) ten cyklista jel přesně podle pravidel a zdravého rozumu. že kličkoval mohlo být stoupáním. prostředek pruhu je doporučován ve všech příručkách. sám jezdím po praze na kole spoustu let a chvíli to trvalo, ale pak jsem na to přišel sám. kdyby jel u kraje, tak nikoho nenapadne ho objet. jeli by rovně v tom pruhu a míjeli by ho zrcátko na řídítka. což je dost nebezepečná situace. takle aspoň každý hodí blinkr a objede si ho. všichni jsou happy. žádná zácpa.

d) každý řidič, který sedne na kolo ulehčuje všem ostatním řidičům. snižuje riziko zácp a zlepšuje průjezd městem. tak to je.
12. 4. 2012 10:34
Re: cyklista
Úplně souhlasím!
Cyklista si musí vymezovat svůj prostor, jinak je ohrožován řidiči, kteří nemají potřebu ho řádně objet. Mám to vyzkoušeno. Jakmile se cyklista krčí u kraje, tak ho 90% řidiču bere dost těsně a bohužel hodně z nich i tehdy, je-li levý pruh zcela volný.
Nesmysly o ježdění po chodníku ani nemá smysl komentovat. Cyklista na chodník nesmí!
Na kole jezdím hodně. Ale jsem i nadšený řidič. Mě podobné za volantem poznám snadno. Cyklisty objíždíme vždy velkým obloukem.

Jakožto obojživelník samozřejmě nechápu agresivitu řidičů vůči cyklistům. Může mi to někdo v tady vysvětlit?
11. 4. 2012 15:29
Podstata
Proc mam takovej pocit, ze vam unika podstata celyho videa.
Za 1., nebylo by spatny vyhledat si v slovniku co znamena "may use full lane", nebyla to sice cyklostezka, ale on klidne mohl jit "jak pako" dle nekterych z vas.
za 2., kterej autobusak by si neceho takoveho vsiml u nas, nebo jeste by se snazil vytribene a nijak agresivne zabranit tonu *, aby mohl uniknout?
a za 3., policejni auto tam bylo do minuty. Asi tam vazne jsou od toho aby pomahali a chranili...
Rozbalit vlákno
2
11. 4. 2012 17:14
Re: Podstata
:yes: presne si to vystihl ... cyklista jel jako pako, skoro mi az prijde, ze schvalne provokoval ... maldik ho samozrejme srazet nemel ... autobusak byl pohotovej a zachoval se s klidnou hlavou ... policiie prijela hned (mohla to byt nahoda, ale verim, ze to tam tak chodi)
Avatar - MikeeC
11. 4. 2012 21:03
Re: Podstata
;-) plně souhlasím s tvým komentářem...