Solidni prekrm pred prichodem GTA. Autodelta vetsinou dokaze najit tu spravnou hranici mezi decentnim tuningem a nevkusnym tuzingem :yes: Co se tyce technicke stranky veci, tak tam je to vzdy bez vyhrad ;-) Skoda, ze prevodove ustroji platformy 159/Brera nezvladne 3.2 JTS dopovany turbem :-(
Tak to si přečti, brácho. Vedle je test JAGUAR X-TYPE v combi. A co víc... konečně se zas dokonale vymasturbuje každej přepážkovej kovboj. A že jich tu je. Je to tam, včetně povrzávající přepážky... Jo... téma skříňovýho kovboje, pasáka svejch včerejších snů... to je evergreen českejch silnic... Co naplat, že Jaguar je vozem aristokracie se sportovním duchem, že jelenicový rukavice jsou nutnou podmínkou provozu téhle káry. Vždyť ty jelenice se daj přece nahradit gumovejma rukavicema na stírání podlah a ten aristokratickej původ zlatým řetězem kolem krku. Narvi tam přepážku a zkus, jestli ti to na golfu zkousnou... No, to jsou konce... Jinak je dobře poctivě číst... mnohé se dozvíš, a to nejen o přepážce... BRAVO TEST :yes:
:'-( Tak tak - má pravdu předsedo! Tohle si Jag nezasloužil. Vím, že by to GTI vyjádřil určitě líp, ale je to jako kdyby mu z masky chladiče urvali tu aristokratickou šelmičku a nahradili plastovým výliskem umě pokoveným v číně. Jak někdo dokáže takhle zprznit image? Jaguar kombi s dehťákem a přepážkou. Celé Coventry musí brečet, co teď jejich milovaná fabrika vyrábí!Vlastně pardon, oni už mateřskou fabriku zavřeli. Je konec starých časů.A kdou jsou to oni? Je to Ford, kterýho jsem měl celkem rád, ale nevím, proč se z Jaga snaží udělat něco jako mainstream? To fakt chtějí, aby si člověk před autosalonem Jaguaru porovnával zavazadlový prostor X-typu s mondeem, passatem,popř. octavii combi?Do takových rukou Jaguar nepatří. Utloukli ho a zavřeli do klece. Je mi ho líto.
hele vy dva kritikové, jste mimo. Odsuzovat někoho jen proto, že je přepážkovej kovboj svědčí o slabém nadhledu a potažmo i duchu. Ani mě se mříž v kufru zrovna nelíbí, ale pokud mi ušetří na autě i několik set tisíc, tak proč proboha ne?? A ti brácho jestli jsi plátce daně, pak se ti divím žes nechal paroubkovi na daních částku odpovídající 19% ceny tvého vozu. A už tuhle písničku prosím nech. to není dne abych tu nečet nějaké jedovaté poznámky na přepážkové kovboje... 8-s
To, co si postavím do garáže nebude ovlivňovat Paroubek svou daňovou politikou. Pokud ti uleví ještě víc, když si na zadek auta přimontuješ mušli, ber, sice si na křižovatce do ní uleví kdejakej pobuda, ale zase... co bys neudělal pro svou peněženku, viď ;-) P.S. Nikdo tu nikoho neodsuzuje, pokud N1 užívá k tomu, k čemu užívání zákonodárce N1 povolil. Já se směji těm dokonalejm boháčům, jimž nezbývá, než honit vodu v X-Type... s drátěnou sítí na krysy v kufru... a zaklínaj se, že to udělali proto, aby ušetřili a ušetřené finance otáčeli na burze :-) To je tak pravda, asi jako že si půjdeš dnes odpoledne zalyžovat ;-)
Jacobsi už to výchozí... - maj vkus ale nemaj prachy... snad vypovídá o všem ne. Auto si mám koupit, když mám prachy. Vedle někde napsal kolega geniální větu - většina lidí tu jezdí auty, na která nemaj... :yes:
No je to prosté většina lidí co by si jej mohla koupit chce ušetřit a fabrika zjistila ze ac ma prestiz jeji auta se neprodavaji a pokud chces fabriku zachranit musis udelat i to co je totalni hrich zacalo to dieslem,pak kombi a ... no trh se nepta a prezije jen ten co se dokaze prizpusobit meli by jste to pochopit panove to je obchod zakaznik nas pan:-)
Jistě, že ne. Jezdím tím, čím chci. Ne tím, na co dostanu slevu. Jsem plátcem DPH, tak vím přesně o co jsem se "připravil"... Souhlasím, že možnost odpočtu DPH jen u kombi je legislativní paskvil.
Jiste a nemuze za to ani Jaguar, Range Rover, BMW nebo ostatni krasna auta. Ale proste ta moznost tu bohuzel je a jsou tu lide (nekdy je i chapu) co si do tehle krasnych aut to hnusnou mriz davaji. Tim to auto sice trochu degraduji- ale neni duvod je za to soudit, pohybuji se proste v ramci zakonu. Proste chces mit X-jaguara v N1 tak si ho kup je to tvoje volba, nelibi se mi to ale kvuli tomu u mne neztratis svuj kredit
Přepážkou neztratí kredit Jaguar, přepážkou ztratí kredit... jeho vlastník. Jsou auta, která se užívají k tomu, k čemu zákonodárce tu N1 povololil - k převážení lidí a současně nákladu... zedníci jedou na práci, vzadu fanky a pytel sádry... a k nimž to jaksi pasuje - Kangoo, Partner atd, případně SUV do terénu, na stavbu. Koupit si Jaguar X-Type na N1 a užívat ho k cestám na golf... může opravdu jen "bourák" co se narodil někde kolem Vltavy... :-) Je to směšné...
porad nechapu proc se ale jen navazis do Jaguara a mlcis k BMW, Audi nebo MB- od kterych skoro kazdy kombik (Avant, Touring) s ni jezdi taky. Ne ja majitele chapu- proc bych mel davat 19% statu kdyz nemusim- konec koncu ta mriz jde vyndat ( nebo alespon driv sla). A co ty vis treba to je sikovny zednik s vkusem co si umi vydelat a tak se mu ta prepazka hodi :-!
Jaguar... to je jaksi ten nejzoufalejší příklad. Jinak jistě, směšné to je i u Audi, i u jiných... Kdybys podnikal, věděl bys, že 99% aut se pořizuje na leasing a tedy ten odpočet DPH rozmělňuješ po celou dobu trvání leasingu, takže v konečném důsledku uštříš měsíčně třeba 3 tisíce... to je to směšné... rozumíš, ty si koupíš auto za milion a půl, ale hlavní, co tě zajímá je ta úspora, a nevadí ti drnčící přepážka (nemůžeš ji vyndat, neboť by tě sejmul finančák), nevadí ti zaslepená boční okénka (zkusil jsi někdy couvat s combi se zaslepenými bočnímu okénky?), nevadí ti to vizuální degradace...
No jiste ze u zivnostniku to tak je ale proc ne? Jo financak te sice muze sejmout ale nevim o nikom koho by za to sejmul- tohle je moc nezajima:-). Ty okenka mi kupodivu moc nevadi- konec koncu jezdi tu i dost limuzins tmavymi skly- a k couvani- je tu parkovaci asistent:-). Porad nechapu proc ti lide chteji usetrit- ano proc to nepriznat namaji na Jaguara ve stejne vybave s DPH, ale i tak je pred nimi nutno smeknout ze si koupili Jaga a tak maji vkus i kdyz museli udelat bolestny kompromis, a nekoupili si misto toho "Jarni Vanek v stribrne mektle na hlinach a f TDicku:-)"
Tohle nevyřešíme, to je o filosofii pohledu na auta a na sebe sama... Passat stojí dnes skoro totéž, co X-Type, takže tím neargumentuj... koneckonců, vyzkoušej obě auta... možná tě Apoštol příjemně překvapí, zejména v combi, tím dokonale vymyšleným upevňovacím mechanismem... jede na tim i A6... resp. Apoštol to převzal od A6... a pokud bys ho vzal na dvoulitru v turbu... tak ti garantuju, že bys byl neskonale uchvácený. Mrkni také na litráž kufru Apoštola a X-Type... (jde o kombi).
Ja to tentokrat nemyslel jako utok na Jarni Vanek ( i kdyz jak vis nejsem jeho fanda), ale jako oznaceni masovky. Jde o to ze kdyz pujdu na tenis a uvidim tam stat Jaguara N1- tak si pomyslim- chudy ( nebo setrny), s vkusem a odvahou se odlisovat. Kdezto kdyz tam uvidim masovku tak si nepomyslim vubec nic- nebo prinejhorsim clovek bez vkusu. Mimochodem je zajimave ze pokud vim Honda Accorda v N1 nenabizi
prepazky mi jsou celkem putna - je to sice smesny, ale kdyz to nekdo chce... :-! spis jen bych se do nich tak nenavazel - co si budem povidat, vsem automobilkam jde jen o prodej - a pokud nekdo koupi Jag s prepazkou, daruje jim nejakou tu korunu, takze z toho ma Jag urcite vic nez z techto rejpavejch reci ;-) ja vim, ja vim...image trpi.. 8-s
Jestli máš vyndanou přepážku dost riskuješ- znám člověka co při běžné silniční kontrole narazil na * policajta co si všiml že jeho X5 je v N1 ale nemá přepážku. Papírově jde o zásah do konstrukce vozu a můžou ti nařídit auto okamžitě odstavit. To mu sice neudělal, ale dal hlášku na FU a už tu byla danová kontrola. Můžou po tobě žádat navrácení DPH co ti už vyplatili. Nejsem ůčetní ani právník, jen píšu co jsem slyšel, zato ale přímo od člověka co se mu to stalo. Premiovka v N1 je zoufale trapná. Já mám ted mondeo N1, ale mám ho jako pracovní auto. Sice jsem si udělal radost a je to šestihlava ale uveze i kabely a sádru. Na to ho mám. Doma máme ted novou zafiru a tam N1 neni, to je soukromé auto. Navíc tim to auto zničíš, po laesingu je těžko prodejné.
Nejde o mříž, čerte... jde o přepážku, tedy protitankovej pancíř do výše opěradla, nad tím oka z krysích kotců... celé je to posuvné a jak ses dozvěděl z testu X-type, hezky to za jízdy drnčí... a velmi degraduje variabilitu nákladového prostoru. Podívej se třeba, jaké zařízení nabízí Volvo pro převážení psa v combi... přece bys ho nenechal se umlátit o přepážku...
GTI myslím ,že jsi od věci pokud rád rozdáváš své prachy ,to já si raději zajedu s kočkou k moři a ty peníze si tam užiju a dám ještě na kapku naděje a jestli si nejakej kluk zaklepe na celo tak ja mu reknu ja si kkoupil karu co jsem chtel a udelalai dobrej skutek jiste lepsi nez jen tak dat statu 19%.
Nezlob se, ale věty o moři jsou asi vybájené ze snů... to přece s nákupem auta nemá co společného. Chci-li koupit auto, nekupuji ho za takovou cenu, abych mohl jet zejtra k moři... sakra. Takhle to přece vůbec v praxi nefunguje. Je to jen o tom, že kupující si koupí auto na které "nemá" a využije tak ponížení ve formě krysího kotce... Mám dotaz - kdyby nebyl možný ten odpočet, také by sis do svého auta pořídil přepážku :-) A ještě otázka, také doufám jezdíš na základní barvě, abys ušetřil cca 15tisíc za metalízu... a doufám, že jezdíš na plecháčích, abys ušetřil 50 táců za disky. Tak co?
Vynikající test... a co víc... můžeme přeskakovat z fotografie na fotagrafii :yes: Výbornej postřeh - zadní dveře nedotčené výkrojem blatníku... No... tak budem sledovat, jak bude C6 bojovat s dokonalou německou premií... Cena je výborná... ještě tak najít dost diamantovejch kovbojů...