Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobilový trh Evropy: nejprodávanější značkou od začátku roku 2008 je Volkswagen

Volkswagen navazuje na své prodejní úspěchy z loňského roku a i v únoru potvrdil svou pozici nejprodávanější značky v Evropě. Druhé místo patří značce Peugeot a na třetím místě se usadil Renault.
Zpět na článek
19. 3. 2008 13:53
19. 3. 2008 15:05
anonym
19. 3. 2008 15:34
anonym
19. 3. 2008 16:17
neregistrovaný "Donaldd"
19. 3. 2008 15:42
neregistrovaný "Tom666"
19. 3. 2008 18:59
neregistrovaný "Johnn"
19. 3. 2008 20:41
anonym
20. 3. 2008 05:49
neregistrovaný "Johnn"
25. 3. 2008 10:54
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 3. 2008 13:56
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:04
neregistrovaný ".arfan"
19. 3. 2008 14:08
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:39
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:19
neregistrovaný "Zetrak"
19. 3. 2008 14:30
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:35
neregistrovaný ".arfan"
19. 3. 2008 14:35
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:08
anonym
19. 3. 2008 14:54
anonym
19. 3. 2008 15:16
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 15:38
neregistrovaný "neregistrovaný wolff"
19. 3. 2008 16:03
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 14:55
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 15:06
neregistrovaný "já nepříhlášený wolff"
19. 3. 2008 15:17
neregistrovaný "FX_"
19. 3. 2008 15:29
neregistrovaný "LT"
19. 3. 2008 15:34
neregistrovaný "neregistrovaný wolff"
19. 3. 2008 15:32
neregistrovaný "neregistrovaný wolff"
19. 3. 2008 15:53
neregistrovaný "FX_"
19. 3. 2008 19:55
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:06
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:35
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 14:47
neregistrovaný "Róbert Ord"
19. 3. 2008 15:37
neregistrovaný "LT"
19. 3. 2008 16:24
neregistrovaný "FX_"
19. 3. 2008 17:36
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 17:42
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 18:09
19. 3. 2008 19:32
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 19:59
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:20
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:37
anonym
20. 3. 2008 08:19
neregistrovaný "A2"
19. 3. 2008 15:45
19. 3. 2008 15:58
neregistrovaný "neregistrovaný wolff"
19. 3. 2008 16:17
20. 3. 2008 09:44
neregistrovaný "Poolo"
19. 3. 2008 17:44
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 18:47
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 18:58
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 19:19
19. 3. 2008 19:17
19. 3. 2008 19:28
neregistrovaný "Johnn"
19. 3. 2008 19:48
19. 3. 2008 19:49
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:00
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 16:03
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 3. 2008 17:41
anonym
19. 3. 2008 19:35
19. 3. 2008 16:22
19. 3. 2008 18:29
neregistrovaný "t.it"
19. 3. 2008 19:09
19. 3. 2008 21:03
neregistrovaný "Buk"
19. 3. 2008 19:21
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 19:32
19. 3. 2008 19:51
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 3. 2008 19:59
19. 3. 2008 22:08
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 3. 2008 20:03
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:08
19. 3. 2008 20:17
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:27
19. 3. 2008 20:27
19. 3. 2008 20:41
19. 3. 2008 20:46
19. 3. 2008 20:53
20. 3. 2008 08:37
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 20:50
neregistrovaný "Buk"
19. 3. 2008 20:32
19. 3. 2008 20:38
19. 3. 2008 21:19
19. 3. 2008 21:31
19. 3. 2008 20:49
21. 3. 2008 07:46
anonym
21. 3. 2008 10:21
21. 3. 2008 00:02
neregistrovaný "Laurin a Dement"
21. 3. 2008 07:49
anonym
19. 3. 2008 13:53
BEZ KOMENTÁŘE
Bez komentáře :yes: ... vlastně, být nejlepší je... nejlepší :yes:
Rozbalit vlákno
11
anonym
19. 3. 2008 15:05
Re: BEZ KOMENTÁŘE
:no: 8-s
19. 3. 2008 15:15
Re: BEZ KOMENTÁŘE
No, ty asi budeš v životě velký eso... 8-s >:-[]
anonym
19. 3. 2008 15:34
Re: BEZ KOMENTÁŘE
TOYOTA :yes: :-!
neregistrovaný "Donaldd"
19. 3. 2008 16:17
Re: BEZ KOMENTÁŘE
v evropě ? :-! :no:
neregistrovaný "Tom666"
19. 3. 2008 15:42
Re: BEZ KOMENTÁŘE
Odkdy je prima umera mezi kvantitou a kvalitou? :o Prekvapils, mel jsem o tobe sice hodne nizke mineni, ale ne zas az tak nizke...
19. 3. 2008 18:46
Re: BEZ KOMENTÁŘE
Zkus to příště hlavou. Kvantita je bez kvality v této branži dlouhodobě neudržitelná. Současně zkus v sobě zažít ještě jeden axiom - kvalita není závislá na kvantitě. To první platí dokonale v mainstremu. Důkazem toho druhého je například exkluzivní segment. Když půjdeš ještě dál, možná pochopíš, že jak ten nejlepší výrobce mainstreamu tak výrobce prémie jsou na vrcholu kvantitativných možností. Tedy na vrcholu koupěschopnosti populace. Ale asi bych po tobě toho chtěl opravdu moc.

P.S. Tvůj pohled je než pohled z perspektivy žáby v díře po granátu. Zkus alespoň pomalu vylézt na svůj žabí horizont. Ale pozor aby se ti z toho poznání nezatočila hlava. Pohled z perspektivy ptačí ti nehrozí. Na ten nebudeš mít nikdy...
neregistrovaný "Johnn"
19. 3. 2008 18:59
Re: BEZ KOMENTÁŘE
Nejkvalitnější je tedy Toyota!Příští auto nebude nic jiného.Potvrzení od GTI-ho,super >:D
anonym
19. 3. 2008 20:41
Re: BEZ KOMENTÁŘE
>:D >:D :yes:
19. 3. 2008 20:53
Re: BEZ KOMENTÁŘE
Nauč se číst.
neregistrovaný "Johnn"
20. 3. 2008 05:49
Re: BEZ KOMENTÁŘE
Přesně takhle jsito napsal kvantita je neudržitelná bez kvality,v prémii nemusí být kvantita. :yes: >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 3. 2008 10:54
Re: BEZ KOMENTÁŘE
Najlepsi v com? V kazdej kategorii je auto, ktore je LEPSIE ako porovnatelny VW.
Avatar - Dinar
19. 3. 2008 13:54
nic překvapivého
Celkem očekávatelný vývoj, značky s čerstvými modely v nabídce rostou, první dva měsíce roku také potvrzují neustálé posilování prodejů premiovek. Vždyť jestli dnes v kusech prodá MB nebo BMW v Evropě jen o cca 30% aut míň než Toyota u jejíž prodané jednotky bude cena řádově nižší, pak za tímto faktem nelze nevidět neustále se zrychlující bohatnutí společnosti, zejména v západní Evropě.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 13:56
zavadzajuce!!!!!
no....teraz ide o to ci to je len predaj znacky VW-co silne pochybujem- alebo celej korporacie....pretoze tam nevydim audi,o inych ani nehovorim...skoda preda tiez urcite tolko co bmw a nie je v tabulke...takze keby sme rozdelili VW group na znacky tak zistime ze samotny VW je daleko za spicou predajnosti >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
41
neregistrovaný ".arfan"
19. 3. 2008 14:04
Re: zavadzajuce!!!!!
Smějete se pouze vlastní neznalosti, pane e.
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:08
Re: zavadzajuce!!!!!
tak my to objasni ty vseved,,rozpis my konkretne automobilky VW group a ked si taky frajer tak kazdy model- kolko sa predalo a potom ta mozno zacnem brat ako niekoho kto o tom nieco vie :no: inak sa potom nezapajaj do debaty
Avatar - DoubleSix
19. 3. 2008 14:13
Re: zavadzajuce!!!!!
Pokud se člověk umí pohybovat po internetu, čísla si najde rychle : [odkaz]
Těch 118 tisíc aut za měsíc únor je jenom VW, Audi mělo 46 tisíc, Seat 31 tisíc a Škoda 36 tisíc ;-)
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:39
Re: zavadzajuce!!!!!
konecne niekto kto tomu rozumie, dik za spresnenie, pretoze autori napisu dosiroka a hotovo, ja nemam chut hladat podrobne pretoze nie som az tak zazraty do aut ale ked si nieco precitam tak chcem o tom nieco vediet a nie tie blaboly zosiroka....tak VW je predsa prvy ale nieje to az take slavne 10per. renault a peugeot 8per. dokonca fiat ma 7.4 a to ju povazujete za "popelnici" takze az taka slava to nie je...ale dik za info :yes:
Avatar - roubrt37
2. 4. 2008 00:00
Re: zavadzajuce!!!!!
no jestli máte doma uno z r. 84 tak se o popelnici dá mluvit.Jinak tvůj výštěk nechápu
neregistrovaný "Zetrak"
19. 3. 2008 14:19
Re: zavadzajuce!!!!!
Dobrý nesmysly tady píšeš, jenom samotná Škodovka prodala v únoru 52000 aut, takže podle tvých počtů, by pak VW, Audi, Seat atd. prodali 50000 aut, větší hovadinu už si vymyslet nemoh, mysli než něco napíšeš!!!!
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:30
Re: zavadzajuce!!!!!
co to trepes ***...ja som tu ziadne cisla neuvadzal, ked nevies citat tak neprispievaj lol,aujimala ma produkcia samotnej znacky VW tak sa chod vyspat ked nechapes :no:
neregistrovaný ".arfan"
19. 3. 2008 14:35
Re: zavadzajuce!!!!!
produkcia samotnej znacky VW je v tabulce pod článkem ;-)
Avatar - mustafa
19. 3. 2008 14:34
Re: zavadzajuce!!!!!
lol Já bych ti doporučil pravidla českého pravopisu. >:-[]
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:35
Re: zavadzajuce!!!!!
lol si tak ty ja nepisem cesky
anonym
19. 3. 2008 14:08
Re: zavadzajuce!!!!!
Souhlas. Nebýt Škody, tak kde VW je. >:-[]
Avatar - DoubleSix
19. 3. 2008 14:20
Re: zavadzajuce!!!!!
Pro příště ti doporučím, než něco napíšeš, tak si to prověř, abys tu nebyl za hlupáka ;-)
19. 3. 2008 14:45
Re: zavadzajuce!!!!!
Tma nevědomí je sice konejšivá, ale zrádná. Konejšivá je pokud zůstáváš ve svém malém světě. Zrádná je, pokud své nevědomí počneš veřejně prezentovat. Ečko, musíš uznat, že nikdo jiný si už letos nemůže zasloužit zlatý ventilek v kategorii - neználek roku - více než ty.
anonym
19. 3. 2008 14:54
Re: zavadzajuce!!!!!
Nechval dne před večerem, určitě se tu objeví ještě větší perly, neboj... >:D ;-)
Avatar - DoubleSix
19. 3. 2008 14:56
Re: zavadzajuce!!!!!
To jsem byl já, nějak se mi to odhlásilo :-O
19. 3. 2008 15:00
Re: zavadzajuce!!!!!
jasně.
19. 3. 2008 14:59
Re: zavadzajuce!!!!!
>:D Já nikdy nezapomenu, jak tu jeden kolega napsal, že Octavia je mnohem lepší auto, než Porsche 911 a pak, že Lada to natírá Emtrojkám na německejch dálnicích... :-) to byly perly.
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 15:16
Re: zavadzajuce!!!!!
Mně zase nejvíc šokuje, že Fiat už není nejdynamičtěji rostoucí automobilkou Evropy a možná i světa (pro některé). Takže se těším, až se zavítají naši staří známí z jihu Evropy a vysvětlí nám, jak to opravdu je......jestli to vůbec vydejchají :-)
19. 3. 2008 15:26
Re: zavadzajuce!!!!!
:-) Dole už jeden kroutí krky prémiovkám :-)
neregistrovaný "neregistrovaný wolff"
19. 3. 2008 15:38
Re: zavadzajuce!!!!!
Teda ty musis mit poradny mindrak. Fiat ma dvouciferny narust prodeju, unor 2. nejlepsi ze vsech... a je ste mas na to tema poznamky... Hmm, rekl bych ze si opravdu zraly k lekari. 8-s
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 16:03
Re: zavadzajuce!!!!!
že by opravdu FANATIK ROKU? Proč je ale nepřihlášen? >:D
neregistrovaný "e"
19. 3. 2008 14:55
Re: zavadzajuce!!!!!
bla,bla, bla-kazdy pise len-to nevies? je to jasne!ale len jeden clovek my poslal presne info takze by som povedal ze ty ostatny len tupo prikyvuju ako ovce co precitaju tomu uveria, ten zlaty ventil myslis tvoju zlatu zilu? dik to si nechaj pre deti
Avatar - DoubleSix
19. 3. 2008 14:57
Re: zavadzajuce!!!!!
Jen doplnění, jsou to registrace pouze v Evropě, pokud bys vzal registrace po celém světě, budou ta čísla trochu jiná. Ale kde najít souhrnné registrace za celý svět, tak to opravdu nevím.
neregistrovaný "já nepříhlášený wolff"
19. 3. 2008 15:06
Re: zavadzajuce!!!!!
Ty ho trumfneš..., minimálně v počtu opakujících se nevědomostí.

P.S. Nicméně blahopřeji VW za to, že i s těmi auty co má v nabídce dokázal navýšit prodeje (výběhový Golf, Výběhové Polo, na druhou stranu tyto auta jsou za dumpingové ceny, proto jsou možná ty prodeje lepší než v předchozích letech). Stejně tak blahopřeji Peugeotu, 207 je fakt terno. Stejně tak pro Renault zřejmě přišlo Clio v pravý čas. Fiat je opět tahounem, tak jak jsme už v posledních 3 letech zvyklí a je vidět, že bude ještě líp. Úpřímně mne potěšil mírný poles Toyoty. Je vidět, že i v Toyotě ne všechno dělají úplně dobře. Kvalita tzv. prémiovek je nejspíš již zcela def. v kopru, při těchto objemech výroby (i když si myslím, že do BMW je počítáno i Mini, neb má ofic. název BMW mini). Hmm zajímavé, kouknu na detailní čísla...
neregistrovaný "FX_"
19. 3. 2008 15:17
Re: zavadzajuce!!!!!
Jistě, ty jsi další adept. Včera jsi to dokázal. Mimochodem jsi se také dušoval, že nepíšeš pod články o VW a ono ejhle.
neregistrovaný "LT"
19. 3. 2008 15:29
Re: zavadzajuce!!!!!
To je článek o VW? Tak to jsem opravdu nevěděl, jedná se zde totiž o prodeje všech značek v evropě, kdybys to náhodou nepostřehl.. ;-) >:D
neregistrovaný "neregistrovaný wolff"
19. 3. 2008 15:34
Re: zavadzajuce!!!!!
Jo uz je to jako za třetí říše... Už je to tady všechno jenom o VW... Něco jako vláda jedné strany. >:-[]
19. 3. 2008 15:22
Re: zavadzajuce!!!!!
Vím, vím, Wolffe, zejména o fiatu nevím takřka vůbec nic 8-s >:D zejména nevím, jak je na tom s prodeji Grande Punto a Bravo.

Jinak jasně, prémiovky jsou už vlastně lowend a fiat taková superprémie. No, je znát, že děláš už dlouho do aut. Tak ti přeji i nadále - příjemné sny ;-) :yes:
neregistrovaný "neregistrovaný wolff"
19. 3. 2008 15:32
Re: zavadzajuce!!!!!
vůbec na mě nereaguj... drž se svýho kopita. Ano Bravo i Punto se neprodává, ale Fiat je ze 6. pozice před dvěma lety 4. nejúspěšnější evropskou automobilkou v západní Evropě za VW, PSA a Fordem. Jojo, budu rád, když se jejich prodeje budou tak nadále radpidně snižovat limitně k nule... A díky, že tomu tak rozumíš.

FX, tohle je článek o VW? Ajajaj... sem si neráčil všimnout, sem žil v domnění, že je to o prodejích... ale hold asi sem se spletl. A nebo sem se nespletl, ale už ti ten VW totálně vybílil mozek z hlavy (pokud tam nějaký někdy byl).
neregistrovaný "FX_"
19. 3. 2008 15:53
Re: zavadzajuce!!!!!
No jo, VW byl jen v nadpisu. Že je v Evropě nejlepší.
A čím to, že nejsi schopen se vajádřit ke svému včerejšímu faux-pas? Opět reaguješ jen na to, co se ti hodí? >:D Jojo, mozek nebere. :-!
19. 3. 2008 16:04
Re: zavadzajuce!!!!!
Pěkně prosíš, ale mé reakce závisí výhradně na mně samotném. Pro mne jsi tu Wolffe věrohodnej přesně jak dvanáctiletá obrezlá Brava. O nic méně, ale hlavně - o nic více. Velmi jsi zklamal, když ses tu onehdy rozepisoval o svém milieu... tehdy jsem, a jistě nejen já, pochopil, proč jsou tvé texty takové úrovně, jaké jsou. Vedle toho, snad sleduješ čísla prodejů. Tak ten výskok ode dna, a ono to dno bylo, ten byl a je samozřejmě znát. Jinam se ani vyskočit nedalo. Jenže nyní už jde jen o bodíky, a o to to bude mít fiat těžší. Bohužel neudrží aktuální prodeje. GP příliš brzy vyklidilo dobré pozice, a Bravo to je ani nezískalo. O Cromě v tvém zájmu raději pomlčím a tak jen F500 (mimo výborné pandy) drží prodeje. F500... to je jako by úspěchy BMW stály na MINI :-)

Fiat nemá potřebné evropské modelové portfolio, je bohužel stále příliš orientován na méně majetné vrstvy. Což tedy bylo úspěchem v padesátých létech, dnes ovšem s tímhle nezaujmeš ani ve východní Evropě...

Chybí cabrio, chybí SUV, střední pořádnej sedan, o něčem lepším ani raději neuvažovat, chybí chybí chybí... a svět aut letí a letí.
19. 3. 2008 19:02
Re: zavadzajuce!!!!!
Bez reakce, nemá to fakt smysl. To je jako chtít po psovi, aby se naučil počítat. Taky to nejde... Tvoje rozumové schopnosti v oblasti aut jsou na úrovni počtářských psa.
19. 3. 2008 19:28
Re: zavadzajuce!!!!!
Děkuju. Že sem nervózně hodíš ručník po mých třech větách, to jsem nečekal ani já :-) Jdeš na to zcela špatně. I když tvé postavení záviděníhodné není, dalo by se z něho vytřískat řádově, řádově více.

Základní problém vás fiaťáků totiž spočívá v tom, že máte potřebu se porovnávat s neporovnatelným. Máte VW-Ford komplex. Pokud byste byli schopni si uvědomit kde je dnes síla Fiatu, kde je jeho postavení, nebyli byste tupě trapní a ještě bychom mohli fiatům zvedat palce pod vašimi příspěvky. Takhle jsi (jste) v komunitě znalých lidí jen k smíchu. Což je vlastně škoda...

P.S. Dolů ti kolega hodil čísla o BRAVU... tak se z toho neslož. A koukej změnit styl psaní o fiatu, děláš mu tu ostudu.
19. 3. 2008 19:46
Re: zavadzajuce!!!!!
Tobě nemá smysl nic házet, ty totiž svým malým kulatým nic (jiní tam mají mozek) nepobereš ani jediné číslo ani jedinou větu... Jak sem psal jinde 1+1 = 3 GTI, všichni to potvrdíme a můžeme jít spokojeně hajat... že? A když budeš hodný, tak ti ani kazajku nedají... >:D
P.S. Žádný ručník sem nikde nehodil. Ale ty nemáš na diskuzi argumenty, a argumenty co k tobě přicházejí nejsi schopný pobrat, FX nemá na rozumnou diskuzi věk, Deception jen reje (nediskutuje) a Dinár? Ten asi ještě někde hákuje ve fabrice... tak se tady ještě neukázal. Asi má dnes 12ku... Když tady nejste celá parta je s Vámi nuda. Jo a na Berana sem zapomněl.. Tak ten se tady dokonale provařit, jak už uvedl Enzo.. tam to asi komentovat vážně nemá smysl... Ale fakt je ten, že snaha o "odborný přístup a slovosled mu nechyběla...
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 19:55
Re: zavadzajuce!!!!!
Zajímavé je, že jen ty jsi ten "nejchytřejší". Jak směšné. Všude tě mají za kašpara a fanatika bez špetky objektivity.

Ale víš jak se to říká. Kdybychom ti nebyli "rovni", nidky bys na naše příspěvky nereagoval. Já taky nepíšu pod reakce bezmozků. Už jen to, že neustále reaguješ, toho o tobě hodně vypoví. ;-)
19. 3. 2008 20:03
Re: zavadzajuce!!!!!
To máš pravdu... Ale všimni si.. Pokud je něco napsané bez lži a nesmyslů, nemám potřebu na to reagovat... A když je tam nesmysl, tak třeba když je čas tak píšu, až se ten druhý úplně zesměšní (což bezmozkovi, nebo jinochovi netrvá dlouho - viz FX a BeranaK, na které už enmám potřebu reagovat)... P.S. Kde všude? Jestli myslíš čurynu od Radka, která je notabene už 3 roky stará, pak mi nezbývá než ti gratulovat. Jinak na tebe někdy reagovat jde, máš aspoň nějakou úroveň.. a GTI nás ostatní všeobecně baví, je opravdu takový výborný šášulka... a čím víc do něj šiješ, tím víc těma ručičkama kolem sebe seká... :-) ;-) Ale do osobního statusu toho člověka se moc už trefovat nechci, jistě má svých problémů dost a život asi taky nemá moc lehký... Takž v podstatě se na něj snažím být hodný. On má prostě ty svoje autíčka... Ael aspoň už umí vyhledávat čísla prodejůl od té doby, co jsem mu dal odkaz an ACEAu. V SDA - CIA se naučil i beze mne...i v excelu hledat šikula
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:06
Re: zavadzajuce!!!!!
Hele wolffe, už jsme to tu spolu několikrát probírali. Ty se taky pleteš, ano děláš chyby a píšeš někdy naprosté KRAVINY. Takže si nemysli, že jsi něco víc, nejsi. Jen si to asi nikdy nepřipustíš. Takže já mám docela jsno.
19. 3. 2008 20:21
Re: zavadzajuce!!!!!
Dělá chyby, ale neplácám kraviny... To, že se přepíšu a nebo plácnu, že POlo Individual je za 1,2 mil. je chyba..., kterou bohužel vyhodnotím jako situaci, kterou si není nutné ověřovat a jako ilustrace stačí... Bohužel jsou jedinci, kteří jiné argumenty nemají, tak se podobných chyb chytají.. Ale věř, že nestojí mi za to, abych věnoval této diskuzi víc času než věnuji. ;-) Víc asi nejsem, nicméně vím co jsem a co jsem dokázal a stejně tak vím, že to co sem dokázal já není v této zemi tak obvyklé (neříkám, že výjimečné). Takže jak si některé názory alá kastování některých zdejších dětí a staříků, mě nechávají chladnými...
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:35
Re: zavadzajuce!!!!!
A mě je to úplně jedno. Tohle je jen diskuze s lidmi, kteří rozumí autům trochu víc a dá se tu pokecat. Jinak to ani neberu.
Dnes už toho mám dost. Jdu na pivko. :-!
19. 3. 2008 20:43
Re: zavadzajuce!!!!!
no někteří nerozumí... Nech si čvachtat.. Jdu něco dělat užitečného, stojí mi tu projekt... Ciao, Bolí mě v krku, ale taky si asi dám jedno plechovkový vychlazený.. navnadil si mě... Ciao ;-)
19. 3. 2008 19:47
Re: zavadzajuce!!!!!
Jo a ještě k tomu mini... Mini dělá 1/5 prodejů BMW... To není tak špatné.. >:D
neregistrovaný "Róbert Ord"
19. 3. 2008 14:47
Tabuľka
Kde je ďalšia časť tabuľky?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LT"
19. 3. 2008 15:37
z NEJLEPŠÍch
Fiat opět dokázal, že je automobilová špička, což potvrzují přímo prodeje, vlastně není se čemu divit, paleta jeho modelů hovoří za vše a další budou následovat spolu s revolučními technologiemi. 500....Y.....GP.. ..Bravo. ..Sedici.. ..159.. ..Brera.....Quatroportte.. ..F599

Vyber si..
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "FX_"
19. 3. 2008 16:24
Re: z NEJLEPŠÍch
No já nevím jakou špičku myslíš, ale je to takové děravé. Fiat nemá konkurenta Mondea/Passatu. Možná namítneš 159, ale ta je prodeji někde hodně dole. Proč?
Fiatu se daří v malých vozech (a pak těch hodně drahých sportovních), to ano, zbytek je velmi kontroverzní. Prostě to není vyvážené.
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 17:36
Re: z NEJLEPŠÍch
Jenže i když píšeš, že se mu daří v malých vozech, tak proč třeba PSA je úspěšnější - vždyť i v těch malých vozech má daleko širší portfolio včetně vychytávek typu 207SW, 207CC nebo C Pluriel. Proti tomu je Panda4x4 strašně málo. Totéž platí ve srovnání s Renaultem. A přitom tyhle firmy mají silnou nižší střední a dokonce i střední třídu. Ještě v předchozí generaci modelů Fiatu byla Marea (sedan) a Marea combi - pak je nahradila bezpohlavní Croma, která je z nouze vydávána za jakéhosi univerzála, plnícího funkci jak středního sedanu tak kombíku, ale je to jen PR tvrzení. Stilo navázalo na pedchozí Bravo tří a pětidvéřovou karosérií. Dneska se Bravo vyrábí už jenom jako pětidvéřový hatchback, a s baťohem v Turecku jako sedan. Sedici není nic jiného, než překarosované Suzuki XJ (tuším) a na silnici v našich zeměpisných šířkách (střední Evropa včetně Maďarska a Slovenska) jsme ho se značkou Fiat prostě neviděl. Když jsem si vzal poslední tištěný autokatalog, který vlastním (za rok 2001), zjistil jsem, že Fiat je snad jediná značka (při zběžném prohlédnutí), která od té doby nerozšířila modelové portfolio - spíše naopak.

Porblém je, že Fiat na to sám nemá, do spolupráce s ním se hrnul svého času pouze GM. Fiat je na jednu stranu příliš velké sousto na to, aby byl integrován do nějaké skupiny, ale na druhou stranu absolutně nemá šanci konkurence schopnou skupinu vytvořit. A je směšné, jak se snaží předstírat portfolio značek (Lancia cca 120 tis. a Alfa 144 tis. ks a to ještě v několika modelech). S ani jedním Francouzským uskupením se Fiat nemůže měřit a myslím, že jeho problém je taky v tom, že korejské vozy v této fázi vývoje čím dál tím víc představují hrozbu spíš pro něj (a pro Renault), než pro VW group, Ford, PSA či Opel. K vývoji je třeba mít potenciál a hlavně prostředky a ty Italové prostě nemají. A ohánět se Ferrari? To je prestižní, ale ne ekonomická záležitost. Neustálý humbuk, bombastická vyhlášení, prezentace studií konceptů, malůvek a toho všeho, co tvoří PR Fiatu je ukázka nejistoty a absence rozumné koncepce.

Fiat, Lancia a Alfa Romeo kdysi spoluvytvářely dějiny evropského automobilismu. Ale kdyby se dneska mělo rozhodovat, jestli kleknou ony nebo třeba podstatně menší a mladší SAAB, tak potom bych asi toho SAABa litoval daleko, ale daleko víc......Arogance, namyšlenost, hysterie - to by mi tedy vůbec nechybělo.
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 17:42
Re: z NEJLEPŠÍch
Slušně napsané. Zvlášť pokud jde o srovnání s frantíky a pak ukázka korejců, kteří i dle mého, budou pro Fiat tou největší hrozbou. Fiat teď nekonkuruje VW a PSA, ale Fiatu konkurují korejci. Když si nedá pozor, rozdupou ho.
19. 3. 2008 18:09
Re: z NEJLEPŠÍch
Výbornej text :yes:
Avatar - Enzo
19. 3. 2008 19:20
Re: z NEJLEPŠÍch
Biješ se tu do prsou a opět si nám ukázal jeký to máš přehled. Napsat že Croma je nástupcem Marey v sedanu a kombíku může napsat malý dítě, ale ne takovej znalec kalibru jako ty. (já ti poradím - přečti si aspoň nejakej test - třeba tady na webu ono se tam mimo jiné že je to nástupce Cromy 1 generace. Aspoň ze sebe nebudeš dělat takvý trdlo) Croma jakožto zástupce střední třídy není nástupcem Marey, ta figuruje ve třídě nižší střední, nebo spíš figurovala, nástupcem se stalo Stilo v verzích 3D, 5D Wagon (bývalý weekend), no a taky ve verzi Uproad tady vidím jedno (z několika) rožšíření modelovýho portfolia. Fiat tvoří s Pandou jedničku v segmentu malých aut, s vyprodaným F500 snad nechceš zpochybnit jakýkoliv úspěch.
Bravo se vyrábí jakožto 5D, příští rok i jako kombi.
Napsat že Linea je podle tebe to Bravo s baťohem >:D vyrábený v turecku- to je výrok ROKU. Opět to poukazuje, že na netu může psát kdejaký individuum co si prolítlo katalog a pak tvrdí svoje moudra a nedejbože, když mu je někdo (i když pravdivě vyvrátí), tak jeoznačen za fanatika, idi.ota omezence apod.
To Suzuki se panáčku nenazývá XJ (opět se pleteš) ale je to SX4, Sedici je v podstatě jeho dvojče. Tenhle projekt je založenej na know-how Suzuki jakožto dodavatele podvozkový skupiny a náhonu 4x4 a Fiat jakožto dodavatel agregátů. Ano BeranK je opravdový znalec a pánové Deception a GTi mu za to tleskají.
K vývoji se nemá cenu vyjadřovat, pojmy jako Multiair, DNA system, ale on stačí i 2,4JTDm s jeho parametry. Musím se smát. Ty slova a snůška nesmyslů v tvým příspěvku přesně vyjadřuje to co máš v hlavě - úplně nic.
PS: jsem naprosto v klidu a beru to jako neúspěšnej pokus o pobavení, v žádným případě ne jako VÝBORNEJ TEXT palec nahoru a podpis GTI >:D
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 19:32
Re: z NEJLEPŠÍch
Asi si to nepochopil. BeranK tu předně analyzoval nekomplexní portfolio a prodeje "stěžejních" modlů Fiatu. Nesrovnával nástupce a kde jakou blbinu.
Podívej se na Fiat komplexně a pak řekni, v čem je dobrý. Dle mého zkončíš u Pandy a 500.

A stačí se také podívat na koncern PSA, jak je na tom ten.
19. 3. 2008 19:40
Re: z NEJLEPŠÍch
Záleží na tom, jestli se bavíš o kvalitě produktu (strojní), o kvalitě produktu vč. marketingu a nebo jestli dobrý myslíš v prodeji. Prodeje Cromy jsou zoufalé (ale očekávané, Croma enbyla dělaná tak, aby byla masovka,ale přesto je to výdělečný produkt). Prodeje Brava nejsou špatné a rozjíždí se (bude mít nové mnohem vhodnější motory 1,6 MJTd, které yb měli prodejní čísla posílit) a ostatní modely bodují. Nikdo nečeká, že se bude Fiat prodávat během, prvních dvou let po restruktualizaci jako VW v nejlepších letech. Nicméně, před 5 lety byly v podstatě všechny modely z koncernu Fiat ztrátové a prodeje rekordně nízké...a teď? Jediný ztrátový model je Thesis. Všechny ostatní modely vydělávají, přičemž Panda, F500, GP a Sedici je vyprodané a ostatní modely s výjimkou Cromy se prodávají taky velmi dobře (nehromadí se na skladě). A to je to oč tu běží.
Avatar - Enzo
19. 3. 2008 19:46
Re: z NEJLEPŠÍch
BeranK se pokusil - to jsou podstatný slova, ještě jednou si to přečti. Vždyť tam píše jeden blud za druhým. To nevyvrátíš ani kdyby ses rozkrájel.
V kontextu zpochybnění úspěchu GP vypadát hodně směšně. Já GP chápu jako trefu. Jo GTI tady vytáhne jeho superobjektivní test v B segmentu. Možná tady vytáhne prodejní čísla v ČR, ale já to neberu jako bernou minci.
Narážíte tady pánové na úspěch někoho, kdo byl už odepsán. V někoho očích by nejradši v Itálii měly vyrábět špagety, boty a pizza.
Wolf tu analyzoval (a to ještě ne zcela) portfolio kompletního koncernu FIAT - sakra víš co pod křídla Fiatu patří?
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 19:59
Re: z NEJLEPŠÍch
V pohledu konkurence není na tom Fiat s prodeji nijak extrémně dobře. Hlavně v kontrastu francouzů. V Evropě, tedy stěžejním a náročném trhu, prostě hraje "druhé housle".
Avatar - Enzo
19. 3. 2008 20:11
Re: z NEJLEPŠÍch
V tvých očích hraje FIAT v Evropě 2 housle. Zeptám se teda na komoru když už jde o prodeje jak jsou na tom frantíci celosvětově, tzn jihoamerický trh, tam má Fiat hodně dobrou pozici. Plus asie - Čína + Indie?
Proti francouzům nic nemám, jednoho mám před barákem a spokojenost :-) :-!
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:20
Re: z NEJLEPŠÍch
Po pravdě ti řeknu, že prodeje v zemích třetího světa mě nezajímají. Nejsou výkladní skříní, zákazníci tam tolerují vlastnosti, které by evropan nikdy nepřekousl.
Kdo má v rukou Evropu, má klíč ke všem trhům. Nikdo není tak náročný jako evropané.
anonym
19. 3. 2008 20:37
Re: z NEJLEPŠÍch
Tak tenhle názor může mít jen a pouze opravdový hlupák, který ještě nikdy nevytáhl paty z domu!!!! :-(
Avatar - Enzo
19. 3. 2008 21:40
Re: z NEJLEPŠÍch
Vím že je jednoduchý pro tebe tvrdit že se jedná o země 3 světa, namátkou jižní amerika je o míle dál ve využití bioethanolu, takže bych to nebral takhle striktně. Evropa se má ještě co učit...
Avatar - T613
19. 3. 2008 21:43
Re: z NEJLEPŠÍch
V tom případě jak to, že se VW tak nedaří v USA? Tady hraje první housle, tak by dle tvé logiky pro ně měl být tento trh hračkou. Někde se stala chyba..
19. 3. 2008 19:24
Re: z NEJLEPŠÍch
Stálo ti to za to...? Se s takovým nesmyslem psát.. To už ani nejsou nesmysly, ale pouze tvé fabulace. Saab neprodá ani 50% toho co Lancie. Ale to už se nehodí ani komentovat.

Jinak pro tvou informaci, Suzuki se jmenuje SX4 a prodává se výborně, stejně tak jako Sedici, které je vyprodané a prodává se tedy jen na pro Fiat důležitých trzích (Itálie, Francie, Německo a Anglie - tam dokonce vyhrálo Sedici v rámci své třídy cenu pro nejvhodnější auto na tahání přívěsu).

Portfolio koncernu Fiat vypadá asi takto (na Evropském kontinentu) v současné době. Do závorky dám co se připravuje na letošní rok. Jinak je to moje poslední reakce na magory Vašeho typu, příště už nehodlám sem přispívat a max. jednou týdně udělám nějaký blog, bude-li čas. Seznam udělám z halvy, tak kdybych na něco zapomněl omlouvám se, případně mě doplňte.

Fiat - Seicento, 500 (500 cabrio), Panda, Panda 4x4, Panda CNG, Panda Monster, Panda tetrafuel, Punto, Grande Punto 3D, 5D, Linea, Sedici, Bravo, Croma, Multipla, Fiorino Van, Fiorino Combi, Doblo Van, Doblo Panorama, Ulysse, Scudo Van, Scudo Combinato, Ducato (osobní i nákladní verze): NA nejbližší dobu je připraveno SUV a kombi na bázi Brava + nová generace Multipli.

Alfa Romeo - Mi.To., (149), 159, 159 SW, Brera, Brera Spider, 8C Competetione, 8C Competetione Spider (připravuje se na příští rok 169

Lancia - Ypsilon, Musa, Delta, (Delta Combi) Thesis, Phedra

Ferrari (3 modely připravuje se už na brzy 4.) + Maserati (3 modely)

Iveco: Daily, Eurocargo, Stralis, Trakker, MLV

Santana: PS 10, PS 300 a PS 350

Irisbus: Citelis 12M, 18M, 12M CNG, 18 M CNG, ARWAY 12M a 18M, Crossway 10,6, 12 a 12,8 M (CNG), Midway 9,7 M, Mydis, Evadys.....atd...

Takže ve skratce. Jak koukám, tak koukám, tak Fiatu chybí pouze jedno CC a velké SUV. Všem ostatním značkám v Evropě toho proti fiatu chybí podle mého názoru mnohem, mnohem víc.
neregistrovaný "A2"
20. 3. 2008 08:19
Re: z NEJLEPŠÍch
Přesně, a Fiat je jedinou automobilkou na světě, která má tak rozšířený a dotažený pohon na CNG a je v tomhle směru samozřejmě nejprodávanější. Žádný VW nemůže konkurovat, ani s pokusem o jakýsi hybrid..
19. 3. 2008 15:45
PRODEJE ČESKO
No, to jsou čísla. Únor bílý, VW sílí.

Tak v SUBKOMPAKTECH (vyjma dokonalé královny FABIE) válcují veterání dokonale konkurenci. POLO 237, dvěstěšetka (to je zázrak)) 122, Fusion 435 (nedoceněné eso), Fiesta 121 a Punto, jo, GRANDE PUNTO... 102

KOMPAKTY - Královnou je cee´d s 267, Focus 59, Civic 68, Astra 108, a Golf, Gé Golf... 119 jo, a trhák trhů má 36, jasně, Bravo. Píši to bez krysích klecí.

No... vyber si. Tady vidíš, jak si vybírají jiní...
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "neregistrovaný wolff"
19. 3. 2008 15:58
Re: PRODEJE ČESKO
Ty si vážně větší ubožák než sem čekal. POd článekem o evropských prodejcích uvedeš jako smerodatene prodeje naseho titerneho zdeformovaneho trhu. Bravo klaune.

P.S. zere te to moc, ze je CEED podle tebe 2x lepsi a stylovejsi nez ten tvuj Gé jako Gé 8-s ? a o stylu ani nemluvím. >:D >:D

Hold nekterí asociálové tvého kalibru nejsou schopní pochopit, že u nás nerozhoduje to, že je něco dobré, nebo valitní, ale že o stojí málo a je na to velká sleva.
19. 3. 2008 16:17
Re: PRODEJE ČESKO
Uvažuj. Ceed tu boduje cenou. Kdyby stál to co Focus, má prodeje úplně jinde. Já nepíši že je náš trh směroplatný... já jen píši o tom, jak se tu prodávají kvalitní Golfy, kvalitní Focusy kvalitní cee´dy a... Brava ;-) A ta čísla jsou velmi výmluvná. Neb (s pochopitelnými cee´d anomáliemi) vlastně kopírují Evropu. Nebo se snad domníváš, že Bravo je v celoevropském měřítku úspěšnější než Golf? :-)
neregistrovaný "Poolo"
20. 3. 2008 09:44
Re: PRODEJE ČESKO
Lžeš cena je téměř stejná,zeptej se >:D
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 17:44
Re: PRODEJE ČESKO
Wolffe, jaký je celosvětový prodej Brava? Já to nevím, ale myslím, že na Golf se dívá pěkne z dálky.
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 18:47
Re: PRODEJE ČESKO
Dovolím si odpovědět místo GTI - za loňský rok 2007 bylo prodáno 445.962 Golfů a 80.962 Brav. Pro srovnání - Focusů se prodalo 430.792 ks a - Octávií 210 589 ks. Zajímavá čísla. Dost mi vyrazila dech, se přiznám.
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 18:58
Re: PRODEJE ČESKO
No tak to mě taky.
V plamenné diskuzi o Bravě jsme byli svědky toho, jak to auto zatočí s Golfem, Focusem a Astrou. Realita diametrálně odlišná. Jako obvykle.
Občas by se italofilům mělo připomenout, kolik špatných předpovědí tady už vyprodukovali.

A co na to Wolff? >:D
19. 3. 2008 19:19
Re: PRODEJE ČESKO
Pláče >:D a shání si katalog Octavie >:-[] :yes:
19. 3. 2008 19:17
Re: PRODEJE ČESKO
:-) :yes: Copak dech... WOLFF, ten z toho leží na ARU >:D

P.S. Tohle je důležitá osvěta do perspektivy vnímání síly značek na trhu... Jestliže vedle sebe postavím bezmála půlmilión Golfů či Focůsu a vedle pár desítek tisíc Brav... jeví se realita velmi reálně. Tady uzle na špagetách nepomohou :-) :yes:

A čísla Octavie?.. to je dokonalá rána do vazu. Pizza zhořkla... a presso je průhledné jak potůček v lese...
neregistrovaný "Johnn"
19. 3. 2008 19:28
Re: PRODEJE ČESKO
Jedině Toyota. >:D .Škoda že ji nemám :-(
19. 3. 2008 19:34
Re: PRODEJE ČESKO
porovnávat prodeje zavedených konkurentů na trhu proti novince, co se začala prodávat v půli roku... no to už chce hodně fištrónu... :yes: Bravo. Jak říkám, Pepík Géblsůj by měl velikou radost, za své soukmenovce... >:-[]
19. 3. 2008 19:48
Re: PRODEJE ČESKO
Brzdi, nezvládáš se. Tyhle asociační primitivnosti sem nepatří.

P.S. Asi jsi nám chtěl naznačit, že ta pravá prodejní smršť teprve u Brava nastene, viď :-) Jo, čekat a doufat... to je vaše zaklínadlo.
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 19:49
Re: PRODEJE ČESKO
Máš možnost si zahrát na vizionáře. Jaký bude výsledek prodejů za rok existence modelu? Bude Dvojnásobná? Tedy nějakých 160 tisíc kusů?
19. 3. 2008 19:57
Re: PRODEJE ČESKO
Ano. Někde kolem 160 - 180 000 (v Evropě a bez kombi). Nevím kolik udělá SA, Austrálie a další trhy.Ale mělo by to být někde kolem 160 - 180. Na nejlepší to nestačí, ale jako slušný základ po neúspěchu Stila si myslím, že to jde. Ale těžko předpovídat, ale tyto čísla jsou dosažitelná (i díky tomu, že za půl roku během náběhu výroby to bylo 80 000) Má na to spoustu věcí vliv - fleety a další.
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:00
Re: PRODEJE ČESKO
Jako fleetové vozy si Fiat neumím představit. Tedy krom fleetů dodávek.
19. 3. 2008 20:11
Re: PRODEJE ČESKO
no to je přesně oblast, kde Fiat zachrápal a kterou postupem času se snaží v porovnání s koncernem dohnat a myslím, že úspěšně. Už i u nás vím o pár velkých a ještě více středních firem,a le i malých, které přešly komplexně (osobní - užitkové) na Fiat. Výborní v tomto jsou Ostraváci u nás, jejichž prodeje jsou v rámci republiky v podstatě největší a i slevy a rabaty mají bezkonkurenční (sám vím o lidech, co jezdí pro auta do Ostravy i z Brna).
19. 3. 2008 21:14
Re: PRODEJE ČESKO
Dokud nebude mít Fiat něco důstojného ve střední třídě, tak ve fleetech nemá šanci na větší úspěch.
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 3. 2008 16:03
Asi tak...
Evropská unie pekařů a cukrářů ( EUBC ) zveřejnila čísla nejprodávanějších výrobků v EVROPÉ za měsíc únor:

1) Rohlík královský + 11%
2) Rohlík tukový + 6,1%
3) Houska tuková - 0,3
4) Francouzská bageta + 23%
5) Dalamánek - 7,4%

Prémiové pečivo jako houska se sýrem + 19%, nebo bagetka vícezrná
+ 22% si proti loňskému únoru...
Prostě nejlepší je nejlepší. Co dodat. Bez komentáře. :yes:
Rozbalit vlákno
2
anonym
19. 3. 2008 17:41
Re: Asi tak...
>:-[] >:D
19. 3. 2008 16:22
CO NAPLAT...
Zde je uplne zbytecne se nejak rozcilovat, nebo urazet jeden druheho. Znacka VW se prodava dobre. V mnoha zemich Evropy se dokonce jedna o nejprodavanejsi znacku. Cisla mluvi sama za sebe. Po odecteni "domacich trhu" sw dobereme k praktictejsim cislum, zde vsak nadale VW figuruje na prednich mistech.
Na silnicich je videt vic a vic "novych" Golfu Variant. Jde o povedeny vuz, ktery se veze na jeste lepsi PR. Od prichodu na trh dozrava a dnes vypada dokonce dobre. Dokonce se zda, ze i TSI se prodava. Jeho kvalitu a spolehlivost budeme moci ohodnotit az za par let, ale slibuje uz dnes mnohe. VW pomalu nabira na potenci. K prodejum nemohu nez gratulovat znacce Volkswagen.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "t.it"
19. 3. 2008 18:29
Re: CO NAPLAT...
Nepochopím, přoč Alfa prodává tak málo aut, navíc když v designu je dlouhodobě č.1 Jsem přesvědčen, že kdyby ji koupili němci a přestěhovala by se tam, tak aniž by na ní změnili jedinou součástku, prodeje by razantně vzrostly.
Hodně lidí o ní sní, a pak se stejně zařadí do davu, sklopí oči a jdou si pro němce. Většina lidí patří do mainstreamu, kam patří i třeba VW a proto se taková auta nejvíc prodávají.
159 se prodává asi 100x hůře než passat, je tedy 100x horší?
A to prosím vypadá nejlépe ve třídě!
19. 3. 2008 19:09
Re: CO NAPLAT...
Tite, všechno, každou větu jsi napsal špatně. Takovýhle blábol už jsem tu dlouho nečetl. Tak především se musím zastat... Alfy :-) Alfa, Tite, není mainstream, nýbrž jakási subprémie se sportovním akcentem. Asi už začínáš chápat, proč se neprodává tolik jako německá prémiová trojka (nikoli jako Apoštol)... no, protože na ní nemá. Nemá motory jako BMW, nemá podvozek jako BMW nemá jízdní vlastnosti jako... BMW, ale abys mě netahal za přední zuby, tak nemá ani jízdní vlastnosti jako... AUDI. Samotné vedení Alfy se při představování modelu 159 holedbalo ústředním sloganem - "Dotáhli jsme BMW". No, jak to dotáhnutí dopadlo po dvou létech vídíš i ty. Tedy základní problém Alfy je to, že dnes není schopná se postavit silné prémiové trojce z Německa, vůči níž se ovšem odvážně vymezuje. Té se ostatně úspěšně nemůže dnes postavit nikdo na světě. a přito to není tak dávno, co jsme například Jaguar vnímali velmi prémiově a velmi silně... Alfa se německé prémii nemůže postavit ani svým neuspořádaným modelovým spektrem.

Pokud je tvůj intelektuální autoobzor skutečně rámován spekulacemi o prodeji Alfy do Německa a tvou předposlední větou, něco se sebou rychle udělej.

Takže, Tite, jestli je ti 12 a tohle je tvůj první příspěvek zde, cením odvahu a chválím tvůj zájem o auta. Čti zde testy (mnohé se i o Alfě dozvíš z praxe) čti články, čti diskuze. Uteče pár let a budeš moci napsat regulerní příspěvek, který tu u znalých kolegů nebude vyvolávat reakce úsměvného údivu.
neregistrovaný "Buk"
19. 3. 2008 21:03
Re: CO NAPLAT...
GTI prosím nepouštěj se na tenký led. Audi je mezi předokolkami z hlediska jízdních vlastností jedno z nejhorších, trochu to napravuje až nová A4. Žalostná nedotáčivost (motor daleko před přední nápravou) a žalostná absence komfortu odpružení(tato vlastnost je vlastní rovněž vozům BMW, ale tam to vzhledem ke sportovnějšímu zaměření toleruji). Svez se například A6 po brněnské dálnici. komfort a vytřesení duše jsou horší než v tvrdé uhopsané fábii. U AR 159 se podařilo výjimečné skloubení komfortu a neutrálnosti v zatáčkách, tato kombinace jí pasuje velmi, velmi vysoko mezi konkurencí. Dokonce i v mnoha testech je hodnocena lépe než BMW 3, jinde zase BMW 3, to podle mého skromného názoru a také praktických zkušeností s těmito vozy vypovídá o tom, že Alfě se skutečně podařilo na BMW jízdně dotáhnout (Audi je o několik délek vzadu). Jedinou pižkou na kráse je o něco vyšší hmotnost (ale neboj Lexus IS je ještě větší otesánek, u něj to ale asi nevadí :-) ) a kvůli tomu ztráta přízně puristických alfistů. Prodeje, které má, proto dosáhla jinde a to je velký úspěch. U Alfy však na výtky o hmotnosti slyší (ne jako například u Škody a miniaturního pravého zpětného zrcátka minulých fabií, které do konce výroby zůstalo nepoužitelně malé nebo jejich tvrdá tlačící středová konzole) a u nového modelového roku hmotnost o 50 kg (jo to je pytel cementu a to není málo) snížili, další dieta bude dále následovat. Uvidíme, jak se to projeví na přízni alfistů, myslím, že pozitivně. Co se týče modelového spektra, prochází restrukturalizací, aby mělo logiku a smysl. Revitalizace Alfy je prostě nyní u Fiatu na řadě, uvidíme jak si povede, ale po velké krizi se změny nedějí ze dne na den....
neregistrovaný "BeranK"
19. 3. 2008 19:21
Re: CO NAPLAT...
Ono to asi nebude tím zařazováním do davu, jak píšeš. Prostě ty tvrdíš, že Alfa vypadá nejlíp ve své třídě. Ale je řada lidí, kteří si to nemyslí. Co když si někdo myslí, že nová C5 je hezčí, co třeba dřívější i nová Mazda 5? A co třeba příslušný Saab nebo Volvo? Když vynechám nejrozšířenejší vozy v téhle kategorii. Auta se ale nekupují jenom pro krásu. Musí se nám líbít, musí nás bavit, musí nás třeba i vzrušovat, ale.....Je to přes všechno věc, která má a musí sloužit svému účelu. A pokud svému účelu sloužit nebude dostatečně, opakuji dostatečně dobře, tak jde všechna krása do kopru. Koupil by sis televizi jenom kvůli designu skříně?

Navíc tvoje tvrzení, že všichni koupí Němce je taky trochu zavádějící. Jsou snad PSA, Renault, Japonci, Volvo se Saabem, Angličané se svými třema stále docela fungujícími značkami, Korelci a i třeba Američané taky jenom "Němci"? Auta se nedělí jenom na italská a německá. A ta v Německu vyráběná jsou taky velice rozdílná, stejně jako nemají stejný charakter auta japonská a Volvo je zcela jiné než SAAB.

A k té Alfě - já to tady psal už mockrát. Měl jsem 156 a jezdil jsme s ní 5 let. Na začátku okouzlení a nadšení a na konci vztek. Krásu člověk přestal obdivovat (a jízdní vlastnosti nebyly zas tak vyjímečné, i když ne rozhodně špatné) díky nekvalitnímu provedení, konstrukčním nesmyslnostem a pak i mizernému servisu v čele s arogantním vedoucím a řadě negativních věcí, které ani nemá cenu popisovat. No ale jelikož jsem tu 156 dobře znal, tak ti mohu říct jedinou věc - 159 je jenom face-lift a to jak zevnitř, tak zvenčí a musím říct že asi face-lift k horšímu. Jiné tvary blatníků, výřezy pro tři oddělené světlomety místo jednolitého reflektoru a poněkud odlišný tvar masky nedělají nový typ. Zkus se na ty "dvě" auta podívat skutečně pozorně a zkus se oprostit od emocí. Fiat Punto v předchozí generaci měl původně docela zajímavý design. Pak v rámci jakési představy nesmyslného poněmčení absolvoval face-lift, který odpovídal výrobní filosofii Stila (italský Golf) a kterým Punto zcela zkazil. A ten face-lift byl podobný, jako odlišuje dnešní 159 od 156. Vytratila se nám 166 a tak bylo číslo zvoleno tak, aby se vytvářel dojem, že je to něco nového mezi oběma typy - ale není. Bohužel? Naštěstí? Nevím a nebudu soudit.

Na mainstreamu není nic špatného. Ten je kolikrát barevnější a rozmanitější než prémiovky a přináší mnohem víc zvratů a překvapení. Je lepší dělat kvalitní nebo dokonce nejkvalitnější mainstream, než si hrát na prémiovky a nedosahovat ani kvality toho mainstreamu...
19. 3. 2008 19:32
Re: CO NAPLAT...
Tvůj poslední odstavec je tolik tolik pravdivý a ze života... velmi jej cením :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 3. 2008 19:51
Re: CO NAPLAT...
Tvůj :yes: je komický GTI.
Ty, srdnatý obhájce, lobista a demagogický propagátor koncernu VW, který je ZÁŘNÝM příkladem pseudomainstreamu snoubící se s rádoby pseudoprémií bys měl klidnit erupce nadšení z posledního odstavce
Beranka.
Bohužel VW nedosahuje ani jednoho. Je to takové drahé pozlátko v automobilovém světě.
19. 3. 2008 19:59
Re: CO NAPLAT...
Že je drahé pro tebe, tomu bychom myslím věřit i mohli. Názor těch miliónů kolem tebe však na toto téma hovoří za vše. Ti narozdíl od tebe ta auta kupují.

Jinak bych ti doporučil text kolegy ještě jednou pořádně přečíst. Možná ho i pochopíš.
Avatar - Ronault.
19. 3. 2008 21:55
Re: CO NAPLAT...
Ono to je Tvůj typiccký způsob vyjadřivání, GTI. Prázdné kecy, okřídlené a načančané fráze skrývající prázdný obsah příspěvku.

Nedejbože je někdo trefnější a chytřejší jako Ty, to je pak hned hlupák a chudý. Tys nám své auto zatím nepředvedl, jen tvoříš prázdné věty. Bohužel Vel Satis patří k těm, kteří Tě nejen na intelektuální rovině převyšují, proto Tvé urážky, jinak bys to totiž nezvedl, jako každý ubožák ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
19. 3. 2008 22:08
Re: CO NAPLAT...
Už zase překrucuješ GTI. To ti jde bohužel ze všeho nejlépe, tudíž nehodlám s tebou diskutovat.
Pár vět a dost.
Takže: Nikoliv GTI. Naštěstí pro mne není žádné VW drahé. Prodejnost nezpochybňuji, ale není vše. Svět je o zisku. VW je zabalené máslo v kvalitním papíře pro ty milony, o které se opíráš, které tak trochu lituji. Díky bohu mám možnost jiného, mnohem lepšího výběru.
:yes:
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:03
Re: CO NAPLAT...
No jo a co ty s tím naděláš, že VW je tak úspěšný. Je, umí, prodává a vyrábí stále více.
Je pak jednoduché psát "za toho" úspěšného. Tyhle názory jsou totiž podpořeny činy - vysokými prodeji a o ty tu v této branži jde. :-!
19. 3. 2008 20:08
Re: CO NAPLAT...
o tom žádná.. Ale vysoké prodeje v určitém období nejsou zárukou kvality a jedinečnosti, spíše, tendenčně, vedou k opaku... A VW lidé obecně nevnímají jako něco výjimečného a extra, ale kupují s vědomím, že neudělají chybu...A toto je nejsilnější stránka VW, která však nemusí trvat věčně... Myslím, že už dnes se VW dostal do jakési setrvačnosti. Ale náklonnost zákazníků je velmi vrtkavá (což by mohl vědět i Seat).
neregistrovaný "Deception"
19. 3. 2008 20:17
Re: CO NAPLAT...
To si já právě nemyslím. Nejezdím s VW, asi bych si u něho ani nic nevybral. Ale svádět vše jen na nějakou setrvačnost a marketing? To prostě do nekonečna nejde. Hlavně v této cenové hladině.
Co se vozům VW nedá upřít je vysoká míra uživatelské přívětivosti. Řízení, řazení, podvozky, interiéry. Nabízí komplexní esenci takových vlastností, které konkurence prostě nenabídne.
19. 3. 2008 20:27
Re: CO NAPLAT...
Vidíš a to mi nepřijde...A za další... Myslím, že VW dnes vděčí tomu kde je Piechovi. On rozjel megalomanskéí projekty, do kterých si nikdo netroufl. Některé byly totální propadáky a jiné vyšly.. Sumasumárum to vyšlo pozitivně. Mimoto, silnou zbraň VW vidím v částečném vlastnictví Porsche, jejichž dealerská síť je nejrozsáhlejší v Evropě. Ono těch konkurenčích výhod je celkem dost co VW má... Ale tím ho neznevažuju. P.S. já bych si tam asi taky nevybral. Snad teď jedině Scirocco, to vypadá zajímavě.
Avatar - T613
19. 3. 2008 20:27
Re: CO NAPLAT...
Není nad to nechat si auto, které mě štve dlouhých pět let . :yes: Takové světce miluju, svatý Beránek :yes:
19. 3. 2008 20:41
Re: CO NAPLAT...
Jo já to nečetl... 159 facelift 156... >:-[] 159 má mnohem mnohem blíže ke 166 >:-[] , se 156 nemá společného zhola nic... Ale ani se nedivím, že to ten Matěj neví... Jinak už asi tuším, kde pramení ta jeho ctižádost. Koupit v německu olítaný 2,0 T.S., tak ybch byl asi taky na ně naštvaný (byť chyba je jak už to tak bývá jinde).
19. 3. 2008 20:46
Re: CO NAPLAT...
Přečti si Beranka ještě jednou. On popisuje věrně jak to je, když si koupil Alfu. Jde o to postupné poznávání toho auta. Už sis někdy kupil auto za cca třičtvrtě mega? Pak pochopíš, že to není o tom, že po jedné závadě auto vrátíš, nýbrž o tom, jaké úsilí tě stojí ho každý den užívat. jak se k tobě chová servis, co ti kde drnčí, co tě kdy nechalo ve štychu.Ale také, čím tě obohacuje a že třeba (v případě Alfy zcela pochopitelně) to auto jaksi miluješ jako legendu, jako ikonu... Pak to auto jednou olítáš a sečteš pro a proti, a když uvažuješ o výměně zkoumáš v sobě, zda tě ta zkušenost natolik unspiruje, že koupíš třeba nástupce. Anebo ne a jdeš třeba k BMW. Prostě není to tak vyhraněné, jak to teď zde naznačuješ - vada, výměna auta. Je to trochu složitější.
Avatar - T613
19. 3. 2008 20:53
Re: CO NAPLAT...
Sorry GTI přečti si ho ještě jednou ty. Psal 5let, opakuji PĚT LET! To už není o poznávání auta! To už je buď o bezmezné stupiditě majitele auta nebo o naprostém výmyslu. Nebo je tu ještě třetí možnost : je svatý. Protože já bych s takovým autem měl trpělivost maximálně rok, a to už bych vyvraždil celou prodejnu Alfy Romeo
neregistrovaný "BeranK"
20. 3. 2008 08:37
Re: CO NAPLAT...
Když máš auto na leasing a potřebuješ ho k práci, která tě dost vytěžuje, tak nemáš čas ho složitě (díky tomu leasingu měnit). Takže žádný světec - chudák. To přiznávám. A když jsem se tý Alfy zbavil a přesedl do Mazdy 6, tak jsme byl velmi spokojený člověk. Předtím mi ale každý obdivně říkal, ty máš červenou Alfu, ta je ale krásná....to sjem už ale věděl své. A Mazdu mám dneska stejně dlouho, osobně si myslím, že design je lepší (ne tak provokativní), ale všechny ostatní vlastnosti jsou někde jinde a to včetně servisu a chování vůči zákazníkovi. ono kupovat nová auta taky nese svoje rizika....ojetiny se zbavíš snadno a rychle a otázka je jenom s jak velkou ztrátou.
neregistrovaný "Buk"
19. 3. 2008 20:50
Re: CO NAPLAT...
Prosím, nepiš když neznáš.... 159 je zcela jiná platforma, je to silně modifikovaná Epsilon premium pocházející ze spolupráce s GM s vlastními zavěšeními od Alfy. Dtto platí i o motorech, např. blok 3.2 V6 je australský Holden. 159 nemá se 156 nic společného a je to sakra znát. Takže dávám za rádobypoučný příspěvěk plný faktických chyb velké :no:
anonym
19. 3. 2008 20:24
a teď jiná čísla- spíše statistika - celosvětově nebo evropa
nejprodávanější SUV - lexus
nejprodávanější roadster - mazda
nejprodávanější offroad - toyota
nejprodávanější coupé - mercedes
nejprodávanější limousine vyšší střední třída- bmw
nejprodávanější malý vůz - peugeot
nejprodávanější cc - peugeot
nejrpodávanější nižší střední třída - toyota - 31 000 000 !!!

nějak tu postrádám vw??????????????????????????????

pokud jde o nejvýznamější firmy, pak nejrychlejší růst vykazují firmy, jako jsou fiat, hyundai, toyota, suzuki, renault/nissan, honda a bmw. v jejich případě činí roční přírůstek výroby více, než činí průměr za celé aut. odvětví jejich mateřských zemí. nižšího růstu dosahují společnosti gm, fuji heavy, ford, vw, DM, PSA nebo mitsubishi.

a ještě něco...

Všechny automobilové koncerny světa se snaží získat některého ze strategických partnerů v Číně. Těch ale může být i více, když každá značka vyrábí různé druhy automobilů. Příkladem budiž Volkswagen, jenž má v Číně akvizice u dvou automobilek - FAW Volkswagen Automotive a Shanghai Volkswagen Automotive. FAW (First Automotive Works) vyrábí více méně pouze automobily od koncernu VW, výjimku tvoří licenční výroba malé pandy pro italský Fiat. Jinak se zde vyrábí Audi A4, A6, Volkswagen Passat, VW Golf čtvrté generace a VW Jetta apod. FAW je však také známý svým vozem Happy Emissary, který je jejich vlastním výrobkem a měl se stát prvním automobilem z Číny dováženým do Evropy. Prozatím však tyto "vody" utichly.

Shanghai Volkswagen Automotive patří největšímu koncernu Shanghai Automotive Industry Corp. (SAIC), který spolupracuje s mnoha automobilkami. Nejvýznamnějšími partnery jsou však právě Volkswagen a General Motors. Volkswagen bude v továrně SAICu vyrábět například české Škody Octavia a superby [celá zpráva]. Objeví se zde také nové generace Volkswagenu Passat, přemýšlí se prý také o výrobě terénního vozu Touareg. GM zde vyrábí několik modelů, přičemž asi nejdůležitějším je malý Chevrolet Spark. SAIC však vyrábí i své vlastní vozy, ale nejznámější je její nákup britských modelů Rover, které však musel přejmenovat na Roewe [celá zpráva].

tak nevím, kam se to vw řítíš... všechny nejprodávanější modely ti čórly jiné a ještě se budeš tlačit do světa přes čínskou kvalitu... :-)
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2008 20:32
SHRNOVAČKA
Jedno je jisté, a to i přesto, že my tu diskuzujeme o číslech automobilek a jediný Wolff o číslech koncernu fiat jako celku (bože). Takže, jedno je jisté. Prodejní jedničkou je stále VW. Koho to překvapuje, neví co je auto. Dinar nahoře rovněž dokonale popsal fakt, že totiž Evropa bohatne, to lze jednoznačně demonstrovat na rostoucích prodejích prémiovek. Fiat vykřesal z nových modelů maximum. Nikoliv absolutní, ale maximum Fiatu. Jaké to maximum je, to nechť posoudí každý sám. Narozdíl od Wolffů a spol, já jsem přesvědčený, že ambice Fiatu končí právě uprostřed pole, tedy na jeho aktuálním maximu. Nikam dál to přece s touto modelovou politikou nemůže ani dotáhnout. To by musela konkurence přestat vyrábět i cabriolety, kombíky, malá, střední a velká esuvečka. Za největší neúspěch proto v tomto kontextu považuji prodejní čísla Grande Punta. Model, který měl ještě dva tři roky válcovat Evropu v tichosti opouští své postavení. Co se týká Brava... myslím, že to bude ještě horší. O Cromě těžko v souvislostech s prodeji psát... tak snad jen akcentujme tu Wolffovu nezodpovědnou troufalost tu tvrdit, že i přes smalé prodeje není Croma ztrátovým podnikem. Ještě, že wolffík není účetní u fiatu.

Takže nakonec na konec pochvalme všechny co bodují. Svou produkcí nám chtějí činit radost. To, že u toho někteří z nás skřípou stoličkami je jenom jejich nepochopení postavení oblíbeného producenta. BRAVWO :yes: a BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
6
19. 3. 2008 20:38
Re: SHRNOVAČKA
Nejsem účetní,ale nejsem taky trouba jako ty, když vím, že v podstatě 80% dílů je shodných se Signem a Vectrou..., ale to je fuk... To, že Croma Fiat nestála v podstatě ani Euro je věc, kterou ty asi nemůžeš pochopit. A to, že Fiat má spolu s VW nejširší portfolio značek vůbec je taky věc která se nedá opomenout.. to jen tak na okraj.... Takže podle mého názoru je mnohem spravedlivější uvádět čísla v rámci koncernu a ne jen značek.
19. 3. 2008 21:19
Re: SHRNOVAČKA
Jasně, tak nějak to s Cromou bude >:D Croma vlastně doplácí na Fiat... Ty seš náš malej cifršpiónek Wolffík, viď. A tvá představo o spravedlnmosti v číslech je opravdu, ale opravdu kouzelná :-)
Avatar - T613
19. 3. 2008 21:31
Re: SHRNOVAČKA
Pokud jsou minimální náklady na vývoj a správně nastavené počet výrobních linek, může být rentabilní i o proti málo prodávaný produkt. Asi jediný, kdo je schopen tady věrohodně říci jestli je Croma v červených nebo černých je Marko.
Avatar - T613
19. 3. 2008 20:49
Re: SHRNOVAČKA
FIAT především stále bojuje se svou pověstí poruchového automobilu. To je ten důvod, proč většina lidí si řekne:"Punto je krásné auto, ale je to FIAT". Pokud vezmeme do úvahu, že FIAT byla jako automobilka před krachem současná modelová řada je opravdu prodejním šlágrem, a díky počinům jako "500", Panda a GP se opět zapisuje do myslí lidí. Celkově vzato chybí FIATu dobrý marketing, prakticky nikdo krom těch tří (a dodávek) o něm neví. Při pohledu na prodejní čísla Brava sem nabyl dojmu, že snad všechny jezdí v Ostravě. A tady nových Fiatů jezdí více než dost. Ale jak říká Mates u nás v Polsku je možné všechno.
VW je taková sázka na jistotu. Má ucelené spektrum výrobků. Ani neurazí ani nenadchne. Použil bych přirovnání, když dorazíš do restaurace a nemůžeš si vybrat zvolíš to co znáš, i když víš že na jídelním lístku jsou lepší ale i horší jídla.
anonym
21. 3. 2008 07:46
Re: SHRNOVAČKA
No doufam ze umis aspon trochu nemecky, kdyby ano tak by si vedel, ze i v nemecku Fiat poskytuje zaruky 5 let nebo na 500tis. km!!! ;-)
Avatar - T613
21. 3. 2008 10:21
Re: SHRNOVAČKA
vůbec jsi nepochopil, co jsem tady psal
neregistrovaný "Laurin a Dement"
21. 3. 2008 00:02
?!
A kde je Škoda?Nekvalitnější značka na světě!Je zajímavé že u nás je top značka a v Evropě je to uplný průměr a jedině kde jim roste prodej je Indie,Rusko a Čína!Jinak v Evropském globálu je dost v útlumu.Superb propadák,Fabia nepovedená,Romster propadák a jediné co se docela prodává je Octavia.Přitom značky jako jsou Fiat,Renault nebo Peugeot neustále zvětšují prodeje a třeba Punta se u nás prodává dost málo ale v Německu 8x víc než Fabie s Romstrem dohromady!
Rozbalit vlákno
1
anonym
21. 3. 2008 07:49
Re: ?!
Tak tak, i sami nemci rikaji, ze kdyby WV nebyla nemecka automobilka tak takoveho uspechu nikdy nedosahne! Ale nemecko je uplne jiny svet s jinou paritou kupni sily nez CR. :'-(