Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Hyundai i30 na prvních fotkách. Zezadu vypadá jako BMW (+videa)

Hyundai oficiálně uvolnil první snímky nové generace modelu i30. Tvary budou spíše evoluční, technika však ne.
Zpět na článek
10. 8. 2016 12:58
10. 8. 2016 13:10
10. 8. 2016 14:56
10. 8. 2016 18:58
10. 8. 2016 13:48
10. 8. 2016 14:12
10. 8. 2016 13:47
10. 8. 2016 14:28
10. 8. 2016 13:52
10. 8. 2016 13:57
10. 8. 2016 19:28
10. 8. 2016 14:11
10. 8. 2016 14:16
10. 8. 2016 14:38
10. 8. 2016 14:43
10. 8. 2016 14:36
10. 8. 2016 15:57
10. 8. 2016 21:00
11. 8. 2016 08:18
10. 8. 2016 14:30
10. 8. 2016 14:35
10. 8. 2016 22:08
10. 8. 2016 14:22
10. 8. 2016 15:53
10. 8. 2016 14:57
10. 8. 2016 16:06
10. 8. 2016 16:16
10. 8. 2016 17:45
10. 8. 2016 18:41
10. 8. 2016 15:58
10. 8. 2016 17:55
10. 8. 2016 18:19
10. 8. 2016 18:21
10. 8. 2016 23:39
11. 8. 2016 22:59
12. 8. 2016 19:04
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 12:58
celkom fajn
ten novy styl masky a la genesis je podla mna sprava cesta... hyundai uz bol moc pokruteny tvarovo a toto je podla mna serioznejsi styl :yes:

popravde zadne svetla mi pripominaju este skor golf 6 ako nejake bmw aj ked samozrejme trosku v hranatejsej a modernejsej podobe ;-)

najviac som vsak zvedavy na to ci v ponuke nadalej ostane aj GDI atmo >:D ;-\
Rozbalit vlákno
20
10. 8. 2016 13:10
Re: celkom fajn
zepředu Audi zezadu BMW,nuda :no: :no: :no:
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 13:24
Re: celkom fajn
teda kde zezadu vidíš BMW 8-s 8-s možná by to chtělo spíše rozptylky >:-[]
10. 8. 2016 14:03
Re: celkom fajn
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - peter_ko
10. 8. 2016 17:47
Re: celkom fajn
Tak to si riadne prestrelil s tými fotkami, veď ani tvar stierača nemajú rovnaký :no:
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 14:14
Re: celkom fajn
Tentokrát s tebou nesouhlasim = taky ho tam trochu vidim = sorry >:D
10. 8. 2016 14:56
Re: celkom fajn
ja tam zase vidim prolis okna jaky maji Mercedesy kombi, a svetla me pripominaji spise noveho Passata kombi

[odkaz]

[odkaz]

ve finale v tom muze kazdy videt spoustu znaku ruznych aut, tak jako u tech jinych aut zase znaky z jinych aut, design je ovlivnen dekadama designu a ve vsem je proste troska designu odnekud jinud kde ji autor videl a zapracoval ji k pohledu svemu :-)
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 16:02
Re: celkom fajn
takže Passat je podobný na Éčko >:D >:-[] ? To jsou mi věci... Jak je vidět, někdo uvidí v nové i30 i tohle [odkaz] >:-[]
10. 8. 2016 18:58
Re: celkom fajn
precti si muj post jeste jednou, dnes jsi asi mel rohypnolu vic nes je zdravo
10. 8. 2016 13:28
Re: celkom fajn
No subjektivně teď Audi dělá nejhezčí předky a BMW zadky, takže podle mě ideální kombinace >:D :-) ;-)
10. 8. 2016 13:48
Re: celkom fajn
A kde vidis to Audi? Jestli myslis ten sestiuhelnik co okopirovalo Audi od Hyundaje tak si trochu mimo. To uz se tu uvadelo davno, ze ho Hyundai mel na nejakem konceptu snad o rok drive nez Audi.
Avatar - Emel
10. 8. 2016 14:12
Re: celkom fajn
Nejde jen o šestiúhelník, jde vůbec o propojení masky i přes nárazník. Ani to není úplně novinka, velké masky tu bývaly i dřív, ale v novodobé historii to byla původně markanta Audi, kterou pod označením Singleframe používal Peter Schreyer.

Poté, co Schreyer odešel k H&K, si odnesl singleframe s sebou a postupně se zabydlel i na modelech Hyundai.
10. 8. 2016 14:38
Re: celkom fajn
Máš pravdu, ale zde je to házení perel sviním ;-)
10. 8. 2016 14:53
Re: celkom fajn
První dělalo šestiúhelníkovou masku Subaru.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 14:13
Re: celkom fajn
Chtěl sem napsat zepředu DS zezadu BMW ;-)

No hlavně co bude mezi tim :-)
Avatar - Đawson
10. 8. 2016 16:49
Re: celkom fajn
Mě to připomíná auto, v předu to má světla a 4 kola.
14. 8. 2016 20:12
Re: celkom fajn
Zezadu je to Tucson ne BMW ;)
Avatar - saldy
10. 8. 2016 13:47
Re: celkom fajn
GDI je snad samozřejmost jako základ, ale bude i seriozní nabídka T-GDI? Toť otázka
10. 8. 2016 14:28
Re: celkom fajn
Přesně, je to střízlivější a vypadá to velmi dobře. :yes:
10. 8. 2016 15:01
Re: celkom fajn
H/K, to myslíš vážne, že ti to pripomína Golf 6?
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 13:19
Korejský Golf
ovšem v tom nejlepším slova smyslu :yes: :yes:

Zatímco VAG přešlapuje na místě a neví kudy kam, zatímco BMW se utápí ve vlastní identitě, zatímco Mercedes zabředává do stereotypu designu jednoho Mercedesu, Hyundai s další generací opět dospěl.

Narážky na fluidní design jsou zcela smeteny ze stolu, máme zde čistou esenci stylu Genesis. Exaktně daná dávka stylu a čistoty v harmonii se šarmantními zdobnými prvky. Tohle je Megan Fox ve večerní róbě :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
30
10. 8. 2016 13:31
Re: Korejský Golf
stačilo říct karamel
10. 8. 2016 14:05
Re: Korejský Golf
to neni karamel, to je h*vno >:-[] 8-s :no: nebrat
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 13:31
Re: Korejský Golf
zda sa ze hyundai sa nasiel.... lebo tento styl aky nahodil na i20 mu sedi a zaroven nepotrebuje sa obzerat po inych..... tie predne svetla mi kusok ale pripomenuli novu cadenzu ktoru ale my v eu nemame ;-)

no a este som zvedavy na interier... ale aj tu to zrejme pojde v slapajach i20/elantra ... co je opat fajn.. lebo interier doterajsej i30 je podla mna uz davno prekonany aj generacne zhodnym ceedom
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 13:55
Re: Korejský Golf
Mě sedla aktuální verze, přední světla považuji za to vůbec nejkrásnější, u i40 jsou (resp byly) tedy ještě hezčí. Ale chápu proč jde Hyundai tímto směrem.

V designu mainstreamu předvádí podle mě Hyundai vůbec to nejlepší co dnes lze :yes: A nebojím se napsat, že nejen v mainstreamu. Prémioví hráči by se měli hodně rychle zamyslet :-!
10. 8. 2016 14:05
Re: Korejský Golf
O-oou, tady v tech drogach nejede jen sakra...
10. 8. 2016 14:35
Re: Korejský Golf
Jakto? Já si chtěl koupit S3, ale Audi se prd zamyslelo, tak jsem vzal i30, trikolóru. A určitě nebudu jedinej..
10. 8. 2016 14:39
Re: Korejský Golf
Tak to ja chtel rovnou RS3 a jeste v tuningu, ale kdyz ohlasili Hyundai N, tak se mi zacla varit krev a misto nohy se mi zaclo klubat kopyto, ja si na svoji entricitku pockam >:D
10. 8. 2016 14:42
Re: Korejský Golf
Jako prémiovej hráč jsem se nad tebou hodně rychle zamyslel... a za ty dvě sekundy jsem si potvrdil svůj původní názor >:-[]
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 15:50
Re: Korejský Golf
Když se podívám na Audi, tak každá nová generace je čím dál víc stejná jak předchozí, mění (=překombinovává) převážně detaily. O BMW to platí dvojnásob, nádorovitost designu dosahuje v některých modelech úroveň kýče z komiksů...

Naopak design Hyundaie? Styl genesis přinesl příjemné zklidnění, světelná hra vozům sedne. I ubohá i20 má kráslá LED denní světla a zajímavé zadní skupinovky. O i30 to platí dvojnásob. Hyundai prostě maká (ANO, opravdu maká) a je to vidět :-!
10. 8. 2016 23:10
Re: Korejský Golf
"každá nová generace je čím dál víc stejná" ...na tento výrok nemám reakci :-)
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 22:38
Re: Korejský Golf
premianti z D3 uz dlhsiu dobu dizajnovo nic moc... su to proste masove manazerske kravataky dnes uz kusok bez charizmy... za mna aj astra vyzera daleko lepsie ako bmw 1 alebo trieda A... rovnako taka optima sa mi paci daleko viac a dokonca aj talisman .... ako nejake pocmulane amorfne Cecko ktore ta unudi uz po druhom pohlade ... ;-)
Avatar - miromen
11. 8. 2016 01:09
Re: Korejský Golf
Astra a vypada lepe jak jednička od BMW či dokonce ačko od MB ? Jo předchozi Astra ta se opravdu povedla jak interierem tak exterierem a dodnes je to pěkny kus auta , krery ma šmrnc. Dodnes se za ni rad otočim. Ta součastna to je hlavně exterierem slušny sešup dolu. A ten C sloupek vypada přinejmenšim divně co se HB tyče , u kombiku z ni ten C loupek děla doslova pohřebaka.
Avatar - 3_diamanty
11. 8. 2016 08:33
Re: Korejský Golf
stara astra posobila obrovsky a kusok neforemne a tazkopadne... giganticka tazka kusok vajcoidna kasna s malym pretlacitkovanym interierom .... ta nova ma ale uz konecne ostrejsie modernejsie rysy... je lahsia kompaktnejsia... tvarovanim svetiel stlpikov aj detailov daleko stylovejsia a charizmatickejsia a jedinecnejsia ( premiova ) .... bol som prekvapeny ako vyborne vyzera aj v striebornej na 16tkach .... pekne ladi s ciernymi detailami na kasni a posobi ako skutocny premiant triedy na rozdiel od prapodivneho Acka ktore je skor parodiu na premiu ... ale najkrajsia je asi ostra cervena... bezkonkurencne top auto segmentu sucasnosti ... s neskutocnym naskokom.. golf focus? tie dnes uz ani nahodou astra dnes jednoznacne kraluje ... a takyto naskok astry aky ma dnes na konkurenciu si ani nepamatam ... golf focus megane.. su vedla nej razom len statisti jak interierom tak dizajnom aj charizmou...... dnes kraluje astra ... a som zvedavy nakolko sa jej priblizi nova i30.... ktora moze byt tiez velkym prekvapenim triedy :yes:
Avatar - miromen
11. 8. 2016 09:16
Re: Korejský Golf
Dobry koncert hlodu a pry dokonce premiova. >:-[]
Po odvažnějšim a přitažlivem designu zapadla nova Astra do šedi , ktery nema čim zaujmout a přitom měla z čeho čerpat. Prostě promarněna šance , kdy evidentně nejen vzhledem zgolfovatěla. Ale golf to neni a tim nemyslim vzhled. To , že měla předchozi Astra vice tlačitek než je zvykem je sice fakt , ale interier byl napadity. Navic nova Astra ma do dokonale ergonomii taky daleko. Řada konkurentu mě vzhledově a vyvaženosti rozhodně zaujme vic. Novy Megan ma možna trochu neosobitou předni čast , ale jako celek pusobi přitažlivěji a moderněji. Vybirat auta očima , tak nova Astra nema čim zaujmout. Ta předni čast dle foto sluši vic crossoveru Mokka.
Avatar - Emel
11. 8. 2016 09:17
Re: Korejský Golf
No když myslíš... Astra má své problémy taky, třeba nabídka převodovek (k silnému benzínu i naftě jen manuál, k slabším motorům jen robot)... kombík vypadá divně... jednoduchej podvozek - mimochodem, jak se vyvinula kauzička se stažením Watta z 1.4T?

Jinak nic proti, v HB hezký auto, má pár cukříků navíc jako ergo sedačky nebo LED Matrix světla, chybí jí některé jiné jako 4x4 nebo adaptivní tlumiče... prostě se zařadila na své tradiční místo po bok Focusu ve skupince "ti nejlepší z ostatních".
Avatar - pumpkin
10. 8. 2016 14:14
Re: Korejský Golf
Vážne je potrebné všetko z triedy komplatkov nejak asociovať s Golfom? Načo?
Ale ako bulvárny titulok dobré, pritiahol si moju pozornosť. >:D
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 14:49
Re: Korejský Golf
Podívej se na zadní část. Svislý mohutný sloupek, horizontální dělená obdélníková skupinová světla... S tímhle neměla dosavadní i30 nic společného. A předešlá taky ne.
Avatar - pumpkin
10. 8. 2016 16:45
Re: Korejský Golf
To už je takzvaná Golfová paranoja. Tento syndróm sa začal objavovať okolo roku 2013 po predstavení súčasnej 308-ky. :-)
Avatar - twistedTSD
10. 8. 2016 18:56
Re: Korejský Golf
Ještě řekni, že 308 není variace na Golf VI.
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 20:43
Re: Korejský Golf
Je. Ale svým způsobem tou povedenější >:-[]
Avatar - pumpkin
10. 8. 2016 22:26
Re: Korejský Golf
Nie, nie je to variácia na Golf, spokojný? >:D Nie, vážne. Áno, majú podobnú výšku, dvojpriestorovú karosériu a široký C-stĺpik, ale to je asi tak všetko. Dizajnové prvky pochádzajú z konceptu HX1 a pochybujem, že by pri ňom hľadali inšpiráciu v Golfe.
Avatar - kosmonaut
10. 8. 2016 16:26
Re: Korejský Golf
Z čeho usuzuješ, že VAG neví kudy kam? Jak se to projevuje?
Jak se BMW utápí ve vlastní identitě? Čím se to projevuje?
No a "exaktně daná dávka stylu a čistoty v harmonii se šarmantními zdobnými prvky"... vysvětli, rozveď, protože nevím jak takové rozjímání úplně uchopit. Rád se přiučím.
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 18:25
Re: Korejský Golf
Modely VAG jsou stále stejné, mění se jen aktuální módní vlna. VAG se bojí přijít s čímkoliv jiným, novým. Jistě, proč by měnil, co funguje. Jenže ve výsledku stojí na místě. Každý další model je stále to samé.

BMW? Podívej se na design. Doba krásných baworáků se štíhlými jasnými liniemi je dávno pryč. Teď tu jsou bachraté X4, X6 a další. Ledvinky už téměř nejdou zvětšit, přední světla se totálně zhroutila ve tvaru, kdysi nádherné angels eyes jsou v tahu, místo toho BMW dělá kulatý čtverec (nebo hranatý kruh?)... A s každou další generací je to čím dál horší.
Avatar - twistedTSD
10. 8. 2016 18:59
Re: Korejský Golf
Nebo se na to dá hledět úplně opačně, VAG se dávno našel a nemá zapotřebí s každou generací předvádět psí kusy jako třeba některé francouzské automobilky. Má styl, který zákazníkům evidentně vyhovuje, proč by měl něco měnit?
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 20:42
Re: Korejský Golf
Proč něco měnit? Řekl vůdce kmene a zavelel zpět do jeskyně >:-[] >:-[]
Avatar - Emel
10. 8. 2016 22:00
Re: Korejský Golf
3,4,5,6 - to jsou nádherná auta, sedany i kombíky. Pokud ti přijde X6 bachratá, tak to bude asi tím, že to je SUV ;-)

VW design je pořád hodně konzervativní, jedna věc se jim ale daří - každý nový Golf je nový, ale přesto je to pořád Golf. Vím jak se tu mluvilo o neustálých faceliftech a tak, ale když pak vedle sebe vidíš dvě generace, tak to není tak žhavé. Největší posun vidím aktuálně u Tiguanu.
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 22:34
Re: Korejský Golf
s tym bmw absolutny suhlas..... na niektore ich dnesne kusky sa uz neda pomaly ani pozerat .. pritom za ne pytaju miliony.... a su to auta bez tvaru a charizmy... kdeze su stare dobre bmw... za podobne peniaze si pritom dnes mozes kupit uz ozaj paradny jaguar alebo lexus ...

s tymi ladvinami som to uz spominal.... na novej 7 vyzeraju uz obrovsky snad ani vacsie uz spravit nesli .... predne svetla tiez neskutocne podivne... cele to straca tvar a styl... bmw tapa vo vlastnych patvaroch ktore zvacsuje do gigantickych rozmerov ... je to tak... na cistotu starej dobrej 3-ky E46 uz dnes nema ziadne nove bawo... aj nova 1tka alebo Acko ... toto je premiovy dizajn? aj astra je v tomto vacsi premiant :yes:
Avatar - Emel
11. 8. 2016 09:06
Re: Korejský Golf
Jo Lexus :-) ... ty máš kliku že už tu není GTI, ten by z tebe udělal tři malé do školky :-)
Avatar - twistedTSD
10. 8. 2016 19:01
Re: Korejský Golf
Já bych řekl, že Ceed asi zase zůstane tím pohlednějším sourozencem.
10. 8. 2016 13:36
Sláva, vlnobití odzvonilo!
Hmm, to nevypadá vůbec špatně, konečně přestanou dělat ty nesmyslně zprohýbané polechy a světla zasahující půl metru do blatníků! Ze současné i30 a i40 se mi dělá přímo nevolno, toto je ale úplně jiná káva! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 8. 2016 13:55
Re: Sláva, vlnobití odzvonilo!
Ten predek mi hodne pripada dle napojeni svetel jako KIA Ceed, takze kam az budou svetla zasahovat tezko rici z celniho pohledu. U Ceedu, to je dost do blatniku, ale nevadi mi.
Zadek vypada dobre, moderne, predek je dle meho slabsi. Profil vypada zajimave, vypada to ze se to povede.
10. 8. 2016 13:52
Mototory
Teď už jen rozumné motory a současné ceny a je to cajk.Úspěch zaručen.
Rozbalit vlákno
2
10. 8. 2016 13:57
Re: Mototory
Prave ty ceny me take napadly. Myslim, ze pudjou nahoru.
10. 8. 2016 19:28
Re: Mototory
Nynejsi verzi exterierove akceptuji (nejasam), interierove uz bohuzel moc ne. Nicmene zajimave budou hlavne dve veci na ktere odkazujete.
Nabidka "lepsich" turbomotoru a celkove naceneni.
Jsem zvedav. Pokud si mohu zahrat na proroka, tak auto bude opet o generaci dal (tzn. bezproblemovy konkurent ostatnim), ale zaroven bude stat vice, tedy opet stejne jako ostatni.
Dnesni i30 SW s GDI za 350 tisic je pro soukromeho zakaznika velmi dobra nabidka, jsem zvedav s cim prijdou....
10. 8. 2016 14:05
HAHA - Faktor
Nic převratného, nic úchvatného. Za mě pozice - opět na chvostu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
11. 8. 2016 13:53
Re: HAHA - Faktor
A co bys chtěl za 5 stovek Bohumile? >:D sorry V6lastimile >:D
10. 8. 2016 14:11
Video...
...jsem si pustil bez zvuku, ale i tak je mi jasne, co korea-san rikal: "No, vymysleli jsme to naramne, predek ala Audi, trosku smrcnuty Jaguarem, ale ne moc, aby to v Evrope nebylo moc trapne, zadek z BMW, to ostatne neni poprve, co je kopirujem, a bude se to prodavat jak housky na krame, zvlast, kdyz rozdil ceny pri prodeji proti ceniku je klidne pres tricet procent..."

Osobne mi fluidni design vyvolaval nevolnosti, misty i daveni (ix35), ale presto jsem byl rad, ze korejske znacky jdou svou asijskou cestou, a v duchu jem jim v tomto smeru drzel palce. Nemusi prece vsichni delat design ala EU. A vypada to, ze jdou dal tou asijskou cestou, jen tak trochu jinak - misto originality kopiruji. Jo, i tak se da...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - pumpkin
10. 8. 2016 14:16
Re: Video...
Alebo jednoducho stačilo zapnúť si zvuk a nebol by si za blba. :-)
10. 8. 2016 14:38
Re: Video...
Jednoducho stacilo dat si jiny avatar a nebyl bys za...eee, vsak vis co. ;-)
Avatar - pumpkin
10. 8. 2016 14:43
Re: Video...
To si hrdina, keď tam žiaden nemáš.
10. 8. 2016 14:19
Re: Video...
No ten rozdíl je povětšinou jen v ČR. Apropo dobré ceny jsou pro kupce dobra zpráva. ...nakonec i Škodovka ve fleetu jede ten samej mazec co Hyundai.Takže bych to ne kritizoval.
10. 8. 2016 14:36
Re: Video...
Nemam zmapovany komplet trh, ale Hyundai dokaze s cenou carovat sned jeste vic, nez Skoda a to jak v Rakousku, tak v Nemecku. A nic na tom nekritizuju.
10. 8. 2016 15:57
Re: Video...
Hlavně umí čarovat i ve směru k obyčejnému koncákovi... což má Škodovka v pr... ta má pro své koncáky roční ojetiny (to pro ty movitější),no a ostatním zbývají Áčka a spol. ;-)
10. 8. 2016 21:00
Re: Video...
Asi tak. A najväčší humus u dílerov sú predvádzačky. Jazdia na nich so zákazníkmi okolo komína s permanentne studeným motorom. A potom to predávajú, že akože dobrý kauf!
Avatar - Emel
10. 8. 2016 14:30
Re: Video...
Tak to je. Už u i20 bylo jasné, že fluidní tvary zůstaly pouze v marketingových materiálech a jde se cestou evropského střihu.

Já to ale zase tak negativně nevidím... prostě si vzali k srdci zpětnou vazbu na auta jako je ta ix35. Není to úplně originální, ale zase to není ani úplně kopie něčeho jiného.

Když se dívám na dnešní asijskou produkci, tak se mi bez výhrad líbí akorát Mazda (a tam připouštím možnou zaujatost). Toyota, Suzuki, Subaru, Honda... sem tam něco, ale povětšinou rozpaky. Takže evropská Kia a Hyundai... nu což, beru na vědomí.
10. 8. 2016 14:35
Re: Video...
S tou Mazdou to vidim stejne, to je designova parada, zadna kopie a pritom osobity styl. Takova japonska Alfa, a to ja zadnou zaujatosti pro Mazdu netrpim :-)
Avatar - woody-alien
10. 8. 2016 21:47
Re: Video...
Mazda je v současnosti hodně v pohodě. Pěkný auta, přitom vlastní styl. Co se Hyundaie týká....hele, já raději Tucson ale EU než tu osobitou ix35. Nenašel jsem zdraví na hnoji. ;-)
Avatar - woody-alien
10. 8. 2016 21:51
Re: Video...
Copak copak, Mirai se ti nepozdává ? :-)
Avatar - Emel
10. 8. 2016 22:08
Re: Video...
Mirai je noční můra.

Víš že já japonská auta celkem můžu a vybral bych si i dneska, třeba Levorg vypadá zajímavě... ale jsou to spíš výjimky.
10. 8. 2016 14:22
Zvuk motoru
Když táhne, tak má vcelku sympatický zvuk dokonce i hvízdání se tam vcelku hodí. Umělé prskání při řazení je ale úlet, to si mohli odpustit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xjara
10. 8. 2016 15:53
Re: Zvuk motoru
umele zni golf gti, tohle zni daleko prirozeneji
10. 8. 2016 14:32
No jistě, Deutchland ueber alles
vždyť to taky navrhují v Německu.

A nyní si to v Autobildu i němečtí soudruzi vychválili, jako nejspolehlivější auto.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
10. 8. 2016 14:42
Všelijaké 3D mriežky, ale 2D znaky
Všimli ste si, ako začínajú na nových autách pribúdať predné 2D znaky? Alebo teda možno aj sú 3D, ale zalievajú to do nejakého epoxidu. Len tak námatkovo, majú to nové Mazdy, Mercedesy, Suzuki a teraz aj Hyundai.

Asi je to jednoduchšie na výrobu, lepšie sa to čistí, ale na mňa to pôsobí akosi lacno. Tu konkrétne pri novej i30-ke to vyslovene vyzerá tak, že ukradli originál 3D znak, tak si tam dal majiteľ len plastickú nálepku.

Samo o sebe to nie je nijaká novinka, napr. Fordy, Škody, Fiaty to mali už dlho (Škoda už vlastne po novom od toho upustila), ale po niekoľkých rokoch to začne vyzerať dosť zle - olúpané, vyblednuté, ale hlavne teda lacno pôsobiace.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
10. 8. 2016 14:44
Re: Všelijaké 3D mriežky, ale 2D znaky
Možná tam bude adaptivní tempomat... a pokud jo, tak je to jedna z lepších implementací :-)
Avatar - pumpkin
10. 8. 2016 16:52
Re: Všelijaké 3D mriežky, ale 2D znaky
Áno, v tom prípade súhlasím. Alebo si tam môže dať polícia nenápadný radar, ako to robila pri Passatoch. >:D
[odkaz]
Avatar - Emel
10. 8. 2016 19:13
Re: Všelijaké 3D mriežky, ale 2D znaky
To už je méně sympatické. Jinak ale radary adaptivního tempomatu velká tragédie napříč značkami, od Škodovky přes Jaguar až po S-Klasse, výjimečně to má někdo udělané aspoň trošku slušně.
Avatar - pumpkin
10. 8. 2016 22:28
Re: Všelijaké 3D mriežky, ale 2D znaky
Súhlas. Asi prvýkrát ma to začalo iritovať pri Volve.
Avatar - peter_ko
10. 8. 2016 17:51
Re: Všelijaké 3D mriežky, ale 2D znaky
Suzuki tam má radar adaptívneho tempomatu, Určite je to elegantnejšie ako kus čierneho plastu niekde v mriežke
Avatar - pumpkin
10. 8. 2016 22:28
Re: Všelijaké 3D mriežky, ale 2D znaky
Ok, to áno.
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 22:43
Re: Všelijaké 3D mriežky, ale 2D znaky
napriklad nova corsa ma zase vzadu velky 3D znak na piatych dverach kufra ktory trci od kufra snad aj niekolko slusnych par cm ( taketo nieco velke odstavat som vzadu na kasni inde ani velmi nevidel ) :-) ... a zaroven v tej spodnej casti znaku opel je pekne skryte madlo/zamok veka kufra ... ale pacilo sa mi to... kusok mozno prechromovane a az prilis masivne logo ale tak to dnes chodi... co narobime ...
Avatar - Googlit
10. 8. 2016 14:57
Bomba
Zepředu Audi, zezadu BMW, uvnitř Adidas, chválím!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rokyta.p
10. 8. 2016 16:06
Re: Bomba
Hnus velebnosti a po technické stránce beztak zase jeden velký SCAM :no: :no: :no:
10. 8. 2016 16:16
Re: Bomba
je to levný auto. Nelze očekávat kvalitu BMW.
10. 8. 2016 17:45
Re: Bomba
Mám dojem z dnešních aut, že se pomalu, ať chceme nebo ne jedno podobá druhému.
10. 8. 2016 18:41
Re: Bomba
Zezadu Qoros 3 Wagon
10. 8. 2016 15:05
citujem ACZ ...
"Tvary budou spíše evoluční"
Tak sorry, veď tá zadná partia je úplne prekopaná.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - nalimer
10. 8. 2016 18:20
Re: citujem ACZ ...
Plný súhlas. Toto je úplne iný voz.
Avatar - praděda7
10. 8. 2016 15:58
Nová i30
Píší, že to bude auto pro každého...tak to zní jako kompromis...a to není dobré...snad ta 260koňová verze se vymkne průměru...:-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - R32
10. 8. 2016 17:55
Škoda
By sa mohla škodofka učiť ako sa majú tajiť nové modely až do oficiálneho predstavenia... Ale asi to Škoda robí cielene, tie maskované modely, náhodné fotky z ciest, úniky nemaskovaného modelu pred premiérou >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
10. 8. 2016 18:19
Evoluce?! Ne
Pán autor, toto vám príde ako evolúcia?
Asi sa nevyznáte potom v automobilovom dizajne. Na teasingových snímkach je zobrazená iná štruktúra prednej masky, dizajnu zadných svetoel či poňatie zadnej časti po c stĺpiku.
Spoločnosť Hyundai mi nebola súkromne príliš blízka. Doťahovala sa na európsky štandard. Pri Tucsone však už predbehla mnohé EU značky a s novým i30 majú šancu byť minimálne na úrovni večného českého súboja s Octaviou.
Čím s vami súhlasím je fakt, že v nižšej strednej triede dochádza k evolúcií pri nových modeloch. Ale práve neprémiové značky (opel, hyundai) využívajú stagnáciu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radolaco
10. 8. 2016 18:21
Ford Focus
Spredu cisty Focus [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2016 18:35
rámy oken dveří
Nemám vůči značce Hyundai žádné předsudky ani zášť, ale s každým novým modelem očekávám, kdy tento koncern opustí svařované rámy dveří v oblasti oken, patřící technicky do automobilové prvobytně pospolné společnosti. Nechápu, jak tento vrchol nevkusu můžou zákazníci tolerovat. Že by se zrovna s novou i30 blýskalo na lepší časy?
Rozbalit vlákno
0
10. 8. 2016 19:32
A kde je to BMW?
Na to aby som tam videl BMW treba asi vela vypit. >:-[] Mne tie zadne svetla pripominaju najviac novy Opel Astra Sport Tourer. Sice trochu iny tvar ale podobna grafika.
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2016 08:34
Re: A kde je to BMW?
Já vzadu vidím jenom FHY, ale i tak, není to podobné ničemu a všemu zároveň. Auta jsou si podobná, protože to jsou auta. Jiná věc je primitivní kopírování Made in China.
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 23:39
i30
nova i30 moze byt nakoniec este velkym hracom v nizsej strednej triede v eu ... zatial to vyzera velmi dobre... kukadla uz nie su take obrovske ako u tvarovo prezvejakeho predchodcu ... naopak su krajsie a mensie a celkovo auto posobi ostrejsimi a modernejsimi rysmi .... toto je uz skutocne krasny dizajn... moderny, elegantny a stylovy.... pripomina mi to styl astry.... ktora tiez perfektne sklbuje eleganciu, hranatejsiu modernost a styl do jedneho jednoliateho celku ... :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2016 11:38
Zadní světla
Zadní světla jsou převzatá ze SEAT Leon... :-)
https://www.google.cz/url?…
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
11. 8. 2016 12:23
Pro autora...
Honzo, vim, ze ti Hyundai lezi v zaludku, ale takovou snusku nesmyslu, mirnou evoluci pocinaje a podobnosti s BMW konce, jsem tady uz dlouho necetl. Ale mozna to nebylo zamerem, nechci krivdit. V takovem pripade hodne rychle navstiv ocniho... ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Honza Mička
11. 8. 2016 13:35
Re: Pro autora...
Zdravím,

podle komentářů diskutujících nová i30 připomíná více modelů, osobně ale v zadních světlech vidím BMW 1 a taková maska chladiče už přece přišla s faceliftem. Proti Hyundai nic nemám, rád bych je někdy zase otestoval, není ale možnost...
Avatar - Katikakus
11. 8. 2016 16:56
Re: Pro autora...
A divis se, kdyz uz v nazvu clanku podsouvas, ze kopirovali? Schreyer to opravdu nema zapotrebi a podobna vyjadreni jsou hloupa. To ze je to v zdejsich diskusich temer narodni sport intelektualne nesmelych prispevatelu vime take oba, takze tim argumentovat nejde.
11. 8. 2016 21:02
Re: Pro autora...
Je hanba, že ACZ si nevie požičať Hyundai na testovanie a čaká na rozhodnutie zastúpenia, ako kura na flus.
P.S. A možno je to celé zámer, aby nemuseli testovať Hyundai vs Škoda a priznať porážku škodovky.
Avatar - Emel
11. 8. 2016 22:59
Re: Pro autora...
Nepůjčovat auta na testy je volba Hyundai. ACZ by si ta auta mohlo asi obstarat i jinak, ale... na jejich místě bych asi taky nechal Hyundai vydusit, pokud si myslí že je lepší že se o Hyundai nepíše, je to jejich boj.
12. 8. 2016 11:05
Re: Pro autora...
tak zatial sa vydusilo len ACZ, kedze uz aj ti zmierlivejsi prezentuju nazor, ze je ACZ tendencne. cim ACZ straca sancu nejake nazory a myslienky presadit. ak niekto chce vidiet test na i30, je na nete plno moznosti. v tomto Hyu nijak nestraca postojom ACZ. naopak straca ACZ, ked jeho alternativy su navstevovane castejsie.
Avatar - Emel
12. 8. 2016 19:04
Re: Pro autora...
Kdepak, ta blokáda je mnohem širší, třeba na autoforum.cz je poslední test Hyundai taky starší než tři roky, Svět motorů si myslím jednou to auto sehnal nějak bokem. Podle mě tím tratí Hyundai - sejde z očí, sejde z mysli.

ACZ tu není kvůli prosazování myšlenek, ale kvůli vysoké čtenosti a příjmům z reklamy.

i30 tím asi tolik netrpí, to se dokázalo zapsat ještě předtím jako slušné auto za dobré peníze... ale řekl bych, že to hodně poznamenalo i20. Neřeším teď jenom statistiky, kde v téhle třídě reexporty vládnou, ale prostě i normálně na silnici těch nových i20 jezdí málo, kupátko se nechytlo vůbec, nějaký ten i20 Active jsem snad taky ještě neviděl.
11. 8. 2016 13:06
čím dál hůř
Nejpěknější i30 byla ta původní korejská (podle mého vkusu). Potom už to bylo přetvarované. Ten zlom linie u předního zrcátka je hnus a teď tato maska, tak to je také hnus. A celkově Hyundai je po stránce kvality nejhorší auto, které se potuluje po evropských silnicích. :-(
Rozbalit vlákno
2
11. 8. 2016 17:45
Re: čím dál hůř
Náš naprostou pravdu, ale zase má bájný "H-faktor"! >:D >:D >:D
Avatar - Emel
11. 8. 2016 23:02
Re: čím dál hůř
Když chceš rodinný kombík, tak i30 s víceprvkem a GDI, s tempomatem a klimou a tak je za peníze, za které konkurence není. Za 350 koupíš auto, kterému nic zásadního nechybí.