Světovou premiéru si v Ženevě odbývá hybridní verze nové generace Lexusu LS. Pohon si tato varianta vypůjčila z kupé LC 500h, prezentovaného v loňském roce.
ale na ten dizajn si asi nikdy nezvyknem. Predaje ukazu ci to bol spravny krok. Mozno je to blbymi fotkami, ale vzadu to nevyzera tak priestranne ako by razvor naznacoval.
No podle obrázku to vypadá, že je motor přímo nad nápravou. U BMW mi přijde, že jsou motory víc vzadu.
Jak píšeš- ještě že má člověk možnost volby- to oceňuji zvlášť s ohledem na vnější design.Uvnitř je to daleko lepší, až na ty halucinogení dveře.
Po tolkych rokoch cakania som dufal v ovela viac, nez len toto. Napriklad, ze
Toyota Research Institute sa hecne a uz uvedie do prevadzky svoje systemy. Guardian tu uz davno mal byt.
/irony on/
A hlavne, som rad, ze maju konzistentny naming a LC 500 a LS 500 su totozne motorizacie.
/irony off/
Totozne oznacovanie/nazvoslovie/nomenklaturu, ty naming :-) Nechcem prilis rypat, ale mysliet si, ze pouzivat v slovencine anglicke vyrazy je cool/in alebo odborne, je :no: /no-go :-)
Dakujem za rychlokurz rodneho jazyka :-) Ono sa ale stava, ked hovoris cely den cudzimi jazykmi (kludne viacerymi), ze si na to spravne slovenske nespomenies.
Som ten posledny, co ma potrebu byt cool/in. Nemam 5 rokov :-) Ale kludne ryp, mne to nevadi.
lebo provokativna cast textu sa tu posudzuje skor ta cast v slovencine, nie ine jazyky! ;-)
( pravdu mas, ze po dlhom cakani clovek ma velke ocakavania...)
Ono ani neslo o velke ocakavania. Po rokoch vlastnenia Lexusu som zistil, ze Lexus si ide vlastnou cestou a v istych pripadoch som aj rad. Ale ruku na srdce. 11 rokov je dlha doba na vyvoj novej generacie. Napriek tomu neprisli s nicim, co by ich posunulo pred konkurenciu, prip. nejak odlisilo. Okrem "povinnych" zalezitosti typu kvalita, hybrid a tak. Chyba mi tam nieco navyse. Generacia dozadu prisla automatickym parkovanim, to nikto z D3 nemal (resp. LS bol uplne prvy model, co takou funkciou disponoval). Teraz nic "extra" LS nema. Nic proti zachranenym chodcom, samozrejme >:D Preto to sklamanie.
Dufam vsak, ze az bude LF-FC v produkcnej verzii, tak to napravia.
ja som tiez kedysi mal osobnu skusenost so zubarskym kreslom vzadu a pekna novinka boli aj zaujimave reflektory a high end pana Levinsona. Preto samozrejme su ocakavania namieste :-!
Tu v Europe sice nema az taky cveng, ale dufam, ze to bude fajn auto :-!
viem, sledoval som to kedysi a aj jeho pokusy pod inymi nazvami ( nemyslim to LG >:-[] )
ale v Lexuse to kazdy pozna pod jeho menom, preto som to takto spomenul. :-!
Je tu novej 10° automat, má mít nejlepší odhlučnění interiéru = tomu se dá spíš věřit, má celosvětově první systém intuitivní detekce chodců = nejen brzdí jako ostatní ale chodci se zvládne i vyhnout, má pneumatický odpružení s funkcí nástupu = auto se zvedne a rozevře polštáře sedačky
Tak ja so zmeny NiMH na Li nejak nadšený nie som. NiMH sú veľmi stabilné a do auta kde je iste riziko ich rozbitia sú preto vhodnejšie. Pre mňa to bol pri výbere hybridu dôležitý aspekt. Ale je možné, že sa nehnali za objemovou hustotou a separátor je pevnejší ako v typických Li batériách.
Absolutni souhlas! :yes: Staci pohled na vyplne dveri a clovek pozna, ze tohle auto hraje jinou ligu.. Asi zacnu pracovat pro Japonce, abych mohl mit japonskyho sluzebaka.. :-)
Neřekl bych, Panamera sebou vláčí metráky baterek aby měla nějaký dojezd na elektro a mohla vykázat spotřebu 2,9 l/100. To na maximální výkon moc dělané není, pár koní navíc za metráky hmotnosti navíc dynamicky nic nepřináší, spíše naopak. Přesto je dynamicky zcela jinde než Lexus.
Rozdílu se nedivým, ten jenom konstatuji. Spíše se divím, že Lexus jde na trh v LS s přeplňovanou V6 a s tímto V6 hybridem, obojí s nevalnými výkony, když v nejvyšší třídě frčí dvanáctiválce nebo takový hybrid jako má Panamera proti kterým jsou ty šestiválce ať už bez nebo s baterkami docela chudé příbuzenstvo. A že by V6 byla kultivovanější než V8, tak o tom bych měl své pochybnosti.
Nevalnými výkony? Ty nejsilnější verze se skoro neprodávaj = u žádný značky. Navíc [odkaz]
Na stejný nový architektuře stojí kupé LC = to nabízí atmo V8 477 koní [odkaz] = moh by bejt i tady ale zvolili jinej přístup
Jestli ti výkon přijde nevalný = zkus si uvědomit co nejvýkonnějšího si řídil
Ale nic proti [odkaz] :-)
Jo uvnitř bude jednoznačně tišší i když je to jen V6 = zapomínáš že porovnáváš auto úmyslně konstruovaný jako nejkultivovanější a V8 která je vůbec nejvýkonnější v nabídce supersportovního Porsche
To samý platí pro spotřebu = s Porsche možná v laboratorních podmínkách pujde dosáhnout těch 2,9 ale v reálu budeš jezdit za násobky = a nic proti. Spotřeba Lexusu bude víceméně odpovídat
Filozofie značky je prostě odlišná od honů za výkonem D3 = díky tomu je taky co do spolehlivosti strčí do kapsy. Jak už sem psal co se konstrukce týče: Je dobře že je na výběr ;-)
Ano, nevalnými. Nevím proč sem dáváš odkaz na špičkové BMW s dvanáctiválcem s kterým se Lexus vůbec nemůže ani vzdáleně měřit, protože proti němu nemá vůbec co postavit.
Jednoznačně tišší? Tys v těch autech měřil hlučnost? Dej sem výsledky, jinak to co píšeš je jen zbožné přání.
Porsche si nikdo nekupuje kvůli laboratorní spotřebě, ale kvůli tomu, že existuje řada měst, kde je nebo brzdy bude zakázaný vjezd spalovacím motorům a majitelé zajímá jediné, vjezd do centra na el. pohon při současném zachování špičkových parametrů auta a to splňuje právě ta Panamera.
A ke spolehlivost, tady vidím, že je na tom Porsche na chlup stejně jako Lexus, přestože má skutečné motory s adekvátním výkonem luxusní třídě a ne podměrečné uškrcené motůrky.
[odkaz]
Co na tom V12 nevíš? Jak sem napsal: sou fajn ale za prvý se vpodstě neprodávaj a za druhý viz odkaz nárůst ceny je tak obrovskej = že se vpodstatě neprodávaj ;-)
Jak zbožné přání? Tak to vždycky bylo = ty seš na planetě novej?
A těžko můžu dát výsledky u novinek který se eště neprodávaj :-)
Většinu aut si nikdo nikde nekupuje kvůli laboratorní spotřebě = nejsem papírovej porovnávač píšu o realitě: Tys zmínil 2,9 litru = a stejně jako já víš že tak nikdo jezdit nebude. Doslova nikdo
Lexus hybridy docela fungujou = fakt jezdíš za rozumnou spotřebu. Byl sem u sázky že s Aurisem hybrid nejde projet Praha za slibovanejch 3,5 litru. No od Louwmana vedle D5 přes celou Prahu až nahoru do Bohnic = to fakt de
JD Power neni o spolehlivosti je to index spolehlivosti zákazníku [odkaz]
Podměrečné uškrcené motůrky? To už je fakt fanatismus = tak čim nejsilenějšim si v životě jel? ;-)
Výkon bych si představoval na úrovni konkurence a to včetně jeho kultivovanosti a podání, tedy vrchol třeba ta V12 jako u BMW nebo když mít jako vrcholný model hybrid, tak na úrovni té Panamery.
Takže hlučnost jenom odhaduješ na základě nějaké blíže neurčené minulosti. Tak si najdi staré testy, kde se hlučnost měřila, třeba LS600h vs Audi A8 4.0 TFSI na AMuS, obě auta měla vnitřní hlučnost plus mínus 1 dB, spotřeba stejná, dynamika Lexe slabá.
Vehicle Dependability je spolehlivost aut nikoliv zákazníků. Nevím co by sis pod spolehlivostí zákazníků představoval, počet operací, věk dožití nebo co jako?
Nechápu to tvý: včetně jeho kultivovanosti = v tomhle je od první generace králem právě LS
Výkon konkurence je třeba 155 kW v A8 = takže znova: kolik konkrétně?
Co to je blíž neurčitá minulost? Kultivovanost motorů LS začala známym hrnkem na motoru Lexusu LS 400 = před 28 lety [odkaz]
Vidim že spolehlivost motorů Porsche vs Lexus ti vzala slova ;-)
Porsche ale neni problém i když už trochu neni co bývalo. Problém sou ty co se honěj za těma výkonama který by tě uspokojili = fakt špatný je to u Audi a BMW
Tvá odpověď na vysvětlení co to je JD Power je skoro dokonalá :yes::-)
Dokonalejší už může bejt jen pravdivej údaj s čim nejvýkonnějšim si jel ;-)
Šestiválec V6 nikdy nebude kultivovaný jako osmiválec, o dvanáctiválci nemluvě, ten je úplně někde jinde.
Konkrétně je konkurence někde mezi 600 a 700 hp u vrcholných motorizací, Lex je daleko pozadu.
JD Power Vehicle Dependability.... je prostě hodnocení spolehlivosti aut, nikoliv zákazníků jak si se snažil podsouvat.
Obecně? Jo. Ale něco jinýho je úmyslně na kultivanost stavěnej motor i auto = vs na maximální výkon. Pokud ti de o realitu = nebude to velkej rozdíl. Velkej rozdíl je naopak pojetí těhle dvou aut = i jejich pohonů, ale to už sem psal. I když to odmítáš = je to úmysl
Vrcholný motorizace se vpodstatě neprodávaj! U žádný značky! A viz odkaz ten cenovej nárůst + nárůst provozních nákladů + vyšší propad ceny jen za pocit že máš tu nejvyšší verzi je tak obrovskej že do toho většinou nejdou ani fakt bohatý lidi
Je to hezký pro porovnávače čísílek = a je dobře že i dneska existujou V12. Ale stejně tak už je nepoužívá Jaguar kterej je měl myslim dřív než celá D3 = prostě už sou jen třešinka
U Lexu udělali novou platformu nejtužší v jejich historii a technicky velmi příbuzný kupé má výkonnější motor. I tam šli jinou cestou a nabízej atmosféru = logicky trochu nižší výkon. Představ si že pro někoho je to i plus
I když [odkaz] se mi hodně líbí tak kdybych tenhle rok měl koupit jedno z nich = radši pujdu do poslední atmosféry
700 hp už je strašně moc, to patří do [odkaz]
Hele s tim JD Power to hraješ nebo fakt.. >:-[]
S čim nejsilnějšim si jel se asi nedozvim = ale 421 koní a 600 Nm je prostě málo :-)
V6 nikdy nikdo neodladí na úroveň třeba té V12. Takže nějaké stavění V6 na kultivovanost je chiméra, z šestiválců může být kultivovaný pouze R6 a ten Lexus nemá. Takže se mohou stavět klidně na hlavu ale V6 nikdy nebude špička kultivovanosti.
Vrcholné motorizace se samozřejmě prodávají a dělají image značce/modelu. Kdyby se neprodávaly, tak Rolls nebo Bentley už dávno zkrachoval a BMW by dávno ukončilo jejich výrobu.
Jestli neumíš anglicky, tak si nech přeložit metodiku JD Power, je to prostě index spolehlivosti aut, nikoliv index spolehlivosti zákazníků.
V12 sou dva R6 na jedný hřídeli = a ve vyváženosti je lepší R6 než V6 ale jo vyváženost V12 je dokonalost sama :yes:
Bohužel cenově naprosto mimo = a je jen otázkou pár let kdy se jejich podíl eště zmenší až zmizí jako u Jagu
Vrcholné motorizace image dělají což o to = ale podíl prodejů na nabídce motorizací je jednotka % = vpodstatě se neprodávaj ;-)
V Rollsu budou asi eště dlouho, teda snad = my se ale bavíme o naprosto jiný cenový kategorii
Hele to s tim JD Power = je to o spokojenosti zákazníků = ne objektivní tabulka spolehlivosti! Tabulku spolehlivosti motorů sem ti dal = asi víš proč na ni nereaguješ. Lexus je spolehlivější než Porsche. Audi a BMW který se honěj za výkonama který tě uspokojujou maj spolehlivost doslova tristní, tragickou fakt ostudnou :-!
Jestli V12 zmizí za pár let nebo nezmizí je úplně jedno. Tady a teď prostě konkurence V12 má a bude mít minimálně jednu další generaci a když nemá V12, tak má alespoň V8, v případě Panamery i v hybridu. Proti těmto pohonům nemá Lex vůbec nic, to je prostě holá skutečnost.
No tak proste Lexus v nema V12 ..... hold keby si vlastnil japonca ...napriklad Toyotu alebo Lexa pochopil by si ze nerobia auta na dvihanie si papieroveho ega ale jednoducho robia auta pre co najvyssiu uzitkovu hodnotu ....Tvoje uvazovanie je mat tam 12 valec , mat tam aspon 8 valec ....to iste mat v diesli ....a k tomu moznost milionov koloniek na vyskrtavanie vybavy .....Japonec na to ide logicky ...... s segmente akom je napriklad LS ide o co najvyssie pohodlie , spolahlivost a ano aj pomerne silny motor ....vsetko toto spolna so spominanym V6 aj v hybride aj s turbom.Tym inzinierov v LEXUS robil vyvoj na 2 motorizacie = vsetky mozgy pracovali na dvoch motorych ktore vysperkovali k dokonalosti ...usetrene naklady na vyvoj , vyssia spolahlivost , lepsie zhodnotenie investicii...naproti tomu take koncernove audi ...ma co ja viem 6 motorizacii ani jedna nieje dotiahnuta do konca lebo jednoducho 6 spickovych motorov na jednu vlajkovu lod nikto nedotiahne do dokonalosti ...... kazi sa to jedna radost ( osobna skusenost ludi z blizkeho okolia) ale ego neskutocne lebo mame aj V12 ....... co natom ze nespolahlive , neefektivne ( vyrabat tolko motorov) .....ale europana sme uspokojili ...a este ked si moze dlhe hodiny odskrtavat zoznam priplatkov paraaaaada ....kazde auto z linky ide inak nakonfigurovane ...co potom ze kvalita a spolahlivost biedna .....koho trapi ze BMW a mercedecy maju problem s elektronikou >:D ....V12 je sice fajn ale kvoli par stvokam predanych kusov sa to absolutne neoplati ani vyvijat ani vyrabat ;)
Nemyslím si, že kupce v luxusní třídě nějak enormně trápí nebo zajímá co největší spolehlivost, tam se kupují auta na 3 nebo max. 5 let a to je doba po kterou vydrží bez vážných poruch jakékoliv auto. Spolehlivost trápí možná kupce malých, levných aut, kde lze předpokládat, že si někteří sociálně slabší kupují auto s cílem co nejdelší doby užívání a velkého nájezdu km, ale to jistě nejsou kupci luxusní třídy. V luxusní třídě naopak rozhoduje to, co ty označuješ jako hlouposti, dokonalá konfigurovatelnost od libovolné barvy, přes libovolné obložení interiéru až po libovolnou motorizaci. Luxusní auta se nekupují jako margarín v sovětském magazínu, jeden typ a ber nebo neber to je způsob, který v luxusní třídě nefunguje.
421 koní je prostě jednak málo ve srovnání s výběrem jaký má konkurence a druhak ústup Lexe od V8 k V6 je krok špatným směrem i z hlediska kultivovanosti a nenucenosti podání výkonu tak důležitých vlastností právě v luxusní třídě. Zbývá už jenom následovat Volvo a do luxusní třídy dávat jako vrchol čtyřválce, od V6 už je k tomu jenom malinkatý krůček. Pokud tomu někdo chce tleskat, tak prosím, nějak mě to neruší, ale já tomu tleskat určitě nebudu.
No a? Odvozený kupé ho má = snadno může bejt i v LS. Uvidíme jestli časem..
Jestli v kupé zůstane atmo verze a do LS časem dorazí se soft turbem = určitou logiku by to mělo. Ale prodeje V12 sou totálně mizivý a V8 je dneska taky už spíš pro pocit než pro reálný využití
Lexus V8 dělá = eště jinou V8 dává do velkejch SUV = ty se sem ani nevozej
V8 se dneska už prodávaj okrajově i u D3 = prostě to už výkonově neni zapotřebí
Spíš by mě zajímalo tvoje pojmenování těch 155 kW v A8 = fakt že jo ;-)
Nic proti V8 v běžnejch autech ale dneska patřej už spíš sem [odkaz]
Snadno může být = ale není.
155kW v A8 ti nikdo nenutí ani nikdy nenutil, je to nebo spíše byla to možnost, protože dnes se už dávno neprodává, nejspíš tato slaboučká motorizace měla prodeje jako Lexus LS v Evropě.
Před časem sem na delší cestě vyzkoušel 350d od Mercedesu = proti vyhoněnejm Audi a BMW naftám spíš opovrhovaná slabota. Kdo tvrdí že potřebuje a hlavně je schopnej využít silnější motor na 99% kecá
Výkony který nabízí 2 verze novýho LS sou pro ježdění víc než postačující = fakt by mě zajímalo čim jezdíš když ti tohle přijde málo. Auta jako [odkaz] nebo [odkaz] sou super ale jde o naprostý bonbónky s menší prodejností než má ten Lexus = a to už je co říct >:-[]
LS nabízí přesně co má = ne čtyřválce jako konkurence od D3 a ani absolutní vrchol v podobě V12. V8 nabízí odvždy a v dost modelech i teď. Jak to bude časem s teď představenym LS jestli nějaká pohonná jednotka přibude uvidíme = narozdíl od tebe současný motorizace nevidim jako zoufale podškrcený a naprosto nedostatečný = hlavně protože takový nejsou :-)
A teď hoď svuj popis těch 4válců ve vrcholnejch modelech Audi a Mercedesu = to musíš ;-)
Ale viz technicky spřízněný kupé na stejný nový platformě = neni to technickej nedostatek. A funkční narozdíl od tvejch představ taky moc ne = i kdyby bylo v nabídce většina prodejů probíhá jinde = bohužel, ale tak to prostě je. U všech značek
Viz to BMW 850i = a co teda řikáš 155 kW v Audi A8?
Zabudas na fleetove emisie. Toyota nezacala s tymi fukanymi V6 nahodou. Mrkni sa na fleet emisie jednotlivych automobiliek a pochopis. V EU je Toyota, Peugeot/Citroen, Volvo a Nissan-Renault na tom najlepsie a VW, BMW a Fiat najhorsie. Aby to splnili, musia ist cestou nizsich objemov a turba. VW zase tlaci 1.0TSI, aby mohlo mat V8. Otazka je dokedy. Tym neobhajujem absenciu V8 u Lexusu. Sam som osobne nastvany, ze LS V8 nema, ale s tym uz nic nenarobim. Ma miesto toho vyladenu V6 a dve turba. Vykonu tam ma dost. Ale nie je to V8 atmo, ktore je bez debaty super a v kombinacii s HSD je to priam dokonale.
Mozno ale nakoniec Lexus vsetkych prekvapi a ten motor, o ktorom sa suska uz nejaku dobu, ozaj dorazi. Mal by to byt novy 4L biturbo. Nevie sa ci V6, alebo V8. Ale mal by byt nahradou za 5.0L V8, co je aktualne v F modeloch.
Myslím, že fleetové emise nikoho z reálných kupců nezajímají. A zrovna Toyota s Lexem mají ideální pozici prodávat osmiválce nebo dvanáctiválce, protože v luxusní třídě prodávají v Evropě absolutní minimum a obrovské počty malých aut od Toyoty udělají daleko lepší průměr než třeba u toho Merce, který malá auta prakticky nevyrábí nebo jen v zanedbatelných počtech.
Realny kupec ma zvycajne velmi subjektivny/sebecky a uzky pohlad na vec. Dalsi problem Toyoty a Lexusu obecne je, ze jej modely su globalne, takze V8 kvoli niektorym trhom im nedava zmysel. Nehovoriac o tom, ze Toyota/Lexus chce a splna limity CO2 s vyraznym predstihom. Koniec koncov ide v prvom rade o prachy. Pretoze do roku 2019 mas €5 za prvy g/km nad limit, 15 za druhy g/km nad limit, €25 za treti g/km nad limit a stvrti a kazdy dalsi g/km je to €95. Od roku 2019 je to €95 od prveho gramu. Take S63 AMG je uz teraz za 4 miliony a po 2019 to auto bude na nezaplatenie. Asi doslova...
Fleetový emise samozřejmě zajímaj = v zemích kde se Lexusy prodávaj. U nás samozřejmě zatim ne
Lexus má v nabídce víc V8 a ten V8 5.0 i v kupé na identický architektuře = nebyl by technickej problém ho strčit do novýho LS. Jestli do LS časem krom vodíku přibude další V8 uvidíme ale dneska už i V8 plní funkci co donedávna V12
Výkony se posunuly a dneska to co nedávno V12 zvládá hravě 6tiválec = viz ve svý době skvostný sportovní BMW 850i mělo 220 kW = ty dneska ohrnuješ nos nad výrazně vyšší hodnotou ne ve sportovnim kupé ale v komfortnim sedanu
Přijde ti že tenhle hybrid má podškrcenej motůrek = tak co těch 155 kW v Audi A8 = tomu řikáš jak?
Že se výkony posunuly je zajímavé pro sportovní auta, kde nejde o kultivovanost. Naopak luxusní třída je přesně ta parketa, kde mají víceválcové motory stále své místo, protože V8 se může V12 vyrovnat výkonově, nebo jej i překonat když použije přeplňování a V12 zůstane atmosférický, ale kultivovaností jej nahradit nedokáže. Totéž platí pro V8 vs. V6 a pro V6 vs. R4. Takže ano, Lexu chybí udělat poslední krok a vrazit do LS jako vrchol R4, protože dostat z R4 výkon který dává V6 v LS500h není dnes žádný problém, Volvo umí dokonce daleko větší systémový výkon s R4 než Lexus s V6. Problém je, že na osmi a dvanáctiválce konkurence to nestačí ani výkonově, ani kultivovaností.
Jsou samozřejmě nezajímavé, protože každý si může vybrat co se mu líbí a podstatné je, že oba nabízí 6,8 i 12 válce a s daleko vyššími výkony při nesrovnatelně lepší kultivovanosti.
Je docela legrační poukazovat na R4 u Merce nebo Audi, které nabízí stále dvanáctiválce a na druhé straně slepě obhajovat dowsizing Lexe z V8 na V6.
Za extrém považuju tvý šílení z naprostý výkonový nedostatečnosti novýho LS = a furt čekám na popis těch R4 v A8 a S-Klasse = připomínám že slova podškrcený nedostatečný a nekultivovaný sou už zabraný :-)
Že pohony všech Lexusů LS byly za posledních 28 let 5 generací vzorem kultivovanosti a vozy odhlučnění = tys nějak došel k názoru že odteď to bude jinak
Jo a zabraný je i naprosto a zoufale = tak a teď můžeš k R4 který A8 i Skláda měly už v minulejch generacích :-)
Tupej downsizing kterej došel do tříválců v relativně velkejch autech je totální blbost = palec nahoru Toyota Yaris GRMN
Výkony který nabízí hybridní i nehybridní V6 sou naprosto v normálu = odpovídaj nejprodávanějšim verzim D3. Tam sice asi v naftě ale to je fuk
To že špičkový sedany kde bylo první myslim Maserati Quattroporte nejdřív postupně vystoupaly z V8 na V12 ale celkem rychle výkony těch V12 dohnaly V8 a dneska už i V6 je prostě realita. Uvidíme jestli do LS přijde v pár článcích zmiňovaná V8 turbo. Atmosféru V8 a to jednu z posledních v nabídce dali i do nový platformy = do kupé. Jestli do sedanu daj turbo verzi fajn = ale základ prodejů bude asi hybrid, vrchol nabídky neni nejprodávanější nikde
Porsche a Lexus maj silně jinou filozofii = a platí to i pro to co srovnáváš ty = Panamera spojila hybrid se Turbem S = tim nejvýkonnějšim co má
Lexus je často cenově pod D3 = ty srovnáváš s Porsche který je naopak nad D3. Servisní náklady za 10 let má Lexus dokonce drtivě pod D3 [odkaz]
No a na závěr už jen ten bonbónek = když ti pohonný jednotky LS přijdou skromně až slabě = co R4 v MB a Audi = připomínám že tam byly už v minulejch generacích :-)
Taky ses proti nim takhle bouřil? ;-)
S tebou je sranda, za zvýšení obsahu o dvě deci u Yarise dáváš palec nahoru (nic proti) ale ubrání dvou válců a 1,5 litrů objemu u LS obkecáváš jak Ovčáček kocovinu svého šéfa.
Proč bych se měl bouřit proti R4 v MB a Audi, když to nejsou jediné motory v nabídce? Kdyby to byly jediné motory v nabídce, tak by to byla ostuda, když je nad nimi hromada dalších víceválcových motorů tak je to zcela nezajímavé, když někdo má dvanáctiválec tak ať si pro mě za mě začíná třeba na tříválci, nikdo mě nenutí si ho kupovat. Problém u Lexe není V6 sám o sobě, v nabídce být může, problém je, že to je vrcholná motorizace a jako vrcholná motorizace je to prostě skromné a slabé.
S [odkaz] je náhodou sranda! A okecávač je skvělej :yes: >:-[]
Teda bylo by lepší kdyby ty scénky nepředváděl na Hradě a měl šou v nějaký televizi ale prča to je ;-)
Sranda je že to furt nechápeš: Rozdíl mezi tříválcem s vypínánim jednoho válce [odkaz] a GRMN budeš v reálu cejtit daleko víc než plynulou jízdu luxusnim sedanem s různejma motorama = kde v Evropě většina volí spíš naftu = než benzínovej V12 nebo V8. Neřikám to rád ale i ta nafta může bejt odhlučněná že to málem nejde poznat = myslim při jízdě 130kou po dálnici. Tvrdý smutný ale takovej je prostě reál = a to sem velkej nefanda dieslů
Kritizuješ motorizace který budou při reálný jízdě nejspíš víc než dostatečný = reálně zcela odpovídající tomu s čim se většinově prodává konkurence. No vlastně ne = konkurenční nejprodávanější nafty sou slabší
Navíc časem asi bude to V8 biturbo [odkaz]
Já mluvim o praxi = reálnej rozdíl je spíš o pocitu = těch 600 a 700 koní o kterejch bájíš dovede využít tak 1% řidičů = odvždycky sem byl optimista :-)