Možná je Vlček dobrý ředitel, ale proboha nenechávejte ho mluvit, to je fakt děs!
"polovina kupujících Kodiaqu ještě neměla škodovku"...... "a navíc zbývajících 50% už někdy mělo škodovku"
"potřebovali jsme dostatečně výraznou změnu, abychom zdůraznili nové technologie" - jo, to je dobré vysvětlení čtyřoké oktávky- protože chytré telefony.
Vím, že mě nikdo nenutí, ale číst si Vlčkovy výplody, za to by měli lidi dostávat zaplaceno.
ne a opravdu ne...
všichni zakaznici prémiového segmentu se muzou pretrhnout, aby si koupili tiguana po bouracce.
ta snaha budit dojem je tak uporna, az je mi z toho na zle...
jj
Šmarja Šáde ty seš v krachu?? Vyhoď te ho už někdo, dyť je to jak ze základní školky ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D:yes:
takto to ale neřekl...
... protože první polovina (což jsou navíc z větší části majitelé MB GLE, BMW X5 a Audi Q7) chce Kodiaq, aby konečně už taky měla svou první Škodovku. Druhá polovina pak chce Kodiaq, aby měla doma co nejvíce Škodovek (rozuměj nekupuje Kodiaq místo Superbu, nýbrž k Superbu).
Pokud jde o čtyři oči, tak taková Toyota Mirai je také divná. Nová Octavia se svými konektivními hypertechnologiemi proto musí být hyperdivná. Zákazník to očekává, zákazník si to žádá.
No a presne tak to ma soused. Jezdi superbem, jeho zena vozi do skolky decka rok starou Fabii, dostane Kodiaqa, protoze chce pro decka bezpecnejsi auto a Fabca pujde do sveta.
Ja osobne kupuju kodiaqa jako nahradu za odchazejici Octavii, potrebuju neco vetsiho.
Ja myslím, že to nevybočuje z rámca PR kecov, ktoré sú vždy trochu mimo reality. A na všetkých podobných vyjadreniach manažérov automobiliek sa dá pobaviť, každý druhý mainstream má auto, ktoré sa "vyrovná prémii" a hlášky o tom, že "majitelia prémioviek sa zaujímajú o Kodiaq" je z podobného súdka.
Objektívne ale je pravda, že Kodiaq vzbudil najväčší záujem za posledné roky a salóny Škody sú vraj plné ako reálnych záujemcov, tak i očumovačov Kodiaqu.
Jen ty novináři sou slepý a tak mimořádný auto nedali ani mezi letošní finalisty = ani v Evropě ani do světovýho auta roku = a teď kdo má pravdu PR kecy ředitele firmy nebo? :-)
na fotce má spíš výraz šílence, který ještě nepochopil, že většina majitelů prémiových
aut neumí slovo Škoda ani pořádně vyslovit natož, aby si jí koupilo....
Asi jak kde a kdo. Bývalý šéf v německu služební MB GLS, jako soukromé auto: MB G a SLC (pro radost), jeho žena Š - Yeti. Určitě tu jetynu nekupoval proto že by neměl třeba na Q3.
Lepší netvrdím ani on ne. Ale jeho slovy:"Dobré auto za dobrou cenu." Ta cena je i tak o stovky až tisíce eur vyšší než v ČR. A už to prostě stojí za zvážení zda dát + x peněz navíc za Audi nebo x peněz za škodovku¨. technický základ je +/- stejný (platforma, motory atd) jen škodovka díky hierarchii v koncernu nemá poslední výkřiky asistenčních systémů. Respektivě je dostává o pár let později.
Škodovka už prostě není popelkou co se podbízí jen cenou. ostatně před 10 lety škodovky jezdily v německu takřka jen na východě, nyní už je to řekl bych 1:1.
Kodiaq jsem si vyzkoušel taky a z blogu spousta ví, jaká další auta jsem zvažoval. Jako pracovní náčiní mě to auto nijak neuráželo a v některých aspektech mě donutil uvažovat stylem "má opravdu smysl připlácet za dražší a prestižnější" než očekávané "vždyť je o tolik levnější, tak co".
Tvrzení pana Vlčka naráží na jednu důležitou bariéru. Kodiaqa si nevybereš, neobjednáš a nezačneš do dvou-tří měsíců jezdit. Chceš-li cokoliv nad rámec, pak budeš čekat a čekat. To ve chvíli, kdy prémiová konkurence, která je na skladech v ČR stojí podobný peníz neobstojí.
Tudíž bych klidnil tyto PR povídačky a mluvím jako někdo, kdo by si sám před sebou a za své uměl obhájit koupi dvou místo jednoho zabiju dvě mouchy jednou ranou a nebudu se nijak cítit v montérkách špatně.
Na to, že Kaďák ubere korejské konkurenci (jak SF, tak Sorento nejsou vůbec špatná auta) spíš než jakékoliv prémii (včetně švédské) bych vsadil poslední kačku. Což je jen deklarace faktu, o kolik později ŠA na trh větších SUV přišla, než důkazem její jakékoliv myslitelné nadřazenosti.
Tak někomu uberou určitě, uvidíme, jak to bude s dodacími termíny, pokud to bude podobné jako s Atecou, poohlédne se dost lidí jinde. Jinak je klidně možné, že chce někdo Kodiaqa místo Superba, proč ne...
Škoda Kvasiny má výrobní kapacitu pouze 160 tis. aut/ rok. V tomto roce, kdy skončí výroba krabicoidního Yeti a nový bude sdílet přes 80% shodných dílů s Atecou, vzroste kapacita na 180 tis. aut/ rok. Dostavbou závodu, který bude otevřen v roce 2018 se postupně zvedne výroba na 300 tis. ks/ rok. Takže se dá očekávat, že ještě přes rok nebudou termíny kratší. Auto Škoda si je dobře vědoma toho, že řada zákazníků jde raději jinam, než čekat takovou dobu, popřípadě si koupit jakousi skladovku a být spokojený. Jinde u atraktivních modelů to není lepší.
A nejen skladem. Premiova konkurence umí dodat auto vybavené individuálním programem do tří měsíců max. Samozřejmě jsou výjimky. Na SQ7 z důvodu fakt velkého (a pochopitelného) zájmu budu čekat půl roku. Ale to je extrém, způsobený exkluzivním lakovanim. Škodu nepochopím, proč nedokáže auta dodávat taky do tři měsíců
Zalezi co chces, nektery konfigurace si nevyzkousis ani ted, vsechny skladovky byly 4 valce zakladni verze nafta nebo benzin. Obe jsem mel na par dni pujceny. Ale kdyz chces lepsi, tak bud musis do Nemecka nebo objednat na slepo. Mas lepsi reseni?
Re: Octavia je střední, Superb vyšší střední a Kodiaq je pré
No, tak min. Octavia je na rozhrani nižší/střední,zvláště po faceliftu, kdy zase povyrostla, již jistě. Rozměry atakuje střední, rozvorem je o třídu níže.
Dost zjednodušené..Porsche není Audi.. ;-)
Maserati a Alfa Romeo prémie jsou...nyní v SUV.
Nově i Bentley...a bude Rolls..
Jeep je taky prémie..tedy ty TOP modely.. atd.
Lexus...Jaguar..
Na prémii si hraje třeba Ford Edge nebo všechny Volva..
Stručně a jesně! :yes: Když něco napíše znalec, stačí pár slov a každému je jasné, co chtěl říct. Perfektně jsi to zformuloval, argumenty jsou neprůstřelné a znalosti široké.
Já bych to přeci jen ještě trochu zestručnil, ale tím se nechci cpát mezi znalce tvého formátu!
Tak tedy- VW je předražená Škoda, Audi je předražený VW, Bentley je předražené Audi. Mě z toho plyne, že Bentley je ve finále předražená Škoda a s touto bombou se dnes můžeme rozloučit!
základ je vždy VW a z toho se vždy vychází VW je bod 0 0 0 0 a aby měli Češi radost, dali v Česku na VW placku Škoda, aby udělali radost španělům, tak mu ve španělsku říkají Seat, protože je v Německu Volkswágen naprosto obyčejný lidový vůz, tak aby si němec mohl koupit lepšího Volkswágena, Nelidový vůz nazvaly ho Audi a pozor to už je Prémie a nakonec aby udělayly i britům radost nechali Bentley na živu, není Bentley jako Bentley třeba Flying spur, je Audi A8 s nálepkou Bentley, pokud chce někdo skutečné a opravdové Bentley jezdí jedině v Mulsane, Bentayaga, je zas tak podobná Q7, tak to pro mě taky není moc Bentley i když je to skvělé auto
Je pravdou, že v koncerne sa zdieľajú platformy a aj pomerne veľké množstvo dielov, či už podvozkových, alebo elektronických, ale tvrdiť, že VW, je drahšia škodovka a Audi iba drahšie VW, to je už len sladká nevedomosť.
Pomerne dosť do toho vidím, a viem z vlastnej skúsenosti povedať, že to tak isto nie je. Už len samotný prístup konštruktérov z Audi a VW je priepastný rozdiel. Apropo jazdím už nejaký ten rok výhradne na koncernových autách, takže to aj z tej užívateľskej stránky viem vcelku dobre porovnať.
Wolksvágen nemůže být dražší Škoda, protože Škoda neexistuje. Škoda přestala existovat v 80 letech minulého století
Škoda je méně kvalitní Wolksvágen a Audi je logicky kvalitnější Wolksvágen, Audi je tak Luxusní, že mi přijde nelogické si kupovat Bentley, když už Bentley, tak pouze Continental Gt, nebo Mulsane, tyto 2 modely jsou nejvíc odlišné od všech ostatních Audi, podobné Audi není a ty ostatní Bentley jsou tak podobné Audi, že mi přijde hloupé je kupovat
svojim ponatim je to s kodiaqom podobne ako aj u sorenta... ktore tie uz berie nejakeho toho zakaznika nejednej premiovke ...
ved koniec koncov aj superbecko uz dokaze posobit masivne luxusne... a reprezentativne.... takze urcite dokaze zobrat tiez nejakeho toho zakaznika aj nejakej tej audine... nevidim na tom nic prekvaujuce... tak to proste chodi... auta su si hodne uz podobne... premia nepremia... rozdiely v tomto dnes uz nie su priepastne ako kedysi ked premia bola uplne inde ..... ved dnes taka zakladnejsia A4 sa da kludne porovnat so superbom... ziadny problem...
Superb dokáže pôsobiť masívne a luxusne, podobné je tej audine akurát tak veľkosťou a počtom kolies. Sa odvez v jednom aj druhom a uvidíš, že ten rozdiel nie je len v znaku na prednej kapote. A to platí aj pre VW, skrátka Audi je v koncernovej hierarchii oprávnene vyššie ako ostatné značky.
Tak korejské Kia a Hyundai by se rády srovnávaly se ŠKODOVKOU..ale jsou níže.
A Škoda zase nemůže vzhlížet k prémii..
Tak možná k Volvu , které je předražené , na techniku , kterou tam čínsko-švédští vlastníci mají.
Kodiaq je v základu za slušné peníze , ale TOP výbava je docela mazec.
Jinak průšvih faceliftu Octavie je zřejmý..90% lidí se nelíbí..ani naživo 8-s
octávia je průser století dalo by se to nazvat rok konece octávky,můžu být na sebe hrdý zažil jsem octávku od kolébky do hrobu...a kodiak to je taková krabice že se vlastní vahou sám zbortí jak je to vošizený a fórový klump...