Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
7
/
13
Prohlédnout znovu
Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
|
acz
Ferdinand Porsche vsadil na benzino-elektrický pohon, každý z až deseti přívěsů měl vlastní elektromotory, napájené osmdesátimetrovým kabelem
|
acz
Pozdější slavný konstruktér Porsche v pubertě elektrifi koval rodný dům ve Vratislavicích n. N.
|
acz
Fantazie Julese Vernea: jako tahač mechanický slon s parostrojem
|
acz
Rakousko- Uhersko nákup autovlaků subvencovalo, armáda pak měla soukromé soupravy k dispozici na cvičení i v době války
|
acz
Dobová terminologie označovala čtyřválcovou Pragu U jako „traktor“. Konstruktér František Kec volil kola s kovovými ostruhami pro lepší záběr.
|
acz
Stoletá nákladní souprava z Kopřivnice, všimněte si brzdiče (vpravo)
|
acz
V Anglii vyrobený AEC 8x8 Goverment Roadtrain ujel 1800 kilometrů za více než tři týdny...
|
acz
Hlavním motivem k novodobé renesanci autovlaků byla přeprava až 100 kusů dobytka současně
|
acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent
|
acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent
|
acz
Nadrozměrná souprava na sebe upozorňuje nejen cedulí Oversize, ale také dlouhým chvostem zvířeného prachu.
|
acz
Bez silničních vlaků by se dopravní spojení s odlehlými oblastmi nevyplatilo.
|
acz
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip