Ještě pár postřehů. Ten zadek přitrvrdíl, zhranatěl a docela mi svým výrazem připomíná Aston Virage/Vantage,Současně bych se vzhledem k tomu, soudě dle fotek, obešel bez chromové linky kolem světel.
Priznám sa že som nekritický koncernista* no z tochto auta mi tak nejak vykukuje prifúknutá A8 alebo Quattroporte . Auto je pekné nie však monumentálne , ale možno je to iba fotkami a na živo by sa mi podlomili kolená :-!
To mě to spíše připomíná QP než A8, tím výrazným tvarováním pontonu nad zadní nápravou. Monumentální podle mého názoru ani být nemá, na to je, nebo by měl být Mulsanne.
Málokteré auto má krásnější zadek než předek (neplést předek ještě hnusnější než zadek), vybroušené do dokonalosti. Tohle je prostě anglická pr_del, na velkou dálku půjd epoznat aristokrat, tak to má být.
Ale nemůžu se ubránit tomu, že z profilu vidím od střechy dozadu A8, asi ta linka přechodu zadní sklo-kufr, ta je A8ovská, nicméně krása
Mně osobně se Bentley nikdy moc nelíbilo (snad až na Bentley Speed 6 a 8), takový moc elegantní design. A navíc to není pravé sportovní auto, kvůli velké hmotnosti a necitlivému řízení. Je to auto které dokáže jet v naprostém komfortu 300 km/h po autobahnu, není to prostě auto které na okreskách chytneš pod krkem a budeš se bavit.
A mělo by snad být Bentley sportovním autem? Takové káry jsou přece především na lety po autobahnech. Na řezání okresek si navzdory všem těm PR kecům hlavně německých überautomobilek může koupit dvoutunové pětimetrové (a ještě lépe dva metry vysoké) auto jen idiot.
konečně ti, co mají problém vmněstnat sedačku i s potomkem můžou klidně spát, chyb to moc nemá, jen ta navi je furt jak ve škodovce dole a provedení kolem řadící páky přípomíná 6let starou a4, já ten koncern nemám rád ani tady, ale kdybych tvrdil, že se neohlídnu, tak bych kecal :yes:
Spíš mi přijde u auta téhle kategorie řadící páka jako přežitek, mohli to klidně vyřešit nějak jinak. Třeba jako u RR či Jaguaru.
Ta navigace dole je extremne neergonomicka, to šlo vyřešit daleko lépe. Celkově je posun v interiéru proti minulé generaci minimální. A větší inspirace interiérem Mulsanne by neškodila.
Ano jseš matlák, skoro každej článek je tady o škodovce a matláci jako ty o ní musejí tlachat i v článcích, ketrý nemají se škodovkou nic společnýho, probuď se...
Tak hlavně, že ty nepíšeš jinam. Více takových. Nevidím jedinej důvod, proč si neudělat srandu přesně z takových, jako ty. Takže trhá mi to žíly... A jestli tady na ACZ budou půl roku psát o kufru Octy, budu psát i já. Haleluja
V přední části jsem asi čekal trochu větší posun od současného Flying Spuru, ale vlastně si nemůžu stěžovat, špatně určitě nevypadá. Ale ten zadek se mi hodně zamlouvá. Bravo Bentley, takhle se mi to líbí! :-)
Také jsem byl překvapený, že v předu neproběhly zásadnější změny, nicméně mi to nevadí, protože přední část již ok byla. Dosavadní FS se mi vůbec nelíbil kvůli zadní části, kde byl protažený podobně jako Superb, takže trochu uměle.
Nějaké přehnané změny designu se čekat nedaly, když se žádné převratné změny neudály ani u Continentalu, z něho FS vychází, nicméně výsledek je si myslím znamenitý.
Nespraseno jak Conti GT, na ty přední buly ala čína se nedá koukat. Takto měl vypadat xicht i již zmíněného. Za mě mega :yes: a má největší hrůza je tím pádem zažehnána :-!:yes:
Jdu blejt ... prepáčte, ale toto auto ma nenadchlo ani kúsok, mať tie peniaze na auto v takej triede idem do RR, toto je hrôza na 4 kolesách, interiér je ok, ale exteriér... fuj, nič pre mňa
Hm, je docela úsměvné, jak člověk s tvou profilovou fotkou napíše v 2 řádcích o noblesním Bentley: blejt, nenadchlo, fuj. Je snad i dobře, že na pořízení takového auta nemáš, nerad bych se koukal na novou profilovku, kde by byl Bentley s pořádným předním lízátkem, zadním křídlem z alfy 156 v bleděmodré metalíze a neoprénovým návlekem volantu z tesca 8-s málem jsem zapoměl na voňavé kostky pověšené na zpětném zrcátku společně s dřevěným křížkem.
asi si zmýlil polské tuningy so špičkovými úpravami autorizovaných firiem, ale o tom potom ... ak si si nevšimol, tak som písal, že na také auto nemám, a aj keby som mal šiel by som do RR a nie B, proste sa mi to auto nepáči ... design a pohľad naň je vec osobného pohľadu každému sa páči niečo iné ... nikomu svoj názor nevnucujem, tak aspoň nerýp ...
Tak nádherne symetrickú palubku si môže dovoliť len Bentley. A práve kvôli asymetrii súčasných audín mi môžu byť ukradnuté. A to isté platí aj o niektorých mercedesoch. To BMW hrá v tejto oblasti samostatnú ligu.
Symetria pri priemyselných výrobkoch pre mňa znamená kvalitu, asymetria zase šuvix.
Zadek je nádherný. Předku ala Contík je škoda. Protože Contík je technicky pouze převlečená VW Phaeton doplněná o turbo. Nejvíc mi vadí, podobně jako v Mulsance, že v interiéru jde zcela zřetelně cítit pachuť A8. To třeba Rolls tu 7er dokázal potlačit zřetelně důkladněji. Pravé Bentley ale bylo hlavně Arnage, to mělo rukopis, styl, specifický zvuk a osobitou atmosféru. Nicméně to nemění nic na tom, že se stále jedná o solidní a uživatelsky příjemná auta, mající tu schopnost odfiltrovat ruchy vnějšího světa na posádku. A tak to má být :-)
Pro Ghosta je konkurentem právě Mulsanne. V něm nevím, kde bys cítil A8. Z Audi tam nenajdeš snad ani jedno jediné tlačítko. Napadá mne jen display mezi přístroji. A Continental Flying Spur vycházel ze stejného základu jako Phaeton, stejně jako Continental GT a GTC. Dnes stojí na platformě MLB, všichni (tedy GT, GTC a teď i Flying Spur). Takže nechápu tu poznámku o "předku ala Contík".